Brinkman heeft de PVV verlaten.

Mahalingam
Berichten: 52142
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Brinkman heeft de PVV verlaten.

Bericht door Mahalingam »

Het zit dhr. Brinkman niet mee. Trots op Nederland (TON) en zijn Onafhankelijke Burger Partij (OBP) zijn gescheiden. Het huwelijk geheten Democratisch Politiek Keerpunt (DPK) is niet meer.

Trots op Nederland (TON) gaat niet verder met oud-PVV'er Hero Brinkman. Tijdens een algemene ledenvergadering besloot de partij zelfstandig door te gaan, zonder fusie met de Onafhankelijke Burger Partij van Brinkman.

Enkele maanden voor de Tweede Kamerverkiezingen van 12 september gingen TON en Brinkmans Onafhankelijke Burger Partij (OBP) een samenwerking aan met de naam Democratisch Politiek Keerpunt (DPK). Tijdens de verkiezingen kreeg de DPK echter niet voldoende stemmen voor een zetel in de Kamer.

"Maar dat heeft niet aan het programma of onze inzet gelegen", concludeert de partij. "De kiezer heeft strategisch gestemd, met alle gevolgen van dien."
http://www.powned.tv/nieuws/politiek/20 ... op_ne.html
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Re: Brinkman heeft de PVV verlaten.

Bericht door H.Numan »

Ongetwijfeld de schuld van TON. Niet van Judas. :devl:
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24951
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Brinkman heeft de PVV verlaten.

Bericht door King George »

Hero Brinkman weer aan de slag bij politie Amsterdam

Politicus Hero Brinkman (48) keert terug naar zijn oude werkgever, de politie Amsterdam. Het korps maakte maandag bekend dat Brinkman weer bij de Amsterdamse politie in dienst is. Welke functie Brinkman vervult, is niet bekend.


De geboren Almeloër was 14 jaar agent bij het korps in de hoofdstad. Daarna werkte hij 2 jaar als buurtregisseur en 5 jaar als inspecteur. In 2006 kwam hij in de Tweede Kamer voor de PVV.

Sinds maart 2011 is Brinkman lid van Provinciale Staten van de provincie Noord-Holland. Eerst namens de PVV, en na zijn vertrek uit de partij van Geert Wilders in 2012 onder de vlag van zijn eigen Onafhankelijke Burgerpartij (OBP).


AD
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24951
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Brinkman heeft de PVV verlaten.

Bericht door King George »

Retour ’Rambo’ wekt verbazing

Politiebonden zetten vraagtekens bij de terugkeer van Hero Brinkman bij de Amsterdamse politie. Het korps weigert te vertellen in welke functie de omstreden 48-jarige politicus is aangesteld.


„Wanneer je als politie zelf naar buiten brengt dat deze man weer in dienst is genomen, moet je duidelijkheid geven over wat hij gaat doen. Zeker als de media vragen hebben moet je niet je kop in het zand steken, maar transparant zijn. Door dat niet te doen roep je vragen over je af en denkt het publiek dat er weer iets geritseld is”, zegt voorzitter Han Busker van de Nederlandse Politiebond.

Brinkman, die jarenlang voor de PVV in de Tweede Kamer zat, raakte diverse malen in opspraak. In 2009 kreeg hij in Nieuwspoort ruzie met een barman die beweerde dat Brinkman hem een klap had verkocht toen hij geen alcohol meer kreeg. Brinkman bood later zijn excuses aan en erkende een drankprobleem te hebben.

Hij kwam opnieuw onder vuur te liggen, toen een buurman aangifte van poging tot doodslag tegen Brinkman deed tijdens een ’klusoorlog’ in zijn woonplaats Middenbeemster. De buurman beweerde dat het toenmalige Kamerlid hem op zijn boerderij met een hamer te lijf was gegaan. Uiteindelijk werd die aanklacht voorwaardelijk geseponeerd.

Ook in 2011 trof hij een schikking van 200 euro met justitie, nadat hij in Purmerend een alcoholcontrole van de politie had weten te ontwijken.

Hij reed met een snelheid van 100 kilometer per uur met gedoofde lichten door de bebouwde kom en werd later thuis aangehouden op verdenking van rijden onder invloed.

