Migrantenmars naar Amerika

Deze afdeling is voor algemene topics die niet passen in wat reeds voorzien is. Ze moeten wel aansluiten bij ons thema.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Migrantenmars naar Amerika

Bericht door Pilgrim »

Afbeelding
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Migrantenmars naar Amerika

Bericht door Ariel »

Honduran migrant caravan heads to the US

Afbeelding

Afbeelding
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Migrantenmars naar Amerika

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Trouwens, het was Obama die immigratie voor Cubanen zo goed als onmogelijk heeft gemaakt door de wet te veranderen. Cubanen kunnen geen beroep meer doen op politiek asiel. Vroeger kregen ze automatisch toestemming om te blijven als ze eenmaal de VS hadden bereikt. Net zoiets als nu in Europa met al dat zwerfvuil uit Afrika dat met slecht onderhouden bootjes de oversteek naar Italië waagt. Ja maar als vluchteling dan? Ja maar wat doe je dan als je in de VS bent als Cubaan of Venezolaan? Dan vraag je asiel aan. Dat wordt afgewezen (dankzij Obama). Binnen 30 dagen kun je ertegen in beroep. Succes! [icon_lol.gif]
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Migrantenmars naar Amerika

Bericht door Ariel »

De 'immigranten-caravan' is nu al een procedure begonnen tegen Trump. Ze zijn nog niet eens in de VS! De procedure wordt gesponsord door ... globalisten. Natuurlijk. Toch te toevallig, al die illegale migratie richting het Westen.

The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Migrantenmars naar Amerika

Bericht door Ariel »

Doorlopen jongens. Over 2 dagen sluiten de polls.

The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Migrantenmars naar Amerika

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Ariel schreef:Doorlopen jongens. Over 2 dagen sluiten de polls.

Leuk opgemerkt Ariel! Houd er de moed maar in met humor. Daar wordt een mens alleen maar wijzer van.

Het kan haast niet anders dan dat dit alles duidelijk met voorbedachte rade georkestreerd is, en afgestemd om op het juiste toe te slaan. Door wie? Soros waarschijnlijk? Met zijn geld en goedkeurende blikken van de Democraten?

Maar . . . ik verwacht dat dit juist een gunstige averechtse uitwerking zal hebben. Met weer een extra vernederende naar meer smakende nederlaag voor de linkse achterbaksheid die kenmerkend is voor de huidige Democraten met op de achtergrond een nerveuze mevrouw Clinton die haar vochtige poesie tussen haar benen nauwelijks nog in bedwang kan houden.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24943
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Migrantenmars naar Amerika

Bericht door King George »

Als het om deze invasiestroom gaat zal het Donald Trump zijn die de publieke opinie aan zijn zijde heeft. Laten we hopen dat dat morgen vruchten afwerpt.
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Migrantenmars naar Amerika

Bericht door Ariel »

De eerste migranten van de stoet die op weg is naar de Verenigde Staten hebben zondag de hoofdstad van Mexico bereikt. Daar zijn ze tijdelijk opgevangen in een stadion. Meer dan duizend migranten konden medische hulp krijgen en door de regering waren gaarkeukens ingericht.

Afbeelding

In Mexico-Stad zijn de migranten nog ongeveer 800 kilometer verwijderd van de grens met de Amerikaanse staat Texas. Vier weken geleden vertrokken ze uit Honduras. Duizenden mensen hebben zich bij de mars aangesloten.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Migrantenmars naar Amerika

Bericht door Pilgrim »

Ariel schreef:Duizenden mensen hebben zich bij de mars aangesloten.
Zou dit het begin zijn van nog véél meer..?? :thinking:
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Migrantenmars naar Amerika

Bericht door Ariel »

Pilgrim schreef:
Ariel schreef:Duizenden mensen hebben zich bij de mars aangesloten.
Zou dit het begin zijn van nog véél meer..?? :thinking:
Wie weet. Best wel angstig als je zo'n meute naar je land ziet sjouwen.

