"Splinter" partijen, de partij van Sylvana Simons Bij1

Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24943
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Nieuwe Nederlandse "splinter" partijen

Bericht door King George »

Teva Teff schreef:
Bij een andere lezing in Maastricht beschuldigde Baudet de 'met een geestelijk virus besmette politieke elite' ervan 'het Nederlandse volk homeopathisch te verdunnen met alle andere volken zodat er nooit meer een Nederlander zal bestaan.'
[icon_lol.gif]
Vertel eens wat daar dan onwaar aan is! Er is toch sprake van omvolking? Er is toch sprake van etnische, culturele en ideologische verdringing? En dit heeft toch geen enkele meerwaarde voor ons land en de bevolking?
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24943
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Nieuwe Nederlandse "splinter" partijen

Bericht door King George »

Ariel schreef:
Maarten schreef:Baudet is een frisse wind en wens hem veel success toe. Een maat van me heeft op hem gestemd, ik zelf twijfelde sterk, moet ik eerlijk bekennen, tussen PVV en FvD. Toch PVV geworden uiteindelijk.
Ik wens hem ook succes toe, maar ik denk toch dat door de versplintering van rechts de PVV minder stemmen gekregen heeft.
Als FvD enkel zetels heeft afgesnoept van de PVV is er geen sprake van winst voor het nieuw realisme. Ik denk dat FvD echter ook kiezers heeft weten te trekken die doorgaans niet of anders dan de PVV stemden. En dan is er sprake van extra power voor het nieuw realisme. Ik heb zelf onvervalst PVV gestemd, maar ik gun FvD hun zetels van harte. Ze zijn een aanvulling op meer nieuw realisme in de Kamer. En de agressie van links welke nu al bij slechts twee zetels FvD ten deel valt zegt alweer genoeg. Links vreest namelijk de waarheid en meent met alle middelen andersdenkenden de mond te mogen snoeren.
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Nieuwe Nederlandse "splinter" partijen

Bericht door Hans v d Mortel sr »

King George schreef: Links vreest namelijk de waarheid en meent met alle middelen andersdenkenden de mond te mogen snoeren.
Een ding is glashelder duidelijk. En dat speelt al sinds de nederlaag van het marxisme. De reddeloos met de linkse politiek geëngageerde mensen kunnen niet tegen hun verlies.

Datzelfde ongenoegen zie je ook terug bij de intolerantie-religie islam waarvan alle moslims zonder uitzondering lid zijn vanaf hun geboorte. Dat ziekelijke door de profeet veroorzaakte ongenoegen heeft hen, door de van westerse normen en waarden verstoken inzichten, op dramatische achterstand gezet van onze kennisbeschaving. De aan beschavingsrot lijdende baggerreligie islam kenmerkte zich reeds vanaf het begin als een aantrekkingskracht op voornamelijk ongeletterde Arabische woestijngriezels op kamelen, die van vader op zoon tot in deze moderne tijd in ere wordt gehouden. Moslims zijn de volgers van het Arabische historische idool Mohammed met de reputatie van pedofiel, sadist, analfabeet en terroristische oorlogsmisdadiger.

De geestelijke agressiviteit van de laag IQ-geschoolde islamitische achterop-lopers, die uitsluitend in staat zijn zich als eeuwig durende laatbloeiers te afficheren, kent geen grenzen; vandaar dat zij in een democratie de voorkeur geven om op linkse partijen hun stem uit te brengen. Linkse Gutmensch-partijen spreken zich uit voor de EU met wijd open grenzen, waardoor miljoenen aan de weerzinwekkende vieze smerige historische Arabische terroristische oorlogsmisdadiger gerelateerde mohammedanen hun parasietenstreken vrijelijk kunnen bot vieren op onze kenniseconomie en beschaving. Zo gaat op termijn de roem van het christendom roemloos ten onder aan de perverse achterlijkheid van het heidense fascisme van de islam.

Het verloren Derde Rijk van Nazi-Duitsland kan zo aan zijn wederopstanding beginnen onder de ideologische vlag van de vervlogen tijden van weleer van de historische Arabische pedofiel profeet en terroristische oorlogsmisdadiger Mohammed.

