Re: Kolonisatie van Mars noodzaak!

Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Kolonisatie van Mars noodzaak!

Bericht door Pilgrim »

mercator schreef:Ja, alles is toeval en wat meer is, het gebeurt maar 1 keer.
Wordt een klein beetje teveel off topic en er bestaat al een andere topic over dit thema. Laten we daar met deze discussie verder gaan:

viewtopic.php?f=39&t=19377
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Kolonisatie van Mars noodzaak voor moslims!

Bericht door mercator »

'Hans van de Mortel' schreef: In die zin is kolonisatie van Mars een bittere noodzaak en een humane oplossing voor het moslimprobleem.
Pilgrim bedoelt het net omgekeerd, als de moslims de aarde verziekt hebben laten we ze lekker achter daar en wij maken van Mars een Paradijsje, helemaal zonder moslims. k Vind het nogal omslachtig. ....Verwijderd.....
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Kolonisatie van Mars noodzaak voor moslims!

Bericht door Pilgrim »

mercator schreef:k Vind het nogal omslachtig. xxxxxxxxxx.
Zo eenvoudig is dat niet hoor. :nono1: Je begint nu gelijk opeens over xxxxxxxx i.p.v. deporteren waar je het voorheen altijd over had, maar dat is kennelijk je 'instinct' die je dit ingeeft. Misschien een vorm van territoriumdrift. Ik heb al vaker gezegd dat voor een massale deportatie van moslims absoluut geen meerderheid in Europa te vinden is. De politieke wil onbreekt gewoon en dat is de zwakheid van Europa.Tegen de tijd dat het er wel is zijn we al lang te laat en daarom moeten we de Islam dus op een andere manier bestrijden, d.w.z. verbaal bekritiseren en de Islam zoveel mogelijk indammen en de moslim-immigratie afremmen of stoppen. Om de toekomst van de mensheid op nog langere termijn veilig te stellen moeten we ook beginnen met de kolonisatie van Mars.
Laatst gewijzigd door Anonymous op ma nov 07, 2011 11:55 pm, 2 keer totaal gewijzigd.
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89724
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Kolonisatie van Mars noodzaak voor moslims!

Bericht door Ariel »

mercator schreef:
'Hans van de Mortel' schreef: In die zin is kolonisatie van Mars een bittere noodzaak en een humane oplossing voor het moslimprobleem.
Pilgrim bedoelt het net omgekeerd, als de moslims de aarde verziekt hebben laten we ze lekker achter daar en wij maken van Mars een Paradijsje, helemaal zonder moslims. k Vind het nogal omslachtig. ....Verwijderd.....
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Kolonisatie van Mars noodzaak voor moslims!

Bericht door mercator »

Pilgrim schreef: Zo eenvoudig is dat niet hoor. :nono1: Je begint nu gelijk opeens over xxxxxxxx i.p.v. deporteren waar je het voorheen altijd over had, maar dat is kennelijk je 'instinct' die je dit ingeeft.
Ik wist natuurlijk wel dat men over deze uitspraak zou vallen, maar ik wilde het alleen aanhalen om de kosten en baten van de beide methodes 1. wegvluchten naar Mars en 2. xxxxxxxxxx van moslims tegenover elkaar te stellen. Niks meer of minder. Kolonisatie van Mars is een utopie waar we nog eeuwen van moeten dromen terwijl het xxxxxxxxx van moslims technisch hier en nu perfect mogelijk is.

Verder weet je natuurlijk dat dat "verbaal bekritiseren" van moslims het laatste is waar die van wakker liggen. Trouwens niemand kan moslims beter verbaal bekritiseren dan Hans vd Mortel en voor zover ik weet heeft die daar nog heen ene moslim mee kunnen wegjagen uit Nederland.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Kolonisatie van Mars noodzaak!

Bericht door mercator »

Pilgrim schreef: Als de Europeanen Amerika niet gekoloniseerd hadden zouden we nu niet een machtig Westers land gehad hebben dat ons al meerdere keren gered heeft.
Dan hadden die Europeanen toch wat slimmer moeten zijn en de negers in Afrika hebben gelaten, dan waren we nu niet afhankelijk geweest van een Mohammedaanse neger in het Witte Huis :D .
Wanneer en hoe hebben de Amerikanen ons "gered" ? Dat zou ik wel s willen weten.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Kolonisatie van Mars noodzaak!

