Nederland.... kennisland ???

Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Nederland.... kennisland ???

Bericht door Ariel »

Nederland als kennisland. Nee dus met dit soort jeugd. Dit is de toekomst van Nederland ? [c045.gif]

Het InHolland-niveau in beeld (schokkend)

Mochten er nog mensen zijn die twijfelen aan het feit of de Dodenherdenking voor veel jongeren (en tokkies, allochtonen én door GeenStijl-verslaggever Jelte geportretteerde huisvrouwen in Amsterdam-Noord) niet meer dan een voetnoot in de geschiedenis is, dan hebben we leuk nieuws. Het voorheen beruchte weblog Campus.tv maakt met ONTLUISTERENDE bewijsbeelden een einde aan alle twijfel. Van de ondervraagde jongeren weet niemand door wie Nederland werd bezet, wanneer dat dan was, hoe lang dat duurde, hoe lang dat is geleden, ("hooo-looo-caauust?") en door wie Nederland uiteindelijk werd bevrijd. Veel erger: den jeugd heeft ook totaal geen idee wat er eigenlijk wordt herdacht op 4 en gevierd op 5 mei. Behalve "bier zuipen" uiteraard. Dat een gedeelte van deze jongeren studeert aan Hogeschool InHolland is natuurlijk zuiver toeval. Want neemt u gerust van ons aan: dit is het algemene, gemiddelde niveau op HBO's. En ook op universiteiten, zo valt inmiddels te vrezen. Het is vandaag trouwens 7 mei. Wij herdenken vandaag de bezetting door de Fransen en de bevrijding door de Spanjaarden in samenwerking met de verzetsgroep NSB, 100 jaar geleden. Proost!

http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/20 ... eld_s.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Kijk hier naar het flimpje.
INHolland student: WOII duurde 20 jaar en Frankrijk bezette Nederland
http://www.campus.tv/divers/inholland-s ... land/26394" onclick="window.open(this.href);return false;
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: Nederland.... kennisland ???

Bericht door Monique »

Jaja....onderwijs in Nederland.
Om te huilen.... :crying:
Amorele atheistische nitwit
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Re: Nederland.... kennisland ???

Bericht door BFA »

Niet alleen Nederland, heel Europa lijdt onder deze trend.
Dit is toch logisch als je naar onze steden kijkt.
We hebben een geschiedenis waarin onze steden de centra zijn van leren of universiteiten, wetenschappelijk onderzoek, Toonbeelden voor vrijheid, muziek en schone kunsten.
Kijk hoe dit op een decennia tijd omgeslagen is. onze steden zijn centra van achterlijkheid en religieuze manie geworden. Niet te verwonderen dat onze scholen hetzelfde ondergaan.
Wat in onze steden leefde heeft steeds de toekomst van onze landen bepaald. Nu houdt ik mijn hart vaast als ik naar onze steden kijk.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Gebruikersavatar
Schepsel
Berichten: 4929
Lid geworden op: zo jun 20, 2010 6:43 pm
Locatie: 하늘

Re: Nederland.... kennisland ???

Bericht door Schepsel »

Geschiedenis was ook best om te huilen. Maar goed, als je zo dom bent dat je niet eens weet wat 5 mei is dan ben je toch niet meer te helpen. Ik denk dat onderwijs tegen zulke stupiditeit niet opkan.
Ik heb de beste feiten. Het zijn alternatieve feiten. Niemand respecteert de feiten meer dan ik. De rest is FAKE NEWS. SNEU. Net als ''zogenaamde rechters'' en scheiding der machten, SNEU.
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Nederland.... kennisland ???

Bericht door Dhana »

Die trent is al zo lang gaande. Mijn inmiddels 27-jarige zoon had een klasgenoot, een volbloed Nederlander notabene die op de Havo geen notie had wie Hitler ooit geweest was. En het wordt alleen maar erger. Het enige dat telt in het leven is het het laatst uitgebrachte mobieltje en de computerspelletjes.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: Nederland.... kennisland ???

