De gevaren van vaccins

Deze afdeling is voor algemene topics die niet passen in wat reeds voorzien is. Ze moeten wel aansluiten bij ons thema.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: De gevaren van vaccins

Bericht door Pilgrim »

Interessant artikel over het genezen van corona d.m.v. medicijnen i.p.v. vaccins.
Romanian doctor says she cures ‘100 percent’ of COVID patients

Wed Mar 24, 2021 - 1:25 pm EST

Afbeelding

Flavia Groșan chose not to apply official protocols to treat COVID-19 patients at all stages of the illness, instead approaching the disease as an ‘atypical pneumonia.’

March 24, 2021 (LifeSiteNews) — A pneumologist has been cleared of suspicion of “malpractice” by the Bihor Medical College in Romania after having been summoned on Monday to present her personal method for treating COVID-19 patients, which she claims has already allowed her to cure up to 1,000 patients.

Flavia Groșan, from Oradea near the Hungarian border, has been vocal in the Romanian media regarding her choice not to apply official protocols to treat COVID-19 patients at all stages of the illness, instead approaching the disease as an “atypical pneumonia.” She even went so far as to say that huge mistakes are being made in hospitals with excessive oxygen-therapy and, in the worst cases, intubation, which she claims actually “kills” the sick. Too much oxygen for too lengthy periods at a time, says Groșan, can lead to cerebral edema which in turn can cause death. Intubation is even more dangerous, according to the broncho-pneumologist.

Her option, based on her twenty-year long experience, is to administer less oxygen so as not to go beyond a patient’s needs, and she also gives antibiotics and a few other cheap medicines, contrary to recommendations in many countries. This option, she says, has allowed her to heal “100 percent” of some 1,000 patients who went through her hands, with only a tiny handful perhaps going on to hospital later without her knowledge. [...]

https://www.lifesitenews.com/blogs/roma ... d-patients
Dit zou een oplossing zijn voor mensen die heel bang zijn voor het coronavirus, maar ook geen vertrouwen hebben in vaccins. Maar ja, dan moet je die medicijnen natuurlijk niet verbieden...
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Mahalingam
Berichten: 52154
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: De gevaren van vaccins

Bericht door Mahalingam »

Er zijn mensen die overlijden na een corona prik.
(Die prik werkt niet tegen doodgaan)
Maar het kan nog erger: wachtend in de rij op de coronaprik kan je al dood gaan !!
Vrouw overleden in rij voor coronatest Rotterdam Ahoy: testlocatie urenlang dicht

Een vrouw is vanochtend onwel geworden en overleden toen ze in de rij stond voor het afnemen van een coronatest bij testlocatie Rotterdam Ahoy. Dat maakt de GGD-Rotterdam Rijnmond bekend. De testlocatie was de hele ochtend gesloten, maar is nu weer open.

De vrouw stond in de wachtrij toen ze zich niet lekker begon te voelen. Medewerkers van de testlocatie hebben haar direct gereanimeerd. Dat werd door ambulancepersoneel overgenomen, maar mocht niet meer baten voor het slachtoffer. Het is niet bekend wat de vrouw fataal werd.
https://www.ad.nl/binnenland/vrouw-over ... ~a6e2222d/
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: De gevaren van vaccins

Bericht door mercator »

Mahalingam schreef:
do apr 29, 2021 6:26 pm
Maar het kan nog erger: wachtend in de rij op de coronaprik kan je al dood gaan !!
Uiteraard. De kans is ook reëel dat je op weg naar het vaccinatiecentrum door een moslim onthoofd wordt.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: De gevaren van vaccins

Bericht door Ariel »

mercator schreef:
do apr 29, 2021 8:14 pm
Mahalingam schreef:
do apr 29, 2021 6:26 pm
Maar het kan nog erger: wachtend in de rij op de coronaprik kan je al dood gaan !!
Uiteraard. De kans is ook reëel dat je op weg naar het vaccinatiecentrum door een moslim onthoofd wordt.
:shock: Ik weet het nu zeker. Ik neem geen tweede prik. Ik kijk wel uit!!!! :no1:
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Pizzaman
Berichten: 2485
Lid geworden op: do apr 14, 2016 8:43 pm

Re: De gevaren van vaccins

Bericht door Pizzaman »

hadden we deze al, valt tenminste nog wat te lachen.
Immers wie het laatst lacht die leeft nog, zoiets. :thinking:

Zalig zijn de onnozelen en simpelen van geest, want zij zullen er in lopen.
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Re: De gevaren van vaccins

Bericht door hans van de mortel »

Goed bezig Pizzaman!

