Sinterklaasfeest eindigt met messengevecht

BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Sinterklaasfeest eindigt met messengevecht

Bericht door BFA »

Sinterklaasfeestje eindigt in steekpartij.

ANTWERPEN - Drie ouders raakten gisteravond in Antwerpen tijdens een Sinterklaasfeestje gewond toen jongeren het café bestormden.
Het Sinterklaasfeestje vond plaats in het volkse café Rozenhof, aan de Dageraadplaats. In de namiddag kregen enkele kinderen op het pleintje voor het café al ruzie met allochtone tieners die onder andere bommetjes gooiden.

Enkele vaders verlieten het café om de jongeren terecht te wijzen. Een van hen nam het niet dat een vader hem een terechtwijzende tik gaf. Op het plein ontstond een eerste keer herrie. Toen de ouders ermee dreigden de politie te bellen, dropen de tieners af.

Even later kwamen de jongeren echter terug met versterking en gewapend met verkeersborden.

In het tumult dat voor de deur ontstond, trokken enkele tieners een mes. 'Twee vaders die probeerden te verhinderen dat de jongeren het café binnenkwamen, kregen een messteek in het been. Een moeder werd op het hoofd geraakt met een verkeersbord', zegt de politiewoordvoerder Sven Lommaert.

De drie ouders moesten voor verzorging naar het ziekenhuis worden gebracht. De daders vluchtten te voet weg. De politie kon gisteren al een van de drie gezochte tieners oppakken. De kinderen in het café waren zwaar onder de indruk en kregen bijstand van de dienst Slachtofferhulp.


Het zal weer onze schuld zijn, De punkjihadis van de religie van de vrede uitdagen met het vieren van een heidens feest.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Sebastiaan
Berichten: 437
Lid geworden op: ma jul 02, 2007 10:24 am

Bericht door Sebastiaan »

Opnieuw het zoveelste voorbeeld van Moslim die de buurt terroriseren. Niet alleen wordt de straat onveilig gemaakt maar vallen ze ook mensen in cafes aan. IK vrees dat niet de laatste keer zal zijn. :(
Do not think that I came to bring peace on the earth; I did not come to bring peace, but a sword. - Jesus
Gebruikersavatar
migrantenjong
Berichten: 1064
Lid geworden op: za nov 24, 2007 4:58 pm
Locatie: Antwerpen/Gent Ideologie: Stokslagen en waterkanonnen

Bericht door migrantenjong »

Het wordt nog erger. Linksch zal zeggen dat dit de schuld is van de inheemse rituelen die de moslims provoceren, en ze zullen vast zeggen dat een van die kindjes rassiestis was, omdat zijn papa hem met evil nazistische ideologieen indoctrineerde. Aja, kan niet anders! Ze vieren een Sinterklaasfeest maar geen suikerfeest! Moeten wel naatsies zijn!

Mijn oplossing is simpel. Wapendracht. Legale vuurwapens voor het volk. Wanneer zo'n kansarm adolescentje zich nog eens wilt afreageren door de discriminerende autochtonen, krijgt hij een kogel dwars door zijn schedelpan. Werkt heel afschrikkend. De arabieren kennende met hun prachtige krijgersgeest en moed, zullen ze meteen op de vlucht slaan en niet meer terugkomen.
Now watch what you say, or they'll be calling you a radical, a liberal, oh fanatical, criminal.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Bericht door Manon »

Ge gaat er wel straf tegenaan hoor migrantenjong!

Ik ga eerder voor sinterklaasfeestjes met gratis politiebegeleiding. Weten we tenminste waarvoor we onze belastingen betalen.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Mahalingam
Berichten: 52330
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Bericht door Mahalingam »

Het was overal in de pers te lezen. Maar wat overal ontbrak was een nadere omschrijving van de 'jongeren'. Ik voelde wel aan dat de slachtoffers - omdat ze in een cafe zaten en sinterklaas vierden - autochtonen waren, maar de daders? Daar alleen over dat ze niet waren aangehouden (nog). Na veel gezoek vond ik dit verslag:
http://www.gva.be/Antwerpen/2600/artike ... 1B37BB698}
Drie mensen neergestoken op sinterklaasfeestje
Op de Dageraadplaats in Berchem hebben jongeren zondag een sinterklaasfeest in café Zomerhof brutaal verstoord. In een ruzie die begonnen was om het afvuren van rotjes, raakten drie mensen gewond.