Bericht door Monique »

Mijn zoon heeft van Hitler en co vernomen omdat ik hem "dr Mengele" noemde.......(geintje vanwege zijn genetische studiekeuze ).

Nu weet hij meer dan ik en heeft, na het bekijken van de Nurnberg trials het dagboek van Rudolf Hess besteld (op mijn kosten uiteraard.... :evil: )
Op school (lagere en middelbare) was het niet behandeld.
Schandalig.
Amorele atheistische nitwit
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Nederland.... kennisland ???

Bericht door Dhana »

Het is een moderne misvatting dat de school alleen verantwoordelijk zou zijn voor de kennis van kinderen. Ouders zijn te druk om zich nog op die manier met hun kroost bezig te houden. Mijn 2 zoons, allebei niet echt hoogvliegers op school scoorden met de citotoets het hoogste van allemaal met algemene kennis. Dat lag dus duidelijk niet in de eerste plaats aan de input van de basisschool.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: Nederland.... kennisland ???

Bericht door Monique »

Maar je mag toch verwachten dat bij geschiedenislessen WO2 aan de orde komt??????

Anders kun je je kind net zo goed thuis houden en laten onderwijzen door jezelf, familie en vrienden....
Amorele atheistische nitwit
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Nederland.... kennisland ???

Bericht door Dhana »

Monique schreef:Maar je mag toch verwachten dat bij geschiedenislessen WO2 aan de orde komt??????

Anders kun je je kind net zo goed thuis houden en laten onderwijzen door jezelf, familie en vrienden....

WOII kwam inderdaad wel aan de orde maar pas op de middelbare school. Toen kwam die klasgenoot pas te weten over Hitler en zijn kornuiten. Zijn ouders hadden hem dus nooit de dodenherdenking laten meemaken, of mee gegeven waar dat allemaal over ging.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Gebruikersavatar
Schepsel
Berichten: 4929
Lid geworden op: zo jun 20, 2010 6:43 pm
Locatie: 하늘

Re: Nederland.... kennisland ???

Bericht door Schepsel »

Tenzij je in Fritzls kelder bent opgegroeid heeft dit niks me onderwijs te maken. Als je niet weet wie Hitler was is er iets mis. Dat is iets dat je automatisch leert door de tijd, net zoals spelling. Ook al je ouders nergens van weten, je hebt altijd nog de televisie met de vermelding dat er x herdenking is, je hebt meldingen in kranten, in gesprekken, en normaal gesproken zou je dat tot op zekere hoogte op moeten slaan totdat je wel een idee hebt van wie die persoon was. De mens heeft toch een natuurlijk, aangeboren leervermogen middels waarneming? Spelling is bijv. vanzelf gegaan, heb er nooit wat voor gedaan. Dat is iets dat gewoon groeit met je ontwikkeling. Ik vind het heel raar dat je geschiedenislessen nodig hebt om zoiets te weten, of in ieder geval een idee te hebben.

Daarnaast, op elke school wordt WOII iig een béétje onderwezen. Het zou genoeg moeten zijn voor in ieder geval een besef! Ik snap werkelijk niet hoe je met een normale intelligentie op een hogeschool of universiteit geen idee kunt hebben van wie Hitler was.
Ik heb de beste feiten. Het zijn alternatieve feiten. Niemand respecteert de feiten meer dan ik. De rest is FAKE NEWS. SNEU. Net als ''zogenaamde rechters'' en scheiding der machten, SNEU.
Mahalingam
Berichten: 52064
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Nederland.... kennisland ???