Afbeelding
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Migrantenmars naar Amerika

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Ariel schreef:
Pilgrim schreef:
Ariel schreef:Duizenden mensen hebben zich bij de mars aangesloten.
Zou dit het begin zijn van nog véél meer..?? :thinking:
Wie weet. Best wel angstig als je zo'n meute naar je land ziet sjouwen.

Afbeelding
Bij de grens artillerie opstellen. Waterkanonnen van het merk 'GROTE WASBEURT' mag ook. Met luidspeakers waarschuwen wat er gebeurt als iemand zich nog 100 meter verder beweegt en de grens met de VS zonder visum overschrijdt.

Wie niet luisteren wil die moet maar voelen. Toch eigenwijs zijn en de vrije wil in de automatische piloot schakelen? Dan maar het geweld laten losbarsten. Helpen de waterkanonnen niet, dan de artillerie zijn werk laten doen. Het zal een weldaad voor de wereld zijn wanneer al die armoedzaaiers voor goed uitgeschakeld worden. Smerige armoedzaaiers wiens ouders blijkbaar te beroerd waren om de mogelijkheid onder ogen te zien van voorbehoedsmiddelen en geboortebeperking. Amerika is niet de schuldige aan hun ellende, maar de vieze smerige achterlijke onbezonnen onverantwoordelijke christelijke Spaanstalige ouders die de consequentie van een geil moment van neuken (vrije wil toch godverdomme?) niet onder ogen wilden zien.

Er dienen verschrikkelijke natuurrampen en epidemieën over deze wereld te komen om ons te verlossen van al deze hysterische onbezonnenheid met als gevolg dat de wereldbevolking met de helft wordt uitgedund. icon_thumbup.gif

Noem het de wil van God of van de Evolutietheorie. Want ook die zal vast wel last hebben van een vrije wil.

Heeft u moeite met deze tekst van mij? Dan bent u een smerige hypocriet en adviseer ik u om een kijkje te gaan nemen in Jemen.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24943
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Migrantenmars naar Amerika

Bericht door King George »

Trump heeft vele malen gezegd (ook eergisteren nog) dat migranten welkom zijn als ze de legale route kiezen.

Waar het Trump om gaat, is om de illegale migratie tegen te gaan.

Hoe werkt het huidige systeem?

Een illegaal komt bij de grens aan en vraag asiel aan. Hij word dan ondervraagd en daarna vrijgelaten om zich later (kan jaren duren) te melden voor verdere behandeling van zijn zaak.

Verreweg de meeste asielzoekers melden zich niet meer en vertoeven illegaal in de VS.

Het zgn. “catch and release”.

Er word dus massaal misbruikt gemaakt van het asielsysteem.

En Trump wil daar een einde aan maken. Zoals hij heeft beloofd tijdens de verkiezingen van 2016.

Overigens hebben de karavaan van illegalen asiel aangeboden gekregen van de Mexicaanse regering. Dat hebben ze afgewezen.
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Migrantenmars naar Amerika

Bericht door Ariel »

Eerste migranten uit karavaan bij grens met VS

Een paar honderd migranten uit de karavaan die vanuit Midden-Amerika op weg is naar de grens met de Verenigde Staten zijn bij de grens aangekomen. Ze zijn met bussen naar de stad Tijuana gebracht; daar ligt de drukste grensovergang tussen Mexico en de VS.

Een stuk of twintig migranten klommen in het grenshek, maar niet erover. Amerikaanse grensbewakers grepen niet in.

Voorhoede
De migranten hebben een tocht van duizenden kilometers achter de rug. De totale groep bestaat uit zo'n 5000 mensen uit Honduras, Guatemala en El Salvador. Het overgrote deel is nog lang niet bij de Amerikaanse grens.

Veel van de migranten zijn nog in de Mexicaanse stad Guadalajara, op zo'n 2400 kilometer van de grens. Een andere grote groep is in Mexico-Stad. Ze worden daar opgevangen en kunnen overnachten in tenten. Ook is er nog een groep in het zuiden van Mexico.

