zucht

Gebruikersavatar
op z'n kop
Berichten: 326
Lid geworden op: za jul 16, 2011 8:38 pm

Re: Geert Wilders

Bericht door op z'n kop »

mercator schreef:
op z'n kop schreef:[ want ik heb alle tijd.
Dat dacht ik al.
Dat heb ik je zelf gezegd, niet doen of je ineens slim bent, jij wil dit draadje gewoon verneuken volgens mij.
Misschien is het niet te laat bij te leren en aan te nemen wat gegeven wordt, geloof en geld. Weten en vergeten.
An evil exists that threatens every man, woman and child of this great nation. We must take steps to ensure our domestic security and protect our homeland.A.H./ Bush./ ?
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Geert Wilders

Bericht door mercator »

op z'n kop schreef:[Dat heb ik je zelf gezegd, niet doen of je ineens slim bent, jij wil dit draadje gewoon verneuken volgens mij.
Nee hoor. Ik vraag me gewoon af wat je tegen Wilders en Eva Jinek hebt. Heb je ook iets tegen Moskowizc? Je drukt je ook zo mistig uit, niemand hier begrijpt wat je nu eigenlijk bedoelt.

Mijn idee-on topic- over Wilders: zijn tijd is voorbij, hij heeft natuurlijk gelijk maar zijn ideeën komen minstens 25 jaar te laat. Het is simpelweg to little to late.Het beste wat hij zou kunnen doen is ermee ophouden en nog iets van zijn leven maken ergens waar er niet te veel moslims rondlopen. Wat hij doet is parels voor de zwijnen. Nederland WIL de Islam, daar kan Wilders niks aan veranderen.
Zelfs als Wilders zijn programma onverkort zou kunnen uitvoeren is nog lang niet drastisch genoeg.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
op z'n kop
Berichten: 326
Lid geworden op: za jul 16, 2011 8:38 pm

Re: Geert Wilders

Bericht door op z'n kop »

mercator schreef:
op z'n kop schreef:[Dat heb ik je zelf gezegd, niet doen of je ineens slim bent, jij wil dit draadje gewoon verneuken volgens mij.
Nee hoor. Ik vraag me gewoon af wat je tegen Wilders en Eva Jinek hebt. Heb je ook iets tegen Moskowizc? Je drukt je ook zo mistig uit, niemand hier begrijpt wat je nu eigenlijk bedoelt.

Mijn idee-on topic- over Wilders: zijn tijd is voorbij, hij heeft natuurlijk gelijk maar zijn ideeën komen minstens 25 jaar te laat. Het is simpelweg to little to late.Het beste wat hij zou kunnen doen is ermee ophouden en nog iets van zijn leven maken ergens waar er niet te veel moslims rondlopen. Wat hij doet is parels voor de zwijnen. Nederland WIL de Islam, daar kan Wilders niks aan veranderen.
Zelfs als Wilders zijn programma onverkort zou kunnen uitvoeren is nog lang niet drastisch genoeg.
Denk je nu echt dat je met dit zwaktebod jouw zogenaamd goede bedoelingen naar de oppervlakte kunt brengen? Je haalt er alleen maar meer bagger bij, blinde ziel. :applause:
Misschien is het niet te laat bij te leren en aan te nemen wat gegeven wordt, geloof en geld. Weten en vergeten.
An evil exists that threatens every man, woman and child of this great nation. We must take steps to ensure our domestic security and protect our homeland.A.H./ Bush./ ?
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Geert Wilders

Bericht door mercator »

op z'n kop schreef:[Denk je nu echt dat je met dit zwaktebod jouw zogenaamd goede bedoelingen naar de oppervlakte kunt brengen? Je haalt er alleen maar meer bagger bij, blinde ziel. :applause:
Alleen een technologische aanpak van het moslimprobleem kan ons nog uit de rats halen, en geen hoogbevlogen godsdienstige of filozofische flauwekul. In een notedop:
-registreren van moslims
-onklaar maken van de transport-en communicatiemiddelen in de Islamitische broedgebieden
-geleidelijke deportatie van moslims naar de herkomstgebieden

Dat is écht alles wat nog uitkomst kan bieden hoor, en daar wil Wilders officieel ook niet aan.

