Wat weten we nu van de coronacrisis?

Deze afdeling is voor algemene topics die niet passen in wat reeds voorzien is. Ze moeten wel aansluiten bij ons thema.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24943
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Wat weten we nu van de coronacrisis?

Bericht door King George »

Afbeelding
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12512
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: Wat weten we nu van de coronacrisis?

Bericht door sjun »

Ariel schreef:
vr mei 28, 2021 8:26 pm
Goed nieuws heren. Jullie mogen ( zonder een test) op restaurant, en de kroeg weer in.

Afbeelding
Prima bericht. Het werd vast steeds minder moeilijk te verkopen dat vooral middenstanders en niet ambtenaren enorme inkomensoffers moesten brengen. Bovendien leidt het weer even af van gebrek aan bevraagbaarheid met betrekking tot de geloofwaardigheid van Mark Rutte. Daarnaast is er nog wel wat dat de aandacht behoeft: De wijze waarop er in Nederland een eenpartijstelsel gegroeid is dat partijen vooral tot een pot nat en doorgeefluik van Brussel degredeert, uitgezonderd enkele uitzonderingen die nog wel degelijk hun achterban trachten te bedienen.

Ondanks dat: Mooi dat de economie weer wat op gang komt want er liggen nog de nodige onbetaalde rekeningen van kabinetsbeleid die ook weer doorgeschoven zullen gaan worden. Hoe meer er tijdig afgerekend kan worden, hoe minder rente er over die rekeningen gaat ontstaan.
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12512
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: Wat weten we nu van de coronacrisis?

Bericht door sjun »

China is ‘feeling the heat’ as experts begin to favour Wuhan lab leak theory


‘Outnumbered’ slams media for 180 on Wuhan lab leak theory
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12512
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: Wat weten we nu van de coronacrisis?

Bericht door sjun »

Was COVID Man-Made Or Natural? Nicholas Wade Speaks On China, WHO, & Wuhan Institute Of Virology


Om de focus terug te brengen op de oorsprong van de SARS-CoV-2 (hierna ook SARS2 genoemd), die de aanhoudende pandemie van het coronavirus heeft veroorzaakt en wereldwijd meer dan 3 miljoen levens heeft geëist, heeft de bekende Britse wetenschapsschrijver Nicholas Wade in eigen beheer gepubliceerde papers die de discussie opnieuw aanwakkeren over de vraag of het virus in een laboratorium is ontwikkeld of dat het van nature door vleermuizen op mensen is overgedragen, zoals tot nu toe beweerd.

Nicholas Wade heeft via zijn papieren licht geworpen op twee scenario's over de oorsprong van de COVID-19, waarbij geen van beide tot nu toe afdoende is bewezen. Hoewel het nog steeds onduidelijk is of de SARS-coV-2 in een laboratorium is ontwikkeld of op natuurlijke wijze is ontstaan, pleit Wade er sterk voor om druk uit te oefenen op China om hoe dan ook sluitend bewijs te leveren en de waarheid naar voren te brengen over wat er feitelijk aan de hand was bij Wuhan Institute of Virology - een centrum voor de studie van Coronavirussen. In een gesprek met Niranjan Narayanaswamy van Republic Media Network op vrijdag legde Nicholas Wade, een Britse wetenschapsauteur en journalist, beide scenario's achter de opkomst van de COVID-19-pandemie uit en maakte hij duidelijk hoe verschillende aspecten in de doofpot zijn gestopt.

Door middel van zijn artikelen heeft Wade het precedent van de MERS-epidemie in 2012 en de SARS1 in 2002 aangehaald. In beide gevallen, zoals wereldwijd waargenomen, toonde de decodering van het genoom van het virus aan dat het behoorde tot een virale familie die bekend staat als bèta-coronavirus en die ondersteunde het idee dat het een natuurlijk virus was. De twee virussen die een epidemie veroorzaakten, lieten ook overvloedige sporen na in de omgeving - vergelijkbaar bewijs voor COVID-19 is nog niet aan het licht gebracht.

