Ex-president Donald Trump

Deze afdeling is voor algemene topics die niet passen in wat reeds voorzien is. Ze moeten wel aansluiten bij ons thema.
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door hans van de mortel »

Beste karakterschets Donald Trump ooit
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: President Donald Trump

Bericht door Pilgrim »

Een boodschap van de Amerikaanse president Donald Trump aan alle Amerikanen

Geplaatst op 17 januari 2021



Op 13 januari richtte de Amerikaanse president Donald Trump zich met een toespraak tot alle Amerikaanse burgers. Hij verzocht de bevolking de komende dagen geweldloos en vreedzaam te blijven. De toespraak werd uitgezonden op YouTube. Hieronder de letterlijke toespraak in Nederlandse vertaling.

“Mijn Amerikaanse medeburgers. Ik wil vanavond graag met u spreken over de verontrustende gebeurtenissen van de afgelopen weken. Zoals ik u al heb gezegd, heeft de inbraak in het Amerikaanse Capitool het hart van onze republiek getroffen, hij heeft miljoenen Amerikanen dwars door het politieke spectrum geërgerd en geschokt. Ik wil me graag duidelijk uitdrukken.

Ik veroordeel ondubbelzinnig het geweld dat we de afgelopen weken hebben gezien. Geweld en vandalisme hebben absoluut geen plaats in ons land en geen plaats in onze beweging. Amerika weer groots maken, heeft er altijd mee te maken de rechtsstatelijkheid te verdedigen, de mannen en vrouwen van de strafvervolging te ondersteunen en de heiligste tradities en waarden van onze natie in ere te houden.

Geweld tegen alles waarin ik geloof, en tegen alles waarvoor onze beweging staat. Een waar ondersteuner van mij zou nooit de strafvervolging of onze fantastische Amerikaanse vlag verachten. Een waar ondersteuner van mij zou nooit zijn Amerikaanse medeburgers kunnen bedreigen of lastig kunnen vallen.

Als zij een van deze dingen doen, dan ondersteunen zij onze beweging niet, maar vallen haar aan en vallen ons land aan. Dat kunnen we niet tolereren. Tragisch genoeg hebben we in het afgelopen jaar, dat vanwege Covid-19 zo zwaar was, moeten zien hoe het politieke geweld uit de hand liep. We hebben te veel onlusten, te veel vechtpartijen, te veel intimiderende daden en verwoesting gezien. Dat moet stoppen, of men nu rechts of links, Democraat of Republikein is. Er bestaat nooit een rechtvaardiging voor geweld, geen uitvluchten, geen uitzonderingen. Amerika is een natie van wetten.

Diegenen, die vorige week deelnamen aan de aanslagen, zullen voor de rechtbank komen. Nu verzoek ik iedereen, die ooit in onze agenda heeft geloofd, erover na te denken hoe men de spanningen kan afbouwen, de gemoederen tot bedaren kan brengen, de vrede in ons land kan bevorderen. Er waren berichten dat er voor de komende dagen nog meer demonstraties staan gepland, zowel hier in Washington als in het hele land.

Ik werd door de Amerikaanse geheime dienst over de mogelijke bedreigingen geïnformeerd. Elke Amerikaan heeft het recht om zijn stem op respectvolle en vreedzame wijze te verheffen. Dat is jullie recht volgens het First Amendment van de grondwet. Maar ik kan niet genoeg benadrukken dat het niet tot geweld, tot wetsovertredingen en welke vorm van vandalisme dan ook mag komen. Een ieder moet zich aan onze wetten houden en de aanwijzingen van de strafvervolgingautoriteiten opvolgen. Ik heb opdracht gegeven aan federale autoriteiten om alle noodzakelijke middelen in te zetten om de orde te handhaven.

In Washington zullen we duizenden leden van de Nationale Garde inzetten om de stad te beveiligen en een veilige overgang te garanderen. En zonder incident. Net als u waren wij allen geschokt en zeer terneergeslagen over de catastrofe in het Capitool vorige week. Ik wil de honderden miljoenen ongelooflijke Amerikaanse burgers, die gematigd en met genade op dit moment gereageerd hebben, bedanken. Wij zullen deze uitdaging doorstaan, zoals we dat altijd doen.

Ik wil ook graag enkele woorden zeggen over de unieke aanval op de vrijheid van meningsuiting, die we in de afgelopen dagen hebben gezien. Dit zijn spannende en moeilijke tijden. De pogingen om onze medeburgers te censureren, hun accounts te verwijderen en hen op een zwarte lijst te plaatsen, zijn fout en ze zijn gevaarlijk. Wat we nu nodig hebben, is dat we naar elkaar luisteren, niet dat we onszelf wederzijds tot zwijgen brengen. We kunnen er allemaal door ons handelen toe besluiten om ons boven de massa te verheffen en een gemeenschappelijke basis en een gemeenschappelijk doel te vinden.

We moeten ons er op concentreren de belangen van de hele natie vooruit te helpen, de wondervaccins te leveren, de pandemie te overwinnen, de economie weer op te bouwen, onze nationale veiligheid te beschermen en de rechtsstatelijkheid te handhaven. Vandaag roep ik alle Amerikanen op om de hartstochten van het moment te boven te komen en zich als één Amerikaans volk aaneen te sluiten. Laten we beslissen om, voor het welzijn van onze families, onze gemeentes en ons land, verenigd op te treden. Dank u. God zegene u. En God zegene Amerika.”

Vertaald uit het Duits door: E.J. Bron

https://ejbron.wordpress.com/2021/01/17 ... merikanen/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12549
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: President Donald Trump

Bericht door sjun »

Trump DROPPING BOMBS Until The VERY END! He Will Never Stop Exposing The Establishment & I LOVE IT!

:rolleyes:
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: President Donald Trump

Bericht door Pilgrim »

Afscheid van het tijdelijk wonder Donald Trump

18 januari 2021 - Rob Kern

Afbeelding

Na vier jaar slaat The Swamp hard terug

Trump wordt in zijn nadagen vernederd door Big Tech, de MSM en de Democraten na een discutabele verkiezingsuitslag. Er dreigt bijltjesdag voor iedereen die hem steunde en met hem samenwerkte. Maar deze president van het volk slaagde erin om vier jaar lang het de heersende elite moeilijk te maken. Dat is eigenlijk een wonder dat we moeten koesteren, schrijft Rob Kern.

