Boudewijn Abbas verliet het pand.

Gebruikersavatar
Maarten
Berichten: 975
Lid geworden op: di mar 21, 2017 3:00 pm
Locatie: Twente

Re: De Strijd Tegen rechts in Duitsland en omstreken

Bericht door Maarten »

Boudewijn Abma schreef:Neo-nazi's, antifa-activisten, ISIS-gangers en voetbalhooligans betreffen hetzelfde tuig: jongelui die uit zijn op relletjes en vechtpartijen.


Geen van deze figuren zijn er op dit forum. Je punt?
In de middeleeuwen gingen die jongeren op kruistochten.
Eh nee, niet bepaald. Het leven in de middeleeuwen was hard, jongeren hielpen hun ouders mee in het vergaren van inkomen, hetzij op het land, of op zee als visser. Dat velen ook nog als lijfeigenen een hard bestaan kennen, lijkt me haast evident dat van jouw claim niets overblijft.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17464
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Boudewijn Abbas verliet het pand.

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Pilgrim schreef:Ik betwijfel het Pizzaman. :emm2: Ik vermoedt dat hij je alleen maar aan het lijntje hield of je gebruikte om hier zijn shit te kunnen dumpen.
Ik vermoedt dat hij je alleen maar aan het lijntje hield . . .
Wil je nog even de - t - achter vermoedt weghalen, voordat trollenkoning Judas Abbas (VZMH) hier aanleiding in ziet om je te kleineren middels zijn taalgebruik, omdat je niet de profeet bent die hij in zichzelf ziet.

Grappig. Als je nog eens rustig alle reacties van deze trollenkoning Boudewijn Judas Abbas (VZMH) buiten dienst, onder de koep neemt, zul je in de lach schieten en concluderen dat hij steeds meer stoom ging afblazen. Hij kon zijn woede en frustratie niet meer inhouden zodat we eindelijk de enige echte ware onvervalste trollenkoning konden waarnemen. Hij kwam glibberig binnen als Heer Boudewijn Abma met telkenmale een korte venijnige opmerking, maar bevorderde zichzelf alras tot Satan Abbas.

Aangezien ex Heer Boudewijn Abbas, exit Boudewijn Wim Judas Abbas (VZMH) nogal bekend is met het boek Bijbel, wil ik hem zijn gelijke in de persoon van Satan niet onthouden.

JOB 1:1-12 (Rooms-katholieke Willibrordvertaling.
Eens leefde er in Us een onberispelijk en rechtschapen man die Job heette; hij vreesde God en hield zich ver van het kwaad.
Zeven zonen had hij en drie dochters;
hij bezat zevenduizend stuks kleinvee, drieduizend kamelen, vijfhonderd span runderen, vijfhonderd ezelinnen, en zeer veel slaven en slavinnen: hij was de rijkste man van heel het Oosten.
Zijn zonen waren gewoon om de beurt een dag feest te geven, ieder in zijn eigen huis; ook hun drie zusters nodigden zij op die maaltijden.
Als ieder aan de beurt was geweest, riep Job hen bij zich voor een reinigingsceremonie; vroeg in de morgen bracht hij dan een brandoffer voor ieder van hen, want, zei hij,' misschien hebben mijn zonen gezondigd en God in hun hart vervloekt.' Dit was zijn vaste gewoonte.

Op de dag dat de hemelingen gewoonlijk bij Jahwe hun opwachting maken, kwam ook Satan (Heer Abbas (VZMH) met hen mee.
En Jahwe zei tot Satan: 'Waar ben je allemaal geweest?' 'Ik heb rondgezworven over de aarde', antwoordde Satan.
'Wel,' vroeg Jahwe,' heb je ook gelet op Job, mijn dienaar? Op aarde is er geen tweede zoals hij, onberispelijk, rechtschapen, hij vreest God en houdt zich ver van het kwaad.'
Satan gaf ten antwoord: 'Hij vreest God niet voor niets!
Gij hebt hemzelf, zijn familie en heel zijn bezit aan alle kanten omgeven en beschermd, Gij zegent al wat hij onderneemt, en zijn bezit grijpt steeds verder om zich heen in het land.
Maar pak hem eens aan, tref hem in al wat hij heeft: wedden dat hij U vloekt in uw gezicht.'
Toen zei Jahwe tegen Satan: 'Goed, al wat hij heeft is in jouw hand, alleen van hemzelf moet je afblijven.' En Satan verliet de vergadering.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24951
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Boudewijn Abbas verliet het pand.

