Lieve leden

Dihya
Berichten: 398
Lid geworden op: di mei 24, 2011 2:16 pm

Re: Lieve leden

Bericht door Dihya »

Pilgrim schreef:
Dihya schreef:Maar, is het wel gelukt?
Ja, met eentje tot dusver. De meeste andere politieke partijen hebben geen tijd of zijn niet geinteresseerd. Zonder memorecorder van mijn collega zou ik het niet voor elkaar gekregen hebben om het één en ander op papier te zetten. Ik zal je het verslag wel toe mailen. Misschien heb je wat opbouwende kritiek.
Een memo kan handig zijn, maar het heeft natuurlijk ook zijn nadelen, die jij vast ook ondervonden hebt. Het duurt ellenlang en je moet alles weer terugluisteren, wat veel tijd en moeite in beslag neemt. Afijn, mail maar even, dan prikken we ook even een datum. BFA zei dat hij rond de 20e van juli wel kan komen en dat is mooi, aangezien ik begin augustus naar Marokko ga.
Voorwaar, het meest waarachtige woord is het Boek van Allah en de beste leiding is de leiding van Mohammad.
Dihya
Berichten: 398
Lid geworden op: di mei 24, 2011 2:16 pm

Re: Lieve leden

Bericht door Dihya »

King George schreef:Dihya, waar is je sexy avatar gebleven? Je had zo'n mooi, wit strak rokje als avatar.
Nederlanders staan bekend om hun vieze pedofiele gevoelens en lusten, dus ik heb het maar weggehaald. Stel je eens voor zeg dat jij er helemaal opgewonden van raakt. Heb al in het dagelijks leven genoeg te maken met smerige Nederlandse mannen die met hun ogen niet van mij kunnen afblijven. Smerig hoor.
Voorwaar, het meest waarachtige woord is het Boek van Allah en de beste leiding is de leiding van Mohammad.
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Lieve leden

Bericht door Dhana »

Kunnen jullie hierover niet verder gaan via PB's? Daar is die mogelijkheid namelijk voor in het leven geroepen.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Dihya
Berichten: 398
Lid geworden op: di mei 24, 2011 2:16 pm

Re: Lieve leden

Bericht door Dihya »

Zwartmeer, kan je mijn foto even uit je citaat halen? Ik weet dat je het met opzet gedaan hebt, maar toch verzoek ik je vriendelijk dat even te doen.

Maak je maar geen zorgen om mijn koppie. Die is helemaal in tact.
Voorwaar, het meest waarachtige woord is het Boek van Allah en de beste leiding is de leiding van Mohammad.
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Lieve leden

Bericht door Dhana »

Dihya schreef:
King George schreef:Dihya, waar is je sexy avatar gebleven? Je had zo'n mooi, wit strak rokje als avatar.
Nederlanders staan bekend om hun vieze pedofiele gevoelens en lusten, dus ik heb het maar weggehaald. Stel je eens voor zeg dat jij er helemaal opgewonden van raakt. Heb al in het dagelijks leven genoeg te maken met smerige Nederlandse mannen die met hun ogen niet van mij kunnen afblijven. Smerig hoor.

Mhhm, zouden die dan te veel over Mohammed te weten zijn gekomen, vraag ik me nu af.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Gebruikersavatar
Eliabe
Berichten: 3961
Lid geworden op: di mei 12, 2009 8:11 pm

Re: Lieve leden

Bericht door Eliabe »

Er zit noch wat zaad in je mondhoeken.
God schiep mens en dier, maar welke idioot bracht de islam hier?
Gesloten