Het trieste is dat we de technische middelen zo voor het grijpen hebben om dat uit te voeren maar zonder Mercator als dictator zal het nooit never gebeuren. Begin maar alvast nu een hoofddoek te dragen nu het nog kan uit vrije wil!
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Eliabe
Berichten: 3961
Lid geworden op: di mei 12, 2009 8:11 pm

Re: Geert Wilders

Bericht door Eliabe »

Als je op z"n kop wilt begrijpen, moet je op z"n kop op z'n kop lezen. :nietverstaan:
God schiep mens en dier, maar welke idioot bracht de islam hier?
Gebruikersavatar
op z'n kop
Berichten: 326
Lid geworden op: za jul 16, 2011 8:38 pm

Re: Geert Wilders

Bericht door op z'n kop »

mercator schreef:
op z'n kop schreef:[Denk je nu echt dat je met dit zwaktebod jouw zogenaamd goede bedoelingen naar de oppervlakte kunt brengen? Je haalt er alleen maar meer bagger bij, blinde ziel. :applause:
Alleen een technologische aanpak van het moslimprobleem kan ons nog uit de rats halen, en geen hoogbevlogen godsdienstige of filozofische flauwekul. In een notedop:
-registreren van moslims
-onklaar maken van de transport-en communicatiemiddelen in de Islamitische broedgebieden
-geleidelijke deportatie van moslims naar de herkomstgebieden

Dat is écht alles wat nog uitkomst kan bieden hoor, en daar wil Wilders officieel ook niet aan.

Het trieste is dat we de technische middelen zo voor het grijpen hebben om dat uit te voeren maar zonder Mercator als dictator zal het nooit never gebeuren. Begin maar alvast nu een hoofddoek te dragen nu het nog kan uit vrije wil!
Ga jij maar lekker op je rug liggen, vervelend mannetje uit belgie.
En Eliabe, mijn begin post gaat over het loon wat die onderzoeker van Haren verdient heeft, dus als je gekeken had, weet je precies waar ik het over had, had want mercator zit hier maar een beetje te trollen.
Misschien is het niet te laat bij te leren en aan te nemen wat gegeven wordt, geloof en geld. Weten en vergeten.
An evil exists that threatens every man, woman and child of this great nation. We must take steps to ensure our domestic security and protect our homeland.A.H./ Bush./ ?
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Geert Wilders

Bericht door mercator »

Eliabe schreef:Als je op z"n kop wilt begrijpen, moet je op z"n kop op z'n kop lezen. :nietverstaan:
k Krijg er koppijn van zoals we in Vlaanderen zeggen....vroeger had je hier nog zo eentje, hoe heette die ook weer...bijzitter, bijblijver, bijwoner of zo iets.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89717
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Geert Wilders

Bericht door Ariel »

:lol: Op ze'n kop heeft het over Job Cohen Mercator. Wilders ageerde tegen het bedrag dat Cohen gevangen heeft tijdens zijn onderzoek naar de rellen in Haren. Geert Wilders was daarnet bij Eva maar ik moet eerlijk zeggen dat Eva enorm hard tegen hem optrad. Ik was een Eva fan, maar ik heb nu het idee dat ze weer flink naar links opgeschoven is nu haar relatie met Moskowitz over is. Ze heeft nu een relatie met een zekere Freek Vonk . Hij is bioloog , maar treed graag op in "De Wereld Draait Door". Nou ja, dan weet je het wel.

