Hans van de Mortel op de fileertafel.

Teva Teff

Hans van de Mortel op de fileertafel.

Bericht door Teva Teff »

Al jarenlang wordt het FFI forum gedomineerd door de steeds idioter en ook steeds agressievere schreeuwschrijfsels van de ex Jehova's Getuige Hans van de Mortel.
Wordt het niet tijd om deze man tot de orde te roepen? En hem ook wat fatsoen bij te brengen?
De aanleiding is deze bijdrage. Let vooral op zijn hitlerbijdrage die ik vet heb gemaakt.
Topic: President Donald Trump
'Hans van de Mortel' schreef:
Ariel schreef:
Woordvoerder Trump blundert

De woordvoerder van het Witte Huis, Sean Spicer, heeft geblunderd met uitspraken over Hitler. Volgens de zegsman van president Donald Trump is de Syrische president Bashar al-Assad een slechter mens dan Adolf Hitler, omdat de nazileider nooit chemische wapens heeft ingezet.
Dat Amerikanen geschiedkundig dom zijn is genoegzaam bekend. Ook de voormalige beste vriend van Amerika Sadam Hoessein, die later in ongenade viel, heeft nooit chemische wapens gebruikt. Verwoede pogingen om dat soort wapens wel te vinden liepen uit op een catastrofe. Het deksel van de stinkende beerput van islam werd daarmee met heidens geraas open getrokken. Er gaat nu geen dag voorbij of aanhangers van islam zijn in het nieuws. Niet dat de een of andere aanslag veel voorstelt in verhouding tot al het andere geweld in de wereld door de politiek bedreven, maar het gebeurt in ieder geval niet uit naam van de een of andere God. Onze beschaving is zoveel meer intelligent dan het achterlijke primitieve zooitje van de incestreligie islam die het geweld koppelt aan het vastgeroeste geloof in de historische pedofiele ongeschoolde woestijnrat en sadistische oorlogsterrorist Mohammed. Jezus zei: "Stop het zwaard weg." Mohammed zei: "Trek je zwaard en sla in op de nekken van andersdenkenden en dood hen waar je hen aantreft." Het staat allemaal haarfijn te lezen in het walgelijke vieze smerige afgrijselijke racistische en fascistische discriminerende weerzinwekkende terroristische oorlogshaatboek KORAN.

Verder is het zo dat de Duitsers reeds in de Eerste Wereldoorlog het afschuwelijke mosterdgas inzette om de wereld duidelijk te maken dat ook het beest in de slechte mens voorbestemd was voor de Duitse beschaving die nooit meer ten goede zou keren. Want schijn in de vorm van Frau Merkel bedriegt. Tussentijds deed Hitler het allemaal nog eens dunnetjes over. Niet met chemische wapens, niet met mosterdgas - noch mayonaisegas - maar met speciaal gas dat exclusief voor joden bestemd was. Om hen door een zachte dood te laten inslapen. Want een ding blijft recht overeind staan: Hitler was GEEN sadist zoals de walgelijke historische Arabische woestijnvlo Mohammed. Het idee om je vijanden eindeloos te folteren en waar geen einde aan komt, kan alleen maar ontstaan zijn vanuit een zieke geest. De geest van een vieze smerige pedofiel en neukgrage Arabier. Zijn naam? De allereerste mohammedaan: Mohammed.
Volgens mij heeft Hans van de Mortel zijn eigen fileertafel dik verdiend.
Boudewijn Abma
Berichten: 596
Lid geworden op: do jan 19, 2017 5:01 pm

Re: Hans van de Mortel op de fileertafel.

Bericht door Boudewijn Abma »

[quote="Teva Teff"]

"Tussentijds deed Hitler het allemaal nog eens dunnetjes over. Niet met chemische wapens, niet met mosterdgas - noch mayonaisegas - maar met speciaal gas dat exclusief voor joden bestemd was. Om hen door een zachte dood te laten inslapen. Want een ding blijft recht overeind staan: Hitler was GEEN sadist

Deze tekst is inderdaad zeer problematisch en bovendien feitelijk onjuist. De dood in de gaskamers tengevolge van ZyklonB leidde tot een langdurige en gruwelijke doodstrijd van de slachtoffers.
Het is pijnlijk hier teksten aan te treffen die het kennelijke oogmerk hebben de Holocaust te relativeren.
Teva Teff

Re: Hans van de Mortel op de fileertafel.

