Molenbeek....Ga niet naar Brussel: blijf thuis!

mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Molenbeek....Ga niet naar Brussel: blijf thuis!

Bericht door mercator »

Ariel schreef:[ want ze zegt vaak tegen me..."daar wil ik het niet over hebben".
Daarmee bedoelt ze iets anders dan wat ze letterlijk zegt. Het is een laffe manier om te zeggen ik praat niet met je want ik wil niet besmet worden door jouw minderwaardigheid.

Hetzelfde zei onze platbroek premier Charles Michel toen hij in Marokko het open grenzen pact ging ondertekenen: ik sta aan de goede kant van de geschiedenis waarmee hij dus bedoelt dat alle anderen foute misdadigers zijn.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17462
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Molenbeek....Ga niet naar Brussel: blijf thuis!

Bericht door Hans v d Mortel sr »

mercator schreef: Politie helemaal afwezig. Wel regelmatig sirenes van brandweerwagens.
Zo moet het paradijs van de groenrode linksmens eruit zien.
En jij gelooft in de vrije wil van de mens? OK! Het percentage bij jou ligt op - wat schreef je ook alweer? - 5%?

Dan zijn we nu uitgeluld. Want ik kan je tenminste gelijk geven. Neem alle 'ongemak' met Oud en Nieuw. Auto's in de fik. Ik las ook dat zelfs een apotheek in brand was gestoken. De schade loopt elk jaar in meer en meer oplopende miljoenen. En waarom?

JA WAAROM?

Een figuur als de in zijn tijd voortreffelijke Sadam Hoessein had op dat soort onzorgvuldige types die ontspoord zijn in onze beschaving van weleer, met een verwijzing naar Marokkaans moslimaccent, onmiddellijk een kogelregen geopend. In Irak was dat echter niet nodig. Alles was onder controle. Het uitgaansleven was een en al paradijs zonder problemen voor welke religie of nationaliteit dan ook. Irak was een vredige staat, onder een meer dan logisch bewind dat 24 uur per dag vrijheid gaf aan het genot van de mens. Kom daar maar eens om in deze vieze smerige vuile mensonterende op de sadistische walgelijke pedofiele profeet psychopaat Mohammed gefixeerde moslimgemeenschap die de politiek van het fatsoen aan het wankelen heeft gebracht tot het tolereren van de waanzin die vooral met de intrede van de islam in onze westerse wereld dermate heidense vormen heeft aangenomen dat het met onze cultuur en beschaving rap afgelopen zal zijn.

Vertrouwen stellen in de mensen van de islam staat gelijk aan je ziel verkopen aan de duivel.


Ik praat in geloofsconstructies. Want we hebben hier te maken met MOSLIMS. Moslims die zich massaal manifesteren als de PARASIETEN van de 21e eeuw op onze kenniseconomie en beschaving. Moslims die behept zijn met een aversie van integreren tegen een cultuur en beschaving die duizendmaal hoger staat als de achterlijke cultuur van ALLE moslims in de wereld.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Molenbeek....Ga niet naar Brussel: blijf thuis!

Bericht door mercator »

Hans v d Mortel sr schreef:Moslims die behept zijn met een aversie van integreren tegen een cultuur en beschaving die duizendmaal hoger staat als de achterlijke cultuur van ALLE moslims in de wereld.
En dan moet je weten dat Molenbeek eertijds de sjiekere wijk van Brussel was. Het klootjesvolk leefde binnen de middeleeuwse stadsring, degenen die het zich door vlijt, erfenis of intelligentie konden veroorloven lieten -voor die tijd dan toch, we spreken hier ca. 1900-comfortabele en ruime woningen bouwen aan de rand van de Molenbeek, een rustig klaterend watertje volop aan de rand van de stad.
Die belle epoque woningen zijn nu dus infecte krotten, bewoond en uitgewoond door niemand weet hoeveel zwarten en Arabieren . Sinds 1900 zijn we er dus op achteruit gegaan, niet vooruit.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89711
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Molenbeek....Ga niet naar Brussel: blijf thuis!

Bericht door Ariel »

PS-burgemeester Moureaux na de rellen in Molenbeek: "Als wij geen feest organiseren, maken de jongeren hun eigen feest."

Afbeelding
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Molenbeek....Ga niet naar Brussel: blijf thuis!

Bericht door mercator »

Ariel schreef:PS-burgemeester Moureaux na de rellen in Molenbeek: "Als wij geen feest organiseren, maken de jongeren hun eigen feest."
Een paar eeuwen vroeger organiseerde de overheid ook openbare feestelijkheden, onthoofdingen , martelingen en brandstapels mss is het zoiets dat de Molenbeekse moslims wat van hun verveling afhelpt ?
Die madame Catherine Moureaux is de dochter van haar vader Philippe Moureaux, ook burgemeester van Molenbeek en pas gestorven als "groot links intellectueel". De Belgische politiek gaat meer en meer volgens dynastieën. Zij wordt letterlijk op handen gedragen door haar Islamitische kiezers.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89711
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Molenbeek....Ga niet naar Brussel: blijf thuis!

Bericht door Ariel »

Brusselse ex-agent: ‘Radicale islam in opmars’

“Meer en meer moslims worden strenger in hun beleving van de islam.” Dat zegt Hamid Benichou, een Brusselse ex-agent, in een interview met La Libre Belgique.

Hamid Benichou heeft een carrière van zo’n dertig jaar als wijkagent in de politiezone Brussel-Noord achter de rug. In een interview met La Libre blikt hij terug op de nieuwjaarsrellen in Molenbeek. “De gemeente en de politie kennen het terrein. Ze hadden daarop moeten anticiperen”, zegt de gepensioneerde wijkagent.

“Die jongeren, die soms tien tot zestien jaar zijn, vinden dat Nieuwjaar niet hun feest is, maar dat van anderen.” Volgens Benichou zit er een “dosis religie in het maatschappijbeeld van die jongeren, een onderscheid tussen wat islamitisch en goed is, en wat niet islamitisch en slecht is.”