’Discutabel’

Walther Welting van de Algemene Nederlandse Politie Vereniging vindt de benoeming dan ook discutabel. „Ik hoop niet dat er met twee maten gemeten wordt, want ik weet niet zo zeker of andere collega’s hetzelfde zouden hebben bereikt met zo’n verleden.”

Een woordvoerder van de Amsterdamse politie zegt dat „er geen behoefte bestaat om meer duidelijkheid te geven over de functie die Brinkman gaat bekleden”.

Voor zijn Kamerlidmaatschap werkte Brinkman veertien jaar bij de Amsterdamse politie. Hij was onder meer wijkregisseur in Oud-West, waar hij menig kraakpand met harde hand hielp ontruimen. Hij ging voorop in de strijd en dat leverde hem zowel bij de krakers als in het korps de bijnaam ’Rambo’ op.

Sinds maart 2011 is Brinkman lid van Provinciale Staten van de provincie Noord-Holland. Eerst namens de PVV, en na zijn vertrek uit de partij van Wilders in 2012 onder de vlag van zijn eigen Onafhankelijke Burgerpartij.

Teamleider

Vorige week was een benoeming bij de politie ook al reden voor veel ophef. De leiding van de Nationale Politie trok toen per direct Tom Driessen terug als leider van het team dat volgend jaar de internationale nucleaire top in Den Haag in goede banen moet leiden. Veiligheidsdienst AIVD wilde geen verklaring van geen bezwaar afgeven en daarom kon Driessen niet langer als commandant in functie blijven.


BRON
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Re: Brinkman heeft de PVV verlaten.

Bericht door H.Numan »

Verklaar me even waarom Judas Drinkman E 100.000 wachtgeld mocht incasseren. Hij had langdurig onbetaald verlof, en kon elk gewenst moment terugkeren.
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89714
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Brinkman heeft de PVV verlaten.

Bericht door Ariel »

AIVD onderzoekt betrouwbaarheid Hero Brinkman

De Algemene Inlichtingen- en Veiligheidsdienst (AIVD) doet onderzoek naar de betrouwbaarheid en integriteit van Hero Brinkman. De oud-PVV'er is sinds maandag weer aan het werk bij de recherche in Amsterdam. Voor het vervullen van bepaalde functies binnen het politiekorps is een zogenoemde verklaring van geen bezwaar vereist. De AIVD onderzoekt nu of Brinkman daarvoor in aanmerking komt. Afhankelijk van de uitkomst wordt bepaald welke functie hij binnen de recherche krijgt. Dat meldde een woordvoerster van de politie dinsdag.

De politicus werkte van 1985 tot 2006 in verschillende functies voor de Amsterdamse politie. Hij kreeg in 2006 politiek verlof om zijn PVV-zetel in de Tweede Kamer te bekleden. De politie benadrukt dat Brinkman tijdens zijn politieke carrière in dienst was bij de politie in de hoofdstad, maar geen salaris ontving en was vrijgesteld van politiewerk.

Sinds maandag is Brinkman weer terug bij zijn korps. Hij is begonnen met een herintredingsprogramma voor opleiding en bijscholing. Als dat is afgerond, gaat hij aan de slag bij de recherche. „Voor een klein aantal functies binnen de recherche is een verklaring van geen bezwaar nodig. Volgens de gebruikelijke procedure doet de AIVD daar nu onderzoek naar.” Het is niet bekend wanneer dat onderzoek is afgerond.

De AIVD doet onderzoek naar de betrouwbaarheid en integriteit van een persoon als die in aanraking komt met vertrouwelijke informatie of staatsgeheimen, zo staat te lezen op de website van de dienst. Dat de politicus, die namens zijn eigen Onafhankelijke Burgerpartij (OBP) lid is van de Provinciale Staten van Noord-Holland, in aanraking is geweest met justitie, hoeft geen belemmering te zijn voor het verkrijgen van zo'n verklaring. Het veiligheidsonderzoek kijkt wel naar eventuele justitiële contacten, maar die zijn niet per se doorslaggevend.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Mahalingam
Berichten: 52142
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Brinkman heeft de PVV verlaten.

