Woke virus

Deze afdeling is voor algemene topics die niet passen in wat reeds voorzien is. Ze moeten wel aansluiten bij ons thema.
Boudewijn Atsma

Re: Woke virus

Bericht door Boudewijn Atsma »

sjun schreef:
do jul 14, 2022 7:46 am
Get wokem go brake Starbucks... en nog wat andere voorbeelden. Ook wordt duidelijk hoe schadelijk woke aanklagers zijn voor een leefomgeving.

Emily Compagno: This is the reality of 'woke' culture

Fox News.

😀
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89717
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Woke virus

Bericht door Ariel »

Boudewijn Atsma schreef:
do jul 14, 2022 9:04 am
Fox News.

😀
Stop daar mee. Stop met die niets zeggende oneliners. Waarschijnlijk denk jij dat je geestig bent. Maar weet dat je hier alleen staat met je Freek de Jonge achtige humor. Net zoals Freek niet leuk meer is, ben jij dat ook niet meer.

Je begint weer te stinken bij de kop Boudewijn. Is het weer tijd voor een mini break, of stap je zelf op.
Wisdom and Folly
The words of a wise man’s mouth are gracious, but the lips of a fool consume him. The beginning of his talk is folly, and the end of his speech is evil madness.Yet the fool multiplies words. No one knows what is coming, and who can tell him what will come after him?…

Ecclesiastes
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Boudewijn Atsma

Re: Woke virus

Bericht door Boudewijn Atsma »

sjun schreef:
do jul 14, 2022 5:14 am
Tuurlijk Wim, je komt elke keer met de zelfde linkse 'factcheckers'. Die geen andere riedel kennen dan een absoluut gebrachte slander de wereld in helpen.nMeer info over Douglas Murray opdat ook anderen hun eigen oordeel kunnen vormen aan de hand van de verpolitiekte bronnen van Wim en een verhaal dat toch iets heel anders los laat. Daarnaast kan het geen kwaad eeens meer van de man zelf te gaan horen en lezen om je een eigen oordeel te kunnen vormen. Hij presteert toch duidelijk wat meer dan productie van wat gezochte tegenwerpingen en lasterlijke links op een forum. Je zou er eens een voorbeeld aan kunnen nemen.
Het probleem is, beste sjun, dat Douglas Murray gedocumenteerd bekend staat als een bedenkelijke islamofoob die in zijn racisme niet bijzonder zorgvuldig is met de feiten, om het zacht uit te drukken.

In bijgaand artikel wordt dit feitelijk en genuanceerd verwoord.


https://bridge.georgetown.edu/research/ ... as-murray/
Boudewijn Atsma

Re: Woke virus

Bericht door Boudewijn Atsma »

Ariel schreef:
do jul 14, 2022 9:34 am
Stop daar mee. Stop met die niets zeggende oneliners.

Zoals je weet, beste Ariel, maak ik er geen gewoonte van reacties met een oneliner af te doen. In dit geval vond ik het passend omdat het aansluit op een eerdere opmerking van mij in deze draad waarin ik aangeef niet de degens te kruisen met filmpjes. Ook stelde in in de richting van sjun eerder de retorische vraag of hij mij serieus zou kunnen nemen als ik een bewering zou onderbouwen met een opinie van CNN. Fox News is een evident gekleurde bron en als je dat als inhoudelijk argument denkt te kunnen inbrengen is dat op z'n zachtst gezegd een zwaktebod.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89717
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Woke virus

Bericht door Ariel »

Boudewijn Atsma schreef:
do jul 14, 2022 10:00 am
Fox News is een evident gekleurde bron en als je dat als inhoudelijk argument denkt te kunnen inbrengen is dat op z'n zachtst gezegd een zwaktebod.
Weet je Boudewijn, dat vinden wij ook van jouw bronnen . Evident gekleurde bronnen.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Boudewijn Atsma

Re: Woke virus

Bericht door Boudewijn Atsma »

Ariel schreef:
do jul 14, 2022 10:18 am
Boudewijn Atsma schreef:
do jul 14, 2022 10:00 am
Fox News is een evident gekleurde bron en als je dat als inhoudelijk argument denkt te kunnen inbrengen is dat op z'n zachtst gezegd een zwaktebod.
Weet je Boudewijn, dat vinden wij ook van jouw bronnen . Evident gekleurde bronnen.
Op welke bronnen doel je?
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89717
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Woke virus

Bericht door Ariel »

Boudewijn Atsma schreef:
do jul 14, 2022 10:20 am

Op welke bronnen doel je?