Bericht door King George »

Ariel schreef:
King George schreef:Is Wim weggejorist en opgerot?
Hij heeft zelf ontslag genomen.
Voor het debat was hij ook ongeschikt. :ohmy2:
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Pizzaman
Berichten: 2485
Lid geworden op: do apr 14, 2016 8:43 pm

Re: Boudewijn Abbas verliet het pand.

Bericht door Pizzaman »

Pilgrim schreef:Ik betwijfel het Pizzaman. :emm2: Ik vermoed dat hij je alleen maar aan het lijntje hield of je gebruikte om hier zijn shit te kunnen dumpen.
Heeft ie er toch weinig van kunnen dumpen, en nogal vaak toegegeven.

Ik kan mij niet herinneren ooit van Tante Graats gelijk te hebben gekregen, noch dat ie een compromis accepteerde.
En als je het niet met 'm eens was werd je 'gedemoniseerd'. Derhalve - als het 'm was - heeft ie wel wat geleerd.
Zalig zijn de onnozelen en simpelen van geest, want zij zullen er in lopen.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Boudewijn Abbas verliet het pand.

Bericht door Pilgrim »

'Hans van de Mortel' schreef:
Pilgrim schreef:Ik betwijfel het Pizzaman. :emm2: Ik vermoedt dat hij je alleen maar aan het lijntje hield of je gebruikte om hier zijn shit te kunnen dumpen.
Ik vermoedt dat hij je alleen maar aan het lijntje hield . . .
Wil je nog even de - t - achter vermoedt weghalen, voordat trollenkoning Judas Abbas (VZMH) hier aanleiding in ziet om je te kleineren middels zijn taalgebruik, omdat je niet de profeet bent die hij in zichzelf ziet.
Oeps! Sorry Hans. Hoe krijg ik het toch voor elkaar. Ik vermoed – jij vermoedt – hij vermoedt - ...

Maar ach, wie neemt iemand nou serieus die zelf serieus in de leugens van Hitler gelooft, als dat in zijn kraam te pas komt, of dat de islam maar een klein beetje verschilt van het christendom en dat het met de islamisering allemaal reuze meevalt...
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Hallo Tokyo
Berichten: 573
Lid geworden op: di mar 06, 2012 10:49 am
Locatie: achter de duinen...

Re: Boudewijn Abbas verliet het pand.

Bericht door Hallo Tokyo »

:rolleyes:
Gebruikersavatar
Pizzaman
Berichten: 2485
Lid geworden op: do apr 14, 2016 8:43 pm

Re: Boudewijn Abbas verliet het pand.

Bericht door Pizzaman »

Pilgrim schreef:....
Maar ach, wie neemt iemand nou serieus die zelf serieus in de leugens van Hitler gelooft, als dat in zijn kraam te pas komt, of dat de islam maar een klein beetje verschilt van het christendom en dat het met de islamisering allemaal reuze meevalt...
Dat schreef ie niet, dat ie de leugens van Hitler serieus nam.
Hij schreef dat 'men' het gelul van Hitler (en van Franco, en Mussolini) destijds geloofde.

Tante Graats heb ik ook wel horen zeggen dat Hitler een christen was, maar die kon het gewoon niet onderbouwen.
Die was nooit met Mussolini en Franco gekomen, want dat snapte ie al helemaal niet.
Bovendien was Graats door de Erdogan-vergelijking allang volkomen uit z'n dak gegaan.