De EU toont haar onbegrensde voorkeur voor islamieten. Niet verwonderlijk rijmt dit dan ook op parasieten.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Pizzaman
Berichten: 2455
Lid geworden op: do apr 14, 2016 8:43 pm

Re: Nieuwe Nederlandse "splinter" partijen

Bericht door Pizzaman »

King George schreef:Als FvD enkel zetels heeft afgesnoept van de PVV is er geen sprake van winst voor het nieuw realisme.
Natuurlijk wel. Dit zijn 2 extra PVV-achtige meningen die mpogen worden verkondigd.
Met 2 zetels meer had Geert geen haar harder tekeer kunnen gaan.

Maar met 2 Fvd-ers wel... misschien is het nog wel veel erger (voor de linksen) dan 10 PVV-ers er bij. :razz:


King George schreef:Ik denk dat FvD echter ook kiezers heeft weten te trekken die doorgaans niet of anders dan de PVV stemden. En dan is er sprake van extra power voor het nieuw realisme. Ik heb zelf onvervalst PVV gestemd, maar ik gun FvD hun zetels van harte. Ze zijn een aanvulling op meer nieuw realisme in de Kamer. En de agressie van links welke nu al bij slechts twee zetels FvD ten deel valt zegt alweer genoeg. Links vreest namelijk de waarheid en meent met alle middelen andersdenkenden de mond te mogen snoeren.
Zie... Eerst alleen roeptoeter Geert, en nu ook nog in stereo. Van welke kant zouden hun linkse oren het meest pijn lijden? icon_clap.gif :victory:
Zalig zijn de onnozelen en simpelen van geest, want zij zullen er in lopen.
Teva Teff

Re: Nieuwe Nederlandse "splinter" partijen

Bericht door Teva Teff »

Baudet: Quo usque tandem ...............
Het is de bedoeling dat men hier Nederlands spreekt.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24943
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Nieuwe Nederlandse "splinter" partijen

Bericht door King George »

Moet je de vertaling erbij hebben? En reageer daar maar eens inhoudelijk op! Vreemd genoeg was er destijds geen bezwaar tegen Turks of Arabisch uit de mond van Kuzu in het parlement.
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Teva Teff

Re: Nieuwe Nederlandse "splinter" partijen

Bericht door Teva Teff »

Iemand die zonder goede reden en vooral zonder onderzoek vooraf of iedere meeluisteraar een gymnasiumopleiding heeft afgerond zomaar in de wilde weg een potje latijn gaat babbelen is zonder uitzondering een arrogante kwal.
Volgens mij is dat een redelijke mening.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24943
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Nieuwe Nederlandse "splinter" partijen

Bericht door King George »

Hoe lang stelt het partijkartel en de baantjescaroussel ons geduld nog op de proef?

Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Nieuwe Nederlandse "splinter" partijen

Bericht door Hans v d Mortel sr »

King George schreef:Moet je de vertaling erbij hebben? En reageer daar maar eens inhoudelijk op! Vreemd genoeg was er destijds geen bezwaar tegen Turks of Arabisch uit de mond van Kuzu in het parlement.
Of we het nu leuk of niet leuk vinden, het Latijn is de bron van onze beschaving die nog altijd verweven is in onze taal en natuurlijk de medische wetenschap. De Franse en Spaanse taal zijn daar mee groot gebracht en dat is nog altijd terug te vinden in die talen. Vanuit het analfabetisme is nog niets goeds voortgekomen. De islam met zijn achterlijke mohammedanen is daar een schrijnend voorbeeld van.

Aboutaled en Marcouch waren analfabeten. Nederland gaf hen een kans. Desondanks bleven beide parasieten vasthouden aan hun rigide vieze smerige perverse haatreligie islam. Mogelijk heeft dit te maken met angst voor hun mede gelovigen die al eerder Aboutaleb bedreigd hadden toen hij wat kritische kanttekeningen plaatste na de moord op Theo van Gogh. Want kritiek op een moslim door een moslimbroeder staat gelijk met verraad. Theo had immers de islam en de profeet een kopje kleiner gemaakt. En omdat dit Allah niets uitmaakte kwam de islamstaat in Nederland in het geweer. Het siert overigens het zooitje Marokkaanse mohammedanen in Nederland dat zij het opnamen voor hun lamme en geestelijk kreupele Allahtje.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Nieuwe Nederlandse "splinter" partijen

Bericht door Hans v d Mortel sr »

P.S.

