Drogreden verplicht.

Teva Teff

Drogreden verplicht.

Bericht door Teva Teff »

mercator schreef:[quote="Teva TeffDit is een stropopredenering.
Bij deze drogreden wordt de positie van iemand zodanig verdraaid (versimpeld, overdreven, enzovoort) dat het makkelijker aan te vallen is. Het werkelijke standpunt wordt dus vervangen door een argument dat onderuitgehaald kan worden. De gebruiker van de drogreden weerlegt dus eventueel het verdraaide argument in plaats van het werkelijke argument.
Wikipedia.
Jij moet echt in het onderwijs gaan jongen. Die combinatie van pedanterie en politieke correctheid die jij tentoon spreidt is daar de norm, je gaat je daar kiplekker voelen onder gelijkgestemde pseudo intellectuelen.
Ad Hominem!
(Daarbij: Leer quoten!)
Laatst gewijzigd door Teva Teff op zo sep 30, 2012 2:43 pm, 2 keer totaal gewijzigd.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Waar komt dat toch vandaan?

Bericht door mercator »

Teva Teff schreef:[gelijkgestemde pseudo intellectuelen.
[/quote]
Ad Hominem![/quote]

Quod licet Jovi non licet bovi !
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Teva Teff

Re: Waar komt dat toch vandaan?

Bericht door Teva Teff »

mercator schreef:
Teva Teff schreef:[gelijkgestemde pseudo intellectuelen.
Ad Hominem![/quote]

Quod licet Jovi non licet bovi ![/quote].
.
.
.
.
.
Leer quoten!
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Waar komt dat toch vandaan?

Bericht door mercator »

Teva Teff schreef: Quod licet Jovi non licet bovi !
.
.
.
.
.
.
Leer quoten![/quote]

Maar weet je nu al wat het wil zeggen?
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Teva Teff

Re: Waar komt dat toch vandaan?

Bericht door Teva Teff »

Jij moet echt in het onderwijs gaan jongen. Die combinatie van pedanterie en politieke correctheid die jij tentoon spreidt is daar de norm, je gaat je daar kiplekker voelen onder gelijkgestemde pseudo intellectuelen.
Alweer een drogreden, deze keer een ad hominem.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89717
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: junk

Bericht door Ariel »

Voor de geestelijk iets minder bedeelde onder ons......Hier is de lijst met drogreden te vinden,

http://nl.wikipedia.org/wiki/Categorie:Drogreden
Afbeelding
Hier volgen een paar belangrijke drogreden, die we naar mijn idee wat vaker op dit forum moeten gebruiken, om zo ons forum toch nog een enigszins intelligente boost te geven. Ik raad jullie dan ook sterk aan om de wikipedia pagina drogreden uit het hoofd te leren. .

Ad nauseam is een begrip uit het Latijn en betekent "tot misselijkheid toe" of "tot walgens toe".

Tu quoque is een begrip uit het Latijn en betekent ‘jij ook’. Het wordt ook wel een jij-bak genoemd.

Ad hominem is een begrip uit het Latijn en betekent "op de man".
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: junk

Bericht door mercator »

Ariel schreef:Hier volgen een paar belangrijke drogreden, die we naar mijn idee wat vaker op dit forum moeten gebruiken, om zo ons forum toch nog een enigszins intelligente boost te geven. Ik raad jullie dan ook sterk aan om de wikipedia pagina drogreden uit het hoofd te leren. [/size].
Ja het niveau is hier te laag, al goed dat af en toe een hoogst intelligente Freethinker hier zijn weldadige licht doet schijnen.
Het summum van intellectualiteit is de hele wikipedia van buiten leren.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: junk....en drogreden

Bericht door Dhana »

Je zou kunnen denken dat het echt aardig is van Tev om ons zo maar voor niets te onderwijzen maar als je verder nadenkt is het toch wel een soort van egoïstisch bekrompen om mensen op die manier te dwingen naar jouw eigen niveau af te dalen.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Waar komt dat toch vandaan?

