Geert Wilders en zijn PVV

Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Geert Wilders en zijn PVV

Bericht door Pilgrim »

Geert Wilders: “De Kaagbaan”
PVVpers – 26 feb. 2021



Geert Wilders: “De cijfers tonen aan dat de integratie van niet-westerse allochtonen totaal is mislukt”
PVVpers – 26 feb. 2021



Geert Wilders: “De PVV heeft de zorg op de laatste plaats gezet”
PVVpers – 26 feb. 2021

De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Geert Wilders en zijn PVV

Bericht door Pilgrim »

Geert Wilders: “Afgelopen 10 jaar hebben VVD en CDA 750.000 niet-westerse allochtonen ons land binnengehaald”
PVVpers – 26 feb. 2021

De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Geert Wilders en zijn PVV

Bericht door Pilgrim »

Tweet Harm Beertema (PVV)

Afbeelding

“Het begint met begrip voor de ‘gekwetsten’, met toegeven, met buigen, met verontschuldigen. Het eindigt met jezelf onzichtbaar maken, je geschiedenis wissen, je eigenheid en cultuur verraden. Uit angst voor intimidatie van een minieme minderheid. Defaitisme van het ergste soort.”

(Via Twitter; Harm Beertema)
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24957
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Geert Wilders en zijn PVV

Bericht door King George »

Geert Wilders en Vickey Maeijer geven een goed optreden af. icon_thumbup.gif
#GoedemorgenNederland! Welmoed presenteert Goedemorgen Nederland vandaag samen met partijleider van de PVV @geertwilderspvv. Te gast zijn Tweede Kamerlid voor de PVV @VickyMaeijer en @voorzittermkbnl Jacco Vonhof. We zijn er tot 10 uur op
@NPO1. #WNL

Afbeelding Afbeelding
https://twitter.com/WNLVandaag/status/1 ... 4124027904
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Geert Wilders en zijn PVV

Bericht door Pilgrim »

Dáárom PVV!

Afbeelding
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Geert Wilders en zijn PVV

Bericht door Pilgrim »

Geert Wilders onthult jongensdroom
4 mrt. 2021



Business Class Geert Wilders: primeur
6 mrt. 2021

De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Geert Wilders en zijn PVV

Bericht door Pilgrim »

Wilders wil af van erf- en schenkbelasting

7 mrt. 2021

Afbeelding

De PVV wil de erf- en schenkbelasting afschaffen. De oppositiepartij wil op die manier vooral ondernemers helpen in deze economisch zware tijd, zei voorman Geert Wilders in het RTL-programma Business Class.

"Ondernemers hebben het al ontzettend moeilijk", aldus Wilders. "Zoiets als die successierechten, die gekke belastingen, schaf die af, dan doe je ook iets terug voor de ondernemers die het al zo moeilijk hebben."

Hij vindt het ook "oneerlijk" als mensen die iets schenken of erven daarover nog een keer belasting moeten betalen. "Veel mensen vinden het terecht onredelijk want ze hebben over dat geld al belasting betaald."

Hoge inkomens belasten
Veel partijen willen mensen met een hoog inkomen extra gaan belasten om de kosten van de coronacrisis te betalen. Wilders heeft daar geen probleem mee, maar wil ze tegemoet komen door afschaffing van de erf- en schenkbelasting, zei hij.

Door de coronacrisis worden veel bedrijven zwaar getroffen, omdat ze langdurig de deuren hebben moeten sluiten. Wilders vindt al langer dat het kabinet meer ruimte moet geven aan het bedrijfsleven, bijvoorbeeld door opening van de horeca.

Verkiezingsprogramma
In het verkiezingsprogramma van de PVV staat niets over afschaffen van de erf-en schenkbelasting. Ook Forum voor Democratie wil af van deze vorm van belasting. Andere partijen houden er wel aan vast.

Door de erf- en schenkbelasting vloeide er in 2019 ongeveer 1,9 miljard euro naar de schatkist.

https://www.noordhollandsdagblad.nl/cnt ... _content=/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Geert Wilders en zijn PVV

Bericht door Pilgrim »

Geert Wilders: “Dit zijn campagnetrucjes van de heer Rutte”
7 mrt 2021

De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Geert Wilders en zijn PVV

Bericht door Pilgrim »

Uit de oude doos...