Bericht door Teva Teff »

Teva Teff schreef:
'Hans van de Mortel' schreef: Ook de voormalige beste vriend van Amerika Sadam Hoessein, die later in ongenade viel, heeft nooit chemische wapens gebruikt.
Is dat zo?
'Hans van de Mortel' schreef: Ik weet niks met zekerheid. Hij heeft in ieder geval wel met gas gestrooid volgens mij. Ja toch?
Teva Teff schreef:Jij bent veel erger aan het blunderen dan die sukkel Sean Spicer in Amerika.
Wat een ontzettend dom schrijfseltje van jou.
Om zoiets te schrijven moet je echt gestoord zijn.
'Hans van de Mortel' schreef: Je hebt helemaal gelijk zoals altijd. Jezus wat een blunder van formaat! Tsja dat heb je wanneer je denkt dat Amerika altijd maar de good guy is en destijds als vriend en ophitser van Sadam Hoessein het beste met de wereld voorhad door met de oorlog van Irak en Iran de voorkeur te geven aan Irak. Maar gelukkig heb je mij aan het denken gezet met je scherpe deskundige kritiek. Waarvoor dank.
Tijdens de Irak-Iranoorlog van 1980 tot 1988 gebruikten Saddams troepen meerdere soorten strijdgassen. Een ervan was zenuwgas, dat de ademhaling stopt. Een ander was mosterdgas. Dat tast de huid aan, met een langdurig ziekbed en in enkele gevallen de dood tot gevolg. Iran had geen chemische wapens, want de Iraanse fabrieken bezaten niet de benodigde technologische capaciteit.

Het gifgas werd op diverse manieren ingezet. Kanonnen en raketbatterijen konden munitie met chemische stoffen op de vijand afvuren, en de luchtmacht maakte van beide gebruik. Het doel waren doorgaans Iraanse loopgraven langs het front en de opmarsgebieden erachter. Ook werd Teheran, de hoofdstad van Iran, met langeafstandsraketten gebombardeerd, maar deze bevatten alleen springstof.

Meer dan 20.000 Iraanse soldaten werden door de gifgasaanvallen gedood. En nog veel meer stierven er aan gerelateerde ziekten, bijvoorbeeld kanker. - Bron: Historianet.nl
Terug naar de werkelijkheid van alledag.

Politiek is smerig.

En dit roep ik al jaaaaren!
'Hans van de Mortel' schreef:Ik weet niks met zekerheid. Hij heeft in ieder geval wel met gas gestrooid volgens mij. Ja toch?
Inderdaad! Ik was in de war met chemisch ongevaarlijk lachgas. Sorry! [icon_lol.gif]
Teva Teff schreef:
'Hans van de Mortel' schreef:Tussentijds deed Hitler het allemaal nog eens dunnetjes over. Niet met chemische wapens, niet met mosterdgas - noch mayonaisegas - maar met speciaal gas dat exclusief voor joden bestemd was. Om hen door een zachte dood te laten inslapen. Want een ding blijft recht overeind staan: Hitler was GEEN sadist zoals de walgelijke historische Arabische woestijnvlo Mohammed. Het idee om je vijanden eindeloos te folteren en waar geen einde aan komt, kan alleen maar ontstaan zijn vanuit een zieke geest.
Heb je dit zelf bedacht of heb je dat van je ouders meegekregen?
'Hans van de Mortel' schreef:TT wacht op antwoord? Ik heb dit inderdaad zelf bedacht. Wanneer ook alweer? Toen ik hoog nodig moest poepen en al zittende op de bril aan jou dacht. Ik hoopte op diarree, dat spettert zo venijn. Ik ben tevreden. Het was reuze fijn.

Een tevreden mens is een gelukkig mens.
Teva Teff schreef:Het lijkt mij niet onlogisch dat je dit foute gedachtegoed over Hitler toch van je ouders hebt meegekregen.
De discussie op het Trump-topic tot nu toe.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Hans van de Mortel op de fileertafel.

Bericht door mercator »

Teva Teff schreef:Al jarenlang wordt het FFI forum gedomineerd door de steeds idioter en ook steeds agressievere schreeuwschrijfsels van de ex Jehova's Getuige Hans van de Mortel.
Wordt het niet tijd om deze man tot de orde te roepen? En hem ook wat fatsoen bij te brengen?
De aanleiding is deze bijdrage. Let vooral op zijn hitlerbijdrage die ik vet heb gemaakt.
Hitler en die Joden zijn al bijna een eeuw dood. Wat wij daar nu over schrijven of denken kan daar niets aan veranderen en het is hoog tijd om de taboe-sfeer daarrond te doorbreken. In die zin moet je de barokke schrijfsels van Hans begrijpen maar dat lukt je blijkbaar niet.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Teva Teff

Re: Hans van de Mortel op de fileertafel.