Bericht door Mahalingam »

Twitteren: dat kan zo zijn gevolgen hebben voor je geestelijke gezondheid, je reputatie en je poen. Dus niet doen!
Afbeelding

Hero Brinkman twitterde zijn steun voor de agenten die Borodin hadden aangepakt.
De leiding van de Amsterdamse politie riep de ex-PVV’er op het matje en maakte duidelijk dat tweets over dit gevoelige onderwerp niet op prijs werden gesteld. Sinds zijn gesprek met onder meer politiechef Pieter Jaap Aalbersberg zijn er geen twitterberichten van de daarvoor op internet zo actieve Brinkman meer verschenen.
http://www.telegraaf.nl/binnenland/2196 ... ikt__.html
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89714
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Brinkman heeft de PVV verlaten.

Bericht door Ariel »

Hero Brinkman wil terug in de politiek

Hero Brinkman wil weer de politiek in. Met zijn nieuwe nog naamloze partij wil hij zich vooral richten op kleine ondernemers en zelfstandigen, zegt hij vrijdag in de Volkskrant. Hij vindt dat die groep door de VVD enorm in de steek is gelaten. Brinkman is nu weer politieman in Amsterdam nadat hij 6 jaar voor de PVV in de Tweede Kamer had gezeten.

„Het wordt een one-issue partij want dat is de enige manier om op het electoraat in te breken. Ideologie doet er niet meer toe in de politiek, het gaat om kiezersgroepen, zegt Brinkman. Hij wil met de provinciale verkiezingen van 2015 meedoen, zodat zijn partij in de Eerste Kamer kan komen.

Brinkman zegt met de politieleiding „duidelijke en heldere afspraken” te hebben gemaakt dat hij zich kan mengen in het publieke debat en dat hij verder kan met de oprichting van een nieuwe partij.
Deze man is werkelijk media geil. Bij de politie staat hij niet in de schijnwerpers dus heeft hij nu weer een nieuw plan ontwikkeld.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89714
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Brinkman heeft de PVV verlaten.

Bericht door Ariel »

Hero Brinkman gaat zondag uitleggen hoe zijn terugkeer in de politiek eruit gaat zien.
Hij doet dat bij het programma WNL Op Zondag, dat morgenvroeg wordt gepresenteerd door Charles Groenhuijsen en Janneke Willemse.

De oud-politicus kondigde vrijdag onverwachts aan dat hij weer een nieuwe politieke partij opricht. Hij stelt zich nu vooral te willen richten op VVD-stemmers, die vinden dat hun partij steken heeft laat vallen. Brinkman trad pas onlangs weer in dienst bij de politie in Amsterdam, nadat hij zes jaar lang in de Tweede Kamer zat, lange tijd voor de PVV.

De oud-politicus schuift aan met CDA-coryfee Gerd Leers, die werkloze ex-politici aan het werk helpt. Brinkman zegt zich aangesproken te voelen door het initiatief van Leers.

“Vooral voor politici van kleine en uitgesproken partijen is een loopbaan na de politiek heel moeilijk”, zegt Brinkman. “Wie durft er straks nog de politiek ik in? Het afbreukrisico is enorm. Hoewel ik een terugkeergarantie had, wilden ze mij aanvankelijk ook niet terug.”
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17462
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Politiereus Brinkman heeft haren op zijn borst

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Ariel schreef:
Hoewel ik een terugkeergarantie had, wilden ze mij aanvankelijk ook niet terug.”
In het verleden behaalde successen met garantie bieden geen garantie voor de toekomst. En dat is maar goed ook. icon_thumbup.gif
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Re: Brinkman heeft de PVV verlaten.

Bericht door H.Numan »

Hero wordt een politieke Heintje Davids. Die kon geen afscheid nemen. Maar een verschil: Heintje was een groot artiest. Hero is een diep triest figuur.
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17462
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Verkeerde ambities, ontrouw en kinderachtig zijn

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Ariel schreef:Wat is dit nu weer.... :nietverstaan:
Gerommel in de PVV-top: Bontes stapt uit het fractiebestuur
King George schreef:Een lijntje met Hero Brinkman?
Pfffft . . .