Afbeelding
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Geert Wilders en zijn PVV

Bericht door Pilgrim »

Tweet van Geert

Afbeelding

Volgens een peiling van Maurice de Hond vindt een meerderheid van de Nederlanders (inclusief een meerderheid van VVD- en CDA-stemmers) dat er met de PVV moet worden onderhandeld bij de vorming van een nieuw kabinet als de PVV een van de drie grootste partijen wordt! #StemPVV

Afbeelding

Geplaatst via: E.J. Bron (via Twitter; Geert Wilders)
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Geert Wilders en zijn PVV

Bericht door Pilgrim »

Geert Wilders: Niet Rutte is de baas, maar de kiezer. Stem PVV!
10 mrt. 2021



Inbreng Geert Wilders coronadebat (10-03-2021)

De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Geert Wilders en zijn PVV

Bericht door Pilgrim »

Wilders hoopt dat Rutte bijdraait: ‘Anders gijzelt links hem straks’

Tobias den Hartog en Hans van Soest, 10-03-21

Afbeelding

Geert Wilders reikt VVD-leider Mark Rutte de hand. Hij sluit niet langer uit dat de PVV in een kabinet stapt als Rutte daar premier van is.

Zo zag de wereld van Geert Wilders er luttele maanden geleden uit: twee verkiezingsnederlagen achter de rug en zware concurrentie van Thierry Baudet op rechts. Zo ziet de wereld er nu uit voor de PVV-leider: zijn partij is de tweede in de peilingen en de concurrentie van Forum voor Democratie lijkt afgeschud.

Heeft u zich destijds zorgen gemaakt over uw toekomst?
,,Ik ben niet zo’n zorgelijk type. Ik loop hier al wat langer rond. Soms win je, soms verliest je. Vooruit, als je voor het eerst op je lazer krijgt, is dat moeilijker te relativeren. Bij de Europese verkiezingen stond aan het einde van de uitslagenavond nog een grote nul op het scherm. Het was echt geen leuke tijd. Maar ik heb hier intern gezegd: ‘Jongens, we blijven uitgaan van eigen kracht’. Niet in paniek raken. Ook niet over Baudet. Hij doet nu iets heel goed, maar niets is oneindig.”

Kiezers zien ook dat de PVV is veroordeeld tot de oppositie nu VVD en CDA niet met u in een kabinet willen.
,,Dat is echt geen gelopen koers, geloof me. Het is ondemocratisch al voor de verkiezingen een grote partij uit te sluiten. En de VVD-kiezers hebben er ook niets aan. Want Rutte levert hen daarmee uit aan de Jesse Klavers, de Lilianne Ploumens, aan de Sigrid Kaagen van deze wereld. En daarmee aan nog meer klimaatnonsens, lastenverzwaring en migratie. Om door te kunnen regeren laat Rutte zich gijzelen door links. En dan heb je straks vijf partijen nodig voor een kabinet. Dat is onwerkbaar. Dat ligt binnen twee weken op het kerkhof.”

Uw eigen minder-Marokkanenuitspraak is een sta in de weg.
,,Kom daar bij mij niet meer mee aan. Het was Mark Rutte die over Turken op de Erasmusbrug in Rotterdam ‘pleur op’ zei. Ik ben uiteindelijk vrijgesproken voor haatzaaien en discriminatie, maar veroordeeld voor groepsbelediging. Nou, ik geloof dat er twee landen in de wereld zijn waar dat strafbaar is. Dus dat zal allemaal wel meevallen. En dan zegt hij ook dat ik de rechtstaat niet serieus zou nemen. Nou, sinds de toeslagenaffaire is Rutte wel de laatste die het woord rechtstaat in de mond mag nemen.”

Rutte verwijt u dat u wegliep uit het eerste kabinet toen het moeilijk werd.
,,We zien nu in de coronacrisis waarom we toen niet konden instemmen met de bezuinigingen in de zorg die toen op tafel lagen. Er is echt een rechte lijn te trekken van toen naar nu. Het sluiten van ziekenhuizen, het tekort aan ic-plekken: allemaal de vrekkigheid van Rutte. Ik denk dat wij Nederland een dienst hebben bewezen door niet in te stemmen met de bezuinigingen die toen voorlagen.”

In uw verkiezingsprogramma schrijft u dat de drie grootste partijen na de verkiezingen hoe dan ook moeten proberen tot een kabinet te komen. Geldt dat ook als u dan met D66 moet formeren?
,,Ja. Practice what you preach. De kans dat ik eruit kom met Kaag, is klein. Maar je moet het wel proberen, dat ben je aan de kiezer verplicht.”