De ex-agent vindt dat de ouders een gebrek aan verantwoordelijkheidszin hebben. “De ouders geven niets mee over respect voor anderen, maar binnen families leggen ze wel het verschil tussen haram en halal uit.”

'Opkuis Brusselse imams'
Naar eigen zeggen neemt het moslimfundamentalisme toe in Brussel. “Meer en meer moslims worden strenger in hun beleving van de islam”, aldus Benichou. “Voor hen is halal een zesde gebod van de koran geworden. Binnenkort zouden ze daar nog polygamie aan kunnen toevoegen, aangezien dit couranter wordt. In hun ideologie zijn ze salafisten, moslims voor wie Nieuwjaar haram is en alcohol in cafés verboden moet worden.”

De radicaalislamitische boodschappen worden volgens Benichou niet alleen via sociale media verspreid, maar ook binnen families en moskeeën. Hij pleit daarom voor een “opkuis bij de Brusselse imams.”

“Hun verbaal geweld, onder meer tegen vrouwen, neemt meer en meer plaats in de maatschappij”, zegt hij in het interview. “De politie, verenigingen en burgers weten en zien dat. Maar wie durft hen erop aan te spreken?”
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89711
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Molenbeek....Ga niet naar Brussel: blijf thuis!

Bericht door Ariel »

Advocaat bewusteloos geslagen vlak bij Brussels justitiepaleis

Een advocaat is woensdagavond bewusteloos geslagen door “drie jongeren” toen hij in zijn auto wilde stappen vlak bij het Brusselse justitiepaleis. Dat meldt Bxl1.

Meester Philippe Marcus-Elmons had net zijn kabinet in de Wolstraat verlaten en wilde in zijn wagen stappen, toen hij een zware slag tegen het achterhoofd kreeg. De man viel bewusteloos neer, waarna de daders op hem bleven schoppen. Zelf herinnert de man zich niets van de feiten.

Een buurtbewoonster was getuige van de agressie en meldde zich bij de politie. Volgens de vrouw werd Marcus-Elmons aangevallen door “drie jongeren tussen 16 en 18 jaar”. Over hun motieven is niets bekend. Er werden geen bezittingen van de advocaat gestolen. De politie is een onderzoek gestart.

Marcus-Elmons liep een gapende hoofdwonde en een gebroken kuitbeen op. Volgens Bxl1 is de man vooral verbaasd dat niemand tussenbeide is gekomen. In de omgeving van het justitiepaleis gelden momenteel namelijk strenge veiligheidsmaatregelen door het proces over de aanslag op het Joods Museum.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89711
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Molenbeek....Ga niet naar Brussel: blijf thuis!

Bericht door Ariel »

Met bomgordel voorbij security: controle Brussels Airport zo lek als een zeef

Op Brussels Airport is een zogenaamde ‘mystery passenger’, die wordt ingezet om de veiligheid te testen, probleemloos voorbij de security gekomen met een nagemaakte bomgordel om z’n middel. Later wist hij ook een mes langs de beveiliging te krijgen.

,,Het incident werd gemeld bij minister van Mobiliteit François Bellot. Vijf maanden later wachten we nog steeds op concrete maatregelen”, zegt vakbondsman Bart Neyens (ACOD).

,,Op 1 oktober vorig jaar werd me gevraagd om te proberen voorbij de veiligheidscontrole te geraken met een nagemaakte bomgordel”, zegt de mystery passenger, die zwijgplicht heeft en daarom anoniem getuigt. ,,De gordel zag er erg geloofwaardig uit, met draadjes, een detonator en een stof die dezelfde dichtheid had als echte explosieven. Ik droeg hem met een elastische klittenband rond mijn middel. Toen ik gefouilleerd werd, deed ik me voor als buitenlandse passagier die geen Nederlands sprak. Ik gebaarde dat ik last had van m’n rug en liet uitschijnen dat ik een soort van harnas droeg. Tot mijn grote verbazing mocht ik doorlopen.” En daar stopt het niet. ,,Diezelfde dag heb ik de security ook tot twee keer toe omzeild met een valse personeelsbadge én kon ik ongemerkt een mes meesmokkelen.’’

Ontmaskeringspercentage
De controle is de verantwoordelijkheid van G4S. Die privéfirma zet in Zaventem 850 à 900 mensen in om de veiligheid van de terminals te garanderen en de passagiers te screenen. Die procedures worden regelmatig gecontroleerd door het Directoraat-Generaal Luchtvaart, dat daarvoor onder meer mystery passengers inzet. Er wordt gemikt op een ‘ontmaskeringspercentage’ van 70%, maar dat doel wordt zelden gehaald, zo blijkt uit grafieken die we konden inkijken.

Deze week deed zich opnieuw een merkwaardig incident voor op de luchthaven. Een West-Vlaamse sportschutter ontdekte pas bij aankomst op Gran Canaria dat er nog een kogel in zijn handbagage zat. ,,Vreemd genoeg ben ik zomaar door de veiligheidspoortjes geraakt.” Brussels Airlines zegt de zaak te onderzoeken.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Molenbeek....Ga niet naar Brussel: blijf thuis!

Bericht door mercator »

Je moet weten dat de meeste van die "beveiligers" en bagagedragers op Zaventem Marokkanen en Turken zijn. Meestal zijn ze aan het staken maar als ze werken is het ook niet je dat blijkbaar. De arbeidsethiek van moslims is zo al beneden nul en daar komt nog bij dat ze grote achting en bewondering voor IS hebben . Het verbaast me erg dat ze zelf nog geen bom in een vliegtuig gesmokkeld hebben.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89711
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Molenbeek....Ga niet naar Brussel: blijf thuis!

