VVD met Dilan Yeşilgöz aan het roer

Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

VVD met Dilan Yeşilgöz aan het roer

Bericht door Hans v d Mortel sr »

De trucjes van Rutte
Premier Rutte begon de dag Van de Algemene Beschouwingen in de Tweede Kamer met te vertellen dat hij zich op het debat verheugde, en hij sloot zijn verhaal uren later af door te melden zich te verheugen op de komende periode. Maar niet alleen met zijn optimistische houding probeerde hij zijn ethos te versterken. Hij haalde beurtelings twee trucjes uit om de oppositie welwillend te stemmen. Regelmatig begon hij zijn verweer met de zin: ‘Ik ben blij met uw vraag’, waarop Pechtold op een gegeven moment antwoordde: "U mag het ook zeggen als u er niet blij mee bent." Het zinnetje moet de vraagsteller gunstig stemmen en het gevoel van sympathie voor Rutte verhogen.
En nog vaker benadrukte Rutte datgene waar hij en de vraagsteller het over eens waren, met als doel de vraagsteller ontvankelijker te maken voor de rest van het antwoord. Trucjes dus die niets met de inhoud van doen hebben, maar die zijn overtuigingskracht moeten vergroten.

(Bron: ‘Onze Taal’ naar aanleiding van de Algemene Beschouwingen in de Tweede Kamer)
Hans van de Mortel sr.: "Rutte heeft geen overtuigingskracht. Hij maakt duidelijk dat hij ongeloofwaardig is en kletst maar wat."
Laatst gewijzigd door Hans v d Mortel sr op wo aug 23, 2017 2:34 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Eliabe
Berichten: 3961
Lid geworden op: di mei 12, 2009 8:11 pm

Re: Mark Rutte

Bericht door Eliabe »

Ik ben blij met dit topic.
God schiep mens en dier, maar welke idioot bracht de islam hier?
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Mark Rutte

Bericht door Ariel »

Eliabe schreef:Ik ben blij met dit topic.
Nou, je kan los gaan. :razz: Er is genoeg te klagen over onze PM Mark.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Mark Rutte

Bericht door Pilgrim »

Over de amoraliteit van de VVD-premier

Geplaatst op 12 november 2015

Afbeelding

Het zijn gure tijden. Dat, los van de andere linkse partijen, de PvdA zich steeds openlijker van haar antisemitische kant laat zien mag geen verbazing wekken. Het is een partij die tot de nok toe is gevuld met jodenhaters in alle soorten en maten. Van complotdenkers tot anti-zionisten, van betraande antiracistische commissarissen tot ontwerpers van boycotlabels voor Joodse producten.

Maar ons land wordt notabene geleid door een VVD-premier: Mark Rutte. Een VVD-premier die breed lachend de op Holocaustontkenning gepromoveerde Abbas ontvangt voor een gezellig samenzijn in het Catshuis. Abbas, de bevriende leider, een man die zijn volk aanzet om onschuldige Joodse, bejaarde vrouwen, kinderen en baby’s te stenigen, te beschieten, in de rug te steken of simpelweg dood te rijden.

Dezelfde Abbas die onlangs zijn vertegenwoordiger bij de VN liet verkondigen dat Israël Palestijnen executeert vanwege hun organen. Abbas, de voorbeeldige democraat, die al elf jaar bezig is met zijn vierjarig presidentschap. Met deze Abbas prikt onze VVD-premier een lekker vorkje weg, heft nog eens een goed glas en regelt en passant een koninklijke ontvangst. Welke landsbelangen hier bij zijn gediend blijft in duisternis gehuld.

Maar het kunnen niet anders dan dezelfde belangen zijn waardoor je op iedere universiteit in Nederland hoogleraren in collegezalen de stelling zionisten zijn nazi’s kan horen verkondigen, je de politie tijdens fascistische manifestaties protesterende Joden ziet afvoeren, men op straat en in de media Dood aan de Joden mag roepen en zich kan hullen in Hamas en IS-vlaggen, maar waar je in het parlement aan de schandpaal wordt genageld als je iets durft te zeggen over de mensenrechten in en onze relaties met landen als Turkije, Qatar en Saoedi-Arabië.

Onder een VVD-premier wordt men vervolgd voor politiek onwelgevallige meningen en cartoons en maakt men van schurken helden en van helden schurken. Het is onder het leiderschap van de VVD dat een gekozen politiek leider en politiek concurrent voor de tweede keer vervolgd gaat worden.

Het is een VVD-premier die onze soevereiniteit verkwanselt en onbeperkt miljarden euro’s belastinggeld overmaakt aan frauderende EU-staten en terreur ondersteunende organisaties, een VVD-premier die in Oekraïne nog wat meer stenen laat gooien op zijn beroemde onderste steen en die ons land op dit moment blootstelt aan een levensgevaarlijke instroom van migranten uit een criminogene cultuur.

Het is ongelooflijk maar waar dat een VVD-premier mede verantwoordelijk is voor de maatschappelijke onrust en onvermijdelijke chaos die ons land wacht.

