niet van toepassing

Boudewijn Abma
Berichten: 596
Lid geworden op: do jan 19, 2017 5:01 pm

niet van toepassing

Bericht door Boudewijn Abma »

Ariel schreef:
Boudewijn Abma schreef:U wilt terroristische aanslagen van islamitische en extreem-rechtse aard toch niet gelijkstellen met oorlogen tussen staten en genocides?

P.s. Ik heet geen Wim, waarom noemt u me zo?
Ja, dat wil ik wel . We zijn dank zij de Europese Unie ( zij hebben islam in Europa geimporteerd ) in oorlog met Islam en als u dat niet wil zien, dan bent u een nog grotere huichelaar dan dat we hier allemaal kunnen zien.

En de naam die uw ouders aan u gegeven hebben is Wim, of Willem, en geen Boudewijn. U kunt trots op die naam zijn, maar niet op het trollerige gedrag dat u al jaren vertoont.
Boudewijn Abma
Berichten: 596
Lid geworden op: do jan 19, 2017 5:01 pm

Re: Viering 4 en 5 mei

Bericht door Boudewijn Abma »

Boudewijn Abma schreef:
Ariel schreef:
Boudewijn Abma schreef:U wilt terroristische aanslagen van islamitische en extreem-rechtse aard toch niet gelijkstellen met oorlogen tussen staten en genocides?

P.s. Ik heet geen Wim, waarom noemt u me zo?
Ja, dat wil ik wel . We zijn dank zij de Europese Unie ( zij hebben islam in Europa geimporteerd ) in oorlog met Islam en als u dat niet wil zien, dan bent u een nog grotere huichelaar dan dat we hier allemaal kunnen zien.

En de naam die uw ouders aan u gegeven hebben is Wim, of Willem, en geen Boudewijn. U kunt trots op die naam zijn, maar niet op het trollerige gedrag dat u al jaren vertoont.
Het siert u als moderator niet om zonder zinnige grond te speculeren over andere namen dan waarmee ik me hier voorstel.
Het speculeren over de prive-identiteit van forumleden is temeer onverantwoord omdat u geen bezwaar maakt tegen de zieke fantasieën van King George die mij wenst op te knopen.
U maakt zich hiermee medeplichtig aan bedreigingen en u brengt onschuldige derden in gevaar.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Viering 4 en 5 mei

Bericht door mercator »

Boudewijn Abma schreef:U maakt zich hiermee medeplichtig aan bedreigingen en u brengt onschuldige derden in gevaar.
Wat een drama zeg. Ik dacht dat U immuun was voor welk onveiligheidsgevoel dan ook ?
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Boudewijn Abma
Berichten: 596
Lid geworden op: do jan 19, 2017 5:01 pm

Re: Viering 4 en 5 mei

Bericht door Boudewijn Abma »

mercator schreef:
Boudewijn Abma schreef:U maakt zich hiermee medeplichtig aan bedreigingen en u brengt onschuldige derden in gevaar.
Wat een drama zeg. Ik dacht dat U immuun was voor welk onveiligheidsgevoel dan ook ?
Bent u bereid ons uw NAW-gegevens te verstrekken alsmede de namen van uw kinderen zodat King George u kan opzoeken?
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Viering 4 en 5 mei

Bericht door mercator »

Boudewijn Abma schreef: Bent u bereid ons uw NAW-gegevens te verstrekken alsmede de namen van uw kinderen zodat King George u kan opzoeken?
Een jaar of 5 geleden hebben de Antifascisten al mijn persoonsgegevens-zij het gedeeltelijk verouderde-open en bloot op het internet gezet dus ik hoef dat niet meer te doen icon_thumbup.gif . En George mag mij gerust komen opzoeken, ik ben niet zo schrikachtig aangelegd. Ik blijf wel weg op plaatsen waar veel moslims voorkomen maar daar mis ik niks aan dus dat is ook al geen probleem.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Teva Teff

Re: Viering 4 en 5 mei

Bericht door Teva Teff »

Boudewijn Abma schreef:
Boudewijn Abma schreef:
Ariel schreef:
Ja, dat wil ik wel . We zijn dank zij de Europese Unie ( zij hebben islam in Europa geimporteerd ) in oorlog met Islam en als u dat niet wil zien, dan bent u een nog grotere huichelaar dan dat we hier allemaal kunnen zien.

