Ayaan Hirsi Ali

Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Ayaan Hirsi Ali

Bericht door Pilgrim »

Onze heldin keert weer terug omdat ze in Amerika niet goed beveiligd kan worden. :?
Ayaan Hirsi Ali terug in Nederland
Door onze redacteur Joost Oranje

Amsterdam, 1 okt. Ayaan Hirsi Ali keert terug naar Nederland omdat minister Hirsch Ballin (Justitie, CDA) niet meer bereid is de kosten voor haar beveiliging in de Verenigde Staten te betalen.

De bescherming van het voormalige VVD-Kamerlid in Amerika is per vandaag vervallen. Dat blijkt uit vertrouwelijke documenten van het ministerie van Justitie, waarover NRC Handelsblad vanmiddag bericht.
Hirsi Ali, die al jaren zwaar wordt bedreigd wegens haar kritische uitlatingen over de islam, is vanmorgen vanuit Washington op Schiphol aangekomen en naar een geheim adres gebracht. Ze zal vanuit Nederland de activiteiten voor haar werkgever, de denktank American Enterprise Institute (AEI) voortzetten omdat ze hier, als bedreigd persoon, verzekerd is van overheidsbeveiliging. Daarom wil ze zich in Nederland vestigen.
De autoriteiten in de VS kunnen de bescherming niet overnemen omdat de wet zich daartegen verzet.
>> meer vanmiddag in NRC Handelsblad
Ook in de VS was Hirsi Ali regelmatig op televisie. Ze werd door Christiane Amanpour geinterviewd voor CNN en was ook te zien op de zender Fox.

http://www.nrc.nl/binnenland/article778723.ece" onclick="window.open(this.href);return false;
stropke
Berichten: 3409
Lid geworden op: zo nov 06, 2005 12:25 am
Locatie: Limburg

Bericht door stropke »

Hm, is ze dan hier wel beveiligd straks?
Gaat Ballin wel betalen, is het goedkoper hier?
Als hij daar niet wil dokken.. :roll:
Mo is dood. Jezus is de Opgestane Heer, das het wezenlijk verschil !!
Wat heb je aan een dode profeet? Nopes !
Vera
Berichten: 756
Lid geworden op: ma jun 11, 2007 4:43 pm

Bericht door Vera »

Wie in de VS bedreigd haar dan? Die wonen toch allemaal in Nederland
Laa ilaaha illallaah
tomc
Berichten: 1152
Lid geworden op: wo feb 21, 2007 11:55 pm

Bericht door tomc »

Je bent inderdaad een raciste, Vera.

Daarenboven : wie zou haar bedreigen ... neem eens een wilde gok. Ben jij als moslima al geknipt eigenlijk ?
BaniIsrael
Berichten: 297
Lid geworden op: wo mei 23, 2007 8:50 pm
Locatie: Te grote avatar verwijderd.

Bericht door BaniIsrael »

"the return of the mummie"
O Israel Waarom bent Gij zo? O Israel waarom heeft U de Almachtige teleurgesteld? O Israel wanneer komt Gij weer tot inkeer?
naar boven
Berichten: 5046
Lid geworden op: do nov 16, 2006 10:14 pm
Contacteer:

Bericht door naar boven »

BaniIsrael schreef:"the return of the mummie"
mummy
RTFM
Mahalingam
Berichten: 52158
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Bericht door Mahalingam »

@BaniIsrael: Je hebt het niet allemaal op een rijtje geloof ik.
Mummie? Ze is nog niet dood hoor! Pas daarna kan je mummie worden.
En als ik zo de journalisten en commentaren betreffende Ayaan Hirsi Ali hoor op de TV en de nieuwssites dan zijn er heel wat politici die met buikpijn vanavond naar bed gaan vanwege last met opspelende onderbuikgevoelens.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
naar boven
Berichten: 5046
Lid geworden op: do nov 16, 2006 10:14 pm
Contacteer:

Bericht door naar boven »

Mahalingam schreef:@BaniIsrael: Je hebt het niet allemaal op een rijtje geloof ik.
Mummie? Ze is nog niet dood hoor! Pas daarna kan je mummie worden.
En als ik zo de journalisten en commentaren betreffende Ayaan Hirsi Ali hoor op de TV en de nieuwssites dan zijn er heel wat politici die met buikpijn vanavond naar bed gaan vanwege last met opspelende onderbuikgevoelens.
Ik begrijp wel wat hij bedoelt.
Die laffe koranclub zit natuurlijk ontzettend met deze slimme tante in haar maag.
Ayaan belichaamt alles wat in hun ogen inferieur zou moeten zijn.
Ayaan is vrouw, ongelovige en bovendien zwart - een huidskleur die met slaven wordt geassocieerd.
En toch is Ayaan intelligent, succesvol en vooral: zichtbaar.

