Eerste 'allochtone' staatsecretaris.

Plaats reactie
sprot
Contacteer:

Eerste 'allochtone' staatsecretaris.

Bericht door sprot »

Anissa Temsamani (sp.a) is de eerste staatssecretaris van 'marokkaanse' origine ! Staatssecretaris voor Arbeidsorganisatie en Welzijn op het werk, toegevoegd aan de minister van Werkgelegenheid en Pensioenen;

Anissa TEMSAMANI
Functie : Medewerkster; Sociale economie

Geboortedatum : 27 augustus 1966

Studies : Kandidate in de Handelswetenschappen bij de Handelshogeschool ADECHO te Brussel

Werkervaring : Financieel advsieur bij AnHyp te Antwerpen van 1988 tot 1991; zelfstandige zaakvoerster van 1991 tot 1998

Verbonden aan kabinetten :

Sinds augustus 1999 : Medewerkster van de Minister van Maatschappelijke Integratie en Sociale Economie Johan Vande Lanotte

Nogmaals een bewijs dat wie op een positieve manier 'werkt' er geraakt ! Voor sommigen zal het wel weer om een 'evolué - huismakak' (favoriete term van AEL ) gaan ! En voor 'de barbues' : eat you heart up !

Alvast een dikke proficiat voor Anissa !
Soms denk ik juist,soms denk ik fout,maar ik dénk tenminste
Dubitando ad Veritatem pervenimus (Cicero)
Sapere aude!
In het 'Huis van de Vrede' is het steeds Oorlog.
sprot
Contacteer:

Reactie op het AEL Forum

Bericht door sprot »

salamoe 3alaykoem,

onlangs heb ik via verschillende informatiebronnen vernomen dat excuus-truus annisa tamsamani(sp.a) momenteel fungeert als eerste marokkaanse staatssecretaris.nogmaals bewijzen de zogenaamde "linkse" partijen van vlaanderen dat ze hun falende integratiebeleid verder doorzetten.ze hebben weer de houding van:we gaan een "ja-knikkertje" van marokkaanse origine op een belangrijke positie zetten om de echte problemen waarin de islamitische gemeenschap in verkeert te ontwijken .incha allah zal de ael via electorale succes voor veranderingen zorgen.

salamoe 3alaykoem.(moge allah swt alle veraders van de islam vernietigen)

ps:de koran is onze grondwet,de profeet vzmh is onze gids en sterven voor de glorie van allah swt in onze grootste ambitie.
Sapere aude!
In het 'Huis van de Vrede' is het steeds Oorlog.
Plaats reactie