En op zijn kop is inderdaad erg warrig met zijn posten. Soms weet je niet welke kant hij nou op wil met zijn berichten.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
op z'n kop
Berichten: 326
Lid geworden op: za jul 16, 2011 8:38 pm

Re: Geert Wilders

Bericht door op z'n kop »

mercator schreef:
Eliabe schreef:Als je op z"n kop wilt begrijpen, moet je op z"n kop op z'n kop lezen. :nietverstaan:
k Krijg er koppijn van zoals we in Vlaanderen zeggen....vroeger had je hier nog zo eentje, hoe heette die ook weer...bijzitter, bijblijver, bijwoner of zo iets.
Nogmaals zo een starre visie doet niemand goed, dus hou op andere mensen naar beneden te trappen.
Misschien is het niet te laat bij te leren en aan te nemen wat gegeven wordt, geloof en geld. Weten en vergeten.
An evil exists that threatens every man, woman and child of this great nation. We must take steps to ensure our domestic security and protect our homeland.A.H./ Bush./ ?
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Geert Wilders

Bericht door mercator »

op z'n kop schreef: En Eliabe, mijn begin post gaat over het loon wat die onderzoeker van Haren verdient heeft, dus als je gekeken had, weet je precies waar ik het over had, had want mercator zit hier maar een beetje te trollen.
Ah nu pas begrijp ik het, je drukt je zo vaag uit dat ik dat er niet kon uit opmaken. Ik dacht echt dat het over Wilders en zijn beveiliging ging. Dus die heeft 35.000 euro gekregen voor dat onderzoek? Je moet begrijpen dat Wilders in Vlaanderen wél een groot item is maar wat relletjes ergens in Groningen niet.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
op z'n kop
Berichten: 326
Lid geworden op: za jul 16, 2011 8:38 pm

Re: Geert Wilders

Bericht door op z'n kop »

mercator schreef:
op z'n kop schreef: En Eliabe, mijn begin post gaat over het loon wat die onderzoeker van Haren verdient heeft, dus als je gekeken had, weet je precies waar ik het over had, had want mercator zit hier maar een beetje te trollen.
Ah nu pas begrijp ik het, je drukt je zo vaag uit dat ik dat er niet kon uit opmaken. Ik dacht echt dat het over Wilders en zijn beveiliging ging. Dus die heeft 35.000 euro gekregen voor dat onderzoek? Je moet begrijpen dat Wilders in Vlaanderen wél een groot item is maar wat relletjes ergens in Groningen niet.
Maar om dat inzicht te krijgen moest je wel eerst even andere mensen kleineren? Wat een ongelovelijke rare bedoeling zeg!
Misschien is het niet te laat bij te leren en aan te nemen wat gegeven wordt, geloof en geld. Weten en vergeten.
An evil exists that threatens every man, woman and child of this great nation. We must take steps to ensure our domestic security and protect our homeland.A.H./ Bush./ ?
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Geert Wilders

Bericht door mercator »

:lol: Op ze'n kp heeft het over Job Cohen Mercator.
Prima, maar dan had ik dat in het Job Cohen topic verwacht.
Wilders ageerde tegen het bedrag dat Cohen gevangen heeft tijdens zijn onderzoek naar de rellen in Haren. Geert Wilders was daarnet bij Eva maar ik moet eerlijk zeggen dat Eva enorm hard tegen hem optrad. Ik was een Eva fan, maar ik heb nu het idee dat ze weer flink naar links opgeschoven is nu haar relatie met Moskowitz over is. Ze heeft nu een relatie met een zekere Freek Vonk . Hij is bioloog , maar treed graag op in "De Wereld Draait Door". Nou ja, dan weet je het wel.
Dat illustreert tenvolle wat ik daarnet al zei. Wilders zou met zijn Krystyna ergens naartoe moeten gaan waar het goed toeven is, zijn stemmers bedanken en zijn memoires schrijven als die daar zin in mocht hebben maar voor het overige is zijn strijd gestreden. k Snap niet waar hij de moed en de inzet nog vandaan haalt om zijn ding te doen terwijl heel Mohammedaans en links Nederland zijn kop eraf wil.
Eva Jinek...dat is dus de derde Nederlandse schone die ik ineens niet meer aantrekkelijk vind sinds ik haar politieke voorkeur ken. Femke Halsema en Carice van Houten zijn haar voorgegaan icon_thumbdown.gif
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89717
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Geert Wilders