Is COVID-19 ontwikkeld in het laboratorium van Wuhan?
In het geval van de SARS2 (COVID-19) vertelde Wade echter aan Republic World dat het virus vanaf het allereerste begin goed was aangepast aan de mens, wat suggereert dat het mogelijk op een dergelijke manier ingewikkeld is ontwikkeld. Hij wees erop dat dit alleen mogelijk zou zijn als het virus in een laboratorium zou worden gekweekt in 'gehumaniseerde' muizen - dit zijn genetisch gemodificeerde muizen, gemaakt om bepaalde virussen bij zich te dragen die mensen kunnen infecteren. "Dit zou de aanpassing van het virus aan menselijke cellen verklaren", zei hij mogelijk het argument vernietigend dat het virus van vleermuizen op mensen is overgedragen in een van de natte markten van Wuhan, aangezien een dergelijke situatie (het aanpassingsvermogen van het virus om mensen te infecteren) minder is. zal waarschijnlijk van nature gebeuren.

"Zo'n 15 maanden nadat de SARS2-pandemie begon, en een vermoedelijk intensieve zoektocht, waren Chinese onderzoekers er niet in geslaagd de oorspronkelijke vleermuispopulatie te vinden, of de tussenliggende soort waarnaar SARS2 zou zijn gesprongen, of enig serologisch bewijs dat een Chinese populatie, inclusief die uit Wuhan, was vóór december 2019 ooit aan het virus blootgesteld", schreef Wade in zijn zelfgepubliceerde paper. In hetzelfde artikel legt Wade ook het mogelijke motief uit achter het creëren van een nieuw virus dat een pandemie kan veroorzaken, waarvan het onderzoek werd geleid door Dr. Shi Zheng-li of "Bat Lady", die ongeveer honderd verschillende vleermuiscoronavirussen verzamelde in Zuid China.


Meer in het originele artikel van Nicholas Wade zèlf:
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12512
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: Wat weten we nu van de coronacrisis?

Bericht door sjun »

CNN breaks story on Biden shut down of lab-leak investigation
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Mahalingam
Berichten: 52064
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Wat weten we nu van de coronacrisis?

Bericht door Mahalingam »

ik vertel het maar voor alle lezers die het nog niet wisten:
Trinidad And Tobago Islamic Scholar Imran Hosein: COVID-19 Is Not Compatible With The Quran, Hence It Is Biological Warfare By The Zionists, Who Wish To Annihilate The Arabs In The Holy Land

dit volgens een bebaarde beroepsmoslim in Trinidad.

Imam Imran Hosein, an Islamic scholar from Trinidad and Tobago said that the Zionists manufactured the coronavirus in order to wipe out the Arabs from the Holy Land. He made these remarks in a video that was posted on his official YouTube account on May 5, 2021. Hosein claimed that the virus was designed to target only Arab DNA and not Jewish DNA.

Imran Hosein: "Those who are behind this virus... it's not from nature, it is from a laboratory. And they are in fact pursuing biological warfare. This could not have come from nature. This is my first point, that it is in conflict with our [inaudible] that the virus could then reach all of mankind at the same time. That's not possible, from the truth which has come from the Quran. If the virus has come from a laboratory, it's manufactured, it constitutes, as I said, biological warfare. I have given the analyses many, many times so far in this last one year or so that we've been living with the virus, that we can recognize the end game. The end game is located in the holy land. And so this virus has Zionist roots in it.

[...]

"And so I anticipate that they will keep this virus turning, turning, and turning and turning around the world and coming and going until eventually, I don't know how long from now... until eventually a virus will be released in the holy land, in Israel, which will be the most dangerous virus of all, manufactured in a laboratory. And this is the one which will wipe out the Arabs. Well then, if it's wiping out the Arabs, well, what about the Jews? You can't have a virus that will also wipe out the Jews. So in other words, we are looking for a virus that is manufactured, that has DNA specification that will target only Arabs and not target Jews.

[...]

"When the Arabs in the holy land and around the holy land are wiped out, then the Israelis, the Zionists, can say: 'well, don't blame us, the virus has been here all along, don't blame us. This virus is from nature.' Well, I am telling you from now, you should not be brainwashed, it's time for you to open your eyes and look and see, and what I am offering to you is I believe, I believe, I believe is credible."
https://www.memri.org/tv/trindad-tobago ... -out-arabs
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Wat weten we nu van de coronacrisis?

