Greta Thunberg en andere klimaat kindsoldaatjes

Deze afdeling is voor algemene topics die niet passen in wat reeds voorzien is. Ze moeten wel aansluiten bij ons thema.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Greta Thunberg en haar klimaatmars van Youth for Climate

Bericht door Ariel »

Deze Duitse tiener is de ’anti-Greta’

Afbeelding

De anti-Greta is opgestaan. Terwijl de wereld uitziet naar een nieuwe show op de VN-top van de vlechtjesdragende Zweedse klimaatspijbelaar, verkondigt de jonge Duitse Naomi Seibt in Madrid een ander verhaal. „Iemand klimaatontkenner noemen impliceert dat hij of zij iets ’illegaals’ doet.”

Juist in Duitsland ligt de term ’ontkenner’ gevoelig, legt Seibt uit, een 19-jarige liberale vlogger uit Münster die in korte tijd 30.000 volgers verzamelde. „Het roept de associatie op met Holocaust-ontkenning, wat in ons land verboden is. Terwijl het slechts scepsis is over het klimaat, geen schadelijk geloof.”

Veel jongeren in Duitsland zijn bang om zich klimaatkritisch te uiten, meent Seibt, zelf begiftigd met een IQ van 157. „Het is moeilijk om je uit te spreken. Kinderen zijn bang om slechte cijfers te krijgen. Ze zijn bang om gehaat te worden door leeftijdgenoten. En ze krijgen het idee dat het ronduit kwaadaardig is om anders te denken.”

Vliegtuig te vervuilend
Terwijl Seibt gewoon per vliegtuig naar Spanje kwam, reizen zo’n 25 Nederlandse jongeren per touringcar naar de klimaattop. Het vliegtuig was te vervuilend en de trein bleek te duur. Bruno Lauteslager gaat naar Madrid „om druk uit te oefenen zodat politici de juiste beslissingen nemen.”

Pepernoten, boeken, muziek en het spel Ninja gebruiken de klimaatreizigers om ruim 24 uur reistijd te doden. En als het bussen echt te zwaar wordt, springen de leden van Jongeren Milieu Actief, Extinction Rebellion en Friday’s for Future gewoon een beetje ’in het rond’ om de energie erin te houden. Eerder vertrok al een zeilboot met jongeren naar Chili, tot de top van plek veranderde. Lauteslager: „Zij kunnen niet op tijd terug zijn in Madrid.”

Climax van klimaatprotesten
De klimaatbezorgde jeugd verwacht in Madrid de climax te beleven van alle eerdere klimaatprotesten in binnen- en buitenland van afgelopen jaar. „Op de huidige koers gaan we richting een opwarming van 4 graden aan het eind van de eeuw. Er is een radicale systeemverandering nodig”, stelt Lauteslager.

Ongetwijfeld voert Greta Thunberg in Madrid de klimaatjeugd aan. „Mensen onderschatten de kracht van boze kinderen”, zei de Zweedse, staand op de kade in Lissabon, na een zeilreis over de Atlantische Oceaan. Aanwezigen behandelden de 16-jarige scholiere als apostel. „Ze offert haar jeugd op voor ons”, tekende de Spaanse krant El Mundo op uit de mond van een van haar vele fans.

„Greta vormt een rolmodel, dat lange tijd ontbrak”, verklaart Werner Schouten, voorzitter van de Jonge Klimaatbeweging. Zelf gaat hij niet naar Madrid. „Maar de les die Greta toont is: onderschat je eigen invloed niet. Daarmee stimuleert ze heel veel kinderen. Dat haar succes vervolgens kritiek uitlokt, is niet zo vreemd.”

Seibt deinst ervoor terug om Greta persoonlijk aan te vallen. „Ik denk dat ze gemanipuleerd wordt van alle kanten. Ik heb medelijden met haar. Het is een jong meisje, dat ook de nodige problemen heeft gekend. Ik zou ontzettend graag met haar onder vier ogen praten, maar dat zal er waarschijnlijk niet snel van komen.”

