Is Nederland nog veilig ?

Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: 'Nederland is veiliger'

Bericht door Monique »

Scarlatti schreef:Kom maar hierheen anders hoor Moniekje, kun je in het groene huisje je verblijf maken, bijna nèt zo mooi als jouw omgeving :wink:
Nou, hoe leuk ik België ook vindt, ik denk niet dat je daar wel aan die achterlijkheid ontkomt.
meid, toen ik nog in jouw omgeving woonde stond die Donderberg al als 'ongunstig' bekend... wat een ellende is t toch... was ik me notabene nog wel ah oriënteren op : http://www.maasplassengarantie.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
ach... laten we 2012 maar eerst eens afwachten al zou ik blij zijn als vele moslieten naar simsalabim gingen...
Als ik jou was zou ik eerst even aan die mensen vragen wat er nu precies gaat gebeuren met de maasplassen; rijkswaterstraat en de gemeente willen/gaan de maasplassen helemaal anders laten lopen. Wanneer de plannen zoals ze nu liggen doorgaan zal bv mijn werkplek onder water komen staan.
Amorele atheistische nitwit
Gebruikersavatar
Scarlatti
Berichten: 5268
Lid geworden op: vr mei 09, 2008 10:12 pm

Re: 'Nederland is veiliger'

Bericht door Scarlatti »

ahhh kijk eens aan, alweer adders onder t gras waar niets over gezegd wordt tegen eventuele 'kopers' Moniekje ik blijf gewoon hier zitten, zal iig ook eens even december 2012 afwachten
ik moet alleen iemand vinden die het 'zware werk' zoals gras maaien gaat doen want ik ben een week geleden 'door mijn rug' gegaan, maar ècht! Tot op heden geen kopvod te bespeuren in dit lieflijke dorpje....

jouw wèrkplek onder water meid?? Oeii!! Gauw verkassen dus!
Islam=LEVENSBEDREIGEND

'LOQUENDI LIBERTATEM CUSTODIAMUS'
Laten wij waken over de vrijheid van het spreken... (Pim Fortuyn 1948-2002)
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: 'Nederland is veiliger'

Bericht door Ariel »

Nederland is veiliger, maar je moet geen grote groep laffe Marokkaanse honden tegen komen, want dan eindig je na een dagje strand in het ziekenhuis.
Groep slaat jongen (17) bewusteloos

MAARN - De politie in het district Eemland-Zuid is op zoek naar de daders van een ernstige mishandeling. Een 17-jarige jongen is op tweede paasdag door een grote groep Marokkaanse jongeren bewusteloos geslagen op het strand van het Henschotermeer bij Maarn.

De mbo-scholier uit Renswoude werd bewusteloos door de groep achtergelaten met een gebroken neus, twee blauwe ogen en een aantal losse tanden, dat meldt AD/UN.

Samen met vrienden was het slachtoffer aan het voetballen toen het verkeerd ging. "De bal kwam per ongeluk terecht bij een paar Marokkaanse jochies van een jaar of twaalf. Ze hadden een grote mond, maar we besteedden er verder geen aandacht aan."

De jongen bleef samen met een paar achter aan het eind van de middag, terwijl de meeste van zijn vrienden vertrekken. Hij zag dat opgeschoten jongeren zijn zus belaagden, stapte erop af en zei dat ze haar met rust moesten laten. "Plotseling stonden er dertig mannen om me heen. Wij waren met zijn achten, dus dan maak je niet veel meer klaar", zegt hij tegen het AD.

De jongeren werden op de parkeerplaats weer bedreigd door "op dat moment een man of vijftig. Allemaal buitenlandse jongens, om het zo maar te noemen. Beveiliging of politie heb ik niet gezien."

http://www.telegraaf.nl/binnenland/9703 ... buitenland" onclick="window.open(this.href);return false;
Eén of andere lullo uit Helmond vindt dat dit soort aanvallen de schuld van Geert Wilders is. :?
Hoe groter de PVV wordt, hoe meer dat we dit soort excessen krijgen lijkt het wel, dus Geert bedankt!
flipse, Helmond
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Nederland is veiliger zonder Marokkaans islamitisch tuig.

