PvdA-ambtenaar Yasmina Haifi, ISIS is complot van zionisten

Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89905
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

PvdA-ambtenaar Yasmina Haifi, ISIS is complot van zionisten

Bericht door Ariel »

Afbeelding

Dit is Yasmina Haifi. PvdA lid en ze werkt bij het ministerie van Justitie als projectleider van het Nationaal Cyber Security Centrum. Best wel een slimme meid dus zou je denken, met een goede baan.

Maar dit is de tweet die de moslima vandaag schreef. Toch niet zo slim.

Afbeelding
PvdA-ambtenaar: ISIS is complot van zionisten

ISIS bestaat helemaal niet uit radicale moslims. De terreurorganisatie is opgericht en wordt gerund door zionisten om de islam zwart te maken. Die even bizarre als racistische complottheorie komt uit de koker van Yasmina Haifi, een ambtenaar die bij het ministerie van Justitie werkt als projectleider van het Nationaal Cyber Security Centrum.

Haifi uitte haar bizarre beschuldiging woensdagochtend op Twitter. Veel mensen reageerden verontwaardigd, maar Haifi leek in eerste instantie niet van plan om ook maar iets van haar woorden terug te nemen. Volgens haar is het klip en klaar dat ISIS één groot anti-islam complot is. Verder wijt ze de rellen in de Schilderswijk van dit weekend aan bevooroordeelde media die moslims in een hoek proberen te drukken.

Korte tijd later verwijderde Haifi haar tweet alsnog. ,,Realiseer mij de politieke gevoeligheid in relatie tot mijn werk. Dit was nimmer mijn bedoeling", zo schrijft ze. Echt afstand van haar denkbeelden neemt ze dus niet.
Kamervragen

Oud-PVV'ers Joram van Klaveren en Louis Bontes (VNL) hebben inmiddels Kamervragen gesteld over de kwestie. Zij willen van de minister weten hoe het kan dat iemand met dit soort ideeën bij Justitie werkt. ,,In hoeverre bent u het met ons eens dat een persoon die zulke denkbeelden uitdraagt en werkt als projectleider van het Nationaal Cyber Security Center, en dus ook met staatsgeheimen, een gevaar voor de staatsveiligheid kan zijn?", zo vragen zij.

Yasmina Haifi is behalve ambtenaar op het ministerie tevens woordvoerder van het Actiecomité Herstel van Vertrouwen, dat namens bewoners van de Schilderswijk in Den Haag klachten verzamelde over de politie. Ook is ze volgens haar LinkedIn lid van de PvdA Scoutingscommissie.

Op een website van het Rijk wordt Haifi, die van huis uit cultureel antropologe is en al 20 jaar bij de overheid werkt in diverse functies, als volgt aangeprezen: 'Yasmina is scherp in haar observaties en vertaald (sic) beleid graag in concrete acties.' En: ze 'gaat de confrontatie niet uit de weg maar wel op een aangename manier.'

bron

Waarschijnlijk heeft Yasmina, de mohammedaanse allah aanbidder een beetje op haar kop gehad, en vandaar haar vervolg tweet.
Tweet over ISIS heb ik zojuist verwijderd. Realiseer mij de politieke gevoeligheid in relatie tot mijn werk. Dit was nimmer mijn bedoeling.
Maar ja, politieke gevoeligheid of niet, deze dame gelooft deze onzin dus nog steeds. En dit soort mensen werken bij het ministerie van Justitie :ohmy2:
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24966
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: PvdA-ambtenaar: ISIS is complot van zionisten

Bericht door King George »

Dan is het toch maar mooi dat er ook nog media als GeenStijl en zo zijn die het voor eeuwig archiveren Afbeelding
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24966
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: PvdA-ambtenaar: ISIS is complot van zionisten

Bericht door King George »

Ariel schreef:
Waarschijnlijk heeft Yasmina, de mohammedaanse allah aanbidder een beetje op haar kop gehad, en vandaar haar vervolg tweet.
Tweet over ISIS heb ik zojuist verwijderd. Realiseer mij de politieke gevoeligheid in relatie tot mijn werk. Dit was nimmer mijn bedoeling.
Maar ja, politieke gevoeligheid of niet, deze dame gelooft deze onzin dus nog steeds. En dit soort mensen werken bij het ministerie van Justitie :ohmy2:

Zo'n dergelijk profiel is juist een pré om carrière te kunnen maken binnen de PvdA en voor een baan bij de overheid. Daar mogen gerust wat veiligheidsrisico's voor genomen worden. Sterker nog: Zo'n levensgevaarlijke infiltrante bij justitie past precies binnen het "Weg met ons!"-plaatje.
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: PvdA-ambtenaar: ISIS is complot van zionisten

Bericht door Manon »

Mogen we veronderstellen dat haar aanstelling deels positieve discriminatie, deels politiek elleboogwerk van de PVDA was?

