Trollhunting.

Gesloten
Teva Teff

Trollhunting.

Bericht door Teva Teff »

Trollhunting. Ik had daar nog nooit van gehoord.
Hier vond ik dit. Op het forum van Viva.
Trollhunting is daar niet toegestaan. Kijk maar bij q.
q. Trollhunten. (betekenis)
Het openbaar beschuldigen van gebruikers voor trollen is niet toegestaan. Er kan melding van worden gemaakt bij de moderators via het Stafsysteem of via [email protected]. Daarnaast kan er in het Napraattopic met andere forummers over worden gesproken.
Misschien is deze huisregel ook wel wat voor FFI?
Er zijn 654 resultaten gevonden: trol
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89717
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Trollhunting.

Bericht door Ariel »

Teva Teff schreef:Trollhunting. Ik had daar nog nooit van gehoord.
Hier vond ik dit. Op het forum van Viva.
Trollhunting is daar niet toegestaan. Kijk maar bij q.
q. Trollhunten. (betekenis)
Het openbaar beschuldigen van gebruikers voor trollen is niet toegestaan. Er kan melding van worden gemaakt bij de moderators via het Stafsysteem of via [email protected]. Daarnaast kan er in het Napraattopic met andere forummers over worden gesproken.
Misschien is deze huisregel ook wel wat voor FFI?
Er zijn 654 resultaten gevonden: trol
Helemaal met je eens. Dus stop eens met trollen Teva, en spreek je vriendje Wim aan.

Als trollen niet mag, dan moeten we inderdaad actie ondernemen.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Teva Teff

Re: Trollhunting.

Bericht door Teva Teff »

Ariel schreef:
Teva Teff schreef:Trollhunting. Ik had daar nog nooit van gehoord.
Hier vond ik dit. Op het forum van Viva.
Trollhunting is daar niet toegestaan. Kijk maar bij q.
q. Trollhunten. (betekenis)
Het openbaar beschuldigen van gebruikers voor trollen is niet toegestaan. Er kan melding van worden gemaakt bij de moderators via het Stafsysteem of via [email protected]. Daarnaast kan er in het Napraattopic met andere forummers over worden gesproken.
Misschien is deze huisregel ook wel wat voor FFI?
Er zijn 654 resultaten gevonden: trol
Helemaal met je eens. Dus stop eens met trollen Teva, en spreek je vriendje Wim aan.

Als trollen niet mag, dan moeten we inderdaad actie ondernemen.
Goed lezen, Ariel. Lijkt mij wel nuttig om dat te doen. Jij bent hier de moderator.
Maar ik begrijp dat een bepaalde soort Pavlovboosheid jou verhindert om in alle redelijkheid over deze nuttige forumregel na te denken?
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89717
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Trollhunting.

Bericht door Ariel »

Ik zal je twee keer waarschuwen als jij aan Trollhunting doet Teva, en de derde keer is scheeprecht, en zal ik je een paar weken op vakantie sturen.

Vriendelijke groet.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Boudewijn Abma
Berichten: 596
Lid geworden op: do jan 19, 2017 5:01 pm

Re: Trollhunting.

Bericht door Boudewijn Abma »

Ariel schreef:Ik zal je twee keer waarschuwen als jij aan Trollhunting doet Teva, en de derde keer is scheeprecht, en zal ik je een paar weken op vakantie sturen.

Vriendelijke groet.
Mijn observatie is u zich juist schuldig maakt aan schending van de forumregels.
Dat maakt dit forum tot een wetteloze chaos.
Teva Teff

Re: Trollhunting.

Bericht door Teva Teff »

Ariel schreef:Ik zal je twee keer waarschuwen als jij aan Trollhunting doet Teva, en de derde keer is scheeprecht, en zal ik je een paar weken op vakantie sturen.

Vriendelijke groet.
De moderator snapt het echt niet.
Dit gedrag bedoel ik.
viewtopic.php?f=31&t=24079&start=100
Maarten schreef:
Teva Teff schreef: Niets is vergelijkbaar met die 5 jaar bezetting van Hitler-Duitsland.
Onzin. iedere bezetting is dramatisch. De Franse bezetting van Napoleon en de Spaanse onderdrukking gedurende de 80jarige oorlog waren voor de mensen destijds ook de hel op aarde. Je moet alles in pespectief zien...En niet vast blijven zitten.

Prima. Ga je in die draad lekker verder wachten
Waarmee je bevestigt dat je een trol bent, en tijd wordt dat je wordt verbannen. Trollen verzieken forums, ze komen er niet op inhoudelijk te discusieren maar enkel om de boel te verzieken, nietwaar Cypres?

