Is Nederland nog veilig ?

Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Re: 'Nederland is veiliger'

Bericht door H.Numan »

Nou vraag ik me tocht wat af. In de landen waar ze vandaan komen, heerst over 't algemeen shariah recht. Vrouwen zijn meestal het sexueel om de tuin geleide knaagdiertje ("verneukte haasje"), dat klopt. Maar in die landen hoef je het niet in je (over)geile kop te halen om iemand aan te randen. Je gaat voor jaren het cachot in. In Marokko gedragen die overgeile rif mensen zich redelijk netjes. Is dat vanwege die nogal onplezante gevangenissen, strenge wetgeving & hoge pakkans? Of mogen ze dat hier, gezien vanuit de cultuur/religie wel?

Wordt er naar zoiets wel eens onderzoek verricht?
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
Gebruikersavatar
Schepsel
Berichten: 4929
Lid geworden op: zo jun 20, 2010 6:43 pm
Locatie: 하늘

Re: 'Nederland is veiliger'

Bericht door Schepsel »

@ H. Numan:

Wat je daar zegt over die aanrandingen verbaast me. Ik zag een hele tijd terug een uitzendig van RTL Travel of hoe dat ook heten mag, en daar was een presentatrice in Marokko die de kijker uitdrukkelijk afried om als vrouw alleen te gaan omdat ze beweerde de hele tijd in haar kont geknepen te worden. Maar misschien was dat omdat ze er hoerig, dus niet als inpakmevrouw, bijliep. De rest van de vrouwen in die straat deed dat namelijk wel.
Ik heb de beste feiten. Het zijn alternatieve feiten. Niemand respecteert de feiten meer dan ik. De rest is FAKE NEWS. SNEU. Net als ''zogenaamde rechters'' en scheiding der machten, SNEU.
Mahalingam
Berichten: 52064
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: 'Nederland is veiliger'

Bericht door Mahalingam »

Nee hoor maakt niet uit, tenminste in Egypte.
Dit uit de Wiki Travel:
Women should cover their arms and legs if travelling alone, and covering your hair may help to keep away unwanted attention. Though as a foreigner, you may get plenty of attention no matter what you wear, mainly including people staring at you along with some verbal harassment which you can try to ignore. Egyptian women, even those who wear the full hijab, are often subjected to sexual harassment, including cat calls. You may find that completely covering up does not make a huge difference, with regards to harassment, versus wearing a top with shorter sleeves.
http://wikitravel.org/en/Egypt
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: 'Nederland is veiliger'

Bericht door Ariel »

Nederland is veiliger, maar daar is deze man die door een laffe groep allochtone medelanders aangevallen is het vast niet mee eens.
Moedig hoor om met tien man een fietser aan te vallen en hem te beroven. En de heilige maand is niet eens voorbij...

Man door groep beroofd

EINDHOVEN - Een 42-jarige fietser uit Eindhoven is in de nacht van zaterdag op zondag op de Sint Petrus Canisiuslaan door een groep van ongeveer tien jongens beroofd. Dat heeft de poliltie gemeld. zondagochtend rond 2.45 uur beroofd in de Sint Petrus Canisiuslaan. Dat maakte de Eindhovense politie zondagmiddag bekend.

De groep jongens met volgens de politie een Turks/Marokkaans uiterlijk dwong de man tot stoppen. Een van hen bedreigde hem daarop met een slagwapen. Hij moest behalve zijn portemonnee ook zijn mobiele telefoon en een aantal pasjes afgeven aan de groep. Vervolgens werd de man geslagen en geschopt. Hij heeft aangifte gedaan. De politie is op zoek naar getuigen van de straatroof.

http://www.telegraaf.nl/binnenland/7565 ... buitenland" onclick="window.open(this.href);return false;
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: 'Nederland is veiliger'

Bericht door Ariel »

Nederland is veiliger, maar niet voor deze bejaarde vrouw.
Meisjes mishandelen vrouw (82)
door Claudie Bolster en Fred Pruim

ROTTERDAM - Rondhangende meisjes hebben een 82-jarige Rotterdamse dame in een scootmobiel mishandeld omdat ze het niet konden hebben dat ze van een lift bij een metrostation gebruik maakte.