Wat zijn mensen toch gecompliceerd. Als ik in de PVV zou zitten, zou ik het werk doen dat van mij wordt verwacht en dat mij wordt opgedragen. Meer niet. Ambities (om hogerop te komen?) Aha! Daar wringt hem de schoen! De PVV is anders. Anders dan andere partijen. Dat is genoegzaam bekend. En dan toch nog kinderachtig achteraf zeuren? Je maakt een keuze. Daar heb je goed over nagedacht mag ik aannemen. Heeft Wilders daar ook niet voor laten tekenen? Er kan er maar één de grote leider zijn. Daar huppel je vol vertrouwen achteraan. Dat kan goed gaan, dat kan fout gaan. Ons bestaan en het vele onbegrip van de mensheid is een raadsel.

Man met de filosofische hamer
De echt grote anti-religie filosoof Friedrich Nietzsche was een diepdenker. Ik ook. Wagner was - zoals vriend Mercator - een bewonderaar van Wagner. Ik hou meer van ritmische Beat. Rolling Stones en Salsa. Nietzsche verkondigde in die dagen: "Bij Wagner voel ik de aanwezigheid van het goddelijke." Op zijn vijfenveertigste werd Nietzsche gek. Maar dit terzijde. Ondertussen was hij de verkondiger van het woord met de hamer. Vooral in zijn laatste periode van koortsig denkwerk hebben zijn geschriften de uitwerking van mokerslagen die hun doel nooit missen en grote ravages aanrichten. Zijn slachtoffers behoorden niet onder de geringsten. Plato, Sokrates, Jezus, Paulus, Luther, Hegel en ook Wagner. Dit is maar een kleine greep uit de groten waarop Nietzsche zijn meedogenloze kritiek richtte. Hij peilde naar de afkomst van de werkelijkheid in het algemeen en van de menselijke werkelijkheid in het bijzonder. Op die manier heeft Nietzsche zich de onsterfelijke reputatie verworven van de meest geduchte beeldenstormer uit de geschiedenis van de filosofie.

Profeet in eigen land . . .
Het is dan ook begrijpelijk dat hij, net zo min als Wilders, geen applaus oogstte, maar steeds meer gemeden werd. NIEMAND VAN ZIJN TIJDGENOTEN DURFDE ZICH IN ZIJN BUURT TE WAGEN. Men schreef in die tijd (omstreeks 1887) dat Nietzsche de Faust was van de negentiende eeuw, een duivel, een onmens die men, zoals hijzelf getuigt, behandelt als een gek of als iemand die eigenlijk het schavot verdient.

Het gelijk van Nietzsche
In het jaar 1887 schreef Nietzsche aan zijn moeder, met de bedoeling haar te troosten, dat hij over vijftig jaar, "omwille van dezelfde dingen waarvoor hij nu beschimpt en mishandeld wordt, geëerd en geroemd zou worden."

Intussen is gebleken dat zijn filosofische mokerslagen in zijn tijd noodzakelijk waren. Met zijn precisie hamerwerk heeft Nietzsche de onmisbare rol gespeeld van cultuurprofeet; hij heeft met zijn striemende orakels het zelfgenoegzame Europa uit een culturele slaap wakker geschud.

Cultuurprofeet Wilders
Zal de geschiedenis zich herhalen? Met Wilders in de rol van Nietzsche? En dat Wilders over vijftig jaar herinnerd zal worden als de cultuurprofeet die het bij het rechte eind had en die het allemaal niet zag zitten met de macht vanuit Brussel en de geestgestoorde opdringerigheid van de islam?

Ik heb nog altijd niet de indruk dat Wilders gek is. Integendeel, hij is een man met een heldere waakzame doelgerichte geest. Wel zo handig in deze turbulente tijd van voornamelijk zwakzinnige politici die islam een eigen plaats willen toedelen tussen andersdenkenden die vanuit het onnadenkend islamitisch geloofsdenken worden veracht, beschimpt en hysterisch levensbedreigend worden aangevallen.