Bericht door Pilgrim »

De Amerikanen hebben ons bevrijd van de nazi's en later tijdens de Koude Oorlog de communisten het onderspit laten delven. Amerika is al sinds lange tijd de politieagent van de wereld en waakt over het Westen. :cool:
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Kolonisatie van Mars noodzaak! Om moslims te herbergen

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Pilgrim schreef:De Amerikanen hebben ons bevrijd van de nazi's en later tijdens de Koude Oorlog de communisten het onderspit laten delven.
Ach . . . altijd maar weer de norm achteraf stellen. [...] Bevrijd van de nazi's? De Franse revolutie was geïnspireerd op de Nederlandse vrijheidsstrijd tegen onderdrukking. Het heeft de Spaanse overheid bakken met geld gekost destijds om Nederland (waartoe ook België behoorde) in het gareel te houden. Dat houdt geen macht vol. Dat lukte de voormalige Sovjet Unie niet en de VS idem dito want die zijn eigenlijk al failliet.

Op den duur had de Duitse bezettingsmacht het ook moeten opgeven. Want ik kan mij niet herinneren dat welke macht dan ook (inclusief God) een volk tegen zijn zin in blijvend heeft kunnen onderdrukken. Want . . . hoe krankzinnig en onbegrijpelijk ook, het onderdrukkingsmechanisme hangt altijd af van slechts één persoon. Onlangs is er nog eentje vanuit het riool gehaald en neergeschoten. Helaas voor God geldt precies hetzelfde. De verstandige mens heeft zo langzamerhand zijn buik vol van de nutteloze despoot die alleen maar toekijkt en zich staat af te rukken boven de mens en waar verder geen zinnig woord meer van naar beneden daalt.

Hoe dan ook valt er niets zinnigs over de logica van het voort marcheren van de mens te vermelden. Waar heel de Europese beschaving dol enthousiast was bij de bevrijding van de Duitsers, heeft men het kort erna klaargespeeld om iets vergelijkbaars als de nazi's niet te bestrijden maar met open armen en voorop gezette planologie binnen te halen: DE MOSLIMS.

Immers, de nazi-ideologie vindt vandaag-de-dag zijn evenbeeld in de islam: vernietiging van de joden en onderwerping van andersdenkenden.

Het is toch niet te begrijpen dat de massa in Europa geen enkele moeite heeft met de weerzinwekkende achterlijke primitieve heidense ideologie van islam. Grote vreugde om de bevrijding van de nazi's. Nog geen dertig jaar later: verenigd politiek enthousiasme bij de geëntameerde toestroom van islam.
Amerika is al sinds lange tijd de politieagent van de wereld en waakt over het Westen. :cool:
Was. Was mijn beste. Het geld is op bij uncle Sam. China beheert nu de wereldkas en is dus de nieuwe politieagent. Dat hij zich op dit ogenblik erg koest houdt zegt nog niks over de aard van het beestje. Maar hij is hoe dan ook de nieuwe politieagent die waakt over jou en mij. En daar moeten we HEEEEL erg blij mee zijn.

China is namelijk onze garantie dat er hoe dan ook korte metten gemaakt gaat worden met dat storende element in de vaart der volkeren: ISLAM en zijn bord voor het hoofd dragende onderdanige lapzwansen.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Kolonisatie van Mars noodzaak!

Bericht door mercator »

Pilgrim schreef:De Amerikanen hebben ons bevrijd van de nazi's en later tijdens de Koude Oorlog de communisten het onderspit laten delven. Amerika is al sinds lange tijd de politieagent van de wereld en waakt over het Westen. :cool:
Ik ben achterdochtig met dat woordje "bevrijden". Het houdt wat te veel kant-en-klaar waardeoordeel in. De Nazi's kwamen ons ook "bevrijden" van het parlementair kapitalisme, nadat miljoenen Duitsers Hitler als HUN persoonlijke bevrijder hadden toegejuicht. Nu anno° 2011 is Libië "bevrijd" van Khadaffi. Alleen Syrië moet nog bevrijd worden.
Tuurlijk waren we beter af in 1945 met de Amerikanen dan met de Duitsers, maar dat was TOEN, dat is geen garantie voor nu. Nu willen de VS Europa laten wegzinken in een moeras van moslims en daar moeten we helemaal niet zo blij mee zijn. Voel jij je happy met een zwarte moslim in het Witte Huis ? Die heeft meer macht over Europees leven en dood dan 10 Hitlers te samen.

