een baby van 6 jaar en nog meer onzin

Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

Fout Chaimae. De koran verteld ons dat Moslims niet zonder reden een mede moslim mag doden.
Ook de niet-Moslims mag je niet vermoorden zonder een reden.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Chaimae schreef:Er staat alleen maar datgene wat de Joden/Christene gedaan hebben.
Dat wilt niet zeggen dat wij de Joden/Christenen slecth mogen behandelen!
Staat er ergens dat wij ze moeten haten?
Dot zijn de verzen uit de koran waardoor Moslims Joden haten.

En wat hebben Joden en Christenen gedaan Chaimae?
Kan jij ons en hadith geven waarin staat wat voor kwaad ze gedaan hebben?
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Lodewijk Nasser
Berichten: 5870
Lid geworden op: ma aug 14, 2006 1:58 am
Contacteer:

Bericht door Lodewijk Nasser »

Chaimae schreef:Er staat alleen maar datgene wat de Joden/Christene gedaan hebben.
Dat wilt niet zeggen dat wij de Joden/Christenen slecth mogen behandelen!
Staat er ergens dat wij ze moeten haten?
Qur’an 2:64 “But you [Jews] went back on your word and were lost losers. So become apes, despised and hated. We made an example out of you.”
Tussen droom en daad staan wetten in de weg en praktische bezwaren.
Willem Elsschot (1882-1960)
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

Dot zijn de verzen uit de koran waardoor Moslims Joden haten.

Die mensen die hebben het dan mis.De profeet vzmh die heeft duidelijk gezegd goed met je medemensen om te gaan.Jammer dat er sommige Moslims zijn die het verpesten voor de anderen.
En wat hebben Joden en Christenen gedaan Chaimae?
Kan jij ons en hadith geven waarin staat wat voor kwaad ze gedaan hebben?
Ze zijn door Allah swt vervloekt.Omdat zij de koran en de Islam niet geaccepteerd hebben.Dat staat er in de Koran.Toen ik de Koran las,ben ik telkens de woorden Joden/Christenen tegengekomen.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Chaimae schreef:
Fout Chaimae. De koran verteld ons dat Moslims niet zonder reden een mede moslim mag doden.
Ook de niet-Moslims mag je niet vermoorden zonder een reden.
En jij vind dat als de mensen van het boek niet onderdanig willen zijn, en geen belasting willen betalen wel een goede reden om joden en Christenen te doden?

9.29. Bestrijdt diegenen onder de mensen van het Boek, die in Allah noch in de laatste Dag geloven, noch voor onwettig houden wat Allah en Zijn boodschapper voor onwettig hebben verklaard, noch de ware godsdienst belijden totdat zij de belasting met eigen hand betalen, terwijl zij onderdanig zijn.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

Qur’an 2:64 “But you [Jews] went back on your word and were lost losers. So become apes, despised and hated. We made an example out of you.”
Deze klopt niet.Als je iets plaats,plaats dan het juiste.

BVD
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Gebruikersavatar
Lodewijk Nasser
Berichten: 5870
Lid geworden op: ma aug 14, 2006 1:58 am
Contacteer:

Bericht door Lodewijk Nasser »

Ze zijn door Allah swt vervloekt.Omdat zij de koran en de Islam niet geaccepteerd hebben.Dat staat er in de Koran.Toen ik de Koran las,ben ik telkens de woorden Joden/Christenen tegengekomen.
Als Allah almachtig is, en mensen niet voor hem knielen, dan getuigd de Islam tegen zichzelf.
Tussen droom en daad staan wetten in de weg en praktische bezwaren.
Willem Elsschot (1882-1960)
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

Als Allah almachtig is, en mensen niet voor hem knielen, dan getuigd de Islam tegen zichzelf.
Allah swt leidt wie hij wilt leiden.Die mensen doen slechts zichzelf onrecht aan.


Sadaqallah ou adiem(Gods woord is waarheid).
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Chaimae schreef:Dot zijn de verzen uit de koran waardoor Moslims Joden haten.

