Hans van de Mortel op de fileertafel.

Gebruikersavatar
Ali Yas
Berichten: 7662
Lid geworden op: zo apr 15, 2012 3:24 pm
Contacteer:

Re: Hans van de Mortel op de fileertafel.

Bericht door Ali Yas »

Boudewijn Abma schreef:U vond de dood van Joden in de gaskamers wel een humane oplossing?
Moet ik op deze karaktermoord nog serieus ingaan? Wat ben je toch een smerig individu. Ik voel me al vies door alleen al op je te reageren. Ga weg man.
Truth sounds like hate to those who hate truth.
Boudewijn Abma
Berichten: 596
Lid geworden op: do jan 19, 2017 5:01 pm

Re: Hans van de Mortel op de fileertafel.

Bericht door Boudewijn Abma »

Ali Yas schreef:
Boudewijn Abma schreef:U vond de dood van Joden in de gaskamers wel een humane oplossing?
Moet ik op deze karaktermoord nog serieus ingaan? Wat ben je toch een smerig individu. Ik voel me al vies door alleen al op je te reageren. Ga weg man.
Ik heb uw karakter niet op het oog, wel de zuiverheid en logica van uw redeneringen. Als u zich op dat punt gekrenkt voelt doet u er goed aan de kwaliteit van die redeneringen te onderzoeken.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Hans van de Mortel op de fileertafel.

Bericht door Pilgrim »

Ongelooflijk, wat een pedant gewauwel! :shock: Maar goed dat dit in de Prullenbak zit.
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Teva Teff

Re: Hans van de Mortel op de fileertafel.

Bericht door Teva Teff »

Pilgrim schreef:Ongelooflijk, wat een pedant gewauwel! :shock: Maar goed dat dit in de Prullenbak zit.
Ik heb dit topic geopend omdat ik het tijd vind dat Hans van de Mortel een eigen fileertafel in het onderdeel van dit forum waar heel lang geleden een andere fileertafel is neergezet met mijn naam er op.
Het is best wel vreemd dat dit druk bezocht en stevig becommentarieerd topic al na 1 dag verplaatst wordt door de moderator.
Is dat uit wraak? Poging tot intimidatie?
Ik zou het niet weten want over haar motieven voor deze moderatoringreep zwijgt zij.
Teva Teff

Re: Hans van de Mortel op de fileertafel.

Bericht door Teva Teff »

Ali Yas schreef:
Boudewijn Abma schreef:U vond de dood van Joden in de gaskamers wel een humane oplossing?
Moet ik op deze karaktermoord nog serieus ingaan? Wat ben je toch een smerig individu. Ik voel me al vies door alleen al op je te reageren. Ga weg man.
Misschien kan je wat misverstanden wegnemen door te vertellen wat jij van de bijdrage van Hans van de Mortel vindt.
'Hans van de Mortel' schreef:Tussentijds deed Hitler het allemaal nog eens dunnetjes over. Niet met chemische wapens, niet met mosterdgas - noch mayonaisegas - maar met speciaal gas dat exclusief voor joden bestemd was. Om hen door een zachte dood te laten inslapen. Want een ding blijft recht overeind staan: Hitler was GEEN sadist zoals de walgelijke historische Arabische woestijnvlo Mohammed. Het idee om je vijanden eindeloos te folteren en waar geen einde aan komt, kan alleen maar ontstaan zijn vanuit een zieke geest.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Hans van de Mortel op de fileertafel.

Bericht door mercator »

Teva Teff schreef:Misschien kan je wat misverstanden wegnemen door te vertellen wat jij van de bijdrage van Hans van de Mortel vindt.
Ik onthoud uit die bijdrage dat Hitler geen sadist was maar Mohammed wel. Of dat ook zo is/was weet ik niet echt en de vraag is ook niet zo belangrijk. Ik snap niet waarom jij je al dagen zit op te winden over dat ene zinnetje.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Teva Teff

Re: Hans van de Mortel op de fileertafel.