En de naam die uw ouders aan u gegeven hebben is Wim, of Willem, en geen Boudewijn. U kunt trots op die naam zijn, maar niet op het trollerige gedrag dat u al jaren vertoont.
Het siert u als moderator niet om zonder zinnige grond te speculeren over andere namen dan waarmee ik me hier voorstel.
Het speculeren over de prive-identiteit van forumleden is temeer onverantwoord omdat u geen bezwaar maakt tegen de zieke fantasieën van King George die mij wenst op te knopen.
U maakt zich hiermee medeplichtig aan bedreigingen en u brengt onschuldige derden in gevaar.
viewtopic.php?f=1&t=8161
Niet toegestaan is.
Het speculeren over, of posten van de echte naam, signalement, afbeelding of adres gegevens van forum leden, tenzij de poster dit zelf vrijgeeft.
Wees bovendien - zoals steeds op internet - zeer voorzichtig en behoudend alvorens je privé gegevens aan iemand kenbaar te maken. Wees je ervan bewust dat dit VOLLEDIG OP EIGEN RISICO gebeurt.
Boudewijn Abma
Berichten: 596
Lid geworden op: do jan 19, 2017 5:01 pm

Re: Viering 4 en 5 mei

Bericht door Boudewijn Abma »

mercator schreef:
Boudewijn Abma schreef: Bent u bereid ons uw NAW-gegevens te verstrekken alsmede de namen van uw kinderen zodat King George u kan opzoeken?
Een jaar of 5 geleden hebben de Antifascisten al mijn persoonsgegevens-zij het gedeeltelijk verouderde-open en bloot op het internet gezet dus ik hoef dat niet meer te doen icon_thumbup.gif . En George mag mij gerust komen opzoeken, ik ben niet zo schrikachtig aangelegd. Ik blijf wel weg op plaatsen waar veel moslims voorkomen maar daar mis ik niks aan dus dat is ook al geen probleem.
Waarom drukt u die gegevens hier niet af? Waar bent u bang voor?
Boudewijn Abma
Berichten: 596
Lid geworden op: do jan 19, 2017 5:01 pm

Re: Viering 4 en 5 mei

Bericht door Boudewijn Abma »

Teva Teff schreef: Het speculeren over de prive-identiteit van forumleden is temeer onverantwoord omdat u geen bezwaar maakt tegen de zieke fantasieën van King George die mij wenst op te knopen.
U maakt zich hiermee medeplichtig aan bedreigingen en u brengt onschuldige derden in gevaar.
viewtopic.php?f=1&t=8161
Niet toegestaan is.
Het speculeren over, of posten van de echte naam, signalement, afbeelding of adres gegevens van forum leden, tenzij de poster dit zelf vrijgeeft.
Wees bovendien - zoals steeds op internet - zeer voorzichtig en behoudend alvorens je privé gegevens aan iemand kenbaar te maken. Wees je ervan bewust dat dit VOLLEDIG OP EIGEN RISICO gebeurt.
Die regel geldt hier mogelijk niet voor de moderator.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Viering 4 en 5 mei

Bericht door mercator »

Boudewijn Abma schreef:Waarom drukt u die gegevens hier niet af? Waar bent u bang voor?
Met een beetje intelligentie en fantasie hebt U het zo gevonden. U hebt blijkbaar tijd genoeg om een hele dag voor een PC scherm te zitten dus dat mag geen probleem zijn.
Maar waarover het eigenlijk ging: die 4/5 vieringen zijn verworden tot een multiculfeestje dat niets meer te maken heeft met de gebeurtenissen van 40/45 en daarom mogen ze verdwijnen. Net zoals het nu eindelijk maar s gedaan moet zijn met al dat huilerig gedoe over de holocaust van 100 jaar geleden, dat is in hetzelfde bedje ziek.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89874
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Viering 4 en 5 mei

Bericht door Ariel »

Boudewijn Abma schreef:
U maakt zich hiermee medeplichtig aan bedreigingen en u brengt onschuldige derden in gevaar.
Welke onschuldige derden. Alle mannen die Wim heten? Mijn broer heet ook Wim, zoals honderdduizenden mannen Wim heten. Die mannen zijn heus niet in gevaar, want er is niemand op dit forum die alle Wimmen willen ombrengen. Stel u niet zo aan zeg. U heeft het er zelf naar gemaakt door uw getrol op de vele fora.

En bedreiging ? Waar heb ik u bedreigd? En ik weet niet of u dit weet, maar ik heb de vorige keer uw volledige naam door de Woordcensuur veranderd in N.N. Dat sommige leden zo slim zijn om de woordcencuur te foppen is jammer. Ik zal daar iets aan doen.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89874
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Viering 4 en 5 mei

Bericht door Ariel »

Boudewijn Abma schreef:
Bent u bereid ons uw NAW-gegevens te verstrekken alsmede de namen van uw kinderen zodat King George u kan opzoeken?
U weet drommels goed dat de namen van uw kinderen verwijderd zijn.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89874
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Viering 4 en 5 mei

Bericht door Ariel »

