zucht

Gebruikersavatar
op z'n kop
Berichten: 326
Lid geworden op: za jul 16, 2011 8:38 pm

Re: zucht

Bericht door op z'n kop »

'Hans van de Mortel' schreef:
mercator schreef:
op z'n kop schreef:[ want ik heb alle tijd.
Dat dacht ik al.
Zeg eens omgekeerd hoofd, hoe oud is u? En wat zijn de verwachtingen? Hoog gespannen, vanwege het hiernamaals of mag het ook ietsje minder zijn?
Gossie, wat een aardige vraag. Ik leef tijdloos maar bevind me op de helft van dit aardse leven. Statistisch gezien dan wel, want een klein beetje ijdelheid is me wel gegeven toch?
En mijn verwachtingen, tja verwachtingen. Ik ben gespannen dat wel ja. Het gevoel hebbende dat ook ik de dood niet accepteer, het lijkt eerder een vlucht en een verademing.
Dat gaan onze volgende generaties ons niet in dank afnemen. Deze verontNederlandsing in Nederland bij hun in de schoenen te doen schuiven, die beknelling gaat zweren.
De smakeloze kop van dit land eraf slopen is eigenlijk nog het enige juiste in mijn beleving, maar het gaat te langzaam. Het apparaat wat ons leven beheerst is te machtig, zijn armen en benen te lang.
Maar ja, de dagelijkse dingen die het leven leuk maken zijn de moeite meer dan waard, zoals het vinden van een stukje menselijkheid. Tevree? en neem wat hartelijks van me mee.
Misschien is het niet te laat bij te leren en aan te nemen wat gegeven wordt, geloof en geld. Weten en vergeten.
An evil exists that threatens every man, woman and child of this great nation. We must take steps to ensure our domestic security and protect our homeland.A.H./ Bush./ ?
Plaats reactie