the ma

Gebruikersavatar
eva surga
Berichten: 312
Lid geworden op: wo dec 22, 2004 10:36 pm
Locatie: amsterdam
Contacteer:

the ma

Bericht door eva surga »

The Magicalbum
De Magic Album van de SCP - the Society of the Cat People.

Inhoud

1. The Magicalbum
2. Afbeeldingen
3. Onconventioneel boek
4. Mystieke inhoud
5. Waarde van het boek
6. Studie van het boek
7. Externe links


The Magicalbum

De Magicalbum is een mystiek boek waarvan de eerste editie in 2002 verscheen. Het werd uitgegeven te San Francisco, Verenigde Staten op 27 Juli 2002 door SCP (Society of the Cat People Founded 886 CS), een amerikaanse secret society welke op 8 augustus 1986 eveneens te San Francisco werd opgericht door een vrouwelijke artiest, genaamd C.S. De SCP bestaat voornamelijk uit kunstenaars, waaronder filmscenarioschrijvers en dance producers.

Het boek zoals het als eerste editie verscheen betreft de oorspronkelijke Magicalbum, dat toen bestond uit 30 Werken en het 31 ste Werk: Fukko An Da Meal God. Tezamen vormen zij het boek We See All, uitgebracht op 27 juli 2002. Later werd op 20 augustus 2003 You Love Technicians aan toegevoegd, dat uit 9 Werken bestond. We See All en You Love Technicians vormen samen sindsdien The Magic Album dat uit 40 Werken bestaat. De Magicalbum heeft vele andere benamingen, waaronder The Ma, We See All, Magic Album, magicalbum, maagboom en the dance scene's global underground bestseller. Ook wordt het boek Magic Sessions genoemd, een incorrecte benaming voor de Magicalbum.

Op 15 april 2006 bracht SCP de FMRE - Full Mascp Revised Edition van de Magicalbum uit. Deze was volledig herzien en aangevuld met vele Revisions and Additions. In 2007 kwam de 707 editie uit van de Magicalbum. De laatst verschenen editie is de Ten Ten Set Magicalbum, die uitgebracht werd op 10 maart 2008.

De Magicalbum werd geschreven door verscheidene auteurs uit de artiestenwereld, waarvan vele onder hun artiesten-pseudoniem. De samenstelling van de Werken werd verzorgd door Selina Kyle, een SCP grootmeester. Niet geheel correct wordt zij genoemd als de auteur van The Magicalbum - We See All. De Magicalbum is een belangrijk mystiek boek, omdat het aan kennisbezitters alle geheimen, alle kennis der mensheid toont en in geheimtaal verklaart. Het boek is daarom niet vrijelijk verkrijgbaar, maar wordt alleen na inwijding geschonken als gift aan leden van de secret society SCP.

Mede door de geheimzinnige sfeer rondom de Magicalbum, is er op het internet ook veel laster en negatieve publiciteit te vinden jegens het boek, geschreven door hen die de Magicalbum niet kunnen plaatsen, dan wel het slecht genegen zijn.


Afbeeldingen

voorkant van de Magicalbum:

Afbeelding

inhoudsopgave Carrier 1 en 2:

Afbeelding

inhoudsopgave Carrier 3 en 4:

Afbeelding

inhoud We See All:

Afbeelding

inhoud You Love Technicians:

Afbeelding

achterkant van de Magicalbum:

Afbeelding

Onconventioneel boek

De Ma is geen openbaar verkrijgbare boek. Het boek wordt handgemaakt en persoonlijk op naam gesteld en overhandigd na de Invocation (Inwijding) aan leden van de Society of the Cat People. Het boek bestaat uit hoofdstukken die Werken worden genoemd en latere toegevoegde teksten en afbeeldingen - zogeheten Additions. De Magicalbum bevat 40 Werken en 73 Additions. Het boek bestaat op dit moment (juli 2008) fysiek uit totaal 113 losse bladen. Daarvan vormen 96 bladen Carrier 1 - 4 (elk Carrier bevat 24 bladen), en de overige 17 in de vijfde Carrier: The Lost Leaves. Deze vijfde Carrier is onvoltooid, en kan daardoor in volume nog toenemen.

Door de vele opeenvolgende Revisions and Additions welke zijn toegevoegd door leden en geautoriseerd door de auteurs, is bijna elke Magicalbum uniek. De meest recente editie lijkt dan ook in niets meer nog op de eerste editie. De Magicalbum is daardoor een levend boek van mystiek dat blijft veranderen.


Mystieke inhoud

Doordat de enige bezitters van de Magicalbum leden zijn van SCP, een secret society die geheimhouding naleeft, is er behalve de inhoudsopgave weinig konkreets bekend over de verdere inhoud van het boek. Van de 40 Werken is gezegd dat zij over thema's gaan die betrekking hebben tot de K.v.Z.: de kennis van zaken. Deze thema's zijn onder andere: building the Grand Design, the Great Divide, the paradise in you en to know one day what you were built for.

Over het algemeen kan gezegd worden dat de Forty Works en de vele toegevoegde Revisions and Additions inzage geven in kennis rondom mysticism, occultism, spirituality and technology.


Waarde van het boek

Hoewel The Magicalbum (2002) een voortzetting is van het werk en de kennis die in The Secret Doctrine (1888) en Principia Discordia (1968) is getoond, wijkt het boek van haar voorgangers af op deze punten:

- niet te koop, noch verkrijgbaar in het openbaar
- handgemaakt waardoor elk exemplaar en de samenstelling daarvan uniek is
- het boek wordt persoonlijk op naam gesteld en overhandigd na Inwijding
- een geheimhoudingsgelofte inzake de inhoud van het boek welke de leden bij intreden aan de Orde afleggen


Bovenstaande beschreven procedure van verkrijgbaarheid maakt van de Magicalbum niet alleen een uiterst zorgvuldig uitgevoerde, luxueuze en unieke uitgave, maar vooral ook een exclusieve.

De grote waarde van de Magicalbum ligt in haar nadruk op de taal. De wijze en kleur waarop taal, zinnen, woorden, letters getoond worden (het boek is in full colour uitgevoerd), met de vele spelfouten welke schijnbaar incorrect zijn, de meertalige teksten waarbij alle talen door elkaar staan - dit alles doen de lezer beseffen dat taal de sleutel is om alle kennis der mensheid te openen en te begrijpen, ofwel:


Allae Langes Sein Tum - alle talen zijn één

Studie van het boek

Evenals The Secret Doctrine van de Theosophical Society is deze Magicalbum van de Society of the Cat People door haar struktuur zeer moeilijk leesbaar voor een buitenstaander. De leek zal problemen ondervinden bij het interpreteren van de inhoud van de Carriers, aangezien het in zogenaamde codetaal (een geheimtaal) is gesteld. Gezegd wordt dat de codische duidingen hiervan alleen bekend zijn bij kunstenaars, vrijmetselaars, rozenkruisers en theosofen. Toch zal - zowel voor kenner als leek - de Magicalbum fascineren doordat zij door en in haar vorm en inhoud de lezer doet beseffen hoe belangrijk taal is als sleutel tot alle kennis. De Magicalbum maakt duidelijk dat er in ieder woord een ander woord verborgen ligt, dat elk woord een eigen verborgen betekenis - haar codische duiding - heeft. En aangezien geen enkele taal bestaat zijn alle talen één.

In every stone sleeps a crystal - in ieder woord huist een ander woord

De Magicalbum lezen op de conventionele wijze zoals men een gewoon boek leest, is bij voorbaat vruchteloos. De geheimen van The Ma openbaren zich slechts door en na veelvuldig bekijken, bestuderen, lezen en erover nadenken van de woorden en zinnen die veelal vreemd en chaotisch geordend overkomen - er is geen andere weg. De Magicalbum bevat immers zoals zij stelt alle kennis der mensheid, waardoor het een werkelijk boek van mystiek is.

Externe links

Op het internet zijn verscheidene links te vinden welke leiden tot beschouwingen over de Magicalbum. Doordat het boek een uitgave is van de Society of the Cat People Founded 886 CS, kan men het beste terecht bij haar websites, waaronder:

http://www.catsociety.nl
http://www.magicalbum.nl
http://www.magicsessions.nl

De derde link betreft een fansite van de Magicalbum. Dit houdt in dat de getoonde afbeeldingen en teksten niet noodzakelijkerwijs ook de werkelijke inhoud vormen van de Magicalbum. Hoewel het die indruk maakt, is genoemde fansite geenszins een volledige dan wel gedeeltelijke weergave van The Ma.

eva surga (1978, indonesia) is grandmaster in the order of the society of the cat people founded 886 cs. she lectures most (mysticism, occultism, spirituality, technology) in amsterdam, netherlands. this article was originally published in catsociety.nl. (C) 2008 eva surga.
Laatst gewijzigd door eva surga op zo jul 13, 2008 9:39 pm, 3 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
eva surga
Berichten: 312
Lid geworden op: wo dec 22, 2004 10:36 pm
Locatie: amsterdam
Contacteer:

Bericht door eva surga »

Filsum schreef:Mijn probleem blijft toch het uitreiken van een boek na een inwijding. Een inwijding is een strikt persoonlijk iets en kan nooit of te nimmer door een ander bepaald worden. (dus de vergelijking met de theosofie gaat mijnsinziens helemaal niet op)

Inwijding vergaar je door het intuïtief begrijpen en het ervaren. (het Zijn) Vooral het laatste is het belangrijkste. Inwijding is een nogal ouderwetse term waardoor er een mystiek randje omheen blijft hangen. Tegenwoordig wordt de term 'ontwaken' ook veelvuldig toegepast. En ontwaken kun je elk moment van de dag, voor even of voor langere tijd.

Er heeft altijd een soort van tweedeling bestaan binnen de esoterie en binnen het occulte. De een volgt het stille pad van zelfverwezelijking en de ander probeert het pad van zelfverwezenlijking aan te kleden door middel van rituaal en andere uiterlijkheden. Denk bv. aan the Golden Dawn (begin vorige eeuw) of de Vrijmetselaars waarbij uiterlijk rituaal een belangrijke rol speelde en natuurlijk nog speelt. Ik ben zelf niet zo'n voorstander van dit pad. Het versterkt vaak het illusionaire ego en het pad van zelfverwezelijking is juist bedoeld om van dat illusionaire ego los te geraken. Maar goed, het zijn en blijven verschillende visies waar mensen hun eigen keuze in moeten maken.
dag beste filsum,

hartelijk dank voor je bijdragende reaktie die ik zeker waardeer.

even wat dingen verduidelijken:

- ik ben zelf ook voorstaander van 'het stille pad', omdat stilte uiteindelijk veel krachtiger is dan woorden. echter, dit is pas werkelijk ten volle effectief nadat men al een bevrijd mens is.

