Wat weten we nu van de coronacrisis?

Deze afdeling is voor algemene topics die niet passen in wat reeds voorzien is. Ze moeten wel aansluiten bij ons thema.
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12549
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: Wat weten we nu van de coronacrisis?

Bericht door sjun »

Afbeelding
The Real Anthony Fauci
Bill Gates, Big Pharma, and the Global War on Democracy and Public Health
Robert F. Kennedy Jr., 2021 Skyhorse, ISBN 9781510766808


De door farma gefinancierde mainstream media hebben miljoenen Amerikanen ervan overtuigd dat Dr. Anthony Fauci een held is. Zonder twijfel is hij dat allesbehalve.

Als directeur van het National Institute of Allergy and Infectious Diseases (NIAID) verstrekt Dr. Anthony Fauci $ 6,1 miljard aan jaarlijkse door de belastingbetaler verstrekte financiering voor gemanipuleerd wetenschappelijk onderzoek, waardoor hij het onderwerp, de inhoud en de uitkomst van wetenschappelijk gezondheidsonderzoek over de hele wereld kan dicteren - een donkere agenda. Fauci gebruikt de financiële invloed die hij tot zijn beschikking heeft om buitengewone invloed uit te oefenen op ziekenhuizen, universiteiten, tijdschriften en duizenden invloedrijke artsen en wetenschappers - wiens carrières en instellingen hij de macht heeft om op een autoritaire manier te ruïneren, vooruit te helpen of te belonen.

Tijdens ruim een jaar van nauwgezet en nauwgezet onderzoek op zijn laptop en door middel van interviews, ontdekte Robert F. Kennedy Jr. een verhaal dat de mediaspin rondom Dr. Fauci vernietigt. Dat zal elke Amerikaan alarmeren die geeft om democratie, de grondwet en de toekomst en de gezondheid van de kinderen.

The Real Anthony Fauci onthult hoe "America's Doctor" zijn carrière lanceerde tijdens de vroege AIDS-crisis door samen te werken met farmaceutische bedrijven om veilige en effectieve off-patent therapeutische behandelingen voor AIDS te saboteren. Fauci orkestreerde frauduleuze niets-doen-studies en zette vervolgens de toezichthouders van de Amerikaanse Food and Drug Administration (FDA) onder druk om een dodelijke chemotherapiebehandeling goed te keuren waarvan hij goede redenen had om te weten dat deze waardeloos was tegen AIDS. Fauci deed het ondenkbare en stond herhaaldelijk overtreden van federale wetten door zijn pharma-partners toe om verarmde en donkere kinderen als laboratoriumratten te gebruiken in dodelijke experimenten met toxische aids en kankerchemotherapieën.

Begin 2000 schudde Fauci de hand van Bill Gates in de bibliotheek van Gates' herenhuis in Seattle ter waarde van $ 147 miljoen, waarmee een partnerschap werd gesmeed dat gericht zou zijn op het beheersen van een steeds winstgevender $ 60 miljard wereldwijde vaccinonderneming met onbeperkt groeipotentieel. Door middel van financieringshefboom en zorgvuldig gecultiveerde persoonlijke relaties met staatshoofden en toonaangevende media- en sociale media-instellingen, oefent de Pharma-Fauci-Gates-alliantie heerschappij uit over het wereldwijde gezondheidsbeleid en Amerika.

The Real Anthony Fauci beschrijft hoe Fauci, Gates en hun cohorten hun controle over mediakanalen gebruiken - zowel conservatieve als liberale neigingen, wetenschappelijke tijdschriften, belangrijke overheids- en quasi-overheidsinstanties, wereldwijde inlichtingendiensten en invloedrijke wetenschappers en artsen om het publiek te overspoelen met angstige propaganda over COVID-19 virulentie en pathogenese, en om het debat te muilkorven en afwijkende meningen meedogenloos te censureren.

Kennedy: Dr Fauci is a fraud
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12549
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: Wat weten we nu van de coronacrisis?

Bericht door sjun »

Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12549
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: Wat weten we nu van de coronacrisis?

Bericht door sjun »

Health Fitness Expert Who Said Use Him as Vaxx Role Model is Now Dead


Een trieste situtie maar er is recht gedaan aan zijn oproep.
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12549
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: Wat weten we nu van de coronacrisis?

Bericht door sjun »

Fiona Zwart: ‘Wetenschapper ontslagen na kritiek op PCR-test’


De greloofwaardigheid van de overheid en van wetenschappelijke instellingen die zich door haar laten kopen keldert weer wat verder.
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17464
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

We weten van de coronacrisis dat we zijn belazerd.

Bericht door Hans v d Mortel sr »

sjun schreef:
wo okt 19, 2022 4:14 pm
Fiona Zwart: ‘Wetenschapper ontslagen na kritiek op PCR-test’
De geloofwaardigheid van de overheid en van wetenschappelijke instellingen die zich door haar laten kopen keldert weer wat verder.
Daar wil ik mij graag bij aansluiten met gegronde reden.

