Tweede Kamerverkiezingen in maart, en formatie

Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Tweede Kamerverkiezingen in maart, en formatie

Bericht door Ariel »

King George schreef:
do apr 01, 2021 11:08 am
Debat is al uitgesteld tot 12:00, want nog niet alle Kamerleden hebben de stukken. Er kan dus nog popcorn ingeslagen worden.
Heel Nederland kijkt hoe het puin zich ophoogt volgens mij. Ik kwam daarnet niet op de site van de tweede kamer komen.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Re: Tweede Kamerverkiezingen in maart, en formatie

Bericht door hans van de mortel »

Ariel schreef:
do apr 01, 2021 11:16 am
King George schreef:
do apr 01, 2021 11:08 am
Debat is al uitgesteld tot 12:00, want nog niet alle Kamerleden hebben de stukken. Er kan dus nog popcorn ingeslagen worden.
Men begint om 12.30 uur, als ik goed ben geïnformeerd.

Uit de stukken blijkt dat Rutte, Omzigt in het kabinet wil hebben. Verslaggever ziet dit als slim van Rutte zodat Omzigt geen lastige vragen meer kan stellen in de 2e Kamer. En we weten dat de oppositie - ook in een democratie - echt niks, maar dan ook helemaal niks voorstelt. Want elke motie door de oppositie ingebracht wordt eerst door Rutte beoordeeld waarna hij bepaalt of die motie wordt aangenomen of afgewezen. Ik zie deze ingeving van Rutte om Omzigt in het kabinet te trekken, als een - hopelijk - eersteklas blunder. Immers, wanneer Omzigt in het kabinet zit kan hij lekker dwars gaan liggen Op een zodanige manier . . . dat verder regeren niet mogelijk is en er opnieuw verkiezingen komen. Misschien fantaseer ik, maar in deze fase van volslagen doorgedraaide democratie heeft het domme kiezersvolk recht op een tweede kans. [icon_lol.gif]

Want met 'Weg met Rutte' wordt onze democratie een enorm grote dienst bewezen.
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Re: Tweede Kamerverkiezingen in maart, en formatie

Bericht door hans van de mortel »

Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24957
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Tweede Kamerverkiezingen in maart, en formatie

Bericht door King George »

Het heeft even geduurd, maar de aftrap is gegeven. En wat voor een aftrap! Geert Wilders trapte af en hoe!
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24957
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Tweede Kamerverkiezingen in maart, en formatie

Bericht door King George »

Afbeelding
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Tweede Kamerverkiezingen in maart, en formatie

Bericht door Ariel »

Rutte bevindt zich in zwaar weer. Hoe loopt dit af...
Rutte blijft volhouden: heb niet gelogen over Omtzigt, herinnerde het verkeerd

„Ik lieg niet, ik heb er een verkeerde herinnering aan.” Daarmee licht VVD-leider Mark Rutte de geopenbaarde documenten van ex-verkenners Kajsa Ollongren en Annemarie Jorritsma toe. Daaruit blijkt dat Rutte zelf opperde om CDA-Kamerlid Pieter Omtzigt een positie als minister te geven. Eerder bezwoer Rutte dat hij Omtzigt niet had genoemd.

Rutte herhaalt meermaals: „Ik heb niet gelogen. Ik heb naar eer en geweten de pers te woord gestaan.” Zijn uitspraken kunnen rekenen op hoongelach in de Kamer, en woedende reacties.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24957
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Tweede Kamerverkiezingen in maart, en formatie

Bericht door King George »

Aha, liegen heet nu er andere herinneringen aan op nahouden. Is dat ook deel van de Ruttedoctrine?
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Re: Tweede Kamerverkiezingen in maart, en formatie

Bericht door hans van de mortel »

Ariel schreef:
do apr 01, 2021 2:52 pm
Rutte bevindt zich in zwaar weer. Hoe loopt dit af...
Nogal voor de hand liggend. Zo goed als alle Kamerleden ruiken bloed. Dit is een kans om van die nare man Rutte af te komen.

Er is al behoorlijk gehakt van hem gemaakt. En een ieder weldenkend mens begrijpt dat wanneer iemand duizend keer of iets minder herhaalt dat hij niks dan de waarheid spreekt, spreekt hij waarschijnlijk steeds dezelfde leugen uit. We hebben veel aan Baudet te danken. Hij gaf de duw richting afgrond waarin deze verschrikkelijke manifesteerder van de leugen thuishoort.