Bezorgd over debat
Seibt is bezorgd over het verstikte debat over thema’s als migratie en klimaat. Aan de universiteit in Mannheim raakte ze gedesillusioneerd omdat alles ’veel te eenzijdig links’ is. Laatst trachtten activisten van Antifa een conferentie in München in de war te sturen waar zij sprak. Buiten verschool ze zich onder haar jas om niet te worden herkend. „Ze zien ons als nazi’s.”

Volgens de Duitse tiener is het klimaatgeloof, zodra er geen kritische vragen meer mogen worden gesteld, een ’anti-humane ideologie’. „Ze doen het onder het mom van de wereld redden, wat niet waar is. En het leidt bovendien af van echte problemen, ook de échte milieuproblemen. Maar daarvoor is geen aandacht omdat alle geld en tijd opgaan aan de ’klimaatcrisis’.”

Seibt: „Ik praat graag met leeftijdgenoten, maar velen zijn niet geïnteresseerd. Anderen vinden het gewoon doodeng om te beseffen dat we met klimaatbeleid op weg zijn naar een totalitaire staat. Dan is het veel geruststellender om te geloven dat we iets goeds doen om de wereld te redden.”

De Duitse vindt het wel grappig als mensen haar de anti-Greta noemen. „Ik kan erom lachen. Maar ik wil niet dat mensen denken dat ik geïndoctrineerd ben. Ik ben nooit gedwongen door mijn ouders. Ik leef met mijn moeder en ik hou vreselijk veel van haar. Ze heeft me altijd de vrijheid gegund om mijn eigen overtuigingen te zoeken. Ik doe alles zelf, en denk zelf. En ik vind niet dat iemand mijn jeugd heeft verpest.”
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24943
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Greta Thunberg en haar klimaatmars van Youth for Climate

Bericht door King George »

Is er voor deze ketter al een brandstapel aangemaakt?
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Greta Thunberg en haar klimaatmars van Youth for Climate

Bericht door Ariel »

Greta Thunberg ’sluipt’ Madrid binnen

De Zweedse klimaatactivist Greta Thunberg arriveerde vrijdag per trein in Madrid. „Ik wist vanochtend Madrid binnen te sluipen. Ik denk niet dat iemand me zag”, grapte de tiener op Twitter, waar ze een filmpje deelde van de horde cameramensen die zich op haar stortte toen ze trein in het hoofdstedelijke station Chamartín uitstapte.

Thunberg doet vrijdag mee aan protesten in de Spaanse hoofdstad. Daar wordt een grote internationale klimaattop gehouden. De 16-jarige activiste zeilde de Atlantische Oceaan over om die bij te kunnen wonen. De tiener is het wereldwijde gezicht geworden van een jeugdbeweging tegen het gebrek aan actie voor het klimaat.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Mahalingam
Berichten: 52064
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Greta Thunberg en haar klimaatmars van Youth for Climate

Bericht door Mahalingam »

En er is beeld:

Afbeelding

Net als Sinterklaas heeft ze ook een soort Pieten bij zich: beschermpieten.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12512
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: Greta Thunberg en haar klimaatmars van Youth for Climate

Bericht door sjun »

Een behoorlijk blanke club. Kan dat wel in het vooral "woke" Zweden?
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24943
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Greta Thunberg en haar klimaatmars van Youth for Climate

Bericht door King George »

Al deze massale aanloop en toeloop voor dit geschifte wicht, gaat dat wel helemaal klimaatneutraal?
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Greta Thunberg en haar klimaatmars van Youth for Climate

Bericht door Pilgrim »

December 2019...

Afbeelding
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Greta Thunberg en haar klimaatmars van Youth for Climate

Bericht door Pilgrim »

Greta Thunberg...

Afbeelding

Klimaat-activiste Greta Thunberg houdt emotionele toespraak voor de VN.

Geplaatst via: E.J. Bron (via Twitter; Arthur van Amerongen)
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Greta Thunberg en haar klimaatmars van Youth for Climate

Bericht door Ariel »

Greta Thunberg: “klimaatstaking heeft niets bereikt”

Vrijdag sprak de extreem-linkse klimaatpuber Greta Thunberg haar mede-activisten toe op de klimaatconferentie van de VN in Madrid, COP 25. Daar had ze een sombere en defaitistische boodschap voor haar volgelingen. Dat bracht The Guardian.