Bericht door Ariel »

mercator schreef:Je moet weten dat de meeste van die "beveiligers" en bagagedragers op Zaventem Marokkanen en Turken zijn.
:smile7: Dat wekt niet echt vertrouwen.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89711
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Molenbeek....Ga niet naar Brussel: blijf thuis!

Bericht door Ariel »

‘Situatie in busstation Brussel-Noord escaleert’

De chauffeurs van De Lijn zijn de situatie in Brussel-Noord ‘kotsbeu’. Een gesprek met de directie liep gisteren op niets uit. ‘Wij willen geen nepmaatregelen meer.’

Afbeelding

Volgens de chauffeurs van De Lijn is de situatie in het busstation van Brussel-Noord de laatste weken geëscaleerd. ‘Onze mensen spreken van vechtpartijen tussen transmigranten onderling. Het station is één grote vuilnisbelt geworden’, zegt Marcel Conters (ACOD). ‘We hebben ook gehoord dat er mensen aan tbc lijden, wat dan weer voor onze chauffeurs zeer gevaarlijk is. De sanitaire omstandigheden zijn ontoelaatbaar.’

Eddy Bronselaer (ACV) vult aan: ‘De urine stroomt er letterlijk in beken. De geurhinder is niet te harden. Chauffeurs worden lastiggevallen voor geld of sigaretten.’

De vakbonden liepen gisteren boos weg van het overleg met de directie van De Lijn, omdat het bedrijf volgens hen niet met oplossingsgerichte antwoorden komt. De drie vakbonden dienden ook een stakingsaanzegging in.

‘We willen binnen de tien dagen een nieuwe vergadering, waar de directie met concrete oplossingen moet komen en onze mensen niet langer afwimpelt’, zegt Conters. ‘Voor onze mensen is de maat vol. Als er niets gebeurt, gaan wij staken. Ik zal onze chauffeurs niet kunnen tegenhouden. Iedereen is de situatie kotsbeu. Wij willen geen nepmaatregelen meer.’

Bronselaer is milder: ‘De stakingsaanzegging is vooral een drukkingsmiddel. We hebben niet de intentie onmiddellijk te gaan staken.’ De Lijn heeft ‘alle begrip’ voor de onvrede, zegt woordvoerder Annemie Truyens. ‘De toestand aan het Noordstation is lamentabel. Alle maatregelen ten spijt is er nog altijd geen aanvaardbaar niveau van veiligheid en hygiëne.’ 

Maar De Lijn zegt dat ze vooral afhankelijk is van andere instanties, zoals het Brussels Gewest of de federale regering. ‘We betreuren ook dat reizigers onder een staking zouden lijden.’

Enkele weken geleden heeft het Brussels Gewest een ruimte ingericht waar transmigranten kunnen verblijven en overnachten. Er vinden ook voedselbedelingen plaats. Maar die nieuwe ruimte is geen verbetering, vinden de chauffeurs. Ook De Lijn geeft aan dat die ruimte ‘alleszins niet de oplossing is gebleken’.

Het Gewest vindt aanpassingswerken aan het busstation op dit moment niet opportuun. Het CCN-gebouw, waar het busstation deel van uitmaakt, wordt binnenkort verkocht. ‘We kunnen alleen roeien met de riemen die we hebben’, zegt Jo De Witte, woordvoerder van minister-president Rudi Vervoort (PS).
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89711
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Molenbeek....Ga niet naar Brussel: blijf thuis!

Bericht door Ariel »

Brussels Gewest: 'Probleem Brussel-Noord gevolg van desinvestering
Afbeelding
De bushalte van De Lijn in het CCN-gebouw aan Brussel-Noord blijft de gemoederen beroeren. Er verblijven al maanden transmigranten, en dat zorgt volgens de vakbond voor overlast en een onhygiënische situatie. Het Brusselse Gewest, officieel bevoegd voor het CCN-gebouw, schuift de kaart door naar het federale niveau.

'Het blijft een uitzonderlijke en zeer complexe situatie. Er is een totale desinvestering vanop het federaal niveau wat betreft de politie in het Noordstation, hoewel dat hun bevoegdheid is', laat woordvoerster van Rudi Vervoordt (PS) Lidia Gervasi weten.

Transmigranten slapen in een voor hen voorziene ruimte in het Noordstation, maar dat zorgt voor overlast en een gebrek aan hygiëne. Volgens het kabinet Vervoort blijft hun vraag aan het federale niveau voor een oriëntatie- of opvangcentrum voor de migranten onbeantwoord. 'Het gewest stelt alles in werking om alles zo goed en veilig mogelijk te laten verlopen, maar we kunnen de gebreken van een ander niet constant compenseren', aldus Gervasi.

Verplaatsing van de bushalte

Vlaams minister van Mobiliteit Ben Weyts (N-VA) kondigde eerder aan dat hij De Lijn gevraagd heeft om de bushalte weg te halen uit het station Brussel-Noord. Het is de bedoeling tijdelijke haltes in te richten vlakbij, aan het Noordplein. Daar is eigenlijk de toestemming voor nodig van het Brussels Gewest, maar daar wil Weyts niet op wachten. Een verplaatsing lijkt echter nog niet voor meteen. 'We zitten volgende week, dinsdag, samen met de vakbonden om te bekijken hoe we dat gaan aanpakken', aldus een woordvoerster van De Lijn. De bonden dienden na een mislukt overleg met de directie een stakingsaanzegging in.

De vakbonden klagen de onhygiënische en onveilige situatie aan voor de chauffeurs. ‘Onze mensen spreken van vechtpartijen tussen transmigranten onderling. Het station is één grote vuilnisbelt geworden’, zei Marcel Conters (ACOD) gisteren aan De Standaard. ‘We hebben ook gehoord dat er mensen aan tbc lijden, wat dan weer voor onze chauffeurs zeer gevaarlijk is. De sanitaire omstandigheden zijn ontoelaatbaar.’

