Jaarwisseling door de jaren heen

Deze afdeling is voor algemene topics die niet passen in wat reeds voorzien is. Ze moeten wel aansluiten bij ons thema.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Jaarwisseling 2016/2017

Bericht door Pilgrim »

Nieuwjaarstoespraak 2016/2017 Dr. Frauke Petry (AfD)
Gepubliceerd op 31 dec. 2016

De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Scarlatti
Berichten: 5268
Lid geworden op: vr mei 09, 2008 10:12 pm

Re: Jaarwisseling 2016/2017

Bericht door Scarlatti »

Scarlatti schreef:
King George schreef:Spectaculaire knal met 'carbidsilo'

Gisteren, 13:07

Het dorpje Nijkerkerveen (GD) gaat knallend het jaar uit. De plaats heeft een grote show met carbidschieten, de show begon zaterdag al om 10 uur.

>> Bekijk video <<
Laat ik nou toch METEEN bij de EERSTE BLIK bij het bekijken van het filmpje toch bijzonder lumineuze ideeën krijgen, zo afdoende ook...
Islam=LEVENSBEDREIGEND

'LOQUENDI LIBERTATEM CUSTODIAMUS'
Laten wij waken over de vrijheid van het spreken... (Pim Fortuyn 1948-2002)
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89714
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Jaarwisseling 2016/2017

Bericht door Ariel »

Wat is dat toch met jouw magische 5 Mahalingham? Je krijgt weer gelijk.
Drie vrouwen zijn in de nieuwjaarsnacht in Breda beroofd door een groepje van vijf mannen. De vriendinnen werden bedreigd en moesten hun geld afgeven. Nadat ze beroofd waren, lukte het één van de vrouwen om de politie te bellen.

De politie heeft een summier signalement van de verdachten verspreid. Het zijn mannen met een lichtbruine huidskleur waarvan er één ongeveer 1.65 m lang en 25 jaar oud was. Hij had mogelijk dreads. De politie zoekt meer getuigen.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89714
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Jaarwisseling 2016/2017

Bericht door Ariel »

Afbeelding

Den Haag. 5 agenten gewond, 61 aanhoudingen.

Van Aartsen: jaarwisseling verliep 'redelijk'.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Jaarwisseling 2016/2017

Bericht door Pilgrim »

Nederlandse hulpverleners opnieuw mikpunt van geweld

01-01-17 - Bron: ANP

Afbeelding
Brandweerlieden blussen op Oudejaarsavond een autobrand in de Utrechtse wijk Overvecht.

Deze jaarwisseling kregen hulpverleners in Nederland weer allerlei vormen van geweld te verduren. In verschillende steden, waaronder Amsterdam, Utrecht, Den Haag, Amersfoort en Leiden, werden politiemensen en brandweerlieden bekogeld met vuurwerk.

In Den Haag raakte een politieman zwaargewond toen hij werd aangereden. De 27-jarige bestuurster is meegenomen voor verhoor, maar van opzet lijkt geen sprake. Collega's die de aangereden agent te hulp kwamen en medewerkers van de ambulance werden bekogeld met stenen en vuurwerk.

In Amsterdam zijn twee mensen opgepakt die vuurwerk afschoten op agenten. De twee worden verdacht van poging tot zware mishandeling.
Rond de dertig jongeren werden aangehouden in Amersfoort. In de wijk De Koppel staken ze een auto in brand. Toen de politie kwam, werd die bestookt met vuurpijlen. Daarna richtten de jongeren vernielingen aan en braken vechtpartijen uit.

In de Utrechtse wijk Overvecht gingen verscheidene auto's in vlammen op. Daar werd de brandweer bekogeld met vuurwerk.

Leidse agenten kregen een cobra, zwaar illegaal vuurwerk, naar hun auto gegooid. Niemand is aangehouden.

"Met mooie woorden kom je er niet meer"
"Politiemensen zitten niet meer te wachten op medeleven of mooie woorden na weer een zware jaarwisseling", zegt voorzitter Gerrit van de Kamp van de Nederlandse politievakbond ACP. "Er is al zoveel over gezegd en we hebben al zoveel geprobeerd en gedaan, maar het is weer misgegaan. Met mooie woorden kom je er niet meer. De politiek moet nu echt actie ondernemen en ons de middelen bieden waar we iets mee kunnen'', aldus Van de Kamp.