Bericht door Dhana »

Teva Teff schreef:
Leer quoten!

Leer mens te worden.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: junk....en drogreden

Bericht door Dhana »

Nog geen vraaag trouwens. Onder welke drogreden valt het negeren van vragen die niet beantwoord (kunnen) worden omdat daarmee de eigen stelling onderuit gehaald wordt?
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89717
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Waar komt dat toch vandaan?

Bericht door Ariel »

Dhana schreef:
Leer mens te worden.
A fortiori !!!!!!! Abundat dulcibus vitiis.
Maar beste Dhana....Ad impossibile nemo tenetur
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: junk....en drogreden

Bericht door Dhana »

Beste Teva, ik krijg gewoon last plaatsvervangend schaamtegevoel om te zien hoe jij jezelf hier alleen maar belachelijk maakt .
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Waar komt dat toch vandaan?

Bericht door mercator »

Dhana schreef:
Teva Teff schreef:
Leer quoten!

Leer mens te worden.
Herinner je je dat verborgen camera filmpje nog dat mijn vrouw en ik hebben opgenomen? De ene Somalische junk tegen de andere: Vuile kutn.e.g.e.r ! Kutbuitenlander! Leer Nederlands vriend !
Ik moest daar gelijk aan denken toen ik die dringende aanbeveling van prof.dr. T .Teef zag.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Waar komt dat toch vandaan?

Bericht door Dhana »

mercator schreef:
Dhana schreef:
Teva Teff schreef:
Leer quoten!

Leer mens te worden.
Herinner je je dat verborgen camera filmpje nog dat mijn vrouw en ik hebben opgenomen? De ene Somalische junk tegen de andere: Vuile kutn.e.g.e.r ! Kutbuitenlander! Leer Nederlands vriend !
Ik moest daar gelijk aan denken toen ik die dringende aanbeveling van prof.dr. T .Teef zag.

Zover was ik nog niet gekomen. Maar je hebt inderdaad gelijk, Mercator.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Teva Teff

Re: Moderatoringreep.

Bericht door Teva Teff »

Aan de moderator:
Begrijp ik het goed?
Het signaleren van een drogreden ( een als feit gepresenteerde onwaarheid ) is op dit forum niet toegestaan?
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Moderatoringreep.

Bericht door Dhana »

Teva Teff schreef:Aan de moderator:
Begrijp ik het goed?
Het signaleren van een drogreden ( een als feit gepresenteerde onwaarheid ) is op dit forum niet toegestaan?

Hoezo dat? Zit er dan een slotje op op dit topic?

Ik ken een forum waar het wel toegestaan is om iemand een levensbeïendigend spuitje toe te wensen en er slotjes bij de vleet geplaatst worden en dan nog met name daar waar een discussie de richting van verlies voor het forumgedachtengoed op dreigt te gaan. Me dunkt dat het hier nogal meevalt allemaal.
Laatst gewijzigd door Dhana op zo sep 30, 2012 2:49 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Gebruikersavatar
Ozes
Berichten: 5833
Lid geworden op: za sep 17, 2011 4:05 pm

Re: Moderatoringreep.

Bericht door Ozes »

Teva Teff schreef:Aan de moderator:
Begrijp ik het goed?
Het signaleren van een drogreden ( een als feit gepresenteerde onwaarheid ) is op dit forum niet toegestaan?
Als je nog 1 keer een drogreden aanwijst, of dat nou op FFI is, of gewoon in je woonkamer terwijl je tegen jezelf aan het praten bent, word je inderdaad verbannen.
"There is no need to exaggerate the part played in the creation of Bolshevism and in the actual bringing about of the Russian Revolution, by these international and for the most part atheistical Jews, it is certainly a very great one; it probably outweighs all others.