Het Brussels Gewest is eigenaar van het CCN-gebouw, maar zal dat binnenkort verkopen en doet er dus geen aanpassingen meer aan. Het Brussels Gewest had eerder wel een ruimte ingericht voor de transmigranten, en voedselbedeling georganiseerd, maar dat hielp de situatie volgens de vakbonden amper vooruit.

'Geen visitekaartje voor De Lijn'

'De Vlaamse overheid wil twee miljoen euro investeren om de site te verbeteren, maar daarvoor moeten we nog veel obstakels overwinnen', legt Weyts' woordvoerder Michaël Devoldere uit. 'Wat we nu kunnen doen, is de haltes weghalen uit de donkere spelonken. De openheid van het plein heeft een milderend effect. Hoe dan ook moeten de transmigranten daar weg, we roepen de federale regering nogmaals op om daar werk van te maken.'

De situatie is tijdelijk, maar hoe lang de haltes naar buiten worden verplaatst, is onduidelijk. 'Hopelijk is dit zo kort mogelijk nodig', aldus Devoldere. 'Hoe sneller de federale overheid er orde op zaken stelt, hoe beter. Sowieso is die donkere grot onder Brussel-Noord niet het meest aantrekkelijke visitekaartje voor De Lijn. We willen buiten aan het station een nieuwe terminal bouwen. Ons werk is gedaan, voor ons mag het vooruitgaan. In Brussel beweegt het dossier echter niet.' Waarom dat zo is, kan de woordvoerder van Weyts niet zeggen.

Eind vorig jaar werd de bushalte ook al eens tijdelijk verplaatst naar een andere locatie. Maar dat was geen ideale oplossing, bijvoorbeeld omdat de bussen stilstonden op een busstrook in de Vooruitgangsstraat. De politie dreigde toen met boetes. Na een week raakten De Lijn en het Brussels Gewest het eens over maatregelen om de toestand in het Noordstation te verbeteren en keerden de bussen terug. Eerder bleek al dat de vooruitgang onvoldoende was voor de chauffeurs.

De politiezone Brussel-Noord liet al weten de verkeerssituatie nauwlettend op te volgen bij een eventuele verplaatsing van de bushalte. 'Zoals bij elke operatie zullen we eerst zien hoe de testfase verloopt en blijven we de situatie analyseren om bij te grote verkeershinder alsnog repressief op te treden', laat de politiewoordvoerder weten.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89711
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Molenbeek....Ga niet naar Brussel: blijf thuis!

Bericht door Ariel »

Jongeren' heten nu 'Brussels crapuul'.

Afbeelding
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89711
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Molenbeek....Ga niet naar Brussel: blijf thuis!

Bericht door Ariel »

Dit zijn de afvalophalers aan het Noordstation te Brussel. Mondmaskers , steriele handschoenen , beschermende overalls , detol , en gevaccineerd .

Afbeelding
Net Brussel gaat personeel dat afval ophaalt in Noordstation vaccineren tegen hepatitis A en B

Het gewestelijk agentschap voor netheid Net Brussel gaat zijn personeel dat het afval verzamelt in het Brusselse Noordstation laten inenten tegen hepatitis A en B. Dat meldt de krant La Dernière Heure en is bevestigd door Etienne Cornesse, woordvoerder van het agentschap.

Het gaat om een tiental werknemers en de maatregel is preventief. Er is nog geen enkele besmetting vastgesteld bij het personeel. De personeelsleden zullen ook uitgerust worden met beschermende kledij, om elk risico op besmetting te voorkomen.

Volgens Cornesse is de beslissing ingegeven door de smerigheid in het Noordstation, waar de situatie de laatste tijd achteruitgegaan lijkt te zijn. “Rekening houdend met bepaalde informatie willen we elk risico vermijden voor ons personeel”, klinkt het. De ngo Dokters van de Wereld heeft evenwel verzekerd dat de gezondheidssituatie in het station onder controle is.

Eerder deze week deden geruchten de ronde over gevallen van schurft, tuberculose en malaria bij een groep transitmigranten die in het station verblijft. Buschauffeurs van De Lijn beslisten vorig weekend om niet langer te stoppen in het station.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89711
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Molenbeek....Ga niet naar Brussel: blijf thuis!

Bericht door Ariel »

Handelaars Brussel-Noord trekken aan alarmbel: “Onhoudbaar”

500 handelaars en buurtbewoners van het Brusselse noordstation trekken aan de alarmbel. Overlast van illegalen loopt de spuigaten uit en ze voelen zich in de steek gelaten door de politiek. “De situatie in dit station is onhoudbaar geworden”, getuigen ze aan VRT NWS.

De problematiek van illegalen in onze hoofdstad sleept al jaren aan. Het gaat veelal om migranten die hier geen asiel willen aanvragen en illegaal in ons land verblijven, zogenaamde transitmigranten dus. Tot op de dag van vandaag verblijven er nog steeds duizenden illegalen in Brussel, met veel overlast en wantoestanden tot gevolg. Bergen afval, uitwerpselen op de grond en steekpartijen zijn er dagelijkse kost.

Vele illegalen zwerfden rond nabij het intussen beruchte Brusselse Maximiliaanpark, maar toen de situatie daar uit de hand dreigde te lopen werd het probleem verplaatst naar het Brusselse noordstation. Daar zorgen de illegalen nu al maanden voor overlast, zonder dat er iets gedaan wordt om het probleem op te lossen. Handelaars en buurtbewoners trekken nu aan de alarmbel.

Probleem verplaatst naar Brussel-Noord
Er werd een petitie met 500 handtekeningen afgegeven aan burgemeester van Schaarbeek Bernard Clerfayt (DéFI). De 500 handelaars en buurtbewoners voelen zich naar eigen zeggen in de steek gelaten. Handelaars zien hun inkomsten dalen door het onveiligheidsgevoel, buurtbewoners kunnen niet meer buitenkomen in hun eigen buurt.