Bericht door hans van de mortel »

Vroeger vochten buurtgroepen tegen andere buurtgroepen. Dat werd meestal van tevoren afgesproken. Gelijke monniken, gelijke kappen. Het is ONZE beschaving genoegzaam bekend dat telkenmale een grote laffe meerderheid van Marokkaanse onopgevoede islamitische herkomst - vanuit een niet meer te stuiten minderwaardigheidscomplex, afgunst en leeghoofdigheid - zijn woordgebrek en onaangepast gedrag, compenseert met kenmerkend Mohammed-geweld. Een Marokkaans joch met de islamitische paplepel grootgebracht zal geen enkel risico lopen om door een door Hollandse ouders opgevoede knaap te schande worden gezet. Het zal je kind maar wezen die door zo'n horde primitieve aan Mohammed gerelateerde woestijn barbaren volledig in elkaar is geslagen. En neem maar van mij aan dat die Marokkaanse ouders daar geen enkel probleem mee hebben. Ze halen hun schouders op en zeggen in vloeiend Arabisch: "Het was de wil van Allah." Conclusie?

Islam past niet bij ONZE kennisbeschaving :drool:
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: 'Nederland is veiliger'

Bericht door Monique »

Amorele atheistische nitwit
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: 'Nederland is veiliger'

Bericht door Monique »

Monique schreef:Bij mij om de hoek.
Ik heb niets gemerkt...maar ja.... nu zijn sirenes daar dagelijkse kost..ik hoor ze niet eens meer.
De huizen op de foto kwamen me bekend voor.

Eerst was de ellende aan de andere kant van de wijk en was het hier heel rustig.
Het is in de relationele sfeer, ik hoop dus maar dat dit een ECHT "incident" is en geen gewoonte gaat worden.
Man gedood door steekpartij in Roermond

ROERMOND - Door een steekincident in de wijk de Donderberg in Roermond is dinsdagavond een 23-jarige man uit die plaats om het leven gekomen. Het zou gaan om een uit de hand gelopen ruzie in de relationele sfeer, meldde de politie.
Steekpartij in Roermond Fotoserie
De politie heeft in verband hiermee een verdachte aangehouden, een 32-jarige inwoner van Roermond.

Deze zou het slachtoffer rond 20.45 uur bij of in een woning aan de Bachstraat in Roermond met een mes ernstig verwond hebben. Het slachtoffer werd naar het ziekenhuis gebracht, waar hij overleed.

http://www.nu.nl/binnenland/2506855/man ... rmond.html
Nou, de stille tocht voor het slachtoffer komt net voorbij..enne....het is duidelijk wat het slachtoffer was..... er lopen alleen maar hoofddoeken, bontkraagjes, mannen in jurken en wat donkerder gekleurde nieuwe-nederlanders voorbij.

Gisteren zat er een briefje in de bus met de vraag of de bewoners zo vriendelijk willen zijn de auto elders te parkeren uit respect voor het slachtoffer........ zie ik zo bleek?
Amorele atheistische nitwit
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: 'Nederland is veiliger'

Bericht door Ariel »

Wat dat betreft integreren allochtonen geweldig goed. Het fenomeen stille tocht was snel ingeburgerd bij ze.
Je hoort niet anders.
Gisteren zat er een briefje in de bus met de vraag of de bewoners zo vriendelijk willen zijn de auto elders te parkeren uit respect voor het slachtoffer........ zie ik zo bleek?
:sly: Ze hadden ook kunnen vragen om voor het slachtoffer de vlag halfstok uit te hangen.

Waardige stille tocht Roermond

Zo'n 300 vrienden, familieleden en buurtgenoten hebben in de Roermondse componistenbuurt afscheid genomen van de afgelopen woensdag (4-5) in de Bachstraat vermoorde Hessam Lajevardi (23). De Iranese automonteur werd neergestoken door de 32-jarige ex-vriend van zijn nieuwe vriendin in wat door de politie wordt omschreven als een ruzie in de relationele sfeer.
Het slachtoffer overleed bij de woning van zijn vriendin. De verdachte werd dezelfde avond aangehouden en zit in voorarrest.

In de stille tocht liepen burgemeester Henk van Beers van Roermond en drie wethouders mee, te weten Raja Moussaoui, Vincent Zwijnenberg en Wim Kemp. Ook waren enkele gemeenteraadsleden aanwezig. Van Beers prees de aanwezigen voor de waardige manier waarop zij afscheid namen van Hessam Lajevardi.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: 'Nederland is veiliger'

Bericht door Monique »

Waardige stille tocht Roermond
Nou, zo waardig was het niet hoor.
Er werd flink wat gegniffeld en gelachen.
Amorele atheistische nitwit
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: 'Nederland is veiliger'

Bericht door Ariel »

'Slachtoffer beledigde Allah'


Een 24-jarige man uit Tilburg is vandaag veroordeeld tot vijftien jaar celstraf voor moord op een 38-jarige huisgenoot. Hij sneed hem met een mes de keel door.

