Arnoud van Doorn,

Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Arnoud van Doorn,

Bericht door Zwartmeer »

Politicus van Doorn, ex PVV, bekeerd tot de islam.

Politicus Arnoud van Doorn, in de gemeenteraad van Den Haag gekozen voor de PVV maar later afgesplitst, heeft zich bekeerd tot de islam. dit maakte hij bekend op Twitter.

Een eerste tweet meldde 'Nieuwe start'. Daarna kwam een tweet met in het Arabisch de officiële geloofsgetuigenis die nieuwe moslims moeten uitspreken wanneer ze zich bekeren: 'Ik getuig dat (er) geen godheid is (dan) alleen God en ik getuig dat Mohammed de gezant van God is.'

Aan website Joop.nl laat Van Doorn weten dat hij in inderdaad moslim is geworden: 'Je moet die twee tweets al één zien. Maar verder wil ik er niets over zeggen.' Hij laat eveneens op Twitter weten geen verdere uitspraken te willen doen over zijn opmerkelijke stap.
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89714
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Politicus van Doorn, ex PVV, bekeerd tot de islam.

Bericht door Ariel »

Wat belachelijk zeg. Ik vermoed dat deze man in de PVV heeft willen infiltreren. Anders kan ik dit niet begrijpen.

Maar ja, hij is nu als moslim op zijn plek . De man is namelijk niet brandschoon. Eind januari werd hij opgepakt omdat hij geheime stukken zou hebben gelekt naar een journalist. Ook wordt hij verdacht van drugshandel aan minderjarigen.

Via Geen Stijl
De PVV'er kon namelijk opgepakt worden omdat zijn telefoon getapt werd. De aanleiding voor die tap is omdat de PVV-prominent er van verdacht werd drugs aan minderjarigen te verkopen. Dit heeft Arnoud eveneens bekend. En tijdens de huiszoeking bij de Van Doorntjes werd ook nog een alarmpistool geconfisceerd, hetgeen eveneens verboden is. Wij kunnen hieruit maar één conclusie trekken: Arnoud van Doorn, de beoogd opvolger van Geert Wilders, is zwaar het bokje. Die gaat brommen, daar kan hij op rekenen. Hoewel rekenen dan weer niet per se zijn sterkste kant is, maar goed. Schijnt dat Arnoud van Doorn om alle aantijgingen vooral erg moest lachen. Dat kan echter ook andere oorzaken hebben. De officiële reactie van Arnoud is wellicht nog hilarischer. Arnoud deed zich voor als drugsdealer, maar was eigenlijk undercover om het vertrouwen van de getto te winnen. In zijn eentje The Wire naspelen in Den Haag. Mooi verhaal, Van Doorn.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89714
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Politicus van Doorn, ex PVV, bekeerd tot de islam.

Bericht door Ariel »

Afbeelding
Nu nog een baard laten groeien, en dan is het plaatje helemaal compleet.

Zijn tweet.
Afbeelding
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89714
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Politicus van Doorn, ex PVV, bekeerd tot de islam.

Bericht door Ariel »

Dit is een grap. Het twitter account is fake. Kijk maar.

Fake..
https://twitter.com/ArnoudvDoorn/status ... 0521349120

Echt.
https://twitter.com/ArnoudvDoorn
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ozes
Berichten: 5833
Lid geworden op: za sep 17, 2011 4:05 pm

Re: Politicus van Doorn, ex PVV, bekeerd tot de islam.

Bericht door Ozes »

Ik zie nergens dat het fake is, hij bevestigt zelf dat de tweet van hem is
"There is no need to exaggerate the part played in the creation of Bolshevism and in the actual bringing about of the Russian Revolution, by these international and for the most part atheistical Jews, it is certainly a very great one; it probably outweighs all others.

~Winston Churchill.
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: Politicus van Doorn, ex PVV, bekeerd tot de islam.