Overigens, lees de Staphorst-theorie eens terug - of vraag het Mercator. ook het christendom is welzeker te manipuleren.
Hele meutes gelovigen zijn namelijk gek op 'grote lichtende voorbeelden' (ze hebben geen vrije keus, zou Mercator zeggen denk ik).
Als je ze wijs kan maken dat ze 'de juiste strijd strijden' krijg je kanonnenvoer bij de vleet.
Zalig zijn de onnozelen en simpelen van geest, want zij zullen er in lopen.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Boudewijn Abbas verliet het pand.

Bericht door Pilgrim »

Pizzaman schreef:Dat schreef ie niet, dat ie de leugens van Hitler serieus nam.
Hij schreef dat 'men' het gelul van Hitler (en van Franco, en Mussolini) destijds geloofde.
Niet alleen 'men', ook BA zelf, waar het het 'christelijke geloof' van Hitler betrof.
‘In een toespraak van 12 april 1922 in München zei Hitler: ‘Mijn gevoel als christen wijst me op mijn Heer en Heiland als een vechter. ...’

viewtopic.php?f=9&t=26091&start=575#p424024
Hij nam uitspraken als deze van Hitler serieus, of hij deed op zijn minst alsof en presenteerde dit als een waarheid.
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pizzaman
Berichten: 2485
Lid geworden op: do apr 14, 2016 8:43 pm

Re: Boudewijn Abbas verliet het pand.

Bericht door Pizzaman »

Pilgrim schreef:
Pizzaman schreef:Dat schreef ie niet, dat ie de leugens van Hitler serieus nam.
Hij schreef dat 'men' het gelul van Hitler (en van Franco, en Mussolini) destijds geloofde.
Niet alleen 'men', ook BA zelf, waar het het 'christelijke geloof' van Hitler betrof.
‘In een toespraak van 12 april 1922 in München zei Hitler: ‘Mijn gevoel als christen wijst me op mijn Heer en Heiland als een vechter. ...’

viewtopic.php?f=9&t=26091&start=575#p424024
Hij nam uitspraken als deze van Hitler serieus, of hij deed op zijn minst alsof en presenteerde dit als een waarheid.
Ik snap wel wat je bedoelt maar zo zit het niet helemaal.

Feit is ook dat Hitler dat heeft gezegd. En duizenden hebben het opgevat, als zijnde hetgeen Hitler bedoelde.
Diezelfde duizenden geloofden dus Hitler ook, en vatten Hitler op als een christelijk leider.
Abma heeft dus gelijk dat Hitler dat heeft gezegd, en dat de woorden van Hitler het (kennelijk) beoogde effect hadden.
De discussie ging er nu juist om, of Hitler het zelf ook geloofde of dat ie maar wat lulde met een verborgen agenda.

Mijns inziens had Hitler, indien ie echt een christen was (of althans voor zover Hitler met z'n gestoorde kop zelf het idee had christen te zijn),
nooit akkoord kunnen gaan met de SS-indoctrinatie (het bekende Wodan- en Walhalla gewauwel met doodshoofdcultus en occulte riten).
Maar wie weet zijn er aanwijzingen dat Hitler dat heel goed kon rijmen, immers was ie volkomen gestoord, en had ie ook een kerk opgericht.

Uiteraard zou Hitler in de tegenwoordige tijd niet meer als christen worden gezien, want wij weten wat ie gedaan heeft.
Echter, daar valt dan weer tegen aan te voeren dat mensen op de brandstapel zetten en kerstening via het zwaard ook niet op bijval kunnen rekenen.
Wellicht kan je op die manier ook stellen dat een aantal vroege pausen heden ten dage ook geen christen mag heten...

Dat is nou juist een discussie, je moet wel ergens een meningsverschil hebben om over te kunnen bomen.
Ik vond dat Abma dat goed deed. Tante Graats was allang over de rooie gegaan (ik denk na het eerste antwoord).
Bijgeleerd? Ik kan me niet voorstellen dat Graats (non-operatief) zoveel zou kunnen bijleren... :nietverstaan:
Zalig zijn de onnozelen en simpelen van geest, want zij zullen er in lopen.
Gebruikersavatar
Ali Yas
Berichten: 7662
Lid geworden op: zo apr 15, 2012 3:24 pm
Contacteer:

Re: Boudewijn Abbas verliet het pand.