Op de Dageraadplaats, hartje Zurenborgwijk op de rand van Antwerpen en Berchem, kwam het zondag rond 17.30u tot meer dan een schermutseling tussen allochtone jongeren en de ouders van autochtone kinderen. Die laatsten vierden een sinterklaasfeestje in café Zomerhof.

“Omdat het weer eventjes beter werd, mochten de kinderen naar buiten”, zegt hulpsint Mark. “Op het plein werden ze bedreigd door de oudere jongeren, die rotjes gooiden.” De kinderen kwamen in paniek het café binnengelopen. Hun ouders gingen daarop buiten een kijkje nemen.

Het één leidde tot het ander. Plots werden drie ouders - twee mannen en een vrouw - belaagd. De mannen werden met een slagersmes diverse keren in het been gestoken. De vrouw kreeg een verkeersbord op het hoofd. De daders sloegen op de vlucht en worden door de politie gezocht.
JVB
Khomeini zei het al en velen zeggen het hem na: "Er is geen lol in de Islam". Duidelijke heidense rascistische feesten: dat moet stoppen!
Over een tijdje zijn de Zwarte Pieten geen helpers meer maar beveiligers van Sinterklaas.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
migrantenjong
Berichten: 1064
Lid geworden op: za nov 24, 2007 4:58 pm
Locatie: Antwerpen/Gent Ideologie: Stokslagen en waterkanonnen

Bericht door migrantenjong »

circe schreef:Ge gaat er wel straf tegenaan hoor migrantenjong!

Ik ga eerder voor sinterklaasfeestjes met gratis politiebegeleiding. Weten we tenminste waarvoor we onze belastingen betalen.
Net darom dat ik er straf tegenaan ga mijn beste Circe. Ik heb weinig vertrouwen in een politie dat schrik heeft voor de allochtone gemeenschap. En dat de politie daar inderdaad schrik voor heeft, is de laatste maanden met meerdere voorbeelden geillustreerd.
Welk nut heeft een politie die "niet gaat willen provoceren" indien het tuig met flesjes die de naam van de minister van buitenlandse zaken onder Stalin begint te gooien?
Ze gaan even veel doen als bij de bilalrellen.
Neenee, ik wil wapendracht, zoals in de VS. Zelfverdediging is een heilig recht, en nu hebben wij het meer nodig dan ooit.
Now watch what you say, or they'll be calling you a radical, a liberal, oh fanatical, criminal.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89909
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Ik las het gisteren in alle kranten, maar er werd niet bij verteld dat de 'jongeren'. allochtone jongeren waren. Maar men kon het raden. Diep in mijn hart wist ik het antwoord al.
Ook op alle Islamitisch forums die ik gisteravond bezocht werd dit kranten bericht gepost en ook daar was men al druk aan het speculeren.

Het is in en in triest, dat een terechte terechtwijzing niet geaccepteerd wordt door de achterban van dit soort rot gastjes.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
migrantenjong
Berichten: 1064
Lid geworden op: za nov 24, 2007 4:58 pm
Locatie: Antwerpen/Gent Ideologie: Stokslagen en waterkanonnen

Bericht door migrantenjong »

Ariel schreef:Ik las het gisteren in alle kranten, maar er werd niet bij verteld dat de 'jongeren'. allochtone jongeren waren. Maar men kon het raden. Diep in mijn hart wist ik het antwoord al.
Ook op alle Islamitisch forums die ik gisteravond bezocht werd dit kranten bericht gepost en ook daar was men al druk aan het speculeren.