Bericht door Teva Teff »

Quotefouten gewist!
Laatst gewijzigd door Teva Teff op vr apr 14, 2017 10:01 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Boudewijn Abma
Berichten: 596
Lid geworden op: do jan 19, 2017 5:01 pm

Re: Hans van de Mortel op de fileertafel.

Bericht door Boudewijn Abma »

mercator schreef:
Teva Teff schreef:Misschien kan je wat misverstanden wegnemen door te vertellen wat jij van de bijdrage van Hans van de Mortel vindt.
Ik onthoud uit die bijdrage dat Hitler geen sadist was maar Mohammed wel. Of dat ook zo is/was weet ik niet echt en de vraag is ook niet zo belangrijk. Ik snap niet waarom jij je al dagen zit op te winden over dat ene zinnetje.
Ik noteer dat u geen bezwaar heeft tegen het 'zinnetje' .
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24953
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Hans van de Mortel op de fileertafel.

Bericht door King George »

Teva Teff schreef:Quotefouten gewist!
Oké
Laatst gewijzigd door King George op vr apr 14, 2017 10:07 am, 2 keer totaal gewijzigd.
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Teva Teff

Re: Hans van de Mortel op de fileertafel.

Bericht door Teva Teff »

mercator schreef:
Teva Teff schreef:Misschien kan je wat misverstanden wegnemen door te vertellen wat jij van de bijdrage van Hans van de Mortel vindt.
Ik onthoud uit die bijdrage dat Hitler geen sadist was maar Mohammed wel
Voor anderen wellicht fijn om te weten, mij interesseert jouw mening over Hitler geen ene reet.
Of dat ook zo is/was weet ik niet echt en de vraag is ook niet zo belangrijk.

Het gaat om het hele verhaal van Hans.
Ik snap niet waarom jij je al dagen zit op te winden over dat ene zinnetje.
Ik vermoed dat jij het niet snapt omdat wat jij beweert helemaal niet waar is.
Het gaat om het hele verhaal van Hans.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24953
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Hans van de Mortel op de fileertafel.

Bericht door King George »

Ali Yas schreef:
Boudewijn Abma schreef:U vond de dood van Joden in de gaskamers wel een humane oplossing?
Moet ik op deze karaktermoord nog serieus ingaan? Wat ben je toch een smerig individu. Ik voel me al vies door alleen al op je te reageren. Ga weg man.
Terug naar zijn riool?
Op DDS verslijt hij momenteel ook het ene na het andere trol account voor zijn verslaving aan forum- en blogvervuiling.
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Teva Teff

Re: Hans van de Mortel op de fileertafel.

Bericht door Teva Teff »

King George schreef:
Ali Yas schreef:
Boudewijn Abma schreef:U vond de dood van Joden in de gaskamers wel een humane oplossing?
Moet ik op deze karaktermoord nog serieus ingaan? Wat ben je toch een smerig individu. Ik voel me al vies door alleen al op je te reageren. Ga weg man.
Terug naar zijn riool?
Op DDS verslijt hij momenteel ook het ene na het andere trol account voor zijn verslaving aan forum- en blogvervuiling.
Wordt hier een oude vete uitgevochten? Dat is niet de bedoeling. Het topic is: Hans van de Mortel op de fileertafel.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89717
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Hans van de Mortel op de fileertafel.

Bericht door Ariel »

Op verzoek van Hans is dit topic weer open. Ik weet niet voor hoe lang, want als er te veel vuil gespoten wordt op Hans of op iemand anders , dan sluit ik dit topic weer onmiddelijk. Ondanks het feit dat Hans me vriendelijk verzocht heeft om dat niet te doen.

En om het nog duidelijker te maken. Degene die het besluit genomen heeft om dit topic te sluiten was ik zelf. Niemand heeft me hier toe gedwongen.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Teva Teff

Re: Hans van de Mortel op de fileertafel.

