zucht

Gebruikersavatar
op z'n kop
Berichten: 326
Lid geworden op: za jul 16, 2011 8:38 pm

zucht

Bericht door op z'n kop »

Precies..
En daarom wilden ze het even melden,
omdat er iets goed fout zit in deze samenleving.
Je laat je potverdorie toch niet zomaar kleineren?
Dat mag de hele wereld wel even weten, groot gelijk!
Laat even zien hoe we er hier voor staan, verdorie nog aan toe!

Dit ging dus over die homofiele jongens die gekrabt en geslagen werden door twee meisjes.
Zwartmeer vond dat wel kunnen als het twee dibi's geweest zouden zijn.
Laatst gewijzigd door op z'n kop op zo mar 10, 2013 3:16 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Misschien is het niet te laat bij te leren en aan te nemen wat gegeven wordt, geloof en geld. Weten en vergeten.
An evil exists that threatens every man, woman and child of this great nation. We must take steps to ensure our domestic security and protect our homeland.A.H./ Bush./ ?
Gebruikersavatar
op z'n kop
Berichten: 326
Lid geworden op: za jul 16, 2011 8:38 pm

Re: 'Nederland is veiliger'

Bericht door op z'n kop »

Als ik nou beweer dat Zwartmeer schizofreen is, is daarmee dan de kous af en staan we gelijk met beledigen, Numan?
Ik hou me nog in, maar als iemand zo iets tegen mijn Oom zou zeggen kreeg hij echt wel de wind van voren hoor, hoe verknipt ik ook ben.
Het blijkt dat ik met mijn verziekte geest nog meer menselijkheid ten toon spreid dan iemand die hier langer en gedegener zit(zoals Zwartmeer), ik vind dat wel een beetje vreemd, denk jij niet? Is het niet zo dat we hier voor vrijheid zitten? die paar gecensureerde scheldwoorden zijn niet half zo erg als de ziekte die jij mij door hem laat aanpraten. Moet ik nu in een hoekje gaan zitten huilen omdat zijn dubbele belediging blijft staan en ik maar een schizofreen ben?
*dat kun je dan mooi vergeten, het is ook jouw verantwoordelijkheid dat ik me hier thuis voel.
Zeker omdat ik erg mijn best doe niemand de plank voor de kop met grof geweld weg te slaan.
Je kunt me wel vervelend vinden, omdat ik half vloek in grote letters, maar zulke mensen met zo eenzijdige visie zijn dus totaal geen aanwinst in deze kennismaatschappy.
't Is maar even dat je weet dat ik van dat soort dreigementen prive niet gediend ben, Dat zou jij ook niet leuk vinden of wel?
Het lijkt wel of je zelf een homohater bent als ik niet beter zou weten, maar dit vriendje hangt al langer aan de kluif, of niet?

Hieronder was gewoon heel gemeen weer op de man gespeeld, na het verschrikkelijk argument van Zwartmeer over Dibi dat hij wel gekrabt en geslagen mocht worden, omdat hij in het verkeerde kamp zit.
Laatst gewijzigd door op z'n kop op zo mar 10, 2013 3:23 pm, 2 keer totaal gewijzigd.
Misschien is het niet te laat bij te leren en aan te nemen wat gegeven wordt, geloof en geld. Weten en vergeten.
An evil exists that threatens every man, woman and child of this great nation. We must take steps to ensure our domestic security and protect our homeland.A.H./ Bush./ ?
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17464
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Is Nederland is veiliger met of zonder Op z'n Kop?

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Zeven achtereenvolgende reacties van Op z’n kop aan Zwartmeer. Waarom? Die konden toch ook in één post samengevat worden? Nee! Zwartmeer is gaan slapen. Op z’n Kop moest dus verder in zichzelf, in zijn eentje (alle eentjes zwemmen in het water) moeten doorgaan. Wat bezielde de man Gods? Ik concentreer mij slechts op het inhoudelijke van zijn loslippigheid.