Bericht door Ariel »

mercator schreef:
op z'n kop schreef: ng. Dus die heeft 35.000 euro gekregen voor dat onderzoek? Je moet begrijpen dat Wilders in Vlaanderen wél een groot item is maar wat relletjes ergens in Groningen niet.
Job Cohen krijgt voor zijn werk in de commissie Project X Haren 35.000 euro. Voor vijftien dagen werken. Met in totaal 20 vergaderingen. Dat is dus 2300 euro per dag. Dat bedrag rekende Geert Wilders voor. Eva deed erg luchtig over dat geld, maar zij is waarschijnlijk aan dat soort bedragen gewend
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Geert Wilders

Bericht door mercator »

op z'n kop schreef:[Maar om dat inzicht te krijgen moest je wel eerst even andere mensen kleineren? Wat een ongelovelijke rare bedoeling zeg!
Maar nee. Ik heb er gewoon even mijn rekenmachine bijgehaald en ik weet nu dat je 972 € per maand vangt, is dat nu zo raar? Dat is zowat exact de WAO of WAJONG uitkering, ik ken de tarieven wel. Wat doe jij daar moeilijk over zeg...je bent zeker niet de enige die in dat geval is.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
op z'n kop
Berichten: 326
Lid geworden op: za jul 16, 2011 8:38 pm

Re: Geert Wilders

Bericht door op z'n kop »

mercator schreef:
op z'n kop schreef:[Maar om dat inzicht te krijgen moest je wel eerst even andere mensen kleineren? Wat een ongelovelijke rare bedoeling zeg!
Maar nee. Ik heb er gewoon even mijn rekenmachine bijgehaald en ik weet nu dat je 972 € per maand vangt, is dat nu zo raar? Dat is zowat exact de WAO of WAJONG uitkering, ik ken de tarieven wel. Wat doe jij daar moeilijk over zeg...je bent zeker niet de enige die in dat geval is.
Nee jij speelde op de man en dacht een beetje populair een ander naar beneden te trappen, dat onthoud ik en reken ik je ook zwaar aan, jouw zogenaamde excuses hoef ik niet!

En wat ik heb heb ik verdient!
Misschien is het niet te laat bij te leren en aan te nemen wat gegeven wordt, geloof en geld. Weten en vergeten.
An evil exists that threatens every man, woman and child of this great nation. We must take steps to ensure our domestic security and protect our homeland.A.H./ Bush./ ?
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Geert Wilders

Bericht door mercator »

Ariel schreef:[Job Cohen krijgt voor zijn werk in de commissie Project X Haren 35.000 euro. Voor vijftien dagen werken. Met in totaal 20 vergaderingen. Dat is dus 2300 euro per dag. Dat bedrag rekende Geert Wilders voor. Eva deed erg luchtig over dat geld, maar zij is waarschijnlijk aan dat soort bedragen gewend
Wel kijk, DAT begrijp ik, zelfs zonder dat ik dat op teevee gezien heb. Ja dat is veel geld, maar uiteindelijk blijft dat in jullie economie en wordt het gewoon rondgepompt. Het is zelfs niks tegen wat Van Rompuy verdient om zijn kop te laten zien op feestjes en diners in Brussel en Straatsburg.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
op z'n kop
Berichten: 326
Lid geworden op: za jul 16, 2011 8:38 pm

Re: Geert Wilders

Bericht door op z'n kop »

mercator schreef:
Ariel schreef:[Job Cohen krijgt voor zijn werk in de commissie Project X Haren 35.000 euro. Voor vijftien dagen werken. Met in totaal 20 vergaderingen. Dat is dus 2300 euro per dag. Dat bedrag rekende Geert Wilders voor. Eva deed erg luchtig over dat geld, maar zij is waarschijnlijk aan dat soort bedragen gewend
Wel kijk, DAT begrijp ik, zelfs zonder dat ik dat op teevee gezien heb. Ja dat is veel geld, maar uiteindelijk blijft dat in jullie economie en wordt het gewoon rondgepompt. Het is zelfs niks tegen wat Van Rompuy verdient om zijn kop te laten zien op feestjes en diners in Brussel en Straatsburg.
Goed zo, nou ben je weer op de goede weg! :applause:
Misschien is het niet te laat bij te leren en aan te nemen wat gegeven wordt, geloof en geld. Weten en vergeten.
An evil exists that threatens every man, woman and child of this great nation. We must take steps to ensure our domestic security and protect our homeland.A.H./ Bush./ ?
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Geert Wilders