Bericht door Zwartmeer »

Hoe kun je zien dat het fake is? Grap of niet, het komt wel eens voor dat mensen zich 'bekeren' als ze met een vrouw die uit een islamitisch land komt willen trouwen. Twee gevallen schieten met hierbij te binnen. Oud voetballer en trainer Erik Gerets en de autocoureur Jan Lammers. Ik weet natuurlijk niet zeker dat ze niet echt bekeerd zijn want zelf zullen ze dat niet toegeven. Maar je kunt het heel sterk vermoeden.
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89714
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Politicus van Doorn, ex PVV, bekeerd tot de islam.

Bericht door Ariel »

Ik keek naar de volgers op beide tweets. Maar misschien hebben jullie gelijk.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89714
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Politicus van Doorn, ex PVV, bekeerd tot de islam.

Bericht door Ariel »

Ik vraag me af of deze man wel normaal is.
Van Doorn zat in de Haagse gemeenteraad voor de PVV, maar werd eind 2011 uit de partij gezet omdat hij fouten gemaakt zou hebben bij het beheren van het partijbudget. Hoewel de PVV meldde dat er geen sprake was van fraude, gaf Van Doorn tegenover het AD toe dat hij privékosten heeft laten betalen uit de partijkas. Hij ging verder onder de naam Onafhankelijk Den Haag.

Een paar maanden daarvoor raakte hij al in opspraak toen hij twitterde dat de 'Noorse PvdA Israël wil bombarderen'. Ook plaatste hij enkele dagen het Tempelierskruis, dat moordenaar Breivik ook gebruikt, op zijn Twitteraccount.

Eind januari werd hij opgepakt omdat hij geheime stukken zou hebben gelekt naar een journalist. Ook wordt hij verdacht van drugshandel aan minderjarigen. Een aantal jaren geleden was hij fractiemedewerker voor de LPF.

http://www.trouw.nl/tr/nl/4728/Islam/ar ... enis.dhtml
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: Politicus van Doorn, ex PVV, bekeerd tot de islam.

Bericht door Zwartmeer »

Ariel schreef:Ik vraag me af of deze man wel normaal is.
Gezien de drugshandel, diefstal uit de partijkas, en die andere zaken, was ie al langer moslim maar nog niet officieel.

Dit geval is trouwens wel in ons voordeel! Wanneer men vanuit linkse of islamitisch hoek PVV politici bekritiseerd kunnen we van Doorn naar voren brengen!
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Links666
Berichten: 1039
Lid geworden op: di mei 20, 2008 1:36 pm
Locatie: Flanders Fashion Institute

Re: Politicus van Doorn, ex PVV, bekeerd tot de islam.

Bericht door Links666 »

Lachwekkend! Wat een flapdrol! :smile4:
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24951
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Politicus van Doorn, ex PVV, bekeerd tot de islam.

Bericht door King George »

Al met al kunnen we deze Van Doorn beter kwijt dan rijk zijn bij de PVV.
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: Politicus van Doorn, ex PVV, bekeerd tot de islam.

Bericht door Zwartmeer »

28 februari

http://www.joop.nl/kijk-nou/detail/arti ... dt_moslim/

Ex-PVV-politicus wordt moslim
Arnoud van Doorn publiceert geloofsgetuigenis op Twitter

Het moet de nachtmerrie zijn van iedere PVV-kiezer: stemmen op een moslim. Toch hebben talloze Haagse kiezers dat met terugwerkende kracht gedaan. Arnoud van Doorn, in de gemeenteraad van Den Haag gekozen als politicus voor de PVV maar later afgesplitst, heeft zich bekeerd tot de islam.

Voormalig PVV-politicus Arnold van Doorn maakt op Twitter bekend dat hij moslim is geworden. Een tweet van hem bevatte de tekst "Nieuwe start" direct gevolgd door een tweet met in het Arabisch de officiële geloofsgetuigenis die nieuwe moslims moeten uitspreken wanneer ze zich bekeren: "Ik getuig dat (er) geen godheid is (dan) alleen God en ik getuig dat Mohammed de gezant van God is."

Van een hack is geen sprake. Van Doorn heeft in een kort telefonisch interview aan Joop laten weten dat hij inderdaad moslim is geworden. De geloofsbelijdenis is getwitterd in het kader van een 'nieuwe start'.

