Totale overname?

Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Totale overname?

Bericht door Manon »

Ik tram en trein graag (eerder: ik rijd niet graag met de auto, wil niet in de file staan, kan niet parkeren).

Als je echter door Antwerpen rijdt met de tram/metro dan zie je pas hoe ver het al gesteld is met de overname. Nu moet ik wel zeggen dat ik OVERDAG en TIJDENS WERKDAGEN op de tram zit, het grapje van de "werkende belgen" zou best wel eens waar kunnen zijn. 4/5 van de tram bestaat dus uit allerlei soorten allochtonen: russisch, pools (enfin, ik vermoed dat maar aan de taalklank) afrikaans, turks, en uiteraard onze wredelievende hoofddoekbezitters.

Maar als je dus overdag het openbaar vervoer neemt, dan zie je pas hoever het in de grootsteden gesteld is. In Brussel durf ik zelfs het openbaar vervoer (Metro) amper te nemen, en het Noordstation moet ik ten allen tijde vermijden volgens een vriendin.

Ook merk ik de laatste tijd aan de bange blikken van de nog aanwezige autochtone gepensioneerden dat ook zij last ondervinden van de overmacht (let op: ik ben nog nooit getuige geweest van agressie op de tram, wel zelf bestolen, maar kom.... we moeten maar leren relativeren zeker?). Eenmaal de tram terug boven de grond aan de Antwerpse Linkeroever en het gros van de kleurige massa is afgestapt voel je bijna steeds een zucht van verlichting doorheen de wagon. Het is geen subjectief gevoel hoor, het gaat werkelijk over "oef! we zijn weer eens zonder kleerscheuren uit het oorlogsgebied geraakt".....
verdomd raar!
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Totale overname?

Bericht door Dhana »

Ik ben van Gouda, waar het stadsbeeld vooral door Marokkanen gedomineerd wordt, verhuisd naar een suffig Gooi dorp, maar het is nog steeds een verademing als je straat naar straat door kan gaan, zonder een hoofddoekje, burka of nachthemd tegen te komen.


Ik zie het er nog van komen dat er in Europa gewoon muren om de steden heen gezet gaan worden, en dat de autochtone bevolking zich terug zal trekken op het platte land.

Zo gek is dat denk ik niet, want niemand had 20 jaar geleden kunnen dromen dat de Amsterdamse Jordaan ooit eens een gewilde juppenbuurt zou gaan worden.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Gebruikersavatar
Eliabe
Berichten: 3961
Lid geworden op: di mei 12, 2009 8:11 pm

Re: Totale overname?

Bericht door Eliabe »

Een aantal jaren geleden heb ik de wandeling gemaakt vanaf het treinstation naar het museum voor Schone Kunsten. In mijn vakantie wilde ik dit nog een keer doen, is dit noch mogelijk?
God schiep mens en dier, maar welke idioot bracht de islam hier?
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Totale overname?

Bericht door Manon »

Eliabe schreef:Een aantal jaren geleden heb ik de wandeling gemaakt vanaf het treinstation naar het museum voor Schone Kunsten. In mijn vakantie wilde ik dit nog een keer doen, is dit noch mogelijk?
in Brussel? dat is Brussel Centraal geloof ik.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
sunshine
Berichten: 294
Lid geworden op: ma apr 20, 2009 2:14 pm

Re: Totale overname?

Bericht door sunshine »

Wat ben jij melodramatisch aan het doen.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Totale overname?

Bericht door Manon »

sunshine schreef:Wat ben jij melodramatisch aan het doen.
het is niet "melodramatisch" het is "ontheemd".
Op die tram zit je in de toren van babel: iedereen praat een ander taaltje, maar je begrijpt niemand! tot je terug dichterbij je "stal" komt. en ja mensen ervaren dat dan als bevrijdend.

Je hebt niet het gevoel naar Antwerpen te gaan, maar gewoon een blitzbezoekje aan Marrakech en de wijk ernaast doe je even Turkije aan. In Gent woon je gewoon in Turkije, om nog een Gentenaar tegen te komen moet je in de buurt van de universiteit gaan kijken. sint Baafs misschien ook nog. De rest? welkom in Anatolië.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
Eliabe
Berichten: 3961
Lid geworden op: di mei 12, 2009 8:11 pm

Re: Totale overname?