Ze werd keihard in haar gezicht geslagen. De 53-jarige dochter van de vrouw, die haar moeder begeleidde, kreeg een fikse karatetrap tegen haar arm. Het uiterst laffe incident vond plaats bij het Rotterdamse metrostation Gerdesiaweg in de wijk Kralingen. De scootmobielster en haar dochter wilden vanaf het metroperron de lift naar de straat nemen. Omdat deze maar niet kwam, ging de 53-jarige dochter op onderzoek. "Ik trof daar enkele Marokkaanse hangjongeren, die de lift expres tegenhielden."

"Toen ik vroeg of wij van de lift gebruik mochten maken omdat mijn moeder beneden in haar scootmobiel stond te wachten, werd ik eerst uitgescholden voor Hollandse varkenshoer. Daarna kreeg ik een harde trap tegen mijn arm", vertelt de geschokte dochter.

Na wat duw- en trekwerk kon de Rotterdamse in de lift komen. Toen het tweetal weer boven kwam, stonden de jongeren de vrouwen op te wachten. "Een van die meiden, ik schat een jaar of zestien, stapte de liftcabine in en gaf mijn moeder een geweldige draai om haar oren. Een mep zo vol in haar gezicht!"

http://www.telegraaf.nl/binnenland/8183 ... binnenland" onclick="window.open(this.href);return false;
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: 'Nederland is veiliger'

Bericht door Ariel »

'Nederland is veiliger, maar daar denkt deze vrouw vast anders over.
Treintuig slaat vrouw met hamer

UTRECHT - Overvallers hebben dinsdag in de trein tussen Utrecht en Den Dolder hun 21-jarige slachtoffer geslagen met een hamer.

Een groep van vijf personen viel de vrouw aan. Ze werd met een hamer op haar hoofd geslagen, waarna de daders er vandoor gingen met haar mobiele telefoon.

Het slachtoffer is door het ambulancepersoneel ter plekke behandeld aan twee hoofdwonden. Ze maakt het goed en hoeft niet naar het ziekenhuis voor verdere behandeling.

Vier mannelijke overvallers sloegen op de vlucht. Een zeventienjarig meisje kon worden aangehouden.

De politie is op zoek naar de vier andere daders en een zesde persoon die hen hielp ontsnappen door een raam te forceren.

De mannen zijn allen licht getint en droegen zwarte jassen, sommige van het merk Nickelson, donkerblauwe spijkerbroeken en waren in de leeftijd van 15 tot 20 jaar. Eén van de verdachten had een zilverkleurig tasjemet rode hengsels van het merk Espritbij zich, waar de hamer uit tevoorschijn kwam.

Zij zijn op spoor 3 op Utrecht Overvecht rond half vier uit de trein gevlucht.

http://www.telegraaf.nl/binnenland/8496 ... buitenland" onclick="window.open(this.href);return false;
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: 'Nederland is veiliger'

Bericht door Ariel »

Nederland is misschien veiliger, maar helaas niet voor deze jonge meisjes.
Meisjes mishandeld en beroofd

Utrecht - Twee 16-jarige meisjes zijn donderdagavond mishandeld en beroofd door drie jongens in Utrecht, nadat ze weigerden een sigaret te geven aan één van de jongens....

De meisjes zaten aan de Johan Wagenaarkade toen de jongens met Noord-Afrikaans uiterlijk om de sigaret vroegen. Na hun weigering begonnen de jongens te treiteren. Een van de hen begon een van de meisjes te slaan, waardoor haar telefoon op de grond viel.

De drie gingen er met deze telefoon vandoor richting de Lessinglaan. De slachtoffers hebben nog geprobeerd de dieven te volgen, maar raakten hen kwijt.

De politie is op zoek naar getuigen. De jongens zijn tussen de 16 en 18 jaar oud, van Noord-Afrikaanse afkomst, en allen tussen de 1,70 en 1,75 lang..

http://www.telegraaf.nl/binnenland/8527 ... buitenland" onclick="window.open(this.href);return false;
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: 'Nederland is veiliger'

Bericht door Zwartmeer »

Altijd maar kankeren de Marokkanen over achtergesteld zijn en discriminatie ter verontschuldiging van het gedrag van sommigen, kleine groepjes, uit hun gemeenschap. Of het ligt aan de zogenaamde analfabete moslim zoals Femke Halsema beweert.