Deze man Rutte zou niet misstaan in welk islamitisch land dan ook.
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Re: Tweede Kamerverkiezingen in maart, en formatie

Bericht door hans van de mortel »

Esther Ouwehand

Ik vond haar op een na de beste met haar vragen en conclusies ten aanzien van de man die niet spoort en tot nu toe in het debat over de berg leugens die Rutte als minister-president van Nederland zo'n goede naam hebben bezorgd onder het domme Nederlandse ongeïnteresseerde kiezersvolk. Wilders op het einde voor de schorsing profileerde zich nadrukkelijk als de nummer een. Geweldig! Duidelijk en helder.
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Tweede Kamerverkiezingen in maart, en formatie

Bericht door Pilgrim »

Inbreng Geert Wilders bij het debat over de ontstane situatie tijdens de kabinetsformatie
1 apr. 2021



Geert Wilders: “Het tijdperk Rutte is voorbij”
1 apr. 2021

De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
xplosive
Berichten: 8906
Lid geworden op: do jun 30, 2011 11:18 pm

Re: Tweede Kamerverkiezingen in maart, en formatie

Bericht door xplosive »

 
 
 
Farid mag dan van "de tegenpartij" zijn, maar hij kan aardig zijn mond roeren, dat moet ik hem nageven :
 
 
 
Farid Azarkan 'We zien een meedogenloze Rutte'
 
 
 
 
 
Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Tweede Kamerverkiezingen in maart, en formatie

Bericht door Ariel »

Wat een dag, en wat een nacht. :nietverstaan: Een dag om nooit te vergeten. Ik niet verwacht dat Rutte zou afteden, of dat zijn premierschap vannacht beëindigd zou worden, maar het was kantje boord voor Rutte.

Een verslag over wat zich gisteren en vannacht afspeelde.
Motie van wantrouwen tegen Rutte, D66 en CDA waarschuwen de premier

Demissionair premier en VVD-leider Rutte heeft het marathondebat over de mislukte verkenningsfase met de hakken over de sloot overleefd. Wel komt hij er gehavend uit: een meerderheid van de Kamer stemde voor een motie van afkeuring tegen Rutte.

Een motie van wantrouwen van PVV-leider Geert Wilders haalde het niet, maar kwam gevaarlijk dichtbij. Met de motie van afkeuring is het mandaat van Rutte ernstig verzwakt. Maar hoewel het vertrouwen van een groot deel van de Kamer aan gort is, blijft Rutte na het debat overtuigd van zichzelf: „Ik zou hier niet staan als ik niet overtuigd was van mijn visie op de gang van zaken.” De motie van afkeuring noemt hij een ’serieuze boodschap die ik ter harte neem’. Desgevraagd zegt de premier dat hij donderdag geen moment heeft gedacht aan opstappen.


Rutte bood in de Tweede Kamer excuses aan voor zijn rol in de mislukte verkenning en zijn leugen over de rol van Pieter Omtzigt. Hij komt daarmee voorlopig met de schrik vrij, al is het met de hakken over de sloot. De hele oppositie zegde het vertrouwen in de premier op.

Uit openbaar gemaakte aantekeningen van de verkenners bleek dat Rutte wel degelijk had gesproken over de positie van CDA-Kamerlid Omtzigt. „Het wordt heel ingewikkeld zonder het CDA”, staat opgetekend uit de mond van Rutte. „Je moet wat met Omtzigt: minister maken.” Het suggereert dat hij het kritische Kamerlid wilde neutraliseren. Vorige week bezwoer Rutte dat hij het tijdens de verkenning nooit over Omtzigt had gehad.

Hier had de premier bewezen zitten liegen, oordeelde de voltallige oppositie. In het debat erkende Rutte dat hij inderdaad wél over Omtzigt had gesproken, maar dat hij dat was vergeten. „Ik heb me dat achteraf verkeerd herinnerd en ik betreur dat ten zeerste.” Maar: „Ik heb niet gelogen.”

’Eerste stap in herstel van vertrouwen’
„Ik heb wel over hem gesproken, dat is heftig voor hem en dat spijt me ten diepste”, zei Rutte. Zijn excuses zijn volgens Rutte een ’eerste stap in herstel van vertrouwen’. Want ’de gang van zaken is slecht voor het aanzien van de politiek.”

Rutte had even daarvoor een motie van wantrouwen aan zijn broek gekregen van de PVV. Die kreeg steun van de SP, PvdA, FvD, GL, PvdD, Denk, SGP, Volt, JA21, BBB, 50Plus en Bij1. Dat zijn 72 zetels, net te weinig om de premier naar huis te sturen, al is het kantje boord. „We zijn door de heer Rutte en door de verkenners voorgelogen”, zei PVV-leider Wilders.