Bericht door Eliabe »

circe schreef:
Eliabe schreef:Een aantal jaren geleden heb ik de wandeling gemaakt vanaf het treinstation naar het museum voor Schone Kunsten. In mijn vakantie wilde ik dit nog een keer doen, is dit noch mogelijk?
in Brussel? dat is Brussel Centraal geloof ik.
Koninklijk museum voor Schone Kunsten, LEOPOLD DE WAELPLAATS B-2000 ANTWERPEN
God schiep mens en dier, maar welke idioot bracht de islam hier?
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Totale overname?

Bericht door Manon »

sorry, ik zat even op de kunstberg in Brussel.

Nee, ik denk dat die kant van Antwerpen nog wel gaat, alhoewel het ook alweer jaren geleden is dat ik er te voet rondliep.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
Eliabe
Berichten: 3961
Lid geworden op: di mei 12, 2009 8:11 pm

Re: Totale overname?

Bericht door Eliabe »

circe schreef:sorry, ik zat even op de kunstberg in Brussel.

Nee, ik denk dat die kant van Antwerpen nog wel gaat, alhoewel het ook alweer jaren geleden is dat ik er te voet rondliep.
Ik loop meestal vanaf het station naar de "Jezusstraat", dan naar de "groenplaats" en via de "Nationalestraat" naar het museum.
God schiep mens en dier, maar welke idioot bracht de islam hier?
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: Totale overname?

Bericht door Zwartmeer »

Dhana schreef:Ik ben van Gouda, waar het stadsbeeld vooral door Marokkanen gedomineerd wordt, verhuisd naar een suffig Gooi dorp, maar het is nog steeds een verademing als je straat naar straat door kan gaan, zonder een hoofddoekje, burka of nachthemd tegen te komen.
Een jaar of zeven geleden overleed een oom van mij en die werd in Gouda begraven. In de week ervoor stond er in de zaterdag editie van de Telegraaf een heel artikel over het Marokkaanse tuig in Gouda. Bij begrafenissen zouden ze mensen met stenen bekogelen. En daar moet ik nou naar toe dacht ik toen. Er is dus niets veranderd in al die jaren. Op z'n minst is de ellende gelijk gebleven.
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Totale overname?

Bericht door Manon »

Eliabe schreef:
circe schreef:sorry, ik zat even op de kunstberg in Brussel.

Nee, ik denk dat die kant van Antwerpen nog wel gaat, alhoewel het ook alweer jaren geleden is dat ik er te voet rondliep.
Ik loop meestal vanaf het station naar de "Jezusstraat", dan naar de "groenplaats" en via de "Nationalestraat" naar het museum.
zolang je maar niet de kant van Borgerokko (voorheen: borgerhout) of al-Bar-Choem (voorheen: Berchem, in de ooit aboriginal taal: bairchum)
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
Eliabe
Berichten: 3961
Lid geworden op: di mei 12, 2009 8:11 pm

Re: Totale overname?

Bericht door Eliabe »

circe schreef:
Eliabe schreef:
circe schreef:sorry, ik zat even op de kunstberg in Brussel.

Nee, ik denk dat die kant van Antwerpen nog wel gaat, alhoewel het ook alweer jaren geleden is dat ik er te voet rondliep.
Ik loop meestal vanaf het station naar de "Jezusstraat", dan naar de "groenplaats" en via de "Nationalestraat" naar het museum.
zolang je maar niet de kant van Borgerokko (voorheen: borgerhout) of al-Bar-Choem (voorheen: Berchem, in de ooit aboriginal taal: bairchum)
Verhuren ze bij het station kamelen? Dan val ik niet zo op. :mad:
God schiep mens en dier, maar welke idioot bracht de islam hier?
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Totale overname?

Bericht door Manon »

Ik moet ooit eens geld gaan verdienen aan dat extra zintuig van me.
Ofwel lezen hier intelligente professoren en diplomaten mee, ofwel sta ik min of meer in telepathisch contact met hen.