Bericht door mercator »

Ariel schreef:
vr mei 28, 2021 8:26 pm
Goed nieuws heren. Jullie mogen ( zonder een test) op restaurant, en de kroeg weer in.
Zeker, ik heb daar ook al flink gebruik van gemaakt. De kroeg "in", dat mag pas op 9 juni, tot dan toe moeten we buiten op het terras blijven. Ik heb wel al gemerkt dat de horeca uitbaters hun prijzen flink verhoogd hebben.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Wat weten we nu van de coronacrisis?

Bericht door Ariel »

’Halo’ is het nieuwe goud van de pandemie

In een crèmekleurige hijab loopt Karima Imam door haar plantage in het noorden van van Nigeria, waar boeren een knoestige bruine wortel oogsten die, sinds het coronavirus rondwaart, goud waard is geworden.

„Als ik het kapitaal had, zou ik meer planten. Iedereen is op zoek naar gember”, zegt Imam op haar boerderij met vijf hectare grond, aan de rand van Kaduna.

Sinds de pandemie is uitgebroken, hebben mensen over de hele wereld geprobeerd zich te beschermen tegen het coronavirus door zich op zogenaamde halo-voedingsmiddelen te storten, ofwel ’health halo’. Hoewel wetenschappers een vermeende geneeskrachtige werking tegen corona hebben onderuitgehaald, is hun positieve rol in een gezond dieet algemeen geaccepteerd.

De prijzen voor gember in Nigeria en Açai-bessen in Brazilië stijgen hard, net als de export van Indiase kurkuma en Chinese knoflook.

"Ik werk al 32 jaar lang met Açai-bessen en heb nog nooit zoiets meegemaakt. Mensen zijn door corona compleet gek geworden."

Beleggers
„De vraag naar gember is groot omdat mensen het als medicijn gebruiken”, zei Imam, die zelf tijdens de lockdown ook gember kookte met kurkuma en knoflook om gezond te blijven.

Steeds meer gezondheidsbewuste consumenten hebben een toch al levendige specerijenmarkt een verdere impuls gegeven tijdens de pandemie, waardoor de belangstelling van beleggers voor de sector is toegenomen. Internationaal worden specerijenbedrijven voor miljoenen opgekocht door investeerders. In Nigeria is een zak van 50 kilo gember nu 15.000 naira waard, terwijl de prijs twee jaar geleden tussen de vier- en zesduizend lag. Dat merkt ook Imam. Zij kon een nieuw huis bouwen met een opslagplaats ernaast om alle gember op te slaan.

Açai
Aan de andere kant van de oceaan merken ook de Brazilianen dat de Europese markt steeds meer op zoek gaat naar ’gezond’. De Açai-bessen zijn in opkomst, fruit dat rijk is aan antioxidanten en wordt gehypet als ’superfood’.

De Braziliaanse staat Para, in de Amazone, is het grootste productiegebied ter wereld. Boer Paulo Lobato vertelt tegen persbureau Reuters dat hij ladingen vasthield voor vaste klanten omdat de Açai-bessen uitverkocht raakten. Prijzen lagen in april 53 procent hoger dan een jaar ervoor, volgens het expertagentschap van de staat.

"De locals worden als eerste geraakt"
„Ik werk al 32 jaar lang met Açai-bessen en heb nog nooit zoiets meegemaakt”, zegt Lobato. „Mensen zijn door corona compleet gek geworden.”

Açai is een belangrijk onderdeel van de culinaire traditie in de Amazone. Het wordt gegeten als bijgerecht met gebakken vis, bij de luch of het diner. Nu de expert een vlucht neemt, wordt de vrucht lastiger te vinden op de lokale marktjes. „De locals worden als eerste geraakt”, zegt Florence Serra van statistiekbureau Conab. „Mensen gaan op zoek en komen met lege handen thuis.”

Ondertussen wordt in Azië massaal knoflook gegeten. De productie van China is volgens recente cijfers in een jaar tijd met 30 procent omhoog gegaan, met belangrijke afzetmarkten in Indonesië, Vietnam en Maleisië. Ook kurkuma wordt schaarser. India kocht vorig jaar 36 procent meer van de oranje wortel in en in de eerste maanden van 2021 steeg de import met nog eens 10 procent, blijkt uit cijfers van de Indiase overheidsinstellingen.

„Het concept van immuniteitsversterkers is zeer wijdverspreid geworden, niet alleen in India, maar overal ter wereld”, zegt analist Abhijeet Banerjee van de Indiase financiële dienstverlener Religare. „De overheid, maar ook Ayurvedische leraren raden aan dagelijks kurkuma in te nemen, voor het herstel van corona.” Prijzen van kurkuma zijn in India dertig procent omhoog gegaan.