Die mensen die hebben het dan mis.De profeet vzmh die heeft duidelijk gezegd goed met je medemensen om te gaan.Jammer dat er sommige Moslims zijn die het verpesten voor de anderen.
En wat hebben Joden en Christenen gedaan Chaimae?
Kan jij ons en hadith geven waarin staat wat voor kwaad ze gedaan hebben?
Ze zijn door Allah swt vervloekt.Omdat zij de koran en de Islam niet geaccepteerd hebben.Dat staat er in de Koran.Toen ik de Koran las,ben ik telkens de woorden Joden/Christenen tegengekomen.
Maar, maar......Mohammed kan dan wel gezegd hebben dat je goed met je medemens om moet gaan. Maar sommige moslims die het volgen jou verpesten voeren wel de wet van Allah uit.

Allah zegt namelijk dat deze mensen vervloekt zijn en gedood mogen worden.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Lodewijk Nasser
Berichten: 5870
Lid geworden op: ma aug 14, 2006 1:58 am
Contacteer:

Bericht door Lodewijk Nasser »

Chaimae schreef:
Als Allah almachtig is, en mensen niet voor hem knielen, dan getuigd de Islam tegen zichzelf.
Allah swt leidt wie hij wilt leiden.Die mensen doen slechts zichzelf onrecht aan.


Sadaqallah ou adiem(Gods woord is waarheid).
Vind jij dat moeder Theresa de wereld onrecht heeft aangedaan?
Tussen droom en daad staan wetten in de weg en praktische bezwaren.
Willem Elsschot (1882-1960)
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Chaimae schreef:
Qur’an 2:64 “But you [Jews] went back on your word and were lost losers. So become apes, despised and hated. We made an example out of you.”
Deze klopt niet.Als je iets plaats,plaats dan het juiste.

BVD
Ik lees alleen maar deze tekst meisje.
Wat klopt niet?
65. Je hebt degenen onder u gekend, die inzake de Sabbath overtraden. Alzo zegden Wij tot hen: "Weest verachte apen."
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ketter
Berichten: 4218
Lid geworden op: do jun 22, 2006 9:06 am
Locatie: Vlaanderen

Bericht door Ketter »

Chaimae schreef:Dot zijn de verzen uit de koran waardoor Moslims Joden haten.

Die mensen die hebben het dan mis.De profeet vzmh die heeft duidelijk gezegd goed met je medemensen om te gaan.Jammer dat er sommige Moslims zijn die het verpesten voor de anderen.
En wat hebben Joden en Christenen gedaan Chaimae?
Kan jij ons en hadith geven waarin staat wat voor kwaad ze gedaan hebben?
Ze zijn door Allah swt vervloekt.Omdat zij de koran en de Islam niet geaccepteerd hebben.Dat staat er in de Koran.Toen ik de Koran las,ben ik telkens de woorden Joden/Christenen tegengekomen.
De Koran zegt dat de Koran juist is en dat iedereen die de Koran niet aanvaard vervloekt is. Zo bevestigt de Koran dat de Koran de waarheid en niets dan de waarheid is.

Moet ik je echter nog wat flagrante fouten in de Koran tonen?
Denk jij dat ik angst heb?

Christenen en Joden zijn altijd zeer trouwe aanhangers van de éne God geweest. Volgens de Koran vervloekt die God hen. Waarom? Hij heeft ze helemaal zelf misleid.
Zonder (ji)haat straat.

Wat is er zo moeilijk te begrijpen aan het feit dat ik niet kan geloven in een God die zo duidelijk kwaadaardig is?
Gebruikersavatar
sprot
Berichten: 4146
Lid geworden op: ma jan 27, 2003 11:25 pm
Locatie: Hel
Contacteer:

Bericht door sprot »

Chaimae schreef:
Fout Chaimae. De koran verteld ons dat Moslims niet zonder reden een mede moslim mag doden.
Ook de niet-Moslims mag je niet vermoorden zonder een reden.
Ik vind het zeer erg dat je er ook maar aan denkt dat je het recht hebt om iemand te mogen vermoorden!
Soms denk ik juist,soms denk ik fout,maar ik dénk tenminste
Dubitando ad Veritatem pervenimus (Cicero)
Sapere aude!
In het 'Huis van de Vrede' is het steeds Oorlog.
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

