Teva Teff op de fileertafel.

Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12549
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: Teva Teff op de fileertafel.

Bericht door sjun »

Er kan een mate van overschreeuwing geconstateerd worden uit gebruik van het adjectief succesvol. Immers een ander bepaalt dat voor zichzelf wel. Wie geen beïnvloeding van de mening van een ander nodig heeft, doet daarom gewoon zijn mededeling.
:smartass:
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Boudewijn Abma
Berichten: 596
Lid geworden op: do jan 19, 2017 5:01 pm

Re: Teva Teff op de fileertafel.

Bericht door Boudewijn Abma »

'Hans van de Mortel' schreef:Namens alle leden van het Nederlandse Trollenverbond presenteer ik hun erevoorzitter Teva Teff

Afbeelding

Het bijpassende, het de moeite waard muzikale arrangement, gecomponeerd, en geïnspireerd op pure waarheidsvinding, kunt u hier beluisteren. Vocaal: Teva Teff en zijn Meute Zangers.


Wat een nare reactie.
Ik hoop niet dat dit kinderachtige niveau typerend is voor dit forum.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Teva Teff op de fileertafel.

Bericht door Pilgrim »

Nee, niet echt. Er is hier een verscheidenheid aan types. Niemand is typerend voor het geheel, uitgezonderd de kritiek op de islam. :wink2:
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17463
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Teva Teff op de fileertafel.

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Boudewijn Abma schreef: Wat een nare reactie.
Ik hoop niet dat dit kinderachtige niveau typerend is voor dit forum.
Beter een reactie op een nare reactie dan geen reactie op een niet nare reactie. Want zo is er tenminste nog hoop op leven. [icon_lol.gif]
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Teva Teff

Re: Teva Teff op de fileertafel.

Bericht door Teva Teff »

Boudewijn Abma schreef:Wat een nare reactie.
Ik hoop niet dat dit kinderachtige niveau typerend is voor dit forum.
Hallo Boudewijn Abma.
Dit kinderachtig niveau is al jaren typerend voor dit forum.
Andersdenkenden zijn hier ongewenst. Loop je niet in de pas met de FFI kudde met alle neuzen in dezelfde richting dan word je stelselmatig 'getreiterd' met dit soort reacties. Overigens, de moderator Ariel staat dat toe, sterker nog, heel vaak neemt zij daarin de leiding.
Dat is al jarenlang aan de gang. Oppositie heeft op FFI nauwelijks kans van slagen, de meesten die dezelfde behandeling als ik moeten ondergaan, houden het gauw genoeg voor gezien en vertrekken. Meestal definitief.
Boudewijn Abma
Berichten: 596
Lid geworden op: do jan 19, 2017 5:01 pm

Re: Teva Teff op de fileertafel.

Bericht door Boudewijn Abma »

Teva Teff schreef: Hallo Boudewijn Abma.
Dit kinderachtig niveau is al jaren typerend voor dit forum.
Andersdenkenden zijn hier ongewenst. Loop je niet in de pas met de FFI kudde met alle neuzen in dezelfde richting dan word je stelselmatig 'getreiterd' met dit soort reacties. Overigens, de moderator Ariel staat dat toe, sterker nog, heel vaak neemt zij daarin de leiding.
Dat is al jarenlang aan de gang. Oppositie heeft op FFI nauwelijks kans van slagen, de meesten die dezelfde behandeling als ik moeten ondergaan, houden het gauw genoeg voor gezien en vertrekken. Meestal definitief.
Ik vrees dat je gelijk hebt. Dit forum is niet serieus te nemen.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17463
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Teva Teff op de fileertafel.

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Teva Teff schreef:
Boudewijn Abma schreef:Wat een nare reactie.
Ik hoop niet dat dit kinderachtige niveau typerend is voor dit forum.
Oppositie heeft op FFI nauwelijks kans van slagen, de meesten die dezelfde behandeling als ik moeten ondergaan, houden het gauw genoeg voor gezien en vertrekken. Meestal definitief.
Vrees je dat wij ongelijk hebben Boudewijn Abma en neem je jezelf serieus?