Het motief voor de moord in mei vorig jaar blijft volgens de rechtbank Breda onduidelijk. De man heeft namelijk verschillende verklaringen afgelegd. Eerst zei hij gek te zijn geworden door de harde muziek die het slachtoffer draaide. In een andere verklaring vertelde hij dat hij tijdens het lezen van de Koran opdracht van Allah kreeg om de huisgenoot te bekeren. Toen het slachtoffer Allah beledigde sneed hij hem de keel door.

Bij onderzoek door deskundigen kwamen gedragsproblemen aan het licht, maar geen psychische stoornis. De rechtbank gaat er daarom van uit dat de Tilburger volledig toerekeningsvatbaar was.

De officier van justitie had een levenslange gevangenisstraf geëist omdat de man volgens hem op basis van geloofsovertuiging handelde. Dat achtte de rechtbank echter niet bewezen. Daardoor is niet vast te stellen hoe groot de kans op herhaling is. Het gaat namelijk om een enkelvoudige moord die is gepleegd door iemand zonder strafblad.

http://www.powned.tv/nieuws/binnenland/ ... allah.html" onclick="window.open(this.href);return false;
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: 'Nederland is veiliger'

Bericht door Pilgrim »

Daardoor is niet vast te stellen hoe groot de kans op herhaling is.
Bij moslims is er altijd kans op herhaling! :crying:
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: 'Nederland is veiliger'

Bericht door mercator »

Moslims zijn blijkbaar constant ontoerekeningsvatbaar.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Nederland was veiliger. Maar dat is lang geleden.

Bericht door hans van de mortel »

mercator schreef:Moslims zijn blijkbaar constant ontoerekeningsvatbaar.
Moslims zijn anders. Dankzij de multicul-waanzin zorgt dit anderszijn voor onoverkomelijke problemen met de toerekeningsvatbaarheid van de gedestabiliseerde samenleving. Het is buigen of barsten. Gelukkig weten we hoe hier de politieke verhoudingen in elkaar steken.

Gaat u maar rustig slapen, er is schijnbaar niets aan de hand.

Gewoon een kwestie van aanpassen. Onze tolerantie aan de intolerantie van islam. Wie liegen zich in de ruimte? Zij die de historische Mohammed als de meest vredelievende paus op aarde beminnen en zij (linkse intellectuele Gutmenschen) die deze hysterische heidense sekte, besmeurd met walgelijke rituelen, ondersteunen.
:drool:
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Mahalingam
Berichten: 52064
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: 'Nederland is veiliger'

Bericht door Mahalingam »

Gaat u maar rustig winkelen, er is schijnbaar niets aan de hand.
In Roermond staan ze momenteel wel op scherp. Een achtergelaten koffertje heeft tot gevolg dat het hele circus op gang komt. Het zal allemaal wel volgens vastgelegde protocollen moeten. Het lijkt wel of die regels dan de economische schade maximaliseren.
Jongen (14) opgepakt om verdacht koffertje
De politie heeft een 14-jarige jongen uit Roermond aangehouden die heeft bekend eerder die dag een koffertje geplaatst te hebben tegen een winkelpand aan de Neerstraat in zijn woonplaats. Dat leidde tot de ontruiming van de winkelstraat en het naburige overdekte winkelcentrum Roercenter.
Het Explosieven Opruimings Commando Defensie werd erbij gehaald. Bij de politie meldde zich een getuige die gezien had dat de jongen het platenkoffertje daar vlak na vijf uur vanmiddag had neergezet.
Aan de hand van het signalement kon de politie de jongen aanhouden. De politie voelt de jongen woensdagavond aan de tand of hij het koffertje met lp's daar expres heeft neergezet.
De winkelstraat werd rond half tien vanavond weer vrijgegeven door de politie. (ANP)
http://www.ad.nl/ad/nl/1000/Nieuws/arti ... rtje.dhtml
Nog een geluk dat er binnen de gevarenzone geen bejaardentehuizen, ziekenhuizen of scholen waren die ontruimd moesten worden.
Gelukkig voor die jongen dat hij alleen maar aan de tand gevoeld wordt. Er zijn landen waar je dan daarna een tand mist. Ik hoop dat die zijn onschuld kan bewijzen; vergeetachtigheid aanvoert als reden. Doen regenten ook als ze een Zwarte Piet toegespeeld krijgen.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Mahalingam
Berichten: 52064
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: 'Nederland is veiliger'

