Nieuws uit Den Haag.

mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Marokkanen voelen zich thuis in Nederland

Bericht door mercator »

Zwartmeer schreef:Was zojuist in het Journaal. Een van de daders was Nederlander met een Marokkaanse achtergrond. Dat noemen wij een Marokkaan. En van die andere verwachten ze dat hij een Noord-Afrikaanse achtergrond heeft. Grote kans dat het ook een Marokkaan is. Mijn vooroordelen zijn dus bevestigd.
Hans heeft met zijn profetische gaven dus gelijk gehad. Telkens als er een criminele getinte held wordt neergelegd komen zijn spitsbroeders uit de moskee gekropen om zijn nagedachtenis te eren en wraak te eisen. Hoe meer geroep en getier op de openbare weg, hoe hoger de criminele status van de dierbare overledene in zijn Mohammedaanse stam.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89874
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Wilders. Een stad met minder lasten en wat minder Marokk

Bericht door Ariel »

Grappig. Ik heb net de site "Meer Marok"bezocht. Voor wie het aan kan , plaats ik wat kiekjes van nieuwe Marokkanen .

Klikken maar!!!! Valt jullie iets op?
Spoiler! :
Afbeelding
En ook HylkeWarners (fractievoorzitter D66 Zeist) en zijn vrouw zijn Marokkaan

Afbeelding
GvanLoef (voorzitter D66 Zeist) en Yolanda Ledoux (raadslid D66 Zeist) zijn ook Marokkaan!

Afbeelding
Ook Marijke de Bruijn van #D66 Zeist en fractievoorzitter @KarstSchuring @PvdAZeist zijn Marokkaan

Afbeelding
D66-wethouder @JohVarkevisser en fractievoorzitter Pieter Wout Duquesnoy @SPzeist zijn vandaag Marokkaan
Spoiler! :
Afbeelding
Lief hé.... :hypocrite:

Afbeelding
"Ik ben Jörgen Raymann en ik ben ook Marokkaan
Getver!!!!!! Bah...

How cute....Angelique is ook Marokkaan
Afbeelding
En zij is ook Marokkaan.
Afbeelding
Ik stop er mee. Zoveel marokkanen kan ik geestelijk niet aan.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Eliabe
Berichten: 3961
Lid geworden op: di mei 12, 2009 8:11 pm

Re: Wilders. Een stad met minder lasten en wat minder Marokk

Bericht door Eliabe »

Carnaval is toch al geweest?
God schiep mens en dier, maar welke idioot bracht de islam hier?
Gebruikersavatar
Eliabe
Berichten: 3961
Lid geworden op: di mei 12, 2009 8:11 pm

Re: Wilders. Een stad met minder lasten en wat minder Marokk

Bericht door Eliabe »

Gerard Cox zegt het zo simpel [icon_lol.gif]
https://www.facebook.com/photo.php?v=41 ... =2&theater
God schiep mens en dier, maar welke idioot bracht de islam hier?
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89874
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Wilders. Een stad met minder lasten en wat minder Marokk

Bericht door Ariel »

Wat schattig. :smile7: "Kijk is..." grin

Afbeelding
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Wilders. Een stad met minder lasten en wat minder Marokk

Bericht door Manon »

Ariel schreef:Wat schattig. :smile7: "Kijk is..." grin

Afbeelding
nou, daar gaan ze er weer duizenden van nodig hebben.....
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89874
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Wilders. Een stad met minder lasten en wat minder Marokk

Bericht door Ariel »

Twee weken verder, en nog is men niet uitgewilderd. Dit gedoe wordt strontvervelend. Laat de Marokkaanse gemeenschap in actie komen tegen alle Marokkaanse criminelen. Dan maak je een punt.
De Marokkaanse gemeenschap in Rotterdam en omgeving wil burgers mobiliseren om in actie te komen tegen Geert Wilders, die onlangs pleitte voor minder Marokkanen in Nederland. Ook is er contact met de landelijke vereniging van Marokkaans-Nederlandse moskeeën om in gezamenlijkheid actie te voeren, mogelijk via een open dag.