En we weten het toch . . . alles draait om de poen waarbij corruptie en misdaad nooit ontbreekt, en de waan van de dag natuurlijk. Wetenschappers zijn af en toe net zo corrupt als onze eigen minister-president met zijn voor het domme publiek aangename allervriendelijkste glimlach die hem te goeder trouw moet plaatsen op de ladder van de grootste mislukte politieke leiders aller tijden. Trouwens, noem mij een politieke leider die het goed doet of heeft gedaan. In Amerika zal je er in ieder geval niet een vinden.

Vorig jaar ontving ik zoals gebruikelijk de uitnodiging voor de jaarlijkse griepprik die ik nog nooit van mijn leven zinvol achtte. Logisch! Een gezond lichaam heeft niks te vrezen. Echter, voor wie zijn tijd gekomen is, valt er geen ontsnappen meer aan. Je krijgt een puist op je hoofd dat met kanker te maken heeft, of iets met je prostaat, ook dat heeft te maken met kanker, enzovoorts. Mijn advies? Houd vooral je DNA in de gaten. Gezonde voorouders? Geen virusgriepprik nodig! Maar de op een fascistisch regime lijkende uit de werkelijkheid van het gezonde verstand ontsnapte zwak begaafde corrupte regeringscoalitie liet zich gelden vanuit een wellustige machtspositie. Kans voor open doel: Avondklok instellen. Onderdrukking van de bevolking. Vrijheidsberoving.

Eigen verantwoordelijkheid? Onbekend bij deze linksom draaiende hypocriete lachende leugenaar homo slijmbal Rutte.

Vooral de jeugd mocht het ontgelden in de hysterische drang tot vrijheidsberoving van Rutte IV: thuisblijven, mondkapje verplicht, afstand van anderhalve verplicht. Vooral dit laatste werd het lachertje van de eeuw. GEEN MENS HIELD ZICH ERAAN! Denk maar aan de aaneengesloten rijen in de supermarkt. Van een pandemie was in het geheel geen sprake. Wel van een epidemie. En vanzelfsprekend moesten de zwakken, de ongezonde mensen in onze samenleving, het ontgelden. Die zouden sowieso al binnen korte tijd het loodje leggen. Ook zonder het rondsluipende Chinese Vleermuizenvirus.

Vorig jaar en de jaren ervoor vermeldde de uitnodiging tot de jaarlijkse griepprik een effectieve garantie van 60%. Russische roulette dus dat blijkbaar geen arts verontrustte. En wat las ik nu op de uitnodiging? Kijk zelf maar! Het staat er echt. Je moet maar lef hebben om de boel zo te belazeren. Maar ach, een kniesoor die daar wat van zegt. Men heeft het percentage effectieve garantie met 10% opgeschroefd naar 70%: ongeveer 30% minder kans (het betreft immers een kansspel) op griep.

Afbeelding

Misschien herinnert u zich nog de razendsnelle vaccins die uit de hoge hoed kwamen van de op veel geld beluste vaccin producenten. Binnen een jaar! En . . . 90% garantie. Daar is toch niks mis mee? Tenzij u daaraan gegronde twijfel vooraf laat gaan. Verstandige mensen namen geen vaccinprik tegen Covid-19. Ik deed het wel. Om van al dat gezeik verlost te zijn met PCR-testen. Ik nam het risico op bijwerkingen. Maar met een gezonde staat van dienst in mijn lichaam van 77 (nu 79) durfde ik het risico te nemen. Ik heb er hartfibrillatie aan overgehouden volgens de arts. Maar dat geloof ik niet. Ik heb af en toe een raar beklemmend gevoel op mijn borst dat normaliter soms wordt veroorzaakt na krachtige inspanning (rennen of fietsen) in de ijle (koude) lucht zoals ik mij herinner. Het is niet meer zo verschrikkelijk als vlak na mijn vaccinatie met 'Jansen'. Als ik 's morgens opstand moest ik soms wel tien minuten bewegingsloos zitten tot het beklemmende gevoel verdwenen was. Mijn conditie is toppie. Geen kortademigheid. Ik slaap goed. Ik fiets hard en overbrug lange afstanden. Soms in gezelschap van dat vervelende klemmende gevoel op mijn borst. Ik ga morgen een afspraak maken voor de cardioloog. Want meten is weten. Dat zouden onze corrupte politici ook eens moeten doen met die achterlijke smerige mensonterende kutreligie Islam die hangt aan de walgelijke prestaties van de historische pedofiele viezerik, psychopaat, sadist en oorlogsmisdadiger Mohammed (VZMH) (VZMH = Vrede Zij Met Hem, wat moslims altijd achter de naam van de Arabische sadist Mohammed plaatsen. De man moet intens slecht geweest zijn. Anders wens je zo iemand dat niet toe).

POLITIEK IS SMERIG. EN TOCH GAAT MEN VOOR RUTTE. WIE VOOR SINTERKLAAS SPEELT IS IMMERS ALTIJD POPULAIR.
Laatst gewijzigd door Hans v d Mortel sr op do okt 20, 2022 11:03 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12549
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: Wat weten we nu van de coronacrisis?

