Het CDA

Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Het CDA

Bericht door Ariel »

Het CDA-congres is begonnen. In de bijeenkomst spreken ongeveer vijfduizend CDA-leden zich uit over regeringsdeelname met de VVD met gedoogsteun van de PVV van Geert Wilders.

Zoals verwacht staan er actievoeders aan de poorten van dit congres
De actievoerders hingen spandoeken op, met daarop teksten als 'CDA Klapvee', 'Vrijheid ja, PVV nee' en 'Sie haben es gewusst'. Ook hangen er doeken met 'Wat zou ... stemmen' - op het ene doek staat de naam John Lennon, op andere Gandhi en Jezus van Nazareth
De tientallen mensen die wachten tot ze naar binnen mogen, krijgen steeds een uitspraak van PVV-leider Geert Wilders te horen. In de buurt staat een groot tv-scherm, waarop steeds hetzelfde filmpje wordt afgedraaid. Daarin zegt Wilders dat het CDA staat voor 'Christenen Dienen Allah'. Hij deed de uitspraak tijdens de algemene beschouwingen van 2009.

Ik luister op dit moment naar de leden die 1 minuut krijgen om hun stem te laten horen.
Het valt me op dat de meeste van deze leden tegen samenwerking met de PVV zijn.

Luister hier naar het congres.

http://nos.nl/nieuws/live/politiek24/" onclick="window.open(this.href);return false;
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Het CDA congres

Bericht door mercator »

Ik vraag me af waarom zo'n congres uberhaupt nodig is. VVD en PVV doen dat toch niet ? Alleen al door zo'n show van verdeeldheid op te voeren maakt dat CDA zichzelf onmogelijk als betrouwbare regeringspartner. Als het NEE wordt zijn jullie terug naar af, als het JA wordt zullen de dementerenden in het CDA constant een mes in de rug van hun eigen afgevaardigden steken.

Zo'n congres moet VOOR een regeringsakkoord komen, niet erna.

Oh ja, volgens mij wordt het NEE....
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Het CDA congres

Bericht door Manon »

Volgens een of andere Professor mogen de belgen binnenkort terug eens een poging wagen in de stembus.

Straks gaan de Nederlanders weer hand in hand met ons mee.

Begint een gewoonte te worden! Samen uit, samen thuis (nou ja, thuis?)
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Het CDA congres

Bericht door Ariel »

Oh ja, volgens mij wordt het NEE....
Dat betekent dan dat er meer nee dan ja stemmers naar dit congres gekomen zijn, want de achterban van het CDA ( iets van 80% zijn voor het akkoord.

CDA-resoluties tegen akkoord met PVV

ARNHEM - Voor het CDA-congres zijn vier resoluties ingediend tegen samenwerking met de PVV. Ook wordt in één resolutie opgeroepen niet in te stemmen met het concept regeer- en gedoogakkoord van VVD, PVV en CDA, omdat er te weinig aandacht zou zijn voor duurzaamheid en het behalen van klimaatdoelstellingen. Tijdens het congres zaterdag buigt de CDA-achterban zich in totaal over zestien resoluties.

Vier resoluties, waarvan een van het partijbestuur, roepen de Tweede Kamerfractie van de christendemocraten juist op om mee te werken aan het minderheidskabinet van VVD en CDA met gedoogsteun van PVV. Verder zijn er oproepen tot discussie en „herbezinning”, omdat door de samenwerking met de PVV gevreesd wordt voor beperking van de godsdienstvrijheid en CDA-beginselen.

„Een strijd tegen de islam en het stigmatiseren van de moslims is in strijd met het CDA-beginselprogramma, waar ruimte is voor alle confessionele en levensbeschouwelijke gezindten die de principes van onze rechtsstaat onderschrijven”, aldus CDA-portefeuillehouder Alaattin Erdal in Rotterdam-Charlois, die met steun van anderen twee resoluties heeft ingediend. Een tegen samenwerking met de PVV en een voor een partijbrede discussie.

Een resolutie van CDA'ers uit Ede roept de fractie op zich te beijveren in het minderheidskabinet met VVD een bewindspersoon met een moslimachtergrond aan te stellen.

http://www.telegraaf.nl/binnenland/7818 ... buitenland" onclick="window.open(this.href);return false;
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Het CDA congres

Bericht door Ariel »

CDA-leden spreken zich op congres uit tegen PVV
zaterdag 2 oktober 2010

De meeste CDA'ers die het woord voeren op het drukbezochte partijcongres in Arnhem, spreken zich uit tegen politieke samenwerking met de PVV. Toch lijken de meeste leden positief over het Regeer- en Gedoogakkoord.