Vernedering
Het is niet gemakkelijk, als je ziet dat een sterke persoon van wie je houdt, vernederd wordt. Freud vertelde dat zijn vader in zijn geboortedorp wandelde met zijn beste kleren aan en bontmuts op. Op een gegeven moment komt er een christen op hem af, slaat de muts van zijn hoofd en zegt: “Jood van het troittoir af.” De vader van Freud raapte zijn muts op uit de modder en liep verder alsof er niets aan de hand was. Freud vond de vernedering van zijn vader verschrikkelijk. Deze grote, sterke man kon dit volgens Freud niet laten gebeuren.

Op de voet gevolgd
Van Trump houd je of je haat hem. Ik houd van de man, maar het was geen liefde op het eerste gezicht. Toen ik zijn eerste rally zag – dat was nog voordat hij Mike Pence als vicepresident koos – hielden Trump en ook generaal Michael Flynn een toespraak. Wat Trump zei, sprak mij erg aan, maar ik dacht dat de generaal een betere kandidaat zou zijn. Die was jonger en gespierd, en hij sprak directer dan Trump. Later veranderde dat. Hoe meer ik Trump zag, hoe meer ik hem begreep en van hem ging houden. Op 8 november 2016 was ik met mijn vrouw in Boedapest. Wij keken ademloos naar CNN en zagen hoe de miljardair, die zijn eigen campagne financierde, de gedoodverfde winnaar Hillary Clinton ruim versloeg. Vanaf die tijd volg ik Trump op de voet. Ik zag elke rally, zijn ontmoetingen met staatshoofden en zijn buitenlandse reizen.

Niet te imponeren
Ik moet zeggen dat hij mij nooit tegenviel. Hij bekritiseerde de Verenigde Naties, die van een belangrijk orgaan dat de wereldvrede moest bewaren veranderde in een clubje zonder ethiek en waardigheid. De vroegere Israëlische minister van Buitenlandse Zaken Abba Eban zei over de VN dat, als de Arabieren een resolutie zouden willen aannemen dat de aarde plat is omdat zij door Israël is platgedrukt, die succesvol zou zijn. Trump zette de parasieten van de NAVO op hun nummer, omdat zij hun militaire budget aan de NAVO steeds verminderden.

Hij steunde de Brexit en liet zich niet door de zwakke leiders van de EU imponeren. Als een van de eerste staatshoofden ontving hij president al-Sisi van Egypte. En daarna andere Arabische, soennitische leiders. Heel anders dan Obama, die destijds president Mubarak van Egypte in de steek liet, wat leidde tot de Arabische lente, of beter gezegd: Arabische winter.

Hij vloog direct van Riyad naar Tel Aviv, een huzarenstuk, en zegde de slechte nucleaire overeenkomst met Iran op. Via sancties zorgde hij ervoor dat de terroristische activiteiten van de ayatollahs significant verminderden. Ook versloeg hij IS en de vrede keerde terug in Syrië. Het opzeggen van het klimaatakkoord van Parijs is discutabel, maar Trump had wel oog voor het klimaat en de CO2-uitstoot verminderde in de Verenigde Staten sneller dan in de Europese Unie.

Man van het volk
Binnenslands verbeterde de economie, mede door betere afspraken met Mexico, Canada, China en ook de EU. Hij verminderde de bureaucratie en verkleinde de afstand van de Republikeinen tot Latino’s, black Americans en vrouwen in het algemeen.

Het Amerikaanse volk ging steeds meer van hem houden, en ik ook. Zij riepen: “We love you, we love you.” Trump reageerde met: “I love you too.”

En zo werd de miljardair de man van het volk, de gewone mens die hen bevrijdde van het juk van de elite.

Elite slaat terug
Als dank deed de elite alles eraan om hem af te zetten, beginnend met de Russia hoax. Tweeënhalf jaar lang werkte Robert Mueller aan een rapport, dat 42 miljoen dollar kostte en hij vond niets. Toen werd Trump impeached door het Amerikaanse Congres vanwege een onschuldig telefoongesprek met de president van Oekraïne, dit alles zonder resultaat.

Tenslotte had de swamp, de elite, succes. Zij stalen de verkiezingen van 2020 met list en bedrog, en veel geld. Vier staten namen vóór de verkiezingen wetten aan, die stemmen per brief mogelijk maakte. Wetten, die fraude in de hand werkten. Handtekeningen en identificatie waren niet meer nodig en ook deed het er niet toe waar je woonde. Deze veranderingen van de Kieswet waren niet volgens de constitutie, zoals de vermaarde Amerikaanse jurist Mark Levin aantoonde.

Vervolgens liet Big Tech algoritmes los op de bevolking en betaalde Mark Zuckerberg 400 miljoen dollar aan een linkse organisatie, die zorgde voor stemmen voor Joe Biden. Dit werkte. Hoewel Trump 74 miljoen stemmen had gekregen, verloor hij van de corrupte en kleurloze Biden, die uit angst voor Covid-19 geen campagne gevoerd had.

Niet logisch hè?

Bijltjesdag
Trump bleef vechten tot het laatste eind, en met hem miljoenen Amerikanen die zeker wisten dat de verkiezingen gestolen waren. Veertig procent van de Amerikanen gelooft dat de uitslag van de verkiezingen niet correct is. Onder Trump-supporters gelooft negentig procent dit. Dat is dus meer dan 100 miljoen Amerikanen. Hier zijn wij beland bij het meest hypocriete punt: terwijl er grote belangstelling was voor het jaren durende onderzoek van Mueller, die zocht naar bewijzen voor verkiezingsfraude door Trump in 2016, is er nu, terwijl er overweldigende bewijzen zijn voor verkiezingsfraude door de Democraten, geen belangstelling voor diepgaand onderzoek. Als je dit ter sprake brengt, word je verwijderd van Twitter of wordt jouw bericht disputed.

Vorige week is de president van de VS van Twitter gegooid en andere Big Tech-bedrijven volgden dit voorbeeld. Er wordt opnieuw een poging gedaan hem af te zetten. Ministers laten hem in de steek en er dreigt bijltjesdag voor iedereen die hem steunde en met hem samenwerkte.