Teva Teff is niet weg te slaan op dit forum. Je kunt je afvragen wat daarvan de reden is. Hij krijgt hier de beste behandeling die maar denkbaar is. Nota bene met voorrang. Teva is echter een verwend kind. En ja, dat zou je dan weer de moderator van dit forum in de schoenen kunnen schuiven.

Nog niet zo lang geleden zou Teva T. aan een lange vakantie beginnen en waarschijnlijk nooit meer terugkomen. Als ik me goed herinner stond hij na een paar dagen alweer op de stoep bij FFI. De reden? Hij heeft het niet uitgelegd, maar ik veronderstel heimwee. Onderzoek alle dingen Boudewijn en behoud het goede! :thinking:

Maar nu iets anders Boudewijn. Ik krijg sterk de indruk dat jij ook op jacht bent naar het lintje met de eervolle vermelding 'TROL'. Het belangrijkste is echter dat jij je hier thuis voelt op ons unieke Trollenforum. [icon_lol.gif]
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Teva Teff

Re: Teva Teff op de fileertafel.

Bericht door Teva Teff »

'Hans van de Mortel' schreef:
Teva Teff schreef:
Boudewijn Abma schreef:Wat een nare reactie.
Ik hoop niet dat dit kinderachtige niveau typerend is voor dit forum.
Oppositie heeft op FFI nauwelijks kans van slagen, de meesten die dezelfde behandeling als ik moeten ondergaan, houden het gauw genoeg voor gezien en vertrekken. Meestal definitief.
Vrees je dat wij ongelijk hebben Boudewijn Abma en neem je jezelf serieus?

Teva Teff is niet weg te slaan op dit forum. Je kunt je afvragen wat daarvan de reden is. Hij krijgt hier de beste behandeling die maar denkbaar is. Nota bene met voorrang. Teva is echter een verwend kind. En ja, dat zou je dan weer de moderator van dit forum in de schoenen kunnen schuiven.

Nog niet zo lang geleden zou Teva T. aan een lange vakantie beginnen en waarschijnlijk nooit meer terugkomen. Als ik me goed herinner stond hij na een paar dagen alweer op de stoep bij FFI. De reden? Hij heeft het niet uitgelegd, maar ik veronderstel heimwee. Onderzoek alle dingen Boudewijn en behoud het goede! :thinking:

Maar nu iets anders Boudewijn. Ik krijg sterk de indruk dat jij ook op jacht bent naar het lintje met de eervolle vermelding 'TROL'. Het belangrijkste is echter dat jij je hier thuis voelt op ons unieke Trollenforum. [icon_lol.gif]
De nieuweling ziet de als treiterij bedoelde plaatjes en praatje van Hans van de Mortel. En weet te vertellen waarom zoiets op een forum welke zichzelf serieus neemt niet zou moeten kunnen.
Hans vindt dat niet leuk.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89717
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Teva Teff op de fileertafel.

Bericht door Ariel »

Teva Teff schreef:
De nieuweling ziet de als treiterij bedoelde plaatjes en praatje van Hans van de Mortel. En weet te vertellen waarom zoiets op een forum welke zichzelf serieus neemt niet zou moeten kunnen.
Hans vindt dat niet leuk.

Lieve Teva, deze Boudewijn Abma die jou nu te help schiet kwam een poos geleden ook Danube helpen. Hij maakte tot nu toe vijf posten , en geen één post heeft ook maar enige waarde voor dit forum.

Misschien moet jij zelf ook even autonoom onderzoek doen voordat jij zo blij als een kind gaat dansen en springen omdat één of andere Boudewijn Abma je gelijk geeft.

Nou ja lieverd. Ik gun je dit nieuwe vriendje. Stuur hem een berichtje, en vraag aan hem of hij ook nog iets zinnigs heeft te vermelden over islam.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Teva Teff

Re: Teva Teff op de fileertafel.

Bericht door Teva Teff »

Ik vond het wel vermakelijk. Hans van de Mortel en zijn meute-vriendjes en vriendinnetje op de fileertafel.
Gebruikersavatar
Ali Yas
Berichten: 7662
Lid geworden op: zo apr 15, 2012 3:24 pm
Contacteer:

Re: Teva Teff op de fileertafel.