Dit VVD-PvdA-kabinet en de rest van bestuurlijk Nederland is moreel gezien de weg volledig kwijt. Het heeft van Nederland een kruitpakhuis gemaakt dat ligt te broeien onder een verstikkende politiek correcte deken.

Bestuurlijk Nederland leidt ons prekend en vermanend naar de afgrond en maakt een ommekeer onmogelijk. Dat het daarbij niet inziet dat het de eigen posities in de waagschaal stelt, geeft blijk van een verbijsterende kortzichtigheid, arrogantie en dedain. We leven in revolutionaire tijden en dat is niet iets om je op te verheugen.

http://opiniez.com/2015/11/12/over-de-a ... d-premier/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Mark Rutte. Voor Velen Doortrapt

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Deze topic lijdt aan achterstallig onderhoud.

Daar ga ik wat aan doen. Te beginnen met:

Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Het theater van de leugen onder leiding van Rutte

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Door Ewald Engelen in Het Parool van 13-7-2013
Hier de ergste leugens van Mark Rutte

Sla ik nietsvermoedend Het Financieele Dagblad open, sta ik oog in oog met het smoelwerk van Mark Rutte. Normaal al geen pretje, maar met de afgekloven clichés en gore halfleugens in dit interview een regelrechte ramp. Hier de ergste.

Rutte: 'Amerika kan zich veroorloven om kwantitatieve verruiming [opkopen staatsobligaties door de centrale bank] toe te passen. Dat is veel gevaarlijker voor Europa met een euro die niet de wereldstandaard is.'
Onzin. De enige reden waarom de ECB geen staatsobligaties opkoopt, is omdat het niet mag. Niet van de eigen statuten, niet van Duitsland en Nederland.

Rutte: 'Ruimte om de schuld te laten oplopen hebben we niet. Kijk maar naar de schuld ten opzichte van het bruto binnenlands product. Die is hoog in Italië, maar met 90 procent in Duitsland ook.'
Maar de Nederlandse schuld is met 71,2 procent laag. Alleen Estland, Slowakije, Luxemburg en Slovenië hebben minder schuld. Historisch stelt het ook geen moer voor: alleen midden jaren zeventig en eind jaren negentig was hij lager. En we hebben er nog nooit zo weinig rente over betaald.

Rutte: 'Als je als overheid niet je eigen huishuisboekje op orde brengt, krijg je een grote schuldenberg met stijgende rentelasten. Ik vind dat onacceptabel, want dan zouden we de rekening doorschuiven naar de volgende generatie.'
Een valse vergelijking (een staat is geen huishouden), een drogredenering (juist de manier waarop Rutte het huishoudboekje op orde brengt, door lastenverzwaringen, vergroot de staatsschuld) en een halfwaarheid (we schuiven niet alleen schulden, maar ook bezittingen door) in twee zinnen.

En toen moest de ergste gotspe nog komen.
Rutte: 'Ik wijs er trouwens op dat we ook dit jaar voor 23 miljard euro in de economie pompen.'
Rutte jat 22 miljard euro van jou en mij, daardoor krimpt de economie, raken mensen hun baan kwijt, gaan bedrijven over de kop en ontvangt de staat minder belasting en moet zij meer uitkeren. Dat is 'geld in de economie pompen'.

Is het stupiditeit of kwaadwillendheid? Ik vrees het eerste. Ik ben bang dat de goeie jongen de slechte buikspreekpop is van een kongsi van hoge begrotingsambtenaren die, ingeseind door Draghi en Rehn, ervoor moeten zorgen dat wij ons aan de afspraken houden. Als Rutte tegen Rehn zou zeggen dat hij naar de pomp kan lopen, is het namelijk einde oefening.

Die technocratie hebben we allang. Een soort vijfde colonne, ja.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Mark Rutte

Bericht door Pilgrim »

Mark Rutte, minister-president van Nederland, u bent fout. U probeert ons wijs te maken dat deze aanslag door ISIS in Frankrijk niets met het moslimgeloof heeft te maken

Geplaatst op 14 november 2015

Afbeelding

ISIS voert de regels van de koran uit.

Mijnheer de minister-president en de hele baleinen kliek die deze regering overeind houdt gelijk een oud mottig korset, U bent fout in wat U ons, de bevolking, probeert wijs te maken. ISIS handelt naar de koran. Houd toch eens op allemaal Uw koppen in het zand te steken, alleen om eigen gewin, ja, wat anders dan dit kan men bedenken. WIJ, de burgers, worden er niet beter van, alleen opgeblazen en onze vrouwen en dochters vernederd. Weet U dit allemaal, of steekt U liever Uw kop in het zand, of… vindt U het gewoon niet erg en U niet alleen, ik spreek U allemaal aan, ja, ook D66, de SP, de VVD en alle zedige gelovige christelijke partijen.


Dan wil ik het nog niet eens hebben over de verdere nadelen, zoals onze dieren die ze haten en het vreugdevolle genot van het halal slachten.

Terug naar de koran, naar ISIS. Het is de zoveelste keer dat de jongere moslim generatie, opgegroeid in onze westerse landen, westerlingen opblazen, anderen verminken, hun ongelooflijke haat tot uiting brengen! Ja, dat er ook andere huidskleuren of moslims toevallig mee opgeblazen worden, pech gehad, gaan toch naar Allah.