Dat is maandagavond duidelijk geworden na een gesprek tussen de Marokkaanse gemeenschap en de Rotterdamse burgemeester Ahmed Aboutaleb. Ze wilden met elkaar spreken over de gevoelens die bij de Marokkaanse gemeenschap in Rotterdam leven.

Hoewel de burgemeester zich publiekelijk niet wil uitlaten over de actie van Wilders, zegt hij wel de pijn van zijn uitlatingen te voelen. In de stad is volgens hem zeker geen spanning, maar zijn mensen wel boos en voelen ze zich bedreigd. Het gaat er hem nu om dat de negatieve energie in iets positiefs wordt omgezet. „Ik ben als burgemeester geen commentator van uitspraken van politici”, aldus Aboutaleb.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Wilders. Een stad met minder lasten en wat minder Marokk

Bericht door mercator »

Ariel schreef:Grappig. Ik heb net de site "Meer Marok"bezocht. Voor wie het aan kan , plaats ik wat kiekjes van nieuwe Marokkanen .
Klikken maar!!!! Valt jullie iets op?
Echte Marokkanen zijn al weerzinwekkend genoeg, maar naar deze nep Marokkanen kan ik niet kijken, sorry !
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Mahalingam
Berichten: 52306
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Wilders. Een stad met minder lasten en wat minder Marokk

Bericht door Mahalingam »

Ariel schreef:Grappig. Ik heb net de site "Meer Marok"bezocht. Voor wie het aan kan , plaats ik wat kiekjes van nieuwe Marokkanen .
[...]
Ik stop er mee. Zoveel marokkanen kan ik geestelijk niet aan.
Ik heb de foto's bekeken en ik mis nog steeds een Turk met zo'n shirt aan.
Afbeelding
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Mahalingam
Berichten: 52306
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Wilders. Een stad met minder lasten en wat minder Marokk

Bericht door Mahalingam »

In 1993 bestond het internet voor de meeste mensen nog niet. De eerste Windows webbrowser kwam dat jaar uit. Twitteren en Facebook waren er niet. Men kon elkaar e-mailtjes toezenden.
In mei van dat jaar staken 4 dronken jeugdigen een huis in brand en 5 Turken stierven. Twee van de daders hadden neo-nazi banden en vriendjes. Twee helemaal niet.
http://de.wikipedia.org/wiki/Brandanschlag_von_Solingen

In ons land begon toen een campagne via kranten en TV.
En massa's mensen gingen ansichtkaarten naar Duitsland sturen met de tekst "Ik ben boos ".
En ik denk dat een heleboel mensen die toen zo'n kaartje verstuurd hebben, nu vooraan in de rij stonden om een aangifte / aflaat te doen.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Wilders maakt belofte waar in Deurne!

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Ariel schreef:
Dat is maandagavond duidelijk geworden na een gesprek tussen de Marokkaanse gemeenschap en de Rotterdamse burgemeester Ahmed Aboutaleb. Ze wilden met elkaar spreken over de gevoelens die bij de Marokkaanse gemeenschap in Rotterdam leven.
GEWELDIG! Gevoelens van medeleven tonen voor het juweliersechtpaar dat er levend van is afgekomen. Dit ondanks de haat tegen onze samenleving. Of vergis ik me nu en zijn alle Marokkanen teleurgesteld in de werking van Alluha akbar? Ik begrijp moslims niet. Die zijn niet te begrijpen. Je kunt toch niet tornen of twijfelen aan de wil van Allah? Moslims zijn maar al te vaak dwaze respectloze wezens. Islam is volgens mij de enige religie die volgepropt zit met overjarige woestijnpoep als kenmerk van het ultieme islamitische culinaire geestelijke genot. Ik bedoel, allerlei vormen van bedrieglijke tegenstrijdigheden, leugens, list, bedrog en haat tegenover andersdenkenden. Dit alles gelardeerd met onovertroffen hoeveelheden lachwekkende islam kapsones die hen de smaak van 'de allerbeste mens op aarde' doen beleven.