Bericht door Ali Yas »

Pizzaman schreef:Uiteraard zou Hitler in de tegenwoordige tijd niet meer als christen worden gezien, want wij weten wat ie gedaan heeft.
Echter, daar valt dan weer tegen aan te voeren dat mensen op de brandstapel zetten en kerstening via het zwaard ook niet op bijval kunnen rekenen.
Wellicht kan je op die manier ook stellen dat een aantal vroege pausen heden ten dage ook geen christen mag heten...
Ik denk dat de christenen die op de brandstapel belandden daar ook zo hun bedenkingen bij hadden.
Truth sounds like hate to those who hate truth.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Boudewijn Abbas verliet het pand.

Bericht door Pilgrim »

Pizzaman schreef:Feit is ook dat Hitler dat heeft gezegd. En duizenden hebben het opgevat, als zijnde hetgeen Hitler bedoelde.
Diezelfde duizenden geloofden dus Hitler ook, en vatten Hitler op als een christelijk leider.
Abma heeft dus gelijk dat Hitler dat heeft gezegd, en dat de woorden van Hitler het (kennelijk) beoogde effect hadden.
De discussie ging er nu juist om, of Hitler het zelf ook geloofde of dat ie maar wat lulde met een verborgen agenda.
Ging de discussie daarover? BA geloofde wel degelijk dat Hitler 'echt' christelijk was of ik moet me sterk vergissen. Er kwam pas discussie toen ik en anderen dat bestreden.
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pizzaman
Berichten: 2485
Lid geworden op: do apr 14, 2016 8:43 pm

Re: Boudewijn Abbas verliet het pand.

Bericht door Pizzaman »

Pilgrim schreef:
Pizzaman schreef:Feit is ook dat Hitler dat heeft gezegd. En duizenden hebben het opgevat, als zijnde hetgeen Hitler bedoelde.
Diezelfde duizenden geloofden dus Hitler ook, en vatten Hitler op als een christelijk leider.
Abma heeft dus gelijk dat Hitler dat heeft gezegd, en dat de woorden van Hitler het (kennelijk) beoogde effect hadden.
De discussie ging er nu juist om, of Hitler het zelf ook geloofde of dat ie maar wat lulde met een verborgen agenda.
Ging de discussie daarover? BA geloofde wel degelijk dat Hitler 'echt' christelijk was of ik moet me sterk vergissen. Er kwam pas discussie toen ik en anderen dat bestreden.
Destelling ging over religie en hoe deze misbruikt kon worden (Abma) en/of hoe die eerder aanleiding gaf en dus GEbruikt werd (ikke).

Nee, zijn STELLING was dat Hitler (destijds) een christelijk geloof aanhing. Of Absma dat zelf geloofde daar ging het niet over.
Het ging er om welk geloof Hitler uitdroeg en zijn volgelingen probeerde aan te smeren, en of dat reëel was.

Een dergelijke subtiliteit had Graatsma niet. Graatsma riep 'Hitler was een christen' en verder kwam ie niet echt.
Graatsma stelde dat altijd wel, en dan ook altijd 'als bewijs'. Zo van "Hitler was een christen, dus..."
Je had van Graatsma geen bewijs hoeven vragen of argumenten of Hitler al dan niet een christen was.
Daar kwam ie niet mee, hij plempte wat irrelevante links van andere mensen die dat vonden, en dan ging ie gewoon zeiken en zeurderig doen.

Toegeven dat, bij een gelijkwaardig argument, er een verschil van mening was heb ik Graats ook nooit zien doen.
Ingaan op een argument dat hem niet zinde ook niet (behalve zagen en zeggen dat je de Profeet Geert achteraan liep dan).
Zalig zijn de onnozelen en simpelen van geest, want zij zullen er in lopen.
Gebruikersavatar
Ali Yas
Berichten: 7662
Lid geworden op: zo apr 15, 2012 3:24 pm
Contacteer:

Re: Boudewijn Abbas verliet het pand.