Bericht door Mahalingam »

In Delft staat een Technische Hogeschool (TH Delft) die tegenwoordig Universiteit heet. Daar worden mensen ingenieur. Maar ook hier is het peil gezakt zoals overal.
Zo staat er een gebouw van Bouwkunde en Architectuur. Kijk op de warmte foto van Delft en dat gebouw springt er rood uit. Er is in heel Delft geen gebouw te vinden dat zo'n groot warmteverlies heeft, zelfs na een verbouwing van 24 miljoen.
http://www.leefbaar-delft.nl/
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Nederland.... kennisland ???

Bericht door Dhana »

Schepsel schreef: Het zou genoeg moeten zijn voor in ieder geval een besef! Ik snap werkelijk niet hoe je met een normale intelligentie op een hogeschool of universiteit geen idee kunt hebben van wie Hitler was.
Ik ook niet en toch kwam dat 15 jaar al geleden al voor. Kan je nagaan hoeveel zombies van die leeftijd er nu rondlopen.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Re: Nederland.... kennisland ???

Bericht door H.Numan »

Ik denk dat het redelijk meevalt. GeenStijl heeft uiteraard geen enkele behoefte aan InHolland sgolieren die het goede antwoord geven.
Scholieren zelf willen nogal eens graag iemand op het verkeerde been zetten. Vooral bij anonieme testen. Zoals deze. Als dit inderdaad zou kloppen, dan vraag ik me serieus af hoe die scholieren zonder verpleger naar school gaan. :smile:
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Nederland.... kennisland ???

Bericht door Manon »

INHolland student: WOII duurde 20 jaar en Frankrijk bezette Nederland
nou ja, niet zo moeilijk doen ! dat was marokko toch? gekoloniseerd door Frankrijk en de Polisario vechten er nog steeds. "wij" is toch niet Nederland?
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Nederland.... kennisland ???

Bericht door mercator »

BFA schreef: Nu houdt ik mijn hart vaast als ik naar onze steden kijk.
IK hield gisteren vooral de portieren van mijn auto goed gesloten toen ik door de Brusselse voorstad Laken reed. Een trieste Afrikaanse aanblik, belle-epoque huizen in totaal verval, een agressieve Afrikaanse bevolking die het hele straatbeeld bepaalt. Die achterlijkheid vormt als het ware een cordon rond de wijk waar de Belgische vorsten huizen in hun marmeren paleizen.

Idd gaan al onze steden er in een rap tempo op achteruit. Dat was al lang het geval in Wallonië, nu zie je dat ook in Mechelen, Leuven, Lier etc....
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Nederland.... kennisland ???

Bericht door mercator »

Schepsel schreef:
Daarnaast, op elke school wordt WOII iig een béétje onderwezen.
Ja, maar vrijwel altijd met een hedendaagse maatschappelijke "kleuring" erbij. Die kennis wordt dus niet gepresenteerd als objectieve informatie, maar met een politieke boodschap er kant en klaar bij. Zo is het officiële doel naar bezoekende schoolgroepen van een nagelnieuw MUseum van Deportatie en Verzet in Mechelen om te zorgen dat zo iets nooit meer voorkomt. De boodschap is zonder meer duidelijk: het ZAL voorkomen als je de multikul afwijst en op de verkeerden stemt als je groot bent.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Mahalingam
Berichten: 52064
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Nederland.... kennisland ???

Bericht door Mahalingam »

Mijn eerste reactie toen ik dit las was: vast en zeker een Fokker vliegtuig.
Vliegtuig zakt door landingsgestel
Rotterdam - Een vliegtuig van de Ierse luchtvaartmaatschappij Cityjet is dinsdagavond zomaar door zijn landingsgestel gezakt op Rotterdam The Hague Airport. Op dat moment stond het toestel stil.
De Fokker 50 kwam met een klap op zijn buik terecht, meldt RTV Rijnmond. Er was alleen één medewerker van de technische dienst aan boord.
http://www.telegraaf.nl/reiskrant/97592 ... tml?p=22,1
Van ouds her staan die Fokker vliegtuigen er om bekend dat ze snel door de pootjes zakken.
Tenminste bij veelvliegers. Toen ik jaren geleden met/in een Fokker in Zürich dat meemaakte zeiden doorgewinterde passagiers: 'ach, Fokker, dat komt meer voor.".
Fokker heeft nooit de kennis kunnen vergaren om stevige pootjes te maken.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Mahalingam
Berichten: 52064
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Nederland.... kennisland ???