Nu sterven er twee waarachtige Marokkaanse moslims in de jihad te Deurne en nu is het weer niet goed.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89874
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Wilders. Een stad met minder lasten en wat minder Marokk

Bericht door Ariel »

Ik krijg het idee dat het "minder minder" van Geert Wilders en PVV-ers positief uitpakt.
'Marokkaanse ouders staan machteloos'

Ouders van kinderen van Marokkaanse origine staan machteloos als het gaat om criminaliteit en schooluitval. De ouders zitten volgens het Landelijk Beraad Marokkanen met de handen in het haar en zijn niet opgewassen tegen hun kinderen. Ze hebben volgens het beraad dringend hulp nodig om de jongeren weer in het gareel te krijgen.

„Het is al vijf over twaalf. We zien het gruwelijk mis gaan in de samenleving zolang de werkelijke problemen niet worden benoemd”, zegt woordvoerder Brahim Bourzik in een interview met het ANP naar aanleiding van de gebeurtenissen in Deurne.

Het Landelijk Beraad Marokkanen neemt „100 procent afstand” van de tegendemonstratie die jongeren uit Eindhoven dit weekeinde in Deurne hielden. „Die demonstratie is ver over de grens. Jongeren van Marokkaanse origine moeten zich eindelijk eens fatsoenlijk gaan gedragen”, aldus Bourzik.

Hij zegt niet geïnteresseerd te zijn in de vraag waarom het Openbaar Ministerie de Marokkaanse achtergrond van een van de twee gedode overvallers heeft prijsgegeven. „Dat is niet interessant. Het OM zal daarvoor zijn redenen hebben gehad. De belangrijkste vraag blijft wat de samenleving gaat doen om Marokkaanse jongeren perspectief op werk te bieden, zodat iets gedaan kan worden aan de criminaliteitsstatistieken.”

bron
Het enige wat me nu nog irriteerd is dat ze weer de Nederlandse samenleving de schuld geven dat deze jongens geen perspectief hebben. De jongeren moeten beter hun best doen op school, en zich realiseren dat je ook eerlijk geld kan verdienen in de tuinbouw, of als je achter een vuilniswagen loopt. We kunnen niet allemaal directeur worden, en tonnen per jaar verdienen.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89874
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Wilders. Een stad met minder lasten en wat minder Marokk

Bericht door Ariel »

PS. Wat ook zal werken is als Marokkanen twee kinderen nemen in plaats van tien. Dan kunnen ze die twee kinderen meer aandacht geven.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89874
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Wilders. Een stad met minder lasten en wat minder Marokk

Bericht door Ariel »

Tenenkrommend en schaamteloos commentaar van moslims .

De overval wordt goed gepraat, want "iedereen wil wel eens een keer wat moois dragen" . Hij was een goeie jongen want, "hij gaf boys uit de buurt geld en snoep".

The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: Wilders. Een stad met minder lasten en wat minder Marokk

Bericht door Zwartmeer »

Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Mahalingam
Berichten: 52306
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Wilders. Een stad met minder lasten en wat minder Marokk

Bericht door Mahalingam »

Afbeelding
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Wilders. Een stad met minder lasten en wat minder Marokk

Bericht door Manon »

heerlijk!
DEURNE - Geert Wilders heeft zaterdag venijnig uitgehaald naar premier Mark Rutte. Die zei donderdag in het Jeugdjournaal dat kinderen niet zullen worden uitgezet.

De premier gaf aan dat hij kinderen wilde geruststellen na de uitspraken van Wilders over minder Marokkanen. "Mark, ga je vandaag de kinderen van juweliers troosten?", schreef Wilders zaterdag op Twitter.
http://www.ed.nl/regio/deurne/wilders-d ... -1.4291529
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Wilders. Een stad met minder lasten en wat minder Marokk

Bericht door Manon »

Dus we mogen besluiten dat Marokkaanse ouders onbekwaam zijn.
Dit kan grote gevolgen hebben, en het wordt tijd dat men zich daar even over buigt;
'Marokkaanse ouders staan machteloos'

RIJSWIJK -
Ouders van kinderen van Marokkaanse origine staan machteloos als het gaat om criminaliteit en schooluitval. De ouders zitten volgens het Landelijk Beraad Marokkanen met de handen in het haar en zijn niet opgewassen tegen hun kinderen. Ze hebben volgens het beraad dringend hulp nodig om de jongeren weer in het gareel te krijgen.