Bericht door Ali Yas »

Pilgrim schreef:BA geloofde wel degelijk dat Hitler 'echt' christelijk was of ik moet me sterk vergissen. Er kwam pas discussie toen ik en anderen dat bestreden.
Hij doet het erom. Natuurlijk is het een idioot standpunt. Ik geloof ook niet dat deze invloedrijke "christen" als een voorbeeld voor andere christenen heeft gediend, anders zou geen niet-blanke zich over de grens van Europa wagen. Hitler inspireerde geen christenen, hij hing ze op!

Volgens Jordan Peterson was Hitler iets heel anders: hij haatte het Duitse volk en leidde het naar de ondergang. Hij schoot zichzelf pas voor zijn raap toen er geen soldaten meer over waren. Door zijn roekeloze oorlogen raakte het continent verscheurd, kwam er een koude oorlog die decennia duurde en kreeg het communisme de mogelijkheid over honderden miljoenen te heersen en tientallen miljoenen te vermoorden. Het Duitse volk is de ramp economisch te boven gekomen, maar moreel niet. Nooit zou het meer voor zichzelf opkomen. En nu doen de Duitsers een wedstrijd met de Fransen om te zien welk land het eerst totaal door moslims zal worden overheerst.
Truth sounds like hate to those who hate truth.
Gebruikersavatar
Ali Yas
Berichten: 7662
Lid geworden op: zo apr 15, 2012 3:24 pm
Contacteer:

Re: Boudewijn Abbas verliet het pand.

Bericht door Ali Yas »

Pizzaman schreef:Een dergelijke subtiliteit had Graatsma niet. Graatsma riep 'Hitler was een christen' en verder kwam ie niet echt.
Graatsma stelde dat altijd wel, en dan ook altijd 'als bewijs'. Zo van "Hitler was een christen, dus..."
Je had van Graatsma geen bewijs hoeven vragen of argumenten of Hitler al dan niet een christen was.
Toch wel, maar de man heeft de afgelopen jaren gewoon wat bijgeleerd. In feite scherpt hij zijn argumenten aan de tegenstand op fora zoals deze. Wij zijn zijn trainingskamp.
Truth sounds like hate to those who hate truth.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Boudewijn Abbas verliet het pand.

Bericht door Pilgrim »

Pizzaman schreef:Nee, zijn STELLING was dat Hitler (destijds) een christelijk geloof aanhing. Of Abma dat zelf geloofde daar ging het niet over.
Ik had toch de indruk van wel. Hij verdedigde dat in ieder geval met zo’n stelligheid dat ik mag aannemen dat hij het ook gelooft.
Pizzaman schreef:Je had van Graatsma geen bewijs hoeven vragen of argumenten of Hitler al dan niet een christen was.
Daar kwam ie niet mee, hij plempte wat irrelevante links van andere mensen die dat vonden, en dan ging ie gewoon zeiken en zeurderig doen.
Deed BA toch ook? Bij mij tenminste... Een echte zeurzanik!

Ik denk dat je hem gewoon min of meer gedwongen hebt om er wat dieper op in te gaan, maar ook de links die hij plempte waarin niet zo bijzonder vond ik. Die eerste link waar hij mee aankwam bewees eigenlijk het tegendeel van wat hij beweerde. Maar misschien is hij inderdaad wat handiger geworden in argumenteren. Het zou ook wel vreemd als je nooit wat bijleerde.
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Boudewijn Abbas verliet het pand.