- 'inwijding' heeft verscheidene, van elkaar verschillende betekenissen:

maatschappelijk:

iemand inwijden: info overdracht. voorbeeld:

"de aftredende franse president wijdde zijn opvolger in de staatsgeheimen van de franse force de frappe."

een ingewijd iemand: op een bepaald gebied zeer thuis zijn, ermee vertrouwd zijn. voorbeeld:

"geisha's zijn ingewijdenen in de verbeeldings- en aandachtskunsten."

codisch:

1. tektonie:

de werkelijke duiding van 'inwijding' betreft in de code eigenlijk het proces, de procedure zelf waardoor een ding van binnen in wijd wordt. dit is inderdaad iets persoonlijks en kan niemand anders voor je doen.

2. besef, bewustzijn:

de tweede codische duiding betreft het ontstaan, groeien, ontwikkelen van een bewustzijn, waardoor op een gegeven moment een besef ontstaat over het concept. populair gezegd: "het kwartje valt".

wat ik echter met inwijding bedoelde in mijn tekst over de ma, betreft gewoon de eerste maatschappelijke duiding: info overdracht, zoals in:

"de aftredende franse president wijdde zijn opvolger in de staatsgeheimen van de franse force de frappe."

misverstanden ontstaan heel gauw. nu is weer de beurt aan onze PSYCHOBIOLOOG freddie vang diersell, om dit alles weer af te kraken, af te zeiken en te ontkrachten (dat is namelijk zijn dagtaak hier in dit suidwest forum).

eva surga, afgestudeerd.
Gebruikersavatar
eva surga
Berichten: 312
Lid geworden op: wo dec 22, 2004 10:36 pm
Locatie: amsterdam
Contacteer:

Bericht door eva surga »

eindelijk weer es een leuk bericht:

Afbeelding

mike myers geeft most les, ha ha...

in die film zit ook diep pak schop rad, met z'n grow vind ass...

en niburu heeft z'n LordDrol, een poster die qua bijdragen GouDWaard is!

en wikipedia? die heeft "Rene V.", moderator van wiki en dol op regeltjes....

eva, now here.
Gebruikersavatar
eva surga
Berichten: 312
Lid geworden op: wo dec 22, 2004 10:36 pm
Locatie: amsterdam
Contacteer:

Bericht door eva surga »

Scarlatti schreef:Hallo Eva,

ik lees dus net dit bericht van je over weghalen vd Magic Book en over misverstanden erover en regelzucht..

jammer genoeg heb ik je artikel nog niet kunnen lezen dus ik weet niet waar t over gaat maar ben wel geInteresseerd erin.
zou je zo vriendelijk willen zijn te vertellen op welke fora ik nog wel erover zou kunnen lezen, of is het op te sturen aan mij?

groetjes
Scarlatti
beste scarlatti,

sheadoffice heeft besloten dat wikipedia nl het artikel niet mag overnemen van dutchfaithfreedom.

lezen over de regelzucht:

http://catsociety.nl/esa/viewtopic.php? ... start=2145

lezen over de mabum:

http://catsociety.nl/esa/viewtopic.php? ... start=2100

en:

http://www.magicalbum.nl

http://www.magicsessions.nl

en:

http://catsociety.nl/esa/viewtopic.php?t=44

verbaas je over:

http://catsociety.nl/esa/viewtopic.php?t=40


* * * * * *

NEO

Hello?

MORPHEUS (V.O.)

Hello, Neo. This is Morpheus.

Neo's knees give and he falls into his chair.

MORPHEUS (V.O.)

I had hoped for this conversation
to take place under less adverse
conditions, but you can never
count on hope, can you, Neo?

NEO

... no.

MORPHEUS (V.O.)

I've been watching you, Neo, and I
want to meet you. I don't know if
you're ready to see what I want to
show you, but unfortunately, we
have run out of time. They're
coming for you, Neo. And I'm not
sure what they're going to do.

NEO

Who's coming for me?

MORPHEUS (V.O.)

Stand up and see for yourself.

Quote:
dag eva,

de cursus is zeer goed verlopen, hier ben ik erg dankbaar voor.

alles van de informatie valt nu op de juiste plaats en het blijft steeds meer dimensies krijgen. Ik begrijp nu ook de basis van code beeldspraak en kleur duiding. De codetaal kan ik nog niet zelf hanteren maar de basis kan ik er wel van opmerken, zeker in de media, ik had nooit gedacht dat dit zo wijdverspreid zou zijn!!

Quote:
MORPHEUS

I imagine, right now, you must be
feeling a bit like Alice, tumbling
down the rabbit hole?

NEO

You could say that.

MORPHEUS

I can see it in your eyes. You
have the look of a man who accepts
what he sees because he is
expecting to wake up.

A smile, razor-thin, curls the corner of his lips.

MORPHEUS

Ironically, this is not far from
the truth. But I'm getting ahead
of myself. Can you tell me, Neo,
why are you here?

NEO

You're Morpheus, you're a legend.
Most hackers would die to meet you.

MORPHEUS

Yes. Thank you. But I think we
both know there's more to it than
that. Do you believe in fate, Neo?

NEO

No.

MORPHEUS

Why not?

NEO

Because I don't like the idea that
I'm not in control of my life.

MORPHEUS

I know exactly what you mean.

Again, that smile that could cut glass.

MORPHEUS

Let me tell you why you are here.
You are here because you have the gift.

NEO

What gift?

MORPHEUS

I've watched you, Neo. You do not
use a computer like a tool. You
use it like it was part of
yourself. What you can do inside
a computer is not normal. I know.
I've seen it. What you do is magic.

Corben wrote:
Ik heb een tijdje geleden de 666 euro betaald om aan de cursus te mogen beginnen. Het is een ongelooflijk leerrijke ervaring geweest, zowel dankzij de inhoud die me werd gegeven als dankzij de levendigheid van de lesgever.

Dit is een avontuur, bijna een filmische ervaring die ik helemaal vanuit België bij onze Noorderburen ben komen opdoen. Deze vakantie (want zo zag ik het) zal ik dan ook nooit vergeten, er is een hele nieuwe wereld opengegaan en daar wordt ik elke dag rondom mij automatisch aan herinnert.

Is 666 euro teveel? 666 euro is te weinig! Ik heb eigenlijk te weinig betaald, dit is zeer vreemd, kijk; een hele week face to face les gekregen van waarlijk, een grootmeester; 10 uur tot soms 21 uur 's avonds, 2 etentjes, mijn prachtige cursus en een hoop audio en video materiaal die erbij zitten en dan nog die draagtas en andere dingen, ik zou het zo opnieuw doen. Het dure gedeelte van de reis zijn de hotelkosten, niet de opleiding want dit draait duidelijk niet om het geld maar om iets helemaal anders.

Nu is het aan mij om de informatie verder uit te werken en persoonlijk te ontwikkelen, het is een zeer grote opluchting om te beseffen dat men in de hele wereld zoveel om deze kennis geeft. Mijn respect voor de mensheid is weer aanwezig en het blijft magisch om te zien hoe ver dit eigenlijk rijkt. Ik wil de leerkracht bedanken voor zijn humoristisch en doordachte aanpak, mijn contactpersoon en eva voor de langdurige begeleiding.

ps. eigenlijk ben ik in mekaar geslagen en moest dan deelnemen aan seksorgieën, duivelse sekte rituelen en moest onder druk supporteren voor het nederlands elftal terwijl de leerkracht mij martelde met vreselijke urbanus imitaties en daarna hebben ze me zonder onderbroek of geld ergens in een hollandse goot achter gelaten.... (grapje)

groetjes,
Cor Bend

Quote:
MORPHEUS

As children, we do not separate
the possible from the impossible
which is why the younger a mind is
the easier it is to free while a
mind like yours can be very
difficult.

NEO

Free from what?

MORPHEUS

From the Matrix.

Neo locks at his eyes but only sees a reflection of
himself.

MORPHEUS

Do you want to know what it is,
Neo?

Neo swallows and nods his head.

MORPHEUS

It's that feeling you have had all
your life. That feeling that
something was wrong with the
world. You don't know what it is
but it's there, like a splinter in
your mind, driving you mad,
driving you to me. But what is it?

The LEATHER CREAKS as he leans back.

Corben wrote:
Eigenlijk is mijn bovenstaand relaas nog een understatement...

Dit is echt een week geweest die alle twijfel wegneemt op eender welk gebied, de kennis geeft zoveel zelfvertrouwen, persoonlijke verrijking in mijn dagelijks handelen en een openbaring van wat er in de media wordt gezegd. Het is echt zoals in de film the matrix wanneer neo plots de 0 'en de 1 'en kan zien en Mr. Smith een pak rammel verkoopt. How far does the rabbithole go? that far!

Ik besef wel dat er ook mensen zijn die deze informatie helemaal niet zouden begrijpen, mensen met veel boekenkennis of drukke maatschappelijke functies, je moet echt iemand zijn die voor zichzelf reeds de basis bouwstenen van de realiteit heeft beoefend, iemand die zich a la jonathan livingstonn seagull reeds bedreven heeft in het opmerken van de microprocessen van het leven, iemand die de kunst van het vliegen beoefend in plaats van het zoeken naar voedsel samen met de kudde.

Quote:
MORPHEUS

The Matrix is everywhere, it's all
around us, here even in this room.
You can see it out your window, or
on your television. You feel it
when you go to work, or go to
church or pay your taxes. It is
the world that has been pulled
over your eyes to blind you from
the truth.

NEO

What truth?

MORPHEUS

That you are a slave, Neo. That
you, like everyone else, was born
into bondage... kept inside a prison
that you cannot smell, taste, or touch.
A prison for your mind.

Outside, the WIND BATTERS a loose PANE of glass.

MORPHEUS

Unfortunately, no one can be told
what the Matrix is. You have to
see it for yourself.