Ayaan ontzenuwt alle 'waarheden' van de islam, alleen al omdat ze is wie ze is.
Ayaan is het levende tegenbewijs, de deconfiture van de Islam.
Ayaan is effectiever dan de beste Mohammed-cartoon.

En hoe gaat de mohammedaan met deze pijnlijke werkelijkheid om?
Op de gebruikelijke hypocriete wijze, waarmee alles wat niet in het denkkader van de islam past weggepoetst wordt:
Ontkenning. Ontkennen dat ze leeft, dat ze bestaat, dat ze er is.


Afbeelding
RTFM
stropke
Berichten: 3409
Lid geworden op: zo nov 06, 2005 12:25 am
Locatie: Limburg

Bericht door stropke »

Mahalingam schreef:@BaniIsrael: Je hebt het niet allemaal op een rijtje geloof ik.
Mummie? Ze is nog niet dood hoor! Pas daarna kan je mummie worden.

Hoewel, sommigen lopen er reeds als mummie bij in het hier-nu-maals. Triest genoeg :roll:
Mo is dood. Jezus is de Opgestane Heer, das het wezenlijk verschil !!
Wat heb je aan een dode profeet? Nopes !
Gebruikersavatar
Hamsa
Berichten: 525
Lid geworden op: za jan 25, 2003 7:45 am

Bericht door Hamsa »

Problemen over de kosten van de beveiliging van Hirsi Ali in Amerika.
Volgens het principe "de vervuiler betaalt" zou de moslimgemeenschap de kosten op haar moeten nemen voor de beveiliging van Hirsi Ali.
Dat zou tevens een goed gebaar zijn naar de ongelovigen.
Gebruikersavatar
Ketter
Berichten: 4218
Lid geworden op: do jun 22, 2006 9:06 am
Locatie: Vlaanderen

Bericht door Ketter »

Hamsa schreef:Problemen over de kosten van de beveiliging van Hirsi Ali in Amerika.
Volgens het principe "de vervuiler betaalt" zou de moslimgemeenschap de kosten op haar moeten nemen voor de beveiliging van Hirsi Ali.
Dat zou tevens een goed gebaar zijn naar de ongelovigen.
Da's nu 's een prachtig voorstel...
Zonder (ji)haat straat.

Wat is er zo moeilijk te begrijpen aan het feit dat ik niet kan geloven in een God die zo duidelijk kwaadaardig is?
Mahalingam
Berichten: 52158
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Bericht door Mahalingam »

Afbeelding
De denkbeelden van Hirsi Ali zijn ondertussen met haar verblijf in de USA en door het verdere verloop van de geschiedenis (ja, we leven in interressante tijden!), veranderd. Dat maak ik op uit wat er bericht wordt over een interview met haar dat nog niet in zijn geheel is uitgekomen.
http://blog.beliefnet.com/crunchycon/20 ... ished.html
Het interview zal verschijnen op
http://www.reason.com/
Daar in staan dingen zoals:
When the interviewer asked her if she thought Islam could bring about positive social change in the same way that religious Protestants helped end US slavery, and Catholicism helped end communism in Poland, she responded sharply:

Hirsi Ali: Only if Islam is defeated. Because right now, the political side of Islam, the power-hungry expansionist side of Islam, has become superior to the Sufis and the Ismailis and the peace-seeking Muslims.

Reason: Don't you mean defeating radical Islam?

Hirsi Ali: No. Islam, period. Once it's defeated, it can mutate into something peaceful. It's very difficult to even talk about peace now. They're not interested in peace.

Reason: We have to crush the world's 1.5 billion Muslims under our boot? In concrete terms, what does that mean, 'defeat Islam'?