"Je moet die twee tweets als één zien. Maar verder wil ik er niets over zeggen. Ik beschouw welk geloof iemand aanhangt als een privé-aangelegenheid."
- Maar u heeft het zelf op Twitter bekend gemaakt, dan zult u daar toch vragen over krijgen.
"Dat klopt maar ik zie het als een privé-aangelegenheid en daar wil ik het verder bij laten."
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: Politicus van Doorn, ex PVV, bekeerd tot de islam.

Bericht door Zwartmeer »

Ik weet niks van Arnoud van Doorn en probeer het een en ander uit te vinden:
Arnoud van Doorn (ex-PVV-Den Haag) verdwaalt in eigen haat-retoriek
jvdheuvel februari 6, 2012 13 Reacties » [Tweet dit] [Deel dit op facebook]

http://www.krapuul.nl/overig/blog/67175 ... z2MEirfaKx

Als je maar met je kop in de krant komt

Groot nieuws in Den Haag: Stichting Yunus Emre wil een nieuwe islamitische basisschool openen in het stadsdeel Escamp.

Normaal gaat dan de vroeg opstaander van dienst van PVV-Den Haag aan de slag om met zijn kop de krant te halen, maar dit keer was spijtoptant Arnoud van Doorn, die wij o.a. kennen van toen hij met een tempeliers-avatarretje, daags na de Breivik-moorden, de Noorse PvdA zat te belasteren en vervolgens van Twitter vluchtte, ze voor.

Vol trots publiceerde hij gisteravond al zijn vragen op twitter:

Vraag 1: Is het juist dat de Stichting Yunus Emre een verzoek heeft ingediend om een derde islamitische basisschool te openen aan het Mandelaplein?

Vraag 2: Deelt u mijn zorg dat islamistisch onderwijs….. etc.

Vraag 3: Deelt u mijn zorg dat islamistisch onderwijs….. etc.

Vraag 4: Deelt u mijn zorg dat een derde islamistische basisschool….. etc.

Vraag 5: Hoewel ik een voorstander ben van van de vrijheid van onderwijs (sure – jvdh) …. etc.

Lees meer http://www.krapuul.nl/overig/blog/67175 ... z2MEj3N5vV

Dus ik ben ook de beroerdste niet en ik dacht laat ik eens belangstelling tonen voor zijn werk:

Bij wijze van antwoord was de trotse tweet van Arnoud van Doorn ineens verdwenen.

En even later verscheen een nieuwe trotse tweet. Met aangepaste vragen 2 t/m 5. Kijk zelf maar voor en na.

Een subtiel verschil. 1 lettertje. Maar wel genoeg voor Arnoud van Doon om zijn documentje te wijzigen.

Maar daarmee was mijn vraag nog niet beantwoord. Dus heb ik het hem nog 3 keer gevraagd. Geen antwoord. Of je moet dit een antwoord noemen. Deze vraag ook geen antwoord op.

Dus hoe doe je dat met vragen waar je geen antwoord op krijgt? Dan ga je zelf duiden. Ik heb het even voor u opgezocht op wikipedia:

The use of the term Islamism was at first “a marker for scholars more likely to sympathize” with new Islamic movements; however, as the term gained popularity it became more specifically associated with political groups such as the Taliban or the Algerian Armed Islamic Group, as well as with highly publicized acts of violence. (islamism)

Walla geduid. Arnoud zag Al Qaeda al op het Mandelaplein. Rocketscience is het bepaald niet, die PVV-haatshit.

Lees meer http://www.krapuul.nl/overig/blog/67175 ... z2MEjNEp2c
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89714
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Politicus van Doorn, ex PVV, bekeerd tot de islam.

Bericht door Ariel »

Kersverse bekeerling Arnoud van Doorn (ex-PVV) krijgt een tsunami aan bijval vanwege zijn geslaagde zelfislamisering. Iemand stuurde 'm zelfs een handboek Islam voor Dummies op. Met tekeningen!

Afbeelding
Op de pica hierboven is het moment waarop Geert Wilders en een paar trawanten het opvallende bericht onder ogen kregen.