Bericht door sjun »

Laten we hopen dat het meevalt Hans. Zelf peinsde ik er niet over om voor een experimentele injectie te gaan vanwege de kleine lettertjes. En als er dan dramdwang komt en een minister die niet vooraan heeft gestaan toen de grijze massa werd uitgedeeld zich als colporteur van Big Pharma gedraagt dan weet je dat je geflest wordt als je er in meegaat. Dat werd nog eens onderschreven toen ineens allerhande alternatieven werden tegengewerkt en ook de huisarts zich juridisch in het gelid tegen logica en onderzoeksresultaat liet dwingen. Wensdenken als wetenschap presenteren is wat mij betreft wel de limiet maar ook dat wordt dan weer overschreden door propaganda en bedilzucht als nieuws te blijven presenteren.

Het resultaat is groeiend wantrouwen tegen door subsidiegeld beïnvloedbare instituties en een afkeer van politici die zich niet op het vestje laten spugen bij wanbeleid en hun media. En dat wordt uiteraard in de leef- en werkomgeving onderbouwd gedeeld want ik neem natuurlijk wel mijn maatschappelijke verantwoordelijkheid.

Fauci Gets Very Defensive When Host Calmly Confronts Him with Facts | Direct Message | Rubin Report

Alleen de eerste 9 minuten vind ik interessant

U.S. Lab Developed 'Chimera' Covid Strain With 80% Kill Rate in Mice

Boston Lab Creates New Covid Strain With 80% KILL RATE & Five Times Infection Rate


Het kon zeker niet meer in de door Putin gesloten bio-labs in de Ukraïne... :scratch:
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12549
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: Wat weten we nu van de coronacrisis?

Bericht door sjun »

Het gemanipuleer, gelieg en gedraai gaat ook in het huidige kabinet Rutte gewoon verder. Ook een kostgenererende instroom gaat gewoon verder in plaats van stukken selectiever aan de grens te worden. In Zweden en Italië hebben intussen met het oog op een leefbare toekomst voor de ingezetenen en herstel van vertrouwen in de politiek al regeringsveranderingen plaatsgevonden. In het Verenigd Koninkrijk lijkt het intussen een komen en gaan van premiers te zijn. Dat kan in meer Europese lidstaten met vigerend wanbeleid gaan gebeuren. En ook Europees moet er een en ander opgehelderd worden dat wat mij betreft functionarisvervanging betekent.

Van Haga laat NIKS HEEL van het coronabeleid! 'We worden GEMANIPULEERD & bedrogen!'


Omtzigt WOEST op LIEGENDE Ernst Kuipers! 'Dit is niet zomaar iets!'
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12549
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: Wat weten we nu van de coronacrisis?

Bericht door sjun »

Pfizer, blanked out pages


Lekker betrouwbaar Pfizer. Tijd om eens mevrouw Ursula von der Leyen te gaan onderzoeken die een financiële deal met Pfizer maakte en alle verborgen details boven water te krijgen. Eens kijken welke tegenwerking er van wie daarbij aan het licht komt.
:greeting2:
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17464
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Wat weten van het coronacrisis dat we door de politiek belazerd zijn

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Afbeelding

POLITIEK IS SMERIG. BIJ HET FASCISME AF
(onder andere aanzetten tot vrijheidsberoving, manipulatie, list en bedrog)

Het kan niet genoeg herhaald en benadrukt worden. De bevolking is weer voor de zoveelste keer belazerd, een oor aangenaaid, een rad voor ogen gedraaid, voor de gek gehouden door de smerige politiek bij de zinloze, min of meer fascistische manier van aanpakken, in het voorkomen van besmetting van het Chinese Vleermuizenvirus.

Hoe is mogelijk dat een jarenlang terugkerend traditioneel dodelijk griepvirus van gemiddeld 2500 doden per jaar in Nederland, uiteraard het meest voortkomend bij mensen die in een slechte gezondheid verkeren met een voorspelbaar zwak DNA, de vaccinatie slechts 60 procent garantie biedt? Na het echec van de belabberde onnodig en overbodige vaccinaties met alle risico's van dien, werd dit jaar voor het eerst en heel onverwacht verdacht, de vaccinatie van de reguliere griepprik van 60 % naar 70 % effectieve garantie opgeschaald.

Nadenken! Zelfstandig kritisch de eigen hersenen gebruiken. Lees wat de overheid aan mij schrijft! Zelfstandig nadenken kost niks en wordt daarom ook niet gesubsidieerd door de overheid. Waarschijnlijk heeft de overheid de manipulatie met de diverse merk gebonden vaccins in versneld tempo bewerkstelligd omdat bij het begin van het paniek zaaiende COVID-19 virus, dat sowieso al ernstig verdacht was omdat het uit China kwam, bijna alle grote pharmacie-spelers razendsnel uit hun hoge hoed een vaccin toverden dat - je moet maar lef hebben en jezelf rekenen tot de hondsbrutalen op deze aarde - 90 % garantie bood tegen besmetting met het Chinese Vleermuizenvirus. En kijk en lees op de twee documenten hoe geraffineerd en uitgekookt de smerige politiek om de hete brij heendraait.