Zo kreeg partijvoorzitter Henk Bleker van bijna de gehele zaal een staande ovatie aan het begin van het congres. Ook fractievoorzitter Maxime Verhagen viel een luid applaus ten deel bij binnenkomst.

'Te luid naar mijn zin,' oordeelde een ongerust CDA-lid, die tegenstander is van samenwerking met de PVV. Hij stak een rode kaart omhoog naar Verhagen.

Vergissing
Leden mogen ieder een minuut de vijfduizend aanwezige CDA'ers toespreken. Dit heeft plaats in blokjes van telkens acht mensen. Daarna gaan Jan Kees de Jager en Ank Bijleveld in op de zorgen dan wel complimenten van de sprekers.

Veel mensen die het woord nemen zijn fel tegen samenwerking met de PVV. Zo noemde een CDA-lid het een 'historische vergissing'. Anderen maken zich zorgen over het gebrek aan solidariteit en de vermeende grote invloed van Geert Wilders.

Dolk in de rug
Ook voorstanders laten van zich horen. 'De zorgen over de inperking van godsdienstvrijheid zijn niet gegrond,' zo oordeelde een van de sprekers. 'In plaats daarvan zouden wij als CDA ons eens hard moeten maken over de vervolging van christenen in het Midden-Oosten.' Hij beloofde voor de akkoorden te zullen stemmen.

Een ander laat weten zich als christen-democraat in de plannen te kunnen herkennen. 'Ik ben trots op het resultaat en zal straks ook voor stemmen.' Een vrouwelijk CDA-lid spuwde haar gal over CDA-prominenten als Dries van Agt en Ruud Lubbers, die, volgens haar, 'een dolk in de rug' hebben gestoken van Verhagen.

De Rijnhal in Arnhem zit met vijfduizend CDA'ers afgeladen vol. Het congres ging van start met een meditatief moment.

Door Jeroen Langelaar

http://www.elsevier.nl/web/Nieuws/Laats ... en-PVV.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Het CDA congres

Bericht door Manon »

haha! vlak voor de middagpauze begon er een "nederlander" amok te maken. Ik vroeg me al af vanwaar die mijnheer kwam... en ja hoor, nadien even de vermelding van zijn naam en het bleek dus een (islamitische?) Turk te zijn! Dààr staat het CDA dus voor!
Laatst gewijzigd door Manon op za okt 02, 2010 12:55 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Het CDA congres

Bericht door Ariel »

Het is pauze. Het einde van de ochtend was emotioneel. Een Turk maakte kabaal omdat hij vond dat zijn mond gesnoerd werd.

De meeste mensen die spraken zijn tegenstanders. Deze tegenstanders zijn grotendeels oudere mannen en komen uit de bible-belt (streng-christelijk) Deze mensen zullen best wel goede bedoelingen hebben, maar ik krijg niet de indruk dat ze iets van Islam begrijpen.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Het CDA congres

Bericht door mercator »

Ariel schreef: De meeste mensen die spraken zijn tegenstanders. Deze tegenstanders zijn grotendeels oudere mannen en komen uit de bible-belt (streng-christelijk) Deze mensen zullen best wel goede bedoelingen hebben, maar ik krijg niet de indruk dat ze iets van Islam begrijpen.
Ze zijn niet alleen oud, maar ook achterlijk, even achterlijk als de moslims die ze een zekere religie, de "Islaam" toedichten.
Veel holle woorden ook,"bruggen bouwen, polarisatie, solidariteit, discriminatie" tot en met verwijzingen naar de Bijbel toe.

Droevig te zien dat de discussie of moslims nu kunnen geïntegreerd worden in Europa nu NOG altijd bezig is terwijl we congressen zouden moeten voeren over de manier om ze kwijt te raken.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Re: Het CDA congres

Bericht door H.Numan »

Hert CDA congres is in volle gang.
U ziet hier de zwaar bewaakte Rattus Rattus Verhagenianus met zonnebril omringt door zijn loyale kader.
De verwachting is dan ook dat het congres goedkeurt wat Rattus heeft goedgekeurd.