She doesn't really answer, except to say that Islam must be resisted at every opportunity, "in all forms, and if you don't do that, then you have to live with the consequence of being crushed." She said that she believes we are headed to that point "because the West has been in denial for a long time." We didn't deal with the problem when it was easier, and now it's much worse:
Hirsi Ali: ...There is no moderate Islam. There are Muslims who are passive, who don't all follow the rules of Islam, but there's really only one Islam, defined as submission to the will of God. There's nothing moderate about it.

Reason: So when even a hard-line critic of Islam such as Daniel Pipes says, "Radical Islam is the problem, but moderate Islam is the solution," he's wrong?

Hirsi Ali: He's wrong. Sorry about that.
Dat soort meningen zijn een gruwel voor de multikul aanhangers. En zo iemand moet dan ook nog eens beschermen? Affreus!
Maar het begint wel te sporen met wat ik bedacht na het zien van een verslag over een interview van de BBC met een dader van een aanslag in het ziekenhuis. (ontsteking ging af maar bom niet)
Het raadsel was: de man was een standaard normale moslim, af en toe naar de moskee op hoogtijdagen, gezin, kinderen, redelijk inkomen, niet gewelddadig. Helemaal geen jihadi-connectie te vinden.
Een paar dagen voor zijn daad werd die als usefull idioot gecontacteerd door een stel jihadi's en raakte overtuigd van zijn roeping tav Allah.
Toen hem gevraagd werd naar hoe die aankeek tegen al die mensen en kinderen die hij zou doden en verminken: die vraag was nog nooit bij hem opgekomen.
Het lijkt erop dat als je maar op de juiste knopjes drukt bij een Mohammedaan je hem amok kan laten lopen. Iets dat ik zelf (in mindere mate) ervaar bij het aansnijden van 'Israel' in Mohammedaanse kringen tijdens de periodieke rooibos-theedrink-ceremonies.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Bericht door Pilgrim »

Ayaan Hirsi Ali is kennelijk niet meer geliefd in Nederland! Erg teleurstellend, want ze heeft een belangrijke rol gespeeld in de bewustwording van het gevaar van de Islam. We hebben dus veel aan haar te danken. Ik vind deze houding van veel mensen erg naar omdat ik een fan ben van Ayaan Hirsi Ali. Ondank is ’s werelds loon!
Haat die Ayaan oproept, geeft nare bijsmaak
donderdag 4 oktober 2007 09:34

De hele kermis van de afgelopen week rond Ayaan begon met ‘vertrouwelijke’ documenten van het ministerie van Justitie die miraculeus bij de chef verslaggeverij van NRC Handelsblad belandden.

Nu bevindt zich in het bezit van RTL Nieuws een vertrouwelijke, nee, geheime brief van minister van Justitie Hirsch Balin aan Ayaan.

Welke ambities hebben die ambtenaren die zo lek zijn als een zeef?

Geen idee. Wat wel duidelijk is dat ze een bloedhekel hebben aan Ayaan.

Gewelddadigheden
In de brief die bij RTL is beland schreef minister Ernst Hirsch Ballin dat er op dat moment geen aanwijzingen voor gewelddadigheden voor Ayaan waren. Een Amerikaans bedrijf dat die gevaren kan inschatten, noemde de situatie voor Ayaan enige tijd later geheel anders. Zij was ‘clearly at risk’ en er was zelfs sprake van een ‘direct death threat’, aldus RTL.

Dat doet er nu allemaal niet meer toe. Wat er toen wel of niet aan gevaren speelden, is nu ingehaald door de realiteit: wie denkt dat zij nu zonder beschermers door Amerika kan wandelen, hecht geen waarde aan haar leven.
Er zullen mensen zijn die daar geen probleem mee hebben, maar ik vind dat zij nog een tijdje recht heeft op deze aarde.

Woede
Een bericht dat stelt dat zij geen gevaar loopt, roept gevaren op. Er is veel gebeurd tussen december 2006, de datum op de brief, en nu.

Ayaan is in Amerika bekend geworden en zij heeft ook daar de extremisten tot woede gebracht.
Imam ElBayly te Pittsburgh zei over haar: ‘Ze is iemand die het geloof beledigd heeft. Als je tot het geloof behoort moet je de wetten volgen, en wanneer je besluit die opzettelijk te beledigen, dan is de straf de dood.’