Zo iemand notabene als projectleider van het Nationaal Cyber Security Center aanstellen is toch wel net zo goed als James Bond in het Kremlin tewerkstellen zou ik denken.

Maar zelfs dàt allemaal buiten beschouwing gelaten. Over hoeveel hersencellen moet men beschikken om de joden als de organizatoren van ISIS uit te roepen, terwijl die mannen enkel netjes doen wat de koran verplicht? Misschien kan iemand aan Yasmina eens een kopietje van de koran toesturen?
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24966
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: PvdA-ambtenaar: ISIS is complot van zionisten

Bericht door King George »

Voor vragen aan de rijksoverheid omtrent haar disfunctioneren en ongeschiktheid:
https://www.rijksoverheid.nl/contact/co ... c86ed9df7a

Afbeelding
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89905
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: PvdA-ambtenaar: ISIS is complot van zionisten

Bericht door Ariel »

In het midden, met het gele hesje, ziet u Yasima Haifi, projectleider op het minister van Veiligheid en Justitie.

Blijkbaar vindt ze dus niet alleen dat Israël ISIS heeft opgericht, maar ook dat de politie racistisch is en bewust geweld pleegt tegen moslims.

Afbeelding
Frank Verhoef
Hier een foto v/d vrouw die denkt dat de zionisten achter ISIS zitten (tijdens demo tegen 'racistisch politiegeweld')
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89905
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: PvdA-ambtenaar: ISIS is complot van zionisten

Bericht door Ariel »

Yasmina Haifi in paniek na uitspraken

Justitie-ambtenaar Yasmina Haifi is flink geschrokken van het effect dat haar uitspraken over ISIS hebben. Nadat ze eerder al haar gewraakte tweet verwijderde, neemt ze nu ook openlijk afstand van haar eigen woorden. De PvdA-beambte lijkt compleet in paniek.

Haifi, die bij het ministerie van Justitie werkt als projectleider van het Nationaal Cyber Security Centrum, twitterde woensdagochtend dat terreurorganisatie ISIS een zionistisch complot is, bedoeld om de islam zwart te maken. Het is een theorie die gangbaar is in radicale moslimkringen. Hoewel ze aanvankelijk vierkant achter haar verwrongen denkbeeld bleef staan, krabbelt ze nu dan toch terug.

,,Tweet over ISIS heb ik zojuist verwijderd. Realiseer mij de politieke gevoeligheid in relatie tot mijn werk. Dit was nimmer mijn bedoeling", liet Haifi eerder al weten. Daar voegde ze enkele uren later aan toen: ,,Voor de volledigheid: heb willen zeggen dat ISIS onmogelijk islamitisch kan zijn. daden ISIS staan lijnrecht tov de islam predikt. Tot slot: ik neem volledig afstand van het gedachtegoed van ISIS en haar daden. En zeg dit met volle overtuiging."

Het excuus ljikt vooral ingegeven door de storm aan kritiek die loskwam na haar eerdere opmerking. Zowel VoorNederland als het CDA hebben Kamervragen gesteld over de kwestie. Zij willen van minister Opstelten weten hoe het kan dat iemand met dergelijke ideeën bij het ministerie kan werken, waar ze geacht wordt zich in te zetten voor de veiligheid van Nederland.

De PvdA, waarvoor Haifi in de scoutingscommissie zit, neemt openlijk afstand van de woorden van haar partijgenoot.

bron
Haar laatste tweet.
Yasmina Haifi
Voor de volledigheid: heb willen zeggen dat ISIS onmogelijk islamitisch kan zijn. daden ISIS staan lijnrecht tov de islam predikt

Tot slot: ik neem volledig afstand van het gedachtengoed van ISIS en haar daden. En zeg dit met volle overtuiging.
Tja.... :thinking: het is niet moeilijk om afstand van het gedachtengoed van ISIS en haar daden te nemen. Tenslotte is het volgens haar een complot van de Joden.