Afgezien van dat de islam aanzet tot geweld veroorzaakt inteelt ook gedragsstoornissen. Als we niet aan hun godsdienst mogen komen dan maar aan hun voortplantgewoonte. Ik vind dat we de Marokkaanse gemeenschap als geheel hier best op mogen aanspreken! Hele buurten maken die gasten die op school niet mee kunnen komen onveilig. En misdaad is hun enige manier om zich in deze maatschappij boven het bijstandsniveau uit te werken.

Die Marokkanen komen hier en wij hebben last van hun uit inteelt voortgekomen vloekende uitscheldende spuwende rovende verkrachtende moordende kindertjes. Wat hun doen is zoiets als menselijke Pitbulls fokken. Bij honden is dat verboden…
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: 'Nederland is veiliger'

Bericht door Zwartmeer »

Ik vraag me af of het mogelijk is een wet te maken die neven en nichten verantwoordelijk stellen voor hun kinderen. Bijvoorbeeld als die niet mee kunnen komen op school, als ze extra ondersteuning nodig hebben bij het lezen als gevolg van dyslexie. Of bij andere handicapen die uit inteelt voortkomen. Als zoiets een paar keer in het jaar voorkomt zeg ik oké, maar hier betreft het hele volksstammen. En die jagen ons, willens en wetens, op enorme kosten, in de zorg, in het onderwijs, bij justitie, enz. Zoiets hoeven wij als gastland toch niet te pikken? Zou dit misschien een idee voor de PVV zijn? Wilders durft het in de kamer wel naar voren te brengen!
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: 'Nederland is veiliger'

Bericht door Ariel »

Nederland is veiliger, maar daar denkt dit meisje nu vast anders over.
Meisje zomaar in gezicht gestoken

DEN HAAG - Een 14-jarig fietsster is zaterdagavond in Wateringen met een scherp voorwerp in haar gezicht gestoken. Het meisje raakte hierdoor zwaargewond. Het slachtoffer werd zonder enige aanleiding belaagd door een fietser die haar op het fietspad passeerde. Dat maakte de politie zondag bekend.

Het incident gebeurde rond 18.20 uur op de Heulweg langs het Hofpark in Den Haag. Een fietsende tegenligger stak haar bij het passeren in het gezicht. Het meisje viel en bemerkte een bloedende snijwond in haar wang. De man fietste volgens de politie „onverstoorbaar” verder.

http://www.telegraaf.nl/binnenland/8690 ... buitenland" onclick="window.open(this.href);return false;
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: 'Nederland is veiliger'

Bericht door Ariel »

En ook deze jonge vrouw is er vast van overtuigd dat Nederland NIET veiliger is.
Zwangere vrouw mishandeld

HEEMSKERK - Een 18-jarige zwangere vrouw is zaterdag in Heemskerk door twee onbekende mannen mishandeld. De vrouw was haar hond aan het uitlaten op de Deborah Bakelaan toen de twee mannen eerst haar hond en vervolgens de vrouw in haar buik schopten.

De vrouw is met onbekend letsel naar het ziekenhuis gebracht, zo liet de politie zondag weten. De twee mannen zijn nog voortvluchtig.

http://www.telegraaf.nl/binnenland/8689 ... binnenland" onclick="window.open(this.href);return false;
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Mahalingam
Berichten: 52064
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: 'Nederland is veiliger'

Bericht door Mahalingam »

Het is ook mogelijk dat jeugdigen het land veiliger maken.
Voor een keertje een positief speelplaats-incident vooraf gegaan door een misverstand over vermogensbeheer.
Scholieren overmeesteren overvaller
ZAANDAM - Scholieren hebben maandagmorgen in Zaandam een 24-jarige man opgepakt die kort ervoor een supermarkt in de buurt probeerde te beroven. Dit maakte de politie maandag bekend.

De man kwam om 10 uur de winkel binnen en eiste geld. Toen medewerkers weigerden dit te geven, nam hij de benen. Achternagezeten door personeel van de winkel werd hij op een schoolplein door scholieren overmeesterd. Hij is daarna overgedragen aan de politie.
http://www.telegraaf.nl/binnenland/8698 ... buitenland
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: 'Nederland is veiliger'

Bericht door Ariel »

Winkelier 'vernederd' door jonge overvallers

STOMPWIJK - De eigenaar van de Stompwijkse supermarkt Coop de Graaf is geschrokken en voelt zich vernederd nadat zijn zaak aan het Hoefblad maandagochtend werd overvallen door een paar gewapende 'ventjes' van rond de 18. "Dat het van die jonge jochies zijn, is nog het ergste."