En dan was er nog de slimste oplichter van de klas: Het Jansen vaccin dat beweerde dat bij hem slechts één vaccinatie afdoende was in tegenstelling tot alle andere veel-geld-incasseerders, die meenden slim te zijn en rond bazuinden dat je beter geen risico kon nemen en een tweede prik noodzakelijk was. Ook die moest de overheid betalen. Waarom niet elke maand je laten prikken om de Pharmacie rijken nog rijker te maken?

Uiteindelijk heeft de regering, de smerige politiek, die als mosterd na de maaltijd in bijna alles de plank misslaat en grossiert in de ene blunder na de ander, inderdaad bewerkstelligd om een ieder die vertrouwen had in de overheid te laten boosteren - ander woord voor opwaarderen. Om de logische reden dat het vaccin nauwelijks of slecht werkte. Los van het feit dat het ernstige bijwerkingen bij mensen teweeg bracht zoals bij bijna ALLE medicijnen. Ik heb vrienden en familie die een klein kastje hebben met laadjes voor een pilletje voor elke dag met een gevarieerd aantal bijwerkingen als gevolg van het boosteren van medicijnen, omdat de ene medicijn de ander in zijn bijwerkingen moet terugdringen.

Afbeelding
Na bijna twee jaar covid ellende komen er nog elke dag nieuwe corona woorden bij. Sommige zijn eendagsvliegen, maar andere worden blijvertjes. Neem het woord boosteren, in de zin van ‘een boosterprik geven’.

Op 6 januari 2021 heeft de immunoloog Huub Savelkoul van de Universiteit Wageningen het in de Volkskrant over ‘prik nummer 2’. Daar mag je een paar weekjes mee wachten, zegt hij, ‘maar aan de andere kant wil je wel zo snel mogelijk boosteren, om volledige bescherming te krijgen’. Daarna spreken de kranten maanden niet meer over boosteren. Begin oktober lezen we het woord opnieuw in een interview met de Vlaamse viroloog Marc Van Ranst.

Op 9 november kopt Trouw: ‘GGD’en kijken of “boosteren” tóch niet wat sneller kan’. De krant zet het werkwoord tussen aanhalingstekens, om aan te geven dat het een nieuwigheid is. Ze zegt dat ook in het stuk: ‘Donderdag stemde een meerderheid voor een motie om het boosteren (het is al een werkwoord) te versnellen.’ Vier weken later zijn de aanhalingstekens weg en boosteren alle kranten.

Toch is boosteren niet nieuw, het heeft er alleen een betekenis bij gekregen. Dierenartsen, bijvoorbeeld, gebruiken boosteren al jaren, ook op hun websites voor het grote publiek. Ze zeggen dat een pup een tweede prik moet krijgen om de werking van een toegediend vaccin te boosteren, te versterken.

Vandaag de dag worden dus ook mensen geboosterd. Ze krijgen een nieuwe dosis van een covidvaccin, in de hoop dat ze daardoor beter beschermd zijn. Deze betekenis van boosteren verdient een plek in het woordenboek, want we mogen ervan uitgaan dat die binnenkort tot het algemene taalgebruik zal behoren.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17464
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

We weten van het Vleermuizenvirus uit China dat we belazerd zijn

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Afbeelding

POLITIEK IS SMERIG. BIJ HET FASCISME AF
(onder andere aanzetten tot vrijheidsberoving, manipulatie, list en bedrog)

Het kan niet genoeg herhaald en benadrukt worden. De bevolking is weer voor de zoveelste keer belazerd, een oor aangenaaid, een rad voor ogen gedraaid, voor de gek gehouden door de smerige politiek van de zinloze, min of meer fascistische manier van aanpakken, in het voorkomen van besmetting van het Chinese Vleermuizenvirus.

Hoe is mogelijk dat een jarenlang terugkerend traditioneel dodelijk griepvirus van gemiddeld 2500 doden per jaar in Nederland, uiteraard het meest voortkomend bij mensen die in een slechte gezondheid verkeren met een voorspelbaar zwak DNA, de vaccinatie slechts 60 procent garantie biedt? Na het echec van de belabberde onnodig en overbodige vaccinaties met alle risico's van dien, werd dit jaar voor het eerst en heel onverwacht verdacht, de vaccinatie van de reguliere griepprik van 60 % naar 70 % effectieve garantie opgeschaald.