Bericht door Mahalingam »

De TH Delft moest zo nodig TU Delft worden. En dat was meer dan een naamsverandering. Ze zijn een echte universiteit geworden sindsdien.
Steeds meer fraude TU Delft
DELFT - Op de TU Delft komen steeds meer meldingen binnen van fraude bij tentamens. Per jaar wordt op de universiteit ongeveer honderd keer een vorm van fraude gepleegd, variërend van het weglaten van bronvermeldingen tot spieken of het plegen van plagiaat.
http://www.telegraaf.nl/binnenland/9771 ... html?p=2,1
En waar komt dat door? Door de huidige regering met zijn vreselijke beleid. Studenten moeten wel.
De voorzitter van de vereniging voor Studie en Studentenbelangen in Delft denkt dat er studenten zijn die de hete adem van de ingevoerde harde knip en de ophanden zijnde langstudeerregeling in hun nek voelen, meldt het AD.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Mahalingam
Berichten: 52064
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Nederland.... kennisland ???

Bericht door Mahalingam »

De InHolland kwestie zweert maar door. In het journaal op de StaatsTV was Doekle Terpstra weer aan het woord. Ik concludeer: het is voor hem dweilen met de lekke kraan dicht voor zover het lukt.
Enige dagen geleden was die aan het beweren dat de studenten een 'baangarantie' kregen.
Een paar snuggere leerlingen zeiden: "ik wil dit zwart op wit hard gemaakt". Maar dat ging niet, per slot van rekening was dat een politieke toezegging en geen zakelijke toezegging. Iets om zijn imago op te vijzelen, niet om werking te hebben in de echte wereld.
Aan uitspraken van voorzitter Doekle kunnen geen rechten worden ontleend.

Maar nu over vandaag. Studenten willen gecompenseerd worden voor hun waardeloze diploma's. 4 jaar gestudeerd voor de kat zijn staart. De 2-de kamer neuzelde over financieele compensatie.
Hè ja, gooi er maar een bak belastinggeld tegenaan.
Doekle komt nu met een (gratis??) vervolgstudie. Doe dit en je diploma wordt opgewaardeerd tot iets echts. Avondstudie of zo iets want de de meeste afgestudeerden werken inmiddels.
"Aangepaste oplossingen" bazelde Doekle.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Mahalingam
Berichten: 52064
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Nederland.... kennisland ???

Bericht door Mahalingam »

Nog meer nieuws die de regenten van InHolland buikloop zal geven. Het zal je maar overkomen; je klanten lopen naar elders.
Inschrijvingen Inholland dalen met 20 procent
Het aantal studenten dat komend studiejaar aan Hogeschool Inholland gaat studeren zal in vergelijking met een jaar eerder een vijfde kleiner zijn. Dat meldde bestuursvoorzitter Doekle Terpstra woensdag. 'We zitten qua inschrijvingen nu op krap 20 procent minder in vergelijking met vorig jaar', aldus Terpstra. 'Maar dat aantal is al geruime tijd stabiel.'
http://www.volkskrant.nl/vk/nl/5288/Ond ... cent.dhtml
Of deze afname overal gelijkmatig is of dat de 9 'frauderende' opleidingen geen aanmeldingen meer krijgen, is niet vermeld.
En die laatste cryptische mededeling, om die te snappen moet je bij InHolland gestudeerd hebben? Of Doekle Terpstra heten?
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Mahalingam
Berichten: 52064
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Nederland.... kennisland ???