Maandagochtend toen de winkel net open ging om half negen, kwamen er drie jonge mannen binnen. De overvallertjes probeerden met de bakker, die aan de achterkant van de supermarkt brood aan het leveren was, mee naar binnen te lopen. "Hij probeerde dat tegen te houden, waarop de knapen de bakker met de kolf van een pistool op zijn achterhoofd sloegen. Een van de overvallers ging met zijn knie op het slachtoffer zitten en bond hem vervolgens vast", vertelt een geschrokken De Graaf in het Leidsch Dagblad.

De andere overvallers liepen de winkel in, waar ze het personeel op de grond dwongen en bedreigen. "Ze hadden ook een groot koksmes. Toen ze binnenkwamen dacht ik nog: dit is een grappie. Ze riepen steeds 'liggen!', 'liggen!'. Ik kon er niets tegen doen, ik ben ook al 56. Ze hebben het meisje van het brood meegenomen om de kluis open te maken."

Volgens De Graaf gaat het om 'Turkse of Marokkaanse ventjes tussen de 17 en 20'. "Erg vernederend dat die jochies je dwingen op de grond te liggen."

"Toen ik 's avonds thuiskwam had ik het heel erg moeilijk. Je gaat toch zitten denken hoe het verder moet. Ik ga nog wel door met de zaak. Het is in vijf minuten gebeurd, maar de nasleep gaat weken duren."

http://www.telegraaf.nl/binnenland/8715 ... buitenland" onclick="window.open(this.href);return false;
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Schepsel
Berichten: 4929
Lid geworden op: zo jun 20, 2010 6:43 pm
Locatie: 하늘

Re: 'Nederland is veiliger'

Bericht door Schepsel »

http://crime-bron.nl/man-vermoord-bij-w ... erval-ede/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.edestad.nl/page/Lokaal/Regio ... 48171.news" onclick="window.open(this.href);return false;

Bij mij bijna om de hoek, woningoverval met meerdere daders. Ik vraag me af hoe de moordenaar zich nu voelt. Dit soort woningovervallen schijnt steeds vaker voor te komen, alleen in absolute zin nog zelden, dat is te hopen. Totdat genoeg Marokkanen het nieuws hebben gezien en doorkrijgen dat het best makkelijk is om een bejaarde in een afgelegen huis 's nachts te overvallen, wat ze dus ook vaker doen.
Ik heb de beste feiten. Het zijn alternatieve feiten. Niemand respecteert de feiten meer dan ik. De rest is FAKE NEWS. SNEU. Net als ''zogenaamde rechters'' en scheiding der machten, SNEU.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: 'Nederland is veiliger'

Bericht door Ariel »

Gruwelijke straatroof in Nijmegen

Sint Oedenrode - Bij een agressieve straatroof hebben twee belagers met een mes het gezicht van een 20-jarige man uit Nijmegen toegetakeld. Dat meldt de politie donderdag.

Het slachtoffer fietste in de nacht van zondag op maandag over het Klaverpad. Toen hij twee voetgangers passeerde, werd hij van zijn fiets getrokken.

Terwijl het slachtoffer op de grond lag, werd hij enkele keren hard tegen zijn lichaam geschopt. Vervolgens werd hij overeind getrokken en door een van de mannen vastgehouden. De tweede man pakte een mes en sneed het slachtoffer verschillende keren in het gezicht en handen. De daders eisten geld en gingen er vervolgens met een buit van een paar euro vandoor.

Het tweetal vluchtte te voet richting de Ollandseweg. Volgens het slachtoffer, dat hevig overstuur naar huis is gegaan, waren beide mannen donker gekleed. De man met het mes is rond de 25 jaar. Hij had een stevig postuur en droeg een donkere muts. Hij sprak met een buitenlands accent. De politie vraagt getuigen zich te melden via het landelijk politienummer 0900-8844 of eventueel anoniem via 0800-7000.