Nadenken! Zelfstandig kritisch de eigen hersenen gebruiken. Lees wat de overheid aan mij schrijft! Zelfstandig nadenken kost niks en wordt daarom ook niet gesubsidieerd door de overheid. Waarschijnlijk heeft de overheid de manipulatie met de diverse merk gebonden vaccins in versneld tempo bewerkstelligd omdat bij het begin van het paniek zaaiende COVID-19 virus, dat sowieso al ernstig verdacht was omdat het uit China kwam, bijna alle grote pharmacie-spelers razendsnel uit hun hoge hoed een vaccin toverden dat - je moet maar lef hebben en jezelf rekenen tot de hondsbrutalen op deze aarde - 90 % garantie bood tegen besmetting met het Chinese Vleermuizenvirus. En kijk en lees op de twee documenten hoe geraffineerd en uitgekookt de smerige politiek om de hete brij heendraait.

En dan was er nog de slimste oplichter van de klas: Het Jansen vaccin dat beweerde dat bij hem slechts één vaccinatie afdoende was in tegenstelling tot alle andere veel-geld-incasseerders, die meenden slim te zijn en rond bazuinden dat je beter geen risico kon nemen en een tweede prik noodzakelijk was. Ook die moest de overheid betalen. Waarom niet elke maand je laten prikken om de Pharmacie rijken nog rijker te maken?

Uiteindelijk heeft de regering, de smerige politiek, die als mosterd na de maaltijd in bijna alles de plank misslaat en grossiert in de ene blunder na de ander, inderdaad bewerkstelligd om een ieder die vertrouwen had in de overheid te laten boosteren - ander woord voor opwaarderen. Om de logische reden dat het vaccin nauwelijks of slecht werkte. Los van het feit dat het ernstige bijwerkingen bij mensen teweeg bracht zoals bij bijna ALLE medicijnen. Ik heb vrienden en familie die een klein kastje hebben met laadjes voor een pilletje voor elke dag met een gevarieerd aantal bijwerkingen als gevolg van het boosteren van medicijnen, omdat de ene medicijn de ander in zijn bijwerkingen moet terugdringen.

Afbeelding
Na bijna twee jaar covid ellende komen er nog elke dag nieuwe corona woorden bij. Sommige zijn eendagsvliegen, maar andere worden blijvertjes. Neem het woord boosteren, in de zin van ‘een boosterprik geven’.

Op 6 januari 2021 heeft de immunoloog Huub Savelkoul van de Universiteit Wageningen het in de Volkskrant over ‘prik nummer 2’. Daar mag je een paar weekjes mee wachten, zegt hij, ‘maar aan de andere kant wil je wel zo snel mogelijk boosteren, om volledige bescherming te krijgen’. Daarna spreken de kranten maanden niet meer over boosteren. Begin oktober lezen we het woord opnieuw in een interview met de Vlaamse viroloog Marc Van Ranst.

Op 9 november kopt Trouw: ‘GGD’en kijken of “boosteren” tóch niet wat sneller kan’. De krant zet het werkwoord tussen aanhalingstekens, om aan te geven dat het een nieuwigheid is. Ze zegt dat ook in het stuk: ‘Donderdag stemde een meerderheid voor een motie om het boosteren (het is al een werkwoord) te versnellen.’ Vier weken later zijn de aanhalingstekens weg en boosteren alle kranten.

Toch is boosteren niet nieuw, het heeft er alleen een betekenis bij gekregen. Dierenartsen, bijvoorbeeld, gebruiken boosteren al jaren, ook op hun websites voor het grote publiek. Ze zeggen dat een pup een tweede prik moet krijgen om de werking van een toegediend vaccin te boosteren, te versterken.

Vandaag de dag worden dus ook mensen geboosterd. Ze krijgen een nieuwe dosis van een covidvaccin, in de hoop dat ze daardoor beter beschermd zijn. Deze betekenis van boosteren verdient een plek in het woordenboek, want we mogen ervan uitgaan dat die binnenkort tot het algemene taalgebruik zal behoren.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12549
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: Wat weten we nu van de coronacrisis?

Bericht door sjun »

Boosteren betekent welbeschouwd extra kans op myocarditis, ontstekingen, bloedklontering en oversterfte, zeker als je jonger bent, maar dat staat er dan weer niet bij in de verkoopfolders

SARS-CoV2 Spike Protein Expression in Mice Causes Damage via Innate Immune System (Update 158)
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89717
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Wat weten we nu van de coronacrisis?

Bericht door Ariel »

sjun schreef:
di okt 25, 2022 5:03 am
Boosteren betekent welbeschouwd extra kans op myocarditis, ontstekingen, bloedklontering en oversterfte, zeker als je jonger bent, maar dat staat er dan weer niet bij in de verkoopfolders
Tja, dat zeggen de artsen ook van covid. En er bestaan geen verkoopfolders.

Onderzoekers besluiten dat er een toename is van enkele bijwerkingen na vaccinatie. De meeste daarvan zijn mild. Myocarditis, een ontsteking van de hartspier, is een potentieel ernstige, maar gelukkig zeldzame bijwerking.

De onderzoeksgroep concludeert ook dat covid-19 een hoger risico op myocarditis geeft. Covid-19 verhoogt bovendien de kans op andere ernstige hart- en vaatziekten, zoals hartritmestoornissen of een longembolie.