De vele slachtoffers op het conto van de religie van de heidense godsdienstwaanzin ISLAM zet onverminderd voort in onze kennisbeschaving en laat overal herkenbare sporen achter op de planeet Aarde. :thinking:

Ruimte wezens uit een ander melkwegstelsel zijn gewaarschuwd!
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Brinkman komt met nieuwe partij

Bericht door Pilgrim »

Hero Brinkman komt met nieuwe partij

Geplaatst door Frank Verhoef op 11 november, 2014

Goedbedoeld advies voor de ex-PVV'er: doe maar niet.

Ineens is hij daar weer, als een duvel uit een doosje: Hero Brinkman zegt in een vraaggesprekje met de Volkskrant dat hij nog steeds politieke ambities heeft en dat hij zelfs van plan is weer een nieuwe partij op te richten na het fiasco van vorige keer. Het wordt een heuse 'ondernemerspartij'. Citaat via de krant:

"Ik ben heel druk bezig met een nieuwe politieke partij. 18 december staat een grote bijeenkomst gepland. Mijn inschatting is dat volgend jaar rond Prinsjesdag het kabinet zal vallen. Ik sta dan klaar met een hele nieuwe ondernemerspartij, puur gericht op mkb'ers en zzp'ers."

Waarom het vorige keer niet lukte en waarom het nu wel gaat lukken, is heel simpel, volgens Brinkman. Nu hij weer politie-agent is en het kabinet nog niet is gevallen, heeft hij meer voorbereidingstijd om een nieuwe partij op te zetten. Vorige keer moest het in een paar maanden helemaal klaar zijn omdat het kabinet-Rutte I viel.

Dat Brinkmans partij gewoon niet interessant was voor de kiezer om meerdere redenen, komt kennelijk niet in hem op. Brinkman was een prima PVV-Kamerlid en ook daarna leverde hij geen slecht werk, maar een lijst-Brinkman zal - helaas voor de man zelf - geen succes worden. Toen niet, nu niet en straks niet.

Brinkman zegt over zijn vorige politieke avontuur: "Ik had de overtuiging dat ik een brede volkspartij wilde zijn, maar alleen one issue-partijen komen in één keer in de Kamer." Nu kiest hij dus voor een one issue-partij die enkel en alleen aandacht heeft voor de belangen van ondernemers (die zich al hebben aangesloten bij allerlei verschillende partijen). Wat heeft Nederland aan nóg een one issue-partij? Niks, lijkt me.

Ik snap dat de aantrekkingskracht van de politiek groot is, maar ik kan Brinkman garanderen dat het niks wordt met zijn nieuwe partij. Sorry, Hero, maar bespaar jezelf de moeite. Er zijn andere partijen, oud en nieuw, waar je beter bij past en waar je meer kans maakt op een politieke loopbaan, als dat het enige is dat je zo belangrijk vindt.

http://www.dagelijksestandaard.nl/2014/ ... uwe-partij
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: Brinkman heeft de PVV verlaten.

Bericht door Zwartmeer »

Wie een abonnement heeft op de Tubantia mag zich gaan afvragen wat de waarde daarvan is. Vandaag komt het met het nieuws dat Hero Brinkman met een nieuwe ondernemerspartij komt. Wie even naar boven gluurt kan zien dat datzelfde nieuws al een half jaar geleden, op Nov 12, 2014, in de Dagelijksestandaard gepubliceerd is. Bij dit alles mag je je ook nog afvragen of het nieuws sowieso nieuw nieuws is, immers die ondernemerspartij bestaat ook al: de VVD!
Hero Brinkman komt met ondernemerspartij
http://www.tubantia.nl/algemeen/binnenl ... -1.4864110
Geplaatst op
17 april 2015

DEN HAAG (ANP) - Voormalig PVV-Kamerlid Hero Brinkman presenteert volgende week een partij voor ondernemers.

De naam van de nieuwe partij houdt hij nog even geheim, maar het is de bedoeling dat hij ermee in de Tweede Kamer komt om ,,het verschil te maken'' voor ondernemers uit het midden- en kleinbedrijf en voor zzp'ers.