Bericht door Teva Teff »

mercator schreef:
Teva Teff schreef:Al jarenlang wordt het FFI forum gedomineerd door de steeds idioter en ook steeds agressievere schreeuwschrijfsels van de ex Jehova's Getuige Hans van de Mortel.
Wordt het niet tijd om deze man tot de orde te roepen? En hem ook wat fatsoen bij te brengen?
De aanleiding is deze bijdrage. Let vooral op zijn hitlerbijdrage die ik vet heb gemaakt.
Hitler en die Joden zijn al bijna een eeuw dood.
Je zit er 25 jaar naast.
Wat wij daar nu over schrijven of denken kan daar niets aan veranderen
Drogreden!
Naar mijn mening is het product van Hans een fout schrijfsel. Dus kan je daar kritiek op leveren en hem erop aanspreken.
en het is hoog tijd om de taboe-sfeer daarrond te doorbreken.

Het taboe is de gedachte. "Hitler was zo slecht nog niet"
In die zin moet je de barokke schrijfsels van Hans begrijpen maar dat lukt je blijkbaar niet.
Ik weet niet wat een barok schrijfsel is.
Laatst gewijzigd door Teva Teff op za apr 15, 2017 7:50 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Boudewijn Abma
Berichten: 596
Lid geworden op: do jan 19, 2017 5:01 pm

Re: Hans van de Mortel op de fileertafel.

Bericht door Boudewijn Abma »

mercator schreef:
Teva Teff schreef:Al jarenlang wordt het FFI forum gedomineerd door de steeds idioter en ook steeds agressievere schreeuwschrijfsels van de ex Jehova's Getuige Hans van de Mortel.
Wordt het niet tijd om deze man tot de orde te roepen? En hem ook wat fatsoen bij te brengen?
De aanleiding is deze bijdrage. Let vooral op zijn hitlerbijdrage die ik vet heb gemaakt.
Hitler en die Joden zijn al bijna een eeuw dood. Wat wij daar nu over schrijven of denken kan daar niets aan veranderen en het is hoog tijd om de taboe-sfeer daarrond te doorbreken. In die zin moet je de barokke schrijfsels van Hans begrijpen maar dat lukt je blijkbaar niet.
De door mij geciteerde uitspraak van van de Mortel is niet barok maar moreel verwerpelijk. U zou er beter aan doen er krachtig afstand van te nemen.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Hans van de Mortel op de fileertafel.

Bericht door mercator »

"Ergens krachtig afstand van nemen " is van dezelfde orde als bloemetjes neerleggen en ballonnetjes oplaten na een aanslag door moslims. Het geeft de afstandnemer een warm gevoel van binnen , dat is alles.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Boudewijn Abma
Berichten: 596
Lid geworden op: do jan 19, 2017 5:01 pm

Re: Hans van de Mortel op de fileertafel.

Bericht door Boudewijn Abma »

mercator schreef:"Ergens krachtig afstand van nemen " is van dezelfde orde als bloemetjes neerleggen en ballonnetjes oplaten na een aanslag door moslims. Het geeft de afstandnemer een warm gevoel van binnen , dat is alles.
Ik stel vast dat u er geen afstand van neemt en er derhalve mee instemt. Waarvan akte.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24957
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Hans van de Mortel op de fileertafel.

Bericht door King George »

Heb jij nou al afstand genomen van de Islam, trol? Zoniet, dan ben je een collaborateur. Waarvan akte.
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Boudewijn Abma
Berichten: 596
Lid geworden op: do jan 19, 2017 5:01 pm

Re: Hans van de Mortel op de fileertafel.

Bericht door Boudewijn Abma »

King George schreef:Heb jij nou al afstand genomen van de Islam, trol? Zoniet, dan ben je een collaborateur. Waarvan akte.

Ik heb grote afstand van de islam in het algemeen en de radicale islam in het bijzonder. U wordt dus op uw wenken bediend.
Gebruikersavatar
Ali Yas
Berichten: 7662
Lid geworden op: zo apr 15, 2012 3:24 pm
Contacteer:

Re: Hans van de Mortel op de fileertafel.