In de gevaccineerde groep waren er op 100.000 personen 2,7 extra gevallen van ontsteking van de hartspier (myocarditis) ten opzichte van de ongevaccineerde groep.

Na een infectie met covid-19 is het risico op myocarditis echter hoger. Zo waren er in de besmette groep op 100.000 personen 11 extra gevallen in vergelijking met de niet-besmette controlegroep.

Dus.... :nietverstaan:

Ik begrijp niet waarom op twitter, en ook hier op dit forum steeds maar weer geschreven wordt over covid en vaccianties. Als je geen vaccinatie wil, dan ga je niet, en als je wel gevaccineerd wil worden, dan ga je. Het is zo simpel.

Waarom moet heel Nederland op de hoogte gebracht worden van het feit of iemand wel of niet een prik gaat halen? :nietverstaan:

Waarom ?
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Hallo Tokyo
Berichten: 573
Lid geworden op: di mar 06, 2012 10:49 am
Locatie: achter de duinen...

Re: Wat weten we nu van de coronacrisis?

Bericht door Hallo Tokyo »

Waarom, er zijn mensen die twijfelen en misschien gebaat zijn bij andere conclusies dan die de MSM en de overheid verstrekken, want dat die twee instituten volkomen onbetrouwbaar zijn is een feit.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89717
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Wat weten we nu van de coronacrisis?

Bericht door Ariel »

Hallo Tokyo schreef:
di okt 25, 2022 12:24 pm
Waarom, er zijn mensen die twijfelen en misschien gebaat zijn bij andere conclusies dan die de MSM en de overheid verstrekken, want dat die twee instituten volkomen onbetrouwbaar zijn is een feit.
Denk jij nou werkelijk dat mensen die zich laten vaccineren zich laten beïnvloeden door dit soort berichten? Het wekt alleen maar irritatie op. Mensen die WEL het nut van vaccineren inzien, gaan toch wel.

Wat ik denk waarom dit soort berichten steeds weer gedeeld worden is, om te laten zien hoe slim iemand wel is om zich niet te laten vaccineren. "Kijk mij eens even. Ik ben wakker, maar jullie schapen lopen slapend achter de regering aan"

Stel dat ik hier dagelijks berichten plaats over de gevaren van covid, en long-covid, en dat je dood kan gaan aan covid, en hart en longklachten kan krijgen. Geloof me, na een week komen die berichten jullie de strot uit.

En wat een onzin dat de informatie die de MSM en overheid verstrekken niet klopt. In alle kranten, en ook op de site van het rijk kan je informatie lezen over de bijwerkingen.

Als ik informatie over vaccinatie wil of ik wel of niet de prik neem , dan ga ik naar deze site, en hou ik me niet vast aan informatie van antivaxers.
https://www.lareb.nl/vaccin-kennis

Het is vreemd dat sommige mensen andere willen redden voor de "gevaren" van het vaccin, maar NOOIT hun medemensen adviseren om niet in een auto te stappen, want dat je dan een kans maakt dat je een dodelijk ongeval kan krijgen.

:scratch:
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17464
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

We weten van de coronacrisis dat vaccins als strontvliegen tevoorschijn kwamen

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Ariel schreef:
di okt 25, 2022 11:14 am
Ik begrijp niet waarom op twitter, en ook hier op dit forum steeds maar weer geschreven wordt over covid en vaccinaties. Als je geen vaccinatie wil, dan ga je niet, en als je wel gevaccineerd wil worden, dan ga je. Het is zo simpel.

Waarom moet heel Nederland op de hoogte gebracht worden van het feit of iemand wel of niet een prik gaat halen? :nietverstaan:

Waarom ?
Om de nogal logische simpele alleszins fatsoenlijke reden dat bij elk medicijn zich griezelig veel ernstige bijwerkingen (kunnen) voordoen. Gaat Ariel ons nu duidelijk maken dat een vaccin geen geneesmiddel is? Bekijk de bijsluiter maar eens van elk medicijn. Je schrikt je de pleuris. Vandaar dat ik geen enkel medicijn (meer) gebruik. Maar ik was wel zo vrijwillig dom om mij met het Jansen-vaccin te laten injecteren. Waarom? Ik vermoed vanwege macho gedrag. Zo in de geest van, mij kan niets gebeuren, en dan ben ik van een boel gezeik af vanwege mijn regelmatige bezoekjes aan Cuba.

Wie drugs (medicijnen zijn drugs) consumeert raakt daar meestal aan verslaafd. Vandaar dat de vieze smerige politiek daar propaganda voor maakt met zijn aanmoediging om je (vrijwillig) te laten boosteren. Ook het gebruik van heroïne en cocaïne is niet verplicht, wel verboden.
De giftige medicijnen worden legaal in enorme porties vervaardigd, maar een hulpvolle, in de behoeftige vreedzame mens voorziene portie wiet, wordt door leden het corrupte rechtersgilde afgestraft onder het credo 'BEFEHL IST BEFEHL'.

