Elite netwerken

Deze afdeling is voor algemene topics die niet passen in wat reeds voorzien is. Ze moeten wel aansluiten bij ons thema.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Elite netwerken

Bericht door Pilgrim »

Mijn neef Politicvs houdt zich tegenwoordig ook bezig met onderzoek naar grote netwerken van elite-organisaties en wees me daarom op een interessante website van Joël van der Reijden, die onder de naam ISGP (=Institute for the Study of Globalization and Covert Politics) een ware encyclopie aan Nieuwe Wereld-Orde informatie verzameld heeft. In wezen is het een overzicht van en onderzoek naar de grote elite netwerken die momenteel de wereld manipuleren. Gemotiveerd door 9/11 en de moord op Fortuyn is Van der Reijden al zo’n twintig jaar bezig met het werken aan deze online encyclopedie.

Dit is zijn homepage: https://isgp-studies.com/index

De site zit stampvol interessante artikelen. Hier eentje over Nu.nl waarin uitgelegd wordt dat wat ooit begon als een interessante altmedia site al snel uitgroeide tot een corporatistisch elite-monster (met veel gedocumenteerde stukken over de Trump-haat van Nu.nl).

https://isgp-studies.com/liberal-cia-ngo-network#nu-nl

Ik zit eens naar boven te scrollen en daar valt mijn oog opeens op ‘AfricaCheck.org’ onder de kop ‘Online Encyclopedias and “fact-checking”sites’. Dit was de fact-checker waar we het laatst even over hadden m.b.t. dubieuze vaccins van Bill Gates in Afrika en ik het vermoeden had dat die fact-checker onbetrouwbaar was. Mijn oog viel er op omdat het (alfabetisch) bovenaan dit lijstje stond.

Ik klik het aan en wat blijkt onder fondsenwerving...? Daar staan ook de Bill & Melinda Gates Foundation en de Open Society Foundation van George Soros.

Deze geweldige encyclopedische site van Van der Reijden is een kolossale Fundgrube. Ongelooflijk hoeveel vuile was hij wel niet buiten heeft gehangen.
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Plaats reactie