drie keer niks.

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

drie keer niks.

Bericht door Pilgrim »

Zo, de coronaboom staat!

Afbeelding
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: drie keer niks.

Bericht door Pilgrim »

Kerstwensen van Rutte-III

Afbeelding
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: drie keer niks.

Bericht door Ariel »

Pilgrim schreef:
vr nov 27, 2020 12:17 am
Kerstwensen van Rutte-III
Spoiler! :
Afbeelding
Flauw. Heel flauw. Net zoals je vorige "grapje".
Erg hoe corona ontkenners zich verlagen. En hun gevoel voor humor gaat er ook niet op vooruit.
Zelfs kerst moet verziekt worden.
Heel triest. Triest, en eigenlijk ook misselijk makend. :no1:

Afbeelding
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: drie keer niks.

Bericht door Pilgrim »

Nou zeg... Kan je niet tegen een grapje? :unhappy:
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: drie keer niks.

Bericht door Ariel »

Pilgrim schreef:
vr nov 27, 2020 2:32 am
Nou zeg... Kan je niet tegen een grapje? :unhappy:
Nee niet dit soort grapjes. Ik gruw van de gedachten die achter deze grapjes zitten.
We zijn een land van zeuren, klagen en zeiken geworden.
Misschien moeten alle corona is maar een griepje zeurpieten eens stoppen met zeuren, en blij zijn met de dingen die NOG WEL kunnen. Wat zijn wij een zielig volk geworden.

Je weet dat ik geen Rutte fan ben, maar denk jij nou werkelijk hij blij is met deze toestand? Dat het hem niet lang genoeg kan duren?
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: drie keer niks.

Bericht door Pilgrim »

Ariel schreef:
vr nov 27, 2020 12:19 pm
Je weet dat ik geen Rutte fan ben, maar denk jij nou werkelijk hij blij is met deze toestand? Dat het hem niet lang genoeg kan duren?
Of hij blij is weet ik niet, maar ik denk wel dat ze deze situatie met die lockdowns zo lang mogelijk willen rekken. Want deze tweede lockdown is helemaal niet nodig (en de eerste ook niet trouwens), net zo min als avondklokken e.d. Er wordt nu ook al gesproken over een derde golf en die zal dan wel weer in maart beginnen. Dan moeten we ook stemmen en dat zal dan net als in Amerika wel zoveel mogelijk per post moeten...
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Re: drie keer niks.

Bericht door hans van de mortel »

Pilgrim heeft zijn 'grappen' in de topic 'Zoo' geplaatst. Dat heeft hij niet voor niets gedaan.

We weten niet wat er in de gedachten allemaal speelt bij Rutte. Héél erg jammer.

Dit soort 'grappen' zijn sarcastisch bedoeld. Het blijven verzinsels, al of niet onaangenaam.
Jehovah's Getuigen vieren sowieso geen (gezellige) Kerst. Maar dat is hun probleem. Ik heb geen moment aan een andere invulling van Sinterklaas of Kerst gedacht naar aanleiding van wat politici menen ons te moeten opleggen en verbieden.

Het is dat Ariel boos reageerde, anders was mij niets opgevallen dat anders dan andere keren is.

Wat mij wel irriteert zijn levensgrote plaatjes die in topics geplaatst worden en misschien nog wat andere zaken. Maar waar maak ik mij druk om? Ik kan beter op mijzelf letten en vooral NOOIT boos worden. Dat is moeilijk voor mij als het onderwerp over politiek en moslims gaat. Ik heb in ieder geval nu een prima medicijn dat mijn bloeddruk verlaagt. Het was ook mijn eigen domme schuld.

Argumenteren prima. Maar niet boos worden is mijn devies. En al helemaal niet onderling
:heart:
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: drie keer niks.

Bericht door Ariel »

hans van de mortel schreef:
za nov 28, 2020 10:04 am

Argumenteren prima. Maar niet boos worden is mijn devies. En al helemaal niet onderling[/b] :heart:
Je hebt gelijk dat het niet verstandig is om boos te worden. Maar soms zijn de argumenten op. Dan beginnen zaken te jeuken en te irriteren. Zeker nu ik als vrouw alleen tegenover een stel mannen sta waar ik totaal geen steun van kan verwachten.

Waarom :nietverstaan: moeten we, terwijl we al zoveel corona gerelateerde topics hebben, ook het kerst topic vervuilen met domme corona grapjes.

Het kerst topic, is bedoelt voor moslim gerelateerde kerstzaken , Net zoals het forum EIGENLIJK is bedoelt voor islam en moslim gerelateerde zaken.

Dat er ook "gezellige " topics zijn, of topics waar actuele zaken besproken worden is goed. Maar als iemand TE EXTREEM wordt, dan grijp ik in. Dat is mijn recht als moderator.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: drie keer niks.

Bericht door Ariel »

Nog even dit. Corona is nu eenmaal een feit. Of je er in gelooft of niet. We moeten deze toestand even accepteren, of we dat nu willen of niet. We zijn tenslotte volwassen.

We kunnen blijven huilen en klagen dat we het allemaal zo erg vinden, maar dat lost verder niks op. Iedereen heeft er in Europa last van.

Wees blij met de dingen die nog wel kunnen, en accepteer dat we door deze zure appel heen moeten bijten. Eens wordt het beter en wordt alles weer normaal.