Aan jou hebben we tenminste wat. En aan mij vanzelfsprekend als de man van de logica en de anti-hypocrietenpartij. [icon_lol.gif]

Waarschijnlijk heb jij in je persoonlijke nabijheid geen zwak persoon meegemaakt die niet overweg kon met het voor gezonde mensen ongevaarlijke virus en nauwelijks nog adem kon halen en waardoor je dus niet bent geen zeiken en moord en brand schreeuwen dat alle maatregelen zoals aangeprezen door de eenzijdige dwazen uit het virologen-circuit afgedwongen moeten worden waardoor onze vrijheid naar de klote is geholpen. icon_thumbup.gif
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Gebruikersavatar
Maarten
Berichten: 975
Lid geworden op: di mar 21, 2017 3:00 pm
Locatie: Twente

Re: De gevaren van vaccins

Bericht door Maarten »

AstraZeneca: coronaprik levert bijna $100 miljoen omzet per maand op
AstraZeneca heeft in de eerste drie maanden van dit jaar met zijn coronavaccin een omzet geboekt van $275 miljoen. Het is de eerste keer dat de farmaceut financiële details over de distributie en opbrengsten van het vaccin naar buiten brengt. Eerder had AstraZeneca wel aangegeven dat het gedurende de pandemie geen winst maakt op het product, dat het voor de kostprijs aanbiedt.

https://www.limburger.nl/cnt/dmf20210430_92953142
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: De gevaren van vaccins

Bericht door mercator »

Maarten schreef:
vr apr 30, 2021 2:26 pm
AstraZeneca heeft in de eerste drie maanden van dit jaar met zijn coronavaccin een omzet geboekt van $275 miljoen.
Dat is toch prima ? Astra, Pfizer etc. zijn tenminste bedrijven die echt iets produceren dat de mensen willen. Of het nu nodig/nuttig/schadelijk is doet er eigenlijk niet toe. Ik heb daar veel meer begrip voor dan voor allerlei types uit de cultuur- en sportwereld die alleen maar hun boterhammen kunnen smeren als ze subsidies krijgen om hun hobby te bekostigen.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: De gevaren van vaccins

Bericht door mercator »

Pilgrim schreef:
ma apr 19, 2021 9:42 pm
Dit zou een oplossing zijn voor mensen die heel bang zijn voor het coronavirus, maar ook geen vertrouwen hebben in vaccins.
Wat een vreselijk bestaan, bang zijn voor corona én het vaccin ertegen [icon_lol.gif] .
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: De gevaren van vaccins

Bericht door Pilgrim »

Bombshell: Nobel Laureate Reveals that Covid Vaccine is 'Creating Variants'
First published at 15:01 UTC on May 20th, 2021.

De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: De gevaren van vaccins

Bericht door Pilgrim »

EudraVigilance is de Europese database voor het verzamelen van meldingen over vermoedelijke bijwerkingen van geneesmiddelen en is opgezet door het Europese Geneesmiddelenbureau (EMA). In deze database kun je de volgende zin lezen:

NEW! Om de rapporten voor COVID-19 vaccins te raadplegen, volg deze link, klik op de letter 'C' en scroll naar beneden tot "COVID-19".

Daaronder staat nog een soort disclaimer. Omdat zo’n belangrijke database in deze topic niet mag ontbreken zal ik enige uitleg geven over het gebruik. Als je één van de vier vaccins hebt aangeklikt kom je op een pagina met tabellen en grafieken. Bovenaan staan tabbladen. De pagina waar je nu op zit is het eerste tabblad ‘Number of individual cases’. Klik nu op de één na laatste tabblad waar staat ‘Number of individual cases for a selected reaction’. Er verschijnt een lijst aan de linkerkant met aan de rechterkant een drietal staafdiagrammen. Boven in de genoemde lijst onder de kop ‘Reaction Groups’ staat een groep van aandoeningen met daaronder een lijst van aandoeningen die bij die groep horen onder de kop ‘Reported Suspected Reaction’. Deze lijst van gespecificeerde aandoeningen is voor ons niet van belang. We kijken alleen naar de groepen. Naast die regel van een groep of categorie aandoeningen staat een driehoekje of pijltje waarmee je een andere groep kan selecteren. De eerste groep is ‘Blood en lymphatic system disorders’. Als je dan op het driehoekje klikt verschijnt een lijst van groepen aandoeningen. De volgende is dan ‘Cardiac disorders’. Bij elke groep (maar eventueel ook van elke aandoening afzonderlijk) verschijnen er daarnaast drie representatieve staafdiagrammen. We kijken voor sterfgevallen bij de onderste staafdiagram bij de categorie ‘fatal’. Ik zie nu bij ‘Cardiac disorders’ (van het Moderna-vaccin) daar nu 344 staan. Tel alle ‘fatals’ van alle groepen(!) aandoeningen bij elkaar op en je hebt het aantal sterfgevallen dat door zo’n vaccin veroorzaakt worden. Doe dan hetzelfde bij de andere drie vaccins. Tel dan alle totalen ‘fatals’ van die vaccins bij elkaar op en je hebt dan het totaal aantal sterfgevallen van de vaccinatiecampagne tot dusver.