5 pijlers
Inhoudelijk wil hij ook nog niet al te veel zeggen, maar de partij gaat zich richten op 5 pijlers: midden- en kleinbedrijf, zzp'ers, bouw en vervoer, zorg en ten slotte onderwijs. Over die 5 pijlers heeft de partij dan allemaal 5 standpunten, dus 25 in totaal. Brinkman wil het overzichtelijk houden.

Hij heeft 4 mensen, allen ondernemers, bereid gevonden mee te werken aan de oprichting van de partij. Er komt dit voorjaar ook al een congres. Brinkman weet zo al negentig geïnteresseerden.

Brinkman probeerde het na de PVV 2 keer vergeefs met een andere partij, de Onafhankelijke Burgerpartij en het Democratisch Politiek Keerpunt.

Brinkman is verder politieman, maar hij denkt zijn nieuwe politieke werk wel te kunnen combineren met zijn werk voor het korps.
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
Schepsel!
Berichten: 1042
Lid geworden op: wo okt 23, 2013 12:51 pm
Locatie: De zetel van Iblis

Re: Brinkman heeft de PVV verlaten.

Bericht door Schepsel! »

Ik vind dat toch niet echt iets, al die selectieve belangen-actiegroepen die dan maar de vorm aannemen van een partij. Het is versplinterd; de grote partijen hebben al geen idee van wat we met Nederland/EU/enz aanmoeten, het is allemaal re-actie en paniekvoetbal in plaats van beleid of een intelligent streven en van die idiote partijen die zich als een misplaatste actiegroep gaan gedragen moet ik mede daarom al helemaal niet zoveel hebben (voor het grootste deel). Van een landelijke partij verwacht ik (in morele zin; cynisme is in die zin terecht gebleken dus eigenlijk verwacht ik het niet...) dat die er is voor het hele land 'Nederland an sich' en niet alleen maar voor (zure) bejaarden of ondernemers.

Daarnaast hebben we al genoeg te lijden van de VVD met hun ''liberale*'' ''laten wij voordeeltjes verstekken aan de door ons geselecteerde begunstigden''-idee. Geef ze in hemelsnaam geen steun.

*aanhalingstekens!
(^v^)
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: Brinkman heeft de PVV verlaten.

Bericht door Zwartmeer »

Schepsel! schreef:Ik vind dat toch niet echt iets, al die selectieve belangen-actiegroepen die dan maar de vorm aannemen van een partij. Het is versplinterd;
Voor versplintering hoef je niks niet bang te zijn als Brinkman een partij opricht. Dat is niks was niks en wordt niks. Sorry voor het vele gebruik van het woord niks. In zijn geval schiet me niks anders dan niks te binnen.
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89714
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Brinkman heeft de PVV verlaten.

Bericht door Ariel »

Schepsel! schreef: dat die er is voor het hele land 'Nederland an sich' en niet alleen maar voor (zure) bejaarden
:cry: Ik ben niet zuur...Maar het is wel zo dat sinds we met pensioen zijn , ongeveer de helft van ons inkomen ingeleverd hebben, en ons nog steeds scheel betalen aan belastingen.

En lieverd...Toen mijn zonen naar de Universiteit gingen moesten wij ze ook financieel steunen. Zoveel is er niet veranderd. Studenten zijn een tijdlang flink verwend , en denken nu, dat ze afgeknepen worden.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Schepsel!
Berichten: 1042
Lid geworden op: wo okt 23, 2013 12:51 pm
Locatie: De zetel van Iblis

Re: Brinkman heeft de PVV verlaten.

Bericht door Schepsel! »

Ariel schreef:
Schepsel! schreef: dat die er is voor het hele land 'Nederland an sich' en niet alleen maar voor (zure) bejaarden
:cry: Ik ben niet zuur...Maar het is wel zo dat sinds we met pensioen zijn , ongeveer de helft van ons inkomen ingeleverd hebben, en ons nog steeds scheel betalen aan belastingen.