Partij van de Arbeid not amused..
Uitspraken mevr. Haifi niet ons standpunt. Onbeschrijfelijk leed dat ISIS veroorzaakt verdient meest krachtige veroordeling
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89905
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: PvdA-ambtenaar: ISIS is complot van zionisten

Bericht door Ariel »

Ai, ai, ai..... :smile7: Ministerie schorst Haifi
Het ministerie van Veiligheid en Justitie heeft Yasmina Haifi per direct geschorst naar aanleiding van haar uitspraak over terreurgroep ISIS. Haifi was bij het ministerie en Nationaal Coördinator Terrorismebestrijding en Veiligheid (NCTV) gedetacheerd als projectleider van het Nationaal Cyber Security Centrum. ,,Omdat haar uitlatingen rechtstreeks betrekking hebben op het werk van de NCTV, vormt dat aanleiding om haar detachering van werkzaamheden bij NCSC/NCTV met onmiddellijke ingang te beëindigen'', zo luidt de toelichting.

Of Haifi nog terugkomt op het departement is zeer de vraag. De leiding van gaat op korte termijn met haar in gesprek over hoe nu verder.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89905
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: PvdA-ambtenaar: ISIS is complot van zionisten

Bericht door Ariel »

Slim is Haifi niet. Ze neemt haar uitspraken niet terug. Het blijkt dat mohammedaanse vrouwen toch maar de helft van de geestelijke vermogens als een man heeft. Zou ze misschien , heel misschien nog een kans hebben om haar baan bij het minister van Veiligheid en Justitie te behouden, dan is die kans met deze uitspraak echt wel verkeken. . Op Radio 1 zei ze dat ze nog niet door het ministerie was geïnformeerd over die schorsing.
Ambtenaar Yasmina Haifi blijft achter haar uitspraak staan dat terreurorganisatie ISIS een vooropgezet plan van zionisten is om de Islam zwart te maken. Dat heeft Haifi gezegd in een interview met Radio 1. ,,Ik blijf bij wat ik getwitterd heb en weet niet waarom ik afstand moet nemen van mijn ISIS-tweet."

,,Ik heb het niet zelf verzonnen, ik heb er artikelen over gelezen. Er zijn genoeg bewijzen voor een link tussen ISIS en Israël", zei Haifi in De Nieuws BV. Ze wilde niet ingaan op de vraag of haar theorie niet gewoon een hoax is. ,,Ik wil geen welles-nietes-spelletje spelen."

Haifi beriep zich op de vrijheid van meningsuiting: ,,Kennelijk mogen bepaalde zaken niet gezegd worden. Ik heb de vrijheid genomen om me te uiten. Ik ben niet iemand die wegloopt voor zijn eigen mening. Ik sta voor wat ik zeg. Een ambtenaar heeft ook het recht om zijn mening te uiten." Haifi is wel geschrokken van alles wat op haar is afgekomen sinds haar beruchte tweet: ,,Ik kon niet vermoeden dat mijn tweet zoveel reacties zou veroorzaken."

bron
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: PvdA-ambtenaar: ISIS is complot van zionisten

Bericht door Manon »

Me dunkt doen de ISIS slachters toch wel écht gewoon wat in haar heilig boekje staat. Misschien kan ze de koran nog even ter hand nemen en LEZEN wat er staat?

- mogen ze vrouwen verkrachten?
---> natuurlijk! die vrouwen zijn oorlogsbuit en mogen sowieso verkracht worden. Indien het gehuwde vrouwen waren zijn deze automatisch niet meer gehuwd, dus daar is ook geen enkel probleem mee. Ze hoeven volgens Mohammed zelfs geen coitus interruptus te doen, vermits Allah toch zelf beslist of er een kind geboren wordt of niet.

- mogen ze mensen onthoofden?
----> natuurlijk! staat gewoon in de koran. Ze moeten wel effe de kans krijgen om zich te bekeren tot islam, maar indien ze dit niet wensen, tja, dan hebben ze er zelf om gevraagd natuurlijk.

Zou positief gediscrimineerd Yasmientje van de PVDA dit nu écht niet weten?
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17487
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

En alweer zijn Joden de pispaal! Met genocide aantijging

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Conclusie die gerechtvaardigd lijkt

Dat moslim meisje uit Marokkaanse ouders is geestelijk ontwricht en kan het simpelweg niet verkroppen dat haar ouders zulke domme simpele geesten zijn, zo aardig en goedhartig, en altijd zo lief voor haar geweest. Islam kan gewoonweg niet vals zijn. De religie van haar ouders, haar grootouders, haar overgrootouders enzovoort tot aan Mohammed terug zo'n 1400 jaar geleden.
Ehhh . . . ik zou zeggen, als Hitler een goeie jongen was geweest, waren er geen zes miljoen joden verdwenen en in rook opgegaan. Het is al gezegd, islam is koran, zijn moslims, is Mohammed.