Uiteraard maken vele critici van die vaccinatiecampagne natuurlijk ook gebruik van deze database. Tot 8 mei waren er 10.570 meldingen van overlijden na coronavaccinatie. De meeste meldingen gingen over het vaccin van Pfizer (5368 sterfgevallen). Bij 2865 meldingen betrof het het vaccin van Moderna, bij 2102 het vaccin van AstraZeneca en bij 235 het vaccin van Janssen. Inmiddels is de 11.000 inmiddels ruim gepasseerd.

Het aantal sterfgevallen ligt in werkelijkheid mogelijk nog een stuk hoger. Uit onderzoek is namelijk gebleken dat minder dan 1 procent van de bijwerkingen wordt gemeld. Dat heeft onder meer te maken met het feit dat het melden van een bijwerking een tijdrovend proces is. Het is dus niet ondenkbaar dat er inmiddels meer dan een miljoen mensen zijn overleden na de coronaprik.

Eudravigillance is vergelijkbaar met VAERS in Amerika. Soortgelijke databases van de rest van de wereld zijn me niet bekend, maar ik neem aan dat de cijfers vergelijkbaar zijn.
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: De gevaren van vaccins

Bericht door Pilgrim »

Stephanie Dubois: British model dies days after receiving Covid jab in Cyprus

Joe Middleton, 3 days ago

Stephanie Dubois, 39, suffered from a ‘serious thrombotic episode’

A British model has died from a blood clot days after receiving the AstraZeneca jab in Cyprus.

Stephanie Dubois, 39, suffered from a “serious thrombotic episode” after getting the vaccine in Paphos on May 6.

Her death will be investigated by the European Medicines Agency, Charalambos Charilaou, a Cypriot health spokesperson told to The Times. The link between Ms Dubois getting the jab and her death has not yet been confirmed.

Eight days after having her vaccine Ms Dubois posted on her Facebook page that she was unwell and was undergoing tests.

She said: “I have had my bloods done and there is definitely something off as my white blood cell count is high, but they don’t know what it is causing it.

Lees verder>>>
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: De gevaren van vaccins

Bericht door Ariel »

Pilgrim schreef:
za mei 29, 2021 9:06 pm
Stephanie Dubois: British model dies days after receiving Covid jab in Cyprus
Man, man, man... :scratch: Jouw angst voor het vaccin neemt vreemde vormen aan. Het is gewoon zielig...Inderdaad...The link between Ms Dubois getting the jab and her death has not yet been confirmed.
“What she suffered is very, very rare, although we do know that thrombosis cytopenia syndrome can also be suffered by people who have not had the vaccine.
Het is erg dat deze vrouw gestorven is. Ik vind dat ook erg. ..Maar... Wereldwijd zijn inmiddels al meer dan een miljard mensen gevaccineerd, en al die mensen leven nog na hun vaccinatie.

Maar hier op dit forum is iemand die graag artikelen plaatst van mensen die misschien gestorven zijn door de prik. Dat moet hij doen, want waar zijn hart vol van is, loopt de mond van over. Hij kan geen dag zonder over zijn grote hobby te schrijven en te praten, namelijk , de Corona hoax, en het giftige middel, waarmee de mensheid uitgeroeid zal worden. Het vaccin :shock:

Dat persoon is daar zo bang voor . En het gekke is, dat deze man vindt dat corona een ordinair griepje is , en dat mensen niet sterven aan corona, maar aan onderliggende klachten. Alleen geldt dat niet voor mensen die sterven na hun prik. Die zijn heus, en ja, echt waar, gestorven door de vaccinatie. :nietverstaan: Wie het nog begrijpt mag het zeggen.