En over het nut van de Amerikaanse interventies in Irak en Afghanistan kan ook veel gezegd worden. Wat Europa betreft is dat nut nul komma nul.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Kolonisatie van Mars noodzaak! Om moslims te herbergen

Bericht door mercator »

'Hans van de Mortel' schreef: Op den duur had de Duitse bezettingsmacht het ook moeten opgeven.
Zeker. Na een tijdje zou er een normalisatie zijn opgetreden . Het was de bedoeling van de Duitsers om dat zo snel mogelijk te bewerkstelligen en daarom heeft het Duitse leger zich bij de inval in W Europa voorbeeldig gedragen tegen de burgerbevolking om de herinnering aan de terreur van 1914 weg te nemen. Er zijn ook vele malen meer Europese burgerslachtoffers gevallen door Engelse en Amerikaanse bommen dan door Duitse. Het zou interessant zijn daar s vergelijkende cijfers voor te publiceren maar zulk een onderzoek is op het ogenblik evenzeer taboe als een objectief onderzoek van de holocaust.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Kolonisatie door joden was bittere noodzaak

Bericht door Hans v d Mortel sr »

mercator schreef:
'Hans van de Mortel' schreef: Op den duur had de Duitse bezettingsmacht het ook moeten opgeven.
Zeker. Na een tijdje zou er een normalisatie zijn opgetreden . Het was de bedoeling van de Duitsers om dat zo snel mogelijk te bewerkstelligen en daarom heeft het Duitse leger zich bij de inval in W Europa voorbeeldig gedragen tegen de burgerbevolking om de herinnering aan de terreur van 1914 weg te nemen. Er zijn ook vele malen meer Europese burgerslachtoffers gevallen door Engelse en Amerikaanse bommen dan door Duitse. Het zou interessant zijn daar s vergelijkende cijfers voor te publiceren maar zulk een onderzoek is op het ogenblik evenzeer taboe als een objectief onderzoek van de holocaust.
. . . evenzeer taboe als een objectief onderzoek van de holocaust . . .

en een objectief onderzoek over de ongewenstheid van een zich middeleeuws primitief achterlijk opdringerig gevaar voor het welzijn van de mens. Ik heb het over islam.

En dan nu een aanzet tot een objectief onderzoek van de holocaust door Hans van de Mortel die maar weer eens voor de verandering zijn eigen verstand aan het werk heeft gezet.
Spoiler! :
VRAAG: Hoeveel Duitse joden zijn er omgebracht in het nazi-Duitsland van Hitler? Wat denk je? Bijna een miljoen?

Duitsland telde in 1939 bijna 70 miljoen inwoners.
Holocaust slachtoffers: 160.000 = 0,24 % van de bevolking. (let verdomme op - geen 24%, maar minder dan een half procent!)

Nederland telde in 1939 bijna 9 miljoen inwoners.
VRAAG: Hoeveel joden zijn er holocaust slachtoffer geworden? Holocaust slachtoffers: 102.000 = 1,1 % van de NL-bevolking.

Duitsland dat bijna 8x zoveel inwoners had dan Nederland zou dan minstens een miljoen Holocaust slachtoffers moeten tellen. Het waren er 160.000. Je zou dus kunnen stellen dat Nederland dan 20.000 jodenslachtoffers zou moeten hebben. Het waren er 102.000. Dat is bijna 5x zoveel dan in nazi-Hitler Duiitsland. Dat geeft te denken. Ra ra hoe kan dat? En dan te bedenken dat in Amsterdam de gegevens van de Burgerlijke Stand waren vernietigd.

