Lijst met islamcritici die covididioot zijn geworden.

Plaats reactie
Driepinter
Berichten: 61
Lid geworden op: za jan 01, 2011 12:54 pm

Lijst met islamcritici die covididioot zijn geworden.

Bericht door Driepinter »

Welke bekende islamcritici zijn asociale covid-idioten geworden:
Ebru Umar.
Thierry Baudet (noemt de aanslagen van 9/11 inmiddels een inside job).
Annelies van der Veer (hoeiboei).
Gebruikersavatar
Ali Yas
Berichten: 7662
Lid geworden op: zo apr 15, 2012 3:24 pm
Contacteer:

Re: Lijst met islamcritici die covididioot zijn geworden.

Bericht door Ali Yas »

Driepinter schreef:
zo aug 29, 2021 12:37 pm
Welke bekende islamcritici zijn asociale covid-idioten geworden:
Ebru Umar.
...
Ik veronderstel dat je met covid-idioten mensen bedoelt die zich enthousiast hebben laten meesleuren door de propaganda en iedereen verkettert die vraagtekens zet. Maar als ik op Twitter kijk zie ik daar toch weinig aanwijzingen voor, integendeel. Zoals dit:

Afbeelding
Truth sounds like hate to those who hate truth.
Gebruikersavatar
Ali Yas
Berichten: 7662
Lid geworden op: zo apr 15, 2012 3:24 pm
Contacteer:

Re: Lijst met islamcritici die covididioot zijn geworden.

Bericht door Ali Yas »

... en dit:
Al die iemanden die niet geprikt willen worden, hebben meebetaald aan de prikken van degenen die dat wel willen. Solidariteit gaat telkens weer de verkeerde eenzijdige kant op…
Ik heb oprecht te doen met patiënten en zorgverleners. Hun uitkleding en communicatie over pandemiepaniek laat ik graag aan Rutte, OMT en de rest over.
Ik heb niets met pandemiepaniek.
Truth sounds like hate to those who hate truth.
Gebruikersavatar
Ali Yas
Berichten: 7662
Lid geworden op: zo apr 15, 2012 3:24 pm
Contacteer:

Re: Lijst met islamcritici die covididioot zijn geworden.

Bericht door Ali Yas »

Driepinter schreef:
zo aug 29, 2021 12:37 pm
Welke bekende islamcritici zijn asociale covid-idioten geworden:
...
Annelies van der Veer (hoeiboei).
Annelies heeft ze ook nog alle zeven op een rijtje hoor, wat blijkt uit deze recente post:
Nu weet ik wel dat ik corona geen griep mag noemen, laat staan dat ik er een vergelijking mee maak maar ik weet zeker dat jij net als ik weet dat het sterftecijfer van Covid-19 al tijden is bijgesteld naar 0,15 procent. O ironie, vergelijkbaar met dat van de griep (die verdwenen is)! Uiteindelijk ook toegegeven door Van Dissel. Niets om bang voor te zijn, in lock down voor te gaan of je van jong tot oud te laten inspuiten met een goedje waarvan de bijwerkingen op de (middel)lange termijn onbekend zijn.
Truth sounds like hate to those who hate truth.
Driepinter
Berichten: 61
Lid geworden op: za jan 01, 2011 12:54 pm

Re: Lijst met islamcritici die covididioot zijn geworden.

Bericht door Driepinter »

Bedankt voor de aanvulling: Bij deze Ali Yas.
Ineens is De Volkskrant zogenaamd wel een krant die juiste meningen weer geeft.
In de ziekenhuizen is het aantal niet gevaccineerden 20 keer zo hoog als het aantal gevaccineerden. Zegt genoeg.
Gebruikersavatar
Ali Yas
Berichten: 7662
Lid geworden op: zo apr 15, 2012 3:24 pm
Contacteer:

Re: Lijst met islamcritici die covididioot zijn geworden.

Bericht door Ali Yas »

Driepinter schreef:
zo aug 29, 2021 8:56 pm
Ineens is De Volkskrant zogenaamd wel een krant die juiste meningen weer geeft.
De Volkskrant is hier een onverdachte bron, zullen we maar zeggen. Als men dáár zelfs vindt dat de staatsmacht uit de hand is gelopen dan moet het wel heel erg zijn.
In de ziekenhuizen is het aantal niet gevaccineerden 20 keer zo hoog als het aantal gevaccineerden. Zegt genoeg.
Ik weet niet hoe je aan dat getal komt, maar het lijkt me wat hoog. Dat kan komen door verouderde gegevens, toen nog maar weinig mensen behandeld waren. In Israël is op dit moment (augustus 2021) zo'n 50% van de ziekenhuisgevallen volledig gevaccineerd. Bij een vaccinatiegraad van 78% zou je kunnen zeggen dat de