Teva Teff op de fileertafel.

Teva Teff

Teva Teff op de fileertafel.

Bericht door Teva Teff »

ChechenMaga schreef:
BFA schreef:Maak dat eens korrt en leesbaar.
Onduidelijkheid is Moslims grootste troef.
En Teva Teff's post is wel duidelijk?
...van wie het in de Koran onduidelijk is of hij Mohammed heet.

Het wordt nog ingewikkelder als het klopt dat de Koran niet in 22 jaar is geopenbaard maar in een langdurig proces is ontstaan. De Duitse taalkundige Luxenberg denkt dat er tussen de ’Mekkaanse’ en ’Medinensische’ hoofdstukken minimaal een eeuw zit.
Ik neem deze tekst niet serieus...
Maakt niet uit, ik neem jou, de moslim niet serieus.
Laatst gewijzigd door Teva Teff op do aug 16, 2007 7:27 am, 3 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89717
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Teva Teff schreef: Ik neem deze tekst niet serieus...
Maakt niet uit, ik neem jou, de moslimniet serieus.
[/quote]

Maar jammer genoeg neem ik jou ook niet serieus Teva.
Ik ben het met de trotse molsim eens dat jouw bijdrage niets maar dan ook niets aan een discussie toevoegen.
Ik vind het jammer.

Je zou eens wat inhoudelijk op een discussie in moeten gaan, dan zou je ons helpen.
Nu ben je een stoorzender.
Het spijt me dat ik het zeg, maar ik voel het wel zo.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Teva Teff

Bericht door Teva Teff »

Ik neem deze tekst niet serieus...

Maakt niet uit, ik neem jou, de moslim niet serieus.
Maar jammer genoeg neem ik jou ook niet serieus Teva.
Ik ben het met de trotse molsim eens dat jouw bijdrage niets maar dan ook niets aan een discussie toevoegen.
Ik vind het jammer.

Je zou eens wat inhoudelijk op een discussie in moeten gaan, dan zou je ons helpen.
Nu ben je een stoorzender.
Het spijt me dat ik het zeg, maar ik voel het wel zo.

Soms moet je door willen hebben dat omslachtig antwoorden onnodig is.
Helaas, heb jij dat niet door.
Ook al leg ik het je weer een keer uit, zoals ik al eerder gedaan heb.
Het gaat er om dat Chechenmaga geen enkele wetenschappelijke ontdekking/theorie zal accepteren die zijn islambeeld kan verstoren.
De theorie van 100 jaar ertussen zal nooit door hen geaccepteerd worden al zijn er 10.000 konkrete en controleerbare bewijzen ervoor.
Waarom zou ik daar dan verder onnodige woorden aan vuil maken?
En waarom word ik nu door jouw onvermogen om te lezen wat ik schrijf weer gedwongen om hier weer woorden aan vuil te maken?
Laatst gewijzigd door Teva Teff op do jun 14, 2007 4:23 pm, 2 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89717
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Teva Teff schreef:
Soms moet je door willen hebben dat omslachtig antwoorden onnodig is.
Helaas, heb jij dat niet door.
Ook al leg ik het je weer een keer uit, zoals ik al eerder gedaan heb.
Het gaat er om dat Chechenmaga geen enkele wetenschappelijke ontdekking/theorie zal accepteren die zijn islambeeld kan verstoren.
De theorie van 100 jaar ertussen zal nooit door hen geaccepteerd worden al zijn er 10.000 konkrete en controleerbare bewijzen ervoor.
Waarom zou ik daar dan verder onnodige woorden aan vuil maken?
En waarom word ik nu door jouw onvermogen om te lezen wat ik schrijf weer gedwongen om hier weer woorden aan vuil te maken?
Sorry Teva, ik heb het je al eens eerder gezegd. Volgens mij begrijpt niemand je op dit forum.
Ik zou willen dat andere ook hun feedback geven.

Ik heb ook al eens gezegd dat niemand in jouw hoofd kan kijken.
Waarschijnlijk zitten daar de prachtigste volzinnen in, maar je zet ze niet op papier.
Jij denkt dat een mens aan een half woord genoeg hebt, omdat hij dat ook hebt. Maar niet alle mensen zijn net zoals jij.
Wat we nu van je zien zijn kreten als moslim muts en domme islamiet.
Wie leert daar van Teva? Ik niet, en Moslims ook niet.