Ondertussen zijn de MSM, ook in Europa, dolblij met de vernedering van Trump, met de corrupte Biden als president en de onsympathieke Kamala Harris als vicepresident. Eigenlijk is zoveel onrecht, valsheid en corruptie van de elite niet te verdragen. Ik was bang dat ik, net zoals Freud, er levenslang last van zou hebben deze tragedie te verwerken.

Tijdelijk wonder
Op 14 januari jl. verscheen Trump op de televisie. Hij riep op tot eenheid, geweldloosheid en saamhorigheid. Toen ik hem zag, bedacht ik dat het veel fijner was als hij nog vier jaar president zou zijn, en dat daarna Mike Pompeo of Mike Pence het overnam. Maar vier jaar Trump is eigenlijk een wonder. De man van 74 jaar versloeg de elite, de swamp en Big Tech voor vier jaar. De wereld zal nooit meer hetzelfde zijn. Er is vrede tussen Israël en de soennitische wereld en ook tussen Servië en Kosovo. Trump is geen oorlog begonnen en haalde de soldaten terug uit Irak, Afghanistan en Syrië.

De hele linkse wereld spande tegen Trump samen en dat is hem te veel geworden. Wij moeten het wonder van Trump koesteren. Anders dan Freud kan ik mij troosten met de gedachte dat een wonder nooit eeuwig duurt.

https://opiniez.com/2021/01/18/afscheid ... /rob-kern/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: President Donald Trump

Bericht door Pilgrim »

Afbeelding
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89717
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door Ariel »

President Trump heeft het witte huis verlaten. Het voelt bij mij een beetje alsof er een goede kennis overleden is.

Afbeelding
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89717
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door Ariel »

The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12549
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: President Donald Trump

Bericht door sjun »

Do I regret supporting Trump?
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Gebruikersavatar
Ali Yas
Berichten: 7662
Lid geworden op: zo apr 15, 2012 3:24 pm
Contacteer:

Re: President Donald Trump

Bericht door Ali Yas »

Ariel schreef:
wo jan 20, 2021 3:41 pm
President Trump heeft het witte huis verlaten. Het voelt bij mij een beetje alsof er een goede kennis overleden is.
Ja, zijn vertrek is best treurig. Ik vrees dat dat gevoel de aankomende tijd alleen nog sterker zal worden.
Truth sounds like hate to those who hate truth.
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12549
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: President Donald Trump

Bericht door sjun »

Ik heb er een ander idee van. Iets met zaad dat in de aarde valt om vrucht voort te gaan brengen. De oogst kon wel eens overweldigend gaan worden.
Maar we gaan het zien, ik heb de wijsheid tenslotte niet in pacht.
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: President Donald Trump

Bericht door Pilgrim »

Trump in afscheidstoespraak: Het beste moet nog komen

20 januari 2021

Afbeelding

President Donald Trump heeft dinsdag in een toespraak afscheid genomen van het Amerikaanse volk. Daarin zei hij erg trots te zijn op het feit dat hij als eerste president in decennia geen nieuwe oorlog is begonnen. Hij zei ook dat hij niet de weg van de minste weestand had gekozen, maar juist de moeilijkste weg. De speech werd door geen enkele grote Amerikaanse zender live uitgezonden.

Trump benadrukte dat ‘het beste nog moet komen’. “Ik heb voor jullie gestreden, ik heb voor jullie gezinnen gestreden, ik heb voor ons land gestreden. Bovenal heb ik gestreden voor Amerika en alles waar het voor staat. En dat is veilig, sterk, trots en vrij.”

Nog maar net begonnen
“Nu ik voorbereidingen tref om woensdag de macht over te dragen aan een nieuwe regering, wil ik dat jullie weten dat de beweging die we zijn gestart nog maar net begonnen is. Er is nog nooit eerder zoiets geweest. De overtuiging dat een land haar inwoners moet dienen, zal met de dag toenemen,” sprak Trump.

De president zei ‘er het volste vertrouwen in te hebben’ dat voor ons land en onze kinderen ‘het beste nog moet komen’. “Bedankt en vaarwel.”

Trump noemde de naam van aankomend president Joe Biden niet. Ook is hij niet aanwezig bij de inauguratie van Biden in Washington.
‘The best is yet to come.’

President Donald Trump on the lasting legacy of his movement – “a belief that a nation will serve its citizens will not dwindle.” https://t.co/VlT7z8drtO pic.twitter.com/RxOD96utnn

— Newsmax (@newsmax) January 19, 2021
https://www.ninefornews.nl/trump-in-afs ... nog-komen/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: President Donald Trump

Bericht door Pilgrim »

President Trump's farewell address
19 jan. 2021

De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: President Donald Trump

Bericht door Pilgrim »

Afbeelding

Nog nooit heeft een man zo hard gevochten voor wat juist is en zo veel pure haat ontmoet. God bless president Donald J. Trump.

(Via Twitter; “thebradfordfile”)
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: President Donald Trump

Bericht door Pilgrim »

Afbeelding
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12549
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: President Donald Trump

Bericht door sjun »

LOU DOBBS JANUARY 21, 2021
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: President Donald Trump

Bericht door Pilgrim »

NEVER FORGET!

Afbeelding

Hij werkte 4 jaar voor $ 0,00 salaris, waarvoor hij werd verguisd – Hij maakte een einde aan ISIS – Hij zorgde voor 7 miljoen nieuwe banen – Het inkomen van de middenklasse steeg met $ 6000,- – Hij zorgde voor een record lage werkloosheid – Hij zorgde ervoor dat er 7 miljoen mensen minder van voedselbonnen afhankelijk waren – Hij zorgde voor een historische belastinghervorming – Hij bouwde het leger nieuw op – Hij zorgde voor een enorme deregulering – Hij zorgde voor vrede in het Midden-Oosten – Amerika was weer de nr. 1

(Via Twitter; Dr. Eric Kaplan)
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: President Donald Trump

Bericht door Pilgrim »

Donald Trump overweegt de oprichting van een nieuwe partij: de “Patriot Party”

Geplaatst op 21 januari 2021

Afbeelding

President Trump overweegt de GOP (Republikeinse Partij) te dumpen en een nieuwe ‘Patriot Party’ te beginnen om Amerika op de eerste plaats te zetten.