Reactie 1 – (in grote letters) dreigement aan adres Zwartmeer: “ . . . anders zal ik je wat.”
Reactie 2 – Mocht Zwartmeer inderdaad denken dat Op z’n Kop blabla is, dan mankeert er niets aan Zwartmeer zijn gezonde verstand
Reactie 3 – Nu wordt het zweverig. Richting God?
Reactie 4 – Zwartmeer is kerngezond. Ik bewonder vooral zijn sterk analytische denkvermogen. Ik kan het weten, want ik heb boeiende persoonlijke gesprekken met hem gevoerd. Zwartmeer boeit altijd. Onmisbaar als tegengas tegen islam.
Reactie 5 – Herhaling van zetten? Verkeerde dingen gegeten?
Reactie 6 – Richt zich tot Ariel. Ariel ligt nog op een oor en moet nog wakker worden.
Reactie 7 – Geen commentaar van Ariel. Dus richt Op z’n Kop zich met zijn hopeloos gemanoeuvreer tot Numan vanuit de niet relevante gedachte dat Numan ook de functie van biechtvader op het forum vervult. Eind goed al goed. Een grote dosis aan zelfkennis bij Op z’n Kop valt hem aan te prijzen: verknipt, verziekte geest en verder kan ik hem even niet meer volgen. Waarschijnlijk is hij nu doorgedraaid en is gaan rusten.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
op z'n kop
Berichten: 326
Lid geworden op: za jul 16, 2011 8:38 pm

Re: 'Nederland is veiliger'

Bericht door op z'n kop »

Dat had je gedacht.
Misschien is het niet te laat bij te leren en aan te nemen wat gegeven wordt, geloof en geld. Weten en vergeten.
An evil exists that threatens every man, woman and child of this great nation. We must take steps to ensure our domestic security and protect our homeland.A.H./ Bush./ ?
Gebruikersavatar
op z'n kop
Berichten: 326
Lid geworden op: za jul 16, 2011 8:38 pm

Re: 'Nederland is veiliger'

Bericht door op z'n kop »

Numan heeft reacties verwijderd, omdat Zwartmeer een homohater is
Misschien is het niet te laat bij te leren en aan te nemen wat gegeven wordt, geloof en geld. Weten en vergeten.
An evil exists that threatens every man, woman and child of this great nation. We must take steps to ensure our domestic security and protect our homeland.A.H./ Bush./ ?
Gebruikersavatar
op z'n kop
Berichten: 326
Lid geworden op: za jul 16, 2011 8:38 pm

Re: 'Nederland is veiliger'

Bericht door op z'n kop »

Ik gaf je
dance
middle
love you to death
dat zijn de liedjes op je draadje he? voordat je me weer ergens van beticht..

Hier wilde ik laten zien dat ik Hans best een toffe peer vond, helaas ik was onduidelijk naar het bleek.
Laatst gewijzigd door op z'n kop op zo mar 10, 2013 3:18 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Misschien is het niet te laat bij te leren en aan te nemen wat gegeven wordt, geloof en geld. Weten en vergeten.
An evil exists that threatens every man, woman and child of this great nation. We must take steps to ensure our domestic security and protect our homeland.A.H./ Bush./ ?
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Re: 'Nederland is veiliger'

Bericht door H.Numan »

De meeste vaste leden weten dat ik iets van twintig jaar getrouwd ben. Met een man. Als ik niet door heb dat het tegen homo's is, wie dan wel? (Antwoord: jij. :smile7: )

Daarom heb ik die scheldpartij verwijderd. Volgens mij is Zwartmeer echt geen homohater.
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
Gebruikersavatar
op z'n kop
Berichten: 326
Lid geworden op: za jul 16, 2011 8:38 pm

Re: 'Nederland is veiliger'

Bericht door op z'n kop »

Nou okee, het is alleen dat hij zo raar deed over dibi, snap je dat?
*daarom vond ik het ook zo raar dat uitgerekend JIJ zijn opmerkingen die beledigend zijn laat staan, maar goed laat het maar los zou opa zeggen he
Misschien is het niet te laat bij te leren en aan te nemen wat gegeven wordt, geloof en geld. Weten en vergeten.
An evil exists that threatens every man, woman and child of this great nation. We must take steps to ensure our domestic security and protect our homeland.A.H./ Bush./ ?
Gebruikersavatar
op z'n kop
Berichten: 326
Lid geworden op: za jul 16, 2011 8:38 pm

Re: 'Nederland is veiliger'

Bericht door op z'n kop »