Afbeelding
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Het CDA congres

Bericht door Ariel »

Deze is ook leuk.

Slag om Arnhem


http://www.gnoe.nu/slag-om-arnhem" onclick="window.open(this.href);return false;
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Het CDA congres

Bericht door mercator »

Er was toch één Christene die wat aandacht vroeg voor de vervolgde geloofsbroeders in Irak, Iran,LIbanon etc. ipv altijd maar tegen de moslims te slijmen.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: Het CDA congres

Bericht door Monique »

Ik moet tot mijn grote schaamte bekennen dat ik Maxime toch best een lekker ding vind..... :oops:
Amorele atheistische nitwit
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: Het CDA congres

Bericht door Monique »

Ik hoor daar steeds gezegd worden dat het akkoord heel slecht is voor moslims en dat moslims "weggezet" worden.
Ook wordt er steeds gezegd dat de maatschappij een "tweedeling" krijgt.
Hieronder het akkoord in vogelvlucht.
Kan iemand mij aub even tonen waar over "moslims" gesproken wordt en waar deze worden "weggezet"?
Kan iemand mij dan ook even aanwijzen waar precies die "tweedeling" bewerkstelligd wordt?
Ik kan geen van beide ontdekken.


SOCIALE ZEKERHEID
* De AOW-leeftijd gaat in 2020 omhoog naar 66.
* De bijstandsuitkering op jaarbasis daalt in twintig jaar stapsgewijs met 2000 euro netto.
* Lonen ambtenaren worden in 2011 bevroren.

WONINGMARKT
* Huren stijgen voor de laagste inkomens met de inflatie.
* Corporaties op het platteland hoeven niet langer mee te betalen aan het opknappen van achterstandswijken in steden.
* Hypotheekrenteaftrek en eigen woningforfait blijven gelijk.

BELASTING
* Kunst en cultuur vallen onder het hoge btw-tarief van 19 procent.
* Inkomstenbelasting over groter deel inkomen.

ARBEID/ECONOMIE
* Innovatiesubsidies worden geschrapt. In plaats daarvan
komt er 500 miljoen lastenverlichting.
* Er verandert niets aan het ontslagrecht en de WW.

ENERGIE
* Meer kernenergie.
* Subsidies duurzame energie verdwijnen. In plaats daarvan een opslag op de energierekening waarmee duurzame energie wordt gestimuleerd.

ZORG
* Behandeling milde aandoeningen vanaf 2015 uit basisverzekering.
* Eerste vijftien fysiotherapiebehandelingen voor eigen rekening.
* Eigen risico gaat in 2012 met 40 euro extra omhoog.
* Eigen bijdragen voor ouderenzorg worden geschrapt.
* 12.000 extra verplegers in de ouderenzorg.
* Meer marktwerking in zorg.
* Minder mensen krijgen zorgtoeslag.

OVERIG
* De publieke omroep moet 200 miljoen bezuinigen.
* Einde rookverbod klein café.
* Miljard minder voor ontwikkelingshulp.

IMMIGRATIE
* Illegaal verblijf wordt strafbaar.
* Crimineel gedrag wordt bestraft met denaturalisatie.
* Nederlanderschap kan pas worden verkregen als afstand is gedaan van andere nationaliteiten.
* Beperking mogelijkheid van gezinsvorming en -hereniging.
* Verbod op gelaatsbeperkende kleding als boerka’s.
* Hoofddoekverbod politie en rechterlijke macht.
* Einde aan export kinderbijslag en kindgebonden budget.

VEILIGHEID
* Minimumstraffen voor recidve voor ernstige misdrijven.
* Drieduizend extra agenten.
* Zwaardere straffen op geweld tegen politie en hulpverleners.
* Zwaardere straf drugshandel.
* Minder mensen in de tbs.
* Vijfhonderd extra dierenageten. Dierenmishandeling
wordt strenger gestraft en er komt een meldnummer.
* Leger vaker ingezet om politie te helpen bij ongeregeldheden.
* Zelfverdediging tegen overvallers of inbrekers wordt niet meer bestraft, tenzij overduidelijk sprake is van eigenrichting.