Mijn conclusie. Er klopt geen ene malle moer van. Zou het dan zo zijn geweest dat heel veel joden in Duitsland gespaard zijn geworden of door incompetentie van de nazi's onontdekt zijn gebleven? Terwijl in Nederland, dankzij de haat en hysterische jacht op joden door Nederlandse politie eenheden, wij niet alleen goed scoren met voetbal in de wereld, maar ook nog eens wat betreft het aantal joden dat Nederland op het conto van zijn geweten heeft staan - als het dat al heeft. Ik zou zeggen, ere wie ere toekomt. De Holocaust Award is voor Nederland. Waar een klein land groot in kan zijn. De Nederlandse politie was blijkbaar 5x erger dan de Gestapo. Wat ook kan is dat de samenwerking tussen Nederlandse politie en Gestapo zoveel des te meer vruchten afwierp. Hadden de nazi's dat eerder kunnen bevroeden, zij hadden Hitler geadviseerd om Nederlandse politie-agenten in Duitsland in te zetten om het vuile werk voor de Duitsers door Hollanders te laten opknappen. Succes meer dan dubbel en dwars verzekerd voor Adolf Hitler! In Duitsland zijn vele joden kunnen ontsnappen. Hoe was dit mogelijk? Maar in Nederland troffen de nazi's een fanatisme onder Nederlanders aan om joden op te pakken dat zij zelf niet van moeders in der Heimat hadden meegekregen.

Ik chargeer hier natuurlijk. Maar wat ik nogmaals duidelijk wil maken is dat je beter niets kunt geloven van wat anderen je proberen op de mouw te spelden. Zelf nadenken, hersens gebruiken en kunnen begrijpen. Ik weet niet hoeveel joden er in WO-II zijn omgekomen door moord. Naar mijn mening klopt het getal 6 miljoen in de verste verte niet. In totaal zijn er 70 miljoen doden gevallen, waarvan de meeste burgers. Joden waren ook burgers. En dan te bedenken dat die onschuldige Jezus niet zo maar een jood was - nee - hij was een orthodoxe jood en die zijn het ergste; net zoals alle fundamentalisten Ik weet niet of ik nu lachen moet of huilen. Ik kies maar voor het eerste.

We moeten vooral zo maar lekker doorgaan met Jezus, Jehovah en Allah. Alle geweld vindt zijn oorsprong bij God. Tenminste, zo zou negentig procent van de domme mensheid moeten denken. Zij zijn immers de onnozele gelovigen. NIET IK!

Ik heb dit zelf allemaal uitgezocht en uitgerekend. Deze uitkomst zul je waarschijnlijk nergens anders kunnen vinden. Wat je wel kunt doen is het zelf allemaal onderzoeken en berekenen. Ik heb de getallen van de Holocaust slachtoffers ontleend van de site Wikipedia; http://nl.wikipedia.org/wiki/Slachtoffe ... reldoorlog" onclick="window.open(this.href);return false;
Kortom, de getallen van de holocaust waren natte vingerwerk waarbij het vooral zaak was flink te overdrijven om alles maar sterk aan te kunnen dikken. Maar laat ik het zo zeggen, voordat iedereen weer begint te piepen zonder eerst rustig na te denken. Iedere jood die is omgebracht vanwege zijn anderszijn is er een te veel. Ik plaats dit bewust in de tegenwoordige tijd. Maar wij verdommen het om lering te trekken uit de geschiedenis. Wat heeft het voor zin om 6 miljoen joodse slachtoffers verschrikkelijk te vinden als wij met onze beschaving aan een enkele uit geloofsovertuiging gedode jood geen betekenis van belang en herinnering willen verbinden?

Het judaïsme heeft nooit waar dan ook zulke weerzinwekkende domme achterlijke pietpraat verkondigd. Dat zul je in de boeken van het OT en NT niet tegenkomen. De smerige mensonwaardige praktijken en leringen zijn pas echt goed begonnen met het christendom. Tsja . . . moet ik dan die domme woestijnsukkels kwalijk nemen dat ze het meest smerige en weerzinwekkende dat een mens maar kan bedenken, hebben overgenomen van de christenen? Het sadisme? Joden en moslims liggen elkaar niet. Christelijken en moslims des te meer. Ik begrijp dit vanuit mijn kennis van de bijbel en de koran. Ik heb vanzelfsprekend niks tegen atheïstische joden, maar ook niks tegen judaïsten. Wel tegen zich christen noemende mensen in het algemeen en katholieken in het bijzonder en tegen alle moslims van wie ik niks kwaads mag zeggen over dat Arabische stuk ettergezwel Mohammed.

Misschien snapt nu iedereen waarom zo'n huichelachtige bende als het CDA heult met de vijand. Ze hebben net zoveel boter op hun hoofd als die huichelaars van een andere categorie die het atheïsme prediken, en die nu als ware NSB-ers heulen met de foute moraal die ze eerder altijd hebben bestreden: de linkse kerk. Pas op beste vrienden voor mensen die je niet kunt vertrouwen en altijd met een dubbele agenda werken.