The Wall Street Journal heeft gemeld dat Trump met “verschillende assistenten en andere mensen die dicht bij hem staan” heeft gesproken over de mogelijkheid om een nieuwe politieke partij op te richten.

Trump begrijpt dat hij het bevel voert over een kiesdistrict van Amerikanen dat voorheen weinig interesse had in politiek. Hij bracht deze mensen naar de Republikeinse Partij zoals niemand anders dat ooit kon, en hij zou hen kunnen gebruiken als de kern van zijn nieuwe politieke partij.

Lees HIER meer! (Engelstalig)

Geplaatst door: E.J. Bron

https://ejbron.wordpress.com/2021/01/21 ... iot-party/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Mahalingam
Berichten: 52150
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door Mahalingam »

Impeachment Trump gaat gewoon door

WASHINGTON - De Amerikaanse Senaat zal zich volgens de leider van de grootste fractie, de Democraat Chuck Schumer, over de procedure tot afzetting van de voormalige president Donald Trump buigen.

Hij zei dat zijn partijgenote en voorzitter van Huis van Afgevaardigden, Nancy Pelosi, maandag met het verzoek aan de Senaat komt om Trump alsnog af te zetten wegens het aanzetten tot geweld en tot opstand. Trump zou de bestorming van het Capitool 6 januari in zijn speech hebben uitgelokt.

Het is de Senaat die in een proces oordeelt over de vraag of de president wordt afgezet. Volgens Schumer komt er een diepgaand en eerlijk proces in de Senaat tegen Trump. Het is niet alleen een symbolische wraak op de Republikeinse president die al vertrokken is, maar het zou gevolgen kunnen hebben voor de rechtspositie van Trump. Het zou het hem bijvoorbeeld onmogelijk maken nog een keer president te worden.

De Democraten willen zich daar met de ’impeachment’ van verzekeren. Maar er is ook kritiek in Democratische kringen, omdat dit proces de door Trumps opvolger Joe Biden beleden noodzaak tot verzoening en eenheid zou kunnen schaden.
En dan ga ik even zitten dagdromen.
Gesteld dat de leden van de Republikeinse Partij weer Donald nomineren als kandidaat en hij zou dan de verkiezingen winnen als democratisch gekozen president dan kan hij dat niet worden omdat zijn vijanden hem 4 jaar geleden dat recht ontnomen hebben.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: President Donald Trump

Bericht door Pilgrim »

Ze zijn kennelijk flink bang voor die Trump... :wink2:
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: President Donald Trump

Bericht door Pilgrim »

Trump heeft 4 jaar lang de hele wereld in vrede gehouden, maar nu met Biden keert de wereld terug naar oorlogen en socialistische hel

Posted on January 22, 2021

Afbeelding

Donald Trump was de stem van het volk (net als Geert Wilders in Nederland), niet van oorlogszuchtige linkse globalisten en zelfverrijkers. Hij probeerde de afgelopen vier jaar zijn volk te bevrijden van de linkse fascisten, maar dat is hem uiteindelijk niet gelukt met gestolen verkiezingen, waarbij de corrupte linkse media een grote rol hebben gespeeld. In de loop van de afgelopen weken zijn er zoveel onomstotelijke bewijzen (video- en geluidsopnamen en getuigenissen onder ede) gekomen van grootscheepse fraude, dat men blind en doof moet zijn om nog te geloven, of onwillig om nog te blijven beweren dat de presidentsverkiezingen in Amerika eerlijk zijn verlopen. Toen er in Polen het plan was om per post te stemmen, verklaarde Brussel meteen dat het niet democratisch is, dus de Amerikaanse verkiezingen van 2020 waren ook niet democratisch. En iedereen weet: wat niet democratisch is, is crimineel. Zo ging het helaas ook bij deze verkiezingen in Amerika. Per post stemmen is zeer fraudegevoelig en dat is ook de reden waarom wij in Europa nog niet digitaal kunnen stemmen. We willen voorkomen dat er fraude kan optreden. En wie zegt dat deze verkiezingen eerlijk en democratisch waren? Zeggen dat degenen die deze verkiezing hebben gestolen? He, he. Niet de democratie, maar de Deep State (schaduwregering in de VS) heeft het voor het zeggen in de VS, die niets meer dan een zeer slecht uitgevoerde linkse poppenkast zijn...

Volgens politicoloog George Friedman bestaat de Deep State al sinds 1871 en gaat het onder de federale regering verder, waarbij het beleid wordt gecontroleerd en regelmatig wordt hervormd; in deze visie werd het Amerikaanse ambtenarenapparaat opgericht om de macht van de president te beperken. Voormalig NSA-leaker Edward Snowden heeft de term in het algemeen gebruikt om te verwijzen naar de invloed van ambtenaren op gekozen functionarissen: “De deep state zijn niet alleen de inlichtingendiensten, het is echt een manier om te verwijzen naar de loopbaanbureaucratie van de regering. Dit zijn ook ambtenaren, die in machtige posities zitten, die niet vertrekken als presidenten dat doen, die presidenten zien komen en gaan. Ze beïnvloeden het beleid, ze beïnvloeden presidenten.”...

Meer dan 70 miljoen Amerikanen stemden opnieuw op Trump – de hoogste in de Amerikaanse geschiedenis – en dat zegt alles, dat hij een geweldige president was. Trump zet het volk op een. Dat doet hij onder andere door belastingverlaging en vrijheden voor iedereen te garanderen, ongeacht welke afkomst je hebt. Voor het coronavirus uitbrak, groeide de Amerikaanse economie fors. Het werkloosheidspercentage was het laagste in 50 jaar. Hij wilde eerst de Amerikaanse problemen oplossen, zoals: de teloorgang van de industrie, het tekort aan goed betaald arbeidersjobs, de nefaste vrijhandelsakkoorden, de gebrekkige infrastructuur etc. De VS onder Obama kende een hoge werkloosheid en groeiende (inkomens) ongelijkheid...