Jij hoeft niet bang te zijn, want jij neemt geen prik. Maar jij hoeft ook geen mensen te waarschuwen en bang te maken voor de gevolgen van die prik omdat jij zelf panische angst voor het vaccin hebt.

Zeggen, ik neem geen prik moet voldoende zijn.

Maar vooruit. Jij bent begonnen, dus zal ik ook een artikel plaatsen.
33-jarige Amerikaanse sheriff was tegen prikbeleid: overlijdt zelf aan corona

Een 33-jarige sheriff uit Colorado is overleden aan corona. Dit gebeurde niet lang nadat hij publiekelijk de werking van het coronavaccin in twijfel had getrokken.

Op Facebook laat de plaatselijke politie van Denver weten dat Daniel ’Duke’ Trujillo op 33-jarige leeftijd is overleden aan de gevolgen van het coronavirus. De ex-marinier had volgens The Daily Mail daarvoor meermaals antivaccinatieboodschappen op sociale media geplaatst. Zo veranderde de agent op 7 mei zijn Facebook-profielfoto in een tekst die luidde: ’Ik heb een immuunsysteem’. Hiermee wilde hij benadrukken dat de bescherming van een vaccin onnodig is.

In april deelde Trujillo een TikTok-filmpje waarin een marinier te zien was die zich uitsprak tegen het vaccinatiebeleid. Hieronder plaatste de sheriff de titel: „Ik wacht nog even voor het geval er straks allemaal uitsteeksels uit jullie voorhoofden gaan groeien.”

De overleden politieman was ook geen voorstander van het mondkapbeleid. Ook hier sprak hij zich volgens The Daily Mail tegen uit op sociale media.
Hoe zit het met jouw immuunsysteem ? Is die net zo goed als van deze Daniel ’Duke’ Trujillo ?

En nogmaals..Als er niemand meer sterft die gevaccineerd is, dan heeft de wetenschap een middel gevonden voor een eeuwig leven.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Maarten
Berichten: 975
Lid geworden op: di mar 21, 2017 3:00 pm
Locatie: Twente

Re: De gevaren van vaccins

Bericht door Maarten »

Heb de oproep gekregen vorige week om me laten inenten... [icon_lol.gif]

Grapjassen. daar trapt deze jongen niet in. geen rotzooi in mijn lichaam. Heb die brief meteen verscheurd. icon_thumbup.gif
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: De gevaren van vaccins

Bericht door Ariel »

Dapper hoor Maarten. Een sticker van de juf.

Afbeelding

Maar als jij ooit nog eens ernstig ziek wordt, (God forbid) en een chemo kuur nodig hebt, dan hoop ik niet dat jij hier blij en met een stralende lach komt zeggen...."Grapjassen. daar trapt deze jongen niet in. geen rotzooi in mijn lichaam."
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: De gevaren van vaccins

Bericht door mercator »

Maarten schreef:
zo mei 30, 2021 11:03 am
Heb de oproep gekregen vorige week om me laten inenten... [icon_lol.gif]

Grapjassen. daar trapt deze jongen niet in. geen rotzooi in mijn lichaam. Heb die brief meteen verscheurd. icon_thumbup.gif
Raar toch dat die hype zo leeft in Nederland en nauwelijks hier in België. Ik heb geen idee hoe dat komt.Heb er wel een mooi nieuw woord voor in de Van Dale voor verzonnen: de PRIKSCHRIK icon_thumbup.gif .
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: De gevaren van vaccins

Bericht door mercator »

Ariel schreef:
zo mei 30, 2021 11:16 am
Maar als jij ooit nog eens ernstig ziek wordt, (God forbid) en een chemo kuur nodig hebt, dan hoop ik niet dat jij hier blij en met een stralende lach komt zeggen...."Grapjassen. daar trapt deze jongen niet in. geen rotzooi in mijn lichaam."
Dat zou je idd kunnen doen en regelmatig komen er ook zulke gezondheidsgoeroes op het toneel die kanker gaan genezen met alternatieve methoden.
Ik herinner me nog het "Moerman-dieet" dat bestraling en chemo verwierp. Veel heeft het niet opgeleverd. Ik was zelf ook heel sceptisch toen ik de eerste keer onder die bestralingsmachine werd geschoven. Tot mijn stomme verbazing werkte dat al na de 2de of 3de sessie.
Wat ze in de chemo doen is trouwens 100% een natuurlijk product, extract van de naalden en schors van de taxusboom dus een natuurfreak kan daar niet tegen zijn.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: De gevaren van vaccins