Voorlopig gloort volgens analisten nog geen eind aan de wereldwijde gezondheidszucht. Landbouwers bevestigen dat. „Hoeveel ton je ook hebt, ze kopen het op”, zegt de Nigeriaanse gemberboer Hebile Abu. „Mensen kunnen het nergens krijgen.”
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Wat weten we nu van de coronacrisis?

Bericht door Ariel »

Is er iemand die dit premium artikel wil lezen? E-mails Fauci tonen paniek om lab-theorie
Dan plaats ik het hier, en anders laat ik het.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ali Yas
Berichten: 7662
Lid geworden op: zo apr 15, 2012 3:24 pm
Contacteer:

Re: Wat weten we nu van de coronacrisis?

Bericht door Ali Yas »

Och, is dat echt nieuws? Al heel vroeg werd duidelijk dat de uitbraak in de buurt was van een virologisch lab met voorzieningen voor gevaarlijk onderzoek. Eén en één is twee, zou je dan zeggen. Ik vind de aandacht die er nu ineens voor is nogal laat.
Truth sounds like hate to those who hate truth.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24943
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Wat weten we nu van de coronacrisis?

Bericht door King George »

Dus misschien toch een bedrijfsongevalletje met uitbraak van gevaarlijke stoffen?
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24943
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Wat weten we nu van de coronacrisis?

Bericht door King George »

Afbeelding
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Wat weten we nu van de corona-aanstellerij?

Bericht door hans van de mortel »

Te gek voor woorden en te gênant voor de waarheid.

Het coronavirus is een geslaagde oefening om aan te tonen hoe makkelijk een democratie kan veranderen in een fascistisch dictatoriaal politiek dictatoriaal systeem.

Sinds maandag ben ik terug uit Cuba. En dan meent het aan de rand van het gezonde verstand opererende klootjesvolk in de politiek, dat berucht staat om zijn niet aflatende blundergedrag en enorme verspilling van kapitaal en het nemen van belangrijke verkeerde beslissingen, dat Hans van de Mortel sr. tien dagen thuis mag zitten pieteren onder de noemer van verplichte quarantaine in het belang van de volksgezondheid. Hahaha! :roll:

Ik loop afgelopen dinsdag mijn huis uit. Mijn alleraardigste buurvrouw staat met haar man en een klootzak-buurman van de overkant in de voortuin te praten. "En Hans, hoe was je vakantie?" Ik loop door, kijk om en steek mijn duim omhoog, waarop de buurvrouw haar tweede vraag lanceert: "Moet je niet thuis blijven?" Ik antwoord: "Eigenlijk wel," en loop rustig verder met een verlichte geest richting het winkelcentrum. In de loop van de dag liep ik nogmaals richting het winkelcentrum. Later haalde mijn zoon mij op om bij hem thuis te genieten van een heerlijke maaltijd met de familie. Vandaag ook alweer een paar keer met een gezonde geest en verlicht verstand richting het centrum van Diemen gelopen. Tien dagen thuis blijven. Sodemieter op met die smerige corrupte politieke schijnheiligheid! De mensen in de politiek hebben de mensen nooit het goede gebracht. Wel het slechte. Het is de Tijdgeest die namens de natuurlijke niet nader te begrijpen processen vanuit het universum orde en chaos dicteert en die ene mens met dictatoriale fascistische politieke macht beïnvloedt: Hitler, Lenin, Stalin, Mussolini, Napoleon, Pol Pot, Mao, Fidel Castro, Mark Rutte, alle pausen, en ga zo maar door in de historie van het menselijk falen.

Hans van de Mortel sr. en zijn anti-moslim gedrag in Cuba.
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Wat weten we nu van de coronacrisis?

Bericht door Ariel »

Welkom thuis Hans. Hoe was je vakantie?
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ali Yas
Berichten: 7662
Lid geworden op: zo apr 15, 2012 3:24 pm
Contacteer:

Re: Wat weten we nu van de corona-aanstellerij?

Bericht door Ali Yas »

hans van de mortel schreef:
wo jun 23, 2021 7:53 pm
"Moet je niet thuis blijven?"[/i] Ik antwoord: "Eigenlijk wel,"
Had het antwoord hier niet moeten zijn: "Strict genomen niet!"?
Truth sounds like hate to those who hate truth.
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Re: Wat weten we nu van de corona-aanstellerij?