Bericht door Teva Teff »

Ariel schreef:Op verzoek van Hans is dit topic weer open. Ik weet niet voor hoe lang, want als er te veel vuil gespoten wordt op Hans of op iemand anders , dan sluit ik dit topic weer onmiddelijk. Ondanks het feit dat Hans me vriendelijk verzocht heeft om dat niet te doen.

En om het nog duidelijker te maken. Degene die het besluit genomen heeft om dit topic te sluiten was ik zelf. Niemand heeft me hier toe gedwongen.
[icon_lol.gif]
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89717
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Hans van de Mortel op de fileertafel.

Bericht door Ariel »

Wat een ziekelijk lachje Teva. Heb jij eigenlijk wel vrienden ? Echte vrienden? Ik kan dat bijna niet geloven.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ali Yas
Berichten: 7662
Lid geworden op: zo apr 15, 2012 3:24 pm
Contacteer:

Re: Hans van de Mortel op de fileertafel.

Bericht door Ali Yas »

Ariel schreef:Wat een ziekelijk lachje Teva. Heb jij eigenlijk wel vrienden ? Echte vrienden? Ik kan dat bijna niet geloven.
Er is een goede kans dat hij denkt dat hij veel vrienden heeft.
Truth sounds like hate to those who hate truth.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24953
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Hans van de Mortel op de fileertafel.

Bericht door King George »

Er is toch een gezegde dat luidt "Een schizofreen is nooit alleen." ?

De ons wel bekende trol Danube is hier ook al tezamen met zijn nieuwe trol account Boudewijn Abma. Ook niet alleen dus...
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Teva Teff

Re: Hans van de Mortel op de fileertafel.

Bericht door Teva Teff »

Ariel schreef:Wat een ziekelijk lachje Teva.
Het is gewoon lachen met jou.
En wel hierom.
viewtopic.php?f=23&t=9090&p=421320#p421320
Gebruikersavatar
Ali Yas
Berichten: 7662
Lid geworden op: zo apr 15, 2012 3:24 pm
Contacteer:

Re: Hans van de Mortel op de fileertafel.

Bericht door Ali Yas »

Teva Teff schreef:
Ariel schreef:Wat een ziekelijk lachje Teva.
Het is gewoon lachen met jou.
En wel hierom.
viewtopic.php?f=23&t=9090&p=421320#p421320
Een merkwaardige manier om je dankbaarheid te tonen voor A) de onverdiende steun uit de groep en B) de hand die Ariel over haar hart haalde.
Truth sounds like hate to those who hate truth.
Teva Teff

Re: Hans van de Mortel op de fileertafel.

Bericht door Teva Teff »

Niet nodig om die discussie hier nogmaals te gaan houden.. Dat kan in de juiste draad.

Vandaar verwijderd,

Vriendelijke groet.

Moderator
Gebruikersavatar
Ali Yas
Berichten: 7662
Lid geworden op: zo apr 15, 2012 3:24 pm
Contacteer:

Re: Hans van de Mortel op de fileertafel.

Bericht door Ali Yas »

Teva Teff schreef:Misschien kan je wat misverstanden wegnemen door te vertellen wat jij van de bijdrage van Hans van de Mortel vindt.
Dat zou kunnen, als dat misverstand te wijten was aan mijn gebrekkige uitleg en niet aan de gebrekkige verstandelijke vermogens van de vragensteller.
Truth sounds like hate to those who hate truth.
Boudewijn Abma
Berichten: 596
Lid geworden op: do jan 19, 2017 5:01 pm

Re: Hans van de Mortel op de fileertafel.

Bericht door Boudewijn Abma »

Nee, u bent zeker niet de enige. Naast zinnige bijdragen zijn veel van de uitspraken van de heer van de Mortel weerzinwekkend en op de rand van het strafbare.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89717
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Hans van de Mortel op de fileertafel.

Bericht door Ariel »

Sorry Hans, ik heb hier geen zin in, dus dit topic wordt nu voorgoed gesloten.

Afbeelding
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gesloten