Zelden was zo veel WTF!? van iemand z'n rug af te lezen (detailopname). De bekering gaat inmiddels het hele Arabische continent over. De nieuwe Lente is gekomen! Ahmed al Doorn komt zelfs op de schotel van Al-Jazeera, die hem interviewden om zijn openbaringen met de wereld te kunnen delen. Blikje Mecca-cola. Plakje baklava. En lees mee. Op ENNETNALETOHCS

http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/20 ... zeera.html
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: Politicus van Doorn, ex PVV, bekeerd tot de islam.

Bericht door Zwartmeer »

Arnoud van Doorn (ex-PVV) krijgt een tsunami aan bijval vanwege zijn geslaagde zelfislamisering.
Hij zal ook wel van veel Nederlanders bijval hebben gekregen nu hij voorstander van stenigen, besnijden, handen voeten en hoofden afhaken, met zwepen slaan, vrouwen slaan, homo’s vermoorden, uithuwelijken, slavernij, seks met kinderen, wetten die verkrachters beschermen, eerwraak, vermenigvuldigen door inteelt, enz enz, is geworden.
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89714
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Politicus van Doorn, ex PVV, bekeerd tot de islam.

Bericht door Ariel »

Ik denk nog steeds dat het een grap is, maar volgens omroepwest......
Moskee bevestigt: ex-PVV'er Van Doorn nu overtuigd moslim.

Hij heeft zich aangemeld bij de As-Soennah moskee, een salafistische moskee in Den Haag, waar de omstreden imam Fawaz Jneid tot maart 2012 de scepter zwaaide. De stap van Van Doorn is opmerkelijk, omdat hij tot voor kort PVV-raadslid was. Toch is Van Doorn bloedserieus over zijn overstap. Volgens bestuursvoorzitter Hamid Taheri van de moskee, is het Haagse raadslid inmiddels langs geweest voor een rondleiding. 'Ik ben blij maar ook verbaasd over de stap van Van Doorn', aldus de moslim-leider tegenover Omroep West.

Volgens Taheri heeft hij uit gesprekken met Van Doorn begrepen dat de ex-PVV'er het nooit eens is geweest met de anti-moslimhouding van PVV-leider Geert Wilders. 'Het gaat hier om een weloverwogen besluit om moslim te worden', zegt Taheri.

http://www.omroepwest.nl/nieuws/28-02-2 ... igd-moslim
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: Politicus van Doorn, ex PVV, bekeerd tot de islam.

Bericht door Zwartmeer »

Volgens Taheri heeft hij uit gesprekken met Van Doorn begrepen dat de ex-PVV'er het nooit eens is geweest met de anti-moslimhouding van PVV-leider Geert Wilders. 'Het gaat hier om een weloverwogen besluit om moslim te worden', zegt Taheri.
Van Doorn is echt iemand waar je op bouwen kan. Ik gun ze zo'n labiel persoon van harte!
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Mahalingam
Berichten: 52142
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Politicus van Doorn, ex PVV, bekeerd tot de islam.

Bericht door Mahalingam »