„Het is al vijf over twaalf. We zien het gruwelijk mis gaan in de samenleving zolang de werkelijke problemen niet worden benoemd”, zegt woordvoerder Brahim Bourzik in een interview met het ANP naar aanleiding van de gebeurtenissen in Deurne.
Het Landelijk Beraad Marokkanen neemt „100 procent afstand” van de tegendemonstratie die jongeren uit Eindhoven dit weekeinde in Deurne hielden. „Die demonstratie is ver over de grens. Jongeren van Marokkaanse origine moeten zich eindelijk eens fatsoenlijk gaan gedragen”, aldus Bourzik.
Hij zegt niet geïnteresseerd te zijn in de vraag waarom het Openbaar Ministerie de Marokkaanse achtergrond van een van de twee gedode overvallers heeft prijsgegeven. „Dat is niet interessant. Het OM zal daarvoor zijn redenen hebben gehad. De belangrijkste vraag blijft wat de samenleving gaat doen om Marokkaanse jongeren perspectief op werk te bieden, zodat iets gedaan kan worden aan de criminaliteitsstatistieken.”
http://www.telegraaf.nl/binnenland/2245 ... os___.html

wat lees ik?

De ouders zijn niet geschikt om hun zonen op te voeden (hun dochters blijkbaar wel)
De ouders hebben dringend hulp nodig om hun eigen zonen op te voeden (Glen Mills instituten misschien?)

En dan ineens staat er:
de MAATSCHAPPIJ moet ze (ongeschoold!!!) werk geven, zodat iets "kan gedaan worden" en dan gaan de criminaliteitsstatistieken naar beneden? m.a.w. het is de MAATSCHAPPIJ die niet geschikt is om Marokkaanse jongetjes op te vangen? .

Wat te denken van al die marokkaanse jongens een job te geven in de gevangenissen, gangen poetsen vb. in ruil voor kost en inwoon, want hun ouders zijn geen knip voor de neus waard. Misschien gewoon gaan laten helpen in Marokkaanse gevangenissen tegen kost en inwoon? Beetje zoals legerdienst maar dan wat verder? en met vooruitzicht op ineens vijf jaar vast werk als ze de criminaliteitsstatistieken negatief beinvloeden (dat is ook een leuke naam voor crimineeltjes : "marokkaanse jongetjes die de criminaliteitsstatistiekjes negatief beinvloeden) - ook leuk voor scrabble trouwens.

Wat een eenvoudig vraagje "meer of minder" toch kan bewerkstelligen zeg! Zouden al de voorgedrukte aangiftes ondertussen al verwerkt zijn?
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
Eliabe
Berichten: 3961
Lid geworden op: di mei 12, 2009 8:11 pm

Re: Wilders. Een stad met minder lasten en wat minder Marokk

Bericht door Eliabe »

de MAATSCHAPPIJ moet ze (ongeschoold!!!) werk geven, zodat iets "kan gedaan worden"
- De mijnen kunnen weer open.
- Er zijn nog genoeg dijken die voor verbetering in aanmerking komen.
- 3de Maasvlakte met de hand aanleggen.
God schiep mens en dier, maar welke idioot bracht de islam hier?
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: Wilders. Een stad met minder lasten en wat minder Marokk

Bericht door Zwartmeer »

Ouders van kinderen van Marokkaanse origine staan machteloos als het gaat om criminaliteit en schooluitval. De ouders zitten volgens het Landelijk Beraad Marokkanen met de handen in het haar en zijn niet opgewassen tegen hun kinderen. Ze hebben volgens het beraad dringend hulp nodig om de jongeren weer in het gareel te krijgen.