De logica is onweerstaanbaar, en het blijft intrigerend hoe dergelijke gelovigen te pas en te onpas met de dood zwaaien. Het geloof van die imam heeft weinig van doen met liefde of mededogen. Het gaat om ijzeren constructies met wetten en straffen, en dat alles rondom een volstrekt onbevattelijk godsidee.

Oppassen
Dergelijke extremisten leven ook in Amerika. En ze hebben hun oog op Ayaan laten vallen. Ze moet dus oppassen, en het lijkt me dringend nodig dat de Nederlandse overheid, eventueel in samenwerking met de Amerikaanse, haar veiligheid financiert totdat zij daar zelf voor kan zorgen.

Ik heb Ayaan in juni in Amerika gezien, met bewakers, dus ik heb een goede indruk van hoe de beveiliging rondom haar geregeld is. Ik weet dus ook dat er onwaarschijnlijke hoeveelheden onzin in de kranten staan. Maar ook dit doet er niet meer toe. Wanneer een brief circuleert waarin staat dat een persoon die bedreigd wordt, niet meer bedreigd wordt, en dat beveiliging dus niet nodig is, dan is die persoon in groot gevaar.

Haat
Wat een nare bijsmaak bij dit alles geeft is de haat die zij tegenwoordig oproept. Informatief is de site van De Telegraaf, waar het riool zo ongeveer overloopt met reacties vol afkeer, racisme, vrouwenhaat.

Het was verstandiger geweest als Ayaan zich direct na aankomst in Nederland had laten zien, bij Nova of Pauw & Witteman, om zich te verklaren en haar situatie uit te leggen. Maar ik heb begrepen dat zij er doorheen zit, zoals dat in wielertermen heet, en eventjes nodig heeft om op te krabbelen.

Dit is een nieuw hoofdstuk in dit koningsdrama. Ze wordt nu uitgekotst, nadat ze ooit als held op handen werd gedragen. Het wordt tijd dat iemand hier eens een aardig toneelstuk van maakt. Kom, hoe heet die jongen uit Engeland al weer? William? William Shakespier of zoiets?

Leon de Winter

http://www.elsevier.nl/opinie/weblog/as ... index.html
Zie hier de nare reacties van lezers van de Telegraaf:

http://www.telegraaf.nl/binnenland/7213 ... nland.html

en ook hier:

http://www.telegraaf.nl/binnenland/7222 ... tml?p=19,2
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Bericht door BFA »

Beveiliging voor Ayaan te duur, belachelijk.
Wanneer het recht op vrije meningsuiting iets kost dit laten schieten, de spreker als het ware aanbieden op het offerblok van de Islamisten is een gemakkelijjke overwinning voor hen.
Duidt ook op de schone schijn die de Westerse maatschappij geworden is. Allemaal woorden, daadwerkelijk een kleine moeite doen, vergeet het.
Ondertussen worden miljarden naar het imigratieriool gesluisd. Dat er enkel viezer door wordt.

De beveiliging van Ayaan is meer dan een recht dat ze heeft. Het is de basis van onze maatschappij, iets wat we niet zo makkelijk mogen weggooien.
Mahalingam
Berichten: 52158
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Bericht door Mahalingam »

Beestachtig, dat gezeur over 'de kosten' . Wat kost ons wel niet die Kon. Familie van Oranje? Voor 1 jaar bewakingskosten kan je 10 meter HSL spoorlijn aanleggen.
Onze politici wilden een jaar geleden Hirsi graag kwijt. En wat waren ze opgelucht toen ze naar de USA wilde gaan, want haar uitzetten naar Kenya was gedoemd te mislukken. En toen bleek ze niet naarde USA ging zonder bewaking. Dus moesten onze krentenwegers dokken. En toen ze haar green card had, was er een excuus om de bewaking te stoppen.
Voor een foto van de greencard uitreiking zie document
http://www.uscis.gov/files/pressrelease ... 5Sep07.pdf
NOTED AUTHOR AYAAN HIRSI ALI RECEIVES HER GREEN CARD
We welcome her to the protection provided by the U.S. Constitution and encourage her to continue speaking out regarding those issues she feels passionate about.”