U zei in 2016 zelf nog: ik ga niet in een kabinet zitten als Rutte daar premier van is.
,,Dat heb ik toen gezegd, maar dat heeft u mij niet meer horen zeggen.”

Nu zegt u dat niet.
,,Dat klopt. Ik zeg nu écht: de drie grootste partijen moeten het met elkaar proberen. Het zou hypocriet zijn als ik dan mensen zou gaan uitsluiten.”
Peiling
Hoewel de VVD heeft gezegd dat het niet met de PVV in een volgend kabinet wil, zouden VVD-kiezers daar anders over denken. Volgens Maurice de Hond vindt 58 procent van de VVD’ers dat áls de PVV op 17 maart een van de drie grootste partijen wordt, er een poging moet worden gedaan om met de partij te onderhandelen over een nieuw kabinet. Bij CDA-kiezers zou het om 50 procent gaan. Die partij scheurde in 2010 bijna uiteen na samenwerking met Wilders.
U zei onlangs dat u nog wel tien jaar Tweede Kamerlid wil blijven.
,,Het liefste word ik premier. Maar als VVD de grootste wordt en wij komen in een kabinet, blijf ik in de Tweede Kamer. Over tien jaar zullen ze mij hier nog weg moeten jagen.”

U doet enorme beloftes: miljarden voor de zorg, voor onderwijs, voor veiligheid, u wilt een lagere energierekening, lagere huren. Hoe gaat u dat allemaal betalen?
,,We hebben ons programma niet laten doorrekenen door het CPB, omdat we in het verleden reële verzoeken hebben gedaan voor berekeningen, maar toen kregen we nul op rekest. Maar de basislijn nu is voor ons dat we bijvoorbeeld ontwikkelingswerk schrappen, de migratie stoppen en onzinnige binnenlanduitgaven aan het klimaat en tal van subsidies schrappen.”

Met het schrappen van ontwikkelingshulp kunt u maar een fractie van uw plannen betalen.
,,We hebben niet met een liniaal de uitgaven naast de inkomsten gelegd, maar als je schrapt wat we aan migratie uitgeven, houden we nóg over. Er ligt nu een rapport dat de instroom van migranten sinds 1995 al 400 miljard euro heeft gekost. We hebben sinds Rutte aan de macht is al 100.000 woningen aan statushouders gegeven. Dat is groter dan het tekort dat er momenteel is aan sociale huurwoningen.”

U wilt een minister voor de-islamisering. Wat gaat die precies doen?
,,Die gaat de immigratie beperken en de remigratie bevorderen. Nu al pakken we terroristen met een dubbele nationaliteit het paspoort af en zetten die uit. Dat willen we ook met mensen die een geweldsmisdrijf plegen. En de-islamisering is het terugdringen van de islam, een vrijheidsbeperkende ideologie.”

Kunnen moslims hun geloof dan niet aanhangen?
,,Zeker. Thuis. Ik wil die ideologie wel uit het publieke domein verdrijven.”

Dit ministerie zou dan korans gaan verbieden en moskeeën sluiten?
,,Ja, hoewel we korans niet uit huizen gaan halen, maar het drukken, distribueren en verkopen van de koran wordt wel verboden.”

We hebben ongeveer een miljoen moslims in ons land. Die voelen zich door uw plannen bedreigd.
,,Ik bedreig helemaal niemand. Ik weet hoe dat is, ik krijg tientallen bedreigingen per dag. Maar het is mijn recht en plicht te waarschuwen voor een gevaarlijke, totalitaire ideologie. Een ideologie waar je geen afstand van kunt nemen zonder in de problemen te komen. Het merendeel van de moslims is goddank vreedzaam, maar zeventig procent zei in een onderzoek de shariawetten boven onze eigen wetten te plaatsen. We hebben daar gewoon een groot probleem.”

Iets anders. U wilt heel veel huizen bouwen maar niets doen aan de stikstofuitstoot. De rechter zet nu al weer een streep door allerlei plannen om die uitstoot.
,,Daarom moeten we van al die verdragen af die ons dwingen allerlei zeldzame plantjes te beschermen. Ja, stikstof zorgt ervoor dat we andere vegetatie krijgen: andere planten, andere diersoorten. Maar dat hoort bij de natuur.”