Bericht door Pilgrim »

Ali Yas schreef:
Pizzaman schreef:Een dergelijke subtiliteit had Graatsma niet. Graatsma riep 'Hitler was een christen' en verder kwam ie niet echt.
Graatsma stelde dat altijd wel, en dan ook altijd 'als bewijs'. Zo van "Hitler was een christen, dus..."
Je had van Graatsma geen bewijs hoeven vragen of argumenten of Hitler al dan niet een christen was.
Toch wel, maar de man heeft de afgelopen jaren gewoon wat bijgeleerd. In feite scherpt hij zijn argumenten aan de tegenstand op fora zoals deze. Wij zijn zijn trainingskamp.
Zo denk ik er ook over. Hij heeft gewoon wat bijgeoefend. Ook heeft hij zijn je-stijl veranderd in een u-stijl, maar het klinkt hooguit wat bekakter.
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pizzaman
Berichten: 2485
Lid geworden op: do apr 14, 2016 8:43 pm

Re: Boudewijn Abbas verliet het pand.

Bericht door Pizzaman »

Ali Yas schreef:
Pilgrim schreef:BA geloofde wel degelijk dat Hitler 'echt' christelijk was of ik moet me sterk vergissen. Er kwam pas discussie toen ik en anderen dat bestreden.
Hij doet het erom. Natuurlijk is het een idioot standpunt. Ik geloof ook niet dat deze invloedrijke "christen" als een voorbeeld voor andere christenen heeft gediend, anders zou geen niet-blanke zich over de grens van Europa wagen. Hitler inspireerde geen christenen, hij hing ze op!
Noem mij maar een zeur dan, maar Hitler diende wel degelijk als voorbeeld voor een zekere groep christenen.
In die tijd waren er veel meer antisemieten, ook onder de christenen, en wat sommigen van de kansel riepen...
De vraag is, geloofde Hitler zelf dat ie christen was of was hij bewust aan het manipuleren.
Ali Yas schreef:Volgens Jordan Peterson was Hitler iets heel anders: hij haatte het Duitse volk en leidde het naar de ondergang. Hij schoot zichzelf pas voor zijn raap toen er geen soldaten meer over waren. Door zijn roekeloze oorlogen raakte het continent verscheurd, kwam er een koude oorlog die decennia duurde en kreeg het communisme de mogelijkheid over honderden miljoenen te heersen en tientallen miljoenen te vermoorden. Het Duitse volk is de ramp economisch te boven gekomen, maar moreel niet. Nooit zou het meer voor zichzelf opkomen. En nu doen de Duitsers een wedstrijd met de Fransen om te zien welk land het eerst totaal door moslims zal worden overheerst.
Deze? https://en.wikipedia.org/wiki/Jordan_B._Peterson
Ik vind dat die achteraf een koe in de kont kijkt. Hij heeft waarschijnlijk Mein Kampf nooit gelezen.
In Hitlers ogen waren die oorlogen niet alleen noodzakelijk, maar zelfs een soort heilige plicht.
Hij had wel degelijk het idee dat hij dit deed ter bevordering van het Arische Ras, wat overigens maar zijdelings met Duitsland te maken had.
Hij werd wel hoe langer hoe geschifter. De gevolgen voor het Duitse volk zijn qua Hitler irrelevant, want die heeft hij nooit meegemaakt, noch voorzien.

Ja ik weet het... ben een zeikerd... :nietverstaan:
Ali Yas schreef:
Pizzaman schreef:Een dergelijke subtiliteit had Graatsma niet. Graatsma riep 'Hitler was een christen' en verder kwam ie niet echt.
Graatsma stelde dat altijd wel, en dan ook altijd 'als bewijs'. Zo van "Hitler was een christen, dus..."
Je had van Graatsma geen bewijs hoeven vragen of argumenten of Hitler al dan niet een christen was.
Toch wel, maar de man heeft de afgelopen jaren gewoon wat bijgeleerd. In feite scherpt hij zijn argumenten aan de tegenstand op fora zoals deze. Wij zijn zijn trainingskamp.
Ik geloof echt niet dat Graatsma in staat is dergelijke subtiele verschillen te snappen.
Hij kon alleen nalullen, er was duidelijk sprake van een grens van het intellect.
Sommige teksten die hij linkte, begreep ie zelf niet eens helemaal.