De belangrijkste vraag blijft wat de samenleving gaat doen om Marokkaanse jongeren perspectief op werk te bieden, zodat iets gedaan kan worden aan de criminaliteitsstatistieken.”
Terugsturen naar Marokko! Volgens hun wetten geldt immers eens een Marokkaan altijd een Marokkaan. Ik zie niet in waarom wij hier in Nederland voor de gevolgen van inteelt moeten opdraaien.
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Mahalingam
Berichten: 52306
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Wilders. Een stad met minder lasten en wat minder Marokk

Bericht door Mahalingam »

Waarom moet ik denken aan misdienaren?
De regenten van Woerden (=burgemeester (=Victor Molkenboer(PvdA)) en wethouders) zijn in processie naar het politiebureau gelopen om namens alle bewoners te gaan klagen over Wilders.
http://www.rtlnieuws.nl/nieuws/binnenla ... en-wilders
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89874
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Wilders. Een stad met minder lasten en wat minder Marokk

Bericht door Ariel »

De Ambassadeur van Marokko zegt: Wilders zal niet winnen Geert Wilders' uitspraken zijn gevaarlijk, maar winnen zal hij niet, „Omdat ik er hartgrondig van overtuigd ben dat een overweldigende meerderheid van de Nederlanders verstandig is.”
Bellouki vindt vergelijkingen met de Tweede Wereldoorlog beneden zijn niveau. Een „geschiedkundige vergelijking” met Ruanda vindt hij meer voor de hand liggen. „De slachting daar is begonnen met statements, met uitlatingen waardoor mensen tegen elkaar zijn opgezet. Begrijp me goed, ik zeg dus niet dat de man wiens naam ik liever niet uitspreek een slachting onder Marokkanen wil. Ik wil alleen zeggen hoe gevaarlijk het kan zijn als je bevolkingsgroepen tegen elkaar opzet.”
Zucht...zijn de ouders van deze man ook neef en nicht? Als er één bevolkingsgroep bang moet zijn voor een slachting , dan zijn het de Nederlanders, want volgens mij heeft een Hollander nog nooit zomaar een marokkaan aangevallen. Andersom gebeurd dat regelmatig.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Schepsel!
Berichten: 1042
Lid geworden op: wo okt 23, 2013 12:51 pm
Locatie: De zetel van Iblis

Re: Wilders. Een stad met minder lasten en wat minder Marokk

Bericht door Schepsel! »

circe schreef:Dus we mogen besluiten dat Marokkaanse ouders onbekwaam zijn.
Dit kan grote gevolgen hebben, en het wordt tijd dat men zich daar even over buigt;
'Marokkaanse ouders staan machteloos'

RIJSWIJK -
Ouders van kinderen van Marokkaanse origine staan machteloos als het gaat om criminaliteit en schooluitval. De ouders zitten volgens het Landelijk Beraad Marokkanen met de handen in het haar en zijn niet opgewassen tegen hun kinderen. Ze hebben volgens het beraad dringend hulp nodig om de jongeren weer in het gareel te krijgen.



„Het is al vijf over twaalf. We zien het gruwelijk mis gaan in de samenleving zolang de werkelijke problemen niet worden benoemd”, zegt woordvoerder Brahim Bourzik in een interview met het ANP naar aanleiding van de gebeurtenissen in Deurne.
Het Landelijk Beraad Marokkanen neemt „100 procent afstand” van de tegendemonstratie die jongeren uit Eindhoven dit weekeinde in Deurne hielden. „Die demonstratie is ver over de grens. Jongeren van Marokkaanse origine moeten zich eindelijk eens fatsoenlijk gaan gedragen”, aldus Bourzik.
Hij zegt niet geïnteresseerd te zijn in de vraag waarom het Openbaar Ministerie de Marokkaanse achtergrond van een van de twee gedode overvallers heeft prijsgegeven. „Dat is niet interessant. Het OM zal daarvoor zijn redenen hebben gehad. De belangrijkste vraag blijft wat de samenleving gaat doen om Marokkaanse jongeren perspectief op werk te bieden, zodat iets gedaan kan worden aan de criminaliteitsstatistieken.”
http://www.telegraaf.nl/binnenland/2245 ... os___.html

wat lees ik?

De ouders zijn niet geschikt om hun zonen op te voeden (hun dochters blijkbaar wel)
De ouders hebben dringend hulp nodig om hun eigen zonen op te voeden (Glen Mills instituten misschien?)