De Zweedse puber klaagde over de beperkte resultaten van de klimaatstakingen. Verder verklaarde ze dat de tegenstanders van haar radicale agenda proberen om “haar het zwijgen op te leggen.” Een opvallende stelling, gezien haar wereldwijde beroemdheid. Ze wist ook nog te vertellen dat er nu mensen “lijden en sterven” door de effecten van de klimaatverandering.

Niet houdbaar
“De wereldwijde golf van schoolstakingen voor het klimaat het voorbije jaar, heeft niets uitgehaald omdat de uitstoot van broeikasgassen is blijven stijgen“, vertelde Greta haar volgelingen in Madrid. “Ik ben alleen maar een activist en we hebben er meer nodig. Sommige mensen zijn bang om te veranderen. Ze proberen ons wanhopig het zwijgen op te leggen“, verklaarde ze aan de massaal aanwezige wereldpers.

Thunberg vervolgde: “We kunnen zo niet verder gaan, het is niet houdbaar dat kinderen school missen en we willen niet verder doen. We zouden graag actie van de mensen met macht zien. Mensen lijden en sterven vandaag. We kunnen niet langer wachten.” Ze ging niet verder in op wie er allemaal gestorven is door de zogenaamde klimaatcrisis.

Volgens Thunberg is er weinig hoop dat overheden, op de voor haar gepaste manier, zullen reageren om de aarde te redden van haar schijnbare ondergang.
“Ik hoop oprecht dat COP25 iets concreets zal bereiken en het bewustzijn van de mensen doet toenemen. Dat wereldleiders en mensen met macht de urgentie begrijpen rond deze crisis, want het ziet er niet naar uit dat ze dat doen.”

Ze wees er op dat sinds het klimaatakkoord van Parijs, de uitstoot van broeikasgassen wereldwijd zelfs met 4% is gestegen. Een hypocrisie die Amerikaans president Donald Tump ook aanhaalde bij het verlaten van dat nutteloos akkoord.

Linkse agenda
Greta Thunberg wordt reeds 2 jaar naar voren geduwd door linkse politici en journalisten om de klimaatpolitiek hoog op de agenda te krijgen. Een klimaatpolitiek die hand in hand gaat met linkse recepten van overheidsinterventie en herverdeling. Opvallend, het meest linkse land ter wereld is toevallig ook het land dat de meeste broeikasgassen de lucht in jaagt. Maar over de communistische dictatuur China heeft Greta Thunberg nog geen woord gerept.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Mahalingam
Berichten: 52064
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Greta Thunberg en haar klimaatmars van Youth for Climate

Bericht door Mahalingam »

"...de tegenstanders van haar radicale agenda proberen om “haar het zwijgen op te leggen.” "
Als ik google op afbeeldingen van haar dat staat ze op zeker de helft van de beelden met een microfoon voor haar neus.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Mahalingam
Berichten: 52064
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Greta Thunberg en haar klimaatmars van Youth for Climate

Bericht door Mahalingam »

Kijk eens: Greta in Madrid.

Afbeelding

Voor een keertje staat ze achteraan. Mocht er nog twijfel zijn over het Marxistische gehalte van de klimaatgelovigen: de Gebalde Vuist.

Afbeelding
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Greta Thunberg en haar klimaatmars van Youth for Climate

Bericht door Pilgrim »

BRIEFJE VAN JAN – Aan de klimaatramp-gelovers

Door: Jan Dijkgraaf, 11:15, 09 december 2019

Afbeelding

En jullie lopen allemaal als makke schapen achter dat eerste kind aan

Beste klimaatramp-gelovers,

Ik kwam gisteren ergens een boekbespreking tegen, die ik ook jullie niet wil onthouden.

Ga er maar even goed voor zitten.

Komt-ie:

“Ik had geen boek moeten schrijven over hoe mijn gezin zich de afgelopen jaren voelde. Maar ik moest wel. Want we voelden ons klote. Ik voelde me klote. Mijn man voelde zich klote. De kinderen voelden zich klote. En daar moesten we over schrijven.”

Nu is er dus dat boek.

Waarin we de ik-figuur leren kennen. De ik-figuur is de moeder. Maar het etiket ‘ik-figuur’ past haar beter. Ze is meer ‘ik-figuur’ dan moeder.