Bericht door Ali Yas »

Teva Teff schreef:Het taboe is de gedachte. "Hitles was zo slecht nog niet"
Het is een beetje anders. Adolf Hitler wordt steevast als het ultieme kwaad voorgesteld, en het taboe is daar nuanceringen op aan te brengen. Dat moet echter kunnen, al was het maar om ruimte te bieden aan het benoemen van nog groter kwaad. Maar de voornaamste reden is dat de waarheid moet worden gezegd. Wat Hans betreft: ik heb liever een gekruide waarheid dan een leugen in honingsaus.
Truth sounds like hate to those who hate truth.
Teva Teff

Re: Hans van de Mortel op de fileertafel.

Bericht door Teva Teff »

Ali Yas schreef: ik heb liever een gekruide waarheid dan een leugen in honingsaus.
Nee, dat heb jij niet.
Teva Teff

Re: Hans van de Mortel op de fileertafel.

Bericht door Teva Teff »

King George schreef:Heb jij nou al afstand genomen van de Islam, trol? Zoniet, dan ben je een collaborateur. Waarvan akte.
De trollentroefkaart is een belangrijke kaart, alleen sukkels gooien deze in het begin van het spel op tafel. Maar bij de meeste fora is daaraan geen gebrek.
Gebruikersavatar
Ali Yas
Berichten: 7662
Lid geworden op: zo apr 15, 2012 3:24 pm
Contacteer:

Re: Hans van de Mortel op de fileertafel.

Bericht door Ali Yas »

Teva Teff schreef:
Ali Yas schreef: ik heb liever een gekruide waarheid dan een leugen in honingsaus.
Nee, dat heb jij niet.
Oh, nou, dan heb ik het mis. [icon_lol.gif]
Truth sounds like hate to those who hate truth.
Teva Teff

Re: Hans van de Mortel op de fileertafel.

Bericht door Teva Teff »

Ali Yas schreef:
Teva Teff schreef:
Ali Yas schreef: ik heb liever een gekruide waarheid dan een leugen in honingsaus.
Nee, dat heb jij niet.
Oh, nou, dan heb ik het mis. [icon_lol.gif]
Graag gedaan. icon_thumbup.gif
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Hans van de Mortel op de fileertafel.

Bericht door mercator »

Boudewijn Abma schreef:Ik stel vast dat u er geen afstand van neemt en er derhalve mee instemt. Waarvan akte.
Niks akte. Geen afstand nemen is niet hetzelfde als instemmen.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Hans van de Mortel op de fileertafel.

Bericht door mercator »

Boudewijn Abma schreef:Het is pijnlijk hier teksten aan te treffen die het kennelijke oogmerk hebben de Holocaust te relativeren.
Uw empathie is ontroerend en moet een goed gevoel opleveren. Ik heb weet van therapeutische groepen van de nakomelingen van vervolgde Joden die last hebben van wat ik dan maar zou willen noemen "plaatsvervangend psychisch trauma". Zoiets hebben jullie in Nederland ook, lui die behandeld worden voor opgedane trauma's in Jappenkampen waar ze nooit geweest zijn.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Boudewijn Abma
Berichten: 596
Lid geworden op: do jan 19, 2017 5:01 pm

Re: Hans van de Mortel op de fileertafel.

Bericht door Boudewijn Abma »

mercator schreef:
Boudewijn Abma schreef:Het is pijnlijk hier teksten aan te treffen die het kennelijke oogmerk hebben de Holocaust te relativeren.
Uw empathie is ontroerend en moet een goed gevoel opleveren. Ik heb weet van therapeutische groepen van de nakomelingen van vervolgde Joden die last hebben van wat ik dan maar zou willen noemen "plaatsvervangend psychisch trauma". Zoiets hebben jullie in Nederland ook, lui die behandeld worden voor opgedane trauma's in Jappenkampen waar ze nooit geweest zijn.
Ik heb geen enkel trauma maar krijg wel een vieze smaak in de mond als iemand probeert de moord op de Joden in de gaskamers als een daad van barmhartigheid probeert voor te stellen.
Gebruikersavatar
Ali Yas
Berichten: 7662
Lid geworden op: zo apr 15, 2012 3:24 pm
Contacteer:

Re: Hans van de Mortel op de fileertafel.

