Lieve leden

Dihya
Berichten: 398
Lid geworden op: di mei 24, 2011 2:16 pm

Lieve leden

Bericht door Dihya »

Ga jullie weer voor een tijdje verlaten. Maar kom wel ooit een keer terug hoor! Een kus van mij en tot gauw.
Afbeelding
Voorwaar, het meest waarachtige woord is het Boek van Allah en de beste leiding is de leiding van Mohammad.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Lieve leden

Bericht door Pilgrim »

Nou tot kijk dan maar! Je komt hier trouwens toch maar eens in de zoveel weken of maanden, dus het zal niet zo veel verschil maken als je even weg bent.
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Lieve leden

Bericht door Dhana »

Sorry, ik kan er niets aan doen maar ik heb zelden zo'n ordinaire tronie gezien.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Lieve leden

Bericht door Pilgrim »

Maar Dhana toch...! :oops:
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Ozes
Berichten: 5833
Lid geworden op: za sep 17, 2011 4:05 pm

Re: Lieve leden

Bericht door Ozes »

Okay, fijne ramadan (Ramadan Mubarak zeggen de kids tegenwoordig), en tot ziens
"There is no need to exaggerate the part played in the creation of Bolshevism and in the actual bringing about of the Russian Revolution, by these international and for the most part atheistical Jews, it is certainly a very great one; it probably outweighs all others.

~Winston Churchill.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Lieve leden

Bericht door Ariel »

Dit is een naakte judas kus. Chaimae ziet er ongekleed uit.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Lieve leden

Bericht door Dhana »

Dat krijg je ervan als je alleen in bepaalde kleding (of niet) kan vertonen buiten het gezicht van je familie.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Lieve leden

Bericht door mercator »

Dihya schreef:Ga jullie weer voor een tijdje verlaten. Maar kom wel ooit een keer terug hoor!
Dat zal helaas niet gaan, want binnen het jaar hebben de moslimbroeders je geliefde broedplaats Marokko ingepalmd en is het gebruik van internet alleen nog toegestaan voor het verspreiden van Koran-gejammer en Al Qaida- bommen handleidingen :lol: !
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Dihya
Berichten: 398
Lid geworden op: di mei 24, 2011 2:16 pm

Re: Lieve leden

Bericht door Dihya »

Pilgrim, woon nu in jouw buurt. Binnekort eens wat gaan drinken en bijkletsen? :)

Goh, arme Dhana toch... ik kleed me gewoon zoals ik wil en heb gelukkig alle vrijheid om me te kleden zoals ik dat wens. Kan je natuurlijk niet hebben want het is onmogelijk dat een moslima die vrijheid heeft. Verdomme, dat past niet in jouw referentiekader!
Voorwaar, het meest waarachtige woord is het Boek van Allah en de beste leiding is de leiding van Mohammad.
Dihya
Berichten: 398
Lid geworden op: di mei 24, 2011 2:16 pm

Re: Lieve leden

Bericht door Dihya »

Ariel schreef:Dit is een naakte judas kus. Chaimae ziet er ongekleed uit.
Muah, alleen als het warm weer is kleed ik me wat naakt.
Voorwaar, het meest waarachtige woord is het Boek van Allah en de beste leiding is de leiding van Mohammad.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Lieve leden

Bericht door Pilgrim »

Dihya schreef:Pilgrim, woon nu in jouw buurt. Binnenkort eens wat gaan drinken en bijkletsen? :)
Ja goed. Geef maar een seintje. Waar woon je nu?
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Dihya
Berichten: 398
Lid geworden op: di mei 24, 2011 2:16 pm

Re: Lieve leden

Bericht door Dihya »

mercator schreef:
Dihya schreef:Ga jullie weer voor een tijdje verlaten. Maar kom wel ooit een keer terug hoor!
Dat zal helaas niet gaan, want binnen het jaar hebben de moslimbroeders je geliefde broedplaats Marokko ingepalmd en is het gebruik van internet alleen nog toegestaan voor het verspreiden van Koran-gejammer en Al Qaida- bommen handleidingen :lol: !
Scheer je weg.. ik ga heerlijk op vakantie. Ga jij je ondertussen maar lekker druk maken over het paard van troje, genaamde de islam en je daar over opwinden..... spreek je na mijn vakantie wel weer, schatje! Kus kus kus...
Voorwaar, het meest waarachtige woord is het Boek van Allah en de beste leiding is de leiding van Mohammad.
Dihya
Berichten: 398
Lid geworden op: di mei 24, 2011 2:16 pm

Re: Lieve leden

Bericht door Dihya »

Pilgrim schreef:
Dihya schreef:Pilgrim, woon nu in jouw buurt. Binnenkort eens wat gaan drinken en bijkletsen? :)
Ja goed. Geef maar een seintje. Waar woon je nu?
Prima! In Den Haag... we kunnen ook wel gewoon bij mij thuis gezellig wat drinken... is wat knusser en gezelliger. :-P In elk geval komt BFA binnekort bij mij logeren, dus ik laat het je nog wel weten.. misschien dat we het dan samen kunnen laten vallen. Je hoort nog van mij!
Dihya
Berichten: 398
Lid geworden op: di mei 24, 2011 2:16 pm