De ik-figuur was vroeger een verlegen meisje. Ze stotterde zo erg dat ze op de basisschool jarenlang logopedie kreeg. Maar als ik zong werd alles simpel en vanzelfsprekend. Daar was niets wat ze niet kon.

Later, toen ze studeerde, kreeg ze te horen dat ze de misdaad had begaan ‘er niet bij te horen’. Ze trok zich terug, sloot zich op in haar appartement en daar, vierhoog in een studentenflat, vond ze een heel eigen manier om de onrust en angst te laten verdwijnen.

Het enige wat ze hoefde te doen was heel veel eten en haar vingers in haar keel steken. Daarna voelde ze zich weer super. Het was gewoon een kwestie van braken, dan verdween die steen in haar maag, en soms bleef hij dagenlang weg. Het probleem was alleen dat ze niet kon zingen als ze overgegeven had. En omdat ze niet kon leven zonder te zingen, was ze ineens gedwongen te kiezen. Ze koos voor zingen. En zingen heeft haar leven gered.

Of we daar blij mee moeten zijn, dat moet je straks zelf maar beoordelen.

De ik-figuur is er dus nog.

En ze vindt zichzelf vrij hopeloos. Ze is niet goed in praktische dingen. Ze heeft geen rijbewijs. Toen ze twintig was, warmde ze brood op in de oven met het plastic er nog omheen. En het is haar nooit gelukt om in te loggen bij internetbankieren en haar rekeningen te betalen.

Ze ‘heeft’ ook ‘iets’. Ze wil dat de psycholoog vaststelt wat. Na honderden uren lezen weet ze het vrij zeker, maar ze wil het zeker weten. Tijdens het neuropsychologisch onderzoek probeert ze haar gedachten terzijde te schuiven, maar de ruis dringt naar binnen en dringt overal doorheen, voortdurend. Haar gave en haar vloek. Haar superkracht die bijna altijd een hulpbron was, maar waar ze geen controle meer over heeft.

Er staat een raam op een kier en buiten kwetteren wat vogels op F9, met de terts in de basis en de 9 op het viergestreept octaaf. Het is vals. Het ligt de hele tijd iets te hoog en stoort de ik-figuur zo erg, dat ze niet hoort wat de psycholoog zegt. Het doet pijn. Fysiek pijn. Er rijdt een motorfiets over straat in G, F, D, E en ES en die toon is veel te laag in verhouding tot het F9-akkoord van de vogels. Een piepende deur, een notitieblok en een schrapende stoel vormen een cluster en haar lichaam gilt het uit van de pijn.

De diagnose komt. Ze heeft ADHD. Ze noemt zichzelf ‘een typisch voorbeeld van de superkracht waar iedereen het over heeft’. Die vaak benadrukt wordt, maar die helaas maar heel weinig mensen bezitten, omdat ze het toeval niet aan hun kant hadden.

Doordat de ik-figuur dus nog leeft en wel íets praktisch kan, al is het maar neuken, is ze moeder geworden.

Ze kent niemand met een beter gehoor dan haar tweede kind. Ze heeft nog nooit iemand gehoord of gezien die muziek sneller onder de knie krijgt dan het tweede kind.

Het tweede kind is, zo heeft de ik-figuur vastgesteld, hoogsensitief. En kan in gezelschap van de ouders de controle loslaten en alle frustraties eruit gooien over geluiden, smaken, kleren en alles wat te veel en te lastig is om binnen te laten komen.

Het tweede kind verzint spelletjes die te moeilijk zijn, spelletjes die ontsporen en dwangmatig worden en als het niet gaat zoals het tweede kind wil, wordt het tweede kind razend op de ouders.

Op een dag rijden ze naar de spoedeisende hulp van het kinderziekenhuis met schrammen op hun handen en armen en hun gezicht. Ze hadden geschreeuwd. Ze hadden deuren kapot getrapt. Ze hadden gekrabd. Ze hadden tegen muren geslagen. Ze hadden gevochten. Ze hadden gehuild. Ze hadden gesmeekt om hulp.