Het feit dat ze geen hoofddoekje draagt zegt natuurlijk niets over wat er tussen haar oren heen en weer beweegt. Maar goed, daar is heel Nederland nu wel achter gekomen zonder een waarzegster te consulteren. De beste actie is Nederlands paspoort innemen en op staande voet ontslaan. Is dat nog niet gebeurd?

Zachte heelmeesters maken stinkende wonden!

Politici! Neem nu eindelijkeens uw verantwoordelijkheid! Pappen en nathouden, vragen stellen, discussiëren, veroordelen en het er verder bij laten zitten. Via de achterdeur weer naar binnen. Wij zijn er zo langzamerhand mee vertrouwd geraakt in dit zo goed als haast onbestuurbare Nederland. zucht!
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: PvdA-ambtenaar: ISIS is complot van zionisten

Bericht door Zwartmeer »

circe schreef:Me dunkt doen de ISIS slachters toch wel écht gewoon wat in haar heilig boekje staat.
In een talkshow over de islam, die ik deze week bij 'laten we eens wat video's bekijken heb gezet, zei iemand het heel treffend dat het psychopaten gewoon is om hun slachtoffers als daders voor te stellen en zichzelf als slachtoffer. Dit patroon is typisch islamistisch. Voorbeelden te over. Je ziet het nu weer met de ISIS. Het waren de joden of Amerikanen zelf die 1109 in scene hebben gezet. Een juwelier die moslimovervallers afknalt ontvangt ernstige bedreigingen. Mohammed's overvallen en oorlogen worden als zelfverdediging voorgesteld. De islam kent wetten die verkrachters beschermen. In de islam worden steeds de slachtoffers dader en de daders slachtoffer. Kortom het is een psychopaten doctrine.
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: PvdA-ambtenaar: ISIS is complot van zionisten

Bericht door Manon »

Zwartmeer schreef:
circe schreef:Me dunkt doen de ISIS slachters toch wel écht gewoon wat in haar heilig boekje staat.
In een talkshow over de islam, die ik deze week bij 'laten we eens wat video's bekijken heb gezet, zei iemand het heel treffend dat het psychopaten gewoon is om hun slachtoffers als daders voor te stellen en zichzelf als slachtoffer. Dit patroon is typisch islamistisch. Voorbeelden te over. Je ziet het nu weer met de ISIS. Het waren de joden of Amerikanen zelf die 1109 in scene hebben gezet. Een juwelier die moslimovervallers afknalt ontvangt ernstige bedreigingen. Mohammed's overvallen en oorlogen worden als zelfverdediging voorgesteld. De islam kent wetten die verkrachters beschermen. In de islam worden steeds de slachtoffers dader en de daders slachtoffer. Kortom het is een psychopaten doctrine.
daar kan ik je enkel 100% gelijk in geven in feite.

Ik heb het al dikwijls gezegd, die psychopathie is ZICHTBAAR als je naar hun ogen kijkt. De "waan" zit vervat in hun religieuze overtuiging. Mensen die islam achter zich laten "kijken" helemaal anders.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24966
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: PvdA-ambtenaar: ISIS is complot van zionisten

Bericht door King George »

Plaats die video ook maar even hier, Zwartmeer :greeting2:
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
stropke
Berichten: 3409
Lid geworden op: zo nov 06, 2005 12:25 am
Locatie: Limburg

Re: PvdA-ambtenaar: ISIS is complot van zionisten

Bericht door stropke »

circe schreef:
Zwartmeer schreef:
circe schreef:Me dunkt doen de ISIS slachters toch wel écht gewoon wat in haar heilig boekje staat.
Ik heb het al dikwijls gezegd, die psychopathie is ZICHTBAAR als je naar hun ogen kijkt. De "waan" zit vervat in hun religieuze overtuiging. Mensen die islam achter zich laten "kijken" helemaal anders.
Moet je me eens uitleggen, hoe en waaraan zie je dat? Hoe kijken ze dan?
Mo is dood. Jezus is de Opgestane Heer, das het wezenlijk verschil !!
Wat heb je aan een dode profeet? Nopes !
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: PvdA-ambtenaar: ISIS is complot van zionisten

Bericht door Zwartmeer »

King George schreef:Plaats die video ook maar even hier, Zwartmeer :greeting2:
Het programma is sowieso het bekijken waard en de uitspraak waar ik op doelde begint exact op de 12e minuut.

Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: PvdA-ambtenaar: ISIS is complot van zionisten

Bericht door Manon »

stropke schreef: Moet je me eens uitleggen, hoe en waaraan zie je dat? Hoe kijken ze dan?
wazig en verbaasd. Zelfde blik als andere sekteleden.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: PvdA-ambtenaar: ISIS is complot van zionisten

Bericht door Zwartmeer »

,,Ik heb het niet zelf verzonnen, ik heb er artikelen over gelezen. Er zijn genoeg bewijzen voor een link tussen ISIS en Israël", zei Haifi in De Nieuws BV.
Als ze in islamitische kringen nou daadwerkelijk geloven dat ISIS een product van Israël is dan kan het niet anders dan dat er tijdens al die anti-Israël demonstraties ook flink tegen ISIS gescandeerd wordt. We weten allemaal dat dat niet eenmaal zal gebeuren. Maar met de tijd en toenemende gruwelijkheden van ISIS zal vanuit islamitische kringen het gerucht over de link tussen ISIS en Israël alleen maar toenemen. Heel veel moslims zullen deze uitweg gebruiken. Maar het is allemaal propaganda die ze zelf niet geloven. Je zult geen enkele demonstratie tegen ISIS zien.
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89905
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: PvdA-ambtenaar: ISIS is complot van zionisten

Bericht door Ariel »

Yasmina Haifi niet terug naar oude functie

De ambtenaar die deze week is geschorst vanwege een omstreden tweet die ze verstuurde over zionisten, Yasmina Haifi, komt in ieder geval niet meer terug op haar oude functie. Er wordt nog gekeken naar eventuele maatregelen en daarbij wordt ontslag niet uitgesloten. Dat zei minister Ivo Opstelten van Veiligheid en Justitie vrijdag.

Hij zei geschrokken te zijn van de inhoud van de tweet. Yasmina Haifi schreef daarin dinsdag dat de radicaalislamitische terreurbeweging IS „een vooropgezet plan van zionisten” is die „bewust de islam zwart willen maken”. Aanleiding was de discussie over de onrust in de Schilderswijk door recente betogingen van voor- en tegenstanders van IS, voorheen ISIS.

De uitspraak paste volgens Opstelten op geen enkele manier bij haar functie bij het Nationaal Cyber Security Center. „Daarom is ze direct geschorst. Zij is niet de goede vrouw op de goede plek”, zei Opstelten. Hij zei dat ze op Personeelszaken niet betrokken was bij beleidsmatige of inhoudelijke zaken, maar wel mensen moest aannemen.

Voor ambtenaren gelden regels voor het twitteren, zei Opstelten. „Wat iemand zelf vindt, daar heb ik het niet over, het gaat erom wat je naar buiten brengt als ambtenaar.” Daarbij is het zaak je te gedragen zoals bij je functie past. „En dit paste op geen enkele manier. Als we wisten dat ze dit zou doen, hadden we haar niet aangenomen.”

bron

Minister van Sociale Zaken Lodewijk Asscher heeft zich in ongekend kritische termen uitgesproken over de ambtenaar die de jihadistische beweging IS dinsdag op Twitter een „vooropgezet plan van zionisten” noemde.

„Mijn maag draaide zich om toen ik er over hoorde”, zei Asscher (PvdA) vrijdag na afloop van de ministerraad over de „afgrijselijke” tweet. Yasmina Haifi, een partijgenote van Asscher, verwees afgelopen week naar artikelen op internet die haar punt zouden ondersteunen. Asscher noemde de complottheorie een klassieke vorm van antisemitisme en „buitengewoon schokkend”.

„De domheid is bijna onmetelijk”, zei hij over Haifi's verweer dat ze het op internet had gelezen. „Ze moet wel verder studeren als ze dit soort artikelen gelooft.”
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24966
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: PvdA-ambtenaar Yasmina Haifi, ISIS is complot van zionis

Bericht door King George »

Zullen ze nog een nieuw passend baantje voor haar gaan zoeken?
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Mahalingam
Berichten: 52321
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: PvdA-ambtenaar Yasmina Haifi, ISIS is complot van zionis

Bericht door Mahalingam »

Die hoax van "ISIS is een Joden-komplot" kwam uit Iran.
Niet zo vreemd dat Afshin Elian van zich laat horen.
Yasmina Haifi gelooft halsstarrig in islamitische superioriteit

Volgens Yasmina Haifi is IS een zionistisch complot - een nogal typische omkering van zaken. Dat iemand met zulke denkbeelden bij het ministerie van Veiligheid en Justitie werkt, is niet erg vertrouwenwekkend.