Wat Thierry Baudet deed met zijn Latijnse introductietekst vond ik niet slim. Inderdaad is de verplichte voertaal in de Tweede Kamer Nederlands.

Ad hoc. Volgens mij is dat ook Latijn en zo zijn er een heleboel ingeburgerde termen in de Nederlandse taal die standaard in de Van Dale staan, het groot woordenboek der Nederlandse taal. Maar Thierry overdreef en dat zal hem niet in dank worden afgenomen door figuren als Teva Teff. Nogmaals, ik had er geen moeite mee. Ik vond het wel wat overdreven, dat wel. Thierry moet nog een boel leren. Hij is nog jong en onervaren. Misschien moet ik wel zijn spindoctor worden. Maar . . . eerst moet ik nog antwoord krijgen op mijn vraag aan het FVD. En die gaat over minimum strafwetgeving. Of het FVD voor of tegen is. Ik ben bang dat dit belangrijke punt van mij geen issue voor die partij is. (Nadenkertje) Hiddema is advocaat. En de paar advocaten die ik heb gesproken zijn faliekant TEGEN invoering van deze fantastische op de logica geprojecteerde wijsheid om duidelijkheid te verschaffen in ons oud bollige op de adel afgestemde rechtssysteem.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24943
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Nieuwe Nederlandse "splinter" partijen

Bericht door King George »

Het Forum voor Democratie heeft na de verkiezingswinst de smaak goed te pakken en begint nu met een heuse jongerenafdeling.




Update: Jongerenorganisatie Forum voor Democratie nu al groot succes: 1200 nieuwe leden op dag één
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Nieuwe Nederlandse "splinter" partijen

Bericht door Hans v d Mortel sr »

King George schreef:Het Forum voor Democratie heeft na de verkiezingswinst de smaak goed te pakken en begint nu met een heuse jongerenafdeling
Dus wat houdt jou tegen King? Het kan nog tot je achtentwintigste. [icon_lol.gif]
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24943
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Nieuwe Nederlandse "splinter" partijen

Bericht door King George »

De Maiden Speech van Theo Hiddema, een must see Afbeelding

Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24943
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Nieuwe Nederlandse "splinter" partijen

Bericht door King George »

Pizzaman schreef:
King George schreef:Als FvD enkel zetels heeft afgesnoept van de PVV is er geen sprake van winst voor het nieuw realisme.
Natuurlijk wel. Dit zijn 2 extra PVV-achtige meningen die mpogen worden verkondigd.
Met 2 zetels meer had Geert geen haar harder tekeer kunnen gaan.

Maar met 2 Fvd-ers wel... misschien is het nog wel veel erger (voor de linksen) dan 10 PVV-ers er bij. :razz:


King George schreef:Ik denk dat FvD echter ook kiezers heeft weten te trekken die doorgaans niet of anders dan de PVV stemden. En dan is er sprake van extra power voor het nieuw realisme. Ik heb zelf onvervalst PVV gestemd, maar ik gun FvD hun zetels van harte. Ze zijn een aanvulling op meer nieuw realisme in de Kamer. En de agressie van links welke nu al bij slechts twee zetels FvD ten deel valt zegt alweer genoeg. Links vreest namelijk de waarheid en meent met alle middelen andersdenkenden de mond te mogen snoeren.
Zie... Eerst alleen roeptoeter Geert, en nu ook nog in stereo. Van welke kant zouden hun linkse oren het meest pijn lijden? icon_clap.gif :victory:

Zie hier Erik van Muiswinkel die weer vol op het orgel van onverdraagzaam links gaat dat andermaal weer voor karaktermoord gaat.