VERKEER EN VERVOER
* 500 miljoen om files te bestrijden en het openbaar vervoer veiliger en beter te maken.
* Brandstofaccijnzen omhoog, aanschafbelasting voor auto en motor en/of motorrijtuigenbelating omlaag.
* De maximumsnelheid op snelwegen naar 130 kilometer per uur. Ook op andere wegen wordt de snelheid herbeoordeeld.
* Geen kilometerheffing.
Amorele atheistische nitwit
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Het CDA congres

Bericht door Ariel »

Het enige wat deze mensen dwars zit, is omdat Wilders steun geeft aan deze regering. Meer is er niet. Het gaat om Wilders.
De leden laten hun onderbuik spreken.
Verhagen hield daarnet een zeer emotionele speech. De tranen klonken in zijn stem en stonden hem in zijn ogen.
Ik hou mijn hart vast. Dit congres gaat niet goed.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: Het CDA congres

Bericht door Monique »

Ariel schreef:Het enige wat deze mensen dwars zit, is omdat Wilders steun geeft aan deze regering. Meer is er niet. Het gaat om Wilders.
De leden laten hun onderbuik spreken.
Verhagen hield daarnet een zeer emotionele speech. De tranen klonken in zijn stem en stonden hem in zijn ogen.
Ik hou mijn hart vast. Dit congres gaat niet goed.
Het laatste dat hij zei kreeg toch een giga applaus:
"laat je niet leiden door de angst voor Wilders maar door de kracht van het CDA".
Amorele atheistische nitwit
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: Het CDA congres

Bericht door Monique »

Het lijkt wel een PVV congres?
Het gaat uitsluitend over de PVV ... belachelijk
Amorele atheistische nitwit
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Het CDA congres

Bericht door Manon »

er is nu een emotionele oudere dame aan het woord die zich heeft ingezet voor de "kleurrijke" maatschappij. Neen ze is geen raciste hoor, alle kleurtjes behalve wit zijn voor haar wel goed.

Maar wat heeft dat met wilders te maken? Met zijn anti-islam standpunten? heeft iemand met kritiek op islam een kleurtje dat mevrouw niet zint? te "wit" of zo?
of neen, was het "te bruin"?

Dat krijg je nu als je iemand zo zit te demoniseren: dan zijn het op den duur je eigen luizen die je bijten als je met die persoon in zee moet gaan.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Mahalingam
Berichten: 52066
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Het CDA congres

Bericht door Mahalingam »

De twee dissidenten zeggen dit weekend na te denken. Dan kunnen ze direct nog even lezen wat de EU vriendjes te zeggen hebben (hel en verdoemenis!):
In antwoord op uw brief van 30 september 2010 over de formatie van een nieuwe regering in Nederland, wil ik u er graag aan herinneren dat de EVP op Europees niveau nooit heeft willen samenwerken met extreem-rechts of extreem-links. Ik bevestig dit standpunt bij dezen.[...]
Desalniettemin behoren al onze aangeloten partijen zich in te spannen voor de fundamentele doelstellingen van onze politieke familie, te weten: 1. een vrije en pluralistische democratie, en 2. respect voor de mensenrechten, de principiële burgerlijke vrijheden van de rechtsstaat, op grondslag van een gemeenschappelijk programma (Artikel 3, alinea 1 van de Statuten van de EVP).[...]
Toch zullen (na de beslissing van het congres, hr) het voorzitterschap van de EVP en onze aangesloten partijen zich moeten beraden op de vraag of, en in hoeverre het CDA-besluit in overeenstemming zal zijn met de waarden waarvoor wij in onze politieke familie opkomen.
Met mijn oprechte groeten en expressie van mijn ware vriendschap,
Wilfried Martens, voorzitter van de EVP
http://epp.eu/press.asp?artid=1470&fullview=1
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Het CDA congres

Bericht door Manon »

rare mensen:

"wat is het verschil tussen jodendom en islam"?

jodendom = een bevolkingsgroep
islam = religieuze & semi-politieke ideologie

moeilijk hé!.