De geschrokken Nijmegenaar hield snijwonden en pijnlijke plekken over aan de brute beroving

http://www.telegraaf.nl/binnenland/8726 ... buitenland" onclick="window.open(this.href);return false;
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Mahalingam
Berichten: 52064
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: 'Nederland is veiliger'

Bericht door Mahalingam »

Een speelplaats incidentje.
Naar het schijnt woont er een hedendaagse versie van Helena van Troje in Alkmaar.
Twee groepen van wel 100 zijn vanwege dit meisje elkaar te lijf gegaan op het schoolplein van het Clusius College. Het zal vast wel een culturele component hebben.
De vechtpartij vond rond 16.00 uur plaats; er waren zo'n zeventig tot honderd leerlingen bij betrokken. Het waren volgens de school allemaal leerlingen van het Van der Meij College, die dinsdagmiddag naar het schoolplein van het Clucius College kwamen. Agenten hadden daar eerder op de middag al jongeren weggestuurd.

Later kwam er een hele groep scholieren terug. Een medewerker van de school maakte foto's op het schoolplein, wat agressiviteit bij enkele scholieren opwekte. De politie kwam er met meerdere auto's bij en heeft drie leerlingen opgepakt. De leraren zijn niet ernstig gewond geraakt.

Volgens het Clusius College is de aanleiding van de vechtpartij een ruzie om een meisje geweest. Er zijn aanwijzingen dat de vechtpartij van tevoren was gepland; er waren berichten over op berichtenwebsite Twitter gezet. De politie onderzoekt de zaak.
http://www.rtvnh.nl/nieuws/53106/Twee+l ... us+College
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
stropke
Berichten: 3409
Lid geworden op: zo nov 06, 2005 12:25 am
Locatie: Limburg

Re: 'Nederland is veiliger'

Bericht door stropke »

Als ik dat zo allemaal lees leven ze in Denhaag blijkbaar op een andere planeet en staan hun voieten niet meer in de echte wereld. Nochtans zou je vanuit een hoog Torentje een goed overzicht moeten hebben op de maatschappij, of ist een "Ivoren toren"? :knorrie:
Slaap Rutte slaap, daarbuiten loopt een dief, aanrander, vandaal, enz.... :sleeping:
Mo is dood. Jezus is de Opgestane Heer, das het wezenlijk verschil !!
Wat heb je aan een dode profeet? Nopes !
Mahalingam
Berichten: 52064
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: 'Nederland is veiliger'

Bericht door Mahalingam »

Een jaar geleden was het Van der Meij schooltje (VMBO) ook in het nieuws. Opstand van leerlingen. Die moesten te veel uren op school zitten en daar hebben ze geen tijd voor (of zo iets)
http://www.rtvnh.nl/nieuws/39905/Opstan ... ol+Alkmaar
De hedendaagse Helena van Troje was niet aanwezig bij het gevecht op haar school (=Clusius) .
De aanvallers hadden een hoog migratie gehalte. De politie heeft er 3 in de (bont)kraag gepakt.
Vroeger waren er ook Tribal Wars tussen scholen maar dat was copycat vanwege populaire hollywood films over Amerikaanse stad-bendes (Bloods en Crpis b.v.)
Maar nu zijn er echte Tribal Wars aan het komen.
http://www.rtvnh.nl/nieuws/53124/Vechtp ... onderzocht
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: 'Nederland is veiliger'

Bericht door Ariel »

Ik ben benieuwd wat hier achter zit. Als je van een ander AZC komt om iemand te vermoorden dan moet je haat wel erg diep zitten.
Man doodgestoken in asielzoekerscentrum
woensdag 26 januari 2011

Een 31-jarige man, waarvan de identiteit en nationaliteit niet met zekerheid vast te stellen zijn, is overleden aan de gevolgen van een steekpartij dinsdagavond. Hij werd in het asielzoekerscentrum (AZC) in het Gelderse Oldebroek neergestoken.

De man werd dinsdagavond met ernstige verwondingen in het ziekenhuis opgenomen. Hij overleed vandaag in het Sophiaziekenhuis in Zwolle.

Verdachte
Een 22-jarige asielzoeker, die in een AZC elders in Nederland woont, is als verdachte aangehouden. Ook zijn nationaliteit is nog niet bekend.

De politie doet onderzoek naar de moord. Wat de aanleiding was van de steekpartij, is nog onbekend. Getuigen worden gehoord.