Laten we ophouden ‘goed’ te doen en de waarheid onder ogen zien!

WIJ zijn NIET begonnen met oorlog en opruien tegen of moslims aanvallen, de moslims willen ONS vernietigen en dat is het! ZIJ blazen op, deze, ja, moet ik het mensen noemen, zijn begonnen met hun lang verborgen haat uit te voeren. Verdienen wij dit?

Mijnheer Rutte, u laat de vluchtelingenkampen bewaken? Het zijn wij, de mensen die hulp bieden, onze vrouwen en kinderen die bescherming nodig hebben! Moeten wij sterven vanwege het geloof van anderen?

JA, dat moeten wij, wij zijn ongelovige honden en we lijken wel gek om onze nek in de eigen strop te steken, deze mensen te voeden, te helpen en wat al niet voor ze te doen. Voornamelijk geld geven, zodat zij ons kunnen uitroeien. WIJ, de burgers die proberen te helpen, wij, de burgers die MOETEN betalen, WIJ worden steeds opnieuw in de zeik gezet. Niet alleen door de EU en onze eigen regeringsleiders, maar tevens door mensen die hier (en met hier bedoel ik ook in andere Europese landen) bijna alles krijgen. ZIJ hebben voorrang op onze eigen behoeften en wensen. ZIJ MOETEN EERST.

Ik vraag mij af: ”WAT is er aan de hand in Euroland”? Of laten we zeggen EUROTOPIA? Moeten wij voortaan alleen andersdenkenden een plezier doen? Moeten wij onze keel bloot maken om deze door onze heilige medebroeders door te laten snijden? Lieve medemensen van het vredelievende geloof, slijp Uw mes, wij steken onze nek uit? Blazen wij van onze kant moslims op? Nee, we vertroetelen ze, ze zijn hier geboren, spreken de taal (en juist deze zijn het gevaarlijkst). De aanslagplegers in Frankrijk, en vergeten we niet de piloten die hun vliegtuigen de Twin Towers in lieten vliegen, spraken de taal van het land perfect, waren er in opgegroeid en zo waren er zovelen… alweer vergeten?

De metroaanslagen, de Twin Towers, vorige week het vliegtuig, gisteren deze aanslag in Parijs…. Boston. Ach, regeringsleiders houd nu eens op met dit gezever. Elk zinnig mens kan met de toppen van zijn tenen aanvoelen dat het GELOOF hier mee te maken heeft. Wanneer gaan de ogen open? We pamperen ze, we voeden ze, gratis fietsen, straks een eigen huis, een levenslange uitkering, we hebben ze leren omgaan met wapens en ga zo maar door. Het is de zoveelste keer dat er aanslagen gepleegd worden… en kom nu niet opnieuw mijnheer Mark Rutte en de christen geloofsgenoten, de hele zalvende kliek (sorry) die aanslagen door moslims gepleegd proberen goed te praten met de woorden: het moslimgeloof is vredig.

ZIJ verklaren ONS de oorlog. WIJ pamperen de vijand en nee, dit is geen opstoken, het is gewoon een feit.

ONZE “EXPERT” in het lezen en begrijpen van de koran Mark Rutte “WEET” dat aanslagen gepleegd door ISIS niets met de opdrachten in de koran te maken hebben. Man, ze zijn het verplicht, het staat IN de koran. Begin toch eens te lezen! Dan hebben we nog Marijnisse, SP (als je alles hebt gehad?), hij weet waarom deze aanslagen plaatsvonden. Dat komt omdat de Israëliërs de Palestijnen zo slecht behandelen. MAN, laat je nakijken.

WAAROM en WAAROM doet de EU en onze regering ons mensen dit aan, ik bedoel ons land volstoppen en het pamperen van dit soort buitenlanders, die vergiftigd zijn door de woorden van hun geloof en cultuur of hoe je het ook wilt noemen. Ze brengen angst en horror. Ze kennen geen enkel medelijden met een mens (ons soort, ja wij staan op één lijn met onreine diersoorten) noch dier. Halal slachten is niet alleen weggelegd voor de dieren, Oh ja, de keel wordt ook bij ons doorgesneden, maar met de moderne wapens (door onze bijdragen betaald) gaat het sneller niet waar, dus schieten maar.

In Nederland zijn de kranten erg beschermend, dus in feite tegen de eigen burgers. De echte rotzooi moet uit het nieuws gehouden worden, anders komt er maar opstand onder de bevolking. Er zijn echter andere kranten die meer direct zijn. En Pauw is niet de Christus.

www.bild.de

www.dailymail.co.uk

www.dailymail.co.uk

www.dailymail.co.uk

Door: Martha N.

https://ejbron.wordpress.com/2015/11/14 ... -te-maken/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Vraaggesprek met Rutte