Het is in en in triest, dat een terechte terechtwijzing niet geaccepteerd wordt door de achterban van dit soort rot gastjes.
Wat wordt er verteld door islamitische fora?
Now watch what you say, or they'll be calling you a radical, a liberal, oh fanatical, criminal.
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Bericht door BFA »

Neenee, ik wil wapendracht, zoals in de VS. Zelfverdediging is een heilig recht, en nu hebben wij het meer nodig dan ooit.
Het wordt hoog tijd dat mensen dit meer gaan eisen.
Zo'n klein punkjihaditje direkt een kogel door het hoofd jagen is een beetje snel. Iemand met een gedegen gevechtstraining krijgt die ook zo klein.

Als het erger wordt, kan het heel nuttig zijn een wapen in huis te hebben. Een jachtkarabijn, die NATO-munitie aanvaard is dan geen slecht ding.

40j geleden, toen het in Belgie nog heel gewoon was van een LR .22 in huis te hebben, gebeurden daar heel weinig moorden mee.
Het grote deel van het wapengeweld kwam uit misdaad, met illegale wapens. Dat is nog steeds zo.

Wat mij meer verontrust is het gemak waar bij ruzies tussen immigranten naar vuurwapens wordt gegrepen. Het aantal keren dat dit per jaar voorkomt, wijst op een hoog % aan wapens onder die groep.
5% van de bevolking. In 2007 4X naar vuurwapens (illegale pistolen)gegrepen om ruzies te beslechten.
Toen er in de jaren '80 nog 1LR (legaal) per 3 Belgen in omloop was, wered dit % niet gehaald.

Wapenbezit is een recht waar niet aan mag getornd worden door de staat.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89909
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

migrantenjong schreef:
Wat wordt er verteld door islamitische fora?
Bijvoorbeeld dit..

Niet moslim
dan weet je ook wel weer wat voor jochies het waren

Antwoord van Moslim
Poolse jongens, zoals met die Mp3-roofmoord..
Racistische klootzak. Je vader kon zeker niet van je afblijven. Een échte gezonde Hollander dus.

Daarna toen er meer duidelijkheid over de daders waren, vielen moslims stil .
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
migrantenjong
Berichten: 1064
Lid geworden op: za nov 24, 2007 4:58 pm
Locatie: Antwerpen/Gent Ideologie: Stokslagen en waterkanonnen

Bericht door migrantenjong »

Een kleine punkjihadi niet, maar ze staan er nogal snel met 40, mannen van 25 inclusieve, bewapend met knuppels. Dat kan zelfs een meester in Krav Maga of Systema niet aan.

Ik heb verrassend veel mensen in mijn omgeving die in contact zijn geweest met wapengebruik door en tussen allochtonen. Het meeste komt niet in de krant, uiteraard niet.

Dat is het probleem net. Linksch denkt dat als men de bevolking ontwapent, dat de gewapende misdaad zal dalen. Indien men tegenargumenten geeft, is men een ketter en worden de woorden Columbine op dezelfde manier naar je kop gesmeten als de ridders van Monthy Python "ni" als wapenwoordje gebruikten.
Terwijl dat ze vergeten dat moordende tieners een schuld is van andere dingen dan wapens.

Indien men legale wapens van straat haalt, blijven er exact even veel illegale wapens over. Exact even veel. Op de zwarte markt van Belgie kan men alles verkrijgen, gaande van boksbeugels tot een RPG-7.

Ontwapent men de bevolking maakt men haar kwetsbaar tegen de illegale wapens.
Deze simpele logica blijkt in de koppies van de toogfilosofen, wiens hersentjes zijn beginnen te gisten door te lang in Sociologie en Kriminologie te zitten op't unief, niet te geraken.

Dat de goedgewapende Amerikaanse staten een laag misdaadcijfer hebben tov. de minder goed gewapende staten, ontglipt hun.

En wij Europeanen hebben de wapens nu meer dan ooit nodig. Ik kan begrijpen dat het dragen van verborgen wapens op publieke plaatsen niet toegelaten wordt, er is hier geen wapencultuur zoals in de VS, maar dat men in huis een karabijntje mag houden moet vanzelfsprekend zijn. Linksch verwacht namelijk dat men inbrekers en allochtoon tuig moet kalmeren door te beginnen te redeneren over hoogstaande filosofische concepten.