Ik vind het zeer erg dat je er ook maar aan denkt dat je het recht hebt om iemand te mogen vermoorden!
Dat heb ik niet.Niet zonder een geldige reden.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

Vind jij dat moeder Theresa de wereld onrecht heeft aangedaan?
Integendeel!
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Yassine
Berichten: 328
Lid geworden op: zo jan 14, 2007 12:40 am

Bericht door Yassine »

De komst van Dajjaal (Anti Christ)

• De Kafir Dajjal (Anti Christ) zal verschijnen uit Isafhan [Iran] tijdens de tijd van Mahdi. (Ahmad).
• Hij zal één oog hebben end e ander zal hangen als een druif. Zijn lichaam zal groot zijn en zijn haar zal krullend zijn. (Muslim).
• Als je twijfelt denk dan na, dat hij één oog heeft en Allah niet. (Bukharie).
• Hij zal een Paradijs en Hel bij zich hebben, de Hel zal het Paradijs zijn en het Paradijs zal de Hel zijn. (Muslim).
• 70.000 JODEN uit Isfahan zullen hem volgen. (Vandaag leven er meer dan 40.000 Joden in het 'Jewish neighborhood of Isfahan'). (Tirmidhie).
• De gezichten van degenen die hem zullen volgen zullen lijken op schilden bedekt met haren. (Tirmidhie).
• Veel volgelingen van hem zullen ook vrouwen zijn.
• Zo erg zelfs dan een man zijn vrouw, moeder en dochter zal vastbinden aan een boom, uit angst dat ze Dajjaal zullen volgen.
• Zijn fitnah zal zo groot zijn dat alle profeten voor hem hebben gewaarschuwd, zelfs profeet Noah. (Muslim)
• Het woord 'Kafir' (Ongelovige) is tussen zijn twee ogen geschreven, elke moslim zal dat kunnen lezen. (Bukharie).
• Ga niet naar hem toe, ga naar Makkah en Madinah, want Engelen met uitgetrokken zwaarden laten hem niet daar binnen. (Abu Dawud).
• Een persoon zal denken dat hij sterk geloof heeft, en nadat hij zijn wonderen ziet zal hij hem volgen. (Muslim).
• Jabir ibn Abdullah verhaalt dat de profeet, Allah's vrede en zegeningen zij met hem, zei, 'Dajjaal zal rijden op een witte ezel, gemaakt van metaal, het afstand tussen twee oren van hem zal 40 cubits zijn'. (Vliegtuig?) (Ahmad).
• Hij zal reizen zo snel als wolken in de hemel (Vliegtuig?). (Saheeh Muslim).
• Surah Al Kahf zal je beschermen tegen Dajjaal. (Muslim).
• Hij zal de hemel bevelen om regen en hij zal planten laten groeien. (Muslim).
• Dus Allah zal hem tekenen geven om de gelovigen ermee te testen. Hij zal door een woestijn lopen en zal ertegen zeggen, 'Breng je schatten voort' en de schatten zullen verschijnen en voor hem zijn zoals een zwerm bijen. (Muslim)
• Dajjal zal komen bij een ander man, wiens vader en broer allang dood zijn. Hij zal vragen, 'Als ik jou vader en broer terug tot leven breng, zal je geloven dat ik jou Heer ben?' die man zal zeggen, 'Waarom niet?' Dus dan zullen er 2 duivelen in de vorm van zijn vader en broer voor hem verschijnen. Hij zal denken dat dit zijn vader en broer zijn. (Ahmad).
• Hij zal over de hele wereld reizen. Hij zal regen zenden over degenen die in hem geloven zodat hun dieren vet worden en velden groen en hij zal droogte zenden over degenen die niet in hem geloven, waardoor hun velden, bomen, groentes allemaal afdrogen.
• Dajjal zal eerst beweren een profeet te zijn, als ze hem geloven zal hij beweren God te zijn.
Banned
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

Weet je wat ik raar vind?