Bericht door hans van de mortel »

Ali Yas schreef:
wo jun 23, 2021 10:49 pm
hans van de mortel schreef:
wo jun 23, 2021 7:53 pm
"Moet je niet thuis blijven?"[/i] Ik antwoord: "Eigenlijk wel,"
Had het antwoord hier niet moeten zijn: "Strict genomen niet!"?
Correct! Helaas kan ik het niet meer herstellen. Je antwoord ligt mij nader aan het hart en verstand. icon_thumbup.gif
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Re: Wat weten we nu van de coronacrisis?

Bericht door hans van de mortel »

Ariel schreef:
wo jun 23, 2021 7:57 pm
Welkom thuis Hans. Hoe was je vakantie?
Fantastisch Ariel!

Ik wist waar ik aan begon. Een avontuur tegemoet in Havana. Vijf dagen in quarantaine in een verplicht hotel in Cuba voor de somma van € 300,-. Prima eten. Dagelijks: ontbijt met fruit en koffie, middageten (warme maaltijd) met flesje mineraalwater en avondeten (warme maaltijd) met toetje en flesje mineraalwater. Daarna nog vijf dagen - verlengde quarantaine - in het huis waar ik verder verbleef. Geen mens die mij dit op voorhand heeft meegedeeld, ondanks dat ik twee mails in Nederland heb gestuurd naar de Cubaanse ambassade met het verzoek om informatie. Een Duitse jongeman die na mij aan de beurt was voor de PCR-test wist hier ook niet van en heeft zich daar ook niet aan gehouden. Ik deed dat wel, met een dag uitgezonderd. De dag dat ik nog niet hiervan op de hoogte was. Ik pas mij altijd aan. Mohammedanen mogen dat niet doen volgens hun geestelijk gestoorde historische profeet Mohammed (VZMH). Een leuke vrouwelijke arts kwam een paar keer mijn gezondheid opmeten die dik in orde was, ondanks mijn gewicht van 55 kg. [icon_lol.gif] Ik hoorde overigens op de radio in Nederland dat magere mensen minder kans lopen op een virus. icon_thumbup.gif

Afbeelding
Almozar (Spaans voor middageten) in verplicht
quarantaine hotel Copacabana in Havana.


Een keer kreeg ik zoveel gamba's opgediend die ik enorm lekker vond en - helaas - allemaal naar binnen werkte waardoor ik een uur lang met pijn in mijn darmen door de kamer liep waar ik niet vanaf mocht. Door mezelf te masseren en heen en weer te lopen was ik er binnen een uur weer vanaf. Ik heb genoeg te vertellen. Vooral over hoe Cuba en de mensen met het COVID-19 virus omgaan.

Ik heb overigens 19 juni acht uur onder de wachtenden moeten staan om mij negatief te laten testen op COVID-19 voor de redelijke prijs van $ 40,-. Chaos en incompetentie, alweer zestig jaar, veroorzaakt door de machthebbers in Cuba sinds het aantreden van de meest arrogante fascistische dictator ooit die Cuba heeft moeten dulden: Fidel Castro. Een man in een onafscheidelijk militair uniform en een enorm vieze smerige pluisbaard, een moslim waardig die geen tegenspraak duldde aangaande zijn eigen verzonnen religie: het castroïsme. (mohammedanen moeten het doen met het mohammedanisme, een met groot gewelddadig machtsvertoon opgelegde smerige corrupte tweedehands plagiaatreligie door de historische Arabische seksist en sadist Mohammed).
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Wat weten we nu van de coronacrisis?

Bericht door Ariel »

hans van de mortel schreef:
do jun 24, 2021 9:35 am
Een keer kreeg ik zoveel gamba's opgediend die ik enorm lekker vond en - helaas - allemaal naar binnen werkte waardoor ik een uur lang met pijn in mijn darmen door de kamer liep waar ik niet vanaf mocht.
Daar was ik al een beetje bang voor Hans. viewtopic.php?p=513789#p513789
Gelukkig ben je niet erg ziek geworden.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Re: Wat weten we nu van de coronacrisis?