Si vis pacem,

Para bellum.
Now watch what you say, or they'll be calling you a radical, a liberal, oh fanatical, criminal.
Gebruikersavatar
migrantenjong
Berichten: 1064
Lid geworden op: za nov 24, 2007 4:58 pm
Locatie: Antwerpen/Gent Ideologie: Stokslagen en waterkanonnen

Bericht door migrantenjong »

Ik ken Poolse migranten. Hardwerkende mensen.
Ik ken ook Poolse gangsters. Mensen die zich bezighouden met hun sinistere zaken zonder "niet ingewijden" lastig te vallen. Ze zullen nooit ruzie zoeken met kinderen.
Gangsters waarvoor ik respect heb ondanks dat ik ze verafschuw voor het misdadig zijn.

Ontkennen die moslims nu werkelijk dat "lench mobs" bestaande uit Marokkanen een feit is?
Now watch what you say, or they'll be calling you a radical, a liberal, oh fanatical, criminal.
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Bericht door BFA »

Een kleine punkjihadi niet, maar ze staan er nogal snel met 40,
Mijn ervaring, van toen ik in een concertzaal in Molenbeek werkte is, met een man of 6 kan je 30 jihadis op de loop jagen.
Een Mag-Lite in de hand is genoeg om op je eentje er 4 op de loop te jagen.
Ik heb verrassend veel mensen in mijn omgeving die in contact zijn geweest met wapengebruik door en tussen allochtonen.
s'ochtends op weg naar het werk, metro-station Zwarte-Vijvers vol inslagen van kogels vinden. In geen enkele krant.
Terwijl dat ze vergeten dat moordende tieners een schuld is van andere dingen dan wapens.
Het is de hand die het wapen bedient, die schuldig is. Bij gebrek aan een vuurwapen, vindt die hand altijd iets.
maar dat men in huis een karabijntje mag houden moet vanzelfsprekend zijn.
Logisch.
Ik ken ook Poolse gangsters. Mensen die zich bezighouden met hun sinistere zaken zonder "niet ingewijden" lastig te vallen. Ze zullen nooit ruzie zoeken met kinderen.
DDe meeste Maffiosi, leven nog volgens een, hoe achterlijk ook, middeleeuwse erecode. Aan kinderen en vrouwen wordt daarin niet geraakt.
Ontkennen die moslims nu werkelijk dat "lench mobs" bestaande uit Marokkanen een feit is?
Moslims ontkennen alles, hun intenties voor de toekomst en hun eigen geschiedenis.
Als er doden vallen, wordt de herinnering samen met de slachtoffers begraven. Zo blijft alles vreedzaam.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Sebastiaan
Berichten: 437
Lid geworden op: ma jul 02, 2007 10:24 am

Bericht door Sebastiaan »

migrantenjong schreef:Mijn oplossing is simpel. Wapendracht. Legale vuurwapens voor het volk. Wanneer zo'n kansarm adolescentje zich nog eens wilt afreageren door de discriminerende autochtonen, krijgt hij een kogel dwars door zijn schedelpan.
Is dat verraagzaamheid op zijn russies? :P
Do not think that I came to bring peace on the earth; I did not come to bring peace, but a sword. - Jesus
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

Die jongens moeten ze achter de behang plakken.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Gebruikersavatar
migrantenjong
Berichten: 1064
Lid geworden op: za nov 24, 2007 4:58 pm
Locatie: Antwerpen/Gent Ideologie: Stokslagen en waterkanonnen

Bericht door migrantenjong »

Sebastiaan schreef:
migrantenjong schreef:Mijn oplossing is simpel. Wapendracht. Legale vuurwapens voor het volk. Wanneer zo'n kansarm adolescentje zich nog eens wilt afreageren door de discriminerende autochtonen, krijgt hij een kogel dwars door zijn schedelpan.
Is dat verraagzaamheid op zijn russies? :P
Ja, en het schijnt te werken :D
Now watch what you say, or they'll be calling you a radical, a liberal, oh fanatical, criminal.
Gebruikersavatar
pd7835
Berichten: 1637
Lid geworden op: di mar 01, 2005 10:35 am
Locatie: Vlaanderen

Bericht door pd7835 »

Ariel schreef:
migrantenjong schreef:
Wat wordt er verteld door islamitische fora?
Bijvoorbeeld dit..