Adam en Eva waren dus de eerste mensen op aarde,ze hebben ''het met elkaar gedaan.''Maar hoe kan dat nou?
In de Islam is incest namelijk haram!
Deze vraag ga ik aan de Imaam vragen,ik ga hem lastigvallen met allerlei vragen.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Gebruikersavatar
Roelof
Berichten: 1718
Lid geworden op: vr jul 11, 2003 2:38 am

Bericht door Roelof »

Chaimae schreef:"Ook de niet-Moslims mag je niet vermoorden zonder een reden."
Eens kijken wat de koran daar over schrijft:
De (schijn)heilige koran:

Hoofdstuk 2, vers 191:
En doodt hen, waar je hen ook ontmoet en drijft hen uit, vanwaar zij u hebben uitgedreven; want vervolging is erger dan doden. En bevecht hen niet nabij de heilige Moskee, voordat zij je daarin bevechten. Maar indien zij je bevechten, bevecht hen dan - zo is de vergelding voor de ongelovigen.

In dit vers is die reden vergelding. (wraak)

Hoofdstuk 4, vers 89:
Zij wensen dat gij verwerpt, evenals zij hebben verworpen, zodat gij aan hen gelijk zult worden. Neemt derhalve geen vrienden uit hun midden totdat zij voor de zaak van God werken. En indien zij tot vijandschap vervallen, grijpt hen dan en doodt hen waar gij hen ook vindt; en neemt vriend noch helper uit hun midden.

Discriminatie, en generalisatie.
De islam deinst nergens voor terug om zijn onderdanen aan te zetten tot haat, moord en doodslag, en het gebruik van geweld richting de mensen die niet bereid zijn zichzelf door deze dominante ideologie te laten onderdrukken.

Hoofdstuk 4, vers 91:
Gij zult anderen vinden die veilig bij u willen zijn en bij hun eigen volk; telkens wanneer zij tot vijandigheid worden opgeroepen, doen zij blindelings mee. Als zij zich derhalve niet op een afstand van u houden, noch u vrede aanbieden, noch hun handen terughouden, grijpt hen dan aan en doodt hen waar gij hen ook vindt. Tegen dezen hebben Wij u duidelijk gezag gegeven.

Dood en verderf zijn de sleutelwoorden waar het in de islam om draait om het doel (heerschappij) te bereiken.

Hoofdstuk 5, vers 33:
De vergelding dergenen die oorlog tegen God en Zijn boodschappers voeren en er naar streven wanorde in het land te scheppen, is slechts dat zij gedood of gekruisigd worden, of dat hun handen en hun voeten de ene rechts en de andere links, worden afgesneden, of dat zij het land worden uitgezet. Dat zal voor hen een schande in deze wereld zijn en in het Hiernamaals zullen zij een grote straf ontvangen.

"Vergelding" (wraak), wederom een aanzet tot haat tegen niet gelovige en anders denkende.

Hoofdstuk 9, vers 5:
Wanneer de heilige maanden voorbij zijn, doodt dan de afgodendienaren waar je hen ook vindt en grijpt hen en belegert hen en loert op hen uit elke hinderlaag. Maar als zij berouw hebben en het gebed houden en de Zakaat betalen, laat hun weg dan vrij. Voorzeker, God is Vergevensgezind, Genadevol.

Niet onderdanig zijn aan de dominante regels van de islam is in dit vers al een reden om een ander van het leven te beroven.

Hoofdstuk 9, vers 123:
O, jij die gelooft, bestrijdt de ongelovigen die in uw nabijheid zijn en laat hen hardheid in u vinden en weet, dat God met de godvruchtigen is.

Ook in dit vers worden de onderdanen van de islam aangezet om te strijden tegen mensen, puur en alleen omdat ze niet bereid zijn om in de ideologie van één of andere middeleeuwse figuur te geloven.