NEO

How?

MORPHEUS

Hold out your hands.

In Neo's right hand, Morpheus drops a red pill.

MORPHEUS

This is your last chance.
After this, there is no going back.

In his left, a blue pill.

MORPHEUS

You take the blue pill and the
story ends. You wake in your bed
and you believe whatever you want
to believe.

The pills in his open hands are reflected in the glasses.

MORPHEUS

You take the red pill and you stay
in Wonderland and I show you how
deep the rabbit-hole goes.


veel plezier met je ontdekkingsreis!

eva.
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Bericht door H.Numan »

Het woord 'leesbaarheid' is echt geen scheldwoord, hoor.
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
Gebruikersavatar
eva surga
Berichten: 312
Lid geworden op: wo dec 22, 2004 10:36 pm
Locatie: amsterdam
Contacteer:

Bericht door eva surga »

Valianth schreef:Het Karmische Herstel van Obesitas

Zwaarlijvigheid is een onregelmatigheid die veel voorkomt in deze onregelmatige wereld.
Eigentijds, kan ik mededelen, dat Obesitas oorzakelijk kan 'genezen' en 'voorkomen' worden, in 'Karmisch' opzicht.
De studie hieromtrent, had ik graag ter inzage, ter beschouwing, voorgesteld.
Eerst is er een 'individuele' studie vereist, dan komt men 'best' tot 'sociale-actie'.

Karmische-'benephiet' voor ieder, wordt vooropgesteld.
Hoe 'zwaarder' men het heeft, hoe 'plezanter' de 'verlichting'.

de 'link ter zaken', is deze:

http://niburu.nl/forum/viewtopic.php?f= ... &sk=t&sd=a

'Een best begin', 'is half gewin'.

'Wij nemen het zekere voor het onzekere', 'en zijn daar altijd goed mee geweest'.

geachte groet,
Valianth
voorwoord, press face, preface:

dit artikel draag ik op aan ed van der meulen, bert nuyts, jan moritoen, hakketak, de misdadiger "CSM" en alle, alle anderen die mij vroeger hebben gepest, dan wel mij niet genegen waren. omdat zij mijn kennis onderschatten dan wel niet begrepen.

daarom word ik nu ook niet meer gepest, terecht. en wanneer we elkaar respecteren - dus ook mijn deskundigheid respecteren, want ik respecteerde jullie deskundigheid altijd al, maar jullie mij niet destijds!!! - kunnen we ook verder in vrede met elkaar leven. dit artikel is dan ook om jullie mijn kennis - naar aanleiding van valianths post - te tonen. dus niet om weer nieuwe ruzie te maken of zo!

de enige die mij nog zit te pesten is die stomme freddie van iersel in seriewoordenaar. omdat hij psychobioloog is vindt ie zich heel wat. en natuurlijk ook wikipedia nl - ja, daar zitten natuurlijk veel knappere koppen dan in niburu of catsociety of wga...

het is verschrikkelijk hoe stom de meeste gewone mensen zijn!

lang leve anton teuben, valianth, betsy chasse, martin gero en hup - ronald jan heijn ook maar! dat zijn nou knappe mensen die veel weten!

heel jammer dat dodeca niet meer post...

eva.


* * * * * *

codische procedures om zwaarlijvigheid in balans te brengen: werkelijke en ware mystiek smelten in elkaar. (dus niet: versmelten!)

(obesitas: hout off body experiences see the taste pocket)

het was een roerig weekendje voor me geweest, met die miniwiki oorlog. daarover wellicht straks later meer. nu eerst bovenstaande post van valianth in seriewoordenaar, de kennisbezitter die ik bewonder.

waarom vind ik zijn post zo goed? omdat ik behalve die wiki oorlog dit weekend nog iets anders heb meegemaakt: wall-e en wanted volledig gezien, en beiden gaan in feite over bone loss, met die vormloze, dikke kapitein van de axiom en die blubberdikke bazin van wesley. ook de zeer dikke han peekel (ik mag deze naam noemen, is immers een publiek figuur) valt onder de post van valianth, evenals de dikke overgewicht schoolkinderen met maagband voorpagina artikel van de metro van vandaag.

de oorzaken van zwaarlijvigheid staan al in de link die valianth hierboven toont. graag wil ik het codisch belichten. dus wat ik nu vertel is allemaal code en ook nog es zeer informatief. het zit zo:

zwaarlijvigheid a la jordan maxwell en han peekel ontstaat wanneer men een stelsel uitsluitend aktiveert met de 538, de thrust, de hammerhead, de herr stamper. deze tektonische modus - die op zich best z'n goede funkties heeft - is fataal wanneer het eenzijdig wordt bedreven, zonder verandering. het is immers verandering van de s p wijs die doet eten.

de oorzaak is dit: een keer per maand, ofwel: geen care, pers mand. doordat de one, de een, de gone, de geen geen keer kent, is de push die maxwell bedrijft oorzaak van zijn zwaarlijvigheid. oplossing: per maand, ofwel: pers de mand. dit brengt ons bij de dertien, de 13, het aren, de X. dit lijkt de oplossing, maar de X is in feite bedoeld voor sécurité, als acuut iemand gesaved moet worden - bijvoorbeeld bij een slagaderlijke bloeding. het repetitief 13 plegen, de wiki wiki, leidt uiteindelijk ook tot zwaarlijvigheid.

dus zowel altijd hammerhead bedrijven, als wel altijd verbindingen plegen leiden beiden uiteindelijk tot zwaarlijvigheid, voorafgegaan door scheuringen, buikpijn en nog meer schade en ellende. altijd een en dezelfde modus, procedure doen is dus fataal dan wel funest. dit komt omdat het stelsel dan wel systeem niet lineair of elliptisch is, maar cyclisch.

wat is nu de werkelijke oplossing om van zwaarlijvigheid af te komen? want zo erbij rondlopen als han peekel, jordan maxwell of henk schiffmacher - dat is natuurlijk niet gezond. allereerst: er is een verschil tussen maatschappelijke zwaarlijvigheid en codische zwaarlijvigheid.

de maatschappelijke zwaarlijvigheid bestaat gewoon uit teveel vetten, omdat de persoon teveel zoet en vet eet, terwijl zijn verbranding te weinig is, doordat hij te weinig aan lichaamsbeweging doet. de oplossing hiervan is eenvoudig: meer bewegen, minder vet eten. en na een jaar of twee is hij al behoorlijk slanker en fitter.

de codische zwaarlijvigheid is moeilijker te genezen, omdat dat in het occulte gebied - het verborgen oog - ligt. ook al eet han peekel nog maar één enkel slablaadje per dag, dan nog blijft hij zijn overgewicht houden. ook het opeens deelnemen aan de vierdaagse zal niet helpen. zo'n iemand zal dan juist daar een hartaanval door krijgen en aan doodgaan.

we weten dus dat de hammerhead en de schoepenrad - hoewel ze in hun specifieke toepassingen zeer benevolent kunnen zijn - uiteindelijk schadelijk zijn. wat is dan de werkelijke, ware oplossing voor - codische - zwaarlijvigheid?

het antwoord zit al in bovengenoemde zin: 'werkelijke' versus 'ware'. codische zwaarlijvigheid is namelijk een stoornis, een defect, die ontstaat doordat een geheel aan iets opgedeeld wordt in een systeem, dan wel gedetached, onthecht wordt in een gestel, een stelsel. anders gezegd: door het creëeren van onthechte werkelijkheid, maar ook door het scheppen van ware echtheid, is er een resultaat kunnen ontstaan die tot codische zwaarlijvigheid ontstaat. en dit alles heeft te maken met occulei dei - het oog van god.

codische zwaarlijvigheid is te genezen, te herstellen. de procedure daarvoor is uiterst complex en ingewikkeld, en vraagt met name liefde, geduld, concentratie, inzicht en doorzettingsvermogen. het gaat als volgt:

cruciaal is dat men het kontakt dat men verloren is met god, op welke wijze ook terugvindt. dit heeft te maken met dat god ons heeft geschapen. wij moeten god dus weer terugvinden. let wel: ik praat nu codisch! maatschappelijk geloof ik niet in god, want die bestaat niet! is verzonnen! maar datgene, waar god als codische duiding voor staat, daarin geloof ik wel degelijk, want in die zin bestaat god wel degelijk.

here - there, of toch maar there - here?

het antwoord is: beiden zijn verkeerd. er dient eerst te worden afgewacht de komst van god, of eigenlijk: gods zoon. deze zal zich altijd aandienen, juice us, jezus is daarom ook naar de aarde gezonden. wanneer jezus zich toont - al is het maar de bespeuring van zijn komst - heb dat dan lief. behandvat, behandschoendt, bewast, bewant, begevat het. moet men here doen? nee, dat is een waiste of time. normaal is dat goed, een waste offt immers time. echter, codische zwaarlijvigheid ontstaat juist omdat men geen of nog heel weinig tijd heeft! dus dat moet je niet wasten!

moet men there doen? ja, maar pas, en niet eerder, als jezus zich heeft getoond aan de mensen. dat is namelijk het moment dat jezus de gouden kompas met zich meebrengt. deze gouden kompas is de lifeline naar ons oorspronkelijke thuis: de aarde. verlies dit niet! pleeg dus geen vroegtijdige there dertien! vernietig dit niet! pleeg dus geen vroegtijdige stampvoetende hammerhead!

het niets doen zal je veel pijn bezorgen. verdraag dit. endure. gain cross through pain, staat in de magicalbum. dat is namelijk de tweede zegening die jezus meebrengt: naast het feit dat jezus de gouden kompas is, is hij ook de lifesaver, de reddingsboei. maar ook al is jezus een machtige reddingsboei - meestal is de boei ook al zoekgeraakt. daarom dient men - als jezus ons de gouden kompas reikt - there / here te doen, en niet: here / there!

ofwel: eerst X, daarna O en nooit eerst O en daarna X! het wordt dus:

met jezus in je hart, met hem als je gouden kompas ga je X doen en voor de zekerheid gevolgd door I - dit is de kracht van master XI. dus: XI, O, XI, O, XI, O. je bouwt daarmee dan een kerk van jezus die dankzij de kracht van XI een grote schoonmaak pleegt, totdat alle kwade geesten ge-exorceerd zijn, eruit zijn.