En zo vonden ook de ergste bombardementen plaats op de bevolking van Vietnam die in bommenaantal de Tweede Wereldoorlog met verve overtrof en uiteindelijk de eindstreep haalde met 0,0 % succes. Zo ook het bombarderen met schadelijke vaccins op de gezondheid van de mens. De meeste mensen overleven de bombardementen, maar leuk is anders. :roll:
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hallo Tokyo
Berichten: 573
Lid geworden op: di mar 06, 2012 10:49 am
Locatie: achter de duinen...

Re: Wat weten we nu van de coronacrisis?

Bericht door Hallo Tokyo »

Ariel schreef:
di okt 25, 2022 12:49 pm
Hallo Tokyo schreef:
di okt 25, 2022 12:24 pm
Waarom, er zijn mensen die twijfelen en misschien gebaat zijn bij andere conclusies dan die de MSM en de overheid verstrekken, want dat die twee instituten volkomen onbetrouwbaar zijn is een feit.
Denk jij nou werkelijk dat mensen die zich laten vaccineren zich laten beïnvloeden door dit soort berichten? Het wekt alleen maar irritatie op. Mensen die WEL het nut van vaccineren inzien, gaan toch wel.

Wat ik denk waarom dit soort berichten steeds weer gedeeld worden is, om te laten zien hoe slim iemand wel is om zich niet te laten vaccineren. "Kijk mij eens even. Ik ben wakker, maar jullie schapen lopen slapend achter de regering aan"

Stel dat ik hier dagelijks berichten plaats over de gevaren van covid, en long-covid, en dat je dood kan gaan aan covid, en hart en longklachten kan krijgen. Geloof me, na een week komen die berichten jullie de strot uit.

En wat een onzin dat de informatie die de MSM en overheid verstrekken niet klopt. In alle kranten, en ook op de site van het rijk kan je informatie lezen over de bijwerkingen.

Als ik informatie over vaccinatie wil of ik wel of niet de prik neem , dan ga ik naar deze site, en hou ik me niet vast aan informatie van antivaxers.
https://www.lareb.nl/vaccin-kennis

Het is vreemd dat sommige mensen andere willen redden voor de "gevaren" van het vaccin, maar NOOIT hun medemensen adviseren om niet in een auto te stappen, want dat je dan een kans maakt dat je een dodelijk ongeval kan krijgen.

:scratch:
Dan kan je ook wel stoppen met het plaatsen van krantenartikelen op dit forum, als ik die wil lezen ga ik wel naar die krant, het gaat mij erom dat ik hier kennis neem van artikelen die niet door der Lügenpresse en de Roverheid worden aangeboden door mede forummers zoals b.v. Sjun.
Ik zelf heb de twee vaccinaties en de eerste booster tot mij genomen, omdat ik wilde reizen o.a., maar ik twijfel aan de booster die mij nu weer wordt aangeboden ingegeven door wat ik zoal lees aan bijwerkingen, vooral die mijn hart betreffen, zoals je weet heb ik in juni j.l. een open hartoperatie ondergaan dus ik ben wat voorzichtig zoals je misschien zult begrijpen.

En een instituut zoals RIVM vertrouw ik totaal niet in deze, er zijn mij teveel figuren daar die binding hebben met de Farmaceutische industrie die ik reken tot de grootste criminele organisatie ter wereld.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89717
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: We weten van de coronacrisis dat vaccins als strontvliegen tevoorschijn kwamen

Bericht door Ariel »

Hans v d Mortel sr schreef:
di okt 25, 2022 2:13 pm

Wie drugs (medicijnen zijn drugs) consumeert raakt daar meestal aan verslaafd. Vandaar dat de vieze smerige politiek daar propaganda voor maakt met zijn aanmoediging om je (vrijwillig) te laten boosteren. Ook het gebruik van heroïne en cocaïne is niet verplicht, wel verboden.
Ik vermoed dat jij zelf vast ook inziet wat een onzin je hier schrijft Hans. Ik hoop dat jij nooit ziek zal worden, zodat jij ook nooit medicijnen hoeft te slikken.

Medicijnen zorgen er wel voor dat ziekteklachten verminderen, verdwijnen of worden voorkomen.

Kanker.
Kankerremmende stoffen, oncolytica en chemotherapie

Hartklachten:
plastabletten, Hartglycosiden, Angiotensine-II-blokkers, enz, enz.

Dus blijf gezond Hans. Dan hoef jij geen gif te slikken.
De giftige medicijnen worden legaal in enorme porties vervaardigd, maar een hulpvolle, in de behoeftige vreedzame mens voorziene portie wiet, wordt door leden het corrupte rechtersgilde afgestraft onder het credo 'BEFEHL IST BEFEHL'.
Onzin. Jij hoeft geen prik te halen of medicijnen te slikken. Het credo is niet 'BEFEHL IST BEFEHL'..