De PvdA heeft een moeizame relatie met Nederlanders van Turkse en Marokkaanse afkomst. Van beide kanten bestaat een sterke wil tot liefde, daar twijfelt niemand aan.

De een ziet de Turken en Marokkanen als modern stemvee en de ander ziet in de PvdA een handig karretje naar een toekomst zonder al te veel inspanningen te hoeven doen. De onderliggende motivatie conditioneert deze liefde - en geconditioneerde liefde is geen liefde.
Spoiler! :
Verlegenheid

PvdA'er en ambtenaar Yasmina Haifi bracht de PvdA in verlegenheid door te beweren: 'ISIS heeft niets met Islam te maken..is vooropgezet plan van zionisten die bewust Islam willen zwart maken.'

Na alle commotie over haar tweet verklaarde zij op Radio 1: 'Ik blijf bij wat ik heb getwitterd en weet niet waarom ik afstand moet nemen van mijn ISIS-tweet. Ik heb het niet zelf verzonnen, ik heb er artikelen over gelezen. Er zijn genoeg bewijzen voor een link tussen ISIS en Israël.'

Samenzwering
Inderdaad mevrouw Haifi, u hebt het niet zelf verzonnen. In de meeste islamitische landen hoor en lees je uitgebreide verhalen over 'het vooropgezette plan van zionisten om bewust islam zwart te maken'.

ISIS of de Islamitische Staat (IS) is de nieuwste smerige samenzwering van Israël tegen de vreedzame islam en moslims. Voor alle duidelijkheid: met 'zionisten' wordt de Joodse staat bedoeld. Ook niet zelden wordt met zionisten 'de Joden' bedoeld, vooral als dat in de context van de islam wordt uitgesproken.

Baardmannen
Ook de aanslagen van 9/11 zouden door de zionisten of door de Joodse staat zijn bedacht en uitgevoerd om de islam zwart te maken. Daarover zijn in moslimlanden al talloze teksten geschreven.

Yasmina Haifi verkeert in een indrukwekkend gezelschap: de Iraanse leider Khamenei, oud-president Mahmoud Ahmadinedjad en andere baardmannen.

Mevrouw Haifi, waarom zou de islamitische cultuur geen ISIS of Al'Qa'ida kunnen voortbrengen? Moslims die zich schamen voor de islamitische terreurgroepen vertellen elkaar en hun kinderen dat deze terroristen geen moslims zijn. En omdat de Joden al sinds de profeet Mohammed bezig zijn om de islam te bestrijden, moeten zij wel achter de islamitische terreurorganisaties zitten.

Onrein
Welk principieel uitgangspunt schuilt achter deze levenshouding?

De islam is de perfectie van alles wat er is gedacht en bedacht. Dit is het uitgangspunt van de islam. De islam is het reinste - dus nooit bevuild door onreine en valse elementen – in de geschiedenis van de mensheid.

Wat de islam voortbrengt, is dan noodzakelijkerwijs het beste op aarde: het volk van de islam (ummah), de wetten van de islam (sharia), en de oprichter van de islam (Mohammed). Dit geheel overtuigt de moslims ervan dat ze superieur zijn

Ziekte
Derhalve kunnen nooit ernstige, wereldschokkende misdaden worden begaan door moslims in naam van de islam.

Yasmina Haifi lijdt aan een wijdverbreide ziekte onder moslims die het vermogen tot zelfreflectie uitdooft. De ziekte heet: het islamitische superioriteitsgeloof.

Het islamitische superioriteitsgeloof is absoluut van aard. Het is niet tijdelijk en heeft geen relatieve betrekking op bepaalde aspecten van het leven zoals cultuur, techniek of recht. De islamitische superioriteit is absoluut en eeuwig.

Vrij land
De Koran is het letterlijke woord van het Opperwezen. Dit superioriteitsgeloof kan zelfs de ontwikkeling van een tweede of derde generatie van moslimimmigranten in een vrij land belemmeren. Het is zonneklaar wat deze aandoening kan aanrichten in de islamitische landen zelf.

Haifi werkt voor het ministerie van Veiligheid en Justitie. Dit ministerie moet de strijd tegen het terrorisme in Nederland coördineren.

Mevrouw Haifi bestrijdt het terrorisme dat door de Joodse staat is bedacht: 'ISIS heeft niets met Islam te maken.. is vooropgezet plan van zionisten die bewust Islam willen zwart maken.'

Bron van het terrorisme
Haifi wil dus de bron van het islamitische terrorisme aanpakken: Israël. Kan ze dan niet beter bij een ministerie van een islamitisch land werken?