Re: Lieve leden

Bericht door Dihya »

Ariel, dit is niet naakt hoor...
Afbeelding
Voorwaar, het meest waarachtige woord is het Boek van Allah en de beste leiding is de leiding van Mohammad.
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Lieve leden

Bericht door Dhana »

Dihya schreef:Pilgrim, woon nu in jouw buurt. Binnekort eens wat gaan drinken en bijkletsen? :)

Pas maar op dat je papa daar niet achter komtof je Iraanse echtgenoot. Dan zwaait er wat. Weet je zeker dat je dat als getrouwde moslima zo maar kan doen? Ik maak me nu wel een beetje bezorgd om je.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Lieve leden

Bericht door mercator »

Dihya schreef: referentiekader!
Je bent echt super-geïntegreerd dat je zulke woorden kent zeg! Wat een multicultureel succes!
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Dihya
Berichten: 398
Lid geworden op: di mei 24, 2011 2:16 pm

Re: Lieve leden

Bericht door Dihya »

Over zorgen gesproken. Moet jij niet al in bed liggen en rusten, Dhana? Ik maak me ook ernstige zorgen over jou hoor. :lol:
Voorwaar, het meest waarachtige woord is het Boek van Allah en de beste leiding is de leiding van Mohammad.
Dihya
Berichten: 398
Lid geworden op: di mei 24, 2011 2:16 pm

Re: Lieve leden

Bericht door Dihya »

mercator schreef:
Dihya schreef: referentiekader!
Je bent echt super-geïntegreerd dat je zulke woorden kent zeg! Wat een multicultureel succes!
Gosh, nu word ik echt emotioneel. Voor het eerst dat Mercator een veer in mijn reet steekt. Geef me eens even een zakdoekje. :roll:
Voorwaar, het meest waarachtige woord is het Boek van Allah en de beste leiding is de leiding van Mohammad.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Lieve leden

Bericht door Pilgrim »

Dihya schreef:Prima! In Den Haag... we kunnen ook wel gewoon bij mij thuis gezellig wat drinken... is wat knusser en gezelliger. :-P In elk geval komt BFA binnekort bij mij logeren, dus ik laat het je nog wel weten.. misschien dat we het dan samen kunnen laten vallen. Je hoort nog van mij!
Dus BFA komt ook en logeren nog wel. Ik was altijd van plan om hem nog eens te bezoeken, maar hij woont zo ver weg. Hans doet bezoekt hem echter regelmatig. Nu ja, als hij bij jouw zit wordt dat wat makkelijker. Ik had je laatst trouwens nog nodig vanwege je journalistiek vaardigheden, maar je hebt niets meer van je laten horen toen ik je laatst emailde. We hebben de interviews nu zelf maar gedaan. :-|
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Dihya
Berichten: 398
Lid geworden op: di mei 24, 2011 2:16 pm

Re: Lieve leden

Bericht door Dihya »

Pilgrim, had wat dingen.... heb om eerlijk te zijn BFA al een lange tijd niet meer gemaild omdat er wat dingen waren/nu nog spelen. Uhuum, ik mail je nog wel en dan ook echt!! Erewoord. Maar, is het wel gelukt?
Voorwaar, het meest waarachtige woord is het Boek van Allah en de beste leiding is de leiding van Mohammad.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Lieve leden

Bericht door Pilgrim »

Dihya schreef:Maar, is het wel gelukt?
Ja, met eentje tot dusver. De meeste andere politieke partijen hebben geen tijd of zijn niet geinteresseerd. Zonder memorecorder van mijn collega zou ik het niet voor elkaar gekregen hebben om het één en ander op papier te zetten. Ik zal je het verslag wel toe mailen. Misschien heb je wat opbouwende kritiek.
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24957
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Lieve leden

Bericht door King George »

Dihya, waar is je sexy avatar gebleven? Je had zo'n mooi, wit strak rokje als avatar.
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: Lieve leden

Bericht door Zwartmeer »

Dihya schreef:Ariel, dit is niet naakt hoor...
Afbeelding
Weet je waarom Dihya's gezicht niet op de foto staat? Hierom!:
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Lieve leden

Bericht door Manon »

Het niveau overstijgt zichzelf weer eens.
Het walmt hier alsof er een beerput opengaat.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Lieve leden

Bericht door Dhana »

circe schreef:Het niveau overstijgt zichzelf weer eens.
Het walmt hier alsof er een beerput opengaat.

Ik denk dat onze huismoslima geen notie heeft wat niveau inhoudt. In wezen kan ze het niet helpen dat ze is zoals ze is. Helaas lopen er hier duizenden van hetzelfde kaliber rond. Alleen is zij de enige die ons hier haar de beerput waar zij en haar medemoslima's in verblijven laat ruiken.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Gesloten