Heftig debat over de aanvallen op Thierry Baudet | Erik van Muiswinkel vs Roderick Veelo

Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Pizzaman
Berichten: 2455
Lid geworden op: do apr 14, 2016 8:43 pm

Re: Nieuwe Nederlandse "splinter" partijen

Bericht door Pizzaman »

King George schreef:
Pizzaman schreef:
King George schreef:Als FvD enkel zetels heeft afgesnoept van de PVV is er geen sprake van winst voor het nieuw realisme.
Natuurlijk wel. Dit zijn 2 extra PVV-achtige meningen die mpogen worden verkondigd.
Met 2 zetels meer had Geert geen haar harder tekeer kunnen gaan.

Maar met 2 Fvd-ers wel... misschien is het nog wel veel erger (voor de linksen) dan 10 PVV-ers er bij. :razz:


King George schreef:Ik denk dat FvD echter ook kiezers heeft weten te trekken die doorgaans niet of anders dan de PVV stemden. En dan is er sprake van extra power voor het nieuw realisme. Ik heb zelf onvervalst PVV gestemd, maar ik gun FvD hun zetels van harte. Ze zijn een aanvulling op meer nieuw realisme in de Kamer. En de agressie van links welke nu al bij slechts twee zetels FvD ten deel valt zegt alweer genoeg. Links vreest namelijk de waarheid en meent met alle middelen andersdenkenden de mond te mogen snoeren.
Zie... Eerst alleen roeptoeter Geert, en nu ook nog in stereo. Van welke kant zouden hun linkse oren het meest pijn lijden? icon_clap.gif :victory:

Zie hier Erik van Muiswinkel die weer vol op het orgel van onverdraagzaam links gaat dat andermaal weer voor karaktermoord gaat.

Heftig debat over de aanvallen op Thierry Baudet | Erik van Muiswinkel vs Roderick Veelo

Zwarte Piet Muiswinkel is een voorbeeld van zwart lullen en blank vullen. De ouwehoer gelooft niemand meer. :cool:
Zalig zijn de onnozelen en simpelen van geest, want zij zullen er in lopen.
Mahalingam
Berichten: 52064
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Nieuwe Nederlandse "splinter" partijen

Bericht door Mahalingam »

Sylvana en haar 22 uitverkorenen staan voor de rechter.
Het OM wil dat de rechter een voorbeeld stelt, een signaal afgeeft en de taak heeft de toon van het debat beschaafd te houden.
Tot nu toe is de eis: schoffelen. Zou dat een heilzame werking hebben op de geest?
Tegen vier mannen die worden verdacht van opruiing tegen Sylvana Simons is woensdagmiddag voor de rechtbank in Amsterdam een werkstraf van zestig uur geëist. Volgens het Openbaar Ministerie (OM) is voldoende bewezen dat alle vier de mannen op internet hebben opgeroepen tot geweld tegen Simons.

De aanklager noemde ,,algemene preventie” een belangrijk onderdeel van de strafeis: ,,Wij hopen dat door de uiteindelijk op te leggen straf in het maatschappelijke debat minder op de man of vrouw wordt gespeeld en dat dit debat fatsoenlijker wordt gevoerd.”

De beslissing van het OM om strafrechtelijke vervolging in te stellen was in die zin ook een belangrijk signaal aan de samenleving, zei de officier van justitie. Die moet zich bewust zijn van de invloed en macht van internet en sociale media en inzien dat niet altijd en overal alles maar mag worden gezegd. ,,Sociale media vormen een ver reikend platform en een arena voor het democratische debat, maar wel met een keerzijde, zoals we in dit geval hebben gezien.”
http://politiek.tpo.nl/2017/04/12/om-ge ... t-gevoerd/

Het verschijnen van Sylvana bij de rechtszaak bracht veel journalisten op de been. Ze was blij met de aandacht voor haar.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24943
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Nieuwe Nederlandse "splinter" partijen

Bericht door King George »

We waren haar alweer bijna vergeten nu haar politieke aspiraties tot stoppen zijn gebracht bij het niet behalen van de kiesdeler...
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Nieuwe Nederlandse "splinter" partijen

Bericht door Ariel »

En dit is helemaal belachelijk.
Sylvana Simons: 'Ik ben mijn inkomen en reputatie kwijt' Wie wil nog een presentatrice die wordt afgebeeld als een aap of bungelend aan een touw in een boom."
Alsof het verlies van haar reputatie verdwenen is omdat men haar bespot heeft. Nee troel. Je bent zelf schuldig aan het verlies van je inkomen en reputatie door het gezeur over zwarte piet, en door je mislukte carrière als volksvertegenwoordiger.