Als het tweede kind naar school moet, nemen ze ruim de tijd. Het tweede kind moet namelijk allerlei straatstenen vermijden. Het tweede kind moet altijd het linkerbeen eerst neerzetten en als dat fout gaat, moet het tweede kind opnieuw beginnen. En de ik-figuur moet net zoals het tweede kind lopen, wat lastig is omdat de ik-figuur langere benen heeft. Het is nog geen kilometer lopen, maar het kost bijna een uur.

De muziek dreunt en er zijn acht kinderen aan het streetdancen. Het negende kind, het tweede kind, danst helemaal niet. Het tweede kind staat midden in de zaal met de handen voor de oren te snikken. Het tweede kind trilt over het hele lichaam. Voor de ik-figuur en het tweede kind vertrekken, omhelst de ik-figuur het tweede kind. Het is voor het eerst in heel lange tijd dat de ik-figuur haar lieve kleine tweede kind in haar armen mag houden. Het is voor de ik-figuur als thuiskomen na een leven in ballingschap.

Het tweede kind wil ook niet naar gym. Want bij gym moet je harde ballen tegen elkaar aangooien. En harde ballen doen pijn. Het tweede kind wil niet naar gym, want dan moet je allerlei sporten doen met als doel elkaar te verslaan. Het tweede kind begrijpt niet waarom ze in plaats daarvan niet kunnen dansen.

Het tweede kind wil ook niet naar handenarbeid, want het tweede kind is doodsbang voor alle machines. En het tweede kind wil ook niet kaarten in de pauze, want niemand begrijpt de regels van het tweede kind, waarbij de dame de koning altijd verslaat.

Het tweede kind krijgt uiteindelijk de diagnose ADHD, met trekjes van asperger, OCD en oppositioneel-opstandige gedragsstoornis. Als de alimemazine van het tweede kind een keer niet op voorraad is, kan de ik-figuur dat nauwelijks bevatten. Zonder de medicijnen kunnen ze hun bestaan net zo goed opdoeken, vindt ze. Zonder stort alles in.

Voor het tweede kind werd gemaakt, hadden de ik-figuur en haar man blijkbaar al een keer eerder seks gehad. Er was namelijk al een eerste kind.

Het eerste kind huilde altijd. Als het moest gaan slapen. Onderweg naar school. Tijdens de lessen. En in de pauzes.

De leraren belden bijna elke dag met de ouders. De vader moest het eerste kind dan meenemen naar huis. Naar Moses, want alleen Moses hielp. Urenlang zat het eerste kind de golden retriever te aaien en over zijn vacht te strelen. De ouders probeerden van alles, maa niets hielp.

Het eerste kind verdween in een soort duisternis en functioneerde eigenlijk niet meer. Het hield op met pianospelen. Het hield op met lachen. Het hield op met praten. En het hield op met eten.

En het krijgt de eerste angstaanval. Het eerste kind maakt een geluid dat de ouders nog nooit hebben gehoord. Het slaakt een helse kreet die meer dan veertig minuten aanhoudt. Het is de eerste keer dat de ouders het eerste kind horen schreeuwen sinds het een zuigeling was.

Het eerste kind is slim, zegt de ik-figuur. Het heeft een fotografische geheugen en kan bijvoorbeeld alle hoofdsteden ter wereld opdreunen. Ook kent het eerste kind alle hoofdsteden van eilandengroepen. Als de ik-figuur vraagt: ‘Kerguelen?’ antwoordt het eerste kind: ‘Port-aux-Francais’. ‘Sri Lanka?’ ‘Sri Jayewardenapura Kotte’. En zegt de ik-figuur ‘Andersom?’ dan komt het antwoord net zo snel. Maar dan dus andersom.

Het eerste kind kan het periodieke systeem binnen een minuut opzeggen, maar het irriteert het eerste kind dat het van een aantal elementen niet weet hoe je ze uitspreekt.

Er volgt een neuropsychologisch onderzoek. Het eerste kind heeft asperger, hoogfunctionerend autisme en OCD, de dwangstoornis. De psycholoog zegt dat ze het eerste kind ook de diagnose ‘selectief mutisme’ kunnen geven, maar vaak groeien kinderen daar in de loop der tijd vanzelf overheen.