Blijkbaar ben ik schizofreen en dus ook een makkelijk doelwit om met dat woord te uiten, dat is prima, maar dan mag je ook verwachten dat ik me wel aan de regels houd en dus niet andere mensen discrimineer of uit het niets een lijstje ophaal met zogenaamde gebreken om een ander onderuit te halen.
Okee Numan ik ben niet zo in to the computer, ik kan me voorstellen dat je de rotzooi van mij ogenblikkelijk wilde verwijderen, daar heb ik begrip voor, ik hang hier al 8 jaar misschien en het is moeilijk erkenning te krijgen vanuit mijn vreemde positie, dat begrijp ik.
Misschien is het niet te laat bij te leren en aan te nemen wat gegeven wordt, geloof en geld. Weten en vergeten.
An evil exists that threatens every man, woman and child of this great nation. We must take steps to ensure our domestic security and protect our homeland.A.H./ Bush./ ?
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Re: 'Nederland is veiliger'

Bericht door H.Numan »

Welnee, maak je niet dik. :smile7:
Wat mij betreft mag iedereen dwaze Dibi omschrijven zoals hij wilt. Dibi de Relnicht, Kermit de groene flikker, maak me totaal niks uit. Vandaar dat ik niet in de gaten had dat jij boos werd wegens homohaat. Dit was op de man, en niet op de doelgroep van toepassing.

Mijn partner en onze vrienden (m/m) maken best vaak homo grappen. Als iemand zegt: hee, jullie zijn gay! Roepen wij: joehoe, wij zijn happy!!!
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
Gebruikersavatar
op z'n kop
Berichten: 326
Lid geworden op: za jul 16, 2011 8:38 pm

Re: President Obama

Bericht door op z'n kop »

Ik kreeg deze in mijn opnieuw opgestarte browserbalk, geen idee van wie, maar ik zal hem delen! Helaas weet ik het nu even niet in een afgebeeld filmpje te zetten dus openen in een ander tabblad is mijn devies.

http://youtu.be/UDDRiGIUYQo :hypocrite:

Ik was ingelogd, ging eten, kwam terug en was uitgelogd.
Ik startte mijn firefox opnieuw en en daar stond de verwijzing naar dit filmpje + een link naar dit forum, die ik normaal niet im mijn geheugen heb staan,omdat ik hem opzoek via google.
EN HIJ STOND IN OBAMA
EN IK HEB OOK EEN STERK VERMOEDEN DAT HET GEDAAN IS OM MIJ BANG TE MAKEN!
Laatst gewijzigd door op z'n kop op zo mar 10, 2013 4:23 pm, 3 keer totaal gewijzigd.
Misschien is het niet te laat bij te leren en aan te nemen wat gegeven wordt, geloof en geld. Weten en vergeten.
An evil exists that threatens every man, woman and child of this great nation. We must take steps to ensure our domestic security and protect our homeland.A.H./ Bush./ ?
Gebruikersavatar
op z'n kop
Berichten: 326
Lid geworden op: za jul 16, 2011 8:38 pm

Re: President Obama

Bericht door op z'n kop »

die zien zelfs geen atheist als 'goddeloos', ze snappen dat zijn wereldvisie inherent christelijk is
Dat is zeker te weten waar, mijn vrouwtje werkt graag met haar handen en machines.
Daar ontmoet zei allerlei volk waar ze graag mee klessebest.
Ware het niet dat op een dag door een turk naar haar religie gevraagd werd?
"ik heb geen religie, ik geloof niet in god" zij antwoordde.
Dat vond hij onmogelijk en zij moest dan maar moslim worden(kiezen),
"Whahahaha" was haar repliek en ook de mijne "Whahaha" na het smakelijke verhaal.