Militairen naar de grens
Een man uit Honduras die net is aangekomen in Mexico-Stad, vertelt tegen persbureau AP dat hij al twee weken koorts heeft en eindelijk een dosis antibiotica heeft weten te bemachtigen. Hij is vastberaden om de VS binnen te komen: "Ze kunnen een miljoen militairen bij de grens neerzetten, maar het gaat ons lukken de oversteek te maken."

De Amerikaanse autoriteiten zijn niet van plan om de migranten toe te laten in de VS. De Amerikaanse president Trump heeft onlangs meer dan 5000 militairen naar de grens gestuurd. En immigranten die illegaal de grens oversteken, kunnen straks geen asiel meer aanvragen in de VS.

Op de grensovergang tussen San Diego en Tijuana zijn de Amerikanen gisteren begonnen met het opkrikken van de beveiliging. Vier rijbanen werden daarvoor gesloten. Overigens bleven er nog 23 open voor de 110.000 mensen die dagelijks legaal de grens oversteken.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Migrantenmars naar Amerika

Bericht door Hans v d Mortel sr »

King George schreef:Trump heeft vele malen gezegd (ook eergisteren nog) dat migranten welkom zijn als ze de legale route kiezen.
Niet welkom voor altijd, maar voor een korte vakantie of familiebezoek. Dus netjes visum aanvragen.

Voor Cubanen is het echter vette pech. Het schofterige tuig dat zich ongerept waant, verkerende in de modus 'Gutmensch' en de politiek een warm hart toedraagt laat geen Cubaan (meer) naar Europa komen. Dus ook niet toegestaan met een toeristenvisum? NEE! De Cubaan heeft pech door op een eiland te wonen. Elke visumaanvraag wordt op voorhand afgewezen.

Ik had de 'mazzel' dat ik mijn zoon in de MH17 heb verloren. Zodoende werd een afgewezen visum voor mijn schoondochter (FAMILIE!!!) na het schrijven van een brief aan de minister van Buitenlandse Zaken Koenders alsnog omgezet in een visum voor drie maanden. Die hele zaak duurt nu al meer dan 3 jaar. Want telkenmale moest zij weer terug naar Cuba met de kinderen. Misschien had ik dat niet moeten doen en hen hier illegaal niet strafbaar moeten laten blijven om de verblijfsvergunning voor hen aan te vragen (niet voor mijn kleindochter van 4 want zij heeft een Nederlands paspoort gekregen.) Als het meezit komt de familie, inclusief mijn kleindochter van 4 en stiefdochter van 8, nog dit jaar naar Nederland. Ondertussen heeft de politiek (IND) er alles aan gedaan om het proces van gezinsvereniging te vertragen. Hoe dat zo? Nogal begrijpelijk . . .

Zij zijn geen moslim parasieten die asiel konden aanvragen.

Moslims verachten onze cultuur en levenswijze. Cubanen zijn van huis uit christelijk en westers georiënteerd. Dus foute boel.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Mahalingam
Berichten: 52064
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Migrantenmars naar Amerika

Bericht door Mahalingam »

Afbeelding

En de kleutertjes zijn groot geworden en zitten nu op een hek in Tijuana .

Afbeelding

En helemaal bij de tijd: dus de gender-manie.
Een deel van deze karavaan wist de Mexicaanse hoofdstad Mexico-Stad te bereiken, maar zo’n vierhonderd van hen besloten de groep te verlaten. Zij trokken in bussen naar Tijuana.

Onder hen bevinden zich zo’n zeventig transgenders die asiel willen aanvragen in de VS.
https://www.volkskrant.nl/nieuws-achter ... ~b099e875/
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Migrantenmars naar Amerika

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Afbeelding

Een gewaarschuwd mens telt voor twee.