Bericht door Mahalingam »

En weer is Nederland veiliger. Dankzij dapper optreden van onze veiligheidsdiensten.
Een Delftse student heeft voor de nodige onrust gezorgd. De jongen, die verkleed was als Romein, werd aangezien voor een terrorist met bomgordel.
De politie Haaglanden sloeg groot alarm en schakelde uit voorzorg de politie Rotterdam-Rijnmond in. Omdat de jongen op de fiets zat werd er in de gaten gehouden of hij op weg was naar Rotterdam om een aanslag te plegen.
Maar wat bleek: de student was op weg naar een studentenfeestje.
http://www.powned.tv/nieuws/binnenland/ ... rrori.html
Het geeft wel aan dat het alarmniveau nu hoog is.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Nederland is veiliger zonder Allah!

Bericht door hans van de mortel »

Veiliger? laten we een voorbeeld nemen aan al die islamitische landen. Daar is het pas veilig. Vanwege hun meest doortastende dienst: de Godsdienstpolitie. Geen geweld, haast nooit opstandjes tegen het gezag van Allah. Allah doet immers wat hij wil. Dus de bestaande wetgeving is goedgekeurd door Allah himself. Nou, daarom zijn er ook geen relletjes, protesten of hysterische uitingen om de door allah ingestelde autoriteiten te vervangen door democratie. Wat heeft Allah als de grootste knecht van de histosche viespeuk en sadist Mohammed nu met democratie? Niks toch?

Al die rellen in die islamitische landen is toch EEN GROOT BREVET VAN ONVERMOGEN! Het onvermogen om de door godsdienstwaan gedreven huichelarij om te zetten in een onvervalst vertrouwen in hun stuk ongeluk Allah.

Moslims zijn parasiterende door godsdienstwaanzin misvormde geesten die de kijk op de werkelijkheid allang uit het oog hebben verloren. Het is niet voor niets dat elke keer op vrijdag na het traditionele middaggebed en het bezoek aan de moskee overal in de straten de pleuris uitbreekt. Niet zo verwonderlijk. ONZE kennisbeschaving kent islam niet anders dan een bende van agressieve onruststokers en top huichelaars die elke keer maar weer zeggen dat Allah akbar is en homo's van de daken gegooid moeten worden, maar in werkelijkheid allang de hoop hebben opgegeven dat die miserabele misslukte knecht van Mohammed ooit nog iets van waarde voor hen zou kunnen betekenen. Nooit, nooit heeft islam in commissie van elkaar wantrouwende islamitische landen Iets kunnen klaarmaken tegenover dat piepkleine joodse stipje op de kaart: Israël. De geestelijke waarde en kracht van de Arabisch sprekende moslim, aangemoedigd door de kreet Allah akbar, staat al jaren lang op een laag pitje in afwachting van het eeuwige onblusbare hellevuur van Allah na hun dood. Dat zij democratie in de plaats willen stellen van hun hoop op Allah zal niks veranderen aan hun miserabele leven. Hoop deed leven.

Allah is in ONZE kennisbeschaving al ruim 1400 jaar dood geboren. Dat verklaart het succes van ONZE kennisbeschaving. Als de moslim dat nu maar eens wilde begrijpen.
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Mahalingam
Berichten: 52064
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: 'Nederland is veiliger'

Bericht door Mahalingam »

En nu maar raden: Hoe zag de verdachte Delftse student er uit?