Diplomaat Robbert van Lanschot geschokt door opmars moslimcultuur in Nederland: "Grens immigratie bereikt"‏
;

http://www.elsevier.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

’Grens immigratie bereikt’

• „Het ziet er niet naar uit dat we binnenkort de problemen ontgroeien. Er gaapt echt een kloof in onze samenleving”, stelt diplomaat Robbert van Lanschot.Diplomaat Robbert van Lanschot geschokt door opmars moslimcultuur in Nederland
DIPLOMAAT Robbert van Lanschot (60) bezocht namens het ministerie van Buitenlandse Zaken conflictgebieden over de hele wereld. In eigen land maakte hij studie van de manier waarop de islam hier functioneert. Het resultaat is een schokkend verslag dat in zijn boek ’Café Mogadishu’ verscheen. „De natuurlijke grenzen van het immigratiebeleid lijken bereikt. We zijn toe aan een adempauze.”


door HANS VERMAAK
AMSTERDAM, zaterdag

Somalië, Bosnië, Darfoer, Irak, Kosovo, Eritrea. Oorlogsgebieden waar Robbert van Lanschot als waarnemer is geweest. Zijn jongste missie was in OostCongo, een dezer dagen gaat hij naar Zuid-Soedan. Op een Amsterdams terras formuleert hij kort voor vertrek zijn bezorgdheid over de inpasbaarheid van de islam in ons land.
„Ik hoef niet ver van huis als ik wil weten hoe de moslimcultuur al aanwezig is in de samenleving. Neem de Hoefkade in Den Haag, een belangrijke commerciële straat. Daar is niet één horecazaak waar vrouwen welkom zijn. Hier en daar worden ze via een loketje bediend, dan kunnen ze op straat eten en drinken. Alleen in het restaurant van Arbil, een Koerdische vluchteling, voelen zij zich op hun gemak. Hij heeft een schutting door de zaak gemaakt, zodat mannen en vrouwen gescheiden blijven. Dat is in Saoedi-Arabië heel gewoon, zelfs McDonald’s heeft dat.”

Het zijn verontrustende kijkjes in dat ’andere Nederland’ die Van Lanschot in zijn boek geeft. Hij volgde koranlessen in een strenge moskee, bezocht koffie- en theehuizen, discussieerde over de pro’s en contra’s van steniging, werkte een dag mee met een multi-etnische straatvegersploeg, werd eens uit een moskee weggestuurd en ontdekte dat de gemeente in Amsterdam-Oost een gebedshuis subsidieert waar Turken en Marokkanen strikt gescheiden hun eigen moskee hebben (zie kader).
„Het is gebouwd in de stijl van de Amsterdamse School, past met die bakstenen mooi in de omgeving en dan staat trots in een beschrijving dat het van Arabische elementen is voorzien. Daar zitten Turken en Marokkaanse Berbers echt niet op te wachten. Niemand denkt daarover na.”

Hallucinaties
Ooit bezocht Van Lanschot een boerderij in Kenia waar qat wordt verbouwd. Afrikanen kauwen graag op dit plantje omdat het een lichte vorm van hallucinaties veroorzaakt. Hij volgde het spoor naar Nederland en gebruikte het spul samen met Somaliërs. „Die noemen het geen qat, maar miraa. Het is hier voor een paar euro per bundeltje stengels te koop. In Zweden is dat 35 euro, in Amerika het dubbele. Het meeste wordt dus verder getransporteerd.”
Van Lanschot is een scherp waarnemer. Hij zag dat in hele stadswijken de gehoofddoekte vrouwen zedig met de ogen neergeslagen lopen, door hem ’het Nieuwe Kijken’ gedoopt. En noteert een conversatie. „Aan een vrouw met hoofddoek wordt gevraagd: ’Spreek je een beetje Nederlands?’ Zij: ’Ja, uitstekend zelfs. Ik ben afgestudeerd juriste en werk op een groot advocatenkantoor’. Er gaapt echt een kloof in onze samenleving.”