Bericht door Ariel »

Afbeelding
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: De gevaren van vaccins

Bericht door mercator »

Ariel schreef:
zo mei 30, 2021 1:22 am
Jij hoeft niet bang te zijn, want jij neemt geen prik. Maar jij hoeft ook geen mensen te waarschuwen en bang te maken voor de gevolgen van die prik omdat jij zelf panische angst voor het vaccin hebt.
Het is te vergelijken met veganisme en geheelonthouders. Ok je kan tegen vlees eten of alcohol drinken zijn maar voor zo ver ik weet organiseren die lui toch geen betogingen of beginnen ze twitter campagnes. Gewoon geen vlees eten en alleen kraanwater drinken-of geen vaccin willen-en daarmee is de kous toch af ? Wat een ander doet of niet doet kan toch niet boeien?
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: De gevaren van vaccins

Bericht door Pilgrim »

Wat een idioot plaatje hierboven! Hier wordt het immuunsysteem met de hersenen vergeleken. Goed beschouwd staat hier dus eigenlijk dat zoals je hersenen traint door educatie, zo train je je immuunsysteem d.m.v. vaccinaties!! [icon_lol.gif]

Ik kan iedereen verzekeren dat ons immuunsysteem al lang getraind is door miljarden jaren evolutie. Kijk naar kleine kinderen die al een perfect imuunsysteem hebben en geen last hebben van ‘corona’ (een zeer hoge uitzondering daargelaten).

Ik vind dit plaatje beter. Ter overweging...

Afbeelding
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: De gevaren van vaccins

Bericht door Pilgrim »

Ariel schreef:
zo mei 30, 2021 1:22 am
Man, man, man... :scratch: Jouw angst voor het vaccin neemt vreemde vormen aan. Het is gewoon zielig...Inderdaad...The link between Ms Dubois getting the jab and her death has not yet been confirmed.
Stel je toch niet iedere keer zo aan joh! :scratch:
Ariel schreef:
zo mei 30, 2021 1:22 am
Dat persoon is daar zo bang voor. En het gekke is, dat deze man vindt dat corona een ordinair griepje is, en dat mensen niet sterven aan corona, maar aan onderliggende klachten. Alleen geldt dat niet voor mensen die sterven na hun prik. Die zijn heus, en ja, echt waar, gestorven door de vaccinatie. :nietverstaan: Wie het nog begrijpt mag het zeggen.
Deze man of ‘dat persoon’ zal het nog een keer uitleggen. Inderdaad blijkt uit de statistieken dat de meesten die aan ‘corona’ dood gaan al onderliggende kwalen hadden en een gemiddelde leeftijd van 83 jaar hadden. (In totaal ca. 10.000 in 2020.) Ze gingen voornamelijk dood met corona en niet door corona. Het aantal mensen onder de 70 en geen onderliggende kwalen had dat dood ging aan corona in heel 2020 is iets meer dan 100 en dat op een bevolking van 17 miljoen. Eigenlijk een normaal getal voor een doorsnee griepjaar. Ik heb nooit gezegd dat ze alleen stierven aan onderliggende klachten, maar MET onderliggende klachten. Is begrijpend lezen nou echt zo moeilijk?? Geldt dit ook voor vaccinaties? Ja, ten dele, want het is natuurlijk begrijpelijk dat oude en verzwakte mensen sneller overlijden aan een gevaarlijke vaccinatie dan jongere en sterkere mensen. Dit verklaart ook waarom je vrij snel na een vaccinatie een flinke sterfte zag in verzorgingstehuizen, zoals hier.