zijn wij nu klaar? nee! hiermee zijn alleen alle vloeken de kerk uit, maar na aan de ander gedacht te denken, moeten we nu ook aan de een, de geen, denken. deze is juist niet gediend met XI, maar met OY. het wordt dus:

XI, O - XI, O - XI, O en daarna (maar let op: hierna is er geen weg terug! dus konsequent zijn!) Y, O, OY, OY, OY.

zijn we nu klaar? nee! hoewel onze han peekel voorbeeld op dit punt beland al heel wat kilootjes kwijt is, kan het zo weer misgaan, dat komt door dit:

god is:

1. materie - M
2. anti materie - AM
3. de tektonische som van beide - MAM

god is mam, mamma, de mammaries.

maar hier zit de unfinished business - de geest.
de geest zit nog in de machine, en die moet uit de x files!

geest is:

1. hokjesgeest, dit doen de meeste gewone mensen, verleid door de duivel.
2. gek set, dit is het werk van satan, die overwonnen door god tot staan is gebracht.
3. de steeg - de ray of light.

de geest als hokjesgeest is al sowieso funest, maar de geest als gek set is ook op den duur fataal. de geest - in welke conditie of situatie het ook verkeert - moet zich transformeren tot: steeg!

het moet opstijgen! weg uit zijn gevangenschap!

maar let op: doe dit pas nadat minstens 20 minuten maatschappelijke rust ertussen zit. dit is nodig om de X-O krachten te consolideren, en dat ze vanzelf wegebben, maar er toch nog zijn. de beste houding hierbij is liggen alsof je moet bevallen. bijvoorbeeld plat op bed op je rug liggen, en de benen in de houding alsof je moet bevallen. flower tucci kan het, maar zie je jordan maxwell al zo liggen?

nu komt dus de belangrijkste stap. deze kan nu weer niet plaatsvinden in een liggende houding, omdat dan de graviteitskrachten van de liefde niet goed kunnen funktioneren. men moet hierbij dus de merovinger houding van de M dynastie aannemen. uiterste concentratie is nu geboden, opdat er geen setback, teruglapse of happening gaat plaatsvinden. we gaan immers TM doen.

de geest wordt de steeg - hoe gaat dat?

DON QUICHOTE WORDT DON JUAN!

transcedente meditatie, T doen met de M, tandem, levitatie, 2012 en de maya fingerspitzengefuhl is hierbij de enige redding. de X - O en de XI - OY doen het beveiligingswerk vooraf, maar de finishing touch kan alleen met:

geef de dokter te drinken - catch my drift.

let op! levensgevaar! de drift wordt nooit begeleid met een vraag, maar met een antwoord. geen krappe antwoord, maar een stil, zacht antwoord. maar ook geen fluistering! dat is niet nodig, verstoort de procedure alleen maar! dus: hoor het antwoord! zet wel de klimzeilers in de gecorrigeerde stand, want de geen is te stijl namelijk: geen stijl.

het is van levensbelang dat de vleesetende plant juist niet bijt! want zodra hij bijt is er sprake van reverse - infinite regress! - waardoor onze han peekel nog dikker uit deze opera uitkomt! hoe voorkom je dat hij bijt?

door geen enkele hebzucht te tonen, zeker geen arrogantie, maar ook geen agressie.
(ofwel: 'leesbaarheid is geen scheldwoord', een bijdrage van de dutchfaithfreedom poster h. numan - de naakte handmand.)

geest, hokjesgeest, gek set smelten dan inwendig samen tot: de steeg. dat is de ascencion, de ten hemel opstijging van jezus, waarbij jezus toch nog op de aarde blijft. hij kan dan daarna naar believe - afhankelijk van zijn oorsprong - naar zuid amerika gaan en zich gezond vestigen op de rio de la plata - zoals de grote heilige reneajvan, onze braziliaanse oudroad nederlander, dan wel naar zuid frankrijk gaan zoals in de da vinci code verhaallijn, en daar verder dagelijks zijn ma ria beeld schuit gaan liefhebben.

deze hemel op aarde kan alleen als je, terwijl je je leven ter afweging voorlegt aan de dag des oordeels, niet gebeten wordt door de hond. de hond is de hand onder, een slaaf van de vleesetende plant. dit kan pas als je onwetend bent: to know. dood de kenau. het weten is doodgegaan, er is geen weten meer, slechts overgave. geen die, geen gift, geen lie. maar live, gave, eternity!

indien han peekel, jordan maxwell of andere dikkerds die door codische overgewicht gedoemd zijn tot exploderen (zie de monty python film waar zo'n dikkerd in een deftig restaurant letterlijk ontplofte door teveel vreten!) alsnog bovenstaande codische procedure kunnen toepassen, en bovenal erin slagen dat ze niet gebeten worden (dus niet dat hij niet gaat doen, maar gewoon, dat er helemaal geen beet plaatsvindt bedoel ik!), dan is binnen twee, hooguit drie jaar jordan peekel weer net zo dun als kraal lagerfeld.

kijk:

they tried and failed?

they tried and die!

daar zit dus het probleem: het gaat hier namelijk niet om how, what, will of willing, maar: abiliteit! are you able?

alleen als je een beeld hebt die zwaarder is dan de duisternis, verandert een zwart gat in een intens lichtend voor beeld. alleen dan zal de beet niet platsvinden, waardoor je eeuwig kunt leven. eeuwig drinken uit de fountain of youth.

ik ben dat, ik heb een voor beeld. dat is mijn reddingsboei. daarom blijf ik slank terwijl iedere modderneuker rondom mij moddervet wordt, en uiteindelijk doodgaat aan overgewicht, terwijl ik - codisch - het eeuwige leven heb.

en zo'n iemand, met zoveel kennis is door wikipedia nl onwelkom bejegend, omdat ze daar met hun overexcessieve obsessie voor democratische bureaucratie vinden dat eenieder daar gelijk is! dat is natuurlijk raar! ik ben een hancock, een mutant, een engel (naar gelang) en hun zijn maar gewone mensen!

wie is wie nu kwijt? wikipedia bestaat uit stomme, zeer kortzichtige mensen!

de this knee film wall-e beschrijft de oplossing hoe bone loss, codische zwaarlijvigheid kan worden bestreden:

wall-e zit steeds maar dertien te doen. eigenlijk niet zijn schuld, want dat is de op dr. 8 die hij kreeg.

resultaat: aarde wordt onbewoonbaar.

gunstig bijprodukt: het lichtend wezen eva, die witte ei land vormige wezen met haar blue ray ogen.

eva moet een plant zien te vinden. alleen met langzaam aan zodat het fragiele lijntje niet breekt, kan herstel worden bereikt.

de hoofdcomputer van het ruimteschip de axiom, de aktie is om, heet manuel. hij is liefhebber van manuele robijnen. ik zei al: ruby is erg fijn om mee te vrijen, maar vergeet niet de consequenties! denk aan dat lied manuela! bloedbad! de maar goot! la reine margot! dan moet er weer honderd X - en aan te pas komen, waardoor men weer kreupeler wordt... ruby dislocateert alles namelijk. dus alles moet weer op zijn plaats terug! nooit vergeten! laat, na het aangenaam verpozen. de schillen. niet de dozen. manuel werkt wall-e en de kapitein en eva tegen: hij wil in de ruimte blijven, en niet terug naar de aarde. manuel - een ruimteschipsroer - gijzelt daarmee eigenlijk de kapit ein, die een goedaardige dikzak is.

maar bovenstaande modus: 'niet de dozen' is in deze tijd van quantumphysics allang niet meer toereikend. alleen mijn hierboven beschreven procedure, wat alleen mogelijk is als het ondersteund wordt door jezus, het gouden kompas en de letters X, I, O, Y en abel, zonder dat de plant bijt (zoals in de slechte film the happening: schade op schade!) zijn afdoende.

de nietmachine en de timmermanshamer blijven nodig, de passer en de wingkeelhaak blijven valide, maar hebben support nodig daarna van de transcedente levitatie. eindig altijd met ascencion, maar pas nadat eerst 20 minuten eerder (timescape factor!) de boven en de benedenwereld stevig, ferm op hun plaats zijn gezet, verankerd.

han peekel wordt karl lagerfeld
jordan maxwell wordt tim maris
don quichote wordt don juan!

hokjesgeest wordt gek set wordt steeg!

- "Without the mind, there can be no understanding between the head and the heart." (staat ergens in de Magicalbum, het boek die wikipedia 'niet verifieerbaar' acht! dus volgens wikipedia bestaat die Magicalbum niet - terwijl 4509 mensen op aarde het in bezit hebben! zo stom is wikipedia!)

- alle ellende ontstaat doordat mensen stom zijn...

stel, Valianth schrijft een artikel in wikipedia - wordt het gelijk bewerkt en gewijzigd door debielen die denken dat ze knapper zijn dan Valianth! dat zou dan zo kunnen uitzien:


== bewerkingspagina wikipedia == overleg == groepspagina ==

[[ "Beproef 'GESLAAGD' de 'KWALITHEITH' hier van de 'GRAAL'," heb ik gewijzigd in: "KWALITEIT" i.v.m. spelfout van gebruiker Valianth. -- doorverwezen via infobalie -- categorie: {{nu weg!!!}} -- wegens copyvio -- reden: gebruiker "Valianth" jat van Valianth. is daar toestemming voor verleend door Valianth aan Valianth? :: gebruiker: "sjofel" | van de GP: categorie: {{te onbekend | gauw weg!}} -- john, ik vind Valianth te onbekend -- bestaat hij wel? -- graag nomineren voor verwijdering! :: gebruiker: "john" | beste john, Valianth staat al op de verwijderlijst. we gooien hem zo uit. of wil je hem wijder maken? [zie groepsvergadering :: topic :: lot Valianth -- verwijdering gebruiker: "Valianth" reden: "niet knap genoeg" ("johan") -- "schrijft onzin" ("francien") {{in onderzoek | overlegpagina: "onzin" -- wat is onzin?}}] -- johnny, onderzoek door WP via GP is gelast omtrent letter "H" obsessie van Valianth. kunnen we hem niet op de definitief te verwijderen personen zetten? :: gebruiker: "keetje" | keetje, volgens mij staat hij daar al. Valianth wordt zeker gauw uitgegooid. ik nomineer je mededeling als ---> overbodig <--- {{reroute: lijst: "overbodig", "overbodigheidslijst categorie "overbodig"}} :: gebruiker: "i am the supervisor" | hoi, hier rosalie weer. Valianth, is dat niet een belgische heilige? -- graag overleg. :: gebruiker: "rosalie" | rosalie, ik wil ook overleggen over de overleg om te overleggen of Valianths arrrtikel gemodderreerd moet worden. er staat staan mijns inziens teveel "H"'s in! misschien is hij leesblind? -- doorverwijzing naar: [[leesblindheid | leesblind | blind | bind ]] :: gebruiker: "amalgaan 3012" | hallo, ik vind wiki zo fijn. lekker hele dag overleggen en god spelen over bijdragen van anderen. heerlijk! zo vergeet ik dat ik zelf stom ben! ik wil hier nooit meer weg! :: gebruiker: "herbie" | beste herbie, je bent vast nieuw hier in wiki, daarom deze tip: maak geen reklame voor wiki, anders kun je uitgegooid worden. komplimenten over wiki kunnen namelijk bestraft worden door WP via GP of OP -- je komt dan op de persona non grata lijst en dan kan er over je worden gestemd en dan is het gedaan met je. :: gebruiker: "devastator" | susy, ik heb eigenhandig om me een beetje belangrijk te voelen artikel van Valiaan over O besie tas verplaads naar onzinsectie B4. reden: er staat teveel onzin in :: gebruiker: "bertram" | staat daar al niet tekst over ringo star? je kunt niet zomaar in B4 rommelen hoor! ringo had toch obeesietaste? :: gebruiker: "mientje" | mientje, volgens mij zit je fout. het is toch starr met twee "R"'ren? ringo staar? :: gebruiker: "poepie" | zeg jongens, kan Valianth weer af van de verwijderlijst? het lijkt mij niet terecht dat hij daar staat? ik ken hem van Niburu die ufo-ballonnen website. hij is eh... savant! hij lijkt mij O.K. :: gebruiker: "Wilhelm" | wat is een savant, Wilhelm? rosalie :: gebruiker: "rosalie" | ~~~~ [doorverwijzing van overlegpagina "rosalie", hergererouteerd naar: "rosalie" via "rosalie"]]


zo zit wikipedia in elkaar! verschrikkelijk! het is helemaal geen vrije encyclopedie! stomme mensen die de hele dag niks te doen hebben en denken dat ze knapper zijn dan kennisbezitters bemoeien zich allemaal eindeloos met de tekstbijdragen van een ander! ongeloooflijk! en ze hebben dat in wikipedia van hunzelf niet eens door hoe stom hun overbureaucratische regeltjes zijn! het is een administratief bezigheidsclubje! knappe geesten vind je daar niet!

eva surga, scp, LV.


Q - was this article helpful to you?

A - nein, ik snap er nhiks vang!

B - ja, maar twas toch wel anders dank dacht...

C - nee, voggens mei is die eva sugga zelf kromspleet gekstoord.

D - ja, de info is goud waard. bedankt eva surga!
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Bericht door H.Numan »

was this article helpful to you?
Nee, want het was vrijwel onleesbaar.

Als je wilt dat mensen je stukje lezen, is het een goed idee om niet met kleuren te werken. Zwart op wit is beter leesbaar, en prettiger leesbaar dan oranje op grijs.
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
Gebruikersavatar
eva surga
Berichten: 312
Lid geworden op: wo dec 22, 2004 10:36 pm
Locatie: amsterdam
Contacteer:

Bericht door eva surga »

OPEN BRIEF AAN HET MELDPUNT DISCRIMINATIE INTERNET
===============================================
DATUM: zondag 3 augustus 2008
VAN: eva surga
AANGAANDE DIT:

freddie-v-iersel wrote:
Ik wil je laten weten, ik heb heden aangifte gedaan van smaad, belediging en discriminatie en wel bij: meldpunt dis, gerecht griffie s'hertogenbosch dit via een advocaten b.
Deze aangifte wordt door drie personen neergelegd.
Voorts heb ik de door jouw vernoemde personen of diens nabestaanden in kennis laten stellen.
Hoe dan ook en waar dan ook je zult je verantwoorden voor je uitspraken, waarom er zijn twee redenen, er is geen uitwisseling zonder belediging mogelijk, reden twee: ik twijfel aan je verstandelijke vermogens en vrees dat je bedoelingen beweringen niet zuiver zijn. In een poging of aanzet daartoe derden geestelijk zodanig afhankelijk te maken van een waanbeeld dat er sprake zou kunnen zijn van mishandeling met lichamelijk/ geestelijk schade als gevolg.
Al je woorden zullen worden gewogen door
gezagsdragers.(zonder codex)
Ik verheug me op je soortgenoten
SVP VAN ONDERSTAANDE TWEE TEKSTEN NOTA NEMEN, BETREFFENDE MIJN REPLIEK:

TEKST EEN========================================

even over dit:

freddie-v-iersel schreef:ik twijfel aan je verstandelijke vermogens


dat komt doordat je mij niet begrijpt. ik verzeker je dat ik wel degelijk normaal verstandig kan denken, maar jij twijfelt daaraan omdat je mystiek niet begrijpt, en codetaal niet kent.
freddie-v-iersel schreef:en vrees dat je bedoelingen beweringen niet zuiver zijn.
deze zijn wel zuiver. bewijs: een van de posters hier op dit forum deed de most kursus met goed gevolg, en is een kennis rijker, en heeft geen enkele schade opgelopen.
freddie-v-iersel schreef:In een poging of aanzet daartoe derden geestelijk zodanig afhankelijk te maken van een waanbeeld dat er sprake zou kunnen zijn van mishandeling met lichamelijk/ geestelijk schade als gevolg.
dit is wat jij en ook destijds ed van der meulen denkt. de werkelijkheid is echter dat de most kursus dingen uitlegt, maar nergens tot bepaalde praktijken aanzet. er is dus geen sprake van welke schade dan ook. dat is meer jouw idee ervan, waaraan je hardnekkig blijft hangen.

hoe cru het ook klinkt, de fout zit echt bij jezelf, beste freddie vang.

wat betreft die meldpunt aangifte van jou: het is te hopen dat de maatschappelijke beoordelaars een evenwichtige kennis van zaken hebben, en eerst alle betreffende posts lezen, alvorens te oordelen over dingen waar ze wellicht geen verstand over hebben.

ik sta hierin niet alleen: ook hoeiboei, geen stijl, nicodijkshoorn.com, gregoriusnekschot, etc. etc. zijn gepest door domme mensen als jij, die zelf niet inzien dat ze zelf stom zijn. dus ja, het is niet anders.

de kursus most en ook mijn postings wil juist mensen die daar intelligent genoeg voor zijn de mogelijkheid bieden een studie te volgen waardoor ze inzicht krijgen en leren begrijpen hoe alles in elkaar zit. de 'kindermishandeling' schade etc. is wat bij jou en destijds ook de poster ed van der meulen blijft leven. dat is jouw beeld ervan, die niet klopt met de realiteit. misschien is het nuttig als jij jouw verkeerde ideeën zelf bijstelt?

eva.

TEKST TWEE=======================================

ik wil hier nog even verder op ingaan, en het lijkt mij verstandig als het meldpunt discriminatie internet de volgende zaken en informatie weegt:

freddie-v-iersel schreef:Ik wil je laten weten, ik heb heden aangifte gedaan van smaad, belediging en discriminatie en wel bij: meldpunt dis, gerecht griffie s'hertogenbosch dit via een advocaten b.
Deze aangifte wordt door drie personen neergelegd.
bovenstaande daad is bedoeld om mij te intimideren, met als doel om mijn werk - de foraposts - tegen te werken. het is immers niet zomaar een willekeurige lezer die zich toevallig stoort aan mijn teksten, maar dezelfde persoon die mij sinds het begin van mijn forawerk - zomer 2004 - zit te pesten, te belasteren en tegen te werken. hij was eerst bekend onder de valse internet nickname ed van der meulen, waarna volgend nog vele, vele valse nicknames. in de wrevel, hetze en ongenegenheid van deze freddie van iersel herken ik precies en onmiskenbaar dezelfde gegriefde ed van der meulen, hoewel freddie altijd zal ontkennen dat hij hem is.

dit is zijn doel, het is belangrijk dat u dit weet:

freddie-v-iersel schreef:Ik zie het als een primaire opgave groepen zoals waar jij toebehoort te bestrijden met het woord. Weet je waarom, de helft van alle geestelijk ontspoorden in instellingen blijken slachtoffer van soortgelijke groeperingen. Je wringt je in een andere menselijke geest terwijl je niet weet wat je aan het doen bent.
Je draait en wringt tot het knapt en dan krijgen wij ze van jullie.
Ik ga de confrontatie in woord aan met een ieder die zich schuldig maakt aan deze praktijken.
Nogmaals zou het geen uitdaging zijn jij met je groep...fantasie, zomaar een frontale botsing van waarheid en leugen.
dus wat men moet weten is: er zit meer achter die aangifte. het komt immers niet van een willekeurige lezer maar van juist die ene, zelfde persoon die mij nu al bijna 5 jaar het foraleven zuur maakt - onder steeds wisselende nicknames. zijn doel is mij van het internet af krijgen omdat de kursus mystiek die wij verzorgen hem niet zint - terwijl hij het nooit zelf heeft gevolgd, en daar dus ook geen oordeel over kan geven! de stok die hij daarvoor heeft gevonden is dit:
freddie-v-iersel schreef:smaad, belediging en discriminatie
hij doelt op: "eva beledigt mensen. eva noemt gelovigen dom, stom, debiel. eva scheldt moslims uit."

ik wil daar - en ik hoop van harte dat meldpunt discriminatie internet dit leest - op ingaan en een toelichting geven:

1. ik ben een professionele opiniemaker.

samen met hirsi ali, ebru umar en cindy hoetmer behoor ik - eva surga - tot de vier vrouwelijke fora opiniemakers die allen - ieder met hun eigen redenen - gekant zijn tegen de islam. dat mag. dat is niet alleen vrijheid van meningsuiting, maar ook beredeneerbaar, beargumenteerbaar.

de nederlandse rechtspraak heeft erkend dat openbare professionele opiniemakers en kunstenaars daarin een ruimte hebben die ruimer is dan voor de gewone mensen, lezers, receptoren.