“De situatie in dit station is onhoudbaar geworden”, getuigt Jonas, al 5 jaar apotheker in Brussel-Noord. “Er hangt een onveilige sfeer in de namiddag en tegen de avond. Er zijn dan veel hangjongeren en vluchtelingen in het station. Dat zorgt voor onveilige situaties zoals vechtpartijen en druggebruik. ‘s Ochtends is er ook veel vuiligheid. Er moet dan een speciaal team komen om alle vuiligheid op te ruimen.”

De handelaars zien hun inkomsten alsmaar dalen door de onveiligheid. “Als ik om 7 uur op mijn werk moet zijn, dan zie ik de vuiligheid hier nog liggen. Er liggen hier ook mensen tegen onze apotheek te slapen”, aldus Jonas. “Sommige mensen durven niet eens meer naar onze apotheek te komen ‘s avonds. We willen gewoon allemaal een veiligere werkomgeving.”

Ze vragen daarom aan de politiek om eindelijk iets te doen aan het probleem van de illegalen. “Er wordt niets aan de situatie gedaan. En dus willen zowel de handelaars, de buurtbewoners als de pendelaars oplossingen zien”, klinkt het. “Meer patrouilles kunnen het druggebruik en de vechtpartijen al beter aanpakken. Dat zorgt sowieso al voor een veiligere omgeving.”
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Mahalingam
Berichten: 52141
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Molenbeek....Ga niet naar Brussel: blijf thuis!

Bericht door Mahalingam »

Chauffeurs De Lijn weigeren nog te stoppen aan Brussel-Noord
De vakbonden van De Lijn trekken opnieuw aan de alarmbel. Chauffeurs zullen vanaf maandag bij een aantal haltes aan het station van Brussel Noord niet meer stoppen uit vrees voor ‘malaria, schurft en tuberculose’.
[...]
Vorige maand besliste minister Ben Weyts (N-VA) dat de bushaltes van De Lijn in het Noordstation zouden verhuizen naar het Noordplein, nadat de vakbonden de onveilige situatie al meermaals hadden aangekaart. ‘Er komt weinig tot geen schot in de zaak en alles blijft op zijn beloop’, klinkt het nu. ‘Het gevolg is hiervan dat de situatie van dag tot dag verslechtert en dat er steeds minder de veiligheid en de gezondheid zal kunnen worden gegarandeerd van onze chauffeurs en klanten in de toekomst.’
http://www.standaard.be/cnt/dmf20190504_04376658
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Mahalingam
Berichten: 52141
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Molenbeek....Ga niet naar Brussel: blijf thuis!

Bericht door Mahalingam »

In deze video zien we een tram leeg lopen. Wat is er aan de hand?
'Pas op, controle aan de volgende halte': Brusselse tram loopt leeg na waarschuwing
Er is een opmerkelijk filmpje opgedoken op sociale media waarin een man op een Brusselse tram stapt om de passagiers te waarschuwen dat er aan de volgende halte controle van de politie is. De tram loopt daarop zowat leeg. 'Aanzetten tot zwartrijden is verkeerd, daar kunnen wij niet mee akkoord gaan', aldus de MIVB, dat de feiten onderzoekt.

Het filmpje speelt zich af aan de bovengrondse tramhalte Sainctelette in Sint-Jans-Molenbeek. Een man opent de deuren van de tram die net toekomt terwijl iemand anders filmt. 'Pas op, er is controle aan de volgende halte. Stap uit als je geen abonnement hebt', zegt hij met luide stem in de tram, waarop die bijna helemaal leegloopt.

'We zijn op de hoogte van het filmpje', zegt An Van Hamme van de Brusselse vervoersmaatschappij MIVB. 'Het gaat om aanzetten tot zwartrijden, en daar kunnen we natuurlijk niet mee akkoord gaan. We gaan onderzoeken of er een juridische basis is om een klacht in te dienen. Dat is nog niet zeker, want we weten bijvoorbeeld niet of er effectief een controle was.'
Video: http://www.standaard.be/cnt/dmf20190429_04364166
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Mahalingam
Berichten: 52141
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Molenbeek....Ga niet naar Brussel: blijf thuis!

Bericht door Mahalingam »

En hier dan weer de hardleerse journalisten die zonder bescherming denken overal te kunnen werken. Nee dus voor het Noordstation.
VIDEO. Cameraploeg van RTL aangevallen aan Brussels Noordstation
De televisieploeg was in het Noordstation aanwezig om er een reportage te maken aan de bushaltes van De Lijn, nadat eerder dit weekend bekendraakte dat de chauffeurs van De Lijn niet langer willen stoppen aan het treinstation uit vrees voor ziektes, waaronder TBC en schurft.

“De ploeg was aan het filmen en een groep transmigranten heeft dat gezien en is hen beginnen lastigvallen”, zegt Audrey Dereymaeker, woordvoerster van de politie Brussel-Noord. “Eén van onze ploegen is tussengekomen om de gemoederen te bedaren. Ze hebben aan de journalisten gevraagd om hen te vergezellen naar het commissariaat om daar klacht in te dienen, maar de journalisten zeiden dat ze dat pas later zouden doen, omdat ze eerst hun werk wilden afmaken.”

Volgens de politie zijn er verschillende cameraploegen op reportage in en rond het Noordstation. “Wij zijn zelf met verschillende patrouilles op het terrein aanwezig om een oogje in het zeil te houden”, aldus nog de woordvoerster.
https://www.hln.be/nieuws/binnenland/vi ... ~a761f584/
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89711
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Molenbeek....Ga niet naar Brussel: blijf thuis!

Bericht door Ariel »

VRT-journalist: 'Als er niets verandert, dan verlaten wij Molenbeek in 2020'

'Als er niets verandert, dan zullen wij Molenbeek in 2020 verlaten'. Dat schreef VRT-journalist Riadh Bahri op sociaalnetwerksite Twitter in de hoop om van ‘zijn’ gemeente Molenbeek opnieuw een zonnige thuis te maken. 'Molenbeek is enorm vuil. Op sommige dagen is het precies een vuilnisbelt. Ik ben dat na vijf jaar al gewoon maar mijn vriend heeft mij, als nieuwe inwoner, de ogen geopend.'