Bericht door mercator »

[Nee jij speelde op de man en dacht een beetje populair een ander naar beneden te trappen, dat onthoud ik en reken ik je ook zwaar aan, jouw zogenaamde excuses hoef ik niet!
Nergens lees jij excuses. Ik vind 972 € per maand om niks te doen gewoon teveel, dat is alles. Niet uit morele overwegingen want daar heb ik geen last van maar gewoon omdat het economisch niet meer haalbaar is. Dat geld blijft tenminste nog in Nederland, t verdwijnt niet naar Marokko, da's al iets.
En wat ik heb heb ik verdient!
Dat vindt elke uitkeringstrekker die ik gesproken heb.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
op z'n kop
Berichten: 326
Lid geworden op: za jul 16, 2011 8:38 pm

Re: Geert Wilders

Bericht door op z'n kop »

mercator schreef:
[Nee jij speelde op de man en dacht een beetje populair een ander naar beneden te trappen, dat onthoud ik en reken ik je ook zwaar aan, jouw zogenaamde excuses hoef ik niet!
Nergens lees jij excuses. Ik vind 972 € per maand om niks te doen gewoon teveel, dat is alles. Niet uit morele overwegingen want daar heb ik geen last van maar gewoon omdat het economisch niet meer haalbaar is. Dat geld blijft tenminste nog in Nederland, t verdwijnt niet naar Marokko, da's al iets.
En wat ik heb heb ik verdient!
Dat vindt elke uitkeringstrekker die ik gesproken heb.
Echt waar, je weet niet eens wat je schrijft. Doe dan alsjeblieft niet alsof een ander het verdient naar beneden getrapt te worden, omdat je denkt dat je jezelf zoveel beter uit kan drukken.
Ik heb niet eens een uitkering, dat is het loon wat ik verdien omdat mensen met gladde praatjes de waarheid verbuigen.
Misschien is het niet te laat bij te leren en aan te nemen wat gegeven wordt, geloof en geld. Weten en vergeten.
An evil exists that threatens every man, woman and child of this great nation. We must take steps to ensure our domestic security and protect our homeland.A.H./ Bush./ ?
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Geert Wilders

Bericht door mercator »

Echt waar, je weet niet eens wat je schrijft. Doe dan alsjeblieft niet alsof een ander het verdient naar beneden getrapt te worden, omdat je denkt dat je jezelf zoveel beter uit kan drukken.
Dat wentelen in de slachtofferrol zien we vooral bij "gediscrimineerde" groepen. Voel jij je ook gediscrimineerd? Dat moet haast wel, omdat je zo boos bent dat je maar 972 € per maand vangt.
Ik heb niet eens een uitkering, dat is het loon wat ik verdien omdat mensen met gladde praatjes de waarheid verbuigen.
Dat bedoel ik nu net met "mistig taalgebruik". Niemand weet hier wat je daarmee bedoelt, wat is dat voor een beroep dan?
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
op z'n kop
Berichten: 326
Lid geworden op: za jul 16, 2011 8:38 pm

Re: Geert Wilders

Bericht door op z'n kop »

mercator schreef:
Echt waar, je weet niet eens wat je schrijft. Doe dan alsjeblieft niet alsof een ander het verdient naar beneden getrapt te worden, omdat je denkt dat je jezelf zoveel beter uit kan drukken.
Dat wentelen in de slachtofferrol zien we vooral bij "gediscrimineerde" groepen. Voel jij je ook gediscrimineerd? Dat moet haast wel, omdat je zo boos bent dat je maar 972 € per maand vangt.