Bericht door hans van de mortel »

Mijn hemel. Zou het echt zo zijn geweest dat de gamba's niet vers waren? Wat ik raar vind is dat ze enorm lekker smaakten zonder dat er een luchtje aan zat. Ze waren dus niet bedorven zoals bij de uitwerpselen van de Arabische baggerreligie islam. Kan het niet zo zijn dat er simpelweg teveel gamba's waren die in een keer massaal in mijn darmen verwerkt moesten worden? Ik heb nog nooit in een restaurant zoveel gamba's opgediend gekregen. Niet in Spanje, niet in Nederland. Zou ook een dure grap zijn geweest. Nogmaals, ik kon mijn geluk niet op. Nou ja, achteraf had ik er wel spijt van. [icon_lol.gif]

Moslims echter, hebben nooit spijt van het feit dat zij een vieze gore smerige sadistische gewelddadige vrouw-onvriendelijke haatreligie aanhangen.

Menige man en vrouw die erg aardig is en zich moslim noemt, beseft blijkbaar niet waar men mee bezig is en wat de consequentie hiervan is.

Ah! . . . Dat komt omdat onze smerige politiek halsstarrig is en weigert mohammedanen (moslims in de volksmond genoemd) te benoemen voor wat zij waard zijn: volgelingen van een al eeuwenlang op onze kenniseconomie en beschaving parasiterende onmenselijke haatreligie die uitsluitend geschikt is voor het grof vuil en historische afvalverwerking.

Daarom lopen moslims in Nederland, en vooral Marokkaanse vrouwen met een propagandistische hoofddoek getooid, met een air rond alsof er niks mis is met hun waardeloze primitieve baggerreligie die zich aan onze beschaving opdringt als een geile Arabier die een geit of schaap van achteren neukt.

Wie zich moslim noemt en zich dus heeft geconformeerd aan de vieze gore smerige sadistische walgelijke gewelddadige praktijken van de historische oversekste pedofiel Mohammed, heeft wel wat uit te leggen.
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Re: Wat weten we nu van de coronacrisis?

Bericht door hans van de mortel »

sjun schreef:
za aug 29, 2020 3:43 pm
Ariel schreef:
vr feb 28, 2020 9:23 pm
Dit is de nieuwste drollenvangers mode. De voorjaarstrend van 2020

Afbeelding
Voor lul staan krijgt hier een overduidelijk visueel beeld.
Oh! Ik dacht toch werkelijk dat dit de oplossing is om in de openbare ruimte de anderhalve meter afstand te bewaren op een allercharmantste wijze. Wat ik nog mis is de REGENBOOGVERSIE.

Je mag tegenwoordig - ik doel op domme negers en denk aan Wijnaldum - niet eens meer een banaan tijdens de voetbalwedstrijd op het veld gooien of apengeluiden produceren waarbij je uitgemaakt wordt voor racist omdat je discrimineert volgens mensen die menen dat zij boven jou staan qua herseninhoud. Wie bepaalt godverdomme hoe of wat de betekenis is van het gooien van een banaan op de grasmat vergezeld van apengeluiden? Het antwoord? Links georiënteerde moralistische wereldverbeteraars met het etiket: ik ben een irritante bemoeizuchtige hufter.

Als ik een banaan op de grasmat gooi waar een of meer negroïde gekleurde medemensen achter de bal aan rennen, is dit van mijn kant een hulde aan de saamhorigheid die gelegen is in het wonder dat wij allemaal van de aap afstammen. Het probleem is echter dat ik jok - geleerd van de politieke beroepsleugenaar Mark Rutte - en dat de meeste negers niet in de evolutietheorie geloven maar de voorkeur geven aan de Onzichtbare . . . verwoord met God. Ik daarentegen geloof zowel niet in God als in de evolutietheorie. Dus zou mijn daad uitsluitend bestraft kunnen worden met een stadionverbodswaarschuwing en desnoods een boete vanwege het feit dat de banaan van de grasmat verwijderd moet worden en dientengevolge de wedstrijd een minuut extra oponthoud kende en verlengd werd. Hoe het nu verder zal gaan in een dergelijke situatie met de door mij verspreide apengeluiden en waar die nog te vinden zijn op of boven het veld, zal onbeantwoord blijven.