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Rutte:
‘Ik ben blij met uw vraag’
"Bent u het mij eens dat 'Allah akbar' alles met islam en moslims te maken heeft?"
Rutte: "Ik ben blij met uw vraag. Allah akbar heeft zeker met de islam en moslims te maken, maar niet noodzakelijkerwijs met terrorisme."
"Heeft u dan weleens de Koran gelezen, meneer Rutte?"
Rutte: "Uw vraag verheugt mij. De Koran is een heilig boek voor alle moslims en als u meent daarin aansporing tot terrorisme te vinden, begrijpt u de context niet. Het is een oud boek waarin passages staan die te maken hebben met oorlogshandelingen die zich in die tijd afspeelden."
"Dus dan is geweld wel geoorloofd meneer Rutte?"
Rutte: "Uw vraag verblijdt mij ten zeerste. Een land dat in oorlog is, heeft het volste recht zich te verdedigen zoals elk land."
"Meneer Rutte, ik ben niet blij met uw antwoord. In de door u veronderstelde tijd was er sprake van een soort religieuze burgeroorlog - gelovigen tegen ongelovigen. Het was een persoonlijke strijd van dictator Mohammed tegen zijn vijanden. Nederland is toch gekant tegen dictators? Daarom is toch ook de oorlog in Syrië ontstaan met uiteindelijk de bloedige aanslagen in Parijs als gevolg?"
Rutte: "Het spijt mij dat u niet blij kunt zijn met mijn antwoord. Ik verzeker u dat er alles aan gedaan wordt om het Nederlandse volk in een blijde stemming te laten verkeren. Onze veiligheidsdiensten kunnen de verhoogde terreurdreiging aan. Excuseert u mij nu, want men verwacht mij over een paar uur in het torentje van mevrouw Merkel"
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Vraaggesprek met Rutte

Bericht door Ariel »

'Hans van de Mortel' schreef:Rutte:
‘Ik ben blij met uw vraag’
icon_thumbup.gif Leuk Hans. Ik was gisteren op bezoek bij vrienden, en die vriend zat Rutte en zijn toespraak op te hemelen. Ik heb hem toen even verteld hoe ik over rubberen Rutte dacht. Volgens onze vriend is Rutte diplomatiek. Maar ik ben van mening dat je niet de gehele wereld tevreden kan, of moet houden.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Mark Rutte

Bericht door mercator »

Hier hetzelfde hoor. De Belgische PM Michel ziet het allemaal in orde komen als:
-wij de angst niet laten regeren
-Europees samenwerken
-de ordediensten hun werk laten doen
-we niet luisteren naar "populisme"
-we moslims niet stigmatiseren
-we de moslimgemeenschap gerust stellen
-we de voedingsbodem voor radicalisme wegnemen(1)
-onze fundamentele waarden behouden

blablabla

(1) Dat gebeurt met riante uitkeringen, straathoekwerkers, brave imams, psychologen, Islam-deskundigen, gevangenis-imams, Islam-buddies....
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Mark Rutte negeert de waarheid. De waarheid brengt onaangenaamheden met zich mee.

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Het begint ook langzaam te dagen bij de jeugd zoals de vrienden van mijn zoon. Tot voor kort reageerde mijn zoon niet naar mij toe op mijn anti-islam bevindingen. Hij hoorde het aan en had er eigenlijk verder geen interesse in.

Juist door (weer) een verschrikkelijke moslim terreuraanslag in Parijs komen de tongen los. En vooral bij de jeugd. Zij gaan op internet, op YouTube zoeken. Zij zijn onbevangen en onbevooroordeeld, terwijl bij volwassenen de stellingname 'Het valt allemaal best wel mee, want het betreft terrorisme dat niets met islam te maken heeft', het geloof en vertrouwen bevestigt in de politieke leiders die al jaaaaarenlang de kluit belazeren, omdat ze niet weten hoe met de waarheid om te gaan. Het zogenaamde 'goede' in de mens dringt zich op bij mensen die het kwade liever niet willen zien om reden dat de waarheid altijd onaangenaamheden met zich meebrengt.

Hoe dan ook verheugt het mij dat onze jeugd steeds meer gaat inzien dat islam niet thuishoort in onze beschaving, en dat vreedzaam naast elkaar leven niet het kenmerk van islam vertegenwoordigt. Moslims zijn bijna overal in conflict met iedere andere niet aan hun geloof gerelateerde opvatting. De wereld die niet islam is, deugt niet in de ogen van de moslims. Ik weet ook wel dat de wereld niet deugt, maar daarom ga ik nog niet wild om mij heen slaan en willekeurige mensen als een psychopaat afslachten vanuit mijn religieuze haat. Dit komt alleen in islam voor, zo weet ook nu mijn zoon en vele van zijn vrienden te vertellen. Opvallend is - en dat ziet nu ook de jeugd in - dat zelfs gelovige moslims met dezelfde Allah elkaar het licht niet in de ogen gunnen. Logisch, want islam is nu eenmaal een haatreligie.

Ik heb mijn zoon nog eens ingeprent om het volgende vooral goed te onthouden wanneer hij op zijn werk of met vrienden over dit onderwerp in discussie gaat.

Alle religies gaan vredelievend met elkaar door dezelfde deur van de beschaving van de 21e eeuw. BEHALVE MOSLIMS!