2. ik beredeneer het, het is dus niet zomaar lukraak schelden:

wie goed de posts leest waarin ik mij keer tegen moslims, joden, christenen, ziet, leest dat ik het niet alleen om het schelden zelf doe. in de rest van de post lees je altijd het waarom, namelijk:

het is mijn opinie dat godsdienst, het geloven in de here god, of dat nu de islamitische, joodse, christelijke god is, dat dat de ontwikkeling van de mens tot een zelfstandig bewust denkend wezen belemmert en beperkt. anders gezegd: een onafhankelijke, kunstzinnige filmregisseur is dus knapper en vrijer en "meerwetend" dan onze debiele andre rouvoet de vieze premier of de doorsnee imam of rabbi - dit moet ik kunnen zeggen, of anders kan ik mijn forawerk niet doen. wij leven in een vrij land, met vrije meningsuiting.

gelovige mensen in onze samenleving beperken, beklemmeren "de vaart der volkeren", omdat zij vasthouden aan debiele rituelen en gewoonten. gelovigen zijn vaak ouderwets en preuts, en onderdrukken en vertragen daarmee de ontwikkeling en progressie van de mens.

ik ben daarom ook niet bang voor die aangifte. ik heb mijn argumenten en verdediging klaar.

wat ik wil zeggen is: het schelden doe ik niet om het schelden zelf, maar verbind ik altijd met mijn beredenering daarvan, en: het is alleen in mijn inhoudelijke posts. het is dus niet zo dat ik verder moslims zit uit te schelden op straat of zo. ik schep daar ook helemaal geen plezier in. ik ben - net als geert wilders - dan ook niet tegen de goede moslimburger, maar tegen de beperkende, onderdrukkende, mens-ontplooiings belemmerende kant van de islam.

3. het domineert bij lange na mijn posts niet.

het is uiterst belangrijk dat - mocht het zover komen - het meldpunt discriminatie internet eerst werkelijk al mijn teksten leest, alvorens tot een oordeel te komen. neem hiervoor alle tijd. men zal dan zien dat ik zeer veel heb geschreven en gepubliceerd, en dat van al die vele posts - geschat 10.000 van alle fora bij elkaar, ook in fora die al gesloten zijn - slechts een zeer klein deel het beledigen van moslims, etc. behelzen. in verreweg het overgrote deel van mijn posts komen het beledigen van moslims niet eens voor. het meeste van wat ik schrijf zijn inhoudelijke, kwalitatief hoge teksten over mystiek en codetaal waarvoor ik gestudeerd heb. zaken die het meldpunt zelf niet eens goed kan plaatsen, dus hoe te oordelen daarover?

4. ik word zelf vals beschuldigd.

freddie-v-iersel schreef:ik twijfel aan je verstandelijke vermogens en vrees dat je bedoelingen beweringen niet zuiver zijn. In een poging of aanzet daartoe derden geestelijk zodanig afhankelijk te maken van een waanbeeld dat er sprake zou kunnen zijn van mishandeling met lichamelijk/ geestelijk schade als gevolg.
zo ben ik namelijk wel bij mijn zinnen: lees al mijn posts, waarin ook prachtige thema's zoals "de dag vind zie coat" en andere mystieke thema's - allemaal niet gerelateerd aan "moslim beledigen". zo schrijven kan alleen als je niet gek bent, maar creatief, kunstzinnig, mystiek onderlegd bent. kortom, het beschuldigen als dat ik zelf kierewiet zou zijn, is een verzinsel van de pester ed van der meulen / freddie van iersel om mij zwart te maken. besef dat terdege, beste meldpunt.

verder zijn mijn bedoelingen wel zuiver: de kennis in de kursus most die wij aanbieden is niet nep, en geeft de kursist die inzicht, waardoor hij of zij eindelijk weet hoe alles in elkaar zit op deze wereld. het gaat dan om taalbetekenis, woordduiding, beeldtaalanalyse. er zit dus niks schadelijks of schadeplegend aan. wat de pester / aangiftepleger freddie van iersel hier zegt:

freddie-v-iersel schreef:zodanig afhankelijk te maken van een waanbeeld dat er sprake zou kunnen zijn van mishandeling met lichamelijk/ geestelijk schade als gevolg.
is zijn eigen waanbeeld, door hemzelf verzonnen, om mij zwart te maken. dat is zeer onterecht en ook heel gemeen en lelijk.

bewijs: geen enkel van de kursisten die bij ons de most kursus heeft gevolgd is erdoor beschadigd geraakt in de zin zoals de pester dat beschreef.

5. verdere lelijkheden van de pester.

wat hier staat:

freddie-v-iersel schreef:Voorts heb ik de door jouw vernoemde personen of diens nabestaanden in kennis laten stellen.
betreft sylvia millecam en anton heyboer. welnu, over millecam merkte ik alleen binnen een codische post op, dat zij - door paranormale genezers te volgen - zichzelf daarmee heeft benadeeld. het is dus juist zo, dat ook ik kritiek heb op types als jomanda, omdat zij de mensen nept. ware mystiek is namelijk iets heel anders dan tarot kaarten, channelings, readings en healings. helaas geloofde millecam daarin, wat haar noodlottig werd.

wat anton heyboer betreft: daarover merkte ik op dat hij scp lid was. dat is waar, dat heb ik niet zomaar verzonnen. bij zijn overlijden is toen die foto en tekst gemaakt - om hem te eren, te honoreren. dat is goed en integer bedoeld, en helemaal geen beschimping of zo. het zijn ook antons eigen woorden, wat op die afbeelding staat. over een andere publiek figuur - jan wolkers - heb ik ook een artikel geschreven, en korrekt vermeld dat hij geen scp lid was. ik ben in al mijn artikelen altijd integer geweest, en daarom ben ik nu zelf ook kwaad, dat deze freddie van iersel mij vals zit te beschuldigen. hij zet zijn pesterijen - die hij de jaren hiervoor pleegde onder andere valse nicknames die hij nu niet meer gebruikt - gewoon voort tegen mij! er is veel meer aan de hand dan alleen een simpele aangifte, omdat mevrouw eva surga moslims beledigt of zo.

dus, beste meldpunt discriminatie internet,

lees eerst werkelijk al mijn teksten, dat is heel erg belangrijk. dan ziet men dat mijn posts niet op dezelfde hoop gegooid kan worden als bijvoorbeeld die van een neo nazistische website: die zijn fulltime bezig met negers, joden, moslims uit te schelden - dat is hun hoofdbeleid. mijn "moslims uitschelden" is heel anders:

elke keer als ik zeg: "joden en moslims zijn dom" dan is dat omdat in dezelfde post ook de beargumentatie staat, namelijk:

dat godsdienst de persoonlijke ontwikkeling van de mens belemmert, beperkt. ik zeg dan: "je bent mens! geen moslim, geen jood!"

stelt u zich dit eens voor: wat nu, indien joden en palestijnen voortaan zeggen: "wij zijn mensen! wij zijn geen jood of palestijn!" dan is gelijk die hele midden-oosten konflikt voorbij!

dus wat ik zeg heeft een educatieve, ideeële achtergrond. het is dus niet schelden om het schelden zelf.

de wereld zou namelijk veel minder ellende en konflikten behelzen, indien eenieder een bewust mens is, en niet gevangen zit in hokjes als: "ik ben moslims, dus ik moet joden haten" of vice versa. dat bedoel ik.

oplossing:

wij zijn allen mensen. niet: "ik ben katholiek, ik ben moslim." daardoor is alle ellende en konflikten ontstaan.

maar besef bovenal dat de aangifte die onze lelijke pester eddie freddie deed, vooral gebaseerd is op zijn persoonlijke wrevel naar mij toe - gebaseerd op zijn waanideeën over mij en de kursus most - dan dat een willekeurige lezer zich opeens onoverkomelijk bezwaarlijk voelt bij het lezen van mijn post.

besef dus, beste meldpunt discriminatie internet, dat de aangifte exact uit de hoek komt van die ene persoon, degene die al sinds ik met mijn foraposts begon, de pest heeft aan mij en mij al - tevergeefs - op vele manieren heeft gepest en mij het leven zuur wil maken.

zijn wapen is dat hij elke keer steeds nieuwe valse nicknames aanneemt, waardoor hij denkt ermee weg te kunnen komen: ik kan dan immers niet bewijzen dat hij het was. toch zegt heel mijn taalgevoel - en ik heb een zeer goed gevoel voor taalgebruik - dat deze "freddie van iersel" echt dezelfde persoon is als degene die zich destijds bediende van de valse nickname "ed van der meulen". het is een vervelend iemand die onder talloze verschillende valse nicknames in bijna alle nederlandse kennisfora opduikt, en overal daar waar ik post, mij belastert.

beoordeel niet enkele, maar het geheel aan mijn posts - dan zult u zien dat daar zoveel moois staat, zo bijdragend aan de nederlandse forakultuur, met het accent op mystiek en codetaal en beeldtaalanalyse. dat is zo waardevol. en dat wil onze freddie de pester vernietigen. de stok: "eva scheldt moslims uit, noemt han peekel dik en zegt dat piet hein donner stom is. daar gaan we haar op pakken."

zie dus in, beste meldpunt discriminatie internet, dat hier met die aangifte - al dan niet wel of niet echt gedaan - een gemeen, vies spelletje tegen mij wordt gespeeld, waarbij u als meldpunt zijnde gewoon wordt gebruikt. iemand die een hele geote bijdrage levert aan de nederlandse fora - ik dus - wil hij intimideren, wegpesten. alleen omdat hij te stom is om mijn codische teksten en mystieke artikelen te snappen. daardoor kreeg hij ook die onjuiste waanideeën over mij en de kursus most, als dat dat mensen zou beschadigen, kindermishandeling, etc. dat is allemaal niet waar, want de kursus zelf is gewoon taal, woorden, symbolen, tekens uitleg. zijn aangifte is met name bedoeld om mij te intimideren. mij te pesten, mij uit de tent te lokken. onze eddie freddie is namelijk geobsedeerd door mijn posts, en wil wanhopig weten wie ik ben. door aangifte te doen hoopt hij stiekem dat ik - in navolging van gregorius nekschot en de moderator van hoeiboei, annelies - van mijn bed wordt gelicht en een paar dagen in een politiecel wordt gestopt. want hij wil weten wie die vrouw toch is, van wie hij in de ban is, maar die hij nooit zal krijgen. pas dan is hij helemaal blij.