Wat is er toch met jullie mannen aan de hand. :scratch: Geen medicijnen gestudeerd, maar toch denken dat je het beter weer dan een arts.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89717
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Wat weten we nu van de coronacrisis?

Bericht door Ariel »

Hallo Tokyo schreef:
di okt 25, 2022 2:27 pm
Dan kan je ook wel stoppen met het plaatsen van krantenartikelen op dit forum, als ik die wil lezen ga ik wel naar die krant, het gaat mij erom dat ik hier kennis neem van artikelen die niet door der Lügenpresse en de Roverheid worden aangeboden door mede forummers zoals b.v. Sjun.
Sjun haalt zijn artikelen ook van het internet Tokyo. Ze zijn overal te lezen, net als de krant, en niet alleen hier.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Hallo Tokyo
Berichten: 573
Lid geworden op: di mar 06, 2012 10:49 am
Locatie: achter de duinen...

Re: Wat weten we nu van de coronacrisis?

Bericht door Hallo Tokyo »

Ja, maar ik heb niet altijd tijd of zin om dat op te zoeken dus neem ik die info o.a. hier tot mij en op Twitter, begrijp niet zo goed wat daar mee mis is.
Het komt op mij over dat jij het narratief van de overheid als waarheid neemt, ik dus niet, ik ben er van overtuigd dat we gigantisch zijn voorgelogen door diezelfde Roverheid. Verder adviseer ik ook niemand om die spuit wel of niet te nemen!

Donderdag een weekje naar Frankrijk en ik neem het boek van Baudet ( het coronabedrog) mee om eens te lezen naast de open haard.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89717
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Wat weten we nu van de coronacrisis?

Bericht door Ariel »

Hallo Tokyo schreef:
di okt 25, 2022 5:06 pm

Donderdag een weekje naar Frankrijk en ik neem het boek van Baudet ( het coronabedrog) mee om eens te lezen naast de open haard.
Ik wens jullie een gezellige week in Frankrijk toe HT. Zonder regen, en met een zonnetje.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89717
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Wat weten we nu van de coronacrisis?

Bericht door Ariel »

Hallo Tokyo schreef:
di okt 25, 2022 5:06 pm
Ja, maar ik heb niet altijd tijd of zin om dat op te zoeken dus neem ik die info o.a. hier tot mij en op Twitter, begrijp niet zo goed wat daar mee mis is.
Daar is niks mis mee.
Het komt op mij over dat jij het narratief van de overheid als waarheid neemt, ik dus niet, ik ben er van overtuigd dat we gigantisch zijn voorgelogen door diezelfde Roverheid. Verder adviseer ik ook niemand om die spuit wel of niet te nemen!
Ik denk zelf na, net zoals jullie , en ik neem nooit klakkeloos iets aan van andere voordat ik mij verdiept , en gecheckt hebt in wat ik gelezen heb. Jij beschuldigd mij nu van dingen omdat ik het niet met je eens ben.

Nogmaals veel plezier in Frankrijk
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Hallo Tokyo
Berichten: 573
Lid geworden op: di mar 06, 2012 10:49 am
Locatie: achter de duinen...

Re: Wat weten we nu van de coronacrisis?

Bericht door Hallo Tokyo »

Ariel schreef:
di okt 25, 2022 5:19 pm
Hallo Tokyo schreef:
di okt 25, 2022 5:06 pm

Donderdag een weekje naar Frankrijk en ik neem het boek van Baudet ( het coronabedrog) mee om eens te lezen naast de open haard.
Ik wens jullie een gezellige week in Frankrijk toe HT. Zonder regen, en met een zonnetje.
Dank, de verwachtingen zijn goed, het is nu nog dik in de 20 graden in de Dordogne, maar ook met regen weet ik mij prima te vermaken, herfst de tijd van de truffel, cassoulet, foi de canard en goede wijnen daar en niet te vergeten Pineau des Charente.

:greeting2:
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89717
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Wat weten we nu van de coronacrisis?

Bericht door Ariel »

Hallo Tokyo schreef:
di okt 25, 2022 5:29 pm

Dank, de verwachtingen zijn goed, het is nu nog dik in de 20 graden in de Dordogne, maar ook met regen weet ik mij prima te vermaken, herfst de tijd van de truffel, cassoulet, foi de canard en goede wijnen daar en niet te vergeten Pineau des Charente.
Klinkt goed. :razz: Ga jij met een geleend varken de truffels zelf zoeken?
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Hallo Tokyo
Berichten: 573
Lid geworden op: di mar 06, 2012 10:49 am
Locatie: achter de duinen...

Re: Wat weten we nu van de coronacrisis?

Bericht door Hallo Tokyo »

Uh nee, daar heb ik geen ervaring in, maar wilde paddenstoelen zoeken en plukken is wel mijn ding, vooral cepes (eekhoorntjesbrood) e.a. truffel koop ik wel, zwarte truffel haalt het trouwens niet bij de witte, vooral uit Piemonte in Italië.
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12549
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: Wat weten we nu van de coronacrisis?

Bericht door sjun »

Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Plaats reactie