Dan wéér eentje die niet weet dat islam een theocratie voorstaat! Ze noemt het een diskwalificatie om islam als politieke ideologie neer te zetten! Ze is jonger dan ik (ken de naam niet) maar ik hoop voor haar dat ze ooit nog de sharia aan den lijve mag ondervinden!
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Het CDA congres

Bericht door Manon »

Monique schreef:Ik moet tot mijn grote schaamte bekennen dat ik Maxime toch best een lekker ding vind..... :oops:
worden we groepies? Samen op de motor erachteraan snorren? [hypocrite.gif]
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: Het CDA congres

Bericht door Monique »

circe schreef:
Monique schreef:Ik moet tot mijn grote schaamte bekennen dat ik Maxime toch best een lekker ding vind..... :oops:
worden we groepies? Samen op de motor erachteraan snorren? [hypocrite.gif]
Jij ook???? :shock:
Ik dacht dat ik de enige was met een "vreemde" smaak (krijg ik tenminste altijd te horen)....
Amorele atheistische nitwit
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: Het CDA congres

Bericht door Monique »

Net was er iemand (weet zijn naam niet) die het eerste zinnige gezegd heeft.
Hij gaf aan dat niet de PVV "veroordeeld" moet worden maar dat de stemmers op de PVV o.a. van het CDA afkomstig zijn en dat dat niet automatisch inhoudt dat dat ineens dus 1.5 miljoen islamhaters geworden zijn.
Amorele atheistische nitwit
Gebruikersavatar
tulpje
Berichten: 20
Lid geworden op: ma sep 27, 2010 4:17 pm

Re: Gefeliciteerd! met de nieuwe regering

Bericht door tulpje »

68 om 32. Ik twijfel nogal. Eerst dinsdag nog maar weer eens afwachten. Ik weet eerlijkgezegd niet wat ik van deze toch wel vreemde constructie mag/moet verwachten. :?
Laatst gewijzigd door tulpje op za okt 02, 2010 6:43 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Het CDA congres

Bericht door Ariel »

Hoe gaat de CDA-Kamerfractie verder na het congres?
zaterdag 2 oktober 2010

Het CDA-congres is duidelijk geweest in haar oordeel: zeven op de tien CDA-leden is voorstander van een regering met de VVD, met gedoogsteun van de PVV. Hoe nu verder?

Het oordeel van het congres vormt een 'zwaarwegend advies' voor de Tweede Kamerfractie, die aanstaande dinsdag bij elkaar komt voor een vergadering. Daarin zal definitief worden besloten of er wordt ingestemd met de akkoorden.

Uitgesloten
De kans dat het CDA dinsdag niet instemt met het Regeer- en Gedoogakkoord lijkt na vanmiddag zo goed als uitgesloten. Eén van de twee Kamerleden die tegen samenwerking met de PVV is, Ad Koppejan, had vooraf reeds beloofd zich te zullen neerleggen bij de mening van het congres.

Wel constateerde hij na afloop van de bijeenkomst zaterdag, net als 'dissident' Kathleen Ferrier, dat 'een substantiële minderheid' van de CDA-leden zijn zorgen deelt. Zowel Koppejan als Ferrier willen de uitkomst eerst nog laten bezinken. 'We gaan het er dinsdag gewoon over hebben in de fractievergadering,' aldus Koppejan.

Verzet
CDA-fractieleider Maxime Verhagen liet weten blij te zijn met de grote steun voor de akkoorden, hoewel de 32 procent tégen ongetwijfeld meer is dan waar hij op had gehoopt. 'Ik denk dat het congres heel duidelijk was. Twee derde is een overtuigende meerderheid.' Verhagen zegt de fractievergadering 'vol vertrouwen' tegemoet te zien.

Ab Klink sprak zijn hoop uit dat Koppejan en Ferrier hun verzet blijven volhouden. En ondanks dat het er alles van wegheeft dat het kabinet-Rutte I, met gedoogsteun van de PVV, er nu toch echt gaat komen, zal Verhagen de komende jaren rekening moeten blijven houden met het zo nu en dan dwarsliggen van twee 'dissidente' Kamerleden.

Door Eric Vrijsen, Jeroen Langelaar

http://www.elsevier.nl/web/Nieuws/Laats ... ongres.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Mahalingam
Berichten: 52066
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Het CDA congres

Bericht door Mahalingam »

We weten nu de uitslag: 70% voor en 30% tegen.
De dissidenten beraden zich tot dinsdag. En met een 30% voelen zij zich gesteund.
Maar gaat het door dan zal de CDA fractie sterk uitgedund worden: er zijn veel ministers, staatsecretarissen etc. nodig.
En wie komen er dan in de fractie? Ab Klink, Hirsi Ballin, Doekle T. , Van Agt (ja geen leeftijdsdiscriminatie!) en nog meer van dat volk zal staan te dringen!
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Plaats reactie