In a brief statement, Ms. Hirsi Ali said, She was “overwhelmed with emotions and filled with great pride and gratitude to be counted as one of the many immigrants to the United States from around the world who came before me seeking freedom, refuge and the right to speak out without fear of persecution.”
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89724
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Nee hoor Ayaan. Wij hebben geen geld meer in Nederland.
Alles is op!!!!!!
Dat geld hebben we uitgegeven aan prachtwijken.
Daar wonen namelijk zielige mensen. :twisted:
Balkenendes advies aan Hirsi Ali: ga terug
ANP


DEN HAAG - Premier Jan Peter Balkenende adviseert Ayaan Hirsi Ali terug te gaan naar de Verenigde Staten en daar haar beveiliging te regelen.

De oud-politica had de problemen rond haar beveiliging kunnen voorkomen door eerder te beginnen met fondsenwerving of te overleggen met haar werkgever. Dat heeft Balkenende vrijdag gezegd na afloop van de ministerraad.

Het kan niet zo zijn dat Hirsi Ali enkel terugkeert naar Nederland omdat haar hier wel bescherming wordt geboden, zei de minister-president. Hirsi Ali wist volgens Balkenende al geruime tijd dat de Nederlandse bijdrage aan haar beveiliging in de VS tijdelijk was.
http://www.volkskrant.nl/binnenland/art ... alkenendes_
advies_aan_Hirsi_Ali_ga_terug
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
naar boven
Berichten: 5046
Lid geworden op: do nov 16, 2006 10:14 pm
Contacteer:

Bericht door naar boven »

Pilgrim schreef:Ayaan Hirsi Ali is kennelijk niet meer geliefd in Nederland! Erg teleurstellend, want ze heeft een belangrijke rol gespeeld in de bewustwording van het gevaar van de Islam. We hebben dus veel aan haar te danken. Ik vind deze houding van veel mensen erg naar omdat ik een fan ben van Ayaan Hirsi Ali. Ondank is ’s werelds loon!
De laatste dagen heb ik me af zitten vragen waar die aversie tegen Ayaan vandaan komt.
Ik hoopte dat dit stuk van Arjan Kraak: "Ayaan's egotripperij" inzicht zou geven.
Helaas. Het stuk is gebaseerd op onjuiste veronderstellingen en hangt van kromme redenaties aan elkaar.
Van de vele obsceniteiten pik ik er één uit:
Niet dat ze de dood van Theo gewenst heeft, maar ik heb haar, behalve in de nadagen ervan, het nooit over zijn dood horen hebben. Dit komt mij gevoelloos over terwijl ze op ander terreinen wel degelijk gevoelens heeft.
Kraak heeft blijkbaar haar boek niet gelezen. Maar ja, als ze wèl constant in tranen was geweest (wat Kraak blijkbaar had willen zien),
dan was het ook niet goed geweest, want het stukje begint met:
Een jaar lang geen aandacht en ze heeft het weer voor elkaar.
De psyche van de Ayaan-basher blijft vooralsnog duister..
Ayaan's egotripperij
Arjan Kraak 5 oktober 2007

Een jaar lang geen aandacht en ze heeft het weer voor elkaar. Nu over haar beveiliging die terecht niet wordt voortgezet. Afgezien van het bedrag dat daarmee gemoeid is, is Ayaan geen Nederlands staatsburger meer, maar Amerikaans. En valt daarmee onder Amerikaanse wetgeving, ook als die in je nadeel valt.

In het begin van Ayaan’s tijdperk, kon ik nog enige bewondering voor haar optreden opbrengen. Dit werd steeds minder en tegenwoordig heb ik het gehad met figuren als Ayaan en ook Ehsan Jami. Geenstijl heeft aan deze meneer een artikel gewijd vandaag.

Het bezwaar is dat de zaken waarmee zij in hun persoonlijk leven worden geconfronteerd eigenlijk geen Nederlandse problemen zijn. Geloofsafval en vrijheid van meningsuiting zijn nooit problematisch geweest tussen Nederlanders onderling, nazaten van Bataven en Friezen. Als deze onderwerpen al problemen veroorzaken lossen wij ze op. Dat er wel eens iemand aan het kortste eind trekt is pech hebben, je kunt niet alles hebben. Of je had het handiger aan moeten pakken.