DE OPLOSSING. Al die dure hoge kunstwerken waren niet nodig geweest. Gewoon eerlijk prikkeldraad dat onder stroom staat. Okay, ik houd het voor deze keer in de smerige hypocriete sfeer en stel voor de stroom aan te passen waarbij Mexicanen en andere illegale gelukszoekers slechts de schok van hun leven krijgen zonder echt dood te gaan. Hooguit wat brandwonden aan de handen. En ik ben ook zo'n gore smeerlap dat ik duidelijk opvallend leesbare borden plaats in de Spaanse taal waarop gewaarschuwd wordt dat de grens onder hoogspanning staat. Tevens met de toevoeging dat voor grensoverschrijding een visum aangevraagd dient te worden en zo nodig een asielaanvraag ingediend kan worden.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Migrantenmars naar Amerika

Bericht door Pilgrim »

De waarheid over de “caravan”
Ami Horowitz - Gepubliceerd op 12 nov. 2018

De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Migrantenmars naar Amerika

Bericht door Pilgrim »

Geen welkomstcultuur voor migrantenkaravaan in Tijuana – inwoners protesteren tegen nieuwkomers

Geplaatst op 17 november 2018



Inmiddels zijn er meer dan 2000 “migranten” vanuit Latijns-Amerika in de Mexicaanse stad Tijuana aangekomen en er is geen spoor te bekennen van welkomstcultuur. Een groep van ongeveer 200 inwoners van Tijuhana protesteerde en kwam in botsing met illegale migranten. De politie moest de burgers tot bedaren brengen.

Bron: https://politikstube.com

Door: “Victoria”

Vertaald uit het Duits door: E.J. Bron

https://ejbron.wordpress.com/2018/11/17 ... euwkomers/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24943
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Migrantenmars naar Amerika

Bericht door King George »

Honderden Mexicanen protesteren tegen migrantenkaravaan

DVDA 19 november 2018 08u11
Bron: VTM Nieuws


Honderden inwoners van de Mexicaanse grensstad Tijuana protesteerden gisteren tegen de massale komst van Amerikaanse migranten. Om de veiligheid te garanderen werden ook barricades en prikkeldraad geplaatst.

Met vlaggen en spandoeken eisten de Mexicanen het vertrek van karavaanleden. Ze beschuldigden hen ervan de regio onveilig te maken en de Mexicaanse wetten te schenden.

Lees verder onder de foto’s.

Afbeelding

Afbeelding

Migrantenkaravaan

Duizenden migranten die in Tijuana zijn aangekomen, hebben de buurt verzadigd. Volgens de burgemeester werden er zo’n 10.000 migranten verwacht. Om de veiligheid te garanderen werden ook barricades en prikkeldraad geplaatst.

De leden van de karavaan hebben gezegd dat ze ervoor kiezen om in Mexico te blijven en er werk te zoeken, omdat elke optie beter zou zijn dan naar hun land terug te keren. De meeste migranten zijn afkomstige uit Honduras, Guatemala en El Salvador.


HLN.be
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Migrantenmars naar Amerika

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Ik zag gisteren in Nieuwsuur van de linkse NOS - een rechtse NOS is een fictie - dat uit 10.000 vluchtelingen juist dat gezinnetje werd gepikt voor een interview met een heel erg zielig verhaal.

Zij waren uit Honduras gevlucht omdat hun huis was geconfisqueerd door een criminele bende waarbij echtgenoot of zoontje was gedood. [. . .] Ik moet zeggen, ze kwamen heel mooi in beeld: man, vrouw en trots kijkend zoontje. Wie was dan die man? Dat werd er niet bij verteld. En dat kind? Was zijn broertje dan vermoord door de bende? Zij zaten erbij (ze stonden niet) alsof ze net de hoofdprijs hadden gewonnen die alleen nog afgehaald moest worden in Amerika.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Migrantenmars naar Amerika

Bericht door Pilgrim »

“Mexico First!”: de protesten tegen de stroom illegale migranten nemen toe

Geplaatst op 25 november 2018



De Mexicaanse burgers in Tijuana ondersteunen bij het thema grenscontroles de Amerikaanse president Donald Trump en protesteren tegen de toestroom van illegale buitenlanders uit Honduras en andere Latijns-Amerikaanse landen. De demonstranten hielden borden met de tekst “Geen illegalen”, “Nee tegen de invasie” en “Mexico First” in de hoogte. Velen droegen het rood-wit-groene nationale shirt van het land en zwaaiden met Mexicaanse vlaggen. De menigte scandeerde “Ti-jua-na!” en “Me-xi-co!” en zongen meerdere malen het volkslied.