Jij bent hier op dit forum met één doel. Niet om te discussiëren, maar om chaos te stichten zo dat mensen weggaan.

En als ik moet kiezen tussen jou en de hier lang zittende leden, dan kies ik voor hun, en niet voor jou.

het is maar dat je het weet.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Boudewijn Atsma

Re: Woke virus

Bericht door Boudewijn Atsma »

Ariel schreef:
do jul 14, 2022 10:24 am



Jij bent hier op dit forum met één doel. Niet om te discussiëren, maar om chaos te stichten zo dat mensen weggaan.

En als ik moet kiezen tussen jou en de hier lang zittende leden, dan kies ik voor hun, en niet voor jou.

het is maar dat je het weet.
Ik hoopte wat inhoudelijk leven in de brouwerij te brengen. Het forum is nagenoeg uitgestorven. Mogelijk verandert dat niet meer. De forum-formule is mogelijk wat obsoleet en dat geldt naar mijn bescheiden mening ook voor de identiteit van dit forum; de islam is niet bepaald meer een heet onderwerp.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89717
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Woke virus

Bericht door Ariel »

Maak je maar niet druk over ons forum. Dat doe ik wel. Jij hebt vast genoeg andere belangrijke dingen aan je hoofd.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Boudewijn Atsma

Re: Woke virus

Bericht door Boudewijn Atsma »

Ariel schreef:
do jul 14, 2022 11:42 am
Maak je maar niet druk over ons forum. Dat doe ik wel. Jij hebt vast genoeg andere belangrijke dingen aan je hoofd.
Ik maak me geen zorgen hoor. Op zichzelf vind ik het een goede zaak dat de Islam van de rechtspopulistische agenda is verdwenen. Dat dit forum daar onder lijdt is logisch. Als je het als debatforum wilt handhaven zou ik de opzet wel wat meer in overeenstemming brengen met de onderwerpen die hier nog wel worden besproken.
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12549
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: Woke virus

Bericht door sjun »

Terzake de draad maar weer na de zoveelste topicvervuilingspoging:

Woke-gekte in Nederland: 'Dit is een oorlog tegen de arme, witte man'


Slijptol onthult: klimaatactivisten rijden massaal oude auto's!


Een terloopse blik op de dubbele maat bij klimaatactivisten. :rolleyes:
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Boudewijn Atsma

Re: Woke virus

Bericht door Boudewijn Atsma »

sjun schreef:
do jul 14, 2022 6:59 pm
Terzake de draad maar weer na de zoveelste topicvervuilingspoging:

De bronnen maken opnieuw een weinig solide indruk, sjun. Heb je het een beetje opgegeven?
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24951
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Woke virus

Bericht door King George »

Moet jij niet nog wat op DDS gaan trollen?
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24951
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Woke virus

Bericht door King George »

sjun schreef:
do jul 14, 2022 6:59 pm
Terzake de draad maar weer na de zoveelste topicvervuilingspoging:

Woke-gekte in Nederland: 'Dit is een oorlog tegen de arme, witte man'


Slijptol onthult: klimaatactivisten rijden massaal oude auto's!


Een terloopse blik op de dubbele maat bij klimaatactivisten. :rolleyes:
Ik heb ze gekeken. Gave video’s!
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Boudewijn Atsma

Re: Woke virus

Bericht door Boudewijn Atsma »

King George schreef:
do jul 14, 2022 8:49 pm
Moet jij niet nog wat op DDS gaan trollen?
DDS heb ik opgegeven. Laten we hopen dat het trollenvolk daar elkaar bezig blijft houden en FFI niet ontdekt. Dan is het hier voor mij ook over en uit.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89717
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Woke virus

Bericht door Ariel »

America’s representatives at the French Ambassador’s residence this week.

Ik ben wel van mening dat de schoenen van de mevrouw die naast mevrouw de admiraal Rachel Leland Levine staat niet bij haar jurk passen.