Afbeelding
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Re: 'Nederland is veiliger'

Bericht door H.Numan »

Het was dat eigendom de meneer aan de rechterkant met die lantaarn in z'n hand. :wink2:
(dat is namelijk een slaaf)
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Nederland is veiliger zonder godsdienstwaanzinnige moslims

Bericht door hans van de mortel »

H.Numan schreef:Het was dat eigendom de meneer aan de rechterkant met die lantaarn in z'n hand. :wink2:
(dat is namelijk een slaaf)
Fout! Het ging om een romein verkleed als terrorist. Of andersom. Terrorisme wordt meestal direct gekoppeld aan godsdienstwaanzinnige ontspoorde personen: mohammedanen. En dan heb ik het natuurlijk over de fundamentalistische soort in het bijzonder. Zoals de Jehovah's Getuige die gekleed is met stropdas (alle JG's zijn dus fundamentalisten, maar geen geweldplegers. Dit is geen grap.) Figuur derde van links dus. Daar kreeg de politie de zenuwen van. Ik niet. Want de historische romein zag er een stuk appetijtelijker uit dan de hedendaagse terroristische Allah-dwaas uit de zandbak van Mekka, het rovershol van islam.
:drool:
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Re: 'Nederland is veiliger'

Bericht door H.Numan »

Sorry Hans,

Romeinen verkleden zich niet als terroristen, en terroristen niet als Romeinen. Romeinen bestonden wel degelijk, maar terroristen nog niet. :wink2:
Er waren niet zo gek veel terroristen in die tijd. Meestal waren dat media geile manen, zoals we dat nu zouden omschrijven.
Die gingen namelijk optreden in het Flavisch Amfitheater.
Lijkt wel mohammedaans... er waren 3 keuze mogelijkheden:
  1. ad bestias - Optreden in "heeft u mijn Marmotje Bengaalse Tijger gezien?" maar dan toch iets anders dan de PvdD kan waarderen.
  2. ad gladius - Op een creatieve manier onthalst worden. Als je geluk had kreeg je een [bot] Zwitsers zakmesje, om je te verdedigen tegen een gladiator met een zwaard. Osama zou - gesteld dat hij ad gladius zou krijgen - waarschijnlijk een [botte] boxcutter krijgen tegenover twee gladiatoren. Romeinen hielden wel van een geintje.
  3. ad ludus - De kans op superster te worden. Gladiator dus. Gemiddelde houdbaarheid: 1-3 jaar.

Het verschil tussen ad gladius en ad ludus is dat de eerste groep hoe dan ook de doodstraf kreeg. Als ze onwaarschijnlijkerwijze met dat botte mesje wonnen kregen ze gewoon nog een tegenstander. Maar dan een betere met een groter zwaard en een schild. Bij ad ludus had je kans om na vijf jaar vrij gelaten te worden. Als je zo lang in leven wist te blijven.

Wat veel mensen niet weten is dat de Romeinen niet racistisch waren. Niet zoals wij dat tegenwoordig zien, als ras. Ze zagen het zoals het hoort, namelijk hoe je je gedraagt. Voor de Romeinen was Aboetalep een Romein (voor ons dus een Nederlander) want hij gedraagt zich als Nederlander. Zijn afkomst deed [meer] niet ter zake. Alle bontkraagjes daarentegen waren barbaren. Ze woonden dan wel in het Rijk, maar omdat ze zich alles behalve Romeins gedragen waren het voor de Romeinen gewoon platte barbaren. Beslist geen burgers. En dat betekende dat die bontkraagjes zo ongeveer infamis status hadden: geen stemrecht, met de nek aangekeken, bodem van de samenleving, geen ambtelijke functies etc. Dat had dus niets te maken met hun persoonlijk voorkeur voor hun beloofde land (dat zou de Romeinen een worst wezen) maar puur op basis van hun gedrag.

Die ouwe Romeinen waren zo gek nog niet. Die zouden het prima vinden als de mohammedanen onderling shariah recht zouden willen toepassen. Niks mis mee. Ze stelden er alleen twee voorwaarden bij:
1- Romeins recht gaat boven alles.
2- Een Romeins magistraat heeft ten alle tijden het laatste woord.
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
Mahalingam
Berichten: 52064
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: 'Nederland is veiliger'

Bericht door Mahalingam »

Het kleding raadsel van de Delftse student is opgelost.
Ophef in Delft over fietsende 'Arabier'
...Even later werd duidelijk dat bij een studentenvereniging aan de Oude Delft tot 10.00 uur een feest aan de gang was geweest, waarbij de studenten zich als Arabier hadden verkleed. Hierop werd de zoekactie afgeblazen.
http://frontpage.fok.nl/nieuws/443836/1 ... abier.html
Het is nu eenmaal niet strafbaar (in de sharia wel) om je te kleden als Arabier als je geen Arabier bent.
En hoe het begon? Met een burger die om 11.00 uur 's avonds nog niet braaf in zijn bed lag.
Een voorbijganger zag rond 11.00 uur een man over de Schieweg fietsen die er 'opvallend en afwijkend' uitzag.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Nederland is onveilig door linkse Gutmensch-invloeden