Bij de schoollunch krijgen ze hamburgers, maar het eerste kind kan niet eten. Het is warm en druk in de kantine. Het geluidsniveau is bijna oorverdovend en plotseling is dat vettige stuk vlees op het bord van het eerste kind geen stukje eten meer. Het is een vermalen spier van een levend wezen met gevoelens, bewustzijn en een ziel. Het eerste kind huilt en wil naar huis, maar je mag niet naar huis want hier in de eetzaal moet je dode dieren eten en over merkkleding, make-up en mobiele telefoons praten.

Het eerste kind sms’t naar de ik-figuur dat het kantinepersoneel op school de rijst heeft weggegooid omdat er geen sticker met datum op zat, wat wel moet, maar door die dwangstoornis kan het eerste kind niet eten als het kranten, papier of stickers ziet en daarom is het lastig om het eten voor op school dat de ouders thuis klaarmaken te merken, en dat hebben ze al zo’n honderd keer uitgelegd en nu moet de ik-figuur naar huis om nieuwe jasmijnrijst te koken.

Tussen 2035 en 2040 moet de CO2-uitstoot van alle luchtvaart, alle zeevaart en alle andere transport naar nul. We moeten tegen die tijd allemaal veganist zijn, zegt de ik-figuur.

‘Als de wetmatigheid dat alles groter, sneller en meer moet, tegenover onze gemeenschappelijke overleving komt te staan, dan staat er een nieuwe wereld voor de deur. Een wereld waarin een klein meisje dat is uitgerust met een Instagram-account en een foto van een ijsbeer net zo’n effectieve verdediger van onze gemeenschappelijke veiligheid kan zijn als alle legers van de wereld bij elkaar’.

Haar eerste kind is dat kleine meisje...”


En jullie lopen allemaal als makke schapen achter dat eerste kind aan.

Gaatje in je hoofd.

Groet,

JanD

https://tpo.nl/2019/12/09/briefje-van-j ... -gelovers/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Greta Thunberg en haar klimaatmars van Youth for Climate

Bericht door Pilgrim »

Foto’s opgedoken van het luxe leven van Greta Thunberg en haar moeder

Posted on 11/12/2019

Afbeelding
Honderden miljoenen Westerlingen moeten voor een volledig verzonnen klimaatprobleem hun welvaart opgeven en straks in de kou en het donker zitten, zodat dit soort extreemlinkse types een luxe leven kunnen blijven leiden. (Afbeelding: (3)).

Financiert Al Gore de Thunbergjes via Greenpeace?– Zweedse journalist zegt dat Greta’s toespraak voor VN Klimaatconferentie in Polen voor een lege zaal plaatsvond

Terwijl ze andere mensen een schuldgevoel aanpraten vanwege hun vlieg- en autoreizen, en zelfs hun complete welvaart, zijn er wederom sterke aanwijzingen opgedoken dat de Thunbergers –volgens de aloude linkse traditie jezelf een uitzonderingspositie te geven- het er zelf flink van blijven nemen. Op dit moment gaat er een foto rond (helaas niet rechtstreeks te plaatsen ivm copyright) van Greta –door Time magazine uitgeroepen tot Persoon van het Jaar- die op de schoot van haar moeder in een designer stoel zit, waar een prijskaartje van € 5629,- aan hangt.

‘Onze biosfeer wordt opgeofferd zodat mensen in landen zoals het mijne in luxe kunnen leven,’ verkondigde Greta de extreemlinkse Marxistische waandenkbeelden van haar speechwriter, Greenpeace activist Jennifer Morgan. ‘De weelde van weinigen wordt met het lijden van velen betaald.’

Daar lijkt de familie Thunberg zelf overigens geen enkel probleem mee te hebben. Eerder reisde ze ook al met haar ouders en adviseurs per vliegtuig naar Canada om de mensen daar te vertellen dat ze hun welvaart moeten opgeven voor het klimaat. Greta had nog zo beweerd dat haar moeder haar carrière had opgegeven, omdat ze voor haar werk vaak moest vliegen.

Financiert Al Gore de Thunbergjes via Greenpeace?
Het klim(h)aatmeisje was adviseur van We Don’t Have Time, dat partner leek te zijn van Al Gore’s Climate Reality Project, 350.org. We Don’t Have Time voorman Ingmar Rentzhog zou Greta’s portret hebben mogen gebruiken om fondsen te werven, zo bericht Climate Change Dispatch. Toen dit aan het daglicht kwam ontkenden de Thunbergjes natuurlijk dat ze hier iets vanaf wisten, en zouden ze de banden met Rentzhogs organisatie hebben verbroken.