besef dit alles. lees eerst al mijn posts voordat men oordeelt. besef ook, dat artikelen over mystiek geschreven in codetaal niet altijd makkelijk juist te interpreteren zijn, en daarom nauwelijks een taak die u, meldpunt discriminatie internet, op zich kan nemen. ontdek dat al mijn teksten, ook die waarin ik de islam zeer bekritiseer - verre verschillen van de voor moslims beledigende posts gepleegd in bijvoorbeeld neo nazi websites.

ik laat het - voorlopig - hierbij.

en wat betreft "freddie van iersel": zijn teksten zullen worden verwijderd, en ik reageer niet meer, maar dan ook echt niet meer op zijn laster!

ik moet mijn forawerk goed kunnen doen - in alle vrijheid en verantwoordelijkheid - en daarom laat ik mij niet intimideren door deze pester die - en daar ben ik van overtuigd - dezelfde persoon is als "ed van der meulen" destijds!

bewijs: uitgerekend hij dient een aanklacht in tegen mij, terwijl geen enkel ander lezer - moslim of niet - zich daartoe geroepen of genoodzaakt voelde! ik post bijvoorbeeld ook in niburu en vele andere fora, en daar heeft geen enkele lezer zich genoodzaakt gevoeld om een aanklacht in te dienen tegen mijn posts! het is gewoon deze "freddie / eddie" die iets tegen mij heeft, en daarom elke keer van alles zoekt om mij toch te kunnen pesten en mij op het internet tegen te werken!

eva surga.

EINDE BERICHT
===============================================
OPEN BRIEF AAN HET MELDPUNT DISCRIMINATIE INTERNET
Gebruikersavatar
Thomas
Berichten: 3890
Lid geworden op: wo apr 12, 2006 3:53 pm
Locatie: De Sleutelstad

Bericht door Thomas »

H.Numan schreef:
was this article helpful to you?
Nee, want het was vrijwel onleesbaar.

Als je wilt dat mensen je stukje lezen, is het een goed idee om niet met kleuren te werken. Zwart op wit is beter leesbaar, en prettiger leesbaar dan oranje op grijs.
Eva leest jouw tekst toch niet.
Eva is geheel en al in de ban van haar eigen tekstjes.
Haar eigen hoekje.

En voor ons???
Volkomen onleesbaar/onbegrijpbaar.

En gezien haar teksten wil ik dat ook zo houden!!!

Ga zo door Eva.

Met vr.gr.

Thomas
Laatst gewijzigd door Thomas op ma aug 04, 2008 7:15 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Context???
Uitleg???
Ik lees wat er staat ...en er staat wat ik lees!!!!
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Bericht door Manon »

Eva leest jouw tekst toch niet.
Eva is geheel en al in de ban van haar eigen tekstjes.
Haar eigen hoekje.


En voor ons???
volkomen onleesbaar/onbegrijpbaar.

En gezien haar teksten wil ik dat oko zo houden!!!
:razz: :smile: 8)
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Links666
Berichten: 1039
Lid geworden op: di mei 20, 2008 1:36 pm
Locatie: Flanders Fashion Institute

Bericht door Links666 »

Die teksten van Eva zijn zó lang, is ze familie van IslamInside of zo?
Very few of us lie awake at night, worrying about the Amish. This is not an accident. They are not likely to hijack aircraft and fly them into buildings. That all religions have these extremists is bullshit. Some religions have never had these extremists.
Mahalingam
Berichten: 52288
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Bericht door Mahalingam »

Neen, maar ze lijden beiden wel aan eenzelfde syndroom.
Alsof ze het kwek-ziekte virus hebben gekregen van een papagaai.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
eva surga
Berichten: 312
Lid geworden op: wo dec 22, 2004 10:36 pm
Locatie: amsterdam
Contacteer:

Bericht door eva surga »

aangaande dit, wat ik welzeker zeer serieus neem:
freddie-v-iersel schreef:Ik zal de volgende weg bewandelen, veel van je teksten zijn van het web genomen en ze bezitten een inhoud die het mogelijk maakt dat je als rechtspersoon spoedig gedaad zult worden.
Ik zal de eis neerleggen dat het je verboden wordt verdere uitlatingen, beledigingen zowel door het woord als in geschrift.

Wat ik al feitelijk weet is dat je geen beroep kunt doen op "vrije menings uiting dit omdat er sprake moet zijn van een met reden onderbouwde mening, de Rechter Commes. beziet in eerste aanleg de gedane uitspraken niet als een vrije mening zoals in de wet bedoeld wordt/ in alle redelijkheid binnen een breed verband wordt gedragen als zijnde een mening die op feiten rust.

Dat is mooi, deze dierselijke domme vang debiel zal uit jouw mond te horen krijgen (in strafrechtelijke zin bezien) waar je bewijslast ligt om deze woorden tegen mij en andere te gebruiken.

Ik hoop dat je blijft volharden en ze van partij geeft, met de jouw kenmerkende codex, het liefst zoals hierboven in ANSII
Geef me de kans en ik stel een verplichte opname ter discussie
dit hoef ik niet aan iemand over te laten uit hoofd van mijn titel
ben ik gerechtigd om dit bij iedere rechtbank als noodzaak neer te leggen.
Hou je vooral niet in en bevestig de domme dieselijke vang debiel
gooi nog wat bijnamen die je overal gelaten hebt als toetje er maar boven op.
Het blind minachten en verdoemen zal de door jouw gehate domheid tot gruwel maken.
En begrijp me goed eva, ik maak geen grap, ik ga je leren je kieuwen dicht te houden
je leren dat je pen met water is gevuld.

naschrift:

om de zaak niet verder te laten escaleren zal ik vanaf heden per 3 augustus 2008:

- de naamsduiding die gemaakt is van freddie van iersel uit het woordenlijst schrappen.

- freddie van iersel in het bijzonder en overige mensen in het algemeen niet meer bespotten, maar met meer respect bejegenen.

- het expliciet "beledigen" van moslims etc. achterwege laten in mijn posts. ik heb inzake mijn standpunten over de beperkingen van religie al voldoende duidelijk gemaakt.

ik wil gewoon graag doorgaan met posten en goed lesgeven - dat is ook echt mijn werk. ik moet daarvoor wel een bepaalde artistieke vrijheid behouden in het schrijven van mijn posts - anders heeft dat ook geen enkele zin meer. en: het neerzetten van mij als iemand die niet goed bij haar verstand is, die gedwongen opgenomen moet worden, die berecht moet worden, dat is allemaal onrechtvaardig buitenproportioneel. dat heb ik uiteengezet in die open brief.

de zeer kwetsende posts die deze topic ook geen goed doen, zijn verwijderd.

dus vanaf nu zal ik mijn best doen genuanceerder te posten, en verder niemand nodeloos te beledigen. daarmee kom ik tegenmoet aan de kern van de eis die de poster freddie van iersel stelt. de overige stappen die hij eist zijn werkelijk buitenproportioneel, en gebaseerd op het feit dat hij mijn teksten niet kan begrijpen. ze komen op neer dat hij mij mijn leven verder volledig onmogelijk wil maken. ongeacht welke titel hij ook zegt te hebben, dat kan niet. dat is gewoon een mens vernietigen en volledig buitenproportioneel.

laten wij elkaar voortaan met respect behandelen.

eva surga.
Gebruikersavatar
eva surga
Berichten: 312
Lid geworden op: wo dec 22, 2004 10:36 pm
Locatie: amsterdam
Contacteer:

Bericht door eva surga »

Corben schreef:Ik blijf het moeilijk vinden om te lezen dat men scp, eva surga van hemel en aarde beschuldigd. Vooral omdat die laster en dat misprijzen gebaseerd zijn op vooroordeel en onwetendheid. Hoe kan ik dit weten? Omdat ik de cursus zelf heb gevolgd, deze achteraf zeer positief kan evalueren en nu moet toekijken hoe anderen die deze moeite niet hebben genomen een gemakkelijke en oneerlijke campagne voeren.

Lees dat men nu klacht wil indienen tegenover teksten die men hier schrijft, teksten die een zeer mystieke achtergrond hebben. En dat nog wel op een spiritueel / filosofische website nota bene. Dit zou een dieptepunt betekenen voor kennisoverdracht, vrije meningsuiting én het forum dat ik al zo lange tijd zeer graag bezoek.

Dit alles valt zeer te betreuren. Men is eerst en vooral mens. Geloof, sociale status, werktitel, nationaliteit, opleiding zijn allen van secundair belang en maken uzelve niet, hoogstens uw karakter. De oplossing tegen racisme, oorlog, uitsluiting en armoede vind men in de kennis die hun cursus behandeld. Een doodnormaal lesgebeuren gedurende één week met handboek en een persoonlijke leerkracht. Meer is het niet, alle misbruik verhalen en andere laster zijn volkomen uit de lucht gegrepen, dat is zeer betreurenswaardig. Voor mij is het niet begrijpbaar waarom men dit doet of waar men de energie gaat halen om zich hiermee te bezigen!
Mahalingam
Berichten: 52288
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Bericht door Mahalingam »

Nothing in all the world is more dangerous than sincere ignorance and conscious stupidity.
Martin Luther King
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
eva surga
Berichten: 312
Lid geworden op: wo dec 22, 2004 10:36 pm
Locatie: amsterdam
Contacteer:

Bericht door eva surga »

please visit scp virtual cinema paradiso

http://catsociety.nl/esa/viewtopic.php?t=60

and get inspired on what to watch!
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89853
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Eva, met alle respect. Zijn er nog meer mensen zoals jij? En wat moet ik bekijken? een film ?
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
eva surga
Berichten: 312
Lid geworden op: wo dec 22, 2004 10:36 pm
Locatie: amsterdam
Contacteer:

Bericht door eva surga »

voor de nieuwe lezers van catsociety, niburu, argusoog en theonegame, die toevallig in mijn topics verzeild zijn geraakt...