~Winston Churchill.
Teva Teff

---

Bericht door Teva Teff »

Ik heb dit topic niet geopend.
De topictitel is niet van mijn hand.
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: ---

Bericht door Dhana »

Teva Teff schreef:Ik heb dit topic niet geopend.
De topictitel is niet van mijn hand.
En jouw drogreden posts zijn ook niet van jouw hand? Tjonge, tjonge. Was er maar een overkoepelend forumorgaan waar je een aanklacht in kan dienen.
Laatst gewijzigd door Dhana op zo sep 30, 2012 2:54 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89717
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Moderatoringreep.

Bericht door Ariel »

Teva Teff schreef:Aan de moderator:
Begrijp ik het goed?
Het signaleren van een drogreden ( een als feit gepresenteerde onwaarheid ) is op dit forum niet toegestaan?
Nee, nee, of ja, ja...Absoluut is dat WEL toegestaan lieverd. Ik heb zelfs een oproep op het forum (zelfs in dit draadje, kijk maar even ) gedaan dat we nu allemaal verplicht moeten gaan Tu quoque'n en Ad hominemen. Het liefst zie ik nu iedereen volop Ad nauseamen, zodat ik dan heel nuttig wat zakjes en emmertjes kan ronddelen.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ozes
Berichten: 5833
Lid geworden op: za sep 17, 2011 4:05 pm

Re: Drogreden verplicht.

Bericht door Ozes »

Moet ik latijnse termen gebruiken of mag ik ook Harry Potter referenties gebruiken?

Ik denk dat reductio ad absurdum mijn stopwoordje gaat woorden.
"There is no need to exaggerate the part played in the creation of Bolshevism and in the actual bringing about of the Russian Revolution, by these international and for the most part atheistical Jews, it is certainly a very great one; it probably outweighs all others.

~Winston Churchill.
Gebruikersavatar
Schepsel
Berichten: 4929
Lid geworden op: zo jun 20, 2010 6:43 pm
Locatie: 하늘

Re: Moderatoringreep.

Bericht door Schepsel »

Teva Teff schreef:Aan de moderator:
Begrijp ik het goed?
Het signaleren van een drogreden ( een als feit gepresenteerde onwaarheid ) is op dit forum niet toegestaan?
Het topic begint toch met geneuzel over quoten?
Ik heb de beste feiten. Het zijn alternatieve feiten. Niemand respecteert de feiten meer dan ik. De rest is FAKE NEWS. SNEU. Net als ''zogenaamde rechters'' en scheiding der machten, SNEU.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89717
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Drogreden verplicht.

Bericht door Ariel »

Ozes schreef:Moet ik latijnse termen gebruiken of mag ik ook Harry Potter referenties gebruiken?

Ik denk dat reductio ad absurdum mijn stopwoordje gaat woorden.
Als je het maar niet overdrijft zodat wij het niet meer snappen. Je mag ook Latijnse termen uit Asterix gebruiken . Gebruik ook de bekende zin van Obelix "Rare jongens, die Romeinen" ( Belgen, moslims, Grieken tevateffen) naar hartelust als je dat wil.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ozes
Berichten: 5833
Lid geworden op: za sep 17, 2011 4:05 pm

Re: Drogreden verplicht.

Bericht door Ozes »

icon_e_biggrin.gif
"There is no need to exaggerate the part played in the creation of Bolshevism and in the actual bringing about of the Russian Revolution, by these international and for the most part atheistical Jews, it is certainly a very great one; it probably outweighs all others.

~Winston Churchill.
Gebruikersavatar
Schepsel
Berichten: 4929
Lid geworden op: zo jun 20, 2010 6:43 pm
Locatie: 하늘

Re: Drogreden verplicht.

Bericht door Schepsel »

Doe niet zo gemeen naar de koning van de interessante en on topic reacties, waar hij ons zo vaak toe maant.
Ik heb de beste feiten. Het zijn alternatieve feiten. Niemand respecteert de feiten meer dan ik. De rest is FAKE NEWS. SNEU. Net als ''zogenaamde rechters'' en scheiding der machten, SNEU.
Plaats reactie