Toch ligt de verhouding van vaccinatiedoden heel anders t.o.v. coronadoden. Hoewel oudere mensen uiteraard meer kwetsbaar zijn zijn hier nu ook heel veel jongere slachtoffers. En de sterfte als bijwerking na zo’n vaccinatie is behoorlijk hoog lees ik. Als ik de database van de EMA bekijk lijkt het aantal dodelijke slachtoffers wel met bijna 1000 per week te stijgen. En als deze geregistreerde gevallen volgens de EMA maar een kleine fractie zijn van het aantal werkelijke gevallen kan het aantal vaccinatiedoden in de EU alleen al misschien wel een miljoen bedragen. Dat maakt het vaccin veel gevaarlijker dan zo’n virus. Je zou natuurlijk kunnen zeggen dat al die vaccinatiedoden ook coronadoden zijn, maar in dat geval werken die vaccins dus duidelijk niet, eerder averechts. Bij India zag je ook het aantal sterfgevallen sterk toenemen toen men op vaccins overging na eerst ivermectine gebruikt te hebben. Toen men daarom in sommige deelstaten toch maar weer overging op ivermectine daalde het aantal sterfgevallen weer. En kijk bijvoorbeeld eens naar Cambodja. Cambodja is begin februari begonnen met de vaccinatiecampagne nadat het nul dodelijke slachtoffers had geregistreerd. Want het land had geen Covid-doden tot maart, maar toen men begon met het vaccinatieprogramma begonnen de sterfgevallen zich op te stapelen

Afbeelding

Het is een idiote zaak, want normaal gesproken wordt een nieuw medicijn bij 50 doden al van de markt gehaald.’ Tijdens de varkensgriep pandemie in 1976 wilde de VS 55 miljoen burgers vaccineren, maar op het moment dat er 25 doden door dit vaccin waren gevallen en er ongeveer 500 mensen verlamd waren geraakt, werd het programma stopgezet. Vergelijk het eens met de griepvaccinatie. Jaarlijks worden er bij het VAERS (in de VS) 20 tot 30 doden gerapporteerd, op 195 miljoen inentingen. Met Covid-19 zat de VS bij 77 miljoen vaccinaties al op 2602 doden, verreweg het hoogste aantal voor vaccins in de hele geschiedenis. Omdat het aantal vaccinatieslachtoffers duizenden procenten hoger is dan van alle andere vaccins bij elkaar opgeteld, zou er normaal gesproken een grondig onderzoek moeten plaatsvinden. Het is absurd dat dit niet gebeurd en het allemaal gewoon doorgaat. Ik hoop dat ik het nu goed uitgelegd heb. :unsure:
Ariel schreef:
zo mei 30, 2021 1:22 am
Zeggen, ik neem geen prik moet voldoende zijn.
Zeggen dat je tegen de islamisering bent moet voldoende zijn...?

Hoe is de dood van Daniel ’Duke’ Trujillo gediagnosticeerd? Met een PCR-test? Of had hij een hartaanval? Alhoewel, dat is ook ‘corona’ geloof ik...
Laatst gewijzigd door Pilgrim op ma mei 31, 2021 4:55 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: De gevaren van vaccins

Bericht door Ariel »

Pilgrim schreef:
ma mei 31, 2021 3:30 pm
Goed beschouwd staat hier dus eigenlijk dat zoals je hersenen traint door educatie, zo train je je immuunsysteem d.m.v. vaccinaties!!
Jij hebt het bijna goed Pilgrim. icon_thumbup.gif Het ligt wel iets complexer maar je zit op de goeie weg.
Ik zal proberen om je het nog een keer uit te leggen .

Het immuunsysteem heeft als taak om het lichaam te verdedigen tegen indringers. Het valt potentieel ziekteverwekkende virussen, bacteriën, schimmels en parasieten aan en schakelt deze uit.

Het verworven immuunsysteem zorgt voor de aanmaak van antilichamen, die zich binden aan ziekteverwekkers en deze inactiveren. Daarnaast worden verschillende soorten T-cellen in stelling gebracht die enerzijds geïnfecteerde cellen doden en anderzijds een ‘immunologisch geheugen’ opbouwen. Dit geheugen zorgt ervoor dat het immuunsysteem na een (nieuwe) infectie snel reageert

Maar, omdat het covid een nieuw virus is, kent ons verworven immuunsysteem dat virus nog niet, en heeft het dus geen T-cellen ( soldaatjes) die het virus kunnen aanvallen.

En dan komt dus het vaccin in beeld. Een vaccin is een middel dat een immuunrespons opwekt zonder dat daarbij ziekteverschijnselen ontstaan. Daarom zal een goed werkend vaccin de immuunrespons tegen een micro-organisme zo nauwkeurig mogelijk nabootsen, waarbij zowel het humorale als het cellulaire immuunsysteem wordt gestimuleerd. Deze beschikken beide over een ‘geheugen’. Daarna is de gevaccineerde beschermd tegen de betreffende ziekteverwekker.