Wat hem verder opviel, is de grote invloed van het thuisland op de hier wonende Turken. „Ongeveer alle soeniimams zijn staatsambtenaren, betaald en aangestuurd door Ankara. Die bepalen voor een belangrijk deel hoe de gelovigen tegenover onze samenwerking staan. De stem van een Nederlandse buurtwerker of de minister van Integratie kan daar niet tegenop.”
De zoektocht naar de dagelijkse islam én zijn ervaringen in conflictgebieden stemmen de diplomaat niet optimistisch. „Er lopen scherpe scheidslijnen door onze grote steden waardoor de Randstad op de Balkan lijkt, zij het dat bij ons de sociaal-culturele verschillen schriller zijn. Ik word dan ook cynisch over het gemak waarmee we denken dat het wel goed komt.”
„Voor Buitenlandse Zaken heb ik enkele jaren in Bosnië en Kosovo gewerkt. Daar heb je steden als Mostar en Mitrovice waar, gescheiden door een rivier, aan de ene kant christenen en aan de andere kant moslims wonen. Daar is verbitterd gevochten, met kerken en moskeeën als eerste doelwitten. Natuurlijk ging het conflict in voormalig-Joegoslavië om meer dan alleen religie, dat weet ik ook wel. Maar er werd op dat punt wel het meest fanatiek gestreden.”

Vredig
„Op 16 januari 2001 was ik in het Macedonische plaatsje Tetova. Toen ik ’s ochtends vanuit Pristina arriveerde, was het er vredig. Er werd gewinkeld, de cafés zaten vol. Een paar uur later werd er volop geschoten tussen Albanezen, dat zijn moslims, en christelijke Slaven. Iedereen rende van straathoek naar straathoek, dekking zoekend. Gelukkig duurde het niet lang. Deze strijd zal niet meer dan een voetnoot in de geschiedenis opleveren.”
Of zo’n burgeroorlog ook in Nederland mogelijk is? „Het zou hier goed gaan met de integratie, wordt gezegd. Allochtonen doen het op een aantal punten inderdaad goed, zoals kennis van de Nederlandse taal of het hbo volgen. Maar vooral bij de absorptie van een assertieve, wereldwijd opbloeiende islam kunnen vraagtekens worden gezet. Want als het nu eens níet lukt? Wat dan? De Nederlands-Somalische schrijfster Yasmine Allas zei het zo: ’Als ervaringsdeskundige ruik je de veenbrand eerder’.”

Van Lanschot pleitte onlangs voor een adempauze. „Er moet worden gestreefd naar een balans tussen in- en uitstroom van allochtonen uit de derde wereld. Dan moeten er ongewone maatregelen worden genomen. Je kunt de minimumleeftijd van importbruiden niet blijven verhogen; daar kun je moeilijk 50 van maken. Je ziet dat nu al een derde van de niet-westerse immigranten binnen zes jaar Nederland weer verlaat. Velen willen en hoeven helemaal niet in te burgeren, dit is niet hun nieuwe vaderland. Het geld dat je bespaart, kan worden besteed om allochtonen uit te burgeren, ze een handje te helpen om weg te gaan.”
„Velen komen hier bij toeval terecht. In hun eigen land zegt een mensensmokkelaar: ’Voor zoveel kun je naar Engeland, voor zoveel naar Canada, naar Nederland kost je iets minder.’ Dan is de keus snel gemaakt. Dat wil dus helemaal niet zeggen dat ze hier ook blijven. Vooral de ondernemende Somaliërs gaan door naar Groot-Brittannië, daar zijn minder regeltjes.”

Fraudegevoelig
„Iets anders is dat we uit het Vluchtelingenverdrag treden, wat ik op persoonlijke titel voorstel. Voor tien jaar. Dat scheelt 150.000 asielzoekers, die moeten maar ergens anders terecht. Dat is juridisch mogelijk, er staat een opzegclausule in. Gewoon een brief aan de secretaris-generaal van de Verenigde Naties sturen. Het zou internationaal niet zo goed kunnen vallen, maar dat is geen reden om het niet aan de orde te stellen. Ik ken geen ander juridisch instrument dat zo fraudegevoelig is en toch zo hardnekkig wordt verdedigd. Iedereen weet dat het voornamelijk om, zeg maar, arbeidsmigranten gaat. Die moeten liegen en bedriegen om hier binnen te komen, dat geeft ze meteen een slechte start. Bovendien kunnen we de miljarden die we zo besparen, besteden aan de vluchtelingenkampen in de conflictgebieden. De situatie is daar vaak ten hemelschreiend.”