Juan Manuel Gastelum, burgemeester van Tijuana, zei vorige week tegenover “Milenio”: “Ik zou zeggen dat niet alle migranten slecht zijn. Zeker, er zitten ook enkele goede mensen in de karavaan, maar velen van hen zijn heel slecht voor de stad”. De burgemeester werd merkwaardigerwijs in het openbaar gezien, toen hij een Donald Trump baseballcap met het opschrift “Make Tijuana Great Again” droeg.

De burgemeester noemde de toestroom een “lawine” en zei dat de stad “slecht voorbereid zou zijn om met zoveel migranten te maken te krijgen”, berichtte NBC News.

President Donald Trump heeft zondag getwitterd: “De burgemeester van Tijuana, Mexico, heeft zojuist verklaard dat de stad er niet klaar voor is om met zoveel migranten om te gaan. Dit zou zes maanden kunnen duren. Ook de VS zijn slecht voorbereid op deze invasie en zullen zich er niet voor inzetten. Ze plegen delicten en zorgen voor grote problemen in Mexico.”

Ondertussen bericht een Mexicaanse journalist dat kinderen begeleid worden door vrouwen, die niet hun moeders zijn, dat enkele migranten bewapend zouden zijn met GLOCK-pistolen en AR-15-geweren en dat een vrouw uit de karavaan zou zijn begonnen met het plegen van geweld in Tijuana.

Bron: https://dieunbestechlichen.com

Door: “Die Unbestechlichen”

Vertaald uit het Duits door: E.J. Bron

https://ejbron.wordpress.com/2018/11/25 ... nemen-toe/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24943
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Migrantenmars naar Amerika

Bericht door King George »

Mexico arresteert 35 illegalen na bestorming en rellen bij grens VS

Zouden allemaal Hondurezen zijn, grenspost Tijuana is inmiddels weer open

Afbeelding
Illegale immigranten klimmen de grenshekken bij Tijuana over - Pedro PARDO / AFP

Mexico heeft 35 immigranten aangehouden na het tumult dat zondag uitbrak op de grens tussen Tijuana in Mexico en het Amerikaanse San Diego. De Mexicaanse krant El Sol de Tijuana meldde dat alle aangehouden immigranten Hondurezen zijn. Het gaat om 29 mannen en zes vrouwen.

De aangehouden Hondurezen worden vermoedelijk overgedragen aan de immigratiedienst. Over hun rol bij de rellen aan de grens hebben de Mexicaanse autoriteiten niets gezegd.

Aan de Mexicaanse zijde van de grens probeerden honderden Midden-Amerikaanse migranten zondag de noordelijke grens van Mexico over te steken. De Mexicaanse politie probeerde dat tevergeefs te verhinderen. De Amerikaanse veiligheidstroepen verjaagden de migranten daarna met traangas, zoals op het televisiekanaal van de krant Milenio was zien. Veel migranten kwamen klem te zitten tussen Amerikaanse en Mexicaanse ordetroepen.

De Mexicaanse regering liet later zondag weten dat de orde bij de grens was hersteld. De grenspost tussen Tijuana en San Diego, die enkele uren dicht was geweest, werd weer opengesteld.

(ANP)


TPO
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Migrantenmars naar Amerika

Bericht door Ariel »

Propaganda? :emm2: Wel nee, ben je gek ? :no1:

Afbeelding


Afbeelding
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Migrantenmars naar Amerika

Bericht door Ariel »

Het blijkt dat de grenscontrole en harde woorden van Trump geholpen hebben. Veel migranten gaan terug.

MSNBC’s Gadi Schwartz reports from Mexico that many men in the caravan are turning around and going home after realizing that crossing into the United States is not as easy as they heard it would be.

The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24943
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Migrantenmars naar Amerika

Bericht door King George »

Waar een wil is, is een terugweg.
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Plaats reactie