Het geweld tegen de hulpverleners lijkt volgens Van de Kamp erger dan vorig jaar. "We hebben de indruk dat het op tal van plekken behoorlijk ernstig was. Het leidt ook tot cynisme. Mensen denken langzamerhand: daar gaan we weer. Maar we zijn er nu echt klaar mee. De politiek is nu echt aan zet."

http://www.demorgen.be/buitenland/neder ... ent=middag
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17462
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Jaarwisseling 2016/2017

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Ariel schreef: Den Haag. 5 agenten gewond, 61 aanhoudingen.

Van Aartsen: jaarwisseling verliep 'redelijk'.
Volgens mij is dit een tekst vanaf een cassettebandje. Elk jaar dezelfde tekst.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17462
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Jaarwisseling 2016/2017

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Pilgrim schreef:
Nederlandse hulpverleners opnieuw mikpunt van geweld


Afbeelding

Collega's die de aangereden agent te hulp kwamen en medewerkers van de ambulance werden bekogeld met stenen en vuurwerk.
Onmiddellijk arresteren, opsluiten in de cel en wachten tot de rechter een gevangenisstraf van minstens een jaar uitspreekt. Daarna de gevangenis in. Niet thuis de uitspraak afwachten. We noemen dit likopstuk-beleid.
In Amsterdam zijn twee mensen opgepakt die vuurwerk afschoten op agenten. De twee worden verdacht van poging tot zware mishandeling.
Onmiddellijk arresteren, opsluiten in de cel en wachten tot de rechter een gevangenisstraf van minstens een jaar uitspreekt. Daarna de gevangenis in. Niet thuis de uitspraak afwachten. We noemen dit likopstuk-beleid.
Rond de dertig jongeren werden aangehouden in Amersfoort. In de wijk De Koppel staken ze een auto in brand. Toen de politie kwam, werd die bestookt met vuurpijlen. Daarna richtten de jongeren vernielingen aan en braken vechtpartijen uit.
Onmiddellijk arresteren, opsluiten in de cel en wachten tot de rechter een gevangenisstraf van minstens een jaar uitspreekt. Daarna de gevangenis in. Niet thuis de uitspraak afwachten. We noemen dit likopstuk-beleid.
Leidse agenten kregen een cobra, zwaar illegaal vuurwerk, naar hun auto gegooid. Niemand is aangehouden.
Voor herhaling vatbaar.
"Met mooie woorden kom je er niet meer" "Politiemensen zitten niet meer te wachten op medeleven of mooie woorden na weer een zware jaarwisseling", zegt voorzitter Gerrit van de Kamp van de Nederlandse politievakbond ACP. "Er is al zoveel over gezegd en we hebben al zoveel geprobeerd en gedaan, maar het is weer misgegaan. Met mooie woorden kom je er niet meer. De politiek moet nu echt actie ondernemen en ons de middelen bieden waar we iets mee kunnen'', aldus Van de Kamp.
Ik blijf bij mijn dagelijkse mening dat politieagenten enorme grote onderkruiperige klootzakken zijn, als je begrijpt wat ik bedoel.

POLITIEK IS SMERIG. Daarin zijn kankerleiders gehuisvest die ik mij herinner. Zonder vorm van verweer werd ik van mijn directe vrijheid beroofd en blootgesteld aan gevaar voor eigen leven door de verplicht wettelijke diensttijd van 20 maanden. Pure misdadige vrijheidsberoving. Met het feit dat ik anarchist ben werd totaal geen rekening gehouden. Na zes weken was ik weer een vrije man. Niet door middel van een advocaat, maar door de overheid in de maling te nemen en een lange neus te trekken. Smerige kankerleiders! Voor de Befehl ist Befehl mentalitiet moeten we bij de kankermoffen zijn. Ik heb nooit een vlieg kwaad gedaan. Alhoewel het altijd voor mij een uitdaging was er eentje dood te slaan. Maar dat had dan weer te maken met het feit dat zo'n beest mij terroriseerde.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89714
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Jaarwisseling 2016/2017

Bericht door Ariel »

Groot verdriet bij de vrijwilligers van taxivereniging GVR. Twee busjes zijn in brand gestoken.