Het zijn dus niet alleen terroristen die daar moeite mee hebben vanwege hun islamitische overtuiging.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Mark Rutte negeert de waarheid. De waarheid brengt onaangenaamheden met zich mee.

Bericht door mercator »

'Hans van de Mortel' schreef: Ik weet ook wel dat de wereld niet deugt, maar daarom ga ik nog niet wild om mij heen slaan en willekeurige mensen als een psychopaat afslachten vanuit mijn religieuze haat.
Mijn Getuigen van Jehovah kennissen hebben -ik neem aan oprecht- medelijden met mij dat ik niet tot hun club ga behoren. Ik zal dus niet met hen naar het Aards Paradijs gaan en zeker niet samen met Jezus, de Engelen en 143.999 Uitverkorenen aan tafel gaan zitten in de Hemel. Maar ik heb niets gemerkt van haatgevoelens naar mij toe. Daar zijn moslims uniek in en daarom zou de wereld beter af zijn zonder moslims. Dat komt de vrede, de hygiëne, de beschaving en flora en fauna alleen maar ten goede. En dan hebben we het over ALLE moslims.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Mark Rutte

Bericht door Ariel »

Die vrienden waar ik was, gebruiken hun computer niet. Wat ze van islam nieuws horen is via de NOS. Ik vind het zo stom als mensen van mijn leeftijd zich niet serieus gaan verdiepen in het islam probleem, maar wel hun dorpsgenoten van de gereformeerde bond afkraken, omdat ze rokken dragen en knotjes hebben.

Ik vroeg toen.
Hebben jullie last van deze mensen? Antwoord ...nee.
Heeft ooit iemand van die mensen een aanslag gepleegd ? ....Antwoord...nee
Proberen deze mensen aan jullie hun religie op te dringen? ...Antwoord ...nee

Maar zeiden ze...ze kopen hun spullen altijd bij hun geloofbroeders..

Ik vroeg toen...Hebben deze Christelijke mensen een uitkering ? Nee zeiden ze , het zijn harde werkers.

Nou dan, zei ik, dan moeten ze zelf weten wat ze met hun eigen verdiende geld doen. :scratch:
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Mark Rutte. Lachebek met een vals gebit.

Bericht door Hans v d Mortel sr »

mercator schreef: Mijn Getuigen van Jehovah kennissen hebben -ik neem aan oprecht- medelijden met mij dat ik niet tot hun club ga behoren.
Mijn reactie heb ik verbannen naar de topic 'Jehovah's Getuigen'.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Mark Rutte

Bericht door mercator »

Ariel schreef:Ik vroeg toen...Hebben deze Christelijke mensen een uitkering ? Nee zeiden ze , het zijn harde werkers.
Nou dan, zei ik, dan moeten ze zelf weten wat ze met hun eigen verdiende geld doen. :scratch:
Ik zag op de NOS een huiliehuilie reportage over een Syrische vent die zijn hele familie had achtergelaten om te komen profiteren van de riante Nederlandse uitkeringen. Het was wel de bedoeling om via gezinshereniging gezellig samen met 7 stuks-kopvodvrouwtje, 4 zoons en een dochter-van die gelden te komen profiteren. Hij ging boodschapjes doen en ging hij dat doen bij de Appie Heyn? Nee, in de Turkse supermarkt ! Dus er vloeit niet eens één eurocent terug naar de Nederlandse kleinhandel van al die uitkeringen.
Verder was die kerel ziek. Hij illustreerde dat door voor het oog van de camera een pilletje in te nemen.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Mark Rutte

Bericht door Ariel »

mercator schreef: Ik zag op de NOS een huiliehuilie reportage over een Syrische vent die zijn hele familie had achtergelaten om te komen profiteren van de riante Nederlandse uitkeringen. Het was wel de bedoeling om via gezinshereniging gezellig samen met 7 stuks-kopvodvrouwtje, 4 zoons en een dochter-van die gelden te komen profiteren. Hij ging boodschapjes doen en ging hij dat doen bij de Appie Heyn? Nee, in de Turkse supermarkt ! Dus er vloeit niet eens één eurocent terug naar de Nederlandse kleinhandel van al die uitkeringen.
Verder was die kerel ziek. Hij illustreerde dat door voor het oog van de camera een pilletje in te nemen.
Ik wilde dat niet zeggen daar, omdat ik de avond niet wilde verzieken. Maar het soort naieve mensen zoals mijn vrienden hebben er geen idee van dat bijna alle moslims boodschappen doen in Turkse en Marokkaanse winkeltjes. Ik vraag me af of al die winkeltjes keurig belasting betalen. Ik vermoed van niet.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Mark Rutte

Bericht door mercator »

Ariel schreef:Turkse en Marokkaanse winkeltjes. Ik vraag me af of al die winkeltjes keurig belasting betalen. Ik vermoed van niet.
Dat gaat zo. Ze vragen een ondernemingsnummer aan, huren een pand en beginnen met de verkoop van de spullen. RSZ, BTW, personenbelasting en rekeningen betalen ze niet en het personeel zijn illegalen. Op de bovenverdieping liggen een 20tal matrassen en daar slapen de illegalen. Het regent aanmaningen en deurwaardersexploten maar daar trekt zaakvoerder Mohammed zich niks van aan. Puur winst dus en ze kunnen flink onder de prijs verkopen aan hun stamgenoten een aan linkse luitjes die graag multicultureel shoppen. Als er na een paar jaar uiteindelijk toch politie aan te pas komt en de zaak wordt verzegeld verdwijnt Mohammed naar Pakistan of Marokko met de centen. Nadat hij dus de Belgische of Nederlandse overheid-en dus belastingbetaler-voor tonnen heeft opgelicht.
Dàt is ISlamitisch zakendoen.
Oh ja, met de hygiëne wordt ook een loopje genomen. Maar dat maakt niet uit, dat begrip kennen ze in het geliefde thuisland ook niet.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Mark Rutte. Roerganger zonder roer.