Om het even in andere bewoordingen te stellen: stamtwisten worden in het stamgebied opgelost en stamtwisten van andere stammen worden hier niet opgelost. Met alle spijt voor Ayaan en Ehsan, maar dit zijn echt jullie problemen. Het fanatisme waarmee jullie ten strijde trekken is van dezelfde orde als het fanatisme aan jullie andere kant. Ik zit daar niet op te wachten.

Vrijheid van meningsuiting is een groot goed, evenals vrijheid van denken en vrijheid van handelen. Het is jammer dat de zogenaamde Nederlandse tolerantie en vrijheid vaak word aangegrepen voor onbeheerst gedrag. Hetzelfde is te zien bij het getatoeëerde rugzakplebs uit de rest van Europa die in Amsterdam hun behoeften op straat doen en zich beroepen op vrijheid en tolerantie. Dan ben je bij mij aan het verkeerde adres.

Nogmaals, vrijheid is een groot goed, maar er moet wel zorgvuldig mee worden omgegaan. De Nederlandse vrijheid wordt door Nederlanders over het algemeen wel goed begrepen. Het mag niet zo zijn dat wij onze wetgeving moeten aanpassen omdat niet-stamgenoten niet met onze verworvenheden kunnen omgaan.

Terug naar Ayaan. In vogelvlucht kijken naar haar loopbaan zien we vooral veranderingen die de publiciteit halen. Van de PvdA naar de VVD overstappen, bij de VVD altijd op de agenda staan, met onderwerpen die exotisch van aard zijn. Met Theo van Gogh een film maken. Deze film is overigens niet de reden dat hij vermoord is, ik neem de uitlatingen van Mohammed B. wel serieus. Theo scheen de profeet te hebben beledigd en daarmee zijn doodvonnis te hebben getekend. Zijn vader en broer zou hij ook niet hebben gespaard om dezelfde reden.

Maar ergens bekruipt mij het gevoel dat Ayaan over de ruggen van anderen carriere maakt. Niet dat ze de dood van Theo gewenst heeft, maar ik heb haar, behalve in de nadagen ervan, het nooit over zijn dood horen hebben. Dit komt mij gevoelloos over terwijl ze op ander terreinen wel degelijk gevoelens heeft. Ze wordt wel in één adem met de ‘murdered Dutch filmmaker’ genoemd. Nooit hoor ik haar hier over spreken.

Twee zaken die mij aan haar deden en nog steeds doen twijfelen zijn de volgenden. Ze beroept zich erop dat ze een rechtstreekse afstammeling van de profeet is. Vreemd voor een afvallige, bovendien als ze zo intellectueel is, kan ze weten en behoort ze te weten dat de figuur Mohammed waarschijnlijk een mythische figuur is. Onderzoek van de universiteit van Medina wijst in deze richting. Ik meen dat op deze site laatst ook een artikel met ongeveer dezelfde strekking heeft gestaan. Knap hoor een mythische figuur die zich voortplant, net zoals de onbevlekte ontvangenis van Maria. Zo intellectueel is ze niet, niets nieuws wat ze bedenkt, ze is meer een excuusnegerin en hier weet ze goed gebruik van te maken. Tegen dit laatste heb ik geen bezwaren.

De andere is van vorig jaar, tijdens haar persconferentie naar aanleiding van haar ontslag uit de fractie van de VVD. Dat dozijn achternamen deden bij mij het licht doven. Duidelijk iemand die haar eigen stam hondstrouw is en allerminst bang hoeft te zijn voor agressieve mannelijke leden. Dit soort stammen gaan uiterst pragmatisch te werk en zijn blij met een vrouw die zich weet te onderscheiden. De bedreigingen die geuit worden is meer een teken naar andere stammen.

Al met al ben ik klaar met buitenlandse stam- en geloofstwisten die op Nederlands grondgebied worden uitgevochten en waar onze wetgeving eventueel voor moet worden aangepast. Je geeft ze een hand en ze nemen de hele arm.
Laatst gewijzigd door naar boven op vr okt 05, 2007 6:10 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
RTFM
stropke
Berichten: 3409
Lid geworden op: zo nov 06, 2005 12:25 am
Locatie: Limburg

Bericht door stropke »

Balkenendes advies aan Hirsi Ali: ga terug

Zeer christelijk advies, wel slijmen met de vijand hé. :yuk:
Gauw trug naar Belgie nu.
Ik wil in dit land niet meer wonen, ben net zo allocchtoon als Hirsi alleen niet bruin.