En lieverd...Toen mijn zonen naar de Universiteit gingen moesten wij ze ook financieel steunen. Zoveel is er niet veranderd. Studenten zijn een tijdlang flink verwend , en denken nu, dat ze afgeknepen worden.
Maar ik heb het niet zo op die belangenpartijen. Ik ben niet de vijand van de ouderen en wil ook niet dat zij mijn vijand zijn of worden; ik zou alleen willen dat er op een constructievere manier mee zou worden omgegaan dan alleen maar een belangenstrijd en maar vooral de eigen wensen nastreven. Het systeem zoals het nu is heeft weinig toekomst voor volgende generaties, ik zou denken: ga dan eens om de tafel zitten! En dan op een open en eerlijke manier, met de wens er nu écht eens iets van te maken (geldt voor iedereen natuurlijk)
(^v^)
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24951
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Brinkman heeft de PVV verlaten.

Bericht door King George »

De ongeschikt gebleken politieke klaploper Hero Brinkman, die door terug te keren naar in de veilige politiek correcte comfort zone (lees: Wilders demoniseren!) het geldende beroepsverbod voor andersdenkenden heeft kunnen omzeilen, heeft nu toch een schorsing aan zijn broek; Niet alleen in het politieke bedrijf, maar ook in het politiebedrijf een klaploper dus:

'Hero Brinkman voorwaardelijk ontslagen bij de politie'

Afbeelding
Politieman Hero Brinkman dwong een valse bekentenis af in een mishandelingszaak © ANP

Update Oud-PVV'er Hero Brinkman is door de politie voorwaardelijk ontslagen met een proeftijd van drie jaar wegens ernstig plichtsverzuim. Ook is de Amsterdamse politieman in rang gedegradeerd. Hij vecht zijn ontslag aan en doet aangifte van laster en smaad.


Dat meldt NRC vrijdag.

De aanleiding is een zaak van drie jaar geleden. In een café in Amsterdam werd toen een vrouw in haar gezicht geslagen met een glas. Brinkman dwong een bekentenis af bij een vrouw door te zeggen dat er camerabeelden van het incident waren die 'helder en duidelijk' aan zouden tonen dat zij de dader was.

Een andere vrouw meldde zich enkele maanden later bij de politie. Zij bekende de mishandeling, maar ze werd door Brinkman weggestuurd omdat de zaak al was opgelost.

Vals bewijs
Bart Swier, advocaat van de vrouw bij wie een bekentenis werd afgedwongen, liet deskundigen van de Universiteit van Maastricht onderzoek doen. Zij concludeerden dat de verbalisanten, onder wie rechercheur Brinkman, "de waarheid benevelden" en "vals bewijs aanvoerden", schrijft NRC.

Brinkman zat van 2006 tot 2012 in de Tweede Kamer namens de PVV.

Laster
Brinkman laat in een reactie weten dat hij aangifte gaat doen tegen Swier. Volgens de oud-politicus heeft de advocaat in NRC "aantoonbaar leugens en insinuaties gewekt die voor mij onacceptabel zijn".

Brinkman: "Politiewerk is mensenwerk en dat betekent dat een ieder fouten kan maken. De redenen voor de genomen disciplinaire maatregelen jegens mij vecht ik met volle overtuiging aan. Ik ben vast overtuigd van mijn integriteit en professionaliteit in deze zaak en uiteindelijk zal in onze rechtsstaat de rechter hierover moeten oordelen."
Het Parool
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89714
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Brinkman heeft de PVV verlaten.

Bericht door Ariel »

Als hij werkelijk ontslag krijgt, dan zal hij met verlangen terug kijken naar de jaren van de riante uitkering die hij kreeg nadat hij de PVV verliet.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24951
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Brinkman heeft de PVV verlaten.

Bericht door King George »

Hij heeft nog nooit zo een goed werkgever als de PVV gehad. Geert Wilders is hem lange tijd vergevingsgezind geweest. En als hij de PVV en hun kiezers was blijven dienen in plaats van voor zijn narcistische egootje te kiezen en dwars te gaan liggen, was hij wellicht nog steeds Kamerlid. Het is zijn eigen klaploperij waardoor hij in het politiek bedrijf niets meer te zoeken heeft.
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17462
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Brinkman heeft de PVV verlaten.