Volgens Van Lanschot staan we nog maar aan het begin van een ontwikkeling en is de afloop onzeker. „Je hoort soms dat we in Nederland alles onder controle hebben. Dat vind ik voorbarig. De tweede en derde generatie migrantenkinderen zouden makkelijker en positiever tegenover onze samenleving staan. Maar die jongeren nemen steeds meer afstand, zitten vaak vol verbittering. Tegelijkertijd kiezen opvallend veel Hollandse jongeren voor de PVV. Het ziet er dus absoluut niet naar uit dat we binnenkort de problemen ontgroeien.”
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Totale overname?

Bericht door Dhana »

Ik heb altijd tot de meest tolerante van mijn directe omgeving behoord. Tot een aantal jaren geleden toen ik me echt in de islam of in de echt islam ging verdiepen. (Het is maar hoe het wilt stellen).

Ik ben het volkomen met Circe eens. Vooral in de grote steden begint het meer en meer op een totale overname te lijken. Ik was eens in Amsterdam en moest de weg vragen. Heeft het zeker 10 minuten geduurd voordat ik eindelijk een inboorling aan kon spreken die me in het Nederlands begreep. Al de voorafgaande kwamen allemaal van Verweggistan.

Op vakantie gaan en dan kamperen is een ware verademing. Iedereen loopt gewoon rond in zwemgoed en dat zonder de hele dag ongevraagd getracteerd te worden op geile blikken of naroepen. Kamperen is net alsof er alleen maar moslims wonen in thuislanden. Helaas duurt de illusie slechts een paar weken.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Gebruikersavatar
Eliabe
Berichten: 3961
Lid geworden op: di mei 12, 2009 8:11 pm

Re: Totale overname?

Bericht door Eliabe »

Ik heb vroeger in Rotterdam op Charlois (de kop van zuid) op school gezeten en wel in de Clemensstraat een zijstraat van de Wolphaertsbocht. De Wolphaertsbocht was vroeger een mooie straat met de tram in de midden en heel veel mooie en luxe winkels. Een paar jaar geleden ben ik daar weer wezen kijken en kende het niet meer terug. Ik ben mij kapot geschrokken.
In mijn tijd woonde daar de echte Rotterdammers, de havenwerkers. Je rook daar de geur van de havens, het pek en teer. Je hoorde daar het echte Rotterdams. Je kreeg daar nog een pak op je donder van een diender als je iets had uitgevreten. Nu ben je daar een vreemde in je eigen land. Ze kijken je aan vanonder die kopvodden wat je daar komt doen net of je in hun land bent, om je de touwtieffus te schrikkuh. Mijn jeugd speelde zich daar af. Mijn moeder is op oud-Charlois geboren. Nu ga je daar 500 jaar terug in de tijd. Er ligt nog net geen stro op de straat, maar dat zal ook niet lang meer duren.
Rotterdam al ben je dan veranderd,
met veel verkeer... en buitenlands ongerief,
dit zal ik altijd blijven zeggen:
ROTTERDAM, IK HEB JE LIEF!
God schiep mens en dier, maar welke idioot bracht de islam hier?
sunshine
Berichten: 294
Lid geworden op: ma apr 20, 2009 2:14 pm

Re: Totale overname?

Bericht door sunshine »

circe schreef:
sunshine schreef:Wat ben jij melodramatisch aan het doen.
het is niet "melodramatisch" het is "ontheemd".
Op die tram zit je in de toren van babel: iedereen praat een ander taaltje, maar je begrijpt niemand! tot je terug dichterbij je "stal" komt. en ja mensen ervaren dat dan als bevrijdend.