Dus ja...Zo train je dus je immuunsysteem door middel van vaccinaties!!

Bekijk het filmpje even.


Dat domme plaatje van Dhr Bron is inderdaad een beetje erg heel dom. Die man heeft vermoed ik nog minder verstand van vaccins dan de gemiddelde Nederlander.

Maar ja, de man is geen arts, dus kunnen we het hem niet kwalijk nemen.

Het Corona vaccin maakt je niet niet 'genetisch gemodificeerd', en er zit ook geen chip in
onderzoekers leggen in een artikel uit dat je RNA-vaccin je DNA niet verandert.

Vooral deze groepen willen geen coronavaccin: ’Afkeer doorbreken’
Het gaat om wijken in de grote steden met veel laaggeletterden en migranten, en om orthodox-christelijke dorpen, zoals Staphorst en Urk.

Huisartsen in grootstedelijke achterstandswijken sloegen vorige maand alarm over de lage opkomst voor covid-vaccinaties. Soms kwam die amper boven de 30 procent. Op Urk ligt de prikbereidheid volgens het RIVM tussen de 20 en 39 procent. In streng christelijke gemeenten bestaat traditioneel afkeer tegen alle vaccins, ook die tegen kinderziektes. In de achterstandswijken speelt iets anders.
En dan is er nog een andere groep die niet vermeld wordt. The COVID-19, cults, and the anti-vax movement

Ik vermoed dat jij daar bij hoort.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: De gevaren van vaccins

Bericht door Pilgrim »

Volgens mij ontstaan er doorlopend nieuwe virussen in de natuur, door mutaties of doordat ze overspringen van bijvoorbeeld dier op mens. Maar was dit wel echt een nieuw virus? De mortaliteit is achteraf zeer laag gebleken (ifr 0,15%) en vooral kinderen hebben er nauwelijks of geen last van gehad. Hun immuunsysteem was er dus goed tegen bestand. :smartass:
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: De gevaren van vaccins

Bericht door Ariel »

Pilgrim schreef:
ma mei 31, 2021 3:34 pm
Deze man of ‘dat persoon’ zal het nog een keer uitleggen. Inderdaad blijkt uit de statistieken dat de meesten die aan ‘corona’ dood gaan al onderliggende kwalen hadden en een gemiddelde leeftijd van 83 jaar hadden. (In toaal ca. 10.000 in 2020.) Ze gingen voornamelijk dood met corona en niet door corona.
Deze man is dus weer niet goed geïnformeerd. Jammer...Ik weet niet wat het verschil is tussen dood met corona en niet door corona. :nietverstaan: Dood is namelijk dood. Als deze mensen niet besmet waren met corona , dan hadden hoogstwaarschijnlijk de meeste mensen nog geleefd.
Pilgrim schreef:Het aantal mensen onder de 70 en geen onderliggende kwalen had dat dood ging aan corona in heel 2020 is iets meer dan 100 en dat op een bevolking van 17 miljoen. Eigenlijk een normaal getal voor een doorsnee griepjaar.