Bericht door hans van de mortel »

H.Numan schreef:Sorry Hans,

Romeinen verkleden zich niet als terroristen, en terroristen niet als Romeinen.
Niks sorry, want je hebt gelijk. Wij begrijpen dit. Maar helaas het Nederlandse politiecorps niet. En dat wilde ik even onder de aandacht brengen. Goed dat je een stukje historische bijdrage levert (moslims gluren ook mee op deze site). Want ik herhaal, wie niet leert van de geschiedenis heeft geen toekomst.
H.Numan schreef:Die ouwe Romeinen waren zo gek nog niet. Die zouden het prima vinden als de mohammedanen onderling shariah recht zouden willen toepassen. Niks mis mee. Ze stelden er alleen twee voorwaarden bij:
1- Romeins recht gaat boven alles.
2- Een Romeins magistraat heeft ten alle tijden het laatste woord.
Waarom heeft ONZE kennisbeschaving zulke waardevolle waarden aan de kant geschoven? Daar kan volgens mij maar één op antwoord zijn: domheid van de mens - met dank aan de democratie - gedomineerd door de links intellectuele arrogante zo goed als blinde Gutmenschen.
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Re: 'Nederland is veiliger'

Bericht door H.Numan »

Omdat de Romeinen heel anders dachten dan wij. Een paar voorbeeldjes:
Wij lopen van de ene nieuwe idioterie naar de nog nieuwere idioterie. Neem Windows. Er is helemaal niks mis met hoe Win XP werkt. Als M$ Win 7 als XP laat werken, gaat iedereen dit zien als een upgrade en weinigen gaan direct een nieuwe PC aanschaffen voor een upgrade. Dus moet je wederom voor de zoveelste maal een compleet nieuw OS leren beheersen.

Romeinen liepen compleet weg met de 'mos maiorum', de traditie. Augustus was een revolutionair, die met grof geweld de staat over nam. Maar dat heeft hij nooit gezegd. (Logisch.) Hij heeft altijd, tot zijn dood, gezegd dat hij de republiek in de oude vorm hersteld had. En dus de traditie. Iets nieuws invoeren omdat het nieuw en mogelijk beter zou kunnen zijn ging er bij de Romeinen echt niet in.

Ze hadden heel veel ervaring in integratie. Dat is DE reden waarom het Romeinse rijk zo groot werd en zo lang bleef bestaan. De top van een overwonnen natie werd vrijwel onmiddellijk lid van de sub-top van Rome. Een generatie later zaten ze in de top zelf. Iedereen die wilde (nou iedereen... laten we zeggen iedereen volgens de normen van die tijd. Dat is wel even anders) kon Romeins burgerrecht krijgen.

Je kon het kopen. (De prefect in Jeruzalem die Paulus naar de gouverneur stuurde had dat gedaan.) Je kon het krijgen als je in de hulp troepen gediend had. Paulus' vader was tentenmaker geweest, vrijwel zeker een imunes en later ging hij voor zich zelf in het groot werken. Het kon verleend worden als beloning.

Maar het allerbelangrijkste was niet hoe je het verkregen had, maar hoe je je gedroeg. Stel dat die gorilla advocaat met z'n mutsje zo zou verschijnen in een Romeinse rechtszaal, dan zou de president zijn lictores direct de opdracht geven om die rare barbaar te verwijderen. Met die woorden, of "Lictor, verwijder die aap uit mijn rechtszaal!".Als Enait zou protesteren, dan zou hij onder groot gelach met de fasces billenkoek gekregen hebben. Waar bij Moscowitz [Cicero] graag wat snedige opmerkingen zou maken die alom gepubliceerd werden. Als hij zich als Romein zou gedragen, was er niets aan de hand. Maar als hij zich als barbaar gedraagt werd hij direct en terstond zonder enige moeite of schroom verwijderd.