Afbeelding
In luttele minuten brandden op Oudejaarsavond twee busjes in de Dordtse wijk Sterrenburg volledig uit. Ze waren van Gebruikersverenging Rolstoelbus (GVR), die inwoners met een rolstoel of scootmobiel in de hele regio van en naar hun bestemming brengt.

De wagens stonden aan de Blaauwweg geparkeerd bij het huis van één van de vrijwillige chauffeurs. Hij is te ontdaan om zijn verhaal te doen. ,,Het waren zijn buren die merkten dat één van de bussen in brand stond. Zij belden 112'', verhaalt penningmeester Cor Kerkhof.

De brand brak even voor 23.30 uur uit. Kerkhof vermoedt dat er een vuurwerkbom onder het ene busjes is gelegd, waarna ook het andere busje vlam vatte. Al weet hij dat niet zeker. ,,Maar als je de schade ziet, zie je dat het vuur op de grond is begonnen.''

Machteloos staat hij zondagochtend met een handjevol chauffeurs bij de kapotte busjes. In allerijl hebben ze het rijschema aangepast. Deze nieuwjaarsdag hoeft niemand een afspraak te missen. ,,Maar hoe het de rest van de week verder moet, weet ik niet'', zegt Kerkhof. ,,We hebben in totaal vijf grote bussen en één personenauto, waarvan er nu dus twee missen.''

Met die bussen rijden ze 182 mensen uit de regio, ouderen, maar ook rolstoelgebonden kinderen, naar afspraken of familiebezoek. ,,En soms moet iemand naar het ziekenhuis. Dan plannen we een spoedrit in.''
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89714
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Jaarwisseling 2016/2017

Bericht door Ariel »

Nederlandse hulpverleners opnieuw mikpunt van geweld
Een soortgelijke mortier (bom) werd afgelopen nacht in #Dodewaard naar onze mensen van de ME gegooid. Hoe ziek en dom kan je zijn!! twittert een politieman.

Afbeelding
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Jaarwisseling 2016/2017

Bericht door Pilgrim »

Politie reageert geërgerd op tweets van minister Van der Steur

Door: Redactie 2 januari 2017

Afbeelding
Bij een aanrijding in Den Haag raakte een agent zwaargewond. Toen collega's hem reanimeerden werden ze bekogeld met vuurwerk. © ANP

Agenten en een Haagse teamchef hebben geërgerd gereageerd op de steunbetuiging van minister Ard van der Steur (Veiligheid en Justitie) na geweld op hulpverleners tijdens nieuwjaarsnacht. 'Soms past het u meer om te zwijgen', twitterde de teamchef van politieteam Segbroek. Deze tweet is ondertussen weer verwijderd, heeft een woordvoerder van de politie in Den Haag bevestigd.

Van der Steur had via Twitter zijn waardering uitgesproken over de inzet van de hulpdiensten tijdens Oud en Nieuw. Diverse agenten, brandweerlieden en andere hulpverleners werden tijdens de jaarwisseling tijdens hun werk belaagd. Van der Steur schreef daarover op Twitter: 'Grote waardering voor de inzet van onze hulpdiensten tijdens jaarwisseling. Onacceptabel dat juist tegen hen geweld wordt gebruikt.'

Die steunbetuiging schoot bij verschillende agenten in het verkeerde keelgat. 'Soms past het U meer om te zwijgen. Dat is Nu. Middelen om het werk te doen zijn ondermaats en geen politieke steun', twitterde de teamchef van Team Segbroek. De tweet werd later verwijderd.

De woordvoerder van de Haagse politie zei dat de teamchef reageerde na de nachtdienst van Oud en Nieuw. Daarin had hij te maken met geweld tegen agenten van zijn team. De zegsman van de Haagse politie wees erop dat het contact van individuele agenten met de minister via de politiebonden en de leiding loopt. Ook andere agenten twitterden geërgerd over de woorden van Van der Steur.

Bekogeld
Minister Van der Steur liet zondag via een woordvoerder weten dat geweld tegen hulpverleners onacceptabel is. 'Daarom eist het Openbaar Ministerie een dubbel zo hoge straf tijdens de jaarwisseling.' Volgens de minister hebben gemeenten vooraf maatregelen getroffen zoals extra toezichthouders en flexibel cameratoezicht. Diverse agenten, maar ook brandweerlieden en ambulancepersoneel werden tijdens de jaarwisseling bekogeld met vuurwerk. Een politieman in Den Haag raakte zwaargewond bij een aanrijding. Bij de reanimatie van het slachtoffer werden politiemensen en ambulancepersoneel bekogeld met stenen en vuurwerk.