Hoe kan Chechenmaga leren van de woorden.\
“Je snapt het niet als domme islamniet. “

Wat je moet doen is met een goed onderbouwde tegen post komen en hem proberen in laten zien dat hij fout is.
Ik weet dat het onbegonnen werk lijkt, en soms is dat het ook, maar als hij het niet begrijpt dan is er misschien wel iemand anders die het wel begrijpt.

Ik hoop dat je mij nu begrijpt.
Dus veel goede woorden gebruiken en geen vuile woorden gebruiken.

Vriendelijke groet.
Ariel
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Teva Teff

Bericht door Teva Teff »

Je zou je wel eens flink kunnen vergissen over het 'onbegrepen zijn van mij'.
Niet iedereen is net zo'n luie denker als jij die meer waarde hecht aan de grootte dan aan de inhoud van een reactie.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89717
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Teva Teff schreef:Je zou je wel eens flink kunnen vergissen over het 'onbegrepen zijn van mij'.
Niet iedereen is net zo'n luie denker als jij die meer waarde hecht aan de grootte dan aan de inhoud van een reactie.

Ik daag alle leden van deze site uit om hier op deze woorden een goed onderbouwd commentaar te geven.

May the best man win Teva.
Als ik ongelijk heb dan zal ik je niet meer lastig vallen, en als ik gelijk heb, dan verander jij je schrijfstijl.
Hebben we een deal?

Vriendelijke groet.


Ik zal dit topic splitsen en verplaatsen zodat het beter te vinden is.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89717
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

PS.
En dat geldt dan voor al je posten en niet alleen voor het antwoord aan Chechenmaga.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Teva Teff

Bericht door Teva Teff »

Ariel schreef:PS.
En dat geldt dan voor al je posten en niet alleen voor het antwoord aan Chechenmaga.
Bezoek eerst mijn profiel, daar kan je al mijn reacties op chronologische rij oproepen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89717
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Niemand van onze leden geeft een reactie?
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Afghan
Berichten: 589
Lid geworden op: za aug 26, 2006 8:19 pm
Locatie: Uruzgan
Contacteer:

Bericht door Afghan »

Ariel schreef:Niemand van onze leden geeft een reactie?
Hoi Ariel,
Ik heb net deze topic gelezen. Ik ben het helemaal met jou eens en begrijp de goede bedoelingen van Teva wel, allen zijn manier van aanpak is niet doeltreffend. Volgens mij heeft hij helemaal gelijk met wat hij schrijft, alleen de manier waarop hij het zegt, maakt dat hij het doel mis schiet.
Afghan
Islam veroorzaakt blindheid. Wie wil er nog blind worden?
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Bericht door Monique »

Nou, eerlijk gezegd begrijp ik meestal niet waar teva het over heeft.
Zal wel aan mij liggen.
ik heb uit teva's eerdere antwoord begrepen dat iemand een giga iq moet hebben om het te kunnen volgen.
Aangezien ik geen wonderwoman ben regageer ik niet op de posten.
Ik lees het af en toe wel en denk dan "zal wel, amen".

Wellicht zit er wel een bedoeling achter deze posten alleen is de vorm dan niet geschikt voor "normale" mensen met een "normaal" iq?
Amorele atheistische nitwit
naar boven
Berichten: 5046
Lid geworden op: do nov 16, 2006 10:14 pm
Contacteer:

Bericht door naar boven »

Het beste is om niet te reageren op een posting die je niet serieus neemt.
Onbegrijpelijke postings treft men hier zelden aan.
Postings met lappen gecopy-paste indeologische wartaal kunnen maar beter ongelezen blijven.
Iedereen heeft zijn eigen stijl.
Laat dat zo blijven aub..
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89717
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Dat is niet het probleem naar boven.
Het probleem is dat we niet eeuwig door moeten gaan met Moslims's mutsen, en moslims dom noemen.
Als dat het enige is wat gezegd word, dan kan die post beter niet gemaakt worden.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Dutch
Berichten: 3285
Lid geworden op: ma jan 20, 2003 7:10 pm
Locatie: Darul Hourria

Bericht door Dutch »

