of topic

Teva Teff

Re: President Donald Trump

Bericht door Teva Teff »

Ali Yas schreef:
Teva Teff schreef:
Zwartmeer schreef:Ik ken hem verder niet. Misschien is het een trol. Aan de andere kant worden mensen waar je het niet mee eens bent soms wel heel gemakkelijk als trol afgedaan. Het is toch wel heel klef dat het forum vooral beheerst wordt door mensen die het allemaal met elkaar eens zijn. Elkaar erop wijzen hoeveel we het met elkaar eens zijn heeft niks met debatten te maken.
De bijdrage van Zwartmeer heb ik 3 keer gelezen. Ik kan er niets anders van maken dan dat ik het hier 100% mee eens ben.
En wat hij duidelijk wil maken is ook heel goed verwoord.
Als ik Zwartmeer een beetje ken, kan ik je zeggen dat hij niet gevoelig is voor geslijm. En misschien mag ik je erop wijzen dat hard schreeuwen dat je het met anderen niet eens bent zonder dat fatsoenlijk te onderbouwen óók niks met debatteren te maken heeft.
Ik ben Autonoom Realist. Ik doe niet aan geslijm. Daarvoor moet je bij jouw pathologisch desinformerende forummaatjes door dik en dun zijn.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17464
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Teva Teff schreef: De bijdrage van Zwartmeer heb ik 3 keer gelezen.
Ongeletterde mensen hebben nu eenmaal problemen met lezen. :roll:

Een goed verstaander heeft maar een half woord nodig.


Afbeelding

Ik ben een mens op leeftijd (99) en mis dus wat tanden bij het
niet meer bijkomen van het lachen.

Ik ben onze Ariel dankbaar en hou van haar omdat zij Teva Teff
geen ban heeft gegeven. Lachen houdt zelfs een ouwe vrolijke
klootzak als Hans van de Mortel springlevend.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Teva Teff

Re: President Donald Trump

Bericht door Teva Teff »

Een FFI-bijdrage waar ik het 100% mee eens ben. Dat maak ik niet zo vaak mee. Vandaar dat ik het voor mezelf nodig vond om de tekst van Zwartmeer 3 keer goed te lezen voor ik mijn waardering daarvoor op FFI kenbaar maakte. Ergens 100% mee eens zijn, dat moet je wel zeker van zijn.
Overigens, de Hitler-Joden-gifgas-bijdrage van Hans heb ik veel meer dan 3 keer gelezen.
Boudewijn Abma
Berichten: 596
Lid geworden op: do jan 19, 2017 5:01 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door Boudewijn Abma »

Ali Yas schreef:
Boudewijn Abma schreef:
Ali Yas schreef:
Dat gelijk krijg jij niet, BA. Altijd kies jij partij voor de verkeerde, je bent een nihilist en bij gebrek aan functionerend waardensysteem totaal gewetenloos.
Het redeloos diskwalificeren van de opponent versterkt uw positie in het debat niet. Eigenlijk vind ik het nogal kinderachtig.
Ook dit antwoord bevat weer meer leugens dan zinnen. Je wordt niet gediskwalificeerd als opponent - iets wat jij onder je talloze nicks om de haverklap deed - maar ik straf je af voor je poging jezelf te complimenteren met een standpunt dat je nooit innam. De waarheid interesseert je geen zak, het gaat je alleen om het 'winnen', waarbij je geen enkel middel schuwt. Redeloos is die afstraffing dus niet, integendeel, je verdient die voluit. En "kinderachtig"? Je bent zelf kinderachtig als je gaat zitten jammeren om het virtueel pak slaag waar je gewoon om vroeg.
Dit gekijf is kinderachtig en u weet het.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17464
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Teva Teff schreef:Een FFI-bijdrage waar ik het 100% mee eens ben. Dat maak ik niet zo vaak mee.
Waar heb jij al die tijd dan rondgehangen voordat je je aan FFI ging vastklampen waar je - net zoals ik - niet meer bent weg te slaan?
Vandaar dat ik het voor mezelf nodig vond om de tekst van Zwartmeer 3 keer goed te lezen voor ik mijn waardering daarvoor op FFI kenbaar maakte. Ergens 100% mee eens zijn, dat moet je wel zeker van zijn.
Je onnozelheid rechtvaardigen en jezelf uit de voeten verdedigen kan natuurlijk geen kwaad. Daar kan Zwartmeer het alleen maar mee eens zijn.
Overigens, de Hitler-Joden-gifgas-bijdrage van Hans heb ik veel meer dan 3 keer gelezen.
Dat weet ik. Je kan er blijkbaar niet genoeg van krijgen. icon_thumbup.gif [icon_lol.gif]