Het is pas toen Niels, de vriend van Bahri, hem op de staat van Molenbeek wees, dat de frustraties opnieuw naar boven kwamen. 'Ik woon al tien jaar in Brussel, waarvan vijf jaar in Molenbeek', zegt Bahri. 'Sinds enkele maanden woont mijn vriend, een echte Hasseltenaar, bij mij. Uiteraard zag ik ook dat de straten regelmatig veranderen in een openlucht containerpark maar, geloof het of niet, na al die jaren ben je dat gewoon en zie je dat plots niet meer.'

Draadje Riadh Bahri op twitter.

Afbeelding

Tot ook bij Niels de frustraties bovenkwamen. 'Regelmatig krijg ik een berichtje van mijn vriend met “heb je dat nu weer gezien in de straat? Of heb je dat gehoord?” In het begin dacht ik: je moet niet zagen, dit is nu eenmaal Brussel. Maar dit is niet normaal: mijn gemeente is enorm vuil. Mensen gooien zomaar alles op straat omdat het wordt toegelaten. Grof huisvuil blijft wekenlang in de straten liggen en niemand doet er niets aan. Het lijkt soms echt een vuilnisbelt waarbij mensen dan ook nog eens de vuilzakken opscheuren om op zoek te gaan naar iets waardevols.'

Maar daar blijft het niet bij. Ook homoseksualiteit wordt in Molenbeek niet altijd getolereerd aldus Bahri. 'Toen ik vroeger hand in hand over straat liep met mijn lief werd ik wel eens uitgemaakt voor vuile homo. Ondertussen heb ik daarmee leren omgaan: ik uit mij op straat niet meer als homo en ik begon dat normaal te vinden. Niels vindt dat abnormaal. Het is niet juist dat je je moet verstoppen in je eigen gemeente, in je thuis.'

Pessimisme

Zal er binnenkort iets veranderen in Molenbeek? 'Ik ben pessimistisch geworden als het gaat om het gemeentebestuur of de overheid. Tegenwoordig moet je heel hard roepen op sociale media om nog iets gedaan te krijgen. Als het niet verandert dan zullen wij in 2020, we geven onszelf nog een klein jaar, Molenbeek verlaten. Zoals zovelen al deden. En ongetwijfeld zoals al degene die nog zullen volgen.'
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Molenbeek....Ga niet naar Brussel: blijf thuis!

Bericht door mercator »

Ik had enkele maanden ook het bedenkelijke genoegen even in Molenbeek te zijn. Idd is het een grote permanente vuilnisbelt. Op het voetpad lopen in een rechte lijn is niet mogelijk, het is bedekt met alle mogelijke troep die de bewoners gewoon vanuit de vensters naar beneden gooien. Je ziet er nauwelijks een blanke op straat, uitsluitend moslims en zwarten. Het leek mij nuttig mijn gereedschap uit de aktentas die ik doorgaans gebruik te halen en op te bergen in een shoppingzak van de Action.
Ach zo , het homofiele allochtone journalistje van de linkse propagandaomroep dacht dat hij wel even met zijn gelijkslachtige partner in Molenbeek zou gaan wonen gezellig als allochtoon onder de allochtonen. Hij is dus blijkbaar zo wereldvreemd om niet te weten dat zijn Marokkaanse broeders helemaal niet naar die zender van de Ongelovigen kijken maar alleen naar teevee Marokko. Voor hen is hij gewoon een vieze nicht waar de Kporan de doodstraf voor in petto heeft.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89711
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Molenbeek....Ga niet naar Brussel: blijf thuis!

Bericht door Ariel »

Kwalijke gewenning

Brussel bekeken met frisse blik

Een paar jaar geleden logeerde een Portugese studente bij ons, in Vorst. Ze vond Brussel best een aangename stad, maar één ding bleef haar verbazen: dat het vuil zo gemakkelijk getolereerd werd. En dat de inwoners het blijkbaar normaal vonden om de trottoirs vol te spuwen. We vonden dat ze overdreef. Maar toen we met haar een wandeling maakten, was het alsof we onze wijk door andere ogen zagen. En inderdaad, zowat overal lag sluikgestort vuil. Dat zagen we plots ook. Ik besefte toen dat er niets zo gemakkelijk went als iets wat je dagelijks ziet. Tenslotte kan je je niet blijven ergeren aan iets wat toch niet verandert.

Het blijft me opvallen telkens mensen die hier slechts sporadisch komen over Brussel praten: ze hebben het er altijd over hoe vuil de stad er bijligt in sommige wijken. Wie hier af en toe komt, weet niet hoe hard sommige gemeenten hun best doen om de straten proper te houden, denk ik dan. Hoe hard er geveegd en gepoetst wordt. Toch is het verkeerd om geen rekening te houden met zelfs oppervlakkige indrukken van passanten. Want zij zien soms dingen die wij niet meer zien.

Zoals een vriend die me onlangs kwam bezoeken. Hij was geschokt toen hij in het Zuidstation aankwam en er een tram wilde nemen. ‘Net of ik in Lagos was’, beschreef hij weliswaar met enige zin voor overdrijving de omgeving vwaar elke dag daklozen een optrekje maken en nadien het vuil achterlaten. Ik fiets er dagelijks voorbij en probeer er sinds die kritische opmerkingen niet aan gewoon te worden. Ik denk dan: beseffen Brusselse politici niet welke vreselijke eerste indruk buitenlanders krijgen als ze hier uit de Thalys of Eurostar stappen?