Boudewijn Abma schreef:
Teva Teff schreef: Het speculeren over de prive-identiteit van forumleden is temeer onverantwoord omdat u geen bezwaar maakt tegen de zieke fantasieën van King George die mij wenst op te knopen.
U maakt zich hiermee medeplichtig aan bedreigingen en u brengt onschuldige derden in gevaar.
viewtopic.php?f=1&t=8161
Niet toegestaan is.
Het speculeren over, of posten van de echte naam, signalement, afbeelding of adres gegevens van forum leden, tenzij de poster dit zelf vrijgeeft.
Wees bovendien - zoals steeds op internet - zeer voorzichtig en behoudend alvorens je privé gegevens aan iemand kenbaar te maken. Wees je ervan bewust dat dit VOLLEDIG OP EIGEN RISICO gebeurt.
Die regel geldt hier mogelijk niet voor de moderator.
Hou toch op zeg. zoek uw naam en adres op dit forum op, en ik zal het verwijderen.

En Teva, stop met dat drama queen gedoe.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Boudewijn Abma
Berichten: 596
Lid geworden op: do jan 19, 2017 5:01 pm

Re: Viering 4 en 5 mei

Bericht door Boudewijn Abma »

Ariel schreef:
Boudewijn Abma schreef:
U maakt zich hiermee medeplichtig aan bedreigingen en u brengt onschuldige derden in gevaar.
Welke onschuldige derden. Alle mannen die Wim heten? Mijn broer heet ook Wim, zoals honderdduizenden mannen Wim heten. DEie mannen zijn heus niet in gevaar, want er is niemand op dit forum die alle Wimmen willen ombrengen. Stel u niet zo aan zeg. U heeft het er zelf naar gemaakt door uw getrol op de vele fora.

En bedreiging ? Waar heb ik u bedreigd? En ik weet niet of u dit weet, maar ik heb de vorige keer uw volledige naam door de Woordcensuur veranderd in N.N. Dat sommige leden zo slim zijn om de woordcencuur te foppen is jammer. Ik zal daar iets aan doen.
U gedraagt zich nogal huichelachtig. U suggereert mijn prive-identiteit te kennen (waarin u zich Goddank vergist), speculeert daar ook voortdurend over en verschuilt u nu lafhartig achter andere forumleden.

Niet sterk, meneer.
Boudewijn Abma
Berichten: 596
Lid geworden op: do jan 19, 2017 5:01 pm

Re: Viering 4 en 5 mei

Bericht door Boudewijn Abma »

mercator schreef:
Boudewijn Abma schreef:Waarom drukt u die gegevens hier niet af? Waar bent u bang voor?
Met een beetje intelligentie en fantasie hebt U het zo gevonden. U hebt blijkbaar tijd genoeg om een hele dag voor een PC scherm te zitten dus dat mag geen probleem zijn.
Nee, dat lukt me niet. Wat belemmert u ze hier even te vermelden?
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Viering 4 en 5 mei

Bericht door mercator »

Boudewijn Abma schreef:Nee, dat lukt me niet. Wat belemmert u ze hier even te vermelden?
Omdat ik U uw zin niet wil geven [icon_lol.gif] . Ik heb trouwens niets te maken met die ruzie tussen George en U regel dat maar onder jullie.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Boudewijn Abma
Berichten: 596
Lid geworden op: do jan 19, 2017 5:01 pm

Re: Viering 4 en 5 mei

Bericht door Boudewijn Abma »

mercator schreef:
Boudewijn Abma schreef:Nee, dat lukt me niet. Wat belemmert u ze hier even te vermelden?
Omdat ik U uw zin niet wil geven [icon_lol.gif] . Ik heb trouwens niets te maken met die ruzie tussen George en U regel dat maar onder jullie.
Waar bent u bang voor?
Gebruikersavatar
Hallo Tokyo
Berichten: 573
Lid geworden op: di mar 06, 2012 10:49 am
Locatie: achter de duinen...

Re: niet van toepassing

Bericht door Hallo Tokyo »

Waar ben jij bang voor huilebalk?
Boudewijn Abma
Berichten: 596
Lid geworden op: do jan 19, 2017 5:01 pm

Re: niet van toepassing

Bericht door Boudewijn Abma »

Hallo Tokyo schreef:Waar ben jij bang voor huilebalk?
Heeft u de moed hier uw NAW-gegevens te vermelden?
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Viering 4 en 5 mei

Bericht door mercator »

Boudewijn Abma schreef:Waar bent u bang voor?
Ik heb nog een beter idee, ik zal U hoogst persoonlijk een rondleiding in Molenbeek ( ook bekend als Mollahbeek) geven met bezoek aan de plaatsen waar de hoogstaande Marokkaanse cultuur ten volle beleefd wordt.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Boudewijn Abma
Berichten: 596
Lid geworden op: do jan 19, 2017 5:01 pm

Re: niet van toepassing

Bericht door Boudewijn Abma »

Boudewijn Abma schreef:
Hallo Tokyo schreef:Waar ben jij bang voor huilebalk?
Heeft u de moed hier uw NAW-gegevens te vermelden?
Toen werd het, om overigens begrijpelijke en legitieme redenen, stil.
Gebruikersavatar
Hallo Tokyo
Berichten: 573
Lid geworden op: di mar 06, 2012 10:49 am
Locatie: achter de duinen...