Tijdens het debat bleef onduidelijk wie voor het kritische CDA-Kamerlid Omtzigt een ’functie elders’ had bedacht.

D66 en CDA sparen Rutte voorlopig
D66 en CDA steunen de motie van wantrouwen niet en sparen daarmee voorlopig de demissionair premier. CDA-leider Hoekstra markeerde dat de leugen is gedaan door Rutte als VVD-leider, buiten de Kamer, en minder zegt over zijn functioneren als premier. D66-leider Sigrid Kaag zegt nog steeds ’grote twijfels’ te houden over de uitleg van Rutte. De partijen, die mogelijk met de VVD een kabinet gaan vormen, dienen wel een motie van afkeuring in - geen rode, maar een gele kaart. Met de motie keuren D66 en CDA de ’handelwijze’ van Rutte af. „Ik heb nog steeds mijn twijfels over de verdediging en ontkenning vandaag.” Het vertrouwen is geschaad en dat moet in het vervolg van de formatie worden hersteld, zo is de boodschap. De motie van afkeuring is aangenomen, alleen de VVD stemde tegen.

De woorden van Kaag wekten hoon bij collega-Kamerleden. „U gelooft Rutte niet en u zegt alleen maar ’foei’”, merkt Farid Azarkan van Denk op. Ook SP-leider Marijnissen zei geen touw te kunnen vastknopen aan de redenering van de D66-leider.

Eerder bood ex-verkenner Kajsa Ollongren al haar excuses aan tegenover de Tweede Kamer, het CDA en Pieter Omtzigt. Zij en de andere ex-verkenner Annemarie Jorritsma stonden donderdagavond in de Kamer om tekst en uitleg te geven over de beruchte Omtzigt-notitie. Ook hun opvolgers Tamara van Ark en Wouter Koolmees werden naar de Kamer geroepen.

De ex-verkenners hadden een en ander toe te lichten. Ollongren had immers de notitie met de woorden ’Pieter Omtzigt, functie elders’ onder haar arm toen ze vorige week donderdag op stel en sprong het Binnenhof moest verlaten na een vastgestelde coronabesmetting. Hoewel de twee verkenners daar verantwoordelijkheid voor nemen, is nog altijd niet exact duidelijk wie die tekst heeft opgeschreven. „Het had er niet mogen staan, maar het stond er wel”, zegt Ollongren. Het waren ’aantekeningen, punten om aan te denken’, verklaarde de ex-verkenner. Volgens haar was het niet de bedoeling om de positie van Omtzigt of een ’functie, elders’ te bespreken. Uiteindelijk stelt Ollongren dat die notities worden opgesteld door ambtenaren „van de Tweede Kamer die in dienst staan van de verkenners, maar gedetacheerd bij Algemene Zaken.”

Ook de andere voormalig verkenner, Annemarie Jorritsma, moest tekst en uitleg geven. Zij gaf toe wel te hebben opgemerkt dat de onderhandelingsstijl van CDA-voorman Hoekstra opvallend was. Andere fractieleiders vertelden uitgebreider, daar kan de notitie ’onderhandelingsstijl Hoekstra’ volgens haar vandaan zijn gekomen.

Ollongren kreeg die ochtend het telefoontje over haar coronabesmetting. Daar schrok ze van. Ze heeft een chronische auto-immuunziekte. Ze vertelt hoe ze halsoverkop het Binnenhof moest verlaten. „Ik heb toen in de emotie veel te snel gereageerd. Anderen hebben daar mild over geoordeeld, maar ik zelf ben daar niet mild over.”

Geheugen
Een brief die maandag naar de Kamer werd gestuurd, werd opgesteld op basis van de informatie van Jorritsma en haarzelf, zegt Ollongren. Daar zou de naam Omtzigt niet in hebben gestaan. De twee ex-verkenners zagen dat pas vanochtend. „Even laat als u.”

Net als Mark Rutte eerder beweerde, zegt ook Ollongren het gesprek over Omtzigt niet scherp voor de geest te hebben. „Het is niet als relevant punt in mijn geheugen gebleven.”

PVV-leider Geert Wilders is niet overtuigd. „Dit is een paar dagen geleden besproken. Er stond ’je moet wat met Omtzigt: minister maken’, dat heeft u - of een van uw mensen - opgeschreven. Hoe kunt u beweren dat u dat niet meer weet?”