Hoofdstuk 9, vers 29:
Bestrijdt diegenen onder de mensen van het Boek, die in God noch in de laatste Dag geloven, noch voor onwettig houden wat God en Zijn boodschapper voor onwettig hebben verklaard, noch de ware godsdienst belijden totdat zij de belasting met eigen hand betalen, terwijl zij onderdanig zign.

Weer een duidelijk bewijs dat het de islam alleen om macht gaat, mensen die niet onderdanig zijn moeten bestreden worden.

Hoofdstuk 4, vers 101:
Voorwaar, de ongelovigen zijn een openlijke vijand voor u.

Enkel en alleen het 'ongelovig' zijn is voor de islam al een reden om zijn onderdanen aan te zetten tot strijd.

Hoofdstuk 25, vers 52:
Dus volg de ongelovigen niet, en voer met (de Koran) een grote strijd tegen hen.

Strijden, strijden, en nog eens strijden, de koran staat er bol van.

En dat durven sommige "de religie van vrede" te noemen... :roll:

Hoodstuk 8, vers 22:
Voorzeker, erger dan de beesten zijn in de ogen van God de doven en de stommen die niet willen begrijpen.

Hoofdstuk 8, vers 55:
Voorzeker, in de ogen van God zijn zij, die (de waarheid) verwerpen erger dan beesten want zij willen niet geloven.
Wat een fijne god is die allah toch om mij erger als een beest te beschouwen omdat ik niet bereid ben om mijn medemens te discrimineren, te haten, of om het leven te brengen omdat deze een andere mening heeft... :evil:
Gebruikersavatar
Roelof
Berichten: 1718
Lid geworden op: vr jul 11, 2003 2:38 am

Bericht door Roelof »

Chaimae schreef:Weet je wat ik raar vind?
Weet je wat ik raar vind Chaimae?

Dat jij nog steeds geen antwoord hebt gegeven op de berichten van mij uit DIT topic.

Ik heb een aantal verzen uit de koran gepakt en de daar enkele veranderingen in aangebracht zoals het woord "ongelovigen" veranderd in het woord moslims of mohammedanen.

Hoe zou jij het vinden als deze artikelen in onze Nederlandse grondwet stonden?:
Hoofdstuk 2, vers 191:
En doodt de moslims, waar je hen ook ontmoet en drijft hen uit, vanwaar zij u hebben uitgedreven; want vervolging is erger dan doden. En bevecht hen niet nabij de kroeg, voordat zij je daarin bevechten. Maar indien zij je bevechten, bevecht hen dan - zo is de vergelding voor de mohammedanen.

Hoofdstuk 4, vers 89:
De moslims wensen dat gij uw vrijheid verwerpt, evenals zij die hebben verworpen, zodat gij gelijk zij door de islam onderdrukt zult worden. Neemt derhalve geen vrienden uit hun midden totdat zij voor de zaak van vrijheid en democratie werken. En indien zij tot vijandschap vervallen, grijpt hen dan en doodt hen waar gij hen ook vindt; en neemt vriend noch helper uit hun midden.

Hoofdstuk 4, vers 91:
Gij zult moslims vinden die van uw welvaart willen profiteren; telkens wanneer zij tot vijandigheid worden opgeroepen door hun dominante religie, doen zij blindelings mee. Als zij zich derhalve niet op een afstand van u houden, noch u vrede aanbieden, noch hun handen terughouden, of u hun dominante religie willen opdringen grijpt hen dan aan en doodt hen waar gij hen ook vindt. Tegen dezen hebben Wij u duidelijk gezag gegeven.

Hoofdstuk 5, vers 33:
De vergelding dergenen die de islam aanbidden en proberen de macht te grijpen en daarmee de menselijke vrijheden en democratische rechten proberen te verwerpen, is slechts dat zij gedood of gekruisigd worden, of dat hun handen en hun voeten de ene rechts en de andere links, worden afgesneden, of dat zij het land worden uitgezet. Dat zal voor hen een schande in deze wereld zijn en van de wereldleiders zullen zij een grote straf ontvangen.