Ik moest aan die gevaarlijke gewenning denken toen ik een artikel las over VRT-journalist Riadh Bahri, die over Molenbeek vertelde in een reeks Tweets. Hij heeft daar vijf jaar geleden een huis gekocht, in die Brusselse gemeente die na de aanslagen een bijzonder slecht imago kreeg en van Donald Trump het weinig benijdenswaardige epitheton Hellhole kreeg. Maar wie in Molenbeek woont, weet snel dat er meer positiefs dan negatiefs te vertellen is over die gemeente en dat het er best aangenaam wonen is. Net zoals ik nog altijd graag in het al even chaotische Vorst woon. Bahri schrijft hierover: ‘Ik heb de gemeente altijd verdedigd door dik en dun. Toen de wereld Molenbeek uitkotste bleef ik koppig volhouden: alles komt altijd goed…, dacht ik. Tot nu.’

Zijn kijk op de omgeving werd ook door de blik van iemand van buitenaf door elkaar geschud: zijn vriend, die een tijdje geleden bij hem introk en zijn ogen niet kon geloven. Hij deed Bahri beseffen dat het niét normaal was dat de straten er zo vuil bij lagen. ‘Sindsdien ontdek ik Molenbeek opnieuw, door zijn ogen. Want wat hij ziet, zag ik niet meer.’ Mensen gooien zowat alles op de straat, vooral omdat ze weten dat ze toch niet bestraft worden, beseft Bahri nu. Matrassen, tapijten, meubels, een ijskast… voor elk wat wils. Komt daarbij nog een vaak ondraaglijke verkeersagressie en rondhangende dronkenlappen. De vriend van Bhari liet deze inzien dat het bestuur van zijn gemeente veel te weinig doet. ‘Soms moet je alleen heel erg luid roepen om gehoord te worden. Het vuil in onze straat ligt er nu al twee weken. En niemand grijpt in. Trop is te veel en te veel … Juist ja.’

Wat de doorslag lijkt te geven, is het besef dat hij niet met zijn vriend hand in hand door Molenbeek durft te lopen. Dat ze elkaars handen loslaten van zodra ze na een uitstapje in het stadscentrum in hun gemeente komen ze zijn er aan gewoon geworden; dat is misschien het ergste. Dat alles is Bahri en zijn vriend zo zwaar beginnen wegen dat ze overwegen om te verhuizen als er niets verandert.

Op zijn tweets kwamen veel reacties, ook van een schepen die beloofde de dingen aan te pakken. Beetje vreemd toch dat die daarvoor de oprisping van Bahri nodig had. Het lijkt wel dat sommige politici in Molenbeek aan heel veel dingen gewoon geworden zijn en het vuil in de straten normaal zijn gaan vinden. Vele andere Brusselaars hadden het op Twitter over gelijkaardige situaties in hun gemeente die ze beu zijn. Iemand haalt de Broken Window-theorie aan: elke tolerantie van vandalisme leidt tot meer vandalisme. Vuil trekt meer vuil aan.

Maar ik mocht zelf al meemaken dat wie het durft te hebben over kwalijke gewoontes van inwoners in een bijzonder multiculturele buurt, meteen scheef bekeken wordt door politiek correct-denkende bewindvoerders, ook al komt de kritiek van mensen die er zelf wonen en de gemeente in hun hart dragen.

Het is te hopen dat burgemeester Cathérine Moureaux de tweets van Bahri leest en niet naast zich neerlegt. Van Molenbeek een nette gemeente maken is géén onmogelijke opdracht. Maar dan zal men moeten ophouden met alleen te geloven in goedbedoelde preventieve acties. Alleen als Moureaux morgen ondubbelzinnig verklaart dat geen sluikstorten nog zal getolereerd worden en de politie opdracht geeft overtreders zwaar te beboeten, zal er iets veranderen. Maar misschien vindt zij dat het probleem zo erg niet is. Of heeft zij er een eigen kijk op. Net zoals ze de brandstichtingen door jongeren op oudejaarsavond interpreteerde als ‘feestvieringen’. Het blijft in Brussel moeilijk om het over veiligheid en vuiligheid te hebben…

Misschien zou het helpen als de burgemeester een keer gaat wandelen met Bahri en zijn vriend en probeert door hun ogen te kijken. Dan zal ze misschien zien hoe belabberd haar mooie gemeente erbij ligt. Niemand heeft er iets bij te winnen, ook de armste inwoners niet, bij de kwalijke gewenning aan de aftakeling van de publieke ruimte. Moureaux zou de uitdaging moeten durven aan te gaan om aan Bahri te beloven dat hij binnen het jaar geen reden meer zal hebben om Molenbeek te verlaten…

LUCKAS VANDER TAELEN
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Mahalingam
Berichten: 52141
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Molenbeek....Ga niet naar Brussel: blijf thuis!

Bericht door Mahalingam »

Lumineus idee: er is personeelstekort maar er zijn heel veel illegalen die niets uitvoeren. Dat kan anders. Arbeid adelt , dus als een illegaal aan het werk gaat wordt hij als beloning vanzelf Belg.
Brussel wil sans-papiers een opleiding en job geven, maar krijgt forse kritiek
Het Brusselse agentschap Actiris, de tegenhanger van de VDAB in Vlaanderen,, onderzoekt de mogelijkheid om mensen zonder papieren kunnen worden ingeschakeld op de arbeidsmarkt. Volgens woordvoerder Jan Gatz kan het een van de oplossingen zijn om knelpuntberoepen in te vullen. Hij wijst erop dat de vraag kwam van de raad van bestuur, met onder meer de werkgevers daarin vertegenwoordigd. Gatz benadrukt ook dat het nog om een onderzoek gaat.