Afbeelding
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Woke virus

Bericht door mercator »

Boudewijn Atsma schreef:
do jul 14, 2022 9:44 am
dat Douglas Murray gedocumenteerd bekend staat als een bedenkelijke islamofoob
Waarom zou om het even welke fobie "bedenkelijk" zijn? Loop jij dan zo hoog op met het aanbidden van een steen door er rondjes omheen te lopen?
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Boudewijn Atsma

Re: Woke virus

Bericht door Boudewijn Atsma »

mercator schreef:
za jul 16, 2022 2:56 pm

Waarom zou om het even welke fobie "bedenkelijk" zijn? Loop jij dan zo hoog op met het aanbidden van een steen door er rondjes omheen te lopen?
Islamofobie is synoniem voor moslimhaat.

Misschien wordt het dan wat duidelijker.
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12549
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: Woke virus

Bericht door sjun »

Islamofobie is vooral een bedachte slander om terechte kritiek op de leer van islam en de praktisering daarvan door een deel der moslims monddood gemaakt te krijgen. Het werkt niet Wim. De bestickering begint al een geuzennaam te worden wegens te vaak te onpas ingezet.

Nederlandse Moslimbroeders houden term islamofobie in de media'


en ook islamo-wokey Wim profileert vooral zichzelf van harte met deze term.
:smartass:
Laatst gewijzigd door sjun op za jul 16, 2022 5:16 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Boudewijn Atsma

Re: Woke virus

Bericht door Boudewijn Atsma »

sjun schreef:
za jul 16, 2022 5:09 pm
Islamofobie is vooral een bedachte slander om terechte kritiek op de leer van islam en de praktisering daarvan door een deel der moslims monddood gemaakt te krijgen.

Ik ben het met sjun eens dat moslimhater een duidelijker aanduiding van deze vorm van racisme. Een fobie wijst op een psychische stoornis en hoewel ik denk dat er aan racisten een steekje los zit we die onwetendheid en verwarring in de regel niet in psychiatrische zin kunnen verklaren.
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12549
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: Woke virus

Bericht door sjun »

Het doet zich aanzien dat Wim weer eens volkomen langs het te berde gebrachte heen schrijft. Op een forum valt dat anderen gewoon op Wim.
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Boudewijn Atsma

Re: Woke virus

Bericht door Boudewijn Atsma »

sjun schreef:
za jul 16, 2022 5:17 pm
Het doet zich aanzien dat Wim weer eens volkomen langs het te berde gebrachte heen schrijft. Op een forum valt dat anderen gewoon op Wim.
Op welke vraag zou sjun graag een antwoord willen krijgen?
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12549
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: Woke virus

Bericht door sjun »

De term islamofobie wordt in de media gehouden door de moslimbroederschap. Dit gebeurt onder andere met financiering van George Soros.
De term is al te vaak te onpas ingezet en daarmee nagenoeg tot een geuzennaam verworden die de mannen van de jongens scheidt. In het bijgevoegde filmpje vind je een uitstekende bron voor de bewering dat de moslimbroederschap de term in de media houdt. Achter de links in het bericht wordt inzichtelijk welke rol multiculturele helpertjes daarbij spelen.
:greeting2:
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Boudewijn Atsma

Re: Woke virus

Bericht door Boudewijn Atsma »

sjun schreef:
za jul 16, 2022 5:30 pm
De term islamofobie wordt in de media gehouden door de moslimbroederschap. Dit gebeurt onder andere met financiering van George Soros.
Ik gaf al aan de term islamofobie minder gelukkig te vinden.

De bewering dat Soros de moslimbroederschap financieel steunde of steunt is zonder enig bewijs. Ik denk dat sjun dat overigens ook dondersgoed weet.

https://www.snopes.com/fact-check/soros ... otherhood/
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Woke virus

Bericht door mercator »

Boudewijn Atsma schreef:
za jul 16, 2022 3:23 pm
Islamofobie is synoniem voor moslimhaat.
Dan zou het moslimofobie zijn. Er is nl. een verschil tussen moslims en islam. De moslims zijn gewone mensen zoals jij en ik die helaas aangetast zijn door het islamvirus. Je gaat toch ook geen covid patiënten haten omdat ze corona virus hebben opgelopen? Haal het virus weg uit die mensen en ze zijn helemaal in orde. De gebieden rond de middellandse zee waren voor de Islamitische barbarij even ontwikkeld als waar dan ook in het (laat)Romeinse rijk. Door een spijtige samenloop van omstandigheden zijn ze besmet geraakt maar met de mensen zelf is niks mis.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Plaats reactie