CU-leider Segers accepteert de verklaring evenmin en ook PvdA-leider Ploumen noemt het ’moeilijk te geloven’ dat er geen herinneringen aan het gesprek zijn, terwijl de naam van Omtzigt in aantekeningen van twee verschillende ambtenaren terug te vinden zijn. „Twee ambtenaren konden het wel reproduceren, maar Rutte en verkenners konden dat dus niet”, concludeert CDA-voorman Hoekstra.

Instabiliteit
Ollongren verwijst naar ’berichtgeving’ over de stabiliteit bij het CDA. „Er werd toen veel gezegd en geschreven over mogelijk instabiliteit, en in die context is het blijkbaar besproken.”

„We hebben het gehad over de stabiliteit bij het CDA”, zegt Annemarie Jorritsma, de andere verkenner. Dat ze voor Omtzigt een positie als Kamervoorzitter had geopperd, kan best. „Ik kan dat niet plaatsen. Het is voor mij in elk geval helemaal niet een functie elders.”

The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Tweede Kamerverkiezingen in maart, en formatie

Bericht door Ariel »

Kamervoorzitter Khadija Arib heeft vrijdag met de koning gesproken over de situatie die is ontstaan rondom de formatie van een nieuwe regering. Dat heeft de Rijksvoorlichtingsdienst laten weten.
Na de grandioos misgelopen verkenning van de afgelopen twee weken, gingen er donderdag in de Kamer alweer stemmen op om de koning toch weer bij de formatie te betrekken. CU-leider Gert-Jan Segers zei bijvoorbeeld: „Zouden we niet gediend zijn bij een hernieuwde rol van de koning in dit proces? Als er iemand garant staat voor discretie en afstand, dan is dat de koning. We hebben er al enige jaren ervaring mee opgedaan en ik kan me geen ongemak herinneren zoals we dat vandaag hebben.”

Ook SGP-leider Kees van der Staaij pleit voor een terugkeer van de koning en kwam samen met Segers met een motie om in de toekomst een ’externe partij’ de eerste stappen in de kabinetsformatie te laten zetten. Daarbij vragen de Kamerleden om een ’mogelijke rol’ voor het staatshoofd ’uitdrukkelijk mee te nemen’. Dat plan kan rekenen op ruime steun van de Kamer, ook omdat D66 en Volt per ongeluk voor stemden. :razz:
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Tweede Kamerverkiezingen in maart, en formatie

Bericht door Ariel »

Koolmees en Van Ark stappen officieel op als verkenners

Wouter Koolmees (D66) en Tamara van Ark (VVD) hebben vrijdag officieel hun taak als verkenner neergelegd. Dat hebben ze laten weten aan Kamervoorzitter Khadija Arib.

De Tweede Kamer debatteerde donderdag tot diep in de nacht over de mislukte verkenning. Daarbij riep de Kamer op om afscheid te nemen van de twee verkenners, die tevens intimi zijn van hun partijleiders, en deze te vervangen door iemand die verder af staat van de dagelijkse, Haagse politiek.

„Gelet op deze motie informeren wij u dat wij onze werkzaamheden als verkenners per direct als beëindigd beschouwen”, schrijven Koolmees en Van Ark.

Arib neemt de komende dagen contact op met alle zeventien fractievoorzitters „en komt na het Paasweekend met een voorstel voor het verdere proces”, laat haar woordvoerder weten.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Mahalingam
Berichten: 52154
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Tweede Kamerverkiezingen in maart, en formatie

Bericht door Mahalingam »

Nu maar afwachten wat voor ei ze zullen leggen en wat daaruit komt.
Zullen ze daar lang op broeden?

Afbeelding

P.S.: bovenstaande foto is niet van een koolmees ei.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Tweede Kamerverkiezingen in maart, en formatie

Bericht door Ariel »

Sylvana Simons van Bij1 zal Akwasi voordragen als onafhankelijke formateur van het nieuwe kabinet.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24957
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Tweede Kamerverkiezingen in maart, en formatie

Bericht door King George »

:roll:
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24957
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Tweede Kamerverkiezingen in maart, en formatie

Bericht door King George »

Waarom is deze tweet van Annemarie Jorritsma later weer verwijderd?

Afbeelding
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Tweede Kamerverkiezingen in maart, en formatie

Bericht door Ariel »

Het allochtone hoekje in de kamer. Ze zoeken elkaar op. Mevrouw Kauthar Bouchallikht heeft er nu al genoeg van.

Geef dat kind een IPad of een IPhone. Dan hoeft ze zich niet te vervelen.