Henk van Essen, plaatsvervangend korpschef, noemt het zorgwekkend en onaanvaardbaar dat politieagenten en andere hulpverleners tijdens de jaarwisseling opnieuw zijn gehinderd bij hun werk. 'Deze mensen zijn er voor ieders veiligheid. Die hoor je met rust te laten. Ik vind het te bizar voor woorden dat je er blijkbaar genoegen in schept om brandweerlieden of andere hulpverleners te beletten andere mensen te helpen', aldus Van Essen.

Zware jaarwisseling
Volgens de politie is het aantal geweldsincidenten tegen agenten dit jaar gestegen. Er was bij de jaarwisseling 79 keer sprake van geweld tegen een agent. Bij de vorige jaarwisseling was dat 59 keer. Ook het aantal incidenten tegen andere hulpverleners zoals brandweerlieden, ambulancepersoneel en beveiligers nam toe.

Politiemensen zitten niet meer te wachten op medeleven of mooie woorden na weer een zware jaarwisseling, zegt voorzitter Gerrit van de Kamp van de politievakbond ACP. 'Er is eigenlijk al zoveel over gezegd en we hebben al zoveel geprobeerd en gedaan, maar het is weer misgegaan. Met mooie woorden kom je er niet meer. De politiek moet nu echt actie ondernemen en ons de middelen bieden waar we iets mee kunnen.

http://www.volkskrant.nl/binnenland/pol ... ~a4442814/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89714
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Jaarwisseling 2016/2017

Bericht door Ariel »

Ik vermoed dat in Den Haag burgemeester Aartsen op de rem getrapt heeft. Hij moet gedacht hebben, het moet maar eens afgelopen zijn met al die negatieve allochtone bashende berichten. Opeens is het nu, geweld tegen agenten deze jaarwisseling niet vaker dan vorig jaar , en ook de agenten en ambulancepersoneel die de aangereden politieman Mario hielpen zijn niet bekogeld . Politie in de fout met bericht over aanval op reanimerende collega's
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89714
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Jaarwisseling 2016/2017

Bericht door Ariel »

In Frankrijk was het nog erger dan hier. Daar zijn bijna 1000 auto's uitgebrand op Oudejaarsavond.
Op Oudejaarsavond zijn in Frankrijk in totaal 945 auto's in vlammen opgegaan. Dat is een stuk meer dan vorig jaar, toen er zo'n 800 voertuigen uitbrandden.

Eerder zei het Franse ministerie van Binnenlandse zaken dat 650 auto's in brand zijn gestoken. Die berekening nam niet de auto's mee die beschadigd raakten door overslaand vuur.

In Frankrijk branden elk jaar veel auto's uit. In 2013 bracht het ministerie voor het eerst de cijfers van autobranden naar buiten. Toen gingen bij de jaarwisseling 1200 wagens in vlammen op. Sindsdien is dat aantal gestaag gedaald, tot dit jaar.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89714
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Jaarwisseling 2016/2017

Bericht door Ariel »

Afbeelding

Joke Kaviaar. Kennen jullie haar nog? Dat geradicaliseerde extreemlinkse wijf van de Anti-Fascistische beweging heeft geen mededogen met de politie. Sla ze maar verrot is haar boodschap.

Afbeelding
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24951
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Jaarwisseling 2016/2017

Bericht door King George »

We verslikten ons toch zowat in onze glazen wijn toen we dit sujet hoorde gillen op het Spuiplein nadat we de demonstratie waarbij Geert Wilders ook sprak hadden bezocht?
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Scarlatti
Berichten: 5268
Lid geworden op: vr mei 09, 2008 10:12 pm

Re: Jaarwisseling 2016/2017

Bericht door Scarlatti »

doet me denken aan die lui in Amerika die zo gillen over blacklifesmatter and we want to kill cops NOW...
daar heeft dit kreng t vast van overgenomen...
ik heb geen mercy voor deze lui....
Islam=LEVENSBEDREIGEND