Je hebt niet het gevoel naar Antwerpen te gaan, maar gewoon een blitzbezoekje aan Marrakech en de wijk ernaast doe je even Turkije aan. In Gent woon je gewoon in Turkije, om nog een Gentenaar tegen te komen moet je in de buurt van de universiteit gaan kijken. sint Baafs misschien ook nog. De rest? welkom in Anatolië.
Overdrijven is een kunst die jij goed beheerst. Ik was vorige week nog in Gent. Er zijn inderdaad Turkse wijken maar dat Gent volledig is overgenomen door Turken is ook overdreven.

Mij maakt het weinig uit welk taatlje mensen spreken zolang ze de wetten, manier van leven, ... respecteren en vooral zichzelf niet opdringen.
Gebruikersavatar
Thomas
Berichten: 3890
Lid geworden op: wo apr 12, 2006 3:53 pm
Locatie: De Sleutelstad

Re: Totale overname?

Bericht door Thomas »

sunshine schreef:
circe schreef:
sunshine schreef:Wat ben jij melodramatisch aan het doen.
het is niet "melodramatisch" het is "ontheemd".
Op die tram zit je in de toren van babel: iedereen praat een ander taaltje, maar je begrijpt niemand! tot je terug dichterbij je "stal" komt. en ja mensen ervaren dat dan als bevrijdend.

Je hebt niet het gevoel naar Antwerpen te gaan, maar gewoon een blitzbezoekje aan Marrakech en de wijk ernaast doe je even Turkije aan. In Gent woon je gewoon in Turkije, om nog een Gentenaar tegen te komen moet je in de buurt van de universiteit gaan kijken. sint Baafs misschien ook nog. De rest? welkom in Anatolië.
Overdrijven is een kunst die jij goed beheerst. Ik was vorige week nog in Gent. Er zijn inderdaad Turkse wijken maar dat Gent volledig is overgenomen door Turken is ook overdreven.

Mij maakt het weinig uit welk taatlje mensen spreken zolang ze de wetten, manier van leven, ... respecteren en vooral zichzelf niet opdringen.
Je moet je zonnetje eens laten schijnen op de aangehaalde probleemgebieden door Robbert van Lanschot.
En dan vooral de verhalen van bijvoorbeeld De Hoefkade in Den Haag.
Daar wil je als kaffir niet lopen!!!

Ook het verhaal over Rotterdam Charlois van Eliabe kan wel wat sunshine gebruiken.

Misschien wil je daar eens (inhoudelijk) op reageren!
Context???
Uitleg???
Ik lees wat er staat ...en er staat wat ik lees!!!!
Gebruikersavatar
Eliabe
Berichten: 3961
Lid geworden op: di mei 12, 2009 8:11 pm

Re: Totale overname?

Bericht door Eliabe »

Thomas schreef:
Ook het verhaal over Rotterdam Charlois van Eliabe kan wel wat sunshine gebruiken.
Ja hoor.
http://www.depers.nl/binnenland/485300/ ... tzien.html" onclick="window.open(this.href);return false;
En ga maar eens googlen op : Charlois allochtonen
God schiep mens en dier, maar welke idioot bracht de islam hier?
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Totale overname?

Bericht door Dhana »

Eliabe schreef:
Thomas schreef:
Ook het verhaal over Rotterdam Charlois van Eliabe kan wel wat sunshine gebruiken.
Ja hoor.
http://www.depers.nl/binnenland/485300/ ... tzien.html" onclick="window.open(this.href);return false;
En ga maar eens googlen op : Charlois allochtonen

Het valt me steeds weer op dat mensen die niet in zulke wijken wonen, kennelijk geen idee hebben wat er allemaal speelt.
De media doen net alsof hun neus bloedt buiten een paar artikeltjes na die de voorpagina alleen halen als er een massamoord gepleegd is.


Waar speelt de realiteit van alledag zich af in Nederland en Vlaanderen? In de door allochtonen ingenomen wijken of in de blanke wijken?
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
birdie
Berichten: 955
Lid geworden op: do mar 12, 2009 12:10 am
Locatie: Groningen

Re: Totale overname?