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Ariel schreef: Ik wilde dat niet zeggen daar, omdat ik de avond niet wilde verzieken. Maar het soort naieve mensen zoals mijn vrienden hebben er geen idee van dat bijna alle moslims boodschappen doen in Turkse en Marokkaanse winkeltjes. Ik vraag me af of al die winkeltjes keurig belasting betalen. Ik vermoed van niet.
De belastingdienst maakt een schatting.Boekhoudtermen begrijpen Turken niet, daar hebben ze niet voor geleerd, terwijl het niets anders is dan debet-credit bijhouden. Ehhh . . . inkomsten-uitgaven. Als ze al iets in een schrift hebben bijgehouden, accepteert de belastingdienst dit niet. Een boekhouder betalen kan niet, want ze verdienen al zo weinig.

Maar verbaas je hier niet over. Hun linkse vrienden in de Amsterdamse gemeenteraad bakken er ook niets van. Ik praat over wat ik weet en dat is tig jaren geleden. De rijksaccountant weigerde minstens twee jaren achtereen de Amsterdamse boekhouding goed te keuren wegens de warboel met onbegrijpelijke facturen, doorzichtige bonnetjes en eigenaardige aftrekposten. Jammer dat ik niet met zekerheid kan zeggen dat het drie jaren achter elkaar is gebeurd. Misschien gebeurt het nog steeds. De linkse elite staat er namelijk om bekend zich niks aan te trekken van normen, waarden en fatsoen. Vandaar dat zij zich zo nadrukkelijk manifesteren in de alwetendheid over hoe de andere mens zich behoort te gedragen en over wie wel en niet discrimineert of haat zaait. Denk maar aan het pamperen van moslims en negers. Allemaal ondergeschoven mensen met een achterstand op ons geluk en misgund recht om anders te zijn.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Mark Rutte

Bericht door Pilgrim »

Afbeelding
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Mark Rutte

Bericht door Pilgrim »

ULTIMATUM

Geplaatst op 2 december 2015

Aan Marc Rutte, minister-president, en de overige leden van het kabinet, alsmede aan alle gekozen volksvertegenwoordigers. Nederland is in oorlog. IS heeft Nederland, maar eigenlijk heel Europa, de oorlog verklaard. U in uw functie van minister-president heeft dat aan ons, het volk, meegedeeld. IS is geen land, staat of natie maar een beweging. Ze noemt zichzelf een kalifaat. Een islamitische organisatie die pretendeert exclusief op te treden voor de islam. Wereldwijd wordt dit door zeer veel moslims als zodanig erkend. Hieruit kan opgemaakt worden dat we in oorlog zijn met de islam. Tot nu toe is IS los gezien van de islam. Dat is niet langer aanvaardbaar. Deze oorlogsverklaring heeft verstrekkende betekenis en gevolgen.

Van het gezag moet verwacht worden dat het zich ten volle inzet ter bescherming en beveiliging van de bevolking tegen de vijand. Als vijand moet niet enkel IS in het primaire oorlogsgebied in het Midden-Oosten gezien worden, maar alle moslims. Het is algemeen bekend dat (vrijwel) alle moslims de belangen van de islam laten prevaleren boven die van het land waar ze zich bevinden.

Complicerende factor is dat van geen enkele moslim enige vorm van loyaliteit verwacht mag en kan worden als gevolg van het ‘Taqqiyya’-beginsel van hun leer. Het is onvermijdelijk dat de moslimbevolking van Nederland geïsoleerd wordt van de rest van de bevolking. Zij zullen geïnterneerd moeten worden in afwachting van deportatie naar moslimlanden.

Gelet op de aard en het karakter van de islam is het absoluut noodzakelijk om met directe ingang het praktiseren van de islam en het bezoeken van moskeeën te verbieden. De moskeeën kunnen, in afwachting van hun definitieve vernietiging, gebruikt worden als opvangplaats voor te interneren moslims.

Uiteraard zullen er grote opvangplaatsen gecreëerd moeten worden voor te deporteren moslims. De taak van het COA kan omgezet worden in een taak voor het organiseren van dit soort opvangplaatsen.

Wat de daadwerkelijke uitzetting betreft, kan het beste het systeem van ‘last in – first out’ toegepast worden, zodat de huidige opvangplaatsen van asielzoekers gebruikt kunnen worden voor te interneren moslims.