Niet moslim
dan weet je ook wel weer wat voor jochies het waren

Antwoord van Moslim
Poolse jongens, zoals met die Mp3-roofmoord..
Racistische heer. Je vader kon zeker niet van je afblijven. Een échte gezonde Hollander dus.

Daarna toen er meer duidelijkheid over de daders waren, vielen moslims stil .
Hier nog een voorbeeldje

Abderrahman Ibn Hassan schreef:

Ik heb een afkeer van alle koeffar ( ook Moeder Theresa) tot hij een moslim wordt dan ben ik verplicht om van hem te houden ( zelfs als die moslim een onderdrukker en crimineel is).


Amir Ibn Khattab schreef:

Een grote zondaar ( Die gelooft in allah en zijn profeet en verricht het gebed ) is bij allah beter dan een ongelovige, niemand ontkent dit behalve een groot onwetende

http://www.ontdekislam.nl/forum/viewtop ... 6&start=15

Dit legt o.a. ook uit waarom die 40 jihadis in het vorige topic hun 'broeder' en crimineel (maar moslim) uit de politiewagen gingen bevrijden en waarom "islam" de integratie in onze niet-islamitische (en dus vrije en democratische) westerse samenleving en het vredelievend samenleven tegenwerkt. Sommigen zullen natuurlijk blijven beweren dat "islam" er niks mee te maken heeft. :roll:

http://www.dutch.faithfreedom.org/forum ... hp?t=10563
Gebruikersavatar
pd7835
Berichten: 1637
Lid geworden op: di mar 01, 2005 10:35 am
Locatie: Vlaanderen

Bericht door pd7835 »

Een paar reacties in de Gazet van Antwerpen (inmiddels politiek correct verwijderd):


Citaat:
03/12/2007 08:58

Die belgen moet zich niet moeien; wie is hier trouwens baas ? Wij toch. Er worden nog veel te weinig belge neergestoken of vermoord.

Rachida Elgouan, Antwerpen.
ID: 50769

Citaat:
03/12/2007 08:53

Waar klagen die belge over ? Sinteklaas moet afgeschaft worre. Binnekort zijn wij toch de baas over die belge

Redouan S., Antwerpen.
ID: 50763


03/12/2007 06:56

Als doodschoppen niet meer wordt veroordeeld dan mag een poging tot doodsteken ook wel hé.

frans verbraeken, zwijndrecht.
ID: 50707
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

03/12/2007 07:21

Ze zijn zo lief meneer....de teddy beertjes.......of zij het nog eens bruine aapjes....

berry de geynst, deurne.
ID: 50714
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

03/12/2007 07:22

Vroeger ging ik regelmatig al eens een lekker pot nuttigen in café Zeezicht op de Dageraadplaats. De zee heb ik er nooit gezien, wel eens "jongeren"(ge weet wel) die met mij ambras zochten toen ik aldaar in het bushokje zat te wachten om terug naar huis te keren. Ik kom er nu niet meer want als 58-jarige autochtone senior besef ik maar al te goed dat een "bushokjesincident" kan net zoals een "busincident" en ik weet dat bij een intercultureel conflict de autochtoon toch verliest bij de Rechtbank.

Dirk Van Dessel, 2600 Berchem.
ID: 50715
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

03/12/2007 07:26

Op onze nationale zender werden de feiten maar weer eens beperkt weergegeven... Vooral niet de waarheid vertellen aan de bevolking!

