Teva's hoekje.

Teva Teff

Teva's hoekje.

Bericht door Teva Teff »

Hij is best wel heel erg aardig, die Hans.

Ik vind niet dat hij een foute mening heeft betreffende het mei 1940 bombardement van Rotterdam en de daarbij horende herdenking.

Sorry Hans. Ik meen het.
Laatst gewijzigd door Teva Teff op wo mar 28, 2018 8:50 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Teva Teff

Re: Viering 4 en 5 mei

Bericht door Teva Teff »

Ariel schreef:
Hans v d Mortel sr schreef:Of Teva Teff wordt verder de toegang tot dit forum ontzegd of IK stop ermee!
Kom op Hans. Laat je niet opnaaien door een trol. Weet je dat je hem kan negeren?
Het is niet vreemd dat discussie over de tweede wereldoorlog zo gevoelig ligt bij Hans. Ik vind het ook een zwaar onderwerp.

Sorry Hans. Nogmaals. Zo had ik het niet bedoeld. :unhappy:
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89714
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Viering 4 en 5 mei

Bericht door Ariel »

Zo is het wel goed Teva. Je hebt nu twee keer je excuus aangeboden. Dat was aardig van je. Respect.
icon_thumbup.gif

Hans zal je nu wel geloven.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Teva Teff

Re: Viering 4 en 5 mei

Bericht door Teva Teff »

Ariel schreef:Zo is het wel goed Teva. Je hebt nu twee keer je excuus aangeboden. Dat was aardig van je. Respect.
icon_thumbup.gif

Hans zal je nu wel geloven.
Dat heb ik gedaan omdat ik eigenlijk vind dat ik niet goed bezig ben geweest op dit forum. Ik ga mijn leven verbeteren, en ik bied aan alle leden van dit forum die ik heb beledigd ook mijn excuses aan.

Gelukkig ben ik daar op tijd achter gekomen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89714
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Viering 4 en 5 mei

Bericht door Ariel »

Teva Teff schreef: Dat heb ik gedaan omdat ik eigenlijk vind dat ik niet goed bezig ben geweest op dit forum. Ik ga mijn leven verbeteren, en ik bied aan alle leden van dit forum die ik heb beledigd ook mijn excuses aan.

Gelukkig ben ik daar op tijd achter gekomen.
Gut wat aardig van je Teva. Dat was niet nodig geweest, maar wij vergeven je .

"Ego te absolvo a peccatis tuis in nomine Patris et Filii et Spiritus Sancti. Amen."

Afbeelding
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Teva Teff

Re: Viering 4 en 5 mei

Bericht door Teva Teff »

Ariel schreef:
Teva Teff schreef: Dat heb ik gedaan omdat ik eigenlijk vind dat ik niet goed bezig ben geweest op dit forum. Ik ga mijn leven verbeteren, en ik bied aan alle leden van dit forum die ik heb beledigd ook mijn excuses aan.

Gelukkig ben ik daar op tijd achter gekomen.
Gut wat aardig van je Teva. Dat was niet nodig geweest, maar wij vergeven je .

"Ego te absolvo a peccatis tuis in nomine Patris et Filii et Spiritus Sancti. Amen."

Afbeelding
Ik heb me als een seniele dwaas gedragen. Sorry.. :redface2:
Teva Teff

Re: Viering 4 en 5 mei

Bericht door Teva Teff »

Binnenkort op YouTube!
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89714
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Viering 4 en 5 mei

Bericht door Ariel »

Hans v d Mortel sr schreef: Neemt niet weg dat ondanks dit alleraardigste spektakel-commentaar van het monumentale persoonsmonument Teva Teff - gelet op zijn avatar - hij direct op mijn Facebook-pagina zijn gal kwam spuien.
LOL. [icon_lol.gif]
Clunius Borluut
Het is zo, dat valse oude leugenkreng Ariel vond het nodig jou in bescherming te nemen. Ze vond jou heel zielig en zeker niet mans genoeg om mijn kritiek op jouw idiote bombardement op Rotterdam mening te kunnen doorstaan. Vandaar. Er is nog veel meer door die oude leugenmuts gecensureerd. Je zou een ongelooflijke naïeve eikel zijn als je werkelijk denkt dat ik de reacties op de laatste bladzijde van het 14/15 mei topic zo geschreven heb.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Teva Teff

Re: Viering 4 en 5 mei

Bericht door Teva Teff »

De bejaarde Hans v d Mortel schreef: Na de oorlog kwam Duitsland er weer snel bovenop.


Bij Teva Teff, alias Clunius Borluut op Facebook, is dit geenszins het geval.


Het ontbreekt de geestelijk ontheemde aan inzicht en oplossend vermogen, gezonde wilskracht en een intelligentie peil dat beneden Amsterdams peil verdwijnt.