'LOQUENDI LIBERTATEM CUSTODIAMUS'
Laten wij waken over de vrijheid van het spreken... (Pim Fortuyn 1948-2002)
Gebruikersavatar
Schepsel
Berichten: 4929
Lid geworden op: zo jun 20, 2010 6:43 pm
Locatie: 하늘

Re: Jaarwisseling 2016/2017

Bericht door Schepsel »

King George schreef:We verslikten ons toch zowat in onze glazen wijn toen we dit sujet hoorde gillen op het Spuiplein nadat we de demonstratie waarbij Geert Wilders ook sprak hadden bezocht?
Was zij dat? [icon_lol.gif]
Ik heb de beste feiten. Het zijn alternatieve feiten. Niemand respecteert de feiten meer dan ik. De rest is FAKE NEWS. SNEU. Net als ''zogenaamde rechters'' en scheiding der machten, SNEU.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Jaarwisseling 2016/2017

Bericht door Pilgrim »

Oud & Nieuw exces in Berlin-Neukölln: met vuurwerk opgeblazen auto na straatgevecht (+ video´s)

Geplaatst op 2 januari 2017

Afbeelding

Oud & Nieuw verliep vanuit het oogpunt van de politie “grotendeels rustig”. Grotendeels – een rekbaar, een buigzaam begrip... Tot nu toe zou het een “fantastische en gelukte Oud & Nieuw viering” geweest zijn, meldde het persbureau dpa Oudejaarsnacht onder verwijzing naar een woordvoerster van de Berlijnse politie. Maar net zoals in Keulen verleden jaar duurde het een poosje tot er informatie naar buiten kwam.

Straatterreur in Berlin-Neukölln

In het Berlijnse stadsdeel Neukölln bliezen chaoten een kleine personenauto met vuurwerk op. Een ooggetuige schetst tegenover “Bild” hoe een groep van 20 tot 30 “jonge mannen” een rode Chevrolet de straat op duwden, hem vernielden en de ramen insloegen. Daarna gooiden ze handenvol zwaar vuurwerk naar binnen. De auto ging in vlammen op.

“Het was gewoon heftig. Zoiets heb ik tot nu toe niet meegemaakt. Die zijn compleet doorgedraaid, kwamen zeer agressief over.” (ooggetuige)

Ook in de zijstraat zou hij ongeveer 50 rel schoppende personen hebben gezien, aldus de getuige, die de taferelen met zijn telefoon opnam.

“Dat alles deed me aan oorlog denken. Ook omdat de groep een brandweerman met een alarmpistool bedreigd heeft.” (ooggetuige)

“De auto brandde volledig uit”, aldus een woordvoerster van de politie. Kort na 01.00 uur werden twee “jonge mannen” (19, 20) gearresteerd. Volgens “Bild” zou het om de hoofddaders kunnen gaan.





Bron: www.epochtimes.de

Vertaald uit het Duits door: E.J. Bron

https://ejbron.wordpress.com/2017/01/02 ... ht-videos/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
silkyboxershortXL
Berichten: 2541
Lid geworden op: za apr 24, 2010 3:20 pm

Re: Jaarwisseling 2016/2017

Bericht door silkyboxershortXL »

Anti Merkel messages, New Years Eve Cologne
Hoop is geen strategie.
WWG1WGA
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17462
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Jaarwisseling 2016/2017

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Pilgrim schreef:
Ik heb een levendige fantasie. Maar ik kan mij nauwelijks voorstellen dat het er in Aleppo heviger aan toe ging.
Ik ben tegen verbieden, maar er zijn grenzen. Autogordels zijn verplicht. Net zoals een verplichte zorgverzekering. Laat de overheid voortaan zichzelf verplichten dit voor altijd te verbieden. Maar . . . politiek is smerig, onbetrouwbaar en onberekenbaar corrupt. De rechterlijke macht neemt daarin het voortouw.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24951
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Jaarwisseling 2016/2017

Bericht door King George »

Schepsel schreef:
King George schreef:We verslikten ons toch zowat in onze glazen wijn toen we dit sujet hoorde gillen op het Spuiplein nadat we de demonstratie waarbij Geert Wilders ook sprak hadden bezocht?
Was zij dat? [icon_lol.gif]
Ja, dat gekke sujet inderdaad. En zo zie je maar weer (bevestigd) dat er meer gekken buiten lopen dan dat er binnen zitten.
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Jaarwisseling 2016/2017