Dankzij Obama verloren honderdduizenden hun huizen, die vervolgens door de met miljarden belastinggeld geredde banken voor een appel en een ei konden worden opgekocht en weer worden verkocht. Trump haalde militairen terug uit het buitenland en startte in tegenstelling tot zijn voorgangers geen nieuwe oorlogen. Obama gaat de boeken in als de enige president uit de Verenigde Staten die elke dag tijdens zijn bewind in oorlog was. Voor deze oorlogen kreeg hij nog Nobelprijs voor de vrede. Sleepy Joe voerde ook met Obama vele oorlogen, met als gevolg duizenden onschuldige doden en een met boeventuig en islam compleet overspoeld Europa als gevolg. Onder Obama hebben radicale moslims in Syrië en Libië van wapens voorzien met regime change als doel. Bron: Julian Assange/wikileaks. Die radicale gewapende moslims werden vervolgens ISIS...

Beïnvloeding van sociale media begonnen ook bij Obama, die nam de baas van Google, Eric Schmidt, op in zijn adviesraad voor economie. Hij werkte samen met Google en Facebook om twijfelende kiezers te vinden en te bewerken via sociale media. Hij en zijn regering lagen in bed met Google, Facebook en Amazon en die konden ongestoord andere bedrijven overnemen (Instagram of Whole Foods) en zo reusachtig groot worden dat ze in feite oncontroleerbare monopolies vormen. Op alle denkbare platforms profileren politici zich, met hun eigen beeldmerken, hun eigen oneliners en vooral hun eigen waarheden. De oligarchie van Big Tech en niet de burger bepaalt wie fundamentele rechten mag uitoefenen en wie niet. Zij bepalen wat u te horen krijgt en wat niet...

Terwijl in de wereld pedofielen hun dromen mogen verwezenlijken via de sociale media, terroristen de dood mogen verheerlijken, religieuze extremisten hun vloeken mogen verspreiden en klimaatclowns hun zaken mogen promoten, hebben we eindelijk de bron van al het kwaad gevonden. Het enige wat onze wereld bedreigt, het “Clear and present danger” van onze samenleving: Trump. De terreur bazen in Iran lachten zich nu rot: Trump mag niet meer Twitteren, terwijl zij de ondergang van Israël op de sociale media mogen plannen en promoten: life is beautiful! Met allerhande censuurwetten willen ze niet echte haatspraak en nepnieuws bestrijden, maar de vrije meningsuiting als essentieel element van onze democratie en onvervreemdbare burgerlijke vrijheid inhoudsloos maken en dus als instrument voor machtsprojectie nutteloos maken. Zo willen ze verzekeren dat enige oppositie tegen hun links agenda zelf ,niet meer uitgesproken kan worden...

De stank van Trump haters spreidt nu behoorlijk in het westen. Afgelopen vier jaar was er een hysterische haatoorlog tegen Trump. In de VS (ook in Europa) waren alle Trump-haters gemobiliseerd en strategisch in stelling gebracht, om een democratisch gekozen president te beschadigen en te ondermijnen. Onder leiding van de Democraten en de linkse Amerikaanse, Europese en Nederlandse media (die zijn minder waard dan wc-papier) werden wij bestookt met een onafgebroken negatieve stroom van beschuldigingen en geruchten aan het adres van Donald Trump. Uit de negatieve beeldvorming die ons non-stop is voorgeschoteld, ging het helemaal niet en nooit om de waarheid. Maar met al hun vooroordelen, opportunisme, hypocrisie, ambitie, persoonlijke of ideologische agenda’s, ging het vanaf dag 1 maar om 1 ding: de door haat gedreven zoektocht naar een wapen om Trump te stoppen. Alles werd uit de kast getrokken om van Trump af te komen. Er is op geen enkele wijze sprake geweest van objectieve berichtgeving rond Trump. Vier jaren Trump-bashing door de systeempers heeft vooral duidelijk gemaakt, dat er van onafhankelijke journalistiek geen sprake meer is, dat de pers de politiek en politici niet meer bewaakt en controleert, maar dat de pers tot de bedrijfspoedel van de systeempolitiek is verworden...

Heeft de linkse media al gemeld dat Joe Biden verdachte is in een oplichtingszaak van 1,5 miljard in de Oekraïne. Tegen Biden en zijn zoon, loopt momenteel een arrest voor corruptie Oekraine. Sleepy Joe heeft veel schandalen aan zijn broek hangen. Hij noemde Nevada New Hampshire en knijpt kleine meisjes in hun tepels. Joe steekte ook bij stagiaires een hand in hun onderbroek, zoals bij Tara Reade. Joe pleitte ooit voor gesegregeerd onderwijs, omdat er anders ‘a racial jungle’ zou ontstaan. ‘Wie Trump stemt is niet echt zwart’, zei Biden. De Democraten denken nog steeds dat ze hun eigendom zijn. In zijn laatste boek ‘Madness of Crowds’ signaleert Douglas Murray al dat zwart in de VS geen huidskleur meer is maar een politieke keuze – in die zin dat bv Kanye West en conservatieve Afro-Amerikaanse intellectuelen werden aangevallen op hun politieke voorkeur: ben je zwart dan moet je links zijn, anders ben je die huidskleur niet waardig en een verrader...

Er zijn ook uitspraken over zwarten van Biden (die beschuldigt Trump van racisme) online, waar de honden geen brood van lusten. Woodrow Wilson en Andrew Johnson waren ook twee (democratische) racistische presidenten. Democraten zijn de grondleggers van de Ku Klux Klan. Het zoveelste bewijs dat institutioneel racisme dusdanig bij links door de aderen loopt, dat ze het zelf niet eens meer herkennen... Iedereen is ook plotseling vergeten hoe binnensteden in de VS veranderden in totale ruïnes vanwege het BLM en Antifa geweld, waar ook doden zijn gevallen. Deze acties werden gesteund door de Democraten en hun gouverneurs. Het gif van de marxistische mars-leer dringt steeds dieper in de VS samenleving. Sociale situaties worden riskanter, werkomgevingen onveiliger, woordjes verboden, het open debat zucht onder intimidatie en groepsdruk. Orwell schreef ‘1984’ als waarschuwing tegen de totalitaire controle van het communisme. ‘1984’ is in 2020 actueler dan ooit. Het beschrijft waar de globalisten, de Frankfurter Schule, het Cultureel Marxisme, Soros, of hoe je het ook wil noemen, ons wil hebben...