NAP is de afkorting van Normaal Amsterdams Peil. Dit peil is de hoogtestandaard voor Nederland. TT is de afkorting van Trefzeker Tekort. Als wartaal ook wel uitgesproken met Teva Klef - herstel - Teva Teff. Woonachtig in een ruïne bij gebrek aan geestelijk inzicht en fysieke daadkracht.

De TT-bouwval is 24 uur per dag te bezichtigen. Op eigen risico. Alleen voor bevoegden met FFI-pas.
Das Haus zum Stein ist ein Ende des 12. Jahrhunderts erbauter romanischer Wohnturm in Mainz. Das Gebäude liegt heute in der Weintorstraße und damit in der südlichen Altstadt. Mit der teilweise original erhaltenen Bausubstanz aus der Mitte des 13. Jahrhunderts ist das Haus zum Stein im Kern das älteste noch erhaltene und bewohnte Gebäude in Mainz.
Het is een gewone hobby van mij : Oude woonhuizen, hoe ouder hoe beter. Net zo als andere hobby's, zoals o.a. Ska en Reggae en ( militaire )luchtvaart.
Jij zou daar als belabberde amateur psycholoog, zeker met jouw combinatie van aangeboren lage intelligentie, oliedomme goedgelovigheid en steeds meer in jouw persoonlijkheid dominerende reeks van geestelijke ouderdomskwalen niets achter moeten zoeken.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24951
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Manuscript in de FFI-kliniek gevonden

Bericht door King George »

Teva Teff schreef:Ik ga mijn leven verbeteren
Die levensbetering was dan van korte duur. Tot in weer gaan keffen teruggevallen? Of valt er gewoon niets te beteren, een soort onbehandelbaarheid? Zelfs in de politiek doen gebroken beloftes er vaak nog langer over.

Wat is dit nou voor holle retoriek? Of spreekt hier een autonoom psycholoog? [icon_lol.gif] Anyway: Niveau daalt; amusementswaarde stijgt.
Teefje Keft schreef:Jij zou daar als belabberde amateur psycholoog, zeker met jouw combinatie van aangeboren lage intelligentie, oliedomme goedgelovigheid en steeds meer in jouw persoonlijkheid dominerende reeks van geestelijke ouderdomskwalen niets achter moeten zoeken.
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Teva Teff

Re:

Bericht door Teva Teff »

Boy George schreef:
Teva Teff schreef:Ik ga mijn leven verbeteren
Die levensbetering was dan van korte duur. Tot in weer gaan keffen teruggevallen? Of valt er gewoon niets te beteren, een soort onbehandelbaarheid? Zelfs in de politiek doen gebroken beloftes er vaak nog langer over.

Wat is dit nou voor holle retoriek? Of spreekt hier een autonoom psycholoog? [icon_lol.gif] Anyway: Niveau daalt; amusementswaarde stijgt.
Teva Teff schreef:Jij zou daar als belabberde amateur psycholoog, zeker met jouw combinatie van aangeboren lage intelligentie, oliedomme goedgelovigheid en steeds meer in jouw persoonlijkheid dominerende reeks van geestelijke ouderdomskwalen niets achter moeten zoeken.
De originele eerder door mij geschreven bijdrage is door het achterlijk oude leugenmutsje die zich moderator mag noemen vervangen door een door Ariel geschreven tekst. Waarna de boel voor mij op slot is gezet. De moderator speelt dus vals. Alweer!
Dit stond er eerst.
Afbeelding
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24951
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Viering 4 en 5 mei

Bericht door King George »

Nu wel weer genoeg off topic gekeft.

Heb je ook nog reacties inhoudelijk en on topic aangaande de titel van het draadje 4/5 mei? Ik zou van jou wel eens hierop een reactie willen hebben. Uiteraard inhoudelijk en on topic.
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Teva Teff

Ariel is een oude seniele leugenmuts.

Bericht door Teva Teff »

Je moet wel een ongelooflijke naïeve eikel zijn als je werkelijk zou denken dat ik de reacties op deze laatste bladzijde van het 14/15 mei topic zo geschreven heb.
De werkelijkheid is dat het oude moderatorkrengetuig, de seniele bejaarde vrouw die al heel lang steeds meer afdrijft van de realiteit en het goede fatsoen al mijn teksten heeft veranderd en deze voor mij op slot heeft gezet.
Ariel, die zich tegenwoordig vooral uitdrukt met infantiele plaatjes en even stompzinnige smilies speelt dus vals.
Overigens, zodra ik deze reactie heb geplaatst, maak ik een screendump.
En t.z.t. maak ik dan een compilatie van reacties met de originelen erbij en zet deze op een veilige toegankelijke plek van het internet.
Teva Teff

Ariel de geestelijk aftakelende leugenmuts.

Bericht door Teva Teff »

Afbeelding
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89714
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Teva's hoekje.