Bericht door mercator »

Ariel schreef: Joke Kaviaar. Kennen jullie haar nog? Dat geradicaliseerde extreemlinkse wijf van de Anti-Fascistische beweging heeft geen mededogen met de politie.
Kaviaar is een symbolische naam voor zulk tuig. Ze komen niks tekort, hebben meestal een of andere nutteloze opleiding als sociologie of psychologie gestudeerd, vinden daar geen job in en komen in de luxe-bijstand terecht. Vandaar dat ze tijd hebben om op straat rond te lopen brullen, stickertjes te plakken of erger nog.
Typisch is het monsterverbond tussen die ongewassen vieze antifa en de weldoorvoede EU heren en dames type Frans Timmermans die 1000 € per maand extra krijgt voor zijn kleding, bovenop alle andere EU fortuinen. Allebei zijn ze voor open grenzen, moslims en tegen werken en ondernemen.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Jaarwisseling 2016/2017

Bericht door Pilgrim »

Oud & Nieuw in Malmö: “Jihad! Jihad!” – Arabieren veranderen de stad in een oorlogsgebied

Geplaatst op 3 januari 2017

Afbeelding

Oudejaarsnacht in Malmö werd een verschrikking. De stroom in de hele stad viel meerdere keren uit, tegelijkertijd namen Arabische clans de straten over. “Freie Zeiten” heeft met een ooggetuige gesproken.

De fotograaf Freddy Mardell bevond zich omstreeks middernacht in het centrum van de stad om de gebeurtenissen op beeld vast te leggen.

“Zweedse jongeren vormden een dichte drom om niet beroofd te worden”, zei hij.

“Overal werden vuurpijlen afgeschoten – en wel horizontaal. Mensen werden geraakt en raakten gewond. Politieagenten durfden niet meer uit hun auto´s te komen. Meerdere journalisten renden voor hun leven.”

Afbeelding
Volgens een ooggetuige durfden politieagenten hun auto´s niet uit te komen.

“Dat is het niet waard! Ik riskeer hier mijn leven niet”, hoorde Freddy een journalist van de publieke omroep roepen, hoewel deze het gedoe vanaf een veilige afstand volgde. Toen de explosies echter dichterbij kwamen, pakte hij zijn spulletjes en verdween.

Een ooggetuige vertelt van chaotische taferelen. Het verkeer kwam volledig tot stilstand en overal sprongen schreeuwende mensen rond. Malmö zou een verloren stad zijn, zei die ooggetuige.

“Een Arabier sprong op het dak van een auto rond en riep meerdere keren “Jihad! Jihad!”. Zijn vrienden vonden dat behoorlijk grappig, zegt Freddy Mardell.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Bron: www.freiezeiten.net

Vertaald uit het Duits door: E.J. Bron

https://ejbron.wordpress.com/2017/01/03 ... ogsgebied/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17462
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Jaarwisseling 2016/2017

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Dit mag je een islamitisch volksoproer noemen.

Vroeger werd in Nederland zonder pardon of smoes het vuur geopend op zo'n baldadige angstig aandoende en bedreigende menigte. Het hielp. Daarna kwamen dit soort oproeren niet meer voor. Tot . . . ja ja, tot de regering weer terugviel in zijn pappen en nathouden strategie en zinloos door de straten de oproerkraaiers ging najagen. Het motto van de overheid zou moeten zijn: 'Blijf thuis als je niet neergeschoten wil worden.'
Wie Merkel de hand boven het hoofd houdt met haar post marxistische ideeën verspeelt zijn hand naar de toekomst.

Palingoproer in Amsterdam met 26 doden tot gevolg.

Zo werden destijds de problemen opgelost.

Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24951
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Jaarwisseling 2016/2017

Bericht door King George »

Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17462
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Jaarwisseling 2016/2017

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Hier het bronnieuws.

Silvester in Dortmund: „Allahu Akbar“ und Kirchenbrand

https://www.wochenblick.at/silvester-in ... chenbrand/

Ik heb al in een vroegtijdig stadium gewaarschuwd voor dat domme gevaarlijke post marxistisch gestoorde kutwijf Merkel. Maar wie ben ik? Een onaangepaste vlerk in het landschap van waanzin, list, bedrog en volksverlakkerij, uitgedragen door het linkse Gutmensch gepeupel.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Plaats reactie