De deug wereld gaat nog eens heel hard huilen en Trump missen. We leven tegenwoordig in een linkse wereld, vol met gekken. Vroeger zaten dit soort mensen in een gesticht, nu hebben ze zelfs functies, waar ze over de toekomst van deze wereld beslissen. Nu ziet het er heel somber uit, ook voor ons in Europa. Biden en oorlogszuchtige links globalisten en zelfverrijkers zal de VS opnieuw storten in zinloze bloederige avonturen als politie agent van de wereld de socialistische werelddictatuur installeren. En slaap fijn verder gemanipuleerde anti-Trumpers schapen, compleet gehersenspoeld door de media en niet in staat zijn voor jezelf na te denken.



https://zlj13051967.wordpress.com/2021/ ... ische-hel/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: President Donald Trump

Bericht door Pilgrim »

Senaat begint afzettingsproces tegen Trump in tweede week van februari

23 januari 2021

Afbeelding

De Democraat Chuck Schumer, leider van de grootste fractie in de Amerikaanse Senaat, heeft vrijdag gezegd dat het afzettingsproces tegen de inmiddels vertrokken president Donald Trump in de tweede week van februari begint. Volgens hem moet het goedkeuren van Joe Bidens kabinet nu prioriteit krijgen en het impeachmentproces zou dat kunnen vertragen.

Toch komt hij met het uitstel ook de Republikeinen tegemoet, die beargumenteerden dat de advocaten van Trump meer tijd moeten krijgen voor de verdediging. De leider van de Republikeinen in de Senaat, Mitch McConnell, had daar vrijdag toe verzocht.

Het Huis van Afgevaardigden stuurt maandag de officiële aanklachten tegen Trump naar de Senaat. Hoewel dat formeel de start van het impeachmentproces in de Senaat markeert, begint de echte politieke rechtszaak pas in de week van 8 februari.

Schumer zei vrijdag in de Senaat dat zowel de aanklagers als de verdediging van Trump na maandag twee weken de tijd krijgen. "Gedurende die periode zal de Senaat zich bezighouden met zaken voor het Amerikaanse volk, zoals kabinetsbenoemingen en het coronasteunpakket."

Een meerderheid van het Huis van Afgevaardigden besliste eerder deze maand dat Trump, vanwege zijn rol bij de bestorming van het Capitool op 6 januari door zijn aanhangers, onderwerp van een impeachment moet worden. Dat betekent dat een politieke rechtszaak in de Senaat volgt.

Trump is de eerste Amerikaanse president ooit tegen wie een tweede afzettingsproces zal worden gevoerd. Het proces tegen de inmiddels vertrokken president is niet alleen symbolisch, het kan er ook voor zorgen dat hij niet nog een keer een gooi naar het presidentschap kan doen.

https://www.nu.nl/buitenland/6106663/se ... ruari.html
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12549
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: President Donald Trump

Bericht door sjun »

Trump Announces BIG PLANS For A Major COME BACK!! He's Not Going Away Any Time Soon!!
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: President Donald Trump

Bericht door Pilgrim »

Trump blijft politiek actief: “We zullen iets doen, maar nu nog niet”

Geplaatst op 23 januari 2021

Afbeelding

In zijn eerste interview na het einde van zijn presidentschap heeft Donald Trump aangekondigd politiek aanwezig te blijven. Hij verraadde geen details. Er is veel mogelijk: van de oprichting van media, denktanks en “Tea Party”-achtige projecten tot aan een eigen partij.

Twee dagen na het einde van zijn ambtsperiode heeft de 45e president van de Verenigde Staten, Donald Trump, zich voor het eerst uitgelaten over mogelijke plannen voor een politieke toekomst. Bij een diner in de Trump International Golf Club zei Trump gisteren tegenover de journalist Rob Crilly van de “Washington Examiner” dat hij wel degelijk bepaalde dingen zou overwegen, maar dat er nog geen sprake kon zijn van een project dat binnenkort gepresenteerd zou worden: “We zullen iets doen, maar nu nog niet”. Derhalve was de ex-president ook niet bereid om verdere details te noemen.

Trump: “Biden zal succes hebben als hij mijn politiek voortzet”
Trump had woensdag al, voordat hij het Witte Huis voor de laatste keer had verlaten en daarna vertrok naar Florida, gelijksoortige opmerkingen gemaakt en verklaard dat hij “in de een of andere vorm terug zou komen”. Enkele uren voor de inhuldiging van zijn opvolger Joe Biden verklaarde Trump tegenover ondersteuners:

“Ik zeg jullie dat de toekomst van dit land nog nooit beter was. Ik wens de nieuwe regering veel geluk en het grootst mogelijke succes. Ik denk dat ze grote successen zal behalen. Ze bezit het fundament om er iets spectaculairs op te bouwen.”

Trump kondigde met het oog op de economie aan dat er “fantastische cijfers binnen zouden komen” en dat die ook behouden zouden blijven in de toekomst als men zijn koers maar zou voortzetten.

Florida wordt het toekomstige MAGA-hoofdkwartier
De Biden-regering heeft echter al in haar eerste dagen een onmiddellijke ommekeer in centrale politieke kwesties voltrokken: van de “klimaatpolitiek” via de bescherming van leven of het einde van de “Commissie 1776” voor patriottisch onderwijs tot aan de Keystone-XL-pijpleiding toe, die uiteindelijk ook door de Amerikaanse president Barack Obama en de regering van de linkse Canadese minister-president Justin Trudeau was geaccepteerd.

Via de brede politieke beweging, die Trump al in 2015 met zijn aankondiging te kandideren voor het presidentschap in het leven had geroepen, verklaarde de latere Amerikaanse president Trump in een al voor het einde van zijn ambtsperiode opgenomen boodschap:

“Jullie moeten weten dat de beweging, die met ons begonnen is, pas het begin is. Zoiets in deze vorm is nog nooit voorgekomen.”

Ook Trump-adviseur Stephen Miller verklaarde tegenover de “Washington Examiner” dat er nog steeds rekening gehouden zou moeten worden met Trump en zijn aanhangers. Daarbij zou Florida “de perfect eplaats zijn om het nieuwe hoofdkwartier van de MAGA-beweging te worden en het startblok voor het volgende project van de president.”

Trump zou politiek een rol kunnen blijven spelen. Hij zou het Witte Huis daarom in de wetenschap hebben verlaten dat hij “alle energie in zijn missie gestoken zou hebben”. Verder zei Miller: “De beweging staat pas aan het begin. Ze is een jonge beweging. Ze staat nog in de kinderschoenen en ook de reis van de president is nog maar net begonnen.”