De holocaust was griezelig en weerzinwekkend, net zoals de aanbevelingen in de koran, en die vallen beide niet te ontkennen. Wel het aantal slachtoffers. Maar die holocaust is niet erger dan wat de Amerikanen in Vietnam hebben uitgevreten. Zoals de Duitsers zich op de joden wierpen, zo wierpen al die verschrikkelijk domme Amerikanen zich op de Vietnamezen. En dan heb ik het nog niet gehad over wat er is gebeurd in Cambodja onder de goedkeurende oplettende knipoog van uncle Sam. Arme Khadafi. Je bent slachtoffer geworden van de willekeur van uncle Sam. Ik wens Israël dan ook uit de grond van mijn hart alle sterkte toe met de beruchte willekeur van diezelfde uncle Sam die ons bevrijd heeft van de Duitsers.

O ja. Die uncle Sam, die goeie ouwe lobbes, heeft er voor gezorgd dat alle nazi kopstukken onder de hakbijl vielen. Zo! Gerechtigheid moest plaatsvinden. Was dat zo? Gerechtigheid? Nou ja, met uitzondering dan van al die echt smerige nazi's die de Amerikanen na de oorlog voor eigen gebruik meenamen en dus NIET veroordeelden, laat staan lieten ophangen of onthoofden. Wie het nu nog niet snapt kan zich maar beter bezig gaan houden met het oplossen van de wekelijkse puzzelboekjes of postzegels gaan verzamelen.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Kolonisatie van Mars noodzaak!

Bericht door Pilgrim »

mercator schreef:Ik ben achterdochtig met dat woordje "bevrijden". Het houdt wat te veel kant-en-klaar waardeoordeel in.
Jij vond het dus kennelijk niet zo’n bevrijding. Ik heb inderdaad een waardeoordeel waar volgens mij niets mis mee is, maar of ik dat van jouw waardeoordeel ook kan zeggen weet ik nog zo niet. Ik ben zo eigenwijs om in goede en foute waardeoordelen te geloven.
mercator schreef:Nu willen de VS Europa laten wegzinken in een moeras van moslims en daar moeten we helemaal niet zo blij mee zijn.
Ben je niet een beetje paranoïde?
mercator schreef:Voel jij je happy met een zwarte moslim in het Witte Huis ? Die heeft meer macht over Europees leven en dood dan 10 Hitlers te samen.
Hij is een naïeve dhimmi, maar geen Hitler en niettemin wel een democraat (en dus met veel minder macht dan Hitler) en zal na een tijdje gewoon herkozen worden zodat hij verder geen probleem meer is.
mercator schreef:
'Hans van de Mortel' schreef: Op den duur had de Duitse bezettingsmacht het ook moeten opgeven.
Zeker. Na een tijdje zou er een normalisatie zijn opgetreden. Het was de bedoeling van de Duitsers om dat zo snel mogelijk te bewerkstelligen en daarom heeft het Duitse leger zich bij de inval in W Europa voorbeeldig gedragen tegen de burgerbevolking om de herinnering aan de terreur van 1914 weg te nemen.
Ik geloof hier helemaal niets van! De SS was de grootste terreurorganisatie in de geschiedenis van de mensheid. Denk alleen maar aan al die razzia’s en had niet veel gescheeld of de hele Nederlandse bevolking zou gedeporteerd zijn geweest. De overwinning van het nationaal-socialisme zou het einde van de beschaving betekend hebben. Wat bedoel je met ‘normalisatie’? Dat de democratie weer teruggekeerd zou zijn? Onzin! Ook de Sovjet Unie heeft tientallen jaren bestaan en het zou blijven bestaan hebben als er niet de concurrentie van het vrije Westen geweest was. Hetzelfde geldt voor nazi-Duitsland. Ik denk dat als de hele wereld in de greep komt van 1 of meer totalitaire ideologieën er geen kans meer bestaat dat je er ooit nog van af komt. De hele mensheid zinkt dan weg in een eindeloze stagnatie waar nooit meer iemand uitkomt! Lees dat boek van George Orwell, 1984, maar eens. Denk ook aan de Islam die al 1400 jaar bestaat! De moslims kunnen zichzelf niet meer verlossen van hun reeds lang overleden tiran Mohammed. De enige reden dat dit soort stelsels het nog niet gewonnen hebben is dat een deel van de mensheid zich er in voldoende mate tegen verzet, waardoor een deel van de wereld VRIJ blijft. Het gevaar van die totalitaire ideologische stelsels is een soort spirituele ondergang die uiteindelijk ook gevolgd zal worden door een fysieke ondergang. Daarom moet er een extra planeet bij komen om de toekomst van het menselijk ras veilig te stellen omdat onze oude wereld langzaam maar zeker te klein begint te worden om dit soort ideologische gevaren voor altijd het hoofd te kunnen bieden. :nono1:

Hans, Mercator, Ik wordt ook een beetje ziek van dat bagatelliseren van de Holoaust. De schattingen dat er ca 5 tot 6 miljoen Joden zijn vermoord zijn redelijk betrouwbaar omdat er gedegen en objectief onderzoek naar gedaan is met veel bewijsmateriaal en ooggetuigeverslagen. Mogelijk is het getal zelfs nog hoger.

http://www.dutch.faithfreedom.org/forum ... 39&t=19937" onclick="window.open(this.href);return false;
Spoiler! :
Statistieken en archieven
Cijfers


Miljoenen Joden zijn door de nazi's omgebracht. Naoorlogse schattingen belopen:

• Polen: >2.350.000
• Sovjet-Unie: >700.000
• Hongarije: 440.000
• Tsjecho-Slowakije: 233.000
• Roemenië: >200.000
• Duitsland: 160.000
• Nederland: 101.800
• Frankrijk: 60.000
• Oostenrijk: 58.000
• Griekenland: 57.000
• Joegoslavië: 55.000 (waarvan 31.000 in Kroatië)
• België: 25.000
• Italië: 8500
• Luxemburg: 3000
• Noorwegen: 700

Het totaal aantal vermoorde Joden wordt geschat op getallen tussen de vijf en de zes miljoen.

Archieven
De Duitsers hebben zelf archieven bijgehouden van de slachtoffers van de Holocaust. Onder andere het Nederlandse overzicht In memoriam (zie hierna) met de namen van 100.000 vermoorde Joden is hierop gebaseerd.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Jodenvervolging" onclick="window.open(this.href);return false;

Vrijwel alle academici en geschiedkundigen ontkrachten bovengenoemde uitspraken om onder andere de volgende redenen:

• Het bewijs aangaande de gebeurtenissen is te wijdverspreid en te goed gedocumenteerd om vervalst te zijn geweest, zie bijvoorbeeld de publicaties van Robert Jan van Pelt.
• Zo waren er duizenden overlevenden van de concentratiekampen die zeer duidelijke ooggetuigenverslagen hebben vastgelegd over de toestanden en de gang van zaken daar (zoals Rudolph Vrba en Jaap van Duijn (dwangarbeider)). Bovendien zijn deze verklaringen eensluidend; ze verwijzen (weliswaar gekleurd door de persoonlijke perceptie van de desbetreffende getuige) zeer duidelijk naar overeenkomstige gebeurtenissen. Het is hoogst onwaarschijnlijk dat al deze getuigen in een complot zaten en daarom allemaal gelijkluidende verslagen gaven over hun belevenissen;
• Er waren verschillende hoge nazi's zoals Rudolf Höss en bewakers van concentratie- en vernietigingskampen die de verslagen onafhankelijk hebben bevestigd.

Hoewel de nazi's aan het eind van de oorlog veel materiële bewijzen trachtten te vernietigen is er genoeg overgebleven, zoals persoonlijke spullen waaronder de honderdduizenden brillen, tassen en koffers, kledingstukken en schoenen die in opslagkamers bij de kampen werden aangetroffen. Zelfs grote balen mensenhaar werden aangetroffen dat alleen door tienduizenden personen geleverd kon zijn. Een belangrijke omstandigheid was ook dat de nazi's een nauwkeurige administratie bijhielden van de gevangenen in de kampen en de transporten die dagelijks aankwamen. Deze is bij sommige kampen redelijk intact in handen van de snel oprukkende geallieerden gevallen. Deze administraties spraken duidelijke taal over de gebeurtenissen waarvan zij verslag deden.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Holocaustontkenning" onclick="window.open(this.href);return false;
Laatst gewijzigd door Anonymous op wo nov 09, 2011 7:21 pm, 4 keer totaal gewijzigd.
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Kolonisatie van Mars noodzaak!

