Blijf netjes.

Gesloten
Gebruikersavatar
Hallo Tokyo
Berichten: 573
Lid geworden op: di mar 06, 2012 10:49 am
Locatie: achter de duinen...

Blijf netjes.

Bericht door Hallo Tokyo »

En nu maar hopen dat de Russen de doodstraf voor die huurlingen ferm uit gaat voeren.
Boudewijn Atsma

Blijf netjes.

Bericht door Boudewijn Atsma »

Hallo Tokyo schreef:
ma jul 25, 2022 1:33 pm
En nu maar hopen dat de Russen de doodstraf voor die huurlingen ferm uit gaat voeren.
Ik twijfel er niet aan dat de Russische barbaren in hun tribunaal de doodstraf zullen opleggen.
Gebruikersavatar
Hallo Tokyo
Berichten: 573
Lid geworden op: di mar 06, 2012 10:49 am
Locatie: achter de duinen...

Blijf netjes.

Bericht door Hallo Tokyo »

Sprak de nazi aanhanger.
Boudewijn Atsma

Blijf netjes.

Bericht door Boudewijn Atsma »

Hallo Tokyo schreef:
ma jul 25, 2022 1:50 pm
Sprak de nazi aanhanger.
Ik weet dat je blij wordt van het om het leven brengen van medemensen, Tokyo. Volgens mij is dat een ziekelijke afwijking.
Gebruikersavatar
Hallo Tokyo
Berichten: 573
Lid geworden op: di mar 06, 2012 10:49 am
Locatie: achter de duinen...

Blijf netjes.

Bericht door Hallo Tokyo »

Boudewijn Atsma schreef:
ma jul 25, 2022 2:28 pm
Hallo Tokyo schreef:
ma jul 25, 2022 1:50 pm
Sprak de nazi aanhanger.
Ik weet dat je blij wordt van het om het leven brengen van medemensen, Tokyo. Volgens mij is dat een ziekelijke afwijking.
Jouw idool Zwendelensky is een fervent aanhanger van nazi's, jij dweept met die staat en zijn leider dus dat maakt jou een nazi-aanhanger, en je verdere gebral over wat ik wel of niet zou zijn laat ik voor wat het is, en jou zie ik niet als medemens, evenmin als het ongedierte waar jij het in de regel voor opneemt!
Boudewijn Atsma

Blijf netjes.

Bericht door Boudewijn Atsma »

Hallo Tokyo schreef:
ma jul 25, 2022 4:44 pm

Jouw idool Zwendelensky is een fervent aanhanger van nazi's, jij dweept met die staat en zijn leider dus dat maakt jou een nazi-aanhanger, en je verdere gebral over wat ik wel of niet zou zijn laat ik voor wat het is, en jou zie ik niet als medemens, evenmin als het ongedierte waar jij het in de regel voor opneemt!
Zelensky is een jood.

Je weet niet waarover je praat.
Gebruikersavatar
Hallo Tokyo
Berichten: 573
Lid geworden op: di mar 06, 2012 10:49 am
Locatie: achter de duinen...

Blijf netjes.

Bericht door Hallo Tokyo »

Zelensky is een jood.
Ja en, wil je soms beweren dat er geen foute joden zijn, of dat het zijn van een jood het onmogelijk maakt een nazi te zijn? Cohen en Asscher om maar eens twee voorbeelden te geven als zijnde foute joden en Arnold Grunberg kiezen vast en zeker ook partij voor de kant van Zwendelensky, dus ook die zijn nazi-aanhangers net als jij.
Gesloten