Re: niet van toepassing

Bericht door Hallo Tokyo »

Boudewijn Abma schreef:
Boudewijn Abma schreef:
Hallo Tokyo schreef:Waar ben jij bang voor huilebalk?
Heeft u de moed hier uw NAW-gegevens te vermelden?
Toen werd het, om overigens begrijpelijke en legitieme redenen, stil.

Doe niet zo hypocriet gore leugenaar, ten eerste heb ik je jaren geleden na je bedreigingen mijn gegevens reeds vrijwillig gegeven, ik heb namelijk schijt aan je, en je hebt die al talloze malen inclusief foto's afgedrukt, jankerd!
Boudewijn Abma
Berichten: 596
Lid geworden op: do jan 19, 2017 5:01 pm

Re: niet van toepassing

Bericht door Boudewijn Abma »

Hallo Tokyo schreef:

Doe niet zo hypocriet gore leugenaar, ten eerste heb ik je jaren geleden na je bedreigingen mijn gegevens reeds vrijwillig gegeven, ik heb namelijk schijt aan je, en je hebt die al talloze malen inclusief foto's afgedrukt, jankerd!
Ik heb geen idee waar u over spreekt.

Voor de goede orde: ik kan zeer billijken dat u uw prive-identiteit niet onthult. Ik peins er evenmin over zulks te doen.
Gebruikersavatar
Hallo Tokyo
Berichten: 573
Lid geworden op: di mar 06, 2012 10:49 am
Locatie: achter de duinen...

Re: niet van toepassing

Bericht door Hallo Tokyo »

Boudewijn Abma schreef:
Hallo Tokyo schreef:

Doe niet zo hypocriet gore leugenaar, ten eerste heb ik je jaren geleden na je bedreigingen mijn gegevens reeds vrijwillig gegeven, ik heb namelijk schijt aan je, en je hebt die al talloze malen inclusief foto's afgedrukt, jankerd!
Ik heb geen idee waar u over spreekt.

Voor de goede orde: ik kan zeer billijken dat u uw prive-identiteit niet onthult. Ik peins er evenmin over zulks te doen.
Het is werkelijk waar met geen pen te beschrijven wat voor een gore hypocriete leugenaar je bent Wim, sterf wat mij betreft....
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89874
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Viering 4 en 5 mei

Bericht door Ariel »

Boudewijn Abma schreef:
Niet sterk, meneer.
U weet dat ik een vrouw ben, want u heeft mij vroeger regelmatig als oude vrouw beschreven.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Viering 4 en 5 mei

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Boudewijn Abma schreef:U suggereert mijn prive-identiteit te kennen (waarin u zich Goddank vergist),
Begrijp ik hieruit goed dat dit voor u op een rampscenario zou uitdraaien?

Mijn naam is Hans van de Mortel. En als u extra bijgeschoold wilt worden over hoe ik denk over de vieze smerige walgelijke achterbakse misselijk makende weerzinwekkende achterlijke tweedehands hypocriete parasiterende milieu verpestende plagiaatregie islam met zijn terroristische structuur, dan hoeft u mijn naam slechts in te tikken op Facebook, mocht u dit nog niet gedaan hebben. Ook op Twitter schitter ik regelmatig door mijn juiste inschattingsvermogen over mohammedanen (moslims in de volksmond) en hun walgelijke op humanistische gronden verwerpelijk bevonden goddeloze menselijke fecaliënreligie islam.

Enne . . . het zal u niet verbazen dat achterlijke mensen met verwarde hersenstructuren die deze weerzinwekkende kamelenkeutelreligie aanhangen, zich moslim noemen. Mohammedaan is echter de enige correcte benaming voor deze in achterstallig geestelijk onderhoud verkerende mensen die ten behoeve van onze beschaving gemist moeten worden als kiespijn.

U begon zich te beteren op FFI, maar het heeft u niet mogen baten. Desondanks heb ik geen enkel probleem, om onder het genot van een kopje koffie of alcoholische versnapering, met u van gedachten te wisselen in een persoonlijk onderhoud. Mijn naam is u reeds bekend, waardoor ik mij niet meer hoef voor te stellen.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gesloten