Afbeelding
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Re: Tweede Kamerverkiezingen in maart, en formatie

Bericht door hans van de mortel »

:roll:

Ik vind Sylvana Simons nog wel meevallen. Zij heeft gevoel voor humor. Maar zij moet geen sympathie gaan tonen voor de geestelijk zwaar gestoorde kopvod-dweil Kauthar Bouchallikht die het islamvirus in stand wil houden en plaats heeft genomen voor haar. Zij denkt in al haar islamitische wijsheid dat haar kopvod hetzelfde effect heeft tegen het coronavirus als een mondkapje.

Ik weet het. Ik gebruik woorden die in de richting van haat duiden. Maar dat is natuurlijk klinkklare onzin en wordt uitsluitend gebezigd door mensen met een valse tong die moeite hebben met het herkennen van de waarheid.

Wie een kopvod draagt geeft toe verliefd te zijn op de historische Arabische pooier Mohammed. Was hij het niet die 79 maagden in het hoerenparadijs van de wrede sadistische Allah-god in het vooruitzicht stelde? Voor 79 geile moslim kerels? WELNEE! Voor elke individuele moslim met een aangeboren preapisme geldt: 79 hoerige maagden. Dat dit voor moslims die Allah, de knecht van de profeet gediend hebben, gratis is, wil geenszins zeggen dat het niet om het souteneurschap van Mohammed gaat, die door geweld en terroristische aanslagen het paradijs gratis ter beschikking heeft gesteld als een bordeel voor zwakzinnigen.

Minimum leeftijd van de 79 maagden
Het valt niet te ontkennen dat mijn gedachten uitgaan naar de historie van de profeet en de 79 maagden die waarschijnlijk de leeftijd hebben van rond de zes jaar, de leeftijd van de meest geliefde vrouw van sadist pedofiel Mohammed, Aisha. Dat Aisha geen kinderen kon krijgen was waarschijnlijk te danken aan het neukgedrag van de meest vieze profeet aller tijden: Mohammed. Want lekker jong, dat neukt volgens de islamwijsheid het lekkerst, gelet op de levensgeschiedenis van de door islamgeleerden goedgekeurde pedofiel, sadist, roverhoofdman, en oorlogsmisdadiger Mohammed. Hij staat bekend als de meest walgelijke vieze gore Arabische smeerlap, hufter, psychopaat, onmenselijk gedrocht, sadist en verzot op het voeren van oorlogen en het martelen van mensen. Trouwen met een kind van zes en haar voor het eerst kunnen neuken op haar negende verjaardag, het staat allemaal te lezen in de hoofden van de moslims. Ik heb het niet verzonnen. Dat deed profeet Mohammed en die wordt door ruim 1,7 miljard moslims wereldwijd bloedserieus genomen. Dat zeg ik: de mislukte mensensoort, lijdend aan het islamvirus waar niet aan valt te tornen. Mits . . . wat er onberedeneerd is ingekomen, kans maakt met redeneren eruit te komenn. :sheik:

Mij rest slechts één conclusie: moslims behoren tot de mislukte mensensoort die ontstaan is uit het weerzinwekkende islamvirus. Zij zijn derhalve de trotse dragers van dat walgelijke onmenselijke virus dat zijn oorsprong vindt bij Mohammed de sadist.
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Re: Tweede Kamerverkiezingen in maart, en formatie

Bericht door hans van de mortel »

Waar blijven de bijdragen van onze actieve vriend Pilgrim met het plaatsen van de laatste moties?
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Tweede Kamerverkiezingen in maart, en formatie

Bericht door Pilgrim »

Afbeelding
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Tweede Kamerverkiezingen in maart, en formatie

Bericht door Pilgrim »

D66 heeft Rutte de facto politiek onthoofd
1 apr. 2021

De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Tweede Kamerverkiezingen in maart, en formatie

Bericht door Pilgrim »

[...]

Omtzigt
Mark Rutte vocht tijdens het debat voor zijn politieke leven, nadat bekend werd dat de VVD-leider - ondanks eerdere ontkenning - de naam van CDA’er Pieter Omtzigt had genoemd tijdens zijn gesprek met het voormalige verkennersduo. Hij overleefde dat debat ternauwernood, al werd er wel een motie van afkeuring aangenomen. Dat debat vond hij ‘heel heftig’.

Zelf zei Rutte vanochtend dat hij het ‘gek’ zou vinden om twee weken nadat zijn partij bij de verkiezingen won en de grootste partij werd terug te treden als VVD-leider. ,,Ik heb 1,9 miljoen stemmen gekregen. Laten we eerst even het formatieproces op gang proberen te brengen. Ik hoop dat de VVD daaraan mag meedoen.”

https://www.tubantia.nl/politiek/verken ... ~a9e3f45f/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Plaats reactie