NB: de schrijfstijl is gewoon 'de wetenschappelijk correcte kul stijl'. Die gebruikte P-G bijvoorbeeld ook (al kon hij er niks van).
Laatst gewijzigd door Pizzaman op di mei 02, 2017 8:14 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Zalig zijn de onnozelen en simpelen van geest, want zij zullen er in lopen.
Gebruikersavatar
Pizzaman
Berichten: 2485
Lid geworden op: do apr 14, 2016 8:43 pm

Re: Boudewijn Abbas verliet het pand.

Bericht door Pizzaman »

Pilgrim schreef:
Pizzaman schreef:Nee, zijn STELLING was dat Hitler (destijds) een christelijk geloof aanhing. Of Abma dat zelf geloofde daar ging het niet over.
Ik had toch de indruk van wel. Hij verdedigde dat in ieder geval met zo’n stelligheid dat ik mag aannemen dat hij het ook gelooft.
Hij zal ongetwijfeld de stelling geloofd hebben.
Overigens kan een goed debater ELKE stelling verdedigen.
Pilgrim schreef:
Pizzaman schreef:Je had van Graatsma geen bewijs hoeven vragen of argumenten of Hitler al dan niet een christen was.
Daar kwam ie niet mee, hij plempte wat irrelevante links van andere mensen die dat vonden, en dan ging ie gewoon zeiken en zeurderig doen.
Deed BA toch ook? Bij mij tenminste... Een echte zeurzanik!
Jullie waren ook niet aardig voor hem, dus hij reageerde net zo terug. En ja als ie lomp deed leek ie veel op Graatsma.
Het zijn immers ook altijd dezelfde ouwe koeien die over tafel vliegen. Daar maken jullie je ook aan schuldig.
Overigens zal je van 99% van de mensen dat soort reacties krijgen als je zo reageert als jullie deden...
Wat trouwens wel lollig was om te zien.
Pilgrim schreef:Ik denk dat je hem gewoon min of meer gedwongen hebt om er wat dieper op in te gaan, maar ook de links die hij plempte waarin niet zo bijzonder vond ik. Die eerste link waar hij mee aankwam bewees eigenlijk het tegendeel van wat hij beweerde. Maar misschien is hij inderdaad wat handiger geworden in argumenteren. Het zou ook wel vreemd als je nooit wat bijleerde.
Links hoeven nooit zo bijzonder te zijn, vooral 'linkse links' zijn dat meestal niet, het mantra is ons ook wel bekend he.
Toch waren er wel bijzondere, zoals die over Wagner en de vertalingen van Hitler (er zitten ook veel vertaalfouten in, man, allemachtig!).

Let wel, we weten wie Graatsma is. Geloof jij dat die ooit zoveel bij zal leren? Het verschil was 300% beter.
Ik denk dat Abma beter debat voert dan 80% van de politici die ik ooit onder tafel heb geluld, zogezegd.
Ik heb Graats NOG NOOIT zoiets zien presteren. Die zou in ronde 2 door een eerlijke voorzitter worden afgetikt.
"Tante Graats, u wordt verzocht zich bij het onderwerp te houden en niet op de man te spelen"... et cetera.
Zalig zijn de onnozelen en simpelen van geest, want zij zullen er in lopen.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Boudewijn Abbas verliet het pand.

Bericht door Pilgrim »

Wel, misschien was hij dan in zijn hoedanigheid als Graatsma nog een stuk slechter dan Danube. Maar voor voor mij staat vast dat het hier gaat om Danube! Ik kan trouwens zijn pedante debattechniek met dure woorden, jij-bakken en niet onderbouwde thesen (bijv. islam wijkt maar een beetje af van het christendom) niet bijster bijzonder vinden. Maar mogelijk heeft hij zich tegenover jou ietsje beter opgesteld omdat je op hem inging. Hij gebruikte jou volgens mij echt om een opening te vinden om het forum te beïnvloeden.