Bericht door birdie »

Het valt me steeds weer op dat mensen die niet in zulke wijken wonen, kennelijk geen idee hebben wat er allemaal speelt.
De media doen net alsof hun neus bloedt buiten een paar artikeltjes na die de voorpagina alleen halen als er een massamoord gepleegd is.


Waar speelt de realiteit van alledag zich af in Nederland en Vlaanderen? In de door allochtonen ingenomen wijken of in de blanke wijken?
[/quote]
Ja. het is ongelofelijk hoe naief iedereen is. Maar de media hoopt ons zo te maken. Onze geweldige Koningin werkt hier ook aan mee. Laten we maar even Maxima en het oerdomme prinsje op zij zetten, Maar dat is ook maar fake. We weten inmiddels de macht van 'walgelijke Bea', en vroeg of laat pikken wij dit niet meer.
Vlaanderen, wees kritisch, en stink er niet in. Onze koningshuizen hebben echt niks met ons voor.
† 14 september 2012.
sunshine
Berichten: 294
Lid geworden op: ma apr 20, 2009 2:14 pm

Re: Totale overname?

Bericht door sunshine »

Thomas schreef:
sunshine schreef:
circe schreef:
het is niet "melodramatisch" het is "ontheemd".
Op die tram zit je in de toren van babel: iedereen praat een ander taaltje, maar je begrijpt niemand! tot je terug dichterbij je "stal" komt. en ja mensen ervaren dat dan als bevrijdend.

Je hebt niet het gevoel naar Antwerpen te gaan, maar gewoon een blitzbezoekje aan Marrakech en de wijk ernaast doe je even Turkije aan. In Gent woon je gewoon in Turkije, om nog een Gentenaar tegen te komen moet je in de buurt van de universiteit gaan kijken. sint Baafs misschien ook nog. De rest? welkom in Anatolië.
Overdrijven is een kunst die jij goed beheerst. Ik was vorige week nog in Gent. Er zijn inderdaad Turkse wijken maar dat Gent volledig is overgenomen door Turken is ook overdreven.

Mij maakt het weinig uit welk taatlje mensen spreken zolang ze de wetten, manier van leven, ... respecteren en vooral zichzelf niet opdringen.
Je moet je zonnetje eens laten schijnen op de aangehaalde probleemgebieden door Robbert van Lanschot.
En dan vooral de verhalen van bijvoorbeeld De Hoefkade in Den Haag.
Daar wil je als kaffir niet lopen!!!

Ook het verhaal over Rotterdam Charlois van Eliabe kan wel wat sunshine gebruiken.

Misschien wil je daar eens (inhoudelijk) op reageren!
Jij hebt het nu over Den Haag (Nederland), Rotterdam (Nederland). Als je mijn reactie zou lezen dan heb ik het over Gent (België).
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Totale overname?

Bericht door Manon »

sorry hoor sunshine, maar mijn dochter heeft zes jaar in Gent gewoond. Ze reed met de bus naar de unief. Elke dag meen ik dat ik in turkije woon zei ze.
Ze is driemaal verhuisd, niet zozeer omwille van de kleurige buren (toen was ze nog multi), maar in twee buurten zag je geen enkele gentenaar meer (ik schreef bijna "geen enkele belg".... natuurlijk zijn die er wel nietwaar, allemaal met dubbel paspoort)
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Totale overname?

Bericht door mercator »

Gent geeft een beter beeld van Turkije dan Istanbul zelf :D !
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Totale overname?

Bericht door Dhana »

mercator schreef:Gent geeft een beter beeld van Turkije dan Istanbul zelf :D !

Turkse vrouwen(kleren) ruiken vaak heel lang niet gewassen. Daarom sta ik ook bijna altijd in trams.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: Totale overname?

Bericht door Monique »

Dhana schreef: Turkse vrouwen(kleren) ruiken vaak heel lang niet gewassen.
Dat is natuurlijk ook een manier om de mannen van het lijf te houden.
Dat gespring op je goddelijke lichaam de hele dag gaat natuurlijk ook vervelen.
Amorele atheistische nitwit
Plaats reactie