We zijn geen verwende kleuters of smeltende sneeuwvlokken die trappelend en jankend op de vloer liggen te schreeuwen, maar volwassen verstandige mensen.

Maak het thuis gezellig met de kerstdagen met familie en goede vrienden.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Mahalingam
Berichten: 52064
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: drie keer niks.

Bericht door Mahalingam »

:victory:

Yup. Ook al willen we niet, we moeten de komende maanden blijven leven met corona-beperkingen en er het beste van maken.

Ik had gehoopt dat het bij een soort seizoensgriep zou blijven, maar deze is hardnekkig. Al vele seizoenen lang.

We hebben nu eenmaal een bezuinigde gezondsheidszorg en die kan geen extra werk aan. Zeker niet nu mensen zo ziek worden van deze griep dat ze verpleegd moeten worden in een ziekenhuis en niet thuis.

Laten we hopen dat als het lente wordt dat dan ook weer de tijd komt dat griepvirussen in hun algemeenheid verdwijnen.

En wie weet is er dan ook een vaccin dat de verspreiding kan afremmen.

@Ariel:

Afbeelding
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: drie keer niks.

Bericht door mercator »

Ariel schreef:
za nov 28, 2020 12:25 pm
We kunnen blijven huilen en klagen dat we het allemaal zo erg vinden, maar dat lost verder niks op. Iedereen heeft er in Europa last van.
Ik zie dat ietwat anders, corona heeft ook heel mooie dingen veroorzaakt. Het heeft ons wat nederiger gemaakt en we zien dat we heel wat zgz. belangrijke zaken kunnen missen. Skireizen, popconcerten, voetbalwedstrijden...ik ga de lijst niet verder aanvullen. Dat gejammer over vuurwerk en familiefeesten met een hoop volk bij elkaar kan ik ook niet volgen dat is allemaal voor niks nodig en veroorzaakt alleen maar een hoop lawaai, kouwe drukte en milieuvervuiling. En dat ze in de ziekenhuizen nu s wat mogen werken ipv koffie te drinken en te roddelen is ook niet slecht [icon_lol.gif]
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24943
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: drie keer niks.

Bericht door King George »

Dus in de gevangenis gaan ze met Kerst nu zingen "We zitten hier gezellig met z'n vieren. We zingen bij het kaarslicht Stille Nacht. Het valt hier best wel mee. Er staat hier zelfs een TV. Ja dit wordt een Kerstfeest als geen ander."?
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: drie keer niks.

Bericht door mercator »

Mahalingam schreef:
za nov 28, 2020 1:31 pm
We hebben nu eenmaal een bezuinigde gezondsheidszorg en die kan geen extra werk aan. Zeker niet nu mensen zo ziek worden van deze griep dat ze verpleegd moeten worden in een ziekenhuis en niet thuis.
Ik weet niet hoe de situatie in Nederland is maar hier heb ik totaal niets gezien van hectische toestanden in ziekenhuizen. En geloof me vrij dat ik er vaak geweest ben. Verleden zondag nog wandelde ik langs een van de ziekenhuizen waar ik de voorbije 2 jaren verzorgd werd. Er was een extra triage/aanmeldingspost voor covid patiënten opgesteld op de parking,compleet met extra parkeerplaatsen voor de dringende gevallen neem ik aan. Alles was verlaten. Ik ging naderbij een kijkje nemen in dat wachtlokaal, een omgebouwde container. Daar zat 1 jongeman op zijn smartphone te gamen.
Het kan zijn dat ik net op een ongewoon moment kwam maar zo was het dus alle andere keren ook altijd. En al zeer zeker geen scenes zoals we die op teevee te zien krijgen met rondrennende verpleegsters en af en aan rijdende ambulancewagens.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: drie keer niks.

Bericht door Ariel »

mercator schreef:
di dec 01, 2020 10:57 am
Mahalingam schreef:
za nov 28, 2020 1:31 pm
We hebben nu eenmaal een bezuinigde gezondsheidszorg en die kan geen extra werk aan. Zeker niet nu mensen zo ziek worden van deze griep dat ze verpleegd moeten worden in een ziekenhuis en niet thuis.
Ik weet niet hoe de situatie in Nederland is maar hier heb ik totaal niets gezien van hectische toestanden in ziekenhuizen.
Ik vermoed dat als je op een ic of corona afdeling komt, je andere beelden ziet mercator.

Uiteraard zie je nu lege wachtkamers en gangen. Mensen worden gevraagd om hooguit 5 minuten voor een afspraak naar binnen te gaan, en ze worden ook gevraagd om alleen te komen. En er mag ook maar één persoon op ziekenhuis bezoek .
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: drie keer niks.

Bericht door mercator »

Ariel schreef:
di dec 01, 2020 11:16 am
Ik vermoed dat als je op een ic of corona afdeling komt, je andere beelden ziet mercator.
Dat kan . Daar mag ik uiteraard geen kijkje gaan nemen. En ik blijf daar ook liever weg natuurlijk. Feit blijft dat alles wat ik weet-of denk te weten- over corona me via uitsluitend via de teevee bereikt en dat al bijna een heel jaar lang. De enige persoonlijke ervaring die ik ermee heb was 1 klant die de afspraak uitstelde omdat hij covid 19. had. 3 Weken later belde die dat hij genezen was en dat ik kon langskomen.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Plaats reactie