In de Google vertaling van zijn interview met Al Jazirah lees ik:
Van Dorn has shown another note on a "Twitter" regretted some of the feelings of enmity and hatred that her face has some observers yet, he wrote, "It is unfortunate that the issue all these comments stemming from hatred and contempt and ignorance." Dorn thanked supporters, saying, "Thank you to everyone who supported me on this moral support and positive feedback."
Heeft hij al doodsbedreigingen ontvangen?
Afbeelding
Waar hebben mannen van 47 jaar vaak mee af te rekenen? De midlife crisis. En drie pleegkinderen.
Pleegzoon Arnoud van Doorn uit huis geplaatst (met audio)
http://denhaagfm.nl/2013/01/24/pleegzoo ... geplaatst/
Oh ja, je moet hem geen vragen stellen over zijn geloof want dat is prive achter de voordeur.
En over zijn geloof doet hij geen uitspraken. Wiedes want hij is geen mufti. Gewone gelovigen hebben niets uit te leggen of te verklaren over hun geloof; daar zijn deskundigen voor.
"ik denk dat het elkaar bevechten de mensheid niet zal helpen om een samenleving te crieeren ,waarin men naast elkaar kan bestaan"
Het hoogst haalbare wat hij ziet is "naast elkaar bestaan"? En dat het liefst nog vredelievend?
Bij marokko.nl begroet men `Onze Broeder`.
`Een mens moet zich zeer vereerd voelen om tot de ISLAM te mogen toe treden want je betreed wel het DOMAIN van de SCHEPPER der universa !`
En de standaard/normale paranoia tegenover verse bekeerden :
`Heeft niemand eraan gedacht dat hij op een undercovermissie kan zijn? Zogenaamd bekeren om daarna zogenaamd belastende feiten uit de moslimgemeenschap te openbaren. Zou me niets verbazen en typisch lijken voor die partij en diens achterlijke leider. `
`Let maar op men woorden, Wilders gaat ook nog bekeren. Alles kan. Allah is groot! `
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: Politicus van Doorn, ex PVV, bekeerd tot de islam.

Bericht door Zwartmeer »

Mahalingam schreef: `Heeft niemand eraan gedacht dat hij op een undercovermissie kan zijn? Zogenaamd bekeren om daarna zogenaamd belastende feiten uit de moslimgemeenschap te openbaren. Zou me niets verbazen en typisch lijken voor die partij en diens achterlijke leider.
Ik heb daar wel aan gedacht maar geloof niet dat hij ooit, of de eerste 10 jaar, werkelijk in iets van belang betrokken zal worden. Voor undercovermissies kunnen ze het beste ex-moslims gebruiken. Of onopvallende bekeerlingen. In ieder geval niet mensen die publiciteit trekken. Welke leider bedoel je met diens achterlijke leider?
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89714
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Politicus van Doorn, ex PVV, bekeerd tot de islam.

Bericht door Ariel »

Zwartmeer schreef:Welke leider bedoel je met diens achterlijke leider?
Mahalingam heeft van marokko.nl gequote Zwartmeer. Nou en dan weet je wel wie ze bedoelen met "achterlijke leider"
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Mahalingam
Berichten: 52142
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Politicus van Doorn, ex PVV, bekeerd tot de islam.

Bericht door Mahalingam »

Ik kan het niet nalaten even te relativeren.

Pot verdorie, Holland glorie. Dit is Playmate Dorien aan het Scheveningse strand:
Afbeelding
Zo te zien zeer zeker een aanwinst voor humanity.

Ik zou haar bestaan hier niet aanroeren als het niet was omdat ze muzelvrouwtje is geworden dankzij het vriendje van Turkse ´komaf´.
AMSTERDAM - De 'Nederlandse Angelina Jolie' Dorien Rose was voor haar Turkse vriend moslima geworden.
De sexy Playmate bekende dat zondagavond bij de musical Sister Act. Dorien lijkt inmiddels teruggekomen van dat besluit.
Hoezoo?
"Maar nu het uit is, neig ik weer meer naar het atheïsme. Ik twijfel net zo erg aan de Koran als aan de Bijbel."
http://www.telegraaf.nl/prive/21349601/ ... ima__.html
De bevallige brunette blijkt zich de afgelopen tijd te hebben verdiept in de Islam en was zelfs al helemaal moslima geworden. Niet per se omdat ze zelf nou zo op zoek was naar leiding en verlichting in haar leven, maar omdat haar vriend van Turkse afkomst was en het geloof aanhing. In de verleden tijd inderdaad, niet omdat de geluksvogel inmiddels is overleden, maar de relatie wel op de klippen liep. Waarna Dorien al snel heeft besloten ook Allah weer bij het grof vuil te zetten: 'Nu het uit is, neig ik weer meer naar het atheïsme. Ik twijfel net zo erg aan de Koran als aan de Bijbel.' Een opluchting voor iedereen, want de meeste religies hebben het nou eenmaal niet per se op vrouwen die (half) ontkleed hun geld verdienen. Is Ibrahim Afellay's ex-slapie dus goed weggekomen. Nou niet meer zo mal doen hoor, Dorien.
http://glamora.ma/2013/03/playmate_wordt_moslima.html
Nu maar hopen dat het ex-vriendje en kornuiten niet zo in de jihad zijn dat ze haar als afvallige willen dood maken.