Het leidt vooral tot heel veel brandnetels.
,,Nederland is echt niet veranderd in één groot brandnetelveld. Het leidt ook tot andere bomen. De rechter kijkt nu mee bij iedere meter weg die we aanleggen. Knettergek zijn we! Dan weer is het de korenwolf, of hoe heet dat beest dat in de weg zit. Nu is het weer een zeldzaam plantje dat dreigt te verdwijnen... Houd toch op! Bouwen moeten we. We zijn hier roomser dan de paus. Ook met die waanzin dat we van het gas af zouden moeten, terwijl ze in Duitsland premies uitdelen als je je daar aan laat sluiten aan het gas. Er staan nota bene bruinkoolcentrales. Echt, onze invloed op het klimaat als mens is al klein, laat staan van Nederland.”

U wilt niet van het gas af, maar…
,,...Zeker! Het kost 40 duizend euro per woning en in wijken waar ze huizen van het gas afhalen, zitten mensen in de kou! We moeten wel van het Groningse gas af, maar er is nog genoeg in Engeland, in Noorwegen en ja, in Rusland.”

Noors gas ligt minder gevoelig dan Russisch gas.
,,Ik zie geen enkel probleem, als wij, net als Duitsland, gewoon een goede deal sluiten met Rusland. Ik heb ook geen moeite met dat Spoetnikvaccin, als dat wordt goedgekeurd. Ik zie geen probleem.”

Het probleem zou kunnen zijn dat we ons afhankelijk maken van Rusland en zij de gaskraan dicht kunnen draaien als we in conflict komen.
,,Wij zijn geen Wit-Rusland, waar dat is gebeurd. Poetin heeft niet de ambitie om Nederland, zoals Wit-Rusland, onder invloedssfeer van Rusland te brengen. We moeten ons ook niet helemaal afhankelijk maken van alleen Russisch gas. Het is precies omgedraaid: wij gaan gas kopen van hem, dus Poetin is dan afhankelijk van ons.”

Iets anders. PVV-Kamerlid Dion Graus ligt onder vuur, omdat hij zijn toenmalige vrouw, ook een medewerker van uw partij, zou hebben gedwongen tot seks met andere mannen.
,,Ik ga daar niet zoveel over zeggen. Die zaak is aan het Openbaar Ministerie. Hij heeft mij gezegd dat het niet klopt. En ik heb nog geen bewijs gezien.”

Maar zegt de medewerkster dat ook?
,,Zij heeft mij een mail gestuurd waarin ze zegt dat ze niets met de berichtgeving van NRC over die zaak te maken heeft. Ik moet op de juridische feiten afgaan en het laatste is dat Dion en zij een tijd geleden aangifte tegen elkaar hebben gedaan, maar die weer hebben ingetrokken.”

https://www.ad.nl/dossier-de-lijsttrekk ... %2Ft.co%2F
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89722
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Geert Wilders en zijn PVV

Bericht door Ariel »

King George schreef:
zo mar 14, 2021 2:27 pm
Wie heeft er gisteren het Debat van het Zuiden gevolgd?
Ik moet tot mijn schande zeggen dat ik dit jaar nog geen verkiezings dabat gezien heb. Soms kijk in wat flarden op internet.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Geert Wilders en zijn PVV

Bericht door Pilgrim »

Geert Wilders bij Radio1 maandag 15 maart 2021
15 mrt. 2021



Geert Wilders livestream NOS-Facebook over de verkiezingen 15.03.2021
15 mrt. 2021

De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89722
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Geert Wilders en zijn PVV

Bericht door Ariel »

Verhalen achter het nieuws
Jikkenien (57): Dáárom stem ik op... de PVV’

We tellen af tot de verkiezingen. Om inzicht te krijgen in wat anderen beweegt om te stemmen op hun voorkeurspartij, spreken we elke dag een vrouw die vertelt waarom ze op welke partij stemt. Vandaag Jikkenien Deerenberg (57, werkte voorheen als secretaresse maar is nu afgekeurd doordat ze de ziekte van Crohn heeft). Jikkenien stemt op de PVV.

„In 2016 ben ik mishandeld door een Nederlands-Marokkaans meisje. Ik sprak haar erop aan dat ze de verkeerde ingang nam in een volle tram. Ze heeft me aangevallen en mijn gezicht opengekrabd. Omdat het me duidelijk werd dat we in Nederland een probleem hebben met integratie, heb ik toen Geert Wilders een brief gestuurd dat ik op hem zou gaan stemmen. Uiteindelijk is het meisje gestraft, ze moest mij een excuusbrief schrijven en een schadevergoeding betalen.