en nieuwsgierig zijn geworden door al mijn posts... waar gaan ze eigenlijk over? waarom zijn ze zo onduidelijk geschreven? zo wazig gesteld? net als al die mystieke boeken en geschriften: allemaal wazige, onduidelijke teksten!


jezus loopt over water - kan dat echt? hoe gaat dat dan? kan ik het ook?

maria onbevlekt ontvangen - hoe zit dat dan? hoe werkt dat?

bestaan ufo's wel echt? hoe zit het dan echt in elkaar? wat is het allemaal?

het hoofd van de koninklijke familie is staatshoofd en regeert bij de gratie gods. zij hoeft niet te werken, hoeft geen belasting te betalen en geniet nog vele andere privileges... waarom? waardoor? hoe komt dat? is dat rechtvaardig?

moslima's dragen een hoofddoek, maar in tunesië is het verboden. daar waar tunesië geen enkele moeite mee heeft, heeft nederland de grootste morele moeite om het hoofddoek te verbieden. hoe komt dat? hoe zit dat?

en: god, jezus, mozes, allah, boeddha - welke is nou de beste? wie is de echte god? hoe zit het toch eigenlijk? wat is het allemaal? is het wel echt waar dat god bestaat? of toch niet? ik ben toch niet gek?


al dit soort vragen, al dit soort onoplosbare, schijnbaar onverklaarbare verschijnselen en vraagstukken vinden hun oorsprong in de CODE.

de code is de kern van de MYSTIEK. het is mystiek, het gaat om mystiek. als je de oorsprong van al deze dingen wilt weten, begrijpen, verstaan, onderbrengen, dan kan dat door mystiek te studeren. dat kan bij de faculteit geesteswetenschappen en filosofie van de universiteiten. het nadeel is dan alleen dat je er niet echt achter komt hoe het nu echt zit, omdat je daar de maatschappelijke uitleg krijgt. de universiteiten zijn immers een verschijnsel dat zich in de maatschappelijke wereld bevindt.

terwijl mystiek juist iets is van de codische realm, de mysterieuze, occulte wereld. door een maatschappelijke studie te volgen die de maatschappelijke verklaring geeft van woorden, duidingen en verschijnselen, ontstaan de misverstanden. omdat die dingen immers een verborgen, codische betekenis hebben, die in de maatschappelijke wereld niet bekend is. zo is racistisch geweld een gevolg van deze misverstanden.

daardoor krijg je domme en knappe mensen. de domme mensen hebben geen benul van hoe alles in elkaar zit. hebben geen antwoord op de vraag: wie is god? waar is de duivel? wie ben ik? waar kom ik vandaan? waar ga ik naar toe na mijn dood?

een soldaat die zijn leven in dienst stelt van zijn vaderland en verminkt, gewond, gehandicapt terugkomt is dom, omdat hij niet van bewust is dat hij zelf in een spelletje zit dat op zich weer een decor is van de maatschappelijke uitbeelding van THE GRAND DESIGN.

de knappe mensen weten dat wel. zij - wij - weten heel precies hoe alles in elkaar zit. wie god is, wie duivel is - dit alles heeft voor mystici geen geheimen. iedere mysticus, kennisbezitter, grootmeester weet alles - hoe alles in elkaar zit - en verzwijgt dat tegenover zij die dom zijn, die dit niet weten. omdat het - zo is het altijd gebleken - onverstandig is, nadelig is om het te openbaren. het is onverantwoord, daar de domme mensen de waarheid niet aan kunnen, niet kunnen plaatsen, niet op waarde weten te schatten, niet kunnen begrijpen.

daarom is mystiek altijd verborgen, het is kennis voorbehouden aan de mystieke orden. de grootste vijf ter wereld zijn:


de vrijmetselaars
de theosofen
de rozenkruizers
de illuminati - dit zijn de verlichten, de elite van de vrijmetselarij
en...


de kunstenaars! dat zijn wij: deejays, dance producers, film directors, adult performers, poets, artisans, choreographers, mode ontwerpers, etc. etc. - wij allen weten precies wie god en duivel zijn, hoe alles in elkaar zit.

indien jij als nieuwe lezer geinteresseerd bent in mystiek, lees dan eerst rustig al mijn posts. dat moet eerst, dat is belangrijk. het zijn er ruim vijfduizend ofwel tienduizend in alle fora. is je interesse een jaar of twee daarna er nog steeds, dan kun je door een mail te sturen naar ons applieren voor de kennismakingskursus most (mysticism, occultism, spirituality, technology) van de scp - de society of the cat people founded 886 cs - mijn club. dit is de mystieke orde waarvan ik lid ben, en ervoor werk. binnen mijn orde ben ik GrandMaster LV - de hoogst bereikbare graad.

wij zijn in principe een geheime orde en veel kennis over ons is dus verborgen. toch geven we af en toe wat vrij. zo vond je in een adult movie van scp canoga park wat op 17 juni van dit jaar uitkwam (no cum dodging allowed 9) een scene waarin adult female performer velicity von een topje draagt met op de rug de oprichtingsjaartal van onze club. kijk maar:


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
dit is een eerbetoon van scp canoga park aan de moederclub. dus nu vergeet je scp's oprichtingsjaartal - 8 augustus 1986 = 886 - nooit meer!

zo gaat dat met hsm's: je merkt het alleen als je weet waar je naar moet kijken!
als je most studeert gaat er een hele nieuwe wereld voor je open! wij zijn de scp en wij beheersen de mainstream films, de adult cinema en de ade - de after death experience van de dance, ha ha... ik eindig met een citaat van john lennon:
I hope someday you'll join us
And the world will be as one
alles weten! wie wil dat niet?

eva, dps.
Gebruikersavatar
eva surga
Berichten: 312
Lid geworden op: wo dec 22, 2004 10:36 pm
Locatie: amsterdam
Contacteer:

Bericht door eva surga »

Ariel schreef:Eva, met alle respect. Zijn er nog meer mensen zoals jij? En wat moet ik bekijken? een film ?
dag beste ariel, hartelijk dank voor de reaktie. ja dit soort films, daar zit veel codische info in!

eva.

kijk: we hebben een bezoeker uit JE MEND vanwege where in the world is osama bin laden, ha ha...
12253 18 Aug, 20:25:22 Jemen 82.114.160.XXX Windows 2000
laatste 3 cijfers gemaskeerd wegens privacy. kijk, hier kwam ie op af:
programme
august 22 - 28, 2008


* * * * *

friday
premiere
22.00
WHERE IN THE WORLD IS OSAMA BIN LADEN?
morgan spurlock, 2008
non linear


saturday
prolongation
22.00
WHERE IN THE WORLD IS OSAMA BIN LADEN?
morgan spurlock, 2008
non linear


sunday
nightmare network, reprise
20.00
CHARLES MANSON SUPERSTAR
nikolas schreck, 1989
holywood


monday
manners, morals & society, premiere
20.00
FELON
ric roman waugh, 2008
pantry films


tuesday
animated sci-fi, reprise
20.00
THRU THE MOEBIUS STRIP
glenn chaika, 2005
bloodworks


wednesday
prolongation
20.00
WHERE IN THE WORLD IS OSAMA BIN LADEN?
morgan spurlock, 2008
non linear


thursday
prolongation
20.00
WHERE IN THE WORLD IS OSAMA BIN LADEN?
morgan spurlock, 2008
non linear


showtimes are local times

* * * * *
leuk he...

dus iedereen: viseat Société Cinema Paradiso...

eva.
Gebruikersavatar
Scarlatti
Berichten: 5268
Lid geworden op: vr mei 09, 2008 10:12 pm

Bericht door Scarlatti »

wat is dit voor iets intrigerends? je maakt me nieuwsgierig..
Islam=LEVENSBEDREIGEND

'LOQUENDI LIBERTATEM CUSTODIAMUS'
Laten wij waken over de vrijheid van het spreken... (Pim Fortuyn 1948-2002)
Gebruikersavatar
eva surga
Berichten: 312
Lid geworden op: wo dec 22, 2004 10:36 pm
Locatie: amsterdam
Contacteer:

Bericht door eva surga »

dag beste scarlatti,

u vertelt mij waar same old eau sama zich bevindt en ik krijg de vijf en twintig miljoen, ha ha...

die docufilm van morgan spurlock is echt de moeite van het bekijken waard!

eva.
Gebruikersavatar
Thomas
Berichten: 3890
Lid geworden op: wo apr 12, 2006 3:53 pm
Locatie: De Sleutelstad

Bericht door Thomas »

Het is echt waar en mijn vader zij het al (wat een wijsgeer...):

Thomas, ER LOPEN ER MEER BUITEN DE INSTELLINGEN DAN DAT ER ZIJN OPGESLOTEN!!

Pa...bedankt.
Thomas
Context???
Uitleg???
Ik lees wat er staat ...en er staat wat ik lees!!!!
Mahalingam
Berichten: 52288
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Bericht door Mahalingam »

Mijn lange ervaring in kringen waar geschreven en gepubliceerd wordt met vrijwilligers is dat je met 7 echte gekken per 100 kan rekenen. En dat er van die zeven zeker 2 zijn waar geen land mee te bezeilen valt en die op termijn gevaarlijk kunnen worden voor je als je niet doet wat zij willen.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Lodewijk Nasser
Berichten: 5870
Lid geworden op: ma aug 14, 2006 1:58 am
Contacteer:

Bericht door Lodewijk Nasser »

Kan je daar meer over vertellen?
Tussen droom en daad staan wetten in de weg en praktische bezwaren.
Willem Elsschot (1882-1960)
Mahalingam
Berichten: 52288
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Bericht door Mahalingam »

Over roerige tijden uit mijn verleden (er was geen internet nog) kan ik wat dit betreft weinig leerzame zaken vertellen. Dus houd ik mijn mond; er is weinig positiefs over te vertellen.
Wel dat ik mijn huis toendertijd heb voorzien van inbraakalarmen, rookmelders en veel brandblussers, om je een indicatie te geven hoe heftig het is geweest bij tijd en wijle.
En als ik zie hoe diverse nieuwkomers hier mentaal alle kanten op springen wat betreft FN-Breedveld; dat komt me wel een beetje bekend voor.
Niet dat ik nu ze als gekken wil betitelen (zeker niet!), maar ze zijn wel geestelijk aangeslagen, als ik zo vrij mag zijn dit op te merken.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gesloten