Hoeveel Ibrahim Afellay zijn er? Zo bestaat de betaalde voetballer Ibrahim Afellay' wiens wortels volgens Wiki liggen in Al Hoceima (Marokko).
Afbeelding
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Mahalingam
Berichten: 52142
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Politicus van Doorn, ex PVV, bekeerd tot de islam.

Bericht door Mahalingam »

In een interview met Hans Jansen kwam de vraag:
Over bekeringen tot de islam gesproken: de ex-PVV'er Arnoud van Doorn is heel recent ook moslim geworden.
En het antwoord was:
'Daarmee wens ik hem veel geluk. Nu komt hij in de hemel. Het punt met bekeringen is dat het vaak niet voortkomt uit een innerlijke behoefte om antwoorden op belangrijke vragen te krijgen. Bekeringen gebeuren vaak om vrienden een plezier mee te doen.
Cherchez la femme?
http://www.volkskrant.nl/vk/nl/12330/4- ... ders.dhtml
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89714
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Politicus van Doorn, ex PVV, bekeerd tot de islam.

Bericht door Ariel »

Arnoud van Doorn heeft geen spijt van PVV

DEN HAAG - Arnoud van Doorn heeft geen spijt van zijn lidmaatschap van de PVV. Het Haagse raadslid verliet eind 2011 de partij van Geert Wilders en maakte daarna een opmerkelijke ommezwaai door zich tot de islam te bekeren.

In een interview met de arabische tv-zender Al Jazeera zegt Van Doorn: 'Ik heb geleerd dat elke ervaring een doel heeft. Maar met de kennis die ik nu heb, had ik ongetwijfeld een andere keus gemaakt.'

Van Doorn zegt voornamelijk positieve reacties te hebben gekregen op zijn besluit om moslim te worden. 'Volgens sommige mensen ben ik een verrader, maar in de ogen van de meeste heb ik een goede beslissing gemaakt. Het geeft me een goed gevoel dat mensen die mij niet kennen mijn situatie begrijpen en me steunen.'

Van Doorn verwacht een hoop weerstand

Het Haagse raadslid vertelt dat hij bijna jaar geleden is begonnen met het bestuderen van de Koran en andere islamitische geschriften. Ook heeft hij veel gepraat met moslims over religie. 'Het voelt alsof ik eindelijk mijn bestemming heb bereikt. Ik realiseer me dat dit een nieuwe start is en dat ik nog veel moet leren. Ik verwacht een hoop weerstand, vooral van overheidsinstellingen, maar ik heb er vertrouwen in dat Allah mij steunt en me zal leiden.'

http://www.omroepwest.nl/nieuws/07-03-2 ... jt-van-pvv
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Politicus van Doorn, ex PVV, bekeerd tot de islam.

Bericht door Pilgrim »

Wat een ongelooflijke dwaas! :shock:
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89714
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Politicus van Doorn, ex PVV, bekeerd tot de islam.

Bericht door Ariel »

Pilgrim schreef:Wat een ongelooflijke dwaas! :shock:
:lol: Zeker weten. Meneer heeft zijn twitter ook aangepast. Hij doet het nu in het Engels en in het Arabisch. https://twitter.com/ArnoudvDoorn en hij is nu reuze populair bij moslims . Zelfs moslims uit Riyadh, Saudi Arabie volgen hem nu.

Ik vraag me alleen af wie zijn vriendin is met wie hij een paar dagen geleden anoniem uit eten ging. Niet echt islamitisch om ongehuwd een avond met een vrouw te gaan stappen. Maar ja, dat moet hij misschien nog leren.
Arnoud van Doorn @ArnoudvDoorn

Zo, en nu even lekker ergens anoniem met mijn vriendin uit eten :-) #rust #telefoonuit
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Plaats reactie