Tenslotte. Wij, het volk, eisen van u dat u zich voor 100% inzet voor de autochtone bevolking en eventuele loyale vreemdelingen. Mocht u daar niet toe bereid zijn, dan zal dat tot gevolg hebben dat naar wegen gezocht wordt om u op buitenparlementaire wijze de macht te ontnemen.

Door: “M.A.L. Sion”

https://ejbron.wordpress.com/2015/12/02/ultimatum/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Mark Rutte. Roerganger zonder roer.

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Ik begrijp de logica van het Ultimatum niet. Want . . .

Er komen dagelijks vele VOLWASSEN moslims meer bij dan er uitgaan. Dat is namelijk de absolute wens van Frau Merkel.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Mark Rutte

Bericht door Pilgrim »

Afbeelding
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Mark Rutte. De enige echte liberale oliebol

Bericht door Hans v d Mortel sr »

De Rutte oliebol is natuurlijk een passende ouderjaarsafsluiting voor mensen zonder smaak.

Niet alle tabak is even schadelijk voor de gezondheid. Maar Marlboro Rutte spant toch wel de kroon.

Afbeelding
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Mark Rutte

Bericht door Pilgrim »

Mark Rutte moet weg

Of gaat de Tweede Kamer voorbij aan wat een meerderheid van de kiezers wil?

Hans Izaak Kriek, 14-12-2015

De gebeurtenissen rond de Teevendeal komen in een stroomversnelling. Na Opstelten en Teeven stapte ook noodgedwongen Kamervoorzitter Van Miltenburg op. Het zijn binnen de VVD prominente bestuurders. Woensdag is er een debat over de kwestie in de Tweede Kamer. Daar zal minister-president Rutte het vol voor zijn kiezen krijgen. De beuk zal er in gaan. Zeker nu de opgestapte Van Miltenburg geen opening van zaken geeft over de briefjes die ze kreeg van een klokkenluider. De papierversnipperaar deed het werk, vernietigen van de informatie. De fractieleiders hadden zich al goed voorbereid om VVD-Kamervoorzitter hard te ondervragen. Een meerderheid van het Nederlandse volk vind het gelukkig terecht dat de al jaren onder vuur liggende Kamervoorzitter opstapt.

Rutte lichtte Kamer bewust verkeerd in
Nu ruik ik bloed. Al enige tijd pleit in mijn columns dat Rutte moet vertrekken vanwege zijn gedraai en leugens over tal van onderwerpen naar de burgers. Griekenland, MH17, werkloosheid, zorg en naheffingen van Europa. En nu de drugsdeal met een crimineel. Voortdurend lachen, grijnzen en duimpjes omhoog. We gaan door tot het gaatje is het devies van deze bestuurder. Hij wil de rit tot het eind met de sociaaldemocraten uitzitten. Ik word nu gesteund door een meerderheid van kiezers die ook vinden dat premier Rutte moet verdwijnen nu na het rapport van de commissie-Oosting. De steun komt van kiezers uit verschillende politieke partijen, meer dan 70 procent denkt dat Rutte de Kamer bewust verkeerd heeft ingelicht.

Wie blaast de coalitie op?
De Tweede Kamer moet nu laten zien dat deze ballen heeft en een motie van wantrouwen aannemen voor het vertrek van de premier. Zal een drukke kerst worden voor koning Willem-Alexander. Ik hoor de liedjes al klinken:

“Rutte bedankt, Rutte bedankt. Rutte Rutte, Rutte bedankt.”

De grote vraag is wel wie durft het kabinet op te blazen en waarom. Durft de PvdA de coalitie te laten vallen en komt het ze nu goed uit om de nieuwe lijsttrekker Asscher op het schild te heffen? En Zijlstra, die zijn kans schoon ziet om partijleider te worden of blijft hij toch een knechtenrol spelen en een maatje te klein?

Rutte knock-out of toch niet?
De liberalen staan in de hoek waar de klappen vallen. Dreun na dreun krijgt de partij voor zijn kiezen en een knock-out staat te gebeuren. Fred de Graaf stapte ook al op als Eerste Kamer voorzitter en staatssecretaris Weekers van Financiën vertrok ook. Wat dacht u van de talloze liberale volksvertegenwoordigers die in de achterliggende jaren in de fout gingen door te frauderen en te sjoemelen. De grote lachende leider moet nu maar eens zijn conclusie trekken en zijn biezen pakken. Of is het scenario dat het parlement, dit met het voorzitterschap van de Europese Unie in het vooruitzicht, de lachende en grijnzende premier laat wegkomen met slechts een enkel excuus. Ze gaan dan wel voorbij aan een meerderheid van de Nederlandse kiezers. Dan is dat wat mij betreft een parlement onwaardig.