Beu Ben tzo, Borgerhout.
ID: 50718
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

03/12/2007 07:27

Moet kunnen he, die allochtone jongeren waren in de minderheid en moesten zich tegen die spelende kinderen toch verdedigen. En als de ouders dan ook nog erbij komen dan kunnen ze toch niet anders dan het mes trekken en ze neer te steken? Ocharme die allochtonen nu worden ze nog gezocht door de politie die daar vooral veel moeite zal voor doen hmm. Toch tof om in Antwerpen als autochtoon te wonen. En dan verschieten ze dat daar bijna 80% VB stemt. Ge zou voor minder! En ja ik kom ook van Antwerpen en heb dat meermaals mogen meemaken. ''t zal allicht weer geen recistische daad zijn want het is in omgekeerde richting. Som even de keren op dat ze allochtone kinderen lastig vallen????? Lang nadenken zeker ... leg er nog wat meer eieren onder Janssens!

E L, Vilvoorde.
ID: 50719
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

03/12/2007 07:38

Heel lang is gezegd dat het een voorbeeld is van hoe het zou moeten zijn , wat zeker gedeeltelijk klopt met de opkomst van de aanwezige horeca ! Feit is echter dat men er alleen binnen gerust is , de dageraadplaats is al VELE JAREN de speelplaats exclusief van de allochtonen . De territoriumdrift van die gasten , groot en klein is ongelooflijk nu ! Laat die antwerpse schepen hier maar gaan preken ? zal terugkomen in pek en veren ( als hij geluk heeft )

RECHTVAARDIGE RECHTERS, niel.
ID: 50729
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

03/12/2007 07:44

sinterklaas zal weer een racist zijn;is het nu nog niet duidelijk dat je niet kan samenleven met moslims ,gellukkig zijn er nog de vrijheidsstrijders van de partij van het stad, leve onze raccistische politie en hopelijk ..,in de toekomst ons leger. 3de wereldoorlog is 100% tegen de moslims.denk ik; prettig suiker feest en rammadam;fatwa enz;;;;;;;

benoit.sterckx benoit, hoboken.
ID: 50732
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

03/12/2007 08:08

en wat krijgen ze voor straf , 2 tickettjes voor den beerschot of een reisje naar disney land?? ze gaan er nog ver mee komen met hun allochtonen, het is een achterlijke cultuur , als wij hun suikerfeest zo eens zouden verbroden breken ze half de stad af , ja jongens hoe gaat het er binnen een paar jaar aan toe gaan , als er een autochtoon het straat over steekt rijden ze hem gewoon omver of zo???

islam niet, hier.
ID: 50740
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

03/12/2007 08:30

Deze mensen hebben geen respect voor de maatschappij. De gevangenissen zitten vol. Wat dan? Terug naar hun land van herkomst,want ze kennen de waarden niet die wij hier hebben,toch degene niet die zo iets doen,we moeten niet TE TOLERANT worden, dit is voor hen een verkeerd signaal. De maatschappij moet strenger worden voor degene die zo iets doen.

KATRIN WELLENS, WILRIJK.
ID: 50747
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

03/12/2007 08:34

Ik woon al 49 jaar op de Dageraadplaats. Prachtige locatie, overal dichtbij, mooie gezellige wijk. NOOIT heb ik problemen met wie dan ook gekend. Grappig die reacties hier, de meeste onder-de-toren flaminganten (die deze dagen denken hoogmis te vieren) weten wellicht de Dageraadplaats nog niet te vinden, laat staan dat ze er ooit rondwandelen. Ook mijn kinderen hebben NOOIT problemen gehad, spelen samen, wandelen naar het zurenborgplein om te voetballen, tussen en met allochtone vriendjes.

mark boussé, antwerpen.
ID: 50748
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

03/12/2007 08:48

Ik woon met mijn gezin aan de Dageraadplaats, en zie dagelijks hoe Marokkaanse boefjes "inboorlingen" en ook Turkse kinderen wegjagen van het plein. De ouders zijn verantwoordelijk als hun lieve kindjes met slagersmessen op stap gaan. In de Turkse cultuur worden kinderen opgevoed; in de Marokkaanse opgevoederd.

Ali A, Antwerpen.
ID: 50757
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

03/12/2007 08:53

Waar klagen die belge over ? Sinteklaas moet afgeschaft worre. Binnekort zijn wij toch de baas over die belge

Redouan S., Antwerpen.
ID: 50763
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

03/12/2007 08:58

Die belgen moet zich niet moeien; wie is hier trouwens baas ? Wij toch. Er worden nog veel te weinig belge neergestoken of vermoord.