Gewoon een stukje erkentenis voor de bewering die gedaan werd, niks bijzonders aan en ter zaken doende leek mij.
Laatst gewijzigd door op z'n kop op zo mar 10, 2013 3:25 pm, 2 keer totaal gewijzigd.
Misschien is het niet te laat bij te leren en aan te nemen wat gegeven wordt, geloof en geld. Weten en vergeten.
An evil exists that threatens every man, woman and child of this great nation. We must take steps to ensure our domestic security and protect our homeland.A.H./ Bush./ ?
Gebruikersavatar
op z'n kop
Berichten: 326
Lid geworden op: za jul 16, 2011 8:38 pm

Re: President Obama

Bericht door op z'n kop »

Tussendoor praten;
Hooguit kun je bij sommige mensen een gebrek aan kennis van historie of kennis van historische context waarnemen. Meer dan dat is er lijkt mij niet aan de hand.
Veel van de geschiedenis is ook vies, mensen willen dat vaak helemaal niet horen.
Tussendoor praten gedaan.

Ook waar, slavenschepen vol met gestapelde mensen aan ketenen is ook geen fijne gedachte toch, het zou mensen nog op verkeerde gedacht brengen, die geschiedenis van ons.
Laatst gewijzigd door op z'n kop op zo mar 10, 2013 3:28 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Misschien is het niet te laat bij te leren en aan te nemen wat gegeven wordt, geloof en geld. Weten en vergeten.
An evil exists that threatens every man, woman and child of this great nation. We must take steps to ensure our domestic security and protect our homeland.A.H./ Bush./ ?
Gebruikersavatar
op z'n kop
Berichten: 326
Lid geworden op: za jul 16, 2011 8:38 pm

Re: Geert Wilders

Bericht door op z'n kop »

Kijken in de ogen van Eva Jinek zegt mij genoeg, als Geert Wilders zich loopt op te fokken om het smerig groot bedrag dat er toegeschoven wordt voor 15 dagen werk plus een chauffeur elke dag.
WAARVAN AKTE zegt die lege doos en staart in de duisternis, ik ga daar niet naar kijken, dat ze eens fijn tussen de ratten gegooid word met haar mooie blonde haartjes! :finger:

(van 35 duizend euro, moet ik 3 jaar leven! En dan mocht ik als kind al de kogel van ze krijgen, flikker toch op met die graaiers! Ik haat dit door de regering verneukte land! Als ze extremisten willen maken dan zijn ze op de goede weg, niet dat ik die zal bewandelen, maar er zijn genoeg anderen met nog minder te verliezen!)

De volgende posten zijn een poging mij te kleineren.....
Laatst gewijzigd door op z'n kop op zo mar 10, 2013 3:29 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Misschien is het niet te laat bij te leren en aan te nemen wat gegeven wordt, geloof en geld. Weten en vergeten.
An evil exists that threatens every man, woman and child of this great nation. We must take steps to ensure our domestic security and protect our homeland.A.H./ Bush./ ?
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Geert Wilders

Bericht door mercator »

op z'n kop schreef:(van 35 duizend euro, moet ik 3 jaar leven! En dan mocht ik als kind al de kogel van ze krijgen, flikker toch op met die graaiers! Ik haat dit door de regering verneukte land! Als ze extremisten willen maken dan zijn ze op de goede weg, niet dat ik die zal bewandelen, maar er zijn genoeg anderen met nog minder te verliezen!)
Jou uitkering is nog veel te hoog, zowat 600 euro per maand zou genoeg moeten zijn voor luiaards.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
op z'n kop
Berichten: 326
Lid geworden op: za jul 16, 2011 8:38 pm

Re: Geert Wilders

Bericht door op z'n kop »

mercator schreef:
op z'n kop schreef:(van 35 duizend euro, moet ik 3 jaar leven! En dan mocht ik als kind al de kogel van ze krijgen, flikker toch op met die graaiers! Ik haat dit door de regering verneukte land! Als ze extremisten willen maken dan zijn ze op de goede weg, niet dat ik die zal bewandelen, maar er zijn genoeg anderen met nog minder te verliezen!)
Jou uitkering is nog veel te hoog, zowat 600 euro per maand zou genoeg moeten zijn voor luiaards.
Is goed gemeen ventje! Jij zal het het wel even beter weten! Aan jou heb ik toch niks, dus ga maar wat anders doen, lafaard. Er komt toch alleen maar bagger van jouw vingers.
Misschien is het niet te laat bij te leren en aan te nemen wat gegeven wordt, geloof en geld. Weten en vergeten.
An evil exists that threatens every man, woman and child of this great nation. We must take steps to ensure our domestic security and protect our homeland.A.H./ Bush./ ?
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Geert Wilders