Bericht door Ali Yas »

Teva Teff schreef:Oppositie heeft op FFI nauwelijks kans van slagen
Er wordt je hier geen strobreed in de weg gelegd, huilebalk! En dat terwijl je iedereen hier voor rotte vis uitmaakt op basis van niks meer dan je eigen domme fantasietjes.

De kansloosheid van islamofielen en links-autoritaire figuren zit 'm in de aantoonbare ondeugdelijkheid van hun principes. Daar kunnen wij niks aan doen, wij zijn slechts de brengers van de boodschap. Wie daar niet tegen kan moet maar gaan posten op één van de vele veilige rode fora, waar hun tere zieltjes tegen die gemene rechtsen worden beschermd.
Truth sounds like hate to those who hate truth.
Teva Teff

Re: Teva Teff op de fileertafel.

Bericht door Teva Teff »

Ali Yas schreef:
Teva Teff schreef:Oppositie heeft op FFI nauwelijks kans van slagen
Er wordt je hier geen strobreed in de weg gelegd, huilebalk! En dat terwijl je iedereen hier voor rotte vis uitmaakt op basis van niks meer dan je eigen domme fantasietjes.

De kansloosheid van islamofielen en links-autoritaire figuren zit 'm in de aantoonbare ondeugdelijkheid van hun principes. Daar kunnen wij niks aan doen, wij zijn slechts de brengers van de boodschap. Wie daar niet tegen kan moet maar gaan posten op één van de vele veilige rode fora, waar hun tere zieltjes tegen die gemene rechtsen worden beschermd.
En daar is meneertje meute weer met zijn onaardige kletspraatjes.
Wat zal ik slecht slapen vannacht.
Gebruikersavatar
Ali Yas
Berichten: 7662
Lid geworden op: zo apr 15, 2012 3:24 pm
Contacteer:

Re: Teva Teff op de fileertafel.

Bericht door Ali Yas »

Teva Teff schreef:Wat zal ik slecht slapen vannacht.
Heb je dat vaker? Dat verklaart dan misschien waarom je overdag moeite hebt met het onderscheiden van droom en werkelijkheid.
Truth sounds like hate to those who hate truth.
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12549
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: Teva Teff op de fileertafel.

Bericht door sjun »

Teva Teff schreef:Ik vond het wel vermakelijk. Hans van de Mortel en zijn meute-vriendjes en vriendinnetje op de fileertafel.
Omkering valt intussen op. Het wekt vooral een indruk van truc met baard.
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Teva Teff

Re: Teva Teff op de fileertafel.

Bericht door Teva Teff »

Ali Yas schreef:
Teva Teff schreef:Oppositie heeft op FFI nauwelijks kans van slagen
Er wordt je hier geen strobreed in de weg gelegd, huilebalk! En dat terwijl je iedereen hier voor rotte vis uitmaakt op basis van niks meer dan je eigen domme fantasietjes.

De kansloosheid van islamofielen en links-autoritaire figuren zit 'm in de aantoonbare ondeugdelijkheid van hun principes. Daar kunnen wij niks aan doen, wij zijn slechts de brengers van de boodschap. Wie daar niet tegen kan moet maar gaan posten op één van de vele veilige rode fora, waar hun tere zieltjes tegen die gemene rechtsen worden beschermd.
Er wordt je hier geen strobreed in de weg gelegd, huilebalk!
Is dat zo?
Dit topic staat hier al bijna 10 jaar en wordt de laatste tijd intensief gebruikt om een poging te doen om te treiteren. Vaak nog in groepsverband.
Hans van de Mortel op de fileertafel.
Wordt door Ariel na 26 uur al gesloten.
Met deze mededeling.
Ariel schreef:
Teva Teff schreef: Waarom heb jij net een topic op slot gedaan?
viewtopic.php?f=23&t=26095
Daarom schat. Omdat het kan.

En elk nieuw topic die jij begint over Hans of over iemand anders, delete ik . Dit is geen dreigement maar een belofte.
Gesloten