Ik zet toch alvast een fles champagne in de koelkast voor woensdag, je weet maar nooit.

http://politiek.tpo.nl/column/mark-rutte-moet-weg/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Mark Rutte

Bericht door Pilgrim »

2015, het jaar waarin robot Rutte ons land kapot zweeg

Door Joost Niemöller, 31 december 2015

Afbeelding

Premier Rutte was afgelopen jaar de meest besproken politicus online. Het belangrijkste item daarbij was zijn afwezigheid, met name in het ‘vluchtelingendebat’, wat eigenlijk een ‘immigratiedebat’ zou moeten zijn, maar in dit land wordt er nu eenmaal geen openlijk, en zakelijk immigratiedebat gevoerd, gebaseerd op echte cijfers. In dit land wordt er alleen maar van alles en nog wat geroepen over migratie, en dan noemen we economische migranten ‘vluchtelingen.’ Want dat klinkt zo lekker zielig.

En deze premier zweeg zelfs als hij iets riep.

Ik kan me niet voorstellen dat er tussen al die online reacties ook maar één positieve was. Behalve misschien wat plichtmatige van VVD collega’s. Ook binnen zijn eigen partij bestaat geen enthousiasme meer voor Rutte. Zelfs premier Balkenende had op zijn minst nog voor- en tegenstanders.

Nu zijn we in dit land qua premiers nooit rijk gezegend geweest op het gebied van visie. Den Uyl had zeker een visie, ook al was het niet de mijne. Drees had ook een visie. Kunt u er zo snel nog een paar opnoemen? Lubbers? Die leek nog iets te willen. Kok was een soort schoolmeester die deed wat Brussel vroeg. Die had nog een zeker gezag. Dat kun je zelfs over Rutte niet meer zeggen.

Maar in situaties van grote crises hoort er in een premier iets wakker te worden. Een gevoel van urgentie dat hem betekenisvolle woorden geeft. Woorden die niet voortkomen uit plicht maar uit een echt gevoelde noodzaak. Vanuit iets vanbinnen. En met die woorden kan een nationaal debat op gang komen. Dat zijn niet zomaar de werktuigelijke woorden die mechanisch uit de mond vallen van de robot Rutte bij bijvoorbeeld het wekelijkse gesprek met de minister president. Ik kijk daar wel eens naar en blijf me verbazen over de leegte die ik dan zie. Die man is er wel, maar hij is er niet.

Een echte premier is geen doodse robot. Een echte premier is een bevlogen leider. Iemand die iets wil.

Een echte premier moet dan ook een verhaal hebben op de momenten dat het ertoe doet. En de onvoorstelbare golven ‘bovennormaal gezonde’ jonge mannen die zonder enige controle Europa binnen marcheert vanuit islamitische landen, alleen omdat mevrouw Merkel dat een goed idee vindt, hebben tientallen miljoenen Europese burgers verontrust. Het is ook de kwestie die met afstand de meeste Nederlanders verontrust. En die verontrusting dient een stem te krijgen door de leider van dit land.

Niets. Nada.

Rutte noemde de door hem verfoeide ‘visie’ vorig jaar de olifant die het zicht belemmert. Ik weet niet wie hem deze domme oneliner ooit heeft ingefluisterd, maar die zou onmiddellijk ontslagen moeten worden.

Gisteren riep Samsom dat Nederland met gemak 200.000 illegale immigranten zou kunnen opnemen. Geert Wilders vroeg Rutte daarop wat zijn reactie is. Ik denk niet dat iemand nog in die reactie geïnteresseerd is, want Rutte geeft per definitie geen interessante reacties op de migratiestroom.

We weten al dat Rutte zich er niet over uit wil laten wat we kunnen of zouden moeten verwachten.

Niets zeggen, zijn ding.

Overigens: De meest interessante reactie zou zijn: Waar is dit getal op gebaseerd? En vervolgens: Zouden we daarover in Nederland niet eens een op cijfers gebaseerd debat kunnen voeren? Maar van zo’n inhoudelijk debat zien we niet eens het begin.

Rutte doet wel wat Samsom ook doet. Gewoon maar iets roepen.

Zo riep hij dat EU landen die geen immigranten wilden opnemen, financieel gestraft moeten worden.

O ja? En hoe had hij dat dan voor zich gezien?

En dat op basis van de luchtfietserij uit Brussel over een herverdeling, waarvan iedereen weet dat die met de open grenzen nooit nagekomen kan worden?

Rutte riep dit jaar eens op tot ‘rust.’

Maar het gaat niet om ‘rust’ tegenover ‘onrust’, mijnheer Rutte. (Knock knock who’s there.) Het gaat om een echt debat wat in elke echte democratie zou moeten plaatsvinden. En u heeft daarin een taak. U heeft als taak iets te vinden.

En, o ja, de drie miljard die de EU in het kader van de migratie overmaakt naar Erdogan, die gaan volgens Rutte niet naar Erdogan. Zegt Rutte. Die ook wel weet dat hij liegt dat hij barst.

Dat helpt echt niet hoor.

Rutte noemt zelf het premierschap ‘een baan.’

Dat zegt eigenlijk wel alles.

Vanaf 1 januari komt daar dan het voorzitterschap van de EU bij, en dat zal voor Rutte een reden zijn om zo mogelijk nog meer te praten en nog minder te zeggen.

Stond Wilders maar wat minder goed in de peilingen, dan was robot Rutte snel verdwenen. Door de achterdeur waar hij binnenkwam.

http://joostniemoller.nl/2015/12/2015-h ... pot-zweeg/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Plaats reactie