Bericht door Mahalingam »

De universiteit bestuurders zien aan hoe het met de reputatie van het HBO gaat en vrezen ook dat het naar hun overwaait. Boter op het hoofd? De grote angst van dit moment is "imago verlies".
De communicatie afdelingen van de universiteiten werken zich de naad uit het lijf om alles wat maar tot imago schade zou kunnen leiden, af te stoppen. De universiteits bladen moeten dus onder controle gebracht worden. Daar kunnen dingen in gelezen worden die aanstootgevend kunnen zijn.
En wat krijgen we? Wezenloze reclamefolders en websites met succesverhalen, en waarin 'gespinde' informatie te vinden zal zijn.
Stop de teloorgang van de universiteitsjournalistiek
De trend dat journalistiek langzaamaan terrein inlevert op de communicatiemannetjes is echter breder. Het rapport Gevaarlijk Spel van UvA-onderzoekers toont dat de journalistiek de steeds langer wordende tentakels van de communicatie en pr-sector lijdzaam accepteert. Door de specifieke positie van universiteitsbladen - ze schrijven over degene die hen betaalt - lijken zij de vooruitgeschoven posten van een verliezend leger te zijn.

Doorslaan
Het imagobeleid van universiteiten is aan het doorslaan: ieder slecht woord moet worden vermeden of goedgepraat door tientallen voorlichters. Daarbij gaan vrije informatievergaring en onafhankelijkheid, die universiteiten jarenlang hoog in het vaandel hadden, makkelijk overboord; het imago gaat boven alles. Protest daartegen wordt genegeerd.
http://opinie.volkskrant.nl/artikel/sho ... rnalistiek
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Mahalingam
Berichten: 52064
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Nederland.... kennisland ???

Bericht door Mahalingam »

Praatjes vullen geen gaatjes, dat moet staatssecretaris Halbe Zijlstra van Onderwijs gedacht hebben toen die Doekle zag aanstuntelen. Hij wil krachtig ingrijpen voordat het hele HBO een lachwekkende nep-vertoning dreigt te worden en de rotte appels de rest besmetten.
"Er is twijfel gerezen over ons onderwijsstelsel en dat moet met wortel en tak worden uitgeroeid", stelde Zijlstra vrijdag na afloop van de wekelijkse ministerraad. Volgens de bewindsman heeft het stelsel dat de kwaliteit van en het toezicht op het hbo regelt, niet gewerkt zoals het zou moeten. "Krachtig ingrijpen is dus nodig."
[...]
Staatssecretaris Halbe Zijlstra van Onderwijs gaat hard ingrijpen om het geplaagde hoger beroepsonderwijs weer op de rails te krijgen. Zo komen er onder meer landelijke toetsen op kernvakken en moeten alle docenten in het hbo minimaal een mastergraad hebben. Ook worden de controles op het onderwijs verscherpt.
Over de kwaliteit/diploma's van alle managers & Co wordt niet gesproken. Het zijn de leraren waar verbetering nodig is.?
http://www.powned.tv/nieuws/politiek/20 ... j_hbo.html
En met dat taalonderwijs, daar zien we nu de resultaten van:
"Er is twijfel gerezen over ons onderwijsstelsel en dat moet met wortel en tak worden uitgeroeid",
Wordt nu het onderwijsstelsel uitgeroeid? Hij zal de twijfel bedoelen.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Re: Nederland.... kennisland ???

Bericht door H.Numan »

Ik heb zelf de leraren opleiding gedaan. We moesten vanzelfsprekend alle mogelijke onderwijs methodieken en vormen bestuderen. Maar aan 1 vorm werd bijzonder weinig aandacht gegeven: particulier onderwijs. Tijdens de spaarzame momenten waarop dit onderwerp behandeld werd bleek waarom.
Dat werkt namelijk... wel. En daar wordt niet gewerkt volgens de vrije school methode. Welnee. Die werken volgens de ouderwetse blokken tot je er bij neervalt methode.