Bericht door Hans v d Mortel sr »

King George schreef:Hij heeft nog nooit zo een goed werkgever als de PVV gehad. Geert Wilders is hem lange tijd vergevingsgezind geweest. En als hij de PVV en hun kiezers was blijven dienen in plaats van voor zijn narcistische egootje te kiezen en dwars te gaan liggen, was hij wellicht nog steeds Kamerlid. Het is zijn eigen klaploperij waardoor hij in het politiek bedrijf niets meer te zoeken heeft.
Niets aan toe te voegen. Je zult het niet zo bedoeld hebben, maar mij is hiermee de mond gesnoerd. icon_thumbup.gif
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89714
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Brinkman heeft de PVV verlaten.

Bericht door Ariel »

Hero Brinkman is weer eens negatief in het nieuws. Hij is opgepakt.
Agent en ex-Kamerlid Hero Brinkman opgepakt

Politieman en oud-Kamerlid Hero Brinkman is maandag opgepakt op verdenking van schending van het ambtsgeheim. Dat heeft zijn advocaat Richard van der Weide laten weten. Bij Brinkman thuis wordt maandagochtend huiszoeking gedaan.

Brinkman, werkzaam als inspecteur bij de politie in Amsterdam, was afgelopen zomer voorwaardelijk ontslag aangezegd wegens plichtsverzuim. Sindsdien is hij volgens zijn advocaat ,,op een zijspoor'' gezet bij de politie.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24951
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Brinkman heeft de PVV verlaten.

Bericht door King George »

Hoeveel stemmen haalde zijn laatste sneue politiek bedrijfje? En wat wist hij het als narcistische dwarsligger bij de PVV toch allemaal beter...

Maar het zal niet hiervoor zijn waar de politie aanstoot aan nam. Stak hij misschien zijn neus in stinkende zaken?
Laatst gewijzigd door King George op za mei 01, 2021 10:18 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Mahalingam
Berichten: 52142
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Brinkman heeft de PVV verlaten.

Bericht door Mahalingam »

In de Telegraaf nov. 2016:
Politiedossier over onopvallend gebedshuis wemelt van extremisme
Moskee in greep terreur
http://www.telegraaf.nl/reportage/27095 ... eur__.html
Twee bestuursleden van de Amsterdamse Arrayan-moskee blijken in beeld van opsporingsdiensten vanwege radicalisering en jihadisme. Voormalig lid van de Hofstadgroep, Nadir Adarraf, is één van de bestuursleden.
Moskee overweegt juridische stappen tegen Telegraaf na 'beschuldiging extremisme'
De Arrayan moskee in Noord overweegt juridische stappen tegen De Telegraaf. Die krant publiceerde donderdagmorgen een artikel waarin staat dat twee kopstukken van de moskee in beeld zijn bij de opsporingsdiensten.

De twee worden volgens de krant, die zich op geheime documenten baseert, verdacht van radicalisering en jihadisme. 'Tot onze grote schrik hebben wij vandaag in De Telegraaf vernomen dat leden van het bestuur van onze vereniging als extremisten zijn neergezet. Wij nemen afstand van alle aantijgingen die in dit artikel naar voren zijn gebracht', schrijft de moskee nu in een persbericht.
http://www.at5.nl/artikelen/162819/mosk ... extremisme

Hoe komt de krant aan die kennis?
Hero Brinkman opgepakt wegens lekken: 'Dit is karaktermoord'
... Hij zou gevoelige informatie hebben gelekt naar dagblad de Telegraaf. ...
[...]
Hoewel Van der Weide het niet 100 procent zeker weet, gaat hij er vanuit dat Brinkman is opgepakt omdat hij vorig jaar vertrouwelijke informatie zou hebben gelekt naar de Telegraaf over een moskee in Amsterdam-Noord. In het Telegraaf-verhaal staat onder meer dat bestuursleden van de Amsterdamse Arrayan-moskee in beeld zijn van opsporingsdiensten vanwege radicalisering en jihadisme. ,,De vraagstelling tijdens de verhoren door de politie gaat wel de richting uit van het lekken van informatie naar de Telegraaf,'' zegt Van der Weide.
http://www.ad.nl/politiek/hero-brinkman ... ~ab207f7b/

Het heeft niks met de Islam te maken.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Plaats reactie