Balk maar voort Peter-jan, hopelijk komt er snel een Balk-ende aan.
Mo is dood. Jezus is de Opgestane Heer, das het wezenlijk verschil !!
Wat heb je aan een dode profeet? Nopes !
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Bericht door Manon »

Ik weet niet uit welke hoek Arjan Kraak praat.

Mij komt het zeker en vast als zuiver cynisch over. Moest het ernst zijn dan werd ie gelijk aan het kruis genageld door de politiek correctelingen. (stamgedrag? geen Nederlander meer, zwarte negerin... etc..)
Nu zitten ze met zo'n stukje duidelijk in de maag: wat moeten ze ermee?

(soms ben ik ook zo, en ook niet altijd even duidelijk of het nu cynisch bedoeld is dan wel pure ernst, misschien daarom dat ik het herken?)

Nee hoor: Kraak geeft hen gewoon een koekie van eigen deeg!
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
naar boven
Berichten: 5046
Lid geworden op: do nov 16, 2006 10:14 pm
Contacteer:

Bericht door naar boven »

circe schreef:Nee hoor: Kraak geeft hen gewoon een koekie van eigen deeg!
Zou het?
Dat het een persiflage zou kunnen zijn was in mijn gedachten opgekomen.
We zullen zien hoe zich dit verder gaat ontwikkelen..
RTFM
Mahalingam
Berichten: 52158
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Bericht door Mahalingam »

Het stuk van Kraak is een tenenkrommende Politiek Correcte weergave van linxe borrelpraat zoals ik me dat voorstel.
Ik hoorde Balkenende zeggen dat die niet blij was met Hirsi Ali in het land. Zou die ook last van onderbuikgevoelens hebben?
En mijn onderbuikgevoelens werden ook geactiveerd bij het lezen van het stukje. Dat men zo laag kan zinken!
Maar even verder gekeken op het 'het vrije volk' zie ik dat Kraak geregeld bijdragen levert zoals deze:
http://www.hetvrijevolk.com/?pagina=457 ... dhimmitude
waarbij dit plaatje staat. Het Hirsi Ali verhaal is dus een persiflage op de huidige anti-Ayaan tsunami. (hoe een klein volk miezerig kan zijn)
Afbeelding
Over zijn persoonlijke ervaringen lees ik hetvolgende:
Drie jaar werken en vrije tijd doorbrengen met moslims heeft mij geleerd dat hypocrisie en het belazeren van niet-moslims de normaalste zaak is. Mijn laatste contact was toen ik een uitgeleend bedrag van 30 pond niet terugkreeg met als antwoord: ‘jij bent geen moslim’. Sinds dat moment heb ik het helemaal gehad met dit geloof.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
BaniIsrael
Berichten: 297
Lid geworden op: wo mei 23, 2007 8:50 pm
Locatie: Te grote avatar verwijderd.

Bericht door BaniIsrael »

Doei Baviaan, we kunnen je missen als kiespijn!
O Israel Waarom bent Gij zo? O Israel waarom heeft U de Almachtige teleurgesteld? O Israel wanneer komt Gij weer tot inkeer?
olafo
Berichten: 51
Lid geworden op: zo dec 03, 2006 11:11 am

Bericht door olafo »

BaniIsrael schreef:Doei Baviaan, we kunnen je missen als kiespijn!

En jou ook.
Zij die niets te zeggen hebben zoeken het gezelschap van anderen op.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89724
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

BaniIsrael schreef:Doei Baviaan, we kunnen je missen als kiespijn!
Als je wilt dat we je enige intelligentie toeschrijven dan moet je niet op deze manier doorgaan BaniIsrael. Je komt de laatste paar maanden wel erg dom over.
Maar wie weet, heb ik je intelligentie te hoog ingeschat, en ben je gewoon een dom jongetje.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Amazigh
Berichten: 1449
Lid geworden op: wo mei 02, 2007 9:42 pm

Bericht door Amazigh »

BaniIsrael schreef:Doei Baviaan, we kunnen je missen als kiespijn!

He die hirsi ali is echt fucking lelijk zeg omg dat is een fucked up gezicht lijkt een beetje op wilders :) beide tekort aan sex
A proud amazigh!
Plaats reactie