En dan ineens staat er:
de MAATSCHAPPIJ moet ze (ongeschoold!!!) werk geven, zodat iets "kan gedaan worden" en dan gaan de criminaliteitsstatistieken naar beneden? m.a.w. het is de MAATSCHAPPIJ die niet geschikt is om Marokkaanse jongetjes op te vangen? .

Wat te denken van al die marokkaanse jongens een job te geven in de gevangenissen, gangen poetsen vb. in ruil voor kost en inwoon, want hun ouders zijn geen knip voor de neus waard. Misschien gewoon gaan laten helpen in Marokkaanse gevangenissen tegen kost en inwoon? Beetje zoals legerdienst maar dan wat verder? en met vooruitzicht op ineens vijf jaar vast werk als ze de criminaliteitsstatistieken negatief beinvloeden (dat is ook een leuke naam voor crimineeltjes : "marokkaanse jongetjes die de criminaliteitsstatistiekjes negatief beinvloeden) - ook leuk voor scrabble trouwens.

Wat een eenvoudig vraagje "meer of minder" toch kan bewerkstelligen zeg! Zouden al de voorgedrukte aangiftes ondertussen al verwerkt zijn?
Marokkanen zeggen hier: wij leven niet, maar worden geleefd. Als een plantje afhankelijk van externe omstandigheden?

ZIJ hebben die psychopaten geschapen! Met een mix van geweld, desinteresse en verwenning. Het is *altijd* die vage entiteit ''de maatschappij''. Alle moeite van onderwijs, overheid, politie, buurtwerkers, sporttrainers, en weet ik het wie allemaal ten spijt gaan ze zodra het wettelijk mag van school (mag van mij, maar gedraag je wel een beetje, zoals iedereen) en vervolgens emmeren over ''geen kansen'' en ''ik kan geen hersenchirurg worden met 3 jaar vmbo''.

*Wat* kan ''de maatschappij'' nog doen? Wat kúnnen ze? Alles is al uit de kast getrokken, echt alles. Ik las een jaar of 8 geleden geregeld die CorrectKranten (NRC, Volkskrant, enz) en daar was toen, toen ik een jaar of 14 was, het credo ''meer uitkering'"! ''Meer scholing'' maar ook meer uitkering dus. In dat opzicht is er wel veel veranderd denk ik. (niemand suggereert nog zoiets?) Maar het illustreert wel hoeveel geld en moeite ''de maatschappij'' heeft gedaan om te helpen. Realistisch gezien kunnen we toch ook niks meer? ALLES is geprobeerd, op alle gebieden!
(^v^)
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Wilders. Een stad met minder lasten en wat minder Marokk

Bericht door Manon »

Meer uitkering? O jawel hoor, de reden waarom ze niet op school zitten is toch omdat mama en papa te weinig uitkering hebben? Ze worden crimineel omdat mama en papa te weinig uitkering hebben zodat ze geen BMW krijgen voor hun 18de verjaardag? Ze behalen geen diploma omdat mama en papa te weinig geld hebben. En last but not least: ze moeten meer uitkering hebben omdat gans het dorp nog naar hier moet kunnen geraken en dus kunnen zij zich toch niet in de hand houden?
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Wilders. Een stad met minder lasten en wat minder Marokk

Bericht door Manon »

Afbeelding

Wat voor een bende randdebielen zijn me dat zeg :roll:

ik zie daar geen Turken of Chinezen tussenlopen? Wat een racisten zijn me dàt zeg!

Maar geen nood, we gaan massaal emigreren naar turkije, hangen daar de beest uit tot de turkse gevangenissen voor +70% vol zitten met Nederlanders (jaja, er zijn er ook al die de Turkse Nationaliteit verkregen hebben, kaaskoppen met Turkse Nationaliteit, geen Turken met Nederlandse nationaliteit .... in dit verhaal bestaat dat dus ook). En dan komt er een Turkse partij die zegt dat ze die Nederlanders beu zijn en dan......

EN DAN GAAN ALLE TURKEN EEN T-SHIRT AANDOEN MET "IK BEN EEN NEDERLANDER"


Is dat niet leuk? :twisted:
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Plaats reactie