Rehabilitatie? Kenden ze niet. 200 uur schoffelen? Echt niet! Straffen waren spijkerhard, dat was normaal. De Romeinen waren niet erger of beter dan anderen. Alleen verschilden ze in de codificatie en jurisprudentie, en dat is wat wij aan hun te danken hebben. Als je je misdroeg, dan gold het principe: Potje breken? Potje betalen! In zekere zin was rehabilitatie mogelijk: een veroordeelde tot ad ludus werd gladiator. Dat was vrijwel altijd een doodsvonnis. Je werd in ieder geval gerekend tot het uitschot van de samenleving. Maar je had de kans om waardig te sterven, met ere. En als je je vonnis van 5 jaar wist te overleven, was je vrij man. Even zo goed bleef je de rest van je leven infamis. Uitschot. Je kon middelklasse uitschot worden, als je bijv. een taverne opende. Maar je bleef uitschot.

Waarom hebben wij dat aan de kant geschoven vraag je. Ik denk dat we te gevoelig zijn geworden. ik gruwel van vlees wat ik kan herkennen. Dus als ik kan zien dat dit vroeger een spier was, dat een zeen, etc., dan heb ik al geen trek meer. Stadse mensen zijn de allerergste: die geloven serieus dat de Fabeltjeskrant echt is. Waar bij de dieren menselijke eigenschappen hebben. Zoiets als de PvdD zou in Rome compleet ondenkbaar zijn. Die mensen sloten ze op in een gekkenhuis - zo er een was.

Europa heeft geen ervaring met integratie, omdat Europa sinds 1700 vrijwel nooit immigranten kende. Men ging naar de nieuwe wereld of Australië, maar niet andersom. Dat is pas van de laatst 40 jaar. Toen men daar mee begon zat men vol linkse idealen. Elke vraag of kritische opmerking werd onmiddellijk 'kalt gestellt'. Als je niet voor ons bent, ben je tegen ons. Vooral linkse mensen bewonderen alles wat nieuw is. Wat oud is is slecht. Kijk naar de ING. Een onbekende bank, eigenlijk. Ze nemen de Postbank over. Een bank met een dijk van een reputatie. Omdat alles nieuw moest, is de Postbank gewoon in het archief gezet.

Het ruitertje van Verkade. Een logo met een levensduur van een eeuw. Een Romein zou niet begrijpen waarom een bedrijf zo'n succesvol logo aan de kant schuift. "Omdat we nu iets nieuws hebben" zou heb buikpijn van het lachen geven.

Wil natuurlijk niet zeggen dat de Romeinen een aversie tegen modernisatie hadden. Kijk naar Augustus. Je moest het alleen wel erg goed verpakken voor het geaccepteerd werd.

Terug naar die integratie: iemand met gezond verstand zou zeggen: als je in Europa wilt wonen? Prima. Je bent van harte welkom. Vermits je aan de voorwaarden voldoet. En als we iets aan je hebben. Dus iemand die de taal niet spreekt, analfabeet is, uit een land komt waar we van weten dat ze weigeren te integreren, zou never nooit een NL paspoort mogen krijgen.

En met dat paspoort ben je er nog niet. Want je bent dan wel Nederlander, dat wil niet zeggen dat je automatisch een huis krijgt, bijstand of later AOW. Want daar heb je niet aan mee betaald. Met andere woorden: je woont nu wel in Nederland, je hebt een Nederlands paspoort maar nu gaat het pas beginnen. Je moet ZELF zorgen dat je aan een baan komt, of een bedrijf start als dat niet lukt. Je moet ZELF zorgen voor je oude dag, want daar heb je niet aan mee betaald. Je moet ZELF zorgen dat je de dokter kan betalen (tot dat je een verzekering kunt betalen) of jezelf bedruipen als je geen werk, huis of bedrijf hebt.

Linkse mensen kunnen dat niet accepteren. Dat vinden ze niet eerlijk. Links mag je in deze zeer ruim zien. Ik ken redelijk wat mensen die niet extreem links zijn en er net zo over denken. Zeg maar VVDers en CDAers. Ze kunnen het niet voor hun geweten verkroppen dat dit eigenlijk razend oneerlijk is.

Eerstens worden er mensen binnen gelaten die ONMOGELIJK zich in onze samenleving staande kunnen houden. Iemand uit Somalië die analfabeet is (en dus meestal fanatiek mohammedaan), boven de 25 jaar, is vrijwel kansloos om zelfs maar Nederlands te leren spreken. Boven de 30-35 jaar is het gewoon een hopeloze zaak. Wat moet zo'n persoon hier doen?

Maar die goedwillende linkse mensen hebben andersom totaal geen medelijden met o.a. mij. Ik heb er zelf voor gekozen om in het buitenland te wonen, dus is dat mijn vrije keuze. Als dat mislukt, en ik terug zou gaan? Dan wordt ik met de nek aangekeken, moet overal achter in de rij plaatsnemen, en vooral geen grote mond hebben. Mijn eigen schuld, en dat soort zaken.