Bericht door mercator »

op z'n kop schreef:[Is goed gemeen ventje! Jij zal het het wel even beter weten! Aan jou heb ik toch niks, dus ga maar wat anders doen, lafaard. Er komt toch alleen maar bagger uit jouw vingers.
K Begrijp dat je stijf staat van de frustratie en jaloezie, maar da's dan je eigen schuld hé. Zoek een andere luiaard om mee samen te hokken en jullie kunnen rustig en sfeervol zitten niksen a rato van 1200 euro per maand. Je bent jaloers op het geld voor de beveiliging van Wilders...hoe belachelijk. Ga werken vriend.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
op z'n kop
Berichten: 326
Lid geworden op: za jul 16, 2011 8:38 pm

Re: Geert Wilders

Bericht door op z'n kop »

mercator schreef:
op z'n kop schreef:[Is goed gemeen ventje! Jij zal het het wel even beter weten! Aan jou heb ik toch niks, dus ga maar wat anders doen, lafaard. Er komt toch alleen maar bagger uit jouw vingers.
K Begrijp dat je stijf staat van de frustratie en jaloezie, maar da's dan je eigen schuld hé. Zoek een andere luiaard om mee samen te hokken en jullie kunnen rustig en sfeervol zitten niksen a rato van 1200 euro per maand. Je bent jaloers op het geld voor de beveiliging van Wilders...hoe belachelijk. Ga werken vriend.
Ik ben jouw vriend niet, jij doet mensen pijn met de intentie er zelf beter op te worden. Jij bent het spoor bijster, want waar heb ik het over de beveiliging van Geert? Nogmaals bagger!
Misschien is het niet te laat bij te leren en aan te nemen wat gegeven wordt, geloof en geld. Weten en vergeten.
An evil exists that threatens every man, woman and child of this great nation. We must take steps to ensure our domestic security and protect our homeland.A.H./ Bush./ ?
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Geert Wilders

Bericht door mercator »

op z'n kop schreef:[Ik ben jouw vriend niet, jij doet mensen pijn met de intentie er zelf beter op te worden. Jij bent het spoor bijster, want waar heb ik het over de beveiliging van Geert? Nogmaals bagger!
Rustig maar, met frustratie onder de leden kan je heel oud worden hoor, maak je geen zorgen. Wel grappig dat je t zou goed vinden dat er extremisten zouden opkomen, maar zelf kom je daarvoor niet uit je luie stoel.
Maar ik blijf bij mijn idee dat een basis inkomen voor iederen van zowat 600 euro per maand een goed idee is. Dat zou de economie in één keer een enorme boost geven. Luiaards worden met rust gelaten maar ze kunnen dan ook geen schade aanrichten.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
op z'n kop
Berichten: 326
Lid geworden op: za jul 16, 2011 8:38 pm

Re: Geert Wilders

Bericht door op z'n kop »

op z'n kop schreef:
mercator schreef:
op z'n kop schreef:[Is goed gemeen ventje! Jij zal het het wel even beter weten! Aan jou heb ik toch niks, dus ga maar wat anders doen, lafaard. Er komt toch alleen maar bagger uit jouw vingers.
K Begrijp dat je stijf staat van de frustratie en jaloezie, maar da's dan je eigen schuld hé. Zoek een andere luiaard om mee samen te hokken en jullie kunnen rustig en sfeervol zitten niksen a rato van 1200 euro per maand. Je bent jaloers op het geld voor de beveiliging van Wilders...hoe belachelijk. Ga werken vriend.
Ik ben jouw vriend niet, jij doet mensen pijn met de intentie er zelf beter op te worden. Jij bent het spoor bijster, want waar heb ik het over de beveiliging van Geert? Nogmaals bagger!
En voor de goede orde, mijn vrouwtje wil graag werken, maar dat kan helemaal niet meer door al die buitenlanders! Gemene hond, ga aan een ander kluiven!
Rustig maar, met frustratie onder de leden kan je heel oud worden hoor, maak je geen zorgen. Wel grappig dat je t zou goed vinden dat er extremisten zouden opkomen, maar zelf kom je daarvoor niet uit je luie stoel.
Maar ik blijf bij mijn idee dat een basis inkomen voor iederen van zowat 600 euro per maand een goed idee is. Dat zou de economie in één keer een enorme boost geven. Luiaards worden met rust gelaten maar ze kunnen dan ook geen schade aanrichten.
En leer alsjeblieft begrijpend lezen, want al wat je schrijft slaat helemaal nergens op!
Misschien is het niet te laat bij te leren en aan te nemen wat gegeven wordt, geloof en geld. Weten en vergeten.
An evil exists that threatens every man, woman and child of this great nation. We must take steps to ensure our domestic security and protect our homeland.A.H./ Bush./ ?
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Geert Wilders