Hoofdstuk 9, vers 5:
Wanneer het kerstfeest voorbij is, doodt dan de mohammedanen waar je hen ook vindt en grijpt hen en belegert hen en loert op hen uit elke hinderlaag. Maar als zij berouw hebben, zichzelf aanpassen aan onze normen en waarden de mening van andersdenkende accepteren en belasting betalen, laat hun weg dan vrij. Voorzeker, de Nederlandse grondwet is Vergevensgezind, Genadevol.

Hoofdstuk 9, vers 123:
O, jij die gelooft in vrijheid en democratie, bestrijdt de mohammedanen die in uw nabijheid zijn en laat hen hardheid in u vinden en weet, dat de Nederlandse overheid met de atheïsten is.

Hoofdstuk 4, vers 95:
Diegenen der ongelovigen die niets doen, met uitzondering der onbekwamen, zijn niet gelijk aan degenen die met hun rijkdommen en hun persoon terwille van menselijke vrijheden en democratie strijden. De Nederlandse overheid heeft degenen, die met hun rijkdommen en hun persoon strijden tegen de moslims doen uitmunten boven de rustenden, en aan ieder heeft de overheid het goede beloofd. De Nederlandse overheid zal de strijders boven de stilzittenden doen uitblinken door een grote beloning

Hoofdstuk 9, vers 29:
Bestrijdt diegenen onder de mensen in Nederland, die in de hersenspinsels van de middeleeuwse pedofeet Mohammed geloven, en die voor onwettig houden wat er in de Nederlandse grondwet staat geschreven, omdat ze hun eigen religieuze wetten hanteren totdat zij de belasting met eigen hand betalen, terwijl zij onderdanig zijn.

Hoofdstuk 4, vers 101:
Voorwaar, de mohammedanen zijn een openlijke vijand voor u.

Hoofdstuk 25, vers 52:
Dus volg de moslims niet, en voer een grote strijd tegen hen.

Hoofdstuk 61, De strijdplaats (as-Saff)
Vers 4:
Voorzeker, de Nederlandse overheid zal diegenen die terwille van vrijheid en democratie tegen de moslims strijden rijkelijk belonen.

Hoodstuk 8, vers 22:
Voorzeker, erger dan de beesten zijn in de ogen van de overheid de moslims die niet willen begrijpen dat zij zichzelf laten onderdrukken door een verdorven middeleeuwse ideologie.

Hoofdstuk 8, vers 55:
Voorzeker, in de ogen van de Nederlandse overheid zijn zij, die de westerse normen en waarden verwerpen erger dan beesten want zij willen zich niet aanpassen maar wel van de welvaart profiteren.
Gebruikersavatar
Ketter
Berichten: 4218
Lid geworden op: do jun 22, 2006 9:06 am
Locatie: Vlaanderen

Bericht door Ketter »

Chaimae schreef:Weet je wat ik raar vind?

Adam en Eva waren dus de eerste mensen op aarde,ze hebben ''het met elkaar gedaan.''Maar hoe kan dat nou?
In de Islam is incest namelijk haram!
Deze vraag ga ik aan de Imaam vragen,ik ga hem lastigvallen met allerlei vragen.
Voor Adam & Eva zelf is er misschien nog geen probleem.
Maarre... voor de kinderen van Adam & Eva zeker wel.

Trouwens, het gezin Adam & Eva is om een andere reden een disfunctioneel gezin: hun zoons vermoordden mekaar (slecht opgevoed). Misschiend daarom dat den duivel niet voor hen wou buigen.
Zonder (ji)haat straat.

Wat is er zo moeilijk te begrijpen aan het feit dat ik niet kan geloven in een God die zo duidelijk kwaadaardig is?
Yassine
Berichten: 328
Lid geworden op: zo jan 14, 2007 12:40 am

Bericht door Yassine »

Roelof schreef:
Chaimae schreef:Weet je wat ik raar vind?
Weet je wat ik raar vind Chaimae?

Dat jij nog steeds geen antwoord hebt gegeven op de berichten van mij uit DIT topic.

Ik heb een aantal verzen uit de koran gepakt en de daar enkele veranderingen in aangebracht zoals het woord "ongelovigen" veranderd in het woord moslims of mohammedanen.