Wel duidelijk is dat Al Gore en Jennifer Morgan samenwerken. Morgan wordt heel vaak in het gezelschap van Greta gezien, ook toen ze onlangs samen naar het Word Economic Forum in Davos gingen. Sommigen denken dat Al Gore de Thunbergjes via Greenpeace financieel ondersteunt. Tenzij iemand een gerechtelijk bevel krijgt om de bankrekeningen van Greta en haar ouders te controleren zal dit echter wel speculatie blijven.

Zweedse journalist: ‘Greta’s toespraak Klimaatconferentie voor lege zaal’
Volgens de Zweedse journalist Henrik Alexandersson werd Greta’s wereldwijd bekend geworden toespraak voor de VN Klimaatconferentie in Polen in 2018 in werkelijkheid voor een lege zaal gehouden. Niemand heeft foto’s die dit bevestigen noch ontkrachten.

Het Zwitserse magazine Die Weltwoche schrijft daarnaast dat Greta’s schoolstaking samenviel met de publicatie van een boek wat haar moeder –de bekende opera zangeres Malena Emman- over klimaatverandering had geschreven. Tienduizenden scholieren in Europa lijken dus gewoon voor ordinaire promotie –en dus geld- te zijn gebruikt. (1)

Greta’s voorvader bedacht CO2-Global Warming en gaf zichzelf daar Nobelprijs voor
Onderzoeksjournalist Martin Vrijland ontdekte onlangs dat Greta’s voorvader Svante Arrhenius de ‘CO2 – Global Warming’ theorie heeft bedacht. Arrhenius was tevens een van de mede oprichters van het Nobelprijs comité, en gaf zichzelf een Nobelprijs voor zijn (nog altijd onbewezen) theorie.

Arrhenius was ook een aanhanger van eugenetische ideeën over raszuiverheid, die we later terugvonden bij de Nazi’s. De ‘wetenschapper’ wilde de wereldbevolking reduceren, inmiddels een thema die ons door de media steeds vaker wordt opgedrongen als een oplossing voor de zogenaamde ‘klimaatcrisis’.

Vrijland: ‘Als Greta dus zegt dat we naar de IPCC wetenschappers van de VN moeten luisteren, lijkt dat een herhaling van wat haar overgrootvader deed. Die deelde wetenschapsprijzen uit aan zijn vriendjes en anderen werden op een zijspoor gezet. Ook de wetenschappers die ons uitleggen dat CO2 de aarde niet kan opwarmen worden niet gehoord. We moeten naar de geselecteerde wetenschappers luisteren. Geld en carrière waren bij overgroot papa al van doorslaggevend belang en dat geldt nu nog steeds.’ (2)

Xander

(1) Armstrong Economics
(2) Martin Vrijland
(3) Afbeelding: WikiMedia Commons, auteur Anders Hellberg, Creative Commons Attribution-Share Alike 4.0 International license.

https://www.xandernieuws.net/algemeen/f ... ar-moeder/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Greta Thunberg en haar klimaatmars van Youth for Climate

Bericht door Pilgrim »

Hier zien we die stoel...

Afbeelding

Zelfs nog duurder dan bij Xander staat vermeld.
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Greta Thunberg en haar klimaatmars van Youth for Climate

Bericht door Ariel »

Greta Thunberg's unedited encounter with Rebel News in Edmonton
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12512
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: Greta Thunberg en haar klimaatmars van Youth for Climate

Bericht door sjun »

What do you think of Greta Thunberg's plastic garbage filled Tesla? | Keean Bexte

:greeting2:
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Greta Thunberg en haar klimaatmars van Youth for Climate

Bericht door Pilgrim »

Oh dus...