De facto heeft dus het gooien van een of meer bananen op het voetbalveld geen enkele relatie tot het racisme of discrimineren van medemensen. Want een voetbalelftal bestaat doorgaans uit meer blanken dan negers. Dan zou het dus te allen tijde een hulde zijn aan de evolutietheorie, omdat bijna alle blanken in de evolutietheorie geloven en overtuigd zijn dat zij van de aap afstammen, de voorouder van de neger.

Zo heeft ook COVID-19 alle tekenen van een (ernstig) griepvirus en is onafwendbaar. Maar dat komt de politieke machthebbers slecht uit. Wat er onberedeneerd is ingekomen, komt er ook met redeneren niet meer uit.

Dat zien we vandaag-de-dag vooral bij mohammedanen (moslims genoemd in de volksmond). Zij noemen zich moslim en geven daarmee te kennen dat zij de meest gore smerige historische walgelijke Arabier Mohammed een warm hart toedragen. Degene met de hoogste temperatuur van zijn hart voor de vieze gore profeet woont in Rotterdam, is hoofd van de politie en heet Ahmed Aboutaleb, een trotse salafist die zich met recht de eerste salafistische burgemeester in overheidsdienst in Nederland mag noemen.

Mohammed was niet alleen een pedofiel. Hij was een sadist, onruststoker, haatzaaier en vooral belust op macht. Macht, verkregen door tomeloos geweld en oorlogvoering. Mohammed was een psychopaat die zijn ziekte de vrije loop liet om andersdenkenden te onderdrukken en te haten, de maat te nemen en te laten vermoorden. Een onmenselijke foltering van zijn tegenstander ging daar maar al te vaak aan vooraf als hij zijn zin niet snel genoeg kreeg om aan de weet te komen waar de verborgen schat begraven lag. Want Mohammed had zijn reputatie opgebouwd als een ordinaire roverhoofdman die het overvallen en beroven van handelskaravanen niet kon laten. Ondertussen probeerde hij zijn bruid van zes jaar, zeven jaar, acht jaar, te neuken. Volgens welingelichte islamitische bronnen, lukte het Mohammed voor het eerst zijn dikke bruine Arabische lul in de kut van zijn vrouw Aisha te steken toen zij negen jaar was.

Het wordt de hoogste tijd dat de Nederlandse - nee de Europese - politiek deze feiten onder ogen wil zien en benoemen, zodat mohammedanen (moslims in de volksmond genoemd) zich voortaan conformeren aan onze beschaving en zich geen moslim meer noemen. Om in de lijn van hypocriet Ahmed Aboutaleb te spreken: "Als je de niet-mohammedaanse normen en waarden van onze beschaving niet wilt accepteren, rot dan op naar een van de vele fascistisch dictatoriale achterlijke islamitische landen waar democratie en respect voor andersdenkenden nog altijd in een rudimentair stadium verkeert."

Wil je als moslim niet langer als parasiet op onze kenniseconomie en beschaving aangemerkt worden, noem je dan voortaan geen moslim. En (Marokkaanse) vrouwen . . . doe die walgelijke kopvod van je hoofd dat een smerige propaganda beoogt voor de historische onmenselijke walgelijke barbaarse sadist, verkrachter en aanstichter tot geweld en oorlog: Mohammed.

ISLAM IS EEN VIRUS, DE ENIGE ECHTE PARASIETENRELIGIE.
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Wat staat ons nog meer te wachten uit China?

Bericht door hans van de mortel »

Ariel schreef:
ma jan 27, 2020 1:52 am
‘Artsen in Wuhan spreken op social media over 90.000 slachtoffers
Hé nee... :no1: Dit kan ik niet geloven.
Afbeelding
Spaanse of Chinese griep. De farmacie doet er haar voordeel mee.

Waarom wil ik dit niet geloven? Een van de redenen is dat dit bericht afkomstig is van . . . Xander.
Waarom kan ik het wel geloven? Omdat dit verdomd veel lijkt op wat eerder in de geschiedenis de mens is overkomen: de verschrikkelijke Spaanse griep. Ook toen vielen mensen bij bosjes dood neer op staat of achter het stuur van de bus.

Mijn advies? Gewoon lekker laten uitrazen. Dit soort natuurverschijnselen gaat vanzelf weer over. Daar staat griep immers om bekend.
De Spaanse griep was een grieppandemie in de jaren 1918-1919. Deze wereldwijde epidemie eiste naar schatting 20 tot 100 miljoen levens, een aantal dat het totale dodental van de Eerste Wereldoorlog ruimschoots overtreft. Het virus dat de Spaanse griep veroorzaakte was van het type H1N1. In Nederland stierven 38.000 mensen, in België schat men het aantal tussen 30.000 en 80.000 dodelijke slachtoffers.