Hoe zou jij het vinden als deze artikelen in onze Nederlandse grondwet stonden?:
Hoofdstuk 2, vers 191:
En doodt de moslims, waar je hen ook ontmoet en drijft hen uit, vanwaar zij u hebben uitgedreven; want vervolging is erger dan doden. En bevecht hen niet nabij de kroeg, voordat zij je daarin bevechten. Maar indien zij je bevechten, bevecht hen dan - zo is de vergelding voor de mohammedanen.

Hoofdstuk 4, vers 89:
De moslims wensen dat gij uw vrijheid verwerpt, evenals zij die hebben verworpen, zodat gij gelijk zij door de islam onderdrukt zult worden. Neemt derhalve geen vrienden uit hun midden totdat zij voor de zaak van vrijheid en democratie werken. En indien zij tot vijandschap vervallen, grijpt hen dan en doodt hen waar gij hen ook vindt; en neemt vriend noch helper uit hun midden.

Hoofdstuk 4, vers 91:
Gij zult moslims vinden die van uw welvaart willen profiteren; telkens wanneer zij tot vijandigheid worden opgeroepen door hun dominante religie, doen zij blindelings mee. Als zij zich derhalve niet op een afstand van u houden, noch u vrede aanbieden, noch hun handen terughouden, of u hun dominante religie willen opdringen grijpt hen dan aan en doodt hen waar gij hen ook vindt. Tegen dezen hebben Wij u duidelijk gezag gegeven.

Hoofdstuk 5, vers 33:
De vergelding dergenen die de islam aanbidden en proberen de macht te grijpen en daarmee de menselijke vrijheden en democratische rechten proberen te verwerpen, is slechts dat zij gedood of gekruisigd worden, of dat hun handen en hun voeten de ene rechts en de andere links, worden afgesneden, of dat zij het land worden uitgezet. Dat zal voor hen een schande in deze wereld zijn en van de wereldleiders zullen zij een grote straf ontvangen.

Hoofdstuk 9, vers 5:
Wanneer het kerstfeest voorbij is, doodt dan de mohammedanen waar je hen ook vindt en grijpt hen en belegert hen en loert op hen uit elke hinderlaag. Maar als zij berouw hebben, zichzelf aanpassen aan onze normen en waarden de mening van andersdenkende accepteren en belasting betalen, laat hun weg dan vrij. Voorzeker, de Nederlandse grondwet is Vergevensgezind, Genadevol.

Hoofdstuk 9, vers 123:
O, jij die gelooft in vrijheid en democratie, bestrijdt de mohammedanen die in uw nabijheid zijn en laat hen hardheid in u vinden en weet, dat de Nederlandse overheid met de atheïsten is.

Hoofdstuk 4, vers 95:
Diegenen der ongelovigen die niets doen, met uitzondering der onbekwamen, zijn niet gelijk aan degenen die met hun rijkdommen en hun persoon terwille van menselijke vrijheden en democratie strijden. De Nederlandse overheid heeft degenen, die met hun rijkdommen en hun persoon strijden tegen de moslims doen uitmunten boven de rustenden, en aan ieder heeft de overheid het goede beloofd. De Nederlandse overheid zal de strijders boven de stilzittenden doen uitblinken door een grote beloning

Hoofdstuk 9, vers 29:
Bestrijdt diegenen onder de mensen in Nederland, die in de hersenspinsels van de middeleeuwse pedofeet Mohammed geloven, en die voor onwettig houden wat er in de Nederlandse grondwet staat geschreven, omdat ze hun eigen religieuze wetten hanteren totdat zij de belasting met eigen hand betalen, terwijl zij onderdanig zijn.

Hoofdstuk 4, vers 101:
Voorwaar, de mohammedanen zijn een openlijke vijand voor u.

Hoofdstuk 25, vers 52:
Dus volg de moslims niet, en voer een grote strijd tegen hen.