Rachida Elgouan, Antwerpen.
ID: 50769
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

03/12/2007 09:04

Hier in NL kennen wij het zelfde probleem met dat Marokkaanse afval, intussen kijkt iedereen op ze neer, wie moet ze nog? Bij mij mogen ze niet eens meer de pot kuisen.

Stefan Schmidt, Den Haag.
ID: 50775
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

03/12/2007 09:07

Als telgen der ethnische meerderheid feestvierders zouden molesteren met messteken en verwonden met een verkeerdsbord op een Suikerfeest, dan zou het natuurlijk WEL "racisme" zijn. Maar eventueel racisme tegenover de Indo-Europese ethnische wordt blijkbaar zelden of nooit onderzocht wat maakt dat Belgische jurisprudentie na lang zoeken op het web, onvindbaar lijkt. Waarom moet de ethnische meerderheid dan nog met belastingsgeld het CGKR subsdiëren.

Dirk Van Dessel, Berchem.
ID: 50777
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

03/12/2007 09:08

Marokkaanse kinderen worden niet opgevoed, zoals bij Turkse en Belgische kinderen wel gebeurt. Die kinderen van gisteren zijn bekend in de buurt voor hun crimineel gedrag; de jongste is nog maar 9 jaar. De ouders dragen hiervoor een verpletterende verantwoordelijkheid, maar die nemen ze niet op. De ouders verdienen een exemplarische straf.

Syleyman B, Antwerpen.
ID: 50778
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

03/12/2007 09:08

Rachida Elgouan, Antwerpen, aan je uitleg zie je achterlijk uit. In alle Europese landen hebben ze problemen met Noor-Afrikanen. Het zou verstandig zijn van jullie om terug te keren naar jullie land.

nieuwkoop franky, antwerpen.
ID: 50779
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

03/12/2007 09:09

Ik ben al jaren geleden de stad ,,ontvlucht''''.Antwerpen is een stad waar een Vlaming zich vreemdeling voelt.Als ik Antwerpen binnenrij (dagelijks) langs Schijnpoort tot het Ateneum -roosevelt kom ik zelden een Belg tegen.De multiculturele maatschappij wordt ons opgedrongen,maar is niet wat wij nodig hebben of wensen.Politie doet wel het nodige maar gerecht is veel te laks.

D STORM, vorselaar.
ID: 50781
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

03/12/2007 09:09

Aan die twee inboorlingen die denken dat ze hier op hun plaats zijn, gelieve terug te keren naar land van herkomst, Als je je niet kunt aanpassen aan een moderne samenleving, gelieve dan terug te keren naar jullie inheemse onderontwikkelde samenleving,, Met Vriendelijke Groeten Den John

John den Belg, Antwerpen.
ID: 50782
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

03/12/2007 09:09

Dit "volk" komt uit een streek van bedelaars, en hier hebben ze praatjes tot en met. lekker terugsturen naar hun geitendorp, zielige figuren.

Francisco fabriola, Antwerpen.
ID: 50783
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

03/12/2007 09:10

Als we al onze varkens, ezels, honden, katten en teddy beertjes nu eens Mohamed zouden noemen... en we zouden ook onze koeien vanaf nu kunnen sluieren en hun uiers bedekken!! Laat onze Sint en zijne Piet eens gerust zeg!!

Abu Sidol, Makkah.
ID: 50784
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

03/12/2007 09:10

De laatste tijd werd ik veschillende keren bedreigd omdat ik als oudere heer van 68 "beleefd" aan allochtone jongeren vroeg hun voeten(met vuile schoenen), van de zetels van de nieuwe trams af te nemen, het was tram 11 die langs die route rijdt....Ja, alles wordt echt mogelijk, niemand die nog durft reageren in Antwerpen...