Afbeelding
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Mahalingam
Berichten: 52064
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Greta Thunberg en haar klimaatmars van Youth for Climate

Bericht door Mahalingam »

Heel veel landen en heel veel talen kennen de uitdrukking 'tegen de muur zetten'.
Die uitdrukking is ontstaan na de uitvinding van het vuurwapen. Daarvoor deed men aan ophangen, radbraken en andere onaangenaamheden.
En nu moeten we geloven dat voor de Zweden die uitdrukking "'att ställa någon mot väggen' (to put someone against the wall) slechts inhoud "to hold someone accountable."
Greta Thunberg apologises for 'put leaders against the wall' comment
Greta Thunberg has apologised for saying world leaders should be "put against the wall" in a speech.

The teenage climate activist made the comment while addressing a Fridays For Future protest in Turin, Italy.
In English the phrase is associated with execution by firing squad, but Ms Thunberg said it had a different meaning in her native language Swedish.
"That's what happens when you improvise speeches in a second language," she added on Saturday.
  • "World leaders are still trying to run away from their responsibilities, but we have to make sure they cannot do that," she said.
    "We will make sure that we put them against the wall, and they will have to do their job to protect our futures."
https://www.bbc.com/news/world-europe-50799233
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Mahalingam
Berichten: 52064
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Greta Thunberg en haar klimaatmars van Youth for Climate

Bericht door Mahalingam »

Greta in een overvolle trein op weg naar de Kerstviering het lichtjesfeest.
Is het niet treurig dan zo'n halve heilige zo moet reizen?

Afbeelding

Maar ze moest helemaal zo niet reizen want de Duitse Spoorwegen hadden voor haar gezelschap een hele 1-ste klas coupé geregeld.
Dit soort acties zetten de Deutsche Bahn in slecht daglicht. waarom?

Afbeelding
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Ali Yas
Berichten: 7662
Lid geworden op: zo apr 15, 2012 3:24 pm
Contacteer:

Re: Greta Thunberg en haar klimaatmars van Youth for Climate

Bericht door Ali Yas »

Dat Greta een ondankbaar kind is zonder veel gevoel voor verhoudingen, mag zo onderhand duidelijk zijn.

Aan de andere kant zijn ze bij DB natuurlijk ook niet helemaal eerlijk, met hun "100% groene stroom".
Truth sounds like hate to those who hate truth.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Greta Thunberg en haar klimaatmars van Youth for Climate

Bericht door mercator »

Ali Yas schreef:Dat Greta een ondankbaar kind is zonder veel gevoel voor verhoudingen, mag zo onderhand duidelijk zijn.
Er zit zo te zien helemaal niet veel volk op de trein maar Greta heeft gewoon nogal veel bagage bij. En die junkfood uit een kartonnen doosje is ook wel ongepast voor een milieubewust persoontje.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Greta Thunberg en haar klimaatmars van Youth for Climate

Bericht door Pilgrim »

CITAAT Greta Thunberg (13-12-2019, Turijn)

Afbeelding

“Helaas weten we waarschijnlijk de uitkomst al. Wereldleiders proberen nog steeds weg te lopen voor hun verantwoordelijkheid, maar wij moeten er voor zorgen dat ze dat niet kunnen doen. We zullen er voor zorgen dat we ze tegen de muur zetten en ze zullen hun werk moeten doen om onze toekomst te beschermen.”
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Greta Thunberg en haar klimaatmars van Youth for Climate

Bericht door mercator »

Pilgrim schreef:We zullen er voor zorgen dat we ze tegen de muur zetten en ze zullen hun werk moeten doen om onze toekomst te beschermen.”[/size][/b]
Ik geloof wel dat het een verspreking is omdat haar Engels niet bijster goed is. Ze eerst doodschieten om ze daarna als lijk "hun werk te laten doen" is natuurlijk onmogelijk.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Greta Thunberg en haar klimaatmars van Youth for Climate

Bericht door Ariel »

mercator schreef:
Pilgrim schreef:We zullen er voor zorgen dat we ze tegen de muur zetten en ze zullen hun werk moeten doen om onze toekomst te beschermen.”[/size][/b]
Ik geloof wel dat het een verspreking is omdat haar Engels niet bijster goed is. Ze eerst doodschieten om ze daarna als lijk "hun werk te laten doen" is natuurlijk onmogelijk.
Ik vermoed dat ze "te kijk zetten" bedoelde.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Greta Thunberg en haar klimaatmars van Youth for Climate

Bericht door Pilgrim »

Afbeelding
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Plaats reactie