Hoofdstuk 61, De strijdplaats (as-Saff)
Vers 4:
Voorzeker, de Nederlandse overheid zal diegenen die terwille van vrijheid en democratie tegen de moslims strijden rijkelijk belonen.

Hoodstuk 8, vers 22:
Voorzeker, erger dan de beesten zijn in de ogen van de overheid de moslims die niet willen begrijpen dat zij zichzelf laten onderdrukken door een verdorven middeleeuwse ideologie.

Hoofdstuk 8, vers 55:
Voorzeker, in de ogen van de Nederlandse overheid zijn zij, die de westerse normen en waarden verwerpen erger dan beesten want zij willen zich niet aanpassen maar wel van de welvaart profiteren.
Nederland en Vermoorden past niet in 1 zin.
Nederlanders zijn mietjes, net als jou hele dag achter z,n pc te schelden via je toetsenbordje als een kluizenaar.
Geen leven!!
Ga is naar buiten mensen ontmoeten.
Niet achter je pc ga naar buiten en zeg dit soort domme teksten in het openbaar kijken of je overleeft.
Banned
Gebruikersavatar
Ketter
Berichten: 4218
Lid geworden op: do jun 22, 2006 9:06 am
Locatie: Vlaanderen

Bericht door Ketter »

Yassine schreef: Nederland en Vermoorden past niet in 1 zin.
Nederlanders zijn mietjes, net als jou hele dag achter z,n pc te schelden via je toetsenbordje als een kluizenaar.
Geen leven!!
Ga is naar buiten mensen ontmoeten.
Niet achter je pc ga naar buiten en zeg dit soort domme teksten in het openbaar kijken of je overleeft.
Wel, wel, wel, de ware Yassine komt boven: Al zij die geen moordenaars zijn, zijn mietjes.

De Jihadisten kunnen hun waarheid niet met rede en bewijs verdedigen, dus snijden ze maar kelen over en blazen ze moeders met baby's op. DAT ZIJN PAS MANNEN, ZIE.

Maar probeer onze vrijheid af te nemen, met je onmenselijk en wreedaardig salafisme, maat, en je zult zien wat voor mietjes we zijn.
Zonder (ji)haat straat.

Wat is er zo moeilijk te begrijpen aan het feit dat ik niet kan geloven in een God die zo duidelijk kwaadaardig is?
Yassine
Berichten: 328
Lid geworden op: zo jan 14, 2007 12:40 am

Bericht door Yassine »

Ketter schreef:
Yassine schreef: Nederland en Vermoorden past niet in 1 zin.
Nederlanders zijn mietjes, net als jou hele dag achter z,n pc te schelden via je toetsenbordje als een kluizenaar.
Geen leven!!
Ga is naar buiten mensen ontmoeten.
Niet achter je pc ga naar buiten en zeg dit soort domme teksten in het openbaar kijken of je overleeft.
Wel, wel, wel, de ware Yassine komt boven: Al zij die geen moordenaars zijn, zijn mietjes.

De Jihadisten kunnen hun waarheid niet met rede en bewijs verdedigen, dus snijden ze maar kelen over en blazen ze moeders met baby's op. DAT ZIJN PAS MANNEN, ZIE.

Maar probeer onze vrijheid af te nemen, met je onmenselijk en wreedaardig salafisme, maat, en je zult zien wat voor mietjes we zijn.
Jullie zijn echt kluizenaars!

Ga in therapie ofzo
Mietjes zijn jullie allemaal.
Zieligerds die thuis blijven.Achter hun pc.
Islam dat, Islam dit.
Ga a.u.b naar buiten en ontdek de wereld.De zon is je vijand niet
Banned
gideong
Berichten: 702
Lid geworden op: za okt 29, 2005 11:05 pm

Bericht door gideong »

Jij plaatst 330 posts in een week. Waar heb je het over.
De boom herken je aan zijn vruchten
Yassine
Berichten: 328
Lid geworden op: zo jan 14, 2007 12:40 am

Bericht door Yassine »

gideong schreef:Jij plaatst 330 posts in een week. Waar heb je het over.
Ja he na school en werk
Banned
Plaats reactie