Bericht door Ali Yas »

Boudewijn Abma schreef: krijg wel een vieze smaak in de mond als iemand probeert de moord op de Joden in de gaskamers als een daad van barmhartigheid probeert voor te stellen.
Ik krijg ook een vieze smaak in de mond - maar dan met een goede reden - wanneer bepaalde figuren (BA) de standpunten van anderen verdraaien om ten koste van hun slachtoffers de brave Hendrik uit te hangen. BAh.
Truth sounds like hate to those who hate truth.
Boudewijn Abma
Berichten: 596
Lid geworden op: do jan 19, 2017 5:01 pm

Re: Hans van de Mortel op de fileertafel.

Bericht door Boudewijn Abma »

Ali Yas schreef:
Boudewijn Abma schreef: krijg wel een vieze smaak in de mond als iemand probeert de moord op de Joden in de gaskamers als een daad van barmhartigheid probeert voor te stellen.
Ik krijg ook een vieze smaak in de mond - maar dan met een goede reden - wanneer bepaalde figuren (BA) de standpunten van anderen verdraaien om ten koste van hun slachtoffers de brave Hendrik uit te hangen. BAh.
De heer van de Mortel schreef: "Tussentijds deed Hitler het allemaal nog eens dunnetjes over. Niet met chemische wapens, niet met mosterdgas - noch mayonaisegas - maar met speciaal gas dat exclusief voor joden bestemd was. Om hen door een zachte dood te laten inslapen. Want een ding blijft recht overeind staan: Hitler was GEEN sadist" . U krijgt een vieze smaak in de mond van mensen die van deze tekst een vieze smaak in de mond krijgen.
Het toont in elk geval dat u niet in aanmerking komt voor het predikaat 'Brave Hendrik'. De prijs is morele verloedering maar daar lijkt u niet aan te tillen. Ik wens u terzake veel sterkte toe.
Gebruikersavatar
Hallo Tokyo
Berichten: 573
Lid geworden op: di mar 06, 2012 10:49 am
Locatie: achter de duinen...

Re: Hans van de Mortel op de fileertafel.

Bericht door Hallo Tokyo »

Laat die bekakte stinktrol Hutten toch in de stront zakken!
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Hans van de Mortel op de fileertafel.

Bericht door Pilgrim »

Hallo Tokyo schreef:Laat die bekakte stinktrol Hutten toch in de stront zakken!
Ja, die beroepstrol is weer terug. Ik ben het met je eens dat we hem het beste kunnen negeren of zelfs een ban geven. :smile4:

Zou hij hiervoor betaald worden? :thinking:
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Ali Yas
Berichten: 7662
Lid geworden op: zo apr 15, 2012 3:24 pm
Contacteer:

Re: Hans van de Mortel op de fileertafel.

Bericht door Ali Yas »

Boudewijn Abma schreef:"... met speciaal gas dat exclusief voor joden bestemd was. Om hen door een zachte dood te laten inslapen. Want een ding blijft recht overeind staan: Hitler was GEEN sadist" . U krijgt een vieze smaak in de mond van mensen die van deze tekst een vieze smaak in de mond krijgen.
Heb je je al eens in de feiten verdiept, wat cyanidegas precies doet? Of huil je liever mee met de honden in het bos?
Truth sounds like hate to those who hate truth.
Gebruikersavatar
Ali Yas
Berichten: 7662
Lid geworden op: zo apr 15, 2012 3:24 pm
Contacteer:

Re: Hans van de Mortel op de fileertafel.

Bericht door Ali Yas »

Pilgrim schreef:Ja, die beroepstrol is weer terug. Ik ben het met je eens dat we hem het beste kunnen negeren of zelfs een ban geven.
Negeren is wat onbevredigend, want zijn kwaadsprekerij en stuitende leugens verdienen tegenspraak.
Truth sounds like hate to those who hate truth.
Boudewijn Abma
Berichten: 596
Lid geworden op: do jan 19, 2017 5:01 pm

Re: Hans van de Mortel op de fileertafel.

Bericht door Boudewijn Abma »

Ali Yas schreef:
Boudewijn Abma schreef:"... met speciaal gas dat exclusief voor joden bestemd was. Om hen door een zachte dood te laten inslapen. Want een ding blijft recht overeind staan: Hitler was GEEN sadist" . U krijgt een vieze smaak in de mond van mensen die van deze tekst een vieze smaak in de mond krijgen.
Heb je je al eens in de feiten verdiept, wat cyanidegas precies doet? Of huil je liever mee met de honden in het bos?
U vond de dood van Joden in de gaskamers wel een humane oplossing?
Gesloten