Dus eigenlijk zijn die mensen mentaal verknipt. Ze willen wel dolgraag zielige puppies van hondsdolle leeuwen opnemen (kind soldaten, ex piraten) omdat ze zo zielig zijn. Als die verknipte figuren mislukken is dat ontzettend zielig. Moeten we wat aan doen. Maar hun eigen landgenoten kunnen creperen.

In Rome zou je de kans krijgen, net als iedereen, om 'het te maken'. Hoe? dat is jouw zaak. Op kosten van de staat? Welnee. Dat is een voorrecht, alleen voorbehouden aan Romeinen zelf.
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Nederland is niet veiliger. Wel steeds dommer.

Bericht door hans van de mortel »

Allemaal klinkklare logica Numan. Ik vraag mij af wie het daar niet mee eens zou kunnen zijn en waarom niet. Linkse intellectuele Gutmenschen dus. Makkelijk antwoord. Maar waarom het niet met jou eens kunnen zijn? Waarom zo dom? Waarom ageren tegen de logica? Daar heb ik nog geen antwoord op gevonden. Beschavingen komen en gaan, maar de onze zal niet lang meer bestaan. Want de overgrote meute die zijn schouders ophaalt over de kopvodden islam, moet niet raar staan te kijken als al het andere dat achter die kopvodden islam schuil gaat ook, straks ook tot het gemeengoed van de samenleving zal behoren. :mrgreen:
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Mahalingam
Berichten: 52064
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: 'Nederland is veiliger'

Bericht door Mahalingam »

Anne, een 80-jarige vriendin, kreeg na jaren tobben met haar versleten heupen een scootmobiel. De blijdschap sloeg snel om in ergernis. Voor een simpele bediening gebruikt de maker symbolen: de schildpad voor langzaam rijden en de haas voor een pittig vaartje. ‘Ik kan wel huilen, waarom behandelen ze me of ik debiel ben?’, aldus Anne.
http://opinie.volkskrant.nl/artikel/sho ... de_fietser
De fabrikanten van die dingen hebben door gekregen dat ze in een multikul leven en dus teksten taboe zijn. Een gedeelte van de klanten kan niet lezen of is de taal niet machtig. Dus krijg je een knop met drie standen: schildpad, kameel en haas. Geleerd gezegd: mikken op het kleinste gemene veelvoud.
Er vallen disproportioneel veel 50+ers van en met hun fiets. Die kunnen voor de veilgheid toch beter op 3-wielertjes zitten, zoals ze ook deden toen ze heel klein waren.
Veiligheid is maar relatief. Hoeveel oudjes worden er afgeklopt door verrijkers en hoeveel vallen van de fiets?
Op scholen wordt gepest en in bejaardenhuizen ook. Daar is nu een campagne tegen aan de gang. Met grote posters met grote letters en korte woordjes. Met tekeningen uit de 50-er jaren stijl. Ik zou zeggen: bekijk het eens. Wie voelt zich aangesproken?
http://www.ouderenfonds.nl/uploads/nieu ... rs_def.pdf
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Mahalingam
Berichten: 52064
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: 'Nederland is veiliger'

Bericht door Mahalingam »

Er was onredelijk gedrag in de scholengemeenschap De Rede te Terneuzen.
Twee leerlingen kregen ruzie, een derde kwam er bij en een stanleymes werd gebruikt in het techniek lokaal.
Een 14-jarige jongen heeft vanochtend twee klasgenoten op scholengemeenschap De Rede in Terneuzen neergestoken met een stanleymes. Eén van de slachtoffers, een jongen van vijftien jaar, is opgenomen in het ziekenhuis met snijwonden in zijn schouder en arm.
Dat zegt algemeen directeur Pieter Gransbergen van De Rede tegenover Omroep Zeeland. De dader is opgepakt door de politie.

Twee jongens kregen ruzie in het technieklokaal waarop de één de ander met een mes te lijf ging. Het tweede slachtoffers was een klasgenoot die tussenbeide kwam.

Het lokaal is afgezet en de politie heeft de aanwezige scholieren en de docent verhoord.
http://www.volkskrant.nl/vk/nl/2686/Bin ... ymes.dhtml
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Plaats reactie