Bericht door mercator »

Pilgrim schreef: Jij vond het dus kennelijk niet zo’n bevrijding.
Weet ik niet. Ik was er helemaal niet bij en jij ook niet. Wat bevrijding is voor de een is slavernij voor de ander. Egypte is nu ook "bevrijd", maar de Christenen daar zullen daar een heel andere term voor hebben.

En opteren voor een objectief onderzoek van een fenomeen is iets helemaal anders dan het "bagatelliseren" ervan.

En een "bron" als wikipedia die Srebrenica als een "massamoord van onschuldige moslimburgers door Servische milities" beschouwt kan ik niet zomaar ernstig nemen, sorry.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Kolonisatie van Mars noodzaak!

Bericht door Pilgrim »

Je vergelijkt de vrijheid van de onderdrukker om te onderdrukken met de vrijheid van voormalige onderdrukten die nu vrij zijn van de onderdrukker. Je blik is vertroebeld Mercator.

Welk fenomeen wil je objectief onderzoeken? De Holocaust is uit den treure onderzocht. Of bevalt het resultaat daarvan je niet?
Laatst gewijzigd door Anonymous op wo nov 09, 2011 12:08 am, 1 keer totaal gewijzigd.
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Kolonisatie van Mars noodzaak!

Bericht door mercator »

Pilgrim schreef:[ De SS was de grootste terreurorganisatie in de mensheid. Denk alleen maar aan al die razzia’s en had niet veel gescheeld of de hele Nederlandse bevolking zou gedeporteerd zijn geweest.]
??? Waar naartoe dan ? Het leeuwendeel van de deportaties in WO II in Nederland is door Nederlanders zelf georganiseerd, niet door de SS. Ongeveer zoals nu de Ondergang van Nederland ook door de linkse Nederlanders wordt bespoedigd, niet door de moslims zelf.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Kolonisatie van Mars noodzaak!

Bericht door mercator »

Pilgrim schreef: Welk fenomeen wil je objectief onderzoeken? De Holocaust is uit den treure onderzocht.
Zo wil het de Algemeen Gevestigde Mening, idd.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Kolonisatie van Mars noodzaak!

Bericht door Pilgrim »

mercator schreef:??? Waar naartoe dan ?
Hitler wilde ze naar Rusland deporteren. Maar mijn toetsenbord werkt opeens niet goed meer. :(
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Koloniseren is een besmet woord. Ander woord graag!

Bericht door mercator »

De irrationele fascinatie en verering voor Joden in het huidige Nederland is een rijkelijk laat schuldgevoel voor de enthousiaste medewerking aan de Jodenvervolging door de Nederlanders ZELF, een andere verklaring kan ik er niet voor vinden. In verhouding werden in Nederland veel meer Joden op transport gezet dan in de fascistische staten Italië en Spanje !

Dat neemt totaal absurde vormen aan, tot en met het idee dat Israël een soort provincie van Nederland( of omgekeerd) zou zijn, of dat de Nederlandse beschaving Joodse wortels zou hebben 8) ...Ook Wilders meent te moeten meedoen aan die mystificaties.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Kolonisatie van noodzaak! Idee voor veilig Israël?

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Het lijkt hier wel of Pilgrim een onuitwisbaar diepgeworteld schuldgevoel etaleert naar wat ooit fout is gegaan. Mercator en Hans van de Mortel hebben dat schuldgevoel in het geheel niet. Dat is het verschil. En dat is maar goed ook.

En de Duitse SS? Nou, ik weet bijvoorbeeld dat een broer van mijn vader, een oom dus, bij de SS was. Mijn vader was trouwens in het begin lid van de NSB. Ik heb die oom in totaal een keer ontmoet toen ik tien jaar was of zoiets. Hij was destijds gevangen genomen door de Russen in Oost-Duitsland en is na zijn vrijlating in West-Duitsland gaan wonen, want in Nederland was - denk ik - geen plaats meer voor hem. Een andere oom, een broer van mijn Duitse moeder was een Stuka piloot die aan niet één gevechtshandeling heeft deelgenomen. Voordat de aanval op Engeland begon kwam hij om in de lucht (in de stratosfeer?). Hij kreeg een staatsbegrafenis. Waarom? Omdat de Luftwaffe hem waarschijnlijk bij een experiment betrokken had.