Moslims uitschelden heeft als enig gevolg dat ze halstarrig hun grote gelijk bevestigd zien. Deze mensen zijn er zo al van overtuigd dat ze het eeuwige slachtoffer zijn.
Hen waardig, zonder schelden van repliek dienen is nog altijd het beste en...ook beleefder.
Dan heb je ook meer kans dat er iets van blijft hangen.
Teva Teff, heb soms ook wel zin om iemand de volle lading te geven, maar hou me dan in. Schelden is een bewijs van onmacht !
Gebruikersavatar
Freya
Berichten: 1229
Lid geworden op: wo apr 25, 2007 2:57 pm

Bericht door Freya »

Teva, hoezeer ik ook achter jouw mening sta, dat de Islam geen religie, maar een sekte is, de manier waarop je het verwoord is contra-produktief.
Teva Teff

Bericht door Teva Teff »

Contra-produktief.

Dit topic is geopend door de moderator Ariel die het gewicht van haar kritiek op mijn 'onbegrijpbare' reacties wil bundelen met andere leden om meer impact te krijgen omdat haar individuele kritiek totaal geen indruk maakt op mij.
De bedoeling is dan ook om de onbegrijpbare reacties van mij aan mij voor te leggen zodat ik deze nader kan toelichten.
Er zijn er inmiddeld al meer dan 900, dus als de kritiek van Ariel terecht is, zou het niet moeilijk moeten zijn om deze te vinden.
Tot nu toe heb ik ondanks aansporingen van Ariel geen voorbeelden gezien van mijn eigen onbegrijpbare reacties.

Ik wil best over de 'contra-produktiviteit' van mijn reacties babbelen, volgens mij een uit de lucht gegrepen flauwekulverwijt, maar dan graag in een ander topic aub.
Laatst gewijzigd door Teva Teff op vr jun 15, 2007 9:06 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Dutch
Berichten: 3285
Lid geworden op: ma jan 20, 2003 7:10 pm
Locatie: Darul Hourria

Bericht door Dutch »

Waarom in een andere topic ???
Teva Teff, schelden is contra-produktief, of vind jij van niet ?
Teva Teff

Bericht door Teva Teff »

Dutch schreef:Waarom in een andere topic ???
Teva Teff, schelden is contra-produktief, of vind jij van niet ?
Wil je een zinnig antwoord van mij, maak dan een apart topic.
Dit topic is geopend met de bedoeling een verzameling aan te leggen van onbegrijpbare reacties van mij, ik wil daar best aan mee werken, maar ga dan niet ineens andere kritiek erbij halen om dit topic te vullen.
Als er een reactie van mij is waar behoefte is om achteraf nadere uitleg erbij te doen omdat het onbegrepen is, dan doe ik dat.
Ander onderwerp?
Ander topic!
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Bericht door Manon »

Het constante schelden op moslims is inderdaad contra-productief.

Het heeft geen enkele zin om mensen die overtuigd zijn van hun geloof met schelden op een ander idee te brengen.

Het enige wat we kunnen doen is deze mensen (en dan vooral die bekeerlingetjes) duidelijk te maken wat de islam werkelijk inhoudt. Dat het grotendeels pubers zijn met een neiging tot zich afzetten tegen de standaard maatschappij verandert daar niks aan.

Nieuwe posters onmiddellijk met een natte dweil rond hun hoofd slaan, zal hen eerder versterken in hun overtuiging dat ze "de waarheid" in petto hebben.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Dutch
Berichten: 3285
Lid geworden op: ma jan 20, 2003 7:10 pm
Locatie: Darul Hourria

Bericht door Dutch »

Dit topic is geopend met de bedoeling een verzameling aan te leggen van onbegrijpbare reacties van mij, ik wil daar best aan mee werken, maar ga dan niet ineens andere kritiek erbij halen om dit topic te vullen.
Ik vind schelden dus onbegrijpbaar, aangezien ik niet begrijp wat je daarmee poogt te bereiken Teva Teff. Je jaagt ze enkel nog meer op de kast. Dat wil ik je doen begrijpen.
Komt ook goed van aps als je kinderen opvoedt. Schelden is daarbij ook zeer contra-produktief. Zinnig praten helpt wél, op de lange duur.
Teva Teff

Bericht door Teva Teff »