Het islamitische Iran is continu bezig de bron van het terrorisme, namelijk Israël, te bestrijden. Ook daar geloven ze dat ISIS door Israël is bedacht. Haifi werkt voor de verkeerde werkgever. Ze is al twee jaar gedetacheerd bij het Nationaal Cyber Security Center. Dat is op z'n zachtst gezegd niet vertrouwenwekkend.

De overtuiging dat het terrorisme van ISIS uit Israël komt, zou niet echt dienstbaar zijn voor de strijd tegen het terrorisme in Nederland, waarbij al twintig Nederlandse Syriëgangers zijn gedood.

Schilderswijk
Haifi heeft culturele antropologie gestudeerd. Het is een raadsel voor mij wat iemand met een diploma culturele antropologie doet bij justitie, laat staan bij het Cyber Security Center.

We konden al eerder kennismaken met mevrouw Haifi. Zij is ook woordvoerder van het Actiecomité Herstel van Vertrouwen, dat namens bewoners van de Schilderswijk in Den Haag klachten verzamelde over de politie.

Deze cultureel antropoloog was van mening dat de politie in de Schilderswijk discriminerend te werk gaat. Zij verscheen bij Pauw en Witteman en beschuldigde de Haagse politie van discriminatie.

Racistisch
Kort geleden kwam de waarnemend Nationale Ombudsman met een rapport over politie in Schilderswijk. De conclusie was niet verrassend: er waren geen aanwijzingen voor structurele misstanden bij politie Schilderswijk Den Haag. Dit onderzoek was verricht naar aanleiding van uitlatingen van mevrouw Haifi.

Haifi is een consequente PvdA-klant: zij vond ook voor de misstanden in Schilderswijk een mooi excuus. Doordat de politie racistisch optreedt, worden de jongens wild, dacht Haifi wellicht.

De omgekeerde wereld van de PvdA'er Haifi heeft te maken met de islamitische bril waarmee zij naar de wereld kijkt.

Haifi lijdt aan een ernstige aandoening: het islamitische superioriteitsgeloof.
http://www.elsevier.nl/Nederland/blogs/ ... -1577613W/
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89905
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: PvdA-ambtenaar Yasmina Haifi, ISIS is complot van zionis

Bericht door Ariel »

Binnen één dag was er steun van 3000 mensen.
Omstreden ambtenaar krijgt bijval

Duizenden mensen spreken via een speciale pagina op Facebook hun steun uit voor de omstreden justitieambtenaar Yasmina Haifi. Ze komen vooral voor de Haagse op omdat ze het met haar theorie eens zijn dat de gruweldaden van terreurorganisatie ISIS een zionistisch complot vormen.

Dat het niet alleen gaat om steun voor Haifi bleek nadat een Facebookgebruiker een bericht plaatste met de oproep aan het voormalige Haagse PvdA kandidaat-Kamerlid om haar complottheorie terug te nemen. „Deze pagina is bedoeld voor mensen die Haifi steunen, dus ook dat het zionisme en ISIS verband hebben”, reageert de initiatiefnemer van de actie die daarop de oproep direct verwijderde.

Afbeelding

bron
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: PvdA-ambtenaar Yasmina Haifi, ISIS is complot van zionis

Bericht door Pilgrim »

Over de kwestie Yasmina Haifi

Geplaatst op 17 augustus 2014

Eén ding is zeker, wij zien dat in rap tempo de ware geesteshouding van de mensen zichtbaar wordt voor iedereen die de waarheid onder ogen WIL zien! Voor het onder woorden brengen van wat je dan ziet is moed nodig in een wereld die werkelijk volstrekt gek en irrationeel is geworden en waarin de heersende moraal (”Over de islam niets dan goeds!”) onder geen beding meer ter discussie mag worden gesteld. De totale omkering van goed en fout, waar en niet waar, is zó volstrekt geworden dat iedereen die de heersende schizofrene opvattingen in stand wil houden de meest voor de hand liggende tegenargumenten uit alle macht zal willen bestrijden en er de voorkeur aan zal geven aantoonbare ongerijmdheden in zijn of haar ideeën met geweld te verdedigen.

Een zogenaamde geïntegreerde, ”westerse” moslima uit de gelederen van de PvdA (waar anders???), die een zeer kwetsbare positie innam binnen ons rechtssysteem, beweert twee aantoonbare leugens, die niettemin voor zowel moslims als hun westerse lijfeigenen, de aanhangers van politiek correct en van de multiculturaliteit, kennelijk volstrekt voor waar worden gehouden.