Welk slachtoffer rol beticht jij mij van? Ik vind het gewoon debiel dat graaiers met drie jaar loon gaan shoppen.
Ik heb niet eens een uitkering, dat is het loon wat ik verdien omdat mensen met gladde praatjes de waarheid verbuigen.
Dat bedoel ik nu net met "mistig taalgebruik". Niemand weet hier wat je daarmee bedoelt, wat is dat voor een beroep dan?
Dat is het loon voor mij een rad voor de ogen te laten draaien toen ik nog jong was en een waardeloos stukje vlees!
Misschien is het niet te laat bij te leren en aan te nemen wat gegeven wordt, geloof en geld. Weten en vergeten.
An evil exists that threatens every man, woman and child of this great nation. We must take steps to ensure our domestic security and protect our homeland.A.H./ Bush./ ?
Gebruikersavatar
Eliabe
Berichten: 3961
Lid geworden op: di mei 12, 2009 8:11 pm

Re: Geert Wilders

Bericht door Eliabe »

op z'n kop schreef: En Eliabe, mijn begin post gaat over het loon wat die onderzoeker van Haren verdient heeft, dus als je gekeken had, weet je precies waar ik het over had, had want mercator zit hier maar een beetje te trollen.
Jouw manier van schrijven is net zo warrig als een moslim die teveel gezopen heeft.
God schiep mens en dier, maar welke idioot bracht de islam hier?
Gebruikersavatar
op z'n kop
Berichten: 326
Lid geworden op: za jul 16, 2011 8:38 pm

Re: Geert Wilders

Bericht door op z'n kop »

Eliabe schreef:
op z'n kop schreef: En Eliabe, mijn begin post gaat over het loon wat die onderzoeker van Haren verdient heeft, dus als je gekeken had, weet je precies waar ik het over had, had want mercator zit hier maar een beetje te trollen.
Jouw manier van schrijven is net zo warrig als een moslim die teveel gezopen heeft.
Tuurlijk neem jij het maar even over van Mercator, nogmaals ik heb de tijd, ga je gang, vergelijk me maar met een dronkaard en moslim!
Misschien is het niet te laat bij te leren en aan te nemen wat gegeven wordt, geloof en geld. Weten en vergeten.
An evil exists that threatens every man, woman and child of this great nation. We must take steps to ensure our domestic security and protect our homeland.A.H./ Bush./ ?
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89717
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Geert Wilders

Bericht door Ariel »

op z'n kop schreef:
Tuurlijk neem jij het maar even over van Mercator, nogmaals ik heb de tijd, ga je gang, vergelijk me maar met een dronkaard en moslim!
op z'n kop. Dit forum is er om Islam te bekritiseren, en niet voor therapie. Jouw posten zijn zo wazig en vaak niet ter zake doende , dat ik van mening ben dat jij je maar even terug moet trekken van dit forum. Er zijn wellicht forums waar ze praatgroepjes hebben , en waar men zijn grieven en lasten kwijt kan. Dit forum is daar niet voor bedoeld.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
op z'n kop
Berichten: 326
Lid geworden op: za jul 16, 2011 8:38 pm

Re: Geert Wilders

Bericht door op z'n kop »

Ariel schreef:
op z'n kop schreef:
Tuurlijk neem jij het maar even over van Mercator, nogmaals ik heb de tijd, ga je gang, vergelijk me maar met een dronkaard en moslim!
op z'n kop. Dit forum is er om Islam te bekritiseren, en niet voor therapie. Jouw posten zijn zo wazig en vaak niet ter zake doende , dat ik van mening ben dat jij je maar even terug moet trekken van dit forum. Er zijn wellicht forums waar ze praatgroepjes hebben , en waar men zijn grieven en lasten kwijt kan. Dit forum is daar niet voor bedoeld.
Mijn begin post deed gewoon ter zake hoor! Ik laat me toch zomaar niet betichten? Niemand heeft gevraagd naar de inhoud, het zijn allemaal aannames.
Moslims zijn stom, okee? En verder gaat Mercator dus nu gewoon door, ik ga echt mijn leven niet op tafel gooien hoor, ik heb er al moeite zat mee gehad.
Laatst gewijzigd door op z'n kop op zo mar 10, 2013 2:38 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Misschien is het niet te laat bij te leren en aan te nemen wat gegeven wordt, geloof en geld. Weten en vergeten.
An evil exists that threatens every man, woman and child of this great nation. We must take steps to ensure our domestic security and protect our homeland.A.H./ Bush./ ?
Plaats reactie