Ahhh . Het is dus niet erg dat die jongere zijn overleden aan covid. Het zijn er maar zo weinig. Of jouw cijfers kloppen weet ik niet, maar alas. En we vergeten voor het gemak ook maar even de jongere Long COVID patienten.
Een deel van de mensen houdt na een besmetting met SARS severe acute respiratory syndrome - CoV -2 langdurig klachten. Dat wordt 'Long COVID' of 'PASC' (Post-Acute Sequelae of SARS-CoV-2 Infection) genoemd. Deze klachten kunnen tot enkele weken, maar soms meerdere maanden na een infectie met COVID-19 aanhouden.
Pilgrim schreef:Ik heb nooit gezegd dat ze alleen stierven aan onderliggende klachten, maar MET onderliggende klachten. Is begrijpend lezen nou echt zo moeilijk??
Wat is het verschil tussen AAN en MET onderliggende klachten sterven? Kan je dat uitleggen?
Pilgrim schreef:Toch ligt de verhouding van vaccinatiedoden heel anders t.o.v. coronadoden.
Spoiler! :
Hoewel oudere mensen uiteraard meer kwetsbaar zijn zijn hier nu ook heel veel jongere slachtoffers. En de sterfte als bijwerking na zo’n vaccinatie is behoorlijk hoog lees ik. Als ik de database van de EMA bekijk lijkt het aantal dodelijke slachtoffers wel met bijna 1000 per week te stijgen. En als deze geregistreerde gevallen volgens de EMA maar een kleine fractie zijn van het aantal werkelijke gevallen kan het aantal vaccinatiedoden in de EU alleen al misschien wel een miljoen bedragen. Dat maakt het vaccin veel gevaarlijker dan zo’n virus. Je zou natuurlijk kunnen zeggen dat al die vaccinatiedoden ook coronadoden zijn, maar in dat geval werken die vaccins dus duidelijk niet, eerder averechts. Bij India zag je ook het aantal sterfgevallen sterk toenemen toen men op vaccins overging na eerst ivermectine gebruikt te hebben. Toen men daarom in sommige deelstaten toch maar weer overging op ivermectine daalde het aantal sterfgevallen weer. En kijk bijvoorbeeld eens naar Cambodja. Cambodja is begin februari begonnen met de vaccinatiecampagne nadat het nul dodelijke slachtoffers had geregistreerd. Want het land had geen Covid-doden tot maart, maar toen men begon met het vaccinatieprogramma begonnen de sterfgevallen zich op te stapelen
Ach ja....De dessident. :scratch: Check waar het bericht vandaan komt'
Zie je een bericht op social media? Bijvoorbeeld op Facebook, Twitter of Instagram? Bedenk dat dit plekken zijn waar iedereen zelf nieuws kan maken en delen. En geen professioneel journalist hoeft te zijn. Wees dus kritisch op wat anderen delen en wat jij deelt.

Het internet is namelijk bezaaid met talloze valse nieuwssites (of "fake news websites"). Dit zijn websites die zich profileren als een (alternatieve) nieuwswebsite, zoals een online krant dat is, met dat verschil dat er hier geen echt nieuws wordt aangekondigd.
Pilgrim schreef:Het is een idiote zaak, want normaal gesproken wordt een nieuw medicijn bij 50 doden al van de markt gehaald.’ Ik hoop dat ik het nu goed uitgelegd heb. :unsure:
Vast wel goed uitgelegd voor een corona ontkenner, maar ik ben er niet van onder de indruk.
Pilgrim schreef:Zeggen dat je tegen de islamisering bent moet voldoende zijn...?
Zijn je argumenten op? En wat doe jij tegen de islamisering? Heb jij al veel vooruitgang geboekt?
Pilgrim schreef:Hoe is de dood van Daniel ’Duke’ Trujillo gediagnosticeerd? Met een PCR-test? Of had hij een hartaanval? Alhoewel, dat is ook ‘corona’ geloof ik...
Misschien kan je zijn familie of zijn arts even bellen of een mailtje sturen?
Denver sheriff's deputy, 33, dies of COVID-19 complications

Ik hoop dat jij door het schrijven van deze corona posten er nu weer een dag tegen aan kan. Het valt voor jou namelijk niet mee om 24 uur lang niks over corona te schrijven of te praten. Lijkt me heel vermoeiend en geestelijk niet gezond.

Het is niks, maar ik voel me verplicht om jouw onzin te debunken. Voor mij is het ook vermoeiend.

Jij kan hier over zoveel andere onderwerpen praten maar nee, het moet bij jou blijkbaar over corona gaan.

Ga gezellig naar een terras, en neem een koud biertje. Daar knap je van op.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: De gevaren van vaccins

Bericht door Ariel »

Pilgrim schreef:
ma mei 31, 2021 4:53 pm
Volgens mij ontstaan er doorlopend nieuwe virussen in de natuur, door mutaties of doordat ze overspringen van bijvoorbeeld dier op mens. Maar was dit wel echt een nieuw virus? De mortaliteit is achteraf zeer laag gebleken (ifr 0,15%) en vooral kinderen hebben er nauwelijks of geen last van gehad. Hun immuunsysteem was er dus goed tegen bestand. :smartass:
Hi smartass.
Ik lees nu overal dat het virus ontsnapt is uit een laboratorium. Dan kan je niet meer spreken over virussen in de natuur. Virussen die in de natuur ontstaan, laten een spoor na. In het geval van sars-cov-2 is de route nog niet gevonden.

Maar jij bent geen kind meer, dus ... is jouw immuunsysteem ook zo goed bestand tegen het virus.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Plaats reactie