JAN Demecheleer, Antwerpen.
ID: 50785
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

03/12/2007 09:11

Gaan de idioten die dit land regeren na de vuurwapens ook alle messen laten inlevenen

monique de smet, lotenhulle.
ID: 50789
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

03/12/2007 09:12

Ach, het lijkt me dat Rachida en Redouan niet bepaald op de eerste rij stonden toen Allah het verstand uitdeelde, dus laten we ons daar niet te veel over opwinden; dat is immers slecht voor de bloeddruk. Maar laat ik toch één ding zeggen. Als er ooit iemand mijn kinderen - allochtoon of niet, jongere of oudere - iets aandoet: die maak ik af.


Ik kan ook op de site van de krant 'het laaste nieuws' daar niks meer over vinden. Gisteren stonden er nog vele commentaren van mensen op dit bericht te lezen. Vanmorgen waren die reeds grotendeels verwijdert. Nu is alles verdwenen. Bericht(en) en al. In wat voor een (door politiek correcten en islamofielen gemuilkorft) land leven wij ?
Laatst gewijzigd door pd7835 op ma dec 03, 2007 7:45 pm, 2 keer totaal gewijzigd.
Sebastiaan
Berichten: 437
Lid geworden op: ma jul 02, 2007 10:24 am

Bericht door Sebastiaan »

Chaimae schreef:Die jongens moeten ze achter de behang plakken.
Je moet het die arme jongen niet kwalijk nemen Chaimae. Mogelijk hadden die arme drommels slecht last van een tijdelijke "Sudden Jihad Syndrome". Het komt wel vaker voor dat zelfs de meest "geintereerde" moslim het opeen hun bol krijgt waardoor hij zichzelf niet meer in de hand heeft en geweldadig wordt tegen niet moslims. We mogen Allah danken dat ze geen explosieven voorhanden hadden anders waren de gevolgen niet te overzien geweest. :(
Do not think that I came to bring peace on the earth; I did not come to bring peace, but a sword. - Jesus
Gebruikersavatar
migrantenjong
Berichten: 1064
Lid geworden op: za nov 24, 2007 4:58 pm
Locatie: Antwerpen/Gent Ideologie: Stokslagen en waterkanonnen

Bericht door migrantenjong »

De reactie van "redouan s" en die andere moslimkut is voldoende om mij wakker te schudden op deze koude dinsdagochtend.

Indien zelfverdediging legaal was zou ik met plezier de schedelpan penetreren van zulk ondermens.
Now watch what you say, or they'll be calling you a radical, a liberal, oh fanatical, criminal.
Dutch
Berichten: 3285
Lid geworden op: ma jan 20, 2003 7:10 pm
Locatie: Darul Hourria

Bericht door Dutch »

Ik wens niemands schedelpan te penetreren, zou het niet eens over mijn hart krijgen denk ik. Of toch, als het erop aankomt de mijnen en mezelf te beschermen, wettige zelfverdediging dus.
Ondertussen hoop ik zo dat we met goede wetten en gezond verstand de boel nog kunnen redden...
In afwachting ga ik misschien lid worden van een schietclub, kwestie van 'para bellum' omdat ik vrede wil.
Lijkt me stilaan verstandig.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Bericht door Manon »

Misschien wordt het hoogtijd volgende informatievideootjes eens aan de brave rotjes-gooiertjes te laten zien? Zelfs tweetalig en aangepast aan hun eigen cultureel patroon!

http://www.laaf.info/
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89909
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Heel leuk circe...
Bedankt voor de link.


Het jongste gastje is naar een opvoed internaat gestuurd las ik ergens in de krant?
Ik kan het bericht niet meer terug vinden.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Mahalingam
Berichten: 52330
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Bericht door Mahalingam »

Is dit in het kader van de actie 'je bent een rund als je met vuurwerk stunt"?
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
migrantenjong
Berichten: 1064
Lid geworden op: za nov 24, 2007 4:58 pm
Locatie: Antwerpen/Gent Ideologie: Stokslagen en waterkanonnen

Bericht door migrantenjong »

Ik stunt graag met vuurwerk. Ik kan raketgeweren maken waarop de banlieu-allo's jaloers zouden zijn.
Now watch what you say, or they'll be calling you a radical, a liberal, oh fanatical, criminal.
Plaats reactie