En de SS? De SS was een elite corps die vaak werd ingezet voor moeilijke klussen. Voor de rest waren het soldaten zoals de Amerikanen in Vietnam. Nou, daar was toch niks mis mee?

Doeiiii!

P.S.: volgens mij kun je ergens wel aan Mercator zijn gezicht zien dat hij van Japanse afkomst is. Niet zo best dus. :drool:
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Kolonisatie van Mars noodzaak!

Bericht door mercator »

Tja. Mijn eigen vader was communistisch "verzetsman" in de nadagen van WO II . We hebben nooit het fijne geweten van zijn strapatsen(1 moord op een collaborateur was er alleszins bij), hij sprak daar nooit over. Op het einde van zijn leven zei hij wel totaal onverwacht je wil niet weten wat voor een krapuul die "verzetshelden" waren en hoeveel nette Duitsers er waren...
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Kolonisatie van Mars noodzaak!

Bericht door Pilgrim »

'Hans van de Mortel' schreef:Zoals de Duitsers zich op de joden wierpen, zo wierpen al die verschrikkelijk domme Amerikanen zich op de Vietnamezen. En dan heb ik het nog niet gehad over wat er is gebeurd in Cambodja onder de goedkeurende oplettende knipoog van uncle Sam.
Je bent niet goed wijs man. De massamoorden in Cambodja door de communisten van Pol Pot hebben nooit de goedkeuring gehad van Amerika. Integendeel, er waren in Amerika zelfs stemmen om in te grijpen om humanitaire redenen, maar de risico’s en de offers werden daarvoor te groot geacht. En ook de Vietcong was natuurlijk niet te vergelijken met weerloze Joodse burgers. Hoewel er wel oorlogsmisdaden hebben plaatsgevonden zijn er in Vietnam nooit concentratiekampen geweest waar Vietnamezen massaal uitgeroeid werden.
'Hans van de Mortel' schreef:En de SS? De SS was een elite corps die vaak werd ingezet voor moeilijke klussen. Voor de rest waren het soldaten zoals de Amerikanen in Vietnam. Nou, daar was toch niks mis mee?
Hans, moet ik je voortaan Hans Worst noemen? :? De SS was betrokken bij nagenoeg alle terreur- en oorlogsmisdaden en dan specifiek de massamoorden op de Joden en andere ‘untermenschen’. In totaal zijn er misschien wel 11 miljoen mensen (Joden plus anderen) die in koelen bloede vermoord zijn. Volgens de rechters van het Neurenberg Tribunaal moest daarom de gehele SS als een misdadige organisatie beschouwd worden. Ze waren niet vergelijkbaar met de doorsnee soldaten omdat hun wreedheid principieel was. Om dat te goed te bewijzen kregen de SS rekruten vanaf het begin van hun opleiding een herdershond mee die ze aan het eind van opleiding met hun eigen handen moesten afmaken. :(

Verder zou ik het op prijs stellen als jij en Mercator deze topic niet voortdurend gaan verpesten met allemaal rotzooiposts. Maak daarvoor een eigen topic s.v.p. :nono1:
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89724
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Kolonisatie van Mars noodzaak!

Bericht door Ariel »

Ik ga het topic splitsen Pilgrim. Ik ben niet blij met die klus.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Koloniseren is een besmet woord. Ander woord graag!

Bericht door Pilgrim »

In ieder geval bedankt Ariel. Mijn topic raakte ernstig vervuild, met het gevaar dat het veel mensen zou afstoten. Het ziet er nu weer beter uit. :wink:
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89724
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Koloniseren is een besmet woord. Ander woord graag!

Bericht door Ariel »

Graag gedaan Pilgrim. Loop het topic nog maar even door, en als je nog meer posten ziet die er uitmoeten, dan moet jij hier de links neer zetten als je wilt.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Koloniseren is een besmet woord. Ander woord graag!

Bericht door Pilgrim »

Ik zal er nog wel even doorheen gaan, maar ik denk dat het beter is als de rest maar blijft staan. Onze site is nu eenmaal een anti-Islamsite en veel reacties worden onbegrijpelijk als er allemaal posten uitgehaald worden. Laten we het dus hier maar bij laten.
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Plaats reactie