BRON: Wikipedia.
Naar de op mijn logica gebaseerde overtuiging klopt er helemaal niets van het aantal dodelijke slachtoffers zoals boven vermeld. 38.000 doden in Nederland kan men met een gerust gezond hart en sterke longen tot een meevaller rekenen. [icon_lol.gif]

Afbeelding

Boarding vliegveld Charles de Gaulle te Parijs op 21 juni. Elke Chinees die ik tegenkwam op mijn reis naar Cuba (22 mei t/m 20 juni) droeg een dergelijk wit pak. Dat zal in China niet anders zijn. Of denkt de Chinees dat het virus soms uit Europa afkomstig is? Let op zijn rechtervoet!
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Re: Wat weten we nu van de coronacrisis?

Bericht door hans van de mortel »

Afbeelding
Boarding te Parijs richting Havana op 22 juni 2021: Chinezen in witte pakken. Op weg naar Cuba voor business, zo luidde de uitleg van een van hen aan mij. Er liepen trouwens meerdere van deze figuren rond op het vliegveld Charles de Gaulle, echter met een andere vliegroute.
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Wat staat ons nog meer te wachten uit China?

Bericht door Ariel »

hans van de mortel schreef:
zo jun 27, 2021 10:59 am
. Of denkt de Chinees dat het virus soms uit Europa afkomstig is? Let op zijn rechtervoet!
Ik vermoed dat zijn rechtervoet niet besmet kan raken.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Wat staat ons nog meer te wachten uit China?

Bericht door hans van de mortel »

Ariel schreef:
zo jun 27, 2021 12:37 pm
hans van de mortel schreef:
zo jun 27, 2021 10:59 am
. Of denkt de Chinees dat het virus soms uit Europa afkomstig is? Let op zijn rechtervoet!
Ik vermoed dat zijn rechtervoet niet besmet kan raken.
:roll:
En ik maar piekeren over wat de reden daarvan zou kunnen zijn . . . Ik kwam er niet uit. En geen vrije wil. Want nu denk ik dat ik het hem rustig had kunnen vragen. Waarom deed ik dat niet? Geen idee. De mens doe dingen wel of niet.

Bijna 1,8 miljard dwaze mensen die zich moslim noemen op deze aarde, geloven heilig dat de historische Arabische Mohammed geen vieze smerige vuile weerzinwekkende pedofiel, psychopaat, sadist en oorlogsmisdadiger was, maar een keurig heerschap die namens zijn zelfverzonnen Allah als toonbeeld moest dienen voor ALLE mensen op aarde.

Gelukkig zijn bijna uitsluitend mohammedanen (moslims in de volksmond) mensen met een beduidend lager IQ dan de rest van de wereld die zich niet beroept op de historische achterlijkheid en het daaruit voortvloeiende dictatoriale fascisme dat kenmerkend is voor alle islamitische landen, maar overgaat tot het bevrijdende zelfstandig kritisch nadenken. Dat kan uiteraard alleen in niet-moslimlanden.
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Gebruikersavatar
Ali Yas
Berichten: 7662
Lid geworden op: zo apr 15, 2012 3:24 pm
Contacteer:

Re: Wat staat ons nog meer te wachten uit China?

Bericht door Ali Yas »

hans van de mortel schreef:
zo jun 27, 2021 10:59 am
Naar de op mijn logica gebaseerde overtuiging klopt er helemaal niets van het aantal dodelijke slachtoffers zoals boven vermeld. 38.000 doden in Nederland ...
Er is een reden waarom het de Spaanse Griep heette, namelijk dat Spanje toen het enige land was waar je enigszins betrouwbare cijfers kon krijgen. De rest was met de Eerste Wereldoorlog bezig.

Overigens weet ik uit mijn familiegeschiedenis niets van ook maar één griepdode uit die tijd. Wel doden door pokkenvaccinatie (een geweldige, onvolprezen campagne overigens, ondanks de dodelijke nadelen).
Laatst gewijzigd door Ali Yas op zo jun 27, 2021 6:18 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Truth sounds like hate to those who hate truth.
Plaats reactie