De tot impeachment bereide Republikeinen riskeren donateurs en ondersteuning
De Democraten, die nu ook in beide huizen van het Congres de toon aangeven, willen in februari de artikelen ter ambtsontheffing van de voormalige president aan de Senaat doorgeven. Weliswaar is Trump niet meer in functie, maar de Democraten willen juridisch nieuw land betreden.

Het doel van de inspanningen, waarvan de toelaatbaarheid in de vakwereld omstreden is, bestaat erin om uit te testen of het door middel van een ambtsontheffing procedure tegen een niet meer actieve president op grond van de beschuldigingen die nog betrekking hebben op zijn ambtsperiode mogelijk is diens toekomstige verkiesbaarheid te verbieden. Trump wordt er van beschuldigd de meute, die tijdens een demonstratie n.a.v. het tellen van de stemmen in het Electoral College op 6 januari het Capitool bestormd had, opgestookt of in ieder geval niet op gepaste wijze tot rust gebracht te hebben.

Om een succes te maken van de ambtsontheffing procedure zouden de Democraten in de Senaat echter ook 17 stemmen uit de gelederen van de Republikeinen moeten krijgen. In het Huis van Afgevaardigden hadden tien Republikeinse Congresleden, waaronder o.a. Liz Cheney, de oudste dochter van de voormalige vicepresident Dick Cheney, de impeachement ondersteund.

De reacties van collega´s in het Congres, uit de partij zelf en van donateurs waren echter deels heftig. Alle tien afgevaardigden, ook Cheney, moeten er nu op rekenen om in de voorverkiezingen aan te moeten treden tegen Trump-vriendelijke tegenkandidaten.

Eigen partij zou de hegemonie van de Democraten voor tientallen jaren vestigen
Hoeveel Senatoren akkoord zullen gaan met een ambtsontheffing is nog onzeker. Men houdt er rekening mee dat Mitt Romney (Utah) en Lisa Murkowski (Alaska) de inspanningen van de Democraten zullen ondersteunen. Ze golden vanaf het begin als critici van Trump.

Het zou ook mogelijk kunnen zijn dat enkele Republikeinen in de impeachment een snelle en veilige manier zien om een nieuwe kandidatuur van Trump in de Republikeinse voorverkiezingen voor de presidentsverkiezingen van 2024 te verhinderen.

Het risico dat ze daarmee zouden aangaan, zou echter aanzienlijk zijn: in dit geval zou Donald Trump enerzijds een familielid in zijn plaats de race kunnen insturen. Anderzijds, en dat zou voor de Republikeinen nog nadeliger zijn, zou Trump een eigen partij in het leven kunnen roepen. Nu al speculeren media over een mogelijke “Patriot Party”.

De kansen voor een derde partij om in de VS succesvol te worden, zijn zeer gering, zoals voorbeelden van de “Know Norhing”-beweging en de “Prohibition Party” uit de 19e eeuw tot aan Ross Perot in 1992 laten zien. Omdat een mogelijke Trump-partij echter vooral de Republikeinen zou schaden en hun verkiezingskansen op de lange termijn zouden minimaliseren, zullen Republikeinse senatoren deze optie waarschijnlijk niet willen oproepen. Dit op zijn beurt vermindert de kansen op succes voor de impeachement inspanningen.

Pressiegroep naar het voorbeeld van de “Tea Party” zou efficiënt kunnen zijn
Het is waarschijnlijker dat Trump een of meerdere projecten in het voorpolitieke gebied in het leven zal roepen, van waaruit druk op de Republikeinen wordt uitgeoefend om de politiek van Trump te blijven volgen. Trump zou denktanks, eigen traditionele of ook sociale media kunnen oprichten – of lobbyorganisaties naar het voorbeeld van de “National Rifle Association” (NRA).

Voorbeeld voor zo´n beweging zou dan de “Tea Party” zijn, die enkele maanden na de ambtsaanvaarding van Barack Obama in het jaar 2009 op het toneel verscheen. Ze richtte zich tegen belastingverhogingen, de bailout van banken, een gecentraliseerd gezondheidsstelsel (“Obamacare”) en in het algemeen tegen een uitbreiding van de invloed van de staat.

In het jaar 2010 zorgde de Tea Party veel kandidaten voor de Republikeinen in het Congres. Mogelijke aanleidingen voor een “Tea Party”-achtig protest zouden weldra de energiepolitiek of de coronamaatregelen van de regering-Biden kunnen zijn.

Bron: epochtimes.de

Door: Reinhard Werner

Vertaald uit het Duits door: E.J. Bron

https://ejbron.wordpress.com/2021/01/23 ... -nog-niet/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Ex-president Donald Trump

Bericht door Pilgrim »

Aan deze 10 dingen zijn we tijdens de regeringsperiode van Trump gewend geraakt – en we zullen ze missen!

Geplaatst op 24 januari 2021

Afbeelding

Wanneer je alles optelt wat Trump voor de Amerikanen heeft gedaan (belastingverlagingen, creëren van arbeidsplaatsen, terughalen van de industrie uit China enz.), ontstaat er een hele lange lijst. Wij willen hieronder alleen datgene noemen wat ook voor ons van belang is en wat we na zijn presidentschap zullen missen.

1. Trump stabiliseerde in plaats van oorlogen te beginnen!




In de afgelopen decennia hebben de VS zichzelf in toenemende mate als een soort “wereldpolitie” gezien, die in elk plekje op aarde wil meeregeren – of de mensen dat nu willen of niet. Dat werd door links en rechts bekritiseerd. En het leidde tot meer dan 50 gesneuvelde soldaten van het Duitse leger alleen al in Afghanistan.

Met uitzondering van het doden van de Iraanse officier Qasem Soleimani voerde Donald Trump een politiek van de-escalatie in het Midden-Oosten. Wat politici als Obama al heel lang beloofden, voerde hij uit: hij trok consequent Amerikaanse soldaten terug en was de eerste Amerikaanse president sinds Jimmy Carter (1977-1981) die geen enkele oorlog is begonnen.