Bericht door mercator »

En voor de goede orde, mijn vrouwtje wil graag werken, maar dat kan helemaal niet meer door al die buitenlanders!
Om te beginnen gelooof ik daar niks van , dat is een excuus. En volgens de Mercator economie zou jouw vrouwtje dus ook zomaar gratis 600 euro krijgen zonder een klap uit te voeren en zouden jullie goed zitten. Je hebt dus al een luiaard om mee samen te hokken, die hoef je niet eens meer te zoeken!
Gemene hond, ga aan een ander kluiven
!
Dat ga ik zeker doen, jij smaakt wat naar goedkoop paardenvlees.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
op z'n kop
Berichten: 326
Lid geworden op: za jul 16, 2011 8:38 pm

Re: Geert Wilders

Bericht door op z'n kop »

mercator schreef:
En voor de goede orde, mijn vrouwtje wil graag werken, maar dat kan helemaal niet meer door al die buitenlanders!
Om te beginnen gelooof ik daar niks van , dat is een excuus. En volgens de Mercator economie zou jouw vrouwtje dus ook zomaar gratis 600 euro krijgen zonder een klap uit te voeren en zouden jullie goed zitten. Je hebt dus al een luiaard om mee samen te hokken, die hoef je niet eens meer te zoeken!
Gemene hond, ga aan een ander kluiven
!
Dat ga ik zeker doen, jij smaakt wat naar goedkoop paardenvlees.
Goed zo, mensen zonder smaak, maakt het ook niet uit wie ze proberen te krenken, en nou weg jij!
Misschien is het niet te laat bij te leren en aan te nemen wat gegeven wordt, geloof en geld. Weten en vergeten.
An evil exists that threatens every man, woman and child of this great nation. We must take steps to ensure our domestic security and protect our homeland.A.H./ Bush./ ?
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Geert Wilders

Bericht door mercator »

op z'n kop schreef:(van 35 duizend euro, moet ik 3 jaar leven!!)
972 euro per maand, dat is toch meer dan genoeg om geen klap uit te richten? Afgunst is een hele lelijke zonde hoor!
Wat mij betreft mag Wilders nog 10 x meer krijgen dan hij nu verdient en jij een stuk minder.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
op z'n kop
Berichten: 326
Lid geworden op: za jul 16, 2011 8:38 pm

Re: Geert Wilders

Bericht door op z'n kop »

mercator schreef:
op z'n kop schreef:(van 35 duizend euro, moet ik 3 jaar leven!!)
972 euro per maand, dat is toch meer dan genoeg om geen klap uit te richten? Afgunst is een hele lelijke zonde hoor!
Wat mij betreft mag Wilders nog 10 x meer krijgen dan hij nu verdient en jij een stuk minder.
Nergens heb ik gezegd dat ik afgunstig ben van Geert zijn loon, leer lezen!

Gewoon doorgaan..doe maar hoor, jij wil een ander niet eens horen! Bah, wat ben jij gemeen! Ik laat jouw achterbakse opmerkingen heus niet als laatste staan, misschien moet je 's nachts als ik in bed lig wat neer zetten(zoals Hans probeerde met zijn lijstje), lukt je toch niet, want ik heb alle tijd.
Misschien is het niet te laat bij te leren en aan te nemen wat gegeven wordt, geloof en geld. Weten en vergeten.
An evil exists that threatens every man, woman and child of this great nation. We must take steps to ensure our domestic security and protect our homeland.A.H./ Bush./ ?
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Geert Wilders

Bericht door mercator »

op z'n kop schreef:[ want ik heb alle tijd.
Dat dacht ik al.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Plaats reactie