In april 2010 stak een Somalische asielzoeker zonder enige aanleiding een Irakees dood tijdens een inburgeringscursus in het Twentse Goor.

Door Marlou Visser

http://www.elsevier.nl/web/Nieuws/Laats ... entrum.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Mahalingam
Berichten: 52064
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: 'Nederland is veiliger'

Bericht door Mahalingam »

Februari vorig jaar: Barack's Belwinkel in Enkhuizen wordt overvallen.
Op zaterdag 27 februari om 17 uur wilde de eigenaar van The Phone House in de Westerstraat in Enkhuizen zijn winkel afsluiten, toen een gewapende man binnenstapte. De eigenaar moest toestellen en het kasgeld in een tas doen, zijn winkel afsluiten en in zijn auto stappen. De overvaller bleef dicht achter hem lopen en nam achterin de wagen van de gedupeerde plaats. De telefoonwinkelier werd gedwongen naar het Streekbos te rijden. Daar wachtte een BMW met nog twee mannen erin op de overvaller. De spullen werden overgeladen in de BMW, die met onbekende bestemming verdween. Een getuigenoproep, met name omdat slachtoffer en dader langs een druk bezocht grand café liepen, leverde niets op. De verdachten lopen ondanks naspeuringen nog steeds vrij rond. Dus grijpt de politie naar andere middelen om de benodigde inlichtingen te krijgen.
Een bijzonder ingewikkelde overval. Waarom? Zoveel opeenvolgende situaties die mis kunnen lopen. Raadsels.
http://www.nzg-journalisten.nl/blog-jou ... php?post=7
De politie gaat aan het werk en na heel veel manuren erin gestopt te hebben, komen ze in september in actie:
De recherche van de politie Noord-Holland Noord heeft de afgelopen week 23 mensen uit het hele land aangehouden in verband met een overval op een telefoonwinkel in Enkhuizen. Er zijn vooral helers en medeplichtigen aangehouden.
http://drimble.nl/regio/noord-holland/w ... uizen.html
23 mensen arresteren en administreren. Dat kost weer wat manuren. Resultaat: niets.
(wel wat oplichtingen, vervalsingen, heling en zwendel gevalletjes ontdekt)
En nu komt het nieuws dat de zaak is opgelost:
De politie hield in de zaak al 31 verdachten aan, onder wie inwoners van Hoorn. De 36-jarige eigenaar uit Hilversum zou tijdens de overval vanuit Enkhuizen zijn ontvoerd naar het Streekbos. Daar zou hij 'radeloos' zijn achtergelaten.

Zo'n tien maanden lang deed de politie onderzoek. De hoofdverdachte blijkt nu de winkelier zelf te zijn. Hij probeerde de verzekering op te lichten en telefoons te verkopen in het criminele circuit.
http://www.telegraaf.nl/binnenland/8843 ... tml?p=24,2
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Mahalingam
Berichten: 52064
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: 'Nederland is veiliger'

Bericht door Mahalingam »

De naam van de Helena van Troje Alkmaar is Nina (14) en haar ex-lover heet Raymond (13), beide 2-de klas VMBO.
De politie gaat onderzoek doen. Het is ze een raadsel hoe het nu kan dat zo'n situatie als uit de bronstijd in het beschaafde Alkmaar kan voorkomen.
Het AD heeft een informatieve foto van de bushalte waar ook gevochten werd. Maar wel een foto van 'na afloop'. Zie maar :

Afbeelding
http://www.ad.nl/ad/nl/1012/Binnenland/ ... ocht.dhtml
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Mahalingam
Berichten: 52064
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: 'Nederland is veiliger'

Bericht door Mahalingam »