2. Trump zette zich voor de vrede in waar hij maar kon!

Afbeelding

Over Trump wordt beweerd dat alleen al zijn heldere en duidelijke manier van uitdrukken tot oorlogen zouden leiden en onderhandelingen onmogelijk zou maken. In werkelijkheid heeft hij bewezen dat een strijdlustige retoriek vaak diplomatieke deuren opent en de weg vrijmaakt voor vredesonderhandelingen.

Hij was niet alleen de eerste Amerikaanse president die een ontmoeting had met een Noord-Koreaanse heerser, hij bracht zelfs een bezoek aan Noord-Korea. Hij sloot bovendien vrede met de Taliban, stabiliseerde de situatie in Kosovo en maakte een vrede tussen Israël met Soedan, Bahrein en de Verenigde Arabische Emiraten mogelijk. Dat Joe Biden deze vredespolitiek zal voortzetten, is eerder onwaarschijnlijk.

3. Trump trok ten strijde tegen linkse propaganda op openbare plaatsen!



In de hele westerse wereld is het al de standaard geworden: links-radicale leerstoelen over “blanke schuld” en feminisme tot aan masturbatie seminaria toe worden via studenten en belastinggeld gefinancierd.

Trump maakte hier in ieder geval deels een eind aan door “Critical Race Theory”-scholingen voor ambtenaren als anti-Amerikaanse propaganda ontmaskerde en beëindigde. Bovendien dreigde hij universiteiten die de vrijheid van meningsuiting beperken met het intrekken van overheidsgeld.

4. Trump liet ons zien hoe weinig we nog gewend zijn aan duidelijke taal!



In tijden, waarin elk sneeuwvlokje zich door duidelijke mededelingen gekwetst voelt en elke grap een schandaal wordt, was de directheid van Trump echte balsem voor de ziel. Linkse mainstream media hielden helemaal niet meer op wanneer Trump een ruwe toon aan de dag legde.

Ook persconferenties waren plotseling veel spannender dan voorheen. Bijvoorbeeld wanneer hij liegende mainstream media recht in hun gezicht zei: “You are Fake News!”, en zodoende het begrip tegen hen gebruikte dat zij bedacht hadden om hem te bestrijden. Gewoon heerlijk!

5. Trump bood de Chinezen het hoofd!



Terwijl westerse landen door lockdown maatregelen en energietransitie hun economie in de vernieling helpen, beheerst China in toenemende mate de wereldmarkt. Inmiddels werden zelfs grote delen van Afrika door Chinezen ontsloten. Onze productie bevindt zich steeds meer in China.

Trump daarentegen is een handelsoorlog met China begonnen en als Europa zich daar bij zou hebben aangesloten, zou China überhaupt geen kans meer gehad hebben. In plaats daarvan betaalt bijvoorbeeld Duitsland honderden miljoenen euro´s ontwikkelingshulp aan China. Maar nu even serieus! Onder Biden, wiens vermeende corrupte familie twijfelachtige handelsrelaties met China onderhoudt, zullen ook de VS de westerse wereld aan China verkopen.

6. Trump neemt het op tegen de machtigste concerns van de wereld!



Trump berispte grote concerns openlijk voor hun onverantwoordelijkheid. Hij bekritiseerde de onderdrukking van de vrijheid van meningsuiting door de grote technologische concerns en stelde aan de kaak dat steeds meer bedrijven hun productie naar landen als China zouden verplaatsen.

7. Trump nam het op tegen de machtigste politici ter wereld!



Nauwelijks een staatshoofd heeft Angela Merkel, Emmanuel Macron en andere antipatriottische politici zo scherp bekritiseerd als Donald Trump. Tegelijkertijd heeft hij dat altijd gescheiden van zijn houding tegenover het desbetreffende volk. Zo bekritiseerde hij bijvoorbeeld zowel Merkel als Xi Jingping, benadrukte echter zijn sympathie voor zowel de Duitsers als de Chinezen.

8. Trump liet de westelijke wereld zien dat grensbewaking moreel juist en uitvoerbaar is!



De meest uitgesproken verkiezingsbelofte van Trump was het bouwen van een muur langs de Mexicaanse grens, de grensbewaking te reorganiseren en een einde te maken aan illegale immigratie. De muur werd niet alleen gebouwd, maar zelfs duizenden Mexicaanse soldaten hielpen erbij de Amerikaanse grens te beschermen.

Door het ingrijpen van Trump werd een einde gemaakt aan de moeilijke en levensgevaarlijke vluchtelingenmarsen en hadden de mensen een mogelijkheid om een legale aanvraag in hun eigen land in te dienen. Kort voor de ambtsaanvaarding van Biden begon de ellende opnieuw, toen duizenden migranten in de hoop op een grensopening vanuit Honduras in de richting van de VS marcheerden.

9. Trump verzette zich tegen globalistische reuzenorganisaties!



Het is al lang standaard geworden dat politici zich alleen maar inzetten voor hun eigen of voor globale belangen. Het welzijn van het volk interesseert niemand meer. Alleen nog maar (zogenaamd) het welzijn van de “mensheid”, van de “volkerengemeenschap” of van de “Global Players”.

Deze ideologisch gedragen globalistenorganisaties liet Trump een toontje lager zingen. Onder Trump verlieten de VS zowel de WHO als het “klimaatakkoord van Parijs”. Het laatste motiveerde Trump met de woorden: “Ik werd gekozen om Pittsburgh te vertegenwoordigen, niet Parijs.” Pittsburgh is een belangrijke industriestad in de VS. Van zulke beslissingen kunnen we hier in Nederland alleen maar dromen.

10. Trump hield zich aan zijn belofte!
Is dat niet fantastisch? Een staatschef die werkelijk doet wat hij belooft? Wiens woorden gewicht in de schaal leggen? Al in zijn eerste toespraak als presidentskandidaat heeft Trump aan de kaak gesteld dat de politici alleen maar “all talk, no action” (“alleen maar geklets, geen actie”) zouden hebben. Hoe je ook tegenover hem staat – van dat laatste kun je hem niet beschuldigen!

Bron: flinkfeed.com

Vertaald uit het Duits door: E.J. Bron

https://ejbron.wordpress.com/2021/01/24 ... ze-missen/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12549
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: Ex-president Donald Trump

Bericht door sjun »

He WILL BE BACK! Another WIN For Trump As Impeachment Is Bound To FAIL AGAIN!
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Plaats reactie