Asielopvang in de regio
Begrijp me niet verkeerd, ik heb geen problemen met mensen die niet in Nederland zijn geboren en getogen. Mijn ex-partner is geboren moslim en kwam uit Kosovo. Ik heb ook een huishoudelijke hulp uit Eritrea vanuit een thuiszorgorganisatie voor statushouders, en dat gaat heel goed. We hebben een hele vriendschappelijke band opgebouwd en ik help haar veel met bijvoorbeeld gemeentelijke aanvragen.

Maar toch zie ik dat integratie vaak stroef verloopt. Ik ben voor asielopvang, maar het liefst in de eigen regio. Op die manier zijn de cultuurverschillen tussen het gastland en de immigrant minder groot en zal de integratie makkelijker gaan.

Ook vind ik het goed dat deze partij meer geld naar de zorg wil en bijvoorbeeld de salarissen wil verhogen en de administratielast wil verlagen. Ik merk ook bij de wijkverpleging van mijn dementerende moeder dat zij ontzettend veel tijd kwijt zijn met de administratie. Dat moet echt minder.

Verder vind ik, net als de PVV, dat de avondklok er zo snel mogelijk af moet. Ik houd me goed aan de coronamaatregelen, maar voor jongeren vind ik het verschrikkelijk. Ik vind het zo sneu voor deze generatie, zij moeten meer vrijheid krijgen.

In 2017 stemde ik ook op de PVV. Dat was de eerste keer, voorheen stemde ik op D66. Maar na mijn mishandeling werd ik uitgenodigd door Geert Wilders voor een gesprek in Den Haag. Ik heb toen een half uur met hem gesproken en hij was oprecht belangstellend. Ik ga daarom op hem stemmen. Ook heb ik er veel respect voor dat hij, ondanks dat hij zijn eigen vrijheid heeft moeten opgeven, blijft strijden voor onze vrijheid.”
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Geert Wilders en zijn PVV

Bericht door Pilgrim »

Tweet van Geert

Afbeelding

Geweldig! PVV nu 2e partij geworden op Urk én in Oss! En grootste partij in Emmen, Kerkrade, Rucphen, Edam-Volendam, Landgraaf, Pekela, Brunssum, Roerdalen, Echt-Susteren, Heerlen, Stein, Westerwolde en Stadskanaal. #PVV #Wilders

Geplaatst via: E.J. Bron (via Twitter; Geert Wilders)
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Geert Wilders en zijn PVV

Bericht door Pilgrim »

Waarom een Serviër altijd de PVV steunde

De grootste schuldigen voor de islamisering van Nederland zijn autochtone Nederlanders die niet op PVV hebben gestemd. Zij hebben Nederland verraden. Ze lieten het land islamiseren. En de enige partij die ertegen vecht is de PVV. Joden zijn de meeste PVV-partijkiezers,omdat ze het beste weten wat de vreselijke islam is. PVV-partij krijgt ook veel stemmen van moslimburgers (die de islam verwierpen), die heel goed weten wat de islam is. Bij de Kamerverkiezingen van 2012 koos volgens het nationaal Kiezersonderzoek 11,8 procent van niet-Westerse allochtone Nederlanders stemmers voor de PVV (en 10,3 procent van de autochtone Nederlanders die stemden). Onder Antillianen is de PVV favoriet en onder Surinamers is het de op twee na grootste partij, zo laat de EtnoBarometer zien. Volgens onderzoeksbureau Kantar TNS, onder Antillianen is de PVV de eerste partij, bij Surinamers de tweede partij, bij Turken de derde partij, bij Marokkanen de vierde partij. Hier moet ook worden benoemd dat 90% Serven en Kroaten stemmen voor de PVV, omdat ze ook zeer goed weten wat de islam is... [...]

https://zlj13051967.wordpress.com/2021/ ... vv-partij/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Maarten
Berichten: 975
Lid geworden op: di mar 21, 2017 3:00 pm
Locatie: Twente

Re: Geert Wilders en zijn PVV

Bericht door Maarten »

Ik kende die site nog niet, BAlkan Chronicles...Dank voor de link Pilgrim, erg leerzaam icon_thumbup.gif
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Geert Wilders en zijn PVV

Bericht door Pilgrim »