Een speelplaats incidentje:
Meisje mishandeld om Twitter-foto
AMSTERDAM - Na ruzie over een Twitter-foto is een 13-jarig meisje maandag het ziekenhuis in geslagen.
Het meisje is een leerling van het Huygens-college in Amsterdam. Een klasgenoot zette de foto van het meisje en een vriendin op Twitter, meldt AT5.
Op de school ontstond volgens een politiewoordvoerder een 'broeierige sfeer'. Twee groepen kwamen daarbij tegenover elkaar te staan. Tot twee keer toe moest de politie naar het college om de rust op school te laten wederkeren.
Dat lukte totdat het meisje, die uit voorzorg naar het gestuurd was, terugkeerde naar school om verhaal te halen. Bij een confrontatie tussen de twee groepen liep het meisje een gekneusde ruggenwervel op. Ze moest naar het ziekenhuis, maar is inmiddels weer thuis.
Ik bemerk in dit bericht een ernstig tekort aan benoemen. Twee groepen. het zal dit wel een multi bi-cultureel misverstand zijn.
http://www.telegraaf.nl/binnenland/8906 ... buitenland
Nagekomen bericht: het meisje heet Hajar. En de foto is deze (geanonimiseerd, dat wel)
http://i.imgur.com/DNh2b.jpg
Er is video van schoolgenoten.
"Ze moest gestraft worden voor hoerig gedrag!"
http://www.at5.nl/artikelen/56770/hoere ... aft-worden
Laatst gewijzigd door Mahalingam op wo feb 02, 2011 9:39 pm, 2 keer totaal gewijzigd.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Mahalingam
Berichten: 52064
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: 'Nederland is veiliger'

Bericht door Mahalingam »

En nog een speelplaats incident met bijna dezelfde ingrediënten als het vorige bericht:
Groep scholieren belaagt meisje (16)
ALPHEN AAN DEN RIJN - Een 16-jarige leerlinge van het Scala College in Alphen aan de Rijn is maandag in de school belaagd door een groep meisjes. Dat meldt de politie vandaag.
De groep belaagde het meisje in het schoolgebouw aan de Diamantstraat in Alphen aan de Rijn, op het moment dat er geen leraar aanwezig was. De meisjes waren boos over een bericht dat het slachtoffer op haar profiel via Facebook of Hyves had verspreid.
Het meisje - dat van Marokkaanse komaf zou zijn - hield een hersenschudding en een kapotte lip aan de mishandeling over.
Ze heeft aangifte gedaan. De politie is een onderzoek gestart.
http://www.telegraaf.nl/binnenland/8906 ... html?p=2,1
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Mahalingam
Berichten: 52064
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: 'Nederland is veiliger'

Bericht door Mahalingam »

Over dat gebeuren in Alphen:
Meisje mishandeld om hoofddoek
Het zestienjarig meisje dat dinsdag op school werd mishandeld, is geslagen omdat zij geen hoofddoek droeg. Dat zegt de directrice van het Scala College in het AD.

De Alphense werd door een groep meiden aangevallen. Zij droegen wel een hoofddoek. Een door het slachtoffer verspreid bericht via social media was aanleiding voor de mishandeling.

Daarbij liep de tiener een hersenschudding en een kapotte lip op. Het incident gebeurde dinsdagmiddag op het Scala College, locatie Diamantstraat. De leerlinge van de middelbare school is door medescholieren belaagd. Het meisje dat het slachtoffer sloeg wordt door haar school geschorst, stelt de schooldirectie in AD Groene Hart.
http://www.alphenstadfm.nl/nieuws/7870/ ... fddoek.htm
Wat doortastend van het bestuur. Geschorst!
ik zou zeggen: direct vanaf nu een totaal hoofddoek verbod op die school.
Maar het zal wel pappen een nathouden zijn en onderwijl heeft het geslagen meisje geen leven meer op die school.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Eliabe
Berichten: 3961
Lid geworden op: di mei 12, 2009 8:11 pm

Re:'Nederland is veiliger'

Bericht door Eliabe »

ENSCHEDE - De politie is op zoek naar een 'mogelijk Marokkaanse' scooterrijder die zondag in Enschede een 29-jarige vrouw van achteren aanreed.

Omstanders probeerden de man aan te houden, maar omdat de man hen dusdanig bedreigde, moesten ze hem laten gaan, meldt Twentsche Courant Tubantia. De vrouw werd omstreeks half elf in de avond in de Noorderhagen aangereden en is overgebracht naar het ziekenhuis.

Volgens de politie rijdt de man vaker zingend door de binnenstad. De scooter moest door de brokkenpiloot achtergelaten worden. Het voertuig was niet verzekerd.
http://www.telegraaf.nl/binnenland/8951 ... buitenland" onclick="window.open(this.href);return false;
God schiep mens en dier, maar welke idioot bracht de islam hier?
Plaats reactie