Ach ja, past het niet dan rekken we het gewoon maar een beetje op.
Contra-produktief staat nu ineens gelijk met onbegrepen/onbegrijpelijk.
naar boven
Berichten: 5046
Lid geworden op: do nov 16, 2006 10:14 pm
Contacteer:

Bericht door naar boven »

Ariel schreef:Dat is niet het probleem naar boven.
Het probleem is dat we niet eeuwig door moeten gaan met Moslims's mutsen, en moslims dom noemen.
Als dat het enige is wat gezegd word, dan kan die post beter niet gemaakt worden.
Het verdere verloop van de discussie toont aan dat ik - meteen al - heel goed gezien heb wat het probleem is..
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89717
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Dit topic is helemaal niet bedoelt met de bedoeling een verzameling aan te leggen van onbegrijpbare reacties van jou
Dit topic is bedoelt om je in te laten zien dat je moet stoppen met oneliners zoals...(om er een paar nog niet eens heel erg onvriendelijke te noemen)


Wil je graag een fanatiek nederlands moslimmutsje worden of ben je al een fanatiek nederlands moslimmutsje?

UMI = Useful Muslim I.d.iot


Normale mensenkennis is de moslim, vooral de moslima, vreemd.

Het moslimmutsje helemaal rechts is de initiatiefneemster Kathelijne Veenstra.

Achterlijke verstrooide moslima!


Als deze opmerkingen kwamen na een normale post, dan zou ik zeggen. Oke, maar dit is je post.
Het forum staat er vol van.


Nou ja, je hebt in ieder geval een fan?
naar boven wil dat jij je stijl blijft houden.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Navane
Berichten: 577
Lid geworden op: do nov 16, 2006 12:25 pm

Manier van reageren

Bericht door Navane »

Ik heb een paar pagina's met reacties van Teva bekeken, maar de meeste zijn op zijn minst nogal onaardig.

Afgezien daarvan heb ik twee bezwaren bij de manier van reageren die door Teva regelmatig toegepast wordt.
Ten eerste: moslims zijn meestal als kind (vanaf 7 jaar) geprogrammeerd om zinnen te herhalen die ze zelf soms nauwelijks begrijpen. Eenmaal volwassen zijn ze emotioneel-reactief verbonden in een soort double-bind met een systeem van geloofswaarden, of ze dat nou leuk vinden of niet. Het kan ze niet verweten worden dat ze zo zijn gemaakt.

Ten tweede: schelden is geen bijdrage. Vermoedelijk is schelden een soort verwijt dat veronderstelt dat moslims eigenlijk beter zouden weten. Uit mijn eerste punt kan blijken dat ze NIET beter weten. In de moslim cultuur bestaan geloof en modern denken naast elkaar als concurrerende interpretatie-systemen. Schelden op de persoon heeft meestal tot gevolg dat die persoon zijn heil zoekt in rechtvaardiging, en in het geval van moslims vinden ze die bij het geloof. Islam maakt hen superieur in hun zelfbeleving. Beter is het om met argumenten duidelijk te maken dat ze ZELF moeten inzien dat het een waan is, die hen NIET persoonlijk verweten kan worden. Schelden past in hun zelfbeeld, omdat de ongelovigen uiteraard in dit zelfbeeld afgunstig zijn op het superieure islam-geloof. Omdat ze met deze strategie het gedrag van Teva kunnen inpassen in hun zelfbeeld en hun wereldbeeld, versterkt schelden hun reactiepatroon.
Als wij onze cultuur niet verdedigen, wie gaat het dan wel doen?
Gebruikersavatar
Freya
Berichten: 1229
Lid geworden op: wo apr 25, 2007 2:57 pm

Bericht door Freya »

Teva Teff schreef:Ach ja, past het niet dan rekken we het gewoon maar een beetje op.
Contra-produktief staat nu ineens gelijk met onbegrepen/onbegrijpelijk.
Ach, ik vond de term contra-produktief wel de lading dekken en had niet zo veel tijd vanochtend.
Maar, Teva, eerlijk, ik wil ook wel eens lekker wat termen als muts, doos of whatever het forum opgooien, maar ik weet dat dit totaal geen nut heeft. Sterker nog, vinden moslims leuk. Dus, doe ik het maar niet.
Gesloten