Maarten schreef:
zo mar 21, 2021 9:42 am
Ik kende die site nog niet, BAlkan Chronicles...Dank voor de link Pilgrim, erg leerzaam icon_thumbup.gif
Het was helaas zijn laatste artikel. Hij is ontmoedigd!
Spoiler! :
Dit is mijn laatste artikel in deze blog (er zijn nog in het archief bijna 500 artikelen), omdat het niet meer waard is om te schrijven en praten (merendeel autochtone Nederlanders gelooft nog steeds in linkse propaganda, dan in feiten - ze worden nooit volwassen). Dit probleem in Europa (islamisering) zal waarschijnlijk worden opgelost helaas met geweld (mensen zullen massaal de straat op gaan en de overheid verjagen), niet met verkiezingen die altijd opgezet zijn. En het corona circus zal dit proces waarschijnlijk versnellen.
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Geert Wilders en zijn PVV

Bericht door Pilgrim »

Toeval of Verlichting?

Afbeelding

Op bovenstaande kaart is te zien dat zich in Zuidoost-Drente bij Emmen en in Zuidoost-Groningen de meeste PVV-aanhangers bevinden. Waarom vooral daar? Na enig onderzoek bleek dat precies in het midden van dit PVV-gebied ook het grootste AZC van Nederland, in Ter Apel, is gevestigd. Is het slechts puur toeval of hebben de linkse positiefdenkers daar zoveel ellende met de ondankbare gelukzoekers meegemaakt dat hun ogen open zijn gegaan?

Door: “Roy Fernsby”

https://ejbron.wordpress.com/2021/03/20 ... rlichting/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Geert Wilders en zijn PVV

Bericht door Pilgrim »

Tweet van Geert...

Afbeelding

Moslimbroederschap. Verboden in Egypte. Maar in Nederland op het pluche.

#StopIslam #PVV #Wilders

Geplaatst via: E.J. Bron (via Twitter; Geert Wilders)
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Geert Wilders en zijn PVV

Bericht door Pilgrim »

"Woke cultuur is een gevaar" - Binnenhof Report met Harm Beertema (PVV)
Ongehoord Nederland - 23 mrt. 2021

De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Geert Wilders en zijn PVV

Bericht door Pilgrim »

Tweet van Geert...

Afbeelding

Aboutaleb op zijn wenken bediend: geen avondklok tijdens de #Ramadan. Dat Nederlanders al twee maanden vanaf negen uur in de avond zitten opgesloten interesseert ze allemaal niks, maar Rutte buigt nu als een knipmes voor de ramadan, want de islam is de baas in Nederland.

Lees hier het artikel van de NOS

Geplaatst via: E.J. Bron (via Twitter; Geert Wilders)
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Geert Wilders en zijn PVV

Bericht door Pilgrim »

Tweet van Geert

Afbeelding

Ramadan-Rutte. Wie gelooft hem nog?

Geplaatst via: E.J. Bron (via Twitter; Geert Wilders)
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Geert Wilders en zijn PVV

Bericht door Pilgrim »

Naamwijziging PVV

Geplaatst op 24 maart 2021

Afbeelding

Nu de PVV in de Tweede Kamer op de derde plaats is beland i.p.v. dat ze de grootste partij werd, kan ze misschien een en ander heroverwegen. De winst die D66 behaalde door de toename van de moslimbevolking kan Wilders uiteraard niets aan doen. En D66 mag zeker op de tafel dansen en feesten over hoe Nederlanders straks onder de sharia zullen leven, maar Wilders mag ook meer gas geven en proberen Nederland alsnog uit de klauwen van de moslimreetlikkers te redden. Een van deze stappen kan een naamwijziging zijn.

PVV staat voor Partij voor de Vrijheid; een concept dat niet velen boeit. Nederland is immers een heel vrije land, en wij genieten van ongekende vrijheden. De naam PVV zou over 50 jaar veel meer betekenen wanneer wij die vrijheden kwijt zijn geraakt. Maar voorlopig staat niemand daar bij stil. Wat wel iedereen boeit, is veiligheid. Heel Nederland voelt zich niet meer veilig. En dat is waar de PVV zich meer op zou moeten richten. Daarom het voorstel dat de PVV haar afkorting PVV wel aanhoudt, maar de uitwerking daarvan wijzigt naar Partij voor Veiligheid en Vrijheid. Dit voorstel wordt ook toegevoegd aan het boek “Hier Rust Nederland”.

Door: “Roy Fernsby”

https://ejbron.wordpress.com/2021/03/24 ... iging-pvv/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Plaats reactie