1. De ISIS (IS) heeft met de islam niet van doen . Let wel, overal waar ISIS de macht grijpt, wordt een fundamentalistisch bewind ingesteld, dat strenge islamitische regels aan IEDEREEN dwingend oplegt. Ongelovigen hebben een keus: of je bekeert je tot de islam, of je betaalt een religieuze belasting (djizja) en dan mag je je door de islam getolereerde tweederangs godsdienst onder zeer strenge beperkingen uitoefenen, of, bij weigering gaat je hoofd eraf! Deze methode was zeer gangbaar toen de islam met militair geweld volkeren onderwierp! Iedereen kan dit weten, dus ook de moderne islamitische dame in kwestie.

Nu zij door de overheid op non actief is gesteld, komt er een proteststroom op gang, vanuit de islamistische en ”linkse hoek”. Dit leert ons dat er vraagtekens moeten worden geplaatst bij het moderne gehalte van de zogenaamd ”geïntegreerde” moslims. Die integratie blijkt een farce zodra DE belangrijke leefregel ”Over de islam niets dan goeds!” wordt overtreden. Deze regel, dat men de islam nooit en te nimmer MAG bekritiseren, is de hoeksteen van de sharia. Als bekritiseren van de islam zou worden geduld, dan zou de absolute macht die nodig is om de sharia aan iedereen op te leggen namelijk ogenblikkelijk haar bestaansrecht verliezen en dan zou blijken wat de sharia werkelijk is; een ordinaire islamitische dictatuur waaronder iedereen zucht. Daarom is ELKE partij die de islam in alles haar zin wil geven en elke kritiek op islamitisch gedrag wegdrukt, een wegbereider voor de sharia en zelfs een uitvoerder ervan! Dus MASKERS AF, politiek NEDERLAND !

ISIS bewandelt de weg van de oorspronkelijke, islamitische veroveraars is dus VOLKOMEN islamitisch. Zo is het en niet anders. ISIS toont het gewelddadige gezicht van de islamitisch drang tot overheersing. Er is dus geen enkele objectieve grond voor de opvattingen van de islamitische dame in kwestie.

2. Het tweede punt van haar redenering gaat nog veel verder. Dat ISIS niet deugt, weet zij, maar omdat de islam geen fouten in zich bergt, is er wel een zondebok nodig en dat zijn NATUURLIJK de Joden weer. ISIS is gewoon een Joods project, een poging om de islam in diskrediet te brengen. Alsof die ideologie daar hulp bij nodig heeft. Alle gruwelijke misdaden kunnen in één keer op de zondebok, de Joden/Israël worden overgeheveld. Bij deze nazistische gedachten sprong zou HEEL Nederland ogenblikkelijk groot alarm moeten slaan.

Maar dat is niet wat wij zien bij deze schandelijke uiting van perverse Jodenhaat! Op Twitter geeft de oud Groen-Linkse politicus Paul Rosenmöller de dame in kwestie gelijk. Duizenden zwakzinnigen en geperverteerden van geest stellen zich op achter de antisemitische vuilspuiter.

Frans T. -natuurlijk ook PvdA!- op Buitenlandse Zaken weigert het gedrag van ISIS als genocide te kwalificeren, maar heeft altijd wel tijd gevonden om de Israëli’s op allerlei manieren dwars te zitten.

Politiek correct Nederland is moreel dood en de stank van het linkse kadaver maakt mij doodziek. Ik wil geen vrede met politiek correct. Ik zal mij nooit neerleggen bij wat politiek correct voor ogen staat. Ik zal mij tegen al hun plannen verzetten, met alles wat in mij is.

Door Henk V.

http://ejbron.wordpress.com/2014/08/17/ ... more-68642
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: PvdA-ambtenaar Yasmina Haifi, ISIS is complot van zionis

Bericht door Pilgrim »

Tweet van Paul Rosenmöller. Zou hij dit echt menen? Lijkt me ergens toch sterk, want dan heeft hij opnieuw zijn verstand verloren.
Paul Rosenmöller
‏@PaulRosenmoIler

Mevrouw @HaifiY heeft natuurlijk gelijk! ISIS staat los van de islam en is een verzinsel van de zionisten om moslims zwart te maken #haifiy

05:14 - 13 aug. 2014
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: PvdA-ambtenaar Yasmina Haifi, ISIS is complot van zionis

Bericht door Manon »

Ik hoop alvast dat het satire is. anders is het echt wel erg gesteld met de heer Rosenmöller. (is hij trouwens zèlf geen jood?)
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Plaats reactie