Op particuliere scholen (die zijn er nog steeds) wordt veel aandacht gegeven aan de leerling. Logisch, als je E 30.000 of meer per leerling per jaar moet neerleggen. Voor dat geld verwachten de ouders dan wel resultaat. Dat is er: een gemiddelde leerling is in staat om in een (1) jaar twee jaar voortgezet onderwijs te doen. Dat is gemiddeld. Er zijn er die het zelfs beter doen.

De leerlingen worden van 's morgens 8 tot 's middags 5 aan het werk gezet, en gehouden. Tussenuren kennen ze niet. Er wordt hard gewerkt, maar de leerlingen hebben daar geen problemen mee, integendeel. Ze vinden het gewoon leuk, vooral omdat ze na 1 jaar 2 jaar verder zijn.

Kijk, en daarmee wil ik aantonen dat gewoon ouderwets hard werken op school, concentreren op de kennis die je nodig hebt, gewoon werkt. Alternatieve Dalton-Vrije-Montessori-Geitenwollensokken-scholen werken dus niet.

Toen we die spaarzame minuten besteed hadden over particulier onderwijs begreep ik waarom we daar niet eens een vol les uur aan besteed kregen. Niet omdat het zo weinig voor komt. Maar omdat meer aandacht alle alternatieven compleet onderuit haalt.
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
Mahalingam
Berichten: 52064
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Nederland.... kennisland ???

Bericht door Mahalingam »

Dat idee van Doekle Terpstra om die 86 studenten (=topje van ijsberg?) - die onterecht een niet-intrekbaar diploma hebben gekregen - bij te scholen, wordt uitgevoerd.
Hij was aan het woord (telefoon) op het Journaal van de StaatsTV. En wat heeft die gedaan?
Kontakt gezocht met de betreffende studentenvakbond, vertegenwoordigd door haar voorzitter , een zo te zien of zeer oudelijke man of een 30- er. Alsof de vakbond iets in melk te brokkelen heeft bij oud-studenten maar wel doet alsof die namens hen kan onderhandelen. Zo zijn onze socialisten onder elkaar?

Mijn bek viel open. Wat er bedisseld was zonder de betreffende personen te horen (wat een regenteske bedoening!) is dat er een bij- dan wel na-scholing komt waarna ze allen een 'echt' diploma krijgen.
Ik denk dat die 86 studenten totale minkukels zijn die eigenlijk helemaal geen diploma hadden moeten krijgen en die nu een diploma garantie krijgen. Of ze de bijscholing halen met een voldoend of niet: hun diploma wordt 'echt'. Kan het nog gekker?

Maar geen kritische vraag op de Staats TV er over. Alleen hoe fijn het was voor de slachtoffers dat ze rehabilitatie krijgen. Wel was men benieuwd naar 'als iemand zegt niet mee de doen, wat dan? ' Dan niks en behoud die zijn diploma onder protest van Doekle. En er komt een commissie om te beoordelen over de bezwaren van de niet-meedoeners. In Dallas, Texas werken b.v. en niet naar Nederland te kunnen komen voor InHolland gelul. Zo iets moet beoordeeld worden.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Nederland.... kennisland ???

Bericht door Ariel »

Het gaat om 86 studenten, maar bij de onderzochte opleidingen kreeg 39 procent van de afgestudeerden volgens de inspectie de afgelopen jaren onrechtmatig een diploma. Ik snap dus die 86 studenten die het over moeten doen niet...Dat moeten er veel meer zijn.
Daarnaast werden vier van de vijf onderzochte opleidingen van Inholland ook nog eens aangemerkt als zeer zwak. Zo'n diploma is dus niks meer waard. Of jij nou keihard gewerkt hebt voor dat papiertje of niet.
Wat Doekle doet is een doekje voor het bloeden.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Plaats reactie