Ik zal het uitleggen. De man begrijpt nog steeds niet dat de aarde rond is. Dat is namelijk precies wat Mohammed de profeet van alle Arabieren destijds beweerde, dat de aarde plat en onbeweeglijk is. Als Teva T. niet de moeite neemt de Koran te lezen, waar bemoeit hij zich dan mee?

De Hitler-joden-gifgas bijdrage in de geschiedenis is voor alle mensen met gezond verstand een verwerpelijke zaak. Zo niet - volgens mij - voor alle moslims. Jezus was een jood en dezelfde besnijdenis waar ook ALLE moslims last van hebben verklaart een boel over hun frustratie en haat tegen joden. Maar omdat Jezus in de Koran wordt genoemd, zul je geen moslim dit hardop horen zeggen. Sterker nog, menige moslim beweert nu dat Jezus moslim was. Mohammedanen behoren niet voor niets tot het grootste smerige vieze huichelachtigste volk ter wereld. Moslims voldoen psychisch niet aan de eisen van deze tijd. Ook bij Teva Teff heb ik zo mijn twijfels.

Natuurlijk mag je mijn bijdrage Hitler-joden-gifgas bijdrage in herhaling blijven oproepen. Daar is overigens al genoeg over geschreven in de geschiedenis na het nuttigen van het mosterdgas na de maaltijd waar Teva T. blijkbaar niet genoeg van kan krijgen. Het laat hem maar niet los ondanks het verleden tijd aspect. Het zal hem sieren als hij de moeite neemt om in te gaan op de inhoud van mijn bijdrage. Mercator lukte het. Daar had hij slechts een zin voor nodig.

Teva T. staat hier bekend als een trol. Welnu, laat hem! Het bevestigt telkenmale dat hij een zielige trol is die - zoals sommigen reeds opmerkten - geen vrienden heeft. Misschien kunnen we hem wat liefde schenken, want dat heeft hij in zijn leven veel te veel moeten ontberen. Van mij heeft hij die liefde kunnen smaken. Want ik was tegen de ban en het op slot draaien van zijn topic. Maar gegeven liefde blijft bij trollen meestal onbeantwoord.

Vergelijk trollen maar eens met mohammedanen en constateer alle kenmerkende overeenkomsten die je ook bij linkse mensen zult aantreffen.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Ali Yas
Berichten: 7662
Lid geworden op: zo apr 15, 2012 3:24 pm
Contacteer:

Re: President Donald Trump

Bericht door Ali Yas »

Teva Teff schreef:Vandaar dat ik het voor mezelf nodig vond om de tekst van Zwartmeer 3 keer goed te lezen voor ik mijn waardering daarvoor op FFI kenbaar maakte. Ergens 100% mee eens zijn, dat moet je wel zeker van zijn.
Heb je tijdens het lezen en verkrijgen van zekerheid ook opgemerkt dat de bijdrage van Zwartmeer twee taal- en/of schrijffouten bevat? Het is niet mijn bedoeling daarmee Zwartmeer te diskwalificeren, verre van dat, maar ik vraag me wel af of je je eigen oordeelsbekwaamheid goed ziet.
Truth sounds like hate to those who hate truth.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17464
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Ali Yas schreef:
Teva Teff schreef:Vandaar dat ik het voor mezelf nodig vond om de tekst van Zwartmeer 3 keer goed te lezen voor ik mijn waardering daarvoor op FFI kenbaar maakte. Ergens 100% mee eens zijn, dat moet je wel zeker van zijn.
Heb je tijdens het lezen en verkrijgen van zekerheid ook opgemerkt dat de bijdrage van Zwartmeer twee taal- en/of schrijffouten bevat? Het is niet mijn bedoeling daarmee Zwartmeer te diskwalificeren, verre van dat, maar ik vraag me wel af of je je eigen oordeelsbekwaamheid goed ziet.
LOL! Je kunt Teva T. altijd klem zetten op zijn eigen schrijfsels. De taalfouten van Zwartmeer doen er namelijk niet toe. Zwartmeer schrijft voortreffelijk logisch begrijpelijk en daar is het hem ook uitsluitend om te doen. Bij Teva T. moeten we ons bij het lezen van zijn teksten meestal vasthouden on niet aan het wankelen gebracht te worden. :roll:

Taalfouten maak ik ook. Waarna ik mij soms later bij het teruglezen verbaas over mijn eigen tekort schieten in de schiettent van de Nederlandse taal. Want veel onnodige flauwekul regeltjes en onlogische uitzonderingen beheersen de Nederlandse taal.

Teva schrijft: "Ergens 100% mee eens zijn, dat moet je wel zeker van zijn."

Waarom schrijft hij zoiets? Dat was namelijk niet nodig. Is hij dan onzeker? Nee! Want hij schrijft 100 % mee eens. Hij had ook kunnen schrijven: "Ik ben het met de inhoud volledig eens." En dan was de kous af. Deze kwestie heeft niets met mierenneuken te maken, maar alles met het op de voorgrond tredende zelfverzekerde haast 'goddelijke' gedrag van Teva T. dat helaas niet zo best tot zijn recht komt in zijn uitdrukkingsvaardigheid en analytisch vermogen zoals voor de heer Zwartmeer is weggelegd.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door Zwartmeer »

Ali Yas schreef:
Teva Teff schreef:Vandaar dat ik het voor mezelf nodig vond om de tekst van Zwartmeer 3 keer goed te lezen voor ik mijn waardering daarvoor op FFI kenbaar maakte. Ergens 100% mee eens zijn, dat moet je wel zeker van zijn.
Heb je tijdens het lezen en verkrijgen van zekerheid ook opgemerkt dat de bijdrage van Zwartmeer twee taal- en/of schrijffouten bevat? Het is niet mijn bedoeling daarmee Zwartmeer te diskwalificeren, verre van dat, maar ik vraag me wel af of je je eigen oordeelsbekwaamheid goed ziet.
Als ik het anders sgrijf dan in de woordenboeken staat moeten de woordenboeken worden aangepast.
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17464
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Zwartmeer schreef:
Ali Yas schreef:
Teva Teff schreef:Vandaar dat ik het voor mezelf nodig vond om de tekst van Zwartmeer 3 keer goed te lezen voor ik mijn waardering daarvoor op FFI kenbaar maakte. Ergens 100% mee eens zijn, dat moet je wel zeker van zijn.
Heb je tijdens het lezen en verkrijgen van zekerheid ook opgemerkt dat de bijdrage van Zwartmeer twee taal- en/of schrijffouten bevat? Het is niet mijn bedoeling daarmee Zwartmeer te diskwalificeren, verre van dat, maar ik vraag me wel af of je je eigen oordeelsbekwaamheid goed ziet.
Als ik het anders sgrijf dan in de woordenboeken staat moeten de woordenboeken worden aangepast.
LOL! Jammer. Ali Yas had beter zijn schrijfsel kunnen inslikken. Ik snap ook niet wat onze geliefde forummer hiermee beoogde. Zwartmeer had al die tijd gelijk ten aanzien van Trump. Ik heb dat ook nooit bestreden. Ik kwam uit voor mijn eigen hoop: een vent met stevige ballen, door de wol geverfd, die de islam en de verrotte islamitische landen weleens eventjes zou aanpakken en het Europa van marxista Frau Merkel heen en weer schudden aan de schandpaal. Ook de media diende hard aangepakt te worden. Daar leek het even op, maar toen viel het gordijn. En Zwartmeer heeft dat al die tijd zien aankomen. Waarvoor hulde! Maar ik blijf erbij: Je weet nooit hoe een koe een haas vangt. En al zeker niet in deze tijd.

Okay! Trump is een klootzak. Maar toch zie ik wel het nut in van zijn verschijning. Tweeledig: verandering van spijs doet eten en de mens heeft geen vrije wil. De uitkomst?

Lache, giere en brulle. Ja toch?

Werk aan de winkel Ali! - Geintje.

Noot: de ''n' achter de door mij genoemde werkwoorden wordt - helaas - nooit meer uitgesproken. Onze taal is al heel lang aan het verloederen. Soms twijfel ik aan mijzelf ondanks dat mijn gehoor uitstekend is. Ik kan soms de Nederlandse acteurs in TV-series slecht verstaan. Dus beter een goed boek lezen.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Boudewijn Abma
Berichten: 596
Lid geworden op: do jan 19, 2017 5:01 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door Boudewijn Abma »

King George schreef:Kan zo'n MOAB ook niet eens een keer boven de Haagse Schilderswijk of zo worden afgedropt?
Dit soort opmerkingen lijken slechts bedoeld om de discussie te verzieken. Mogelijk zou de moderatie wat kritischer op dit soort
trolgedrag kunnen toezien.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17464
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Boudewijn Abma schreef:
King George schreef:Kan zo'n MOAB ook niet eens een keer boven de Haagse Schilderswijk of zo worden afgedropt?
Dit soort opmerkingen lijken slechts bedoeld om de discussie te verzieken.
Inderdaad! . . . lijken . . .
Boudewijn Abma schreef:Mogelijk zou de moderatie wat kritischer op dit soort trolgedrag kunnen toezien.
Afbeelding

Regelneef trolhondje Boudewijn 'Abbas' laat haar tanden zien.

Zij meent het recht te hebben als enige aanwezige trol hier te mogen blaffen en leiding te geven aan welke discussie dan ook. Niet Ariel bepaalt blijkbaar de norm, maar een linksom blaffend hondje van 'opvallend' formaat, zou, als het aan haar ligt en zij de kans krijgt, een dergelijke bom op het hoofd van 'King George' gooien. Trolly heeft nog net niet de brutaliteit om Ariel op te dragen 'King' een ban te geven. Hoe dan ook maakt zij duidelijk dat Ariel tekort schiet in haar geestelijk rechtvaardige stabiliteit die normaliter uitsluitend is voorbehouden aan linkse trolhondjes zoals Boudewijn 'Abbas'.
Je kunt het sarren of onnadenkend gedrag noemen, maar ik noem het eerder smeken om een ban. Haar reactie lijkt op de partiële synoniemen:

Dit soort reacties van Boudewijn 'Abbas' lijken slechts bedoeld om de moderator te bruuskeren.

King George stelde, net zoals Wilders met zijn 'Meer of Minder Marokkanen', slechts een vraag waar ik kostelijk om kon lachen. En ik hoef echt niet aan Boudewijn 'Abbas' toestemming te vragen of ik hierom wel of niet mag lachen.

Mijn advies aan de moderator? Ik zou wat kritischer zijn tegenover Boudewijn A. en haar een ban geven. Alleen al vanwege het feit dat ik enorme koppijn en uitslag van die trol krijg en dat de moderator in de eerste plaats mij een plezier zal willen doen. Ik heb nog nooit kritiek gehad op welke moderator dan ook. Je moet maar zelfverzekerd zijn zoals Boudewijn 'Abbas' om zo hapgraag onder de gordel te willen bijten.

Trol Boudewijn 'Abbas' (volgens sommigen ook bekend onder de alias Wim Hutten en andere soortgelijke wansmaken) is een vals hondje die blaft en het liefst bijt onder de gordel om op welk forum dan ook toe te bijten waar zich op dat moment elementen voordoen die volgens het politiek correcte keffertje Boudewijn 'Abbas' hoe dan ook gecorrigeerd moeten worden. Desnoods met de moderator erbij.

Van alle bijdragen van Boudewijn 'Abbas' heb ik er hooguit twee gelezen waarin zij voor honderd procent gelijk had en een ware nuttige oprechte bijdrage leverde in het debat. Ik meen dat de tijd van Boudewijn 'Abbas' hier op FFI langzamerhand wel voorbij is.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hallo Tokyo
Berichten: 573
Lid geworden op: di mar 06, 2012 10:49 am
Locatie: achter de duinen...

Re: President Donald Trump

Bericht door Hallo Tokyo »

'Hans van de Mortel' schreef:
Boudewijn Abma schreef:
King George schreef:Kan zo'n MOAB ook niet eens een keer boven de Haagse Schilderswijk of zo worden afgedropt?
Dit soort opmerkingen lijken slechts bedoeld om de discussie te verzieken.
Inderdaad! . . . lijken . . .
Boudewijn Abma schreef:Mogelijk zou de moderatie wat kritischer op dit soort trolgedrag kunnen toezien.
Afbeelding

Regelneef trolhondje Boudewijn 'Abbas' laat haar tanden zien.

Zij meent het recht te hebben als enige aanwezige trol hier te mogen blaffen en leiding te geven aan welke discussie dan ook. Niet Ariel bepaalt blijkbaar de norm, maar een linksom blaffend hondje van 'opvallend' formaat, zou, als het aan haar ligt en zij de kans krijgt, een dergelijke bom op het hoofd van 'King George' gooien. Trolly heeft nog net niet de brutaliteit om Ariel op te dragen 'King' een ban te geven. Hoe dan ook maakt zij duidelijk dat Ariel tekort schiet in haar geestelijk rechtvaardige stabiliteit die normaliter uitsluitend is voorbehouden aan linkse trolhondjes zoals Boudewijn 'Abbas'.
Je kunt het sarren of onnadenkend gedrag noemen, maar ik noem het eerder smeken om een ban. Haar reactie lijkt op de partiële synoniemen:

Dit soort reacties van Boudewijn 'Abbas' lijken slechts bedoeld om de moderator te bruuskeren.

King George stelde, net zoals Wilders met zijn 'Meer of Minder Marokkanen', slechts een vraag waar ik kostelijk om kon lachen. En ik hoef echt niet aan Boudewijn 'Abbas' toestemming te vragen of ik hierom wel of niet mag lachen.

Mijn advies aan de moderator? Ik zou wat kritischer zijn tegenover Boudewijn A. en haar een ban geven. Alleen al vanwege het feit dat ik enorme koppijn en uitslag van die trol krijg en dat de moderator in de eerste plaats mij een plezier zal willen doen. Ik heb nog nooit kritiek gehad op welke moderator dan ook. Je moet maar zelfverzekerd zijn zoals Boudewijn 'Abbas' om zo hapgraag onder de gordel te willen bijten.

Trol Boudewijn 'Abbas' (volgens sommigen ook bekend onder de alias N.N en andere soortgelijke wansmaken) is een vals hondje die blaft en het liefst bijt onder de gordel om op welk forum dan ook toe te bijten waar zich op dat moment elementen voordoen die volgens het politiek correcte keffertje Boudewijn 'Abbas' hoe dan ook gecorrigeerd moeten worden. Desnoods met de moderator erbij.

Van alle bijdragen van Boudewijn 'Abbas' heb ik er hooguit twee gelezen waarin zij voor honderd procent gelijk had en een ware nuttige oprechte bijdrage leverde in het debat. Ik meen dat de tijd van Boudewijn 'Abbas' hier op FFI langzamerhand wel voorbij is.


Het is zo wie zo de vraag wat die walgelijke bekakte trol hier heeft te zoeken, waarschijnlijk heeft het te maken dat die rat overal wordt uitgekotst en een ban aan zijn broek heeft op zowat ieder forum of nieuwsblog.

Op DDS van Michel van der Galien heeft hij zo onderhand de 100 ste nick in gebruik en blijft maar kans zien nieuwe gebruikersnamen aan te maken in zijn poging rechtse of islamkritische blogs te gronde te richten, dus een ban voor dat ongedierte lijkt mij op zijn plaats, maar daar gaat slechts de moderatie over.....
Boudewijn Abma
Berichten: 596
Lid geworden op: do jan 19, 2017 5:01 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door Boudewijn Abma »

Hallo Tokyo schreef:
Op DDS van Michel van der Galien heeft hij zo onderhand de 100 ste nick in gebruik en blijft maar kans zien nieuwe gebruikersnamen aan te maken in zijn poging rechtse of islamkritische blogs te gronde te richten, dus een ban voor dat ongedierte lijkt mij op zijn plaats, maar daar gaat slechts de moderatie over.....
Voordat men ertoe overgaat mij hier te verbannen: wat is DDS?
Gebruikersavatar
Ali Yas
Berichten: 7662
Lid geworden op: zo apr 15, 2012 3:24 pm
Contacteer:

Re: President Donald Trump

Bericht door Ali Yas »

Hallo Tokyo schreef:Op DDS van Michel van der Galien heeft hij zo onderhand de 100 ste nick in gebruik en blijft maar kans zien nieuwe gebruikersnamen aan te maken in zijn poging rechtse of islamkritische blogs te gronde te richten, dus een ban voor dat ongedierte lijkt mij op zijn plaats, maar daar gaat slechts de moderatie over.....
Tegenspraak is nuttig om je te dwingen tot nadenken, en BA weet heel goed de standpunten van het politiekcorrectisme te verwoorden. Helaas kan hij het daarbij niet laten zijn opponenten te tergen met beledigingen, valse representatie van hun standpunten en drogredenen. Daarom moet hij kort worden gehouden en blaffen tegen het baasje lijkt me reden voor een flinke schop. Verder sluit ik me aan bij de slotwoorden van vorige schrijver.
Truth sounds like hate to those who hate truth.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: President Donald Trump

Bericht door mercator »

Boudewijn Abma schreef:Voordat men ertoe overgaat mij hier te verbannen: wat is DDS?
Jij zal hier niet verbannen worden, toleranter dan op FFI kan je ze niet vinden icon_thumbup.gif.
Neem nu het voorstel van Mercator: een kruisraket op Mekka waarbij de moslims een uur op voorhand gewaarschuwd wordt even bij die zwarte steen weg te blijven. Hoe meer tolerant en humaan kan je zijn ?
Laatst gewijzigd door mercator op ma apr 17, 2017 10:52 am, 1 keer totaal gewijzigd.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Ali Yas
Berichten: 7662
Lid geworden op: zo apr 15, 2012 3:24 pm
Contacteer:

Re: President Donald Trump

Bericht door Ali Yas »

Boudewijn Abma schreef:Voordat men ertoe overgaat mij hier te verbannen: wat is DDS?
Wat is de zin van deze vraag?
Truth sounds like hate to those who hate truth.
Boudewijn Abma
Berichten: 596
Lid geworden op: do jan 19, 2017 5:01 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door Boudewijn Abma »

Ali Yas schreef:
Boudewijn Abma schreef:Voordat men ertoe overgaat mij hier te verbannen: wat is DDS?
Wat is de zin van deze vraag?
De afkorting dook op in een bijdrage hierboven en werd met mij in verband gebracht.
Gebruikersavatar
Ali Yas
Berichten: 7662
Lid geworden op: zo apr 15, 2012 3:24 pm
Contacteer:

of topic

Bericht door Ali Yas »

Boudewijn Abma schreef:
Ali Yas schreef:
Boudewijn Abma schreef:Voordat men ertoe overgaat mij hier te verbannen: wat is DDS?
Wat is de zin van deze vraag?
De afkorting dook op in een bijdrage hierboven en werd met mij in verband gebracht.
Helaas, dat is niet het goede antwoord. Probeer het nog een keer.
Truth sounds like hate to those who hate truth.
Gebruikersavatar
Hallo Tokyo
Berichten: 573
Lid geworden op: di mar 06, 2012 10:49 am
Locatie: achter de duinen...

Re: President Donald Trump

Bericht door Hallo Tokyo »

Hutten Wim vraagt naar de bekende weg, wat is DDS....


[icon_lol.gif]
Boudewijn Abma
Berichten: 596
Lid geworden op: do jan 19, 2017 5:01 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door Boudewijn Abma »

Hallo Tokyo schreef:Hutten Wim vraagt naar de bekende weg, wat is DDS....


[icon_lol.gif]
De naam is Abma en u lijkt het ook niet te weten.
Gebruikersavatar
Hallo Tokyo
Berichten: 573
Lid geworden op: di mar 06, 2012 10:49 am
Locatie: achter de duinen...

Re: President Donald Trump

Bericht door Hallo Tokyo »

Boudewijn Abma schreef:
Hallo Tokyo schreef:Hutten Wim vraagt naar de bekende weg, wat is DDS....


[icon_lol.gif]
De naam is Abma en u lijkt het ook niet te weten.

Jouw naam is zoals iedereen weet Hutten, Wim, en DDS staat voor de Dagelijkse Standaard, je weet wel waar jij de huistrol bent!


:greeting2:
Boudewijn Abma
Berichten: 596
Lid geworden op: do jan 19, 2017 5:01 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door Boudewijn Abma »

Hallo Tokyo schreef:
Boudewijn Abma schreef:
Hallo Tokyo schreef:Hutten Wim vraagt naar de bekende weg, wat is DDS....


[icon_lol.gif]
De naam is Abma en u lijkt het ook niet te weten.

Jouw naam is zoals iedereen weet Hutten, Wim, en DDS staat voor de Dagelijkse Standaard, je weet wel waar jij de huistrol bent!



:greeting2:
U bent abuis.

Kunnen we van u ook nog een inhoudelijke bijdrage verwachten?
Gebruikersavatar
Hallo Tokyo
Berichten: 573
Lid geworden op: di mar 06, 2012 10:49 am
Locatie: achter de duinen...

Re: President Donald Trump

Bericht door Hallo Tokyo »

Wat vindt die got van jou er eigenlijk van dat je zo'n beroerde leugenaar bent Wim?


:wink2:
Boudewijn Abma
Berichten: 596
Lid geworden op: do jan 19, 2017 5:01 pm

Re: President Donald Trump

Bericht door Boudewijn Abma »

Hallo Tokyo schreef:Wat vindt die got van jou er eigenlijk van dat je zo'n beroerde leugenaar bent Wim?


:wink2:
Nee dus, u komt hier slechts om te klieren.
Gebruikersavatar
Ali Yas
Berichten: 7662
Lid geworden op: zo apr 15, 2012 3:24 pm
Contacteer:

Re: President Donald Trump

Bericht door Ali Yas »

Boudewijn Abma schreef:
Hallo Tokyo schreef:Wat vindt die got van jou er eigenlijk van dat je zo'n beroerde leugenaar bent Wim?


:wink2:
Nee dus, u komt hier slechts om te klieren.
Hmmm. Dat is een interessant verwijt. :hypocrite:
Truth sounds like hate to those who hate truth.
Plaats reactie