Afgelopen vrijdag stelde het werkgelegenheidsagentschap haar plannen voor op de vergadering van de Sociaal-Economische Raad van Vlaanderen (SERV). Hun opzet is duidelijk: mensen zonder papieren die niet kunnen rekenen op asiel, vluchtelingen wiens aanvraag is afgekeurd of ingetrokken maar toch in het land blijven, buitenlandse studenten wiens verblijfsvergunning is verlopen en niet naar hun thuisland kunnen terugkeren en buitenlandse arbeiders die werkloos zijn geworden, moeten ingeschreven kunnen worden voor een jobopleiding en aan werk geholpen worden. Op die manier wil Actiris het overschot aan vacatures in knelpuntberoepen in het Brusselse Gewest oplossen. Door mensen zonder papieren toe te laten tot de arbeidsmarkt hoopt Actiris ook het zwartwerkcircuit de pas af te snijden.
En wat zijn dan wel knelpuntberoepen? De top tien:
Werfleider/ Conducteur bouw
Technicus industriële installaties
Analist ontwikkelaar ICT
Technicus productieproces en methodes
Bestuurder trekker-oplegger
Verpleegkundige
Onderhoudsmecanicien
Tekenaar-ontwerper mechanica
Calculator bouw
Technicus studiebureau bouw
https://www.vdab.be/sites/web/files/doc ... t_2019.pdf

Niet iedereen ziet het zitten. Willen de illegalen wel werken? Kunnen ze wel opgeleid worden? Hoeveel gaat dat kosten? Hoe lang gaat het duren?
Het plan van Actiris stuit alvast op grote weerstand. "We hoorden al een tijdlang hardnekkige geruchten uit Marokko dat er in België een collectieve regularisatie zat aan te komen. Nu weten we dus van waar die komen: de Brusselse politiek wil afgewezen asielzoekers via een opstapje aan papieren helpen", zegt voormalig staatssecretaris voor Asiel en Migratie Theo Francken (N-VA). "Want dat is wat er zal gebeuren: via een beroepsopleiding of een arbeidscontract kunnen mensen zonder papieren toch een verblijfsvergunning krijgen. Terwijl dat net is wat we niet meer wilden. Dit zal een immens aanzuigeffect creëren: alle illegalen die ergens in Europa in een uitzichtloze situatie zitten en horen dat ze in Brussel werk en papieren krijgen, zullen naar hier willen komen."
[...]
Onfatsoenlijk

Huidig asielminister De Block (Open Vld) kan evenmin lachen met de plannen van Actiris. Er is geen enkel overleg geweest met de minister of haar kabinet, klinkt het. "Dit komt de facto neer op een collectieve regularisatie en dan zeg ik 'not on my watch'. Ik heb de Franstalige partijen daar nog nooit over horen praten. Het is dus op zijn zachtst gezegd een vreemde en vooral onfatsoenlijke manier van werken. Dit kan niet.” Francken zit op dezelfde lijn: “Geen collectieve regularisaties, ook niet via achterpoortjes”, luidt het op twitter.

Bij Vlaams Belang zegt Brussels parlementslid Dominiek Lootens dat hij hierover een half jaar geleden al vragen stelde aan bevoegd minister Didier Gosuin en minister-president Rudi Vervoort. Die laatste zei toen dat het niet mogelijk is mensen zonder papieren op te leiden, dus dat het niet zal gebeuren. Lootens wil dat de minister-president nu klare wijn schenkt.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Molenbeek....Ga niet naar Brussel: blijf thuis!

Bericht door mercator »

Mahalingam schreef:Lumineus idee: er is personeelstekort maar er zijn heel veel illegalen die niets uitvoeren. Dat kan anders. Arbeid adelt , dus als een illegaal aan het werk gaat wordt hij als beloning vanzelf Belg.
Al dat soort linkse absurditeiten aan Brusselse en Franstalige kant zijn wraaknemingen op de rechtse verkiezingsresultaten in Vlaanderen. Sinds die 25 mei zijn er nooit zoveel zware criminelen vrijgelaten, zoveel geld uitgedeeld aan klaplopers . Nu krijgen alle Brusselse daklozen gratis water "omdat sommigen psychische moeilijkheden hebben en vergeten genoeg te drinken". Nu dit weer dus. Terwijl die illegalen helemaal niet in België willen blijven, die willen het kanaal over.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17462
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Molenbeek....Ga niet naar Brussel: blijf thuis!

Bericht door Hans v d Mortel sr »

mercator schreef:
Mahalingam schreef:Lumineus idee: er is personeelstekort maar er zijn heel veel illegalen die niets uitvoeren. Dat kan anders. Arbeid adelt , dus als een illegaal aan het werk gaat wordt hij als beloning vanzelf Belg.
Al dat soort linkse absurditeiten aan Brusselse en Franstalige kant zijn wraaknemingen op de rechtse verkiezingsresultaten in Vlaanderen. Sinds die 25 mei zijn er nooit zoveel zware criminelen vrijgelaten, zoveel geld uitgedeeld aan klaplopers . Nu krijgen alle Brusselse daklozen gratis water "omdat sommigen psychische moeilijkheden hebben en vergeten genoeg te drinken". Nu dit weer dus. Terwijl die illegalen helemaal niet in België willen blijven, die willen het kanaal over.
Wat er onberedeneerd is ingekomen, komt er ook met redeneren niet meer uit.

Het probleem in onze huidige maatschappij is, dat het volk het post marxistische systeem gedoogd als zijnde de hoeder van onze beschaving. Terwijl het linkse elite gepeupel kosten noch moeite gepaard laat gaan met het afbreken van onze maatschappij. België gaat onverschillig zijn teloorgang, die zich al jaren geleden met het binnenhalen van de moslim parasieten heeft ingezet, onbevangen tegemoet.

Om door schade en schande wijs te worden is een typisch kenmerk van links fascisme nodig. Kijk naar Duitsland onder Hitler en Mutti Merkel. Want ook de kerk (van Merkel) heeft zich linkse ideeën eigen gemaakt.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Ali Yas
Berichten: 7662
Lid geworden op: zo apr 15, 2012 3:24 pm
Contacteer:

Re: Molenbeek....Ga niet naar Brussel: blijf thuis!

Bericht door Ali Yas »

De echte vluchtelingen kunnen asiel aanvragen en onderdak krijgen.
Truth sounds like hate to those who hate truth.
Plaats reactie