Hier staat de dame nog iets meer haar reputatie te verzieken. Samen op de foto met Dyab Abou Jahjah.

Afbeelding
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Nieuwe Nederlandse "splinter" partijen

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Mahalingam schreef:
De beslissing van het OM om strafrechtelijke vervolging in te stellen was in die zin ook een belangrijk signaal aan de samenleving, zei de officier van justitie. Die moet zich bewust zijn van de invloed en macht van internet en sociale media en inzien dat niet altijd en overal alles maar mag worden gezegd.
Bij een signaal denk ik aan een knipperlicht. Meestal oranje. Dat kan ook een blauw zwaailicht zijn op de auto van de politie, al of niet undercover. En niet vergeten de ambulance. Los van het signaal hoort daar ook een sirene bij. Maar het belangrijkste van dit alles: het signaal moet belangrijk zijn. Want met onbelangrijke signalen is geen samenleving gediend.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24943
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Cypres door de mand gevallen

Bericht door King George »

Ariel schreef:
Hier staat de dame nog iets meer haar reputatie te verzieken. Samen op de foto met Dyab Abou Jahjah.

Afbeelding
Gaat ze ook met Abu Jahjah meenaar het Hamasbal? Wie weet komt ze dan Boudewijn Abma ook tegen. Ook zo'n vriendje van Hamas.
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Mahalingam
Berichten: 52064
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Nieuwe Nederlandse "splinter" partijen

Bericht door Mahalingam »

Sylvana voelt zich in goed gezelschap bij Abou Jahjah?
En wat is voor Abou goed gezelschap?
#AbouJahjah komt zaterdag het #Hamas feest in Rotterdam opvrolijken. De man die vindt dat aanslagen in Israël op soldaten verzetsdaden zijn
— Ronny Naftaniel (@RonnyNaftaniel) April 12, 2017
https://twitter.com/RonnyNaftaniel/stat ... 0632181760

Abou Jahjah meldt zich als spreker Hamas Conferentie. Hij beweert dat NL politici niet durven te komen. https://t.co/c0Pl8eTd7Y
— Carel Brendel (@CarelBrendel) April 13, 2017
https://twitter.com/CarelBrendel/status ... 1184118784
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24943
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Nieuwe Nederlandse "splinter" partijen

Bericht door King George »

Hiertegen nemen overheid en justitie dan weer geen enkele stap. Meten met twee maten?

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Ali Yas
Berichten: 7662
Lid geworden op: zo apr 15, 2012 3:24 pm
Contacteer:

Re: Nieuwe Nederlandse "splinter" partijen

Bericht door Ali Yas »

... om zonder angst te kunnen leven?! Angst waarvoor? Voor het horen van de waarheid, neem ik aan. En eerlijk is eerlijk, die is heel beangstigend. De realiteit zal nog beangstigender zijn, bovenstaand uitschot laat al zien hoe dat er ongeveer uit komt te zien.
Truth sounds like hate to those who hate truth.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24943
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Nieuwe Nederlandse "splinter" partijen

Bericht door King George »

Antifa's die bepalen wat VvM inhoudt en voor wie...
*Actiegroep wil streep door komst Thierry Baudet naar Dordrecht*
http://www.ad.nl/dordrecht/actiegroep-w ... haring_web

Afbeelding
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Ali Yas
Berichten: 7662
Lid geworden op: zo apr 15, 2012 3:24 pm
Contacteer:

Re: Nieuwe Nederlandse "splinter" partijen

Bericht door Ali Yas »

"De getroffen groepen hebben geen enkele kans om mee te doen".

Ja, die ken ik. Dat betekent in Antifa-termen dat ze de kans niet krijgen de bijeenkomst met hun geschreeuw onmogelijk te maken.

Zouden ze trouwens ook vinden dat joden, christenen, atheïsten, ex-moslims en homo's in moskeeën de kans moesten krijgen "mee te doen"?
Truth sounds like hate to those who hate truth.
Plaats reactie