Bericht door Ariel »

Je hebt hier een mooi plekje op het forum Teva. Je mag hier net zo vaak en net zo veel posten als je wilt. Helemaal voor jou alleen. :heart:

Afbeelding
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Teva Teff

Re: Viering 4 en 5 mei

Bericht door Teva Teff »

De 70-plusser Hans v d Mortel schreef:
Ariel schreef:Triest...Rotterdam, de stad die in de oorlog plat gebombardeerd is, wil op 4 mei gewoon een koopavond houden.
Triest? Hoezo triest? Niet zeuren alstublieft!

Nederland kon direct capituleren, maar deed dat niet. Onverantwoord gedrag van een stelletje idioten met regeringsverantwoordelijkheid. Als gevolg daarvan werd Rotterdam plat gebombardeerd. De reputatie van de moffen was in die tijd in ruime mate bekend. Wat triest is, is dat het Nederlandse 'baggervolk' zijn stem niet heeft laten horen toen de gladjanussen van de regerende partijen destijds besloten om bevrijdingsdag 5 mei niet langer elk jaar te vieren. Slechts één keer in de vijf jaar loonde de moeite en moest afdoende zijn, besliste de smerige hypocriete politiek. Ronduit belachelijk en beschamend. Elk jaar handhaven zoals de vier jaargetijden, of afschaffen. Aan hypocrisie heeft Hansie een zoon dood.
Dat vind ik nou zo'n rare praat van Hans. hij schrijft: De reputatie van de moffen was in die tijd in ruime mate bekend.

Vreemd dat hij vergeet dat zijn eigen moeder een in Nederland wonende Duitse mevrouw was die de inval van haar landgenoten, de Duitsers, en het bombarderen van Rotterdam heel bewust heeft meegemaakt. Ik vindt het ongepast dat Hans de term Moffen in dit verband gebruikt omdat zijn eigen moeder ook tot die bevolkingsgroep behoorde.
Laatst gewijzigd door Teva Teff op do mar 29, 2018 4:21 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Teva Teff

Ariel de schijnheilige leugenmuts.

Bericht door Teva Teff »

Ariel schreef:Je hebt hier een mooi plekje op het forum Teva. Je mag hier net zo vaak en net zo veel posten als je wilt. Helemaal voor jou alleen. :heart:

Afbeelding
Zoals ik als eerder schreef, binnenkort op YouTube.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89714
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Ariel de schijnheilige leugenmuts.

Bericht door Ariel »

Teva Teff schreef: Zoals ik als eerder schreef, binnenkort op YouTube.
In blijde afwachting Teva. :greeting2:
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Teva Teff

Re: Teva's hoekje.

Bericht door Teva Teff »

Afbeelding
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89714
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Teva's hoekje.

Bericht door Ariel »

Nee hoor schat...Alle zenuwen zijn veilig en gesloten . Geen zorgen maken.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Teva Teff

Hans

Bericht door Teva Teff »

Ariel schreef:Nee hoor schat...Alle zenuwen zijn veilig en gesloten . Geen zorgen maken.
Geloof je dat zelf?
Dan kan het nog leuk worden.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89714
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Hans

Bericht door Ariel »

Teva Teff schreef:
Ariel schreef:Nee hoor schat...Alle zenuwen zijn veilig en gesloten . Geen zorgen maken.
Geloof je dat zelf?
Dan kan het nog leuk worden.
We wachten rustig af Teva.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89714
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Teva's hoekje.

Bericht door Ariel »

Teva, gaat het goed met je ? Ik maak me zorgen, want je zit de hele middag al als een junk te snuffelen in de prullenbak.

Kan ik wat voor je doen? :unhappy:
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17462
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Teva's hoekje.

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Teva Teff schreef:Tijd voor een welverdiende vakantie.

Afbeelding
Plaatje door TT onnadenkend geplaatst? Zou best zo maar kunnen. De parasol moet bescherming bieden tegen de zon. Maar ik zie ook een boek over zijn ogen. Zo kan hij natuurlijk nooit lezen. Zijn leesgedrag wordt gevoed door zijn trollendrang vanuit minstens drie mij bekend staande schuilnamen: Teva Teff (FFI) - Clunius Borluut (Facebook) en Havannah Red ( YouTube). Zou het zo kunnen zijn dat de parasol niet goed geplaatst is en dat een niet lezenswaardige autobiografie van een beruchte Nederlandse trol met een liefde voor bouwval, primitieve Afrikaanse muziek en Duitse jachtbommenwerpers uit de Tweede Wereldoorlog, uitkomst moet bieden?

Teva Teff Trol zet je aan het denken. :roll:
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17462
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Teva's hoekje.

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Dubbele post 'vakantie' verwijderd.
Laatst gewijzigd door Hans v d Mortel sr op za mar 31, 2018 1:49 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Plaats reactie