Het is geen serieuze links debater, die hier met ons in debat wil, maar gewoon een (mogelijk zelfs betaalde) trol. Hij kwam hier om te stoken, te intrigeren, te provoceren en gewoon om te zeiken.
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pizzaman
Berichten: 2485
Lid geworden op: do apr 14, 2016 8:43 pm

Re: Boudewijn Abbas verliet het pand.

Bericht door Pizzaman »

Pilgrim schreef:Wel, misschien was hij dan in zijn hoedanigheid als Graatsma nog een stuk slechter dan Danube. Maar voor voor mij staat vast dat het hier gaat om Danube!
Hoe zeker weet je dat Danube =WH=Graatsma? Zelfde IP-adres?

NB we komen hier allemaal om een beetje te zeiken toch.
WIl je er echt wat aan doen met je met de kont van de bank af.

Ik betrapte Abma maar op 1 jij-bak, die hij terstond toegaf (that's a first).
En dit forum ga je niet beïnvloeden, iedereen heeft zijn/haar mening beredeneerd en is niet dom en beïnvloedbaar.
Het enige wat je kan proberen is dat je iemand te drogen wilt hangen., Nou, dat zal ook niet lukken.
En dan staat dat dus voor de eeuwigheid (haha) op het internet.
Zalig zijn de onnozelen en simpelen van geest, want zij zullen er in lopen.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Boudewijn Abbas verliet het pand.

Bericht door Pilgrim »

Hij heeft een wisselend IP-adres d.m.v. proxyserver. Maar geloof me maar op grond van onze ervaringen met Danube dat we hem allang herkend hebben. En niet alleen hier, maar ook op andere fora en sites. Vooral ik heb met Danube in de clinch gelegen, maar ik heb hem zelf niet in zijn hoedanigheid als Graatsma gekend. Aangezien hij hier nog steeds kan meelezen ga ik dit verder niet allemaal uit de doeken doen.
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24951
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Boudewijn Abbas verliet het pand.

Bericht door King George »

Zo staat mij bij dat het beheer van Stond.nl resp. Uitingsvrij2.0 eens de IP-adressen van Charles van Lotje getikt Charlotte resp. tante Graats Graatsma met elkaar hadden uitgewisseld en tot een flink aantal matches kwamen. Wellicht vallen er bij Danube nog wat achtergelaten remsporen van zijn eigen virtuele drek op te sporen. En uiteraard een zeer goed idee om het een en ander aan opgedane informatie met elkaar uit te wisselen, als waren wij een soort Trollen Inlichtingen en Opsporings Dienst.

En Boudewijn Abbas = Danube = Graatsma = Cypres = WH. Hier is geen twijfel over mogelijk.
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17464
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Boudewijn Abbas verliet het pand.

Bericht door Hans v d Mortel sr »

King George schreef: En Boudewijn Abbas = Danube = Graatsma = Cypres = WH. Hier is geen twijfel over mogelijk.
Dat koning der trollen Boudewijn Abbas (VZMH) dit allemaal glashard ontkent is logisch en spreekt voor zich. Niet één ideologisch linkse Gutmensch dwaas zal pleiten voor zijn eigen terminale stadium.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24951
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: De Strijd Tegen rechts in Duitsland en omstreken

Bericht door King George »

Het blijft jammer dat hij niet in zijn eerste leugen gestikt is.
Laatst gewijzigd door King George op wo mei 03, 2017 1:43 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24951
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: De Strijd Tegen rechts in Duitsland en omstreken

Bericht door King George »

Maarten schreef:
Boudewijn Abma schreef:Neo-nazi's, antifa-activisten, ISIS-gangers en voetbalhooligans betreffen hetzelfde tuig: jongelui die uit zijn op relletjes en vechtpartijen.


Geen van deze figuren zijn er op dit forum. Je punt?
Je vergeet natuurlijk wel de persoon Boudewijn Abbas hemzelve die wel matcht aan zijn eigen genoemd profiel. [icon_lol.gif] En voor de rest inderdaad helemaal niemand.
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Plaats reactie