Een trol (mv.: trollen) in een internetomgeving is een persoon die op Usenet, fora, websites of chatkanalen berichten plaatst met het doel voorspelbare emotionele reacties (bijvoorbeeld woede, irritatie, verdriet, of scheldpartijen - ook wel flames genoemd in internetjargon) van andere mensen uit te lokken,[1] opzettelijk verkeerde informatie (desinformatie) te geven of zichzelf expres anders voor te doen. Het gebruik van het woord trol in deze zin, is afkomstig van de vroege uitsluitend Engelstalige internetgemeenschap.


Afbeelding
En dat zit dan nog maar een maand op dit forum.
En dan heel snel iemand beschuldigen een trol te zijn omdat het meneer niet lukt een discussie met fatsoenlijke argumenten te winnen.
Laatst gewijzigd door Teva Teff op di apr 25, 2017 2:19 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Hallo Tokyo
Berichten: 573
Lid geworden op: di mar 06, 2012 10:49 am
Locatie: achter de duinen...

Re: Trollhunting.

Bericht door Hallo Tokyo »

Boudewijn Abma schreef:
Ariel schreef:Ik zal je twee keer waarschuwen als jij aan Trollhunting doet Teva, en de derde keer is scheeprecht, en zal ik je een paar weken op vakantie sturen.

Vriendelijke groet.
Mijn observatie is u zich juist schuldig maakt aan schending van de forumregels.
Dat maakt dit forum tot een wetteloze chaos.

Niets belet je toch aan je stutten te trekken, je bevindt je hier geheel vrijwillig Wim!


:greeting2:
Gebruikersavatar
Maarten
Berichten: 975
Lid geworden op: di mar 21, 2017 3:00 pm
Locatie: Twente

Re: Trollhunting.

Bericht door Maarten »

Als je geen ''trol'' bent, Teva, antwoord dan gewoon inhoudelijk... Tot nu toe zie ik weinig van je gedrag wat je vrijpleit van trollengedrag. Enfin, ik heb al besloten je links te laten liggen, negeren dus, net als je andere alter ego. Ik post niet op foras om met zieke figuren zoals jij mijn tijd te verpillen. Daar is nml het leven te kort voor. Jammer dat ik je niet automatisch kan negeren, op v-bulletin software forums heb je wel die mogelijkheid waarmee je automatisch, wanneer ingesteld, de betreffende gebruiker en zijn bijdrage gewoon niet ziet :cool: Adieu :victory:
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89717
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Trollhunting.

Bericht door Ariel »

Hoi Maarten. Ook op dit forum kan je leden negeren. Via het Gebruikerspaneel. Ga naar prive berichten, en als je "vrienden en vijanden" aanklikt dan zie je dat je bij beheer vijanden deze tekst staan.
Vijanden zijn gebruikers die standaard genegeerd zullen worden. Berichten door deze gebruikers zullen niet volledig zichtbaar zijn.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ali Yas
Berichten: 7662
Lid geworden op: zo apr 15, 2012 3:24 pm
Contacteer:

Re: Trollhunting.

Bericht door Ali Yas »

Teva Teff schreef:De moderator snapt het echt niet.
Ze neemt je in de maling, amateur. Dat je dat nou nog niet door hebt...
Truth sounds like hate to those who hate truth.
Teva Teff

Re: Trollhunting.

Bericht door Teva Teff »

Is dat zo?
Hoe kan je dat onomstotelijk zeker weten?
Gebruikersavatar
Ali Yas
Berichten: 7662
Lid geworden op: zo apr 15, 2012 3:24 pm
Contacteer:

Re: Trollhunting.

Bericht door Ali Yas »

Teva Teff schreef:Is dat zo?
Hoe kan je dat onomstotelijk zeker weten?
Ik geef je mijn inschatting van de situatie en verbaas me er hardop over dat die niet de jouwe is. Maar over een onomstotelijke zekerheid hebben we het niet gehad.
Truth sounds like hate to those who hate truth.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89717
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Trollhunting.

Bericht door Ariel »

Teva, dit is je laatste waarschuwing. Als je hier mee doorgaat , dan krijg je een ban.

Ik ga je bovenste posten verwijderen. Ik ben het nu zat.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Maarten
Berichten: 975
Lid geworden op: di mar 21, 2017 3:00 pm
Locatie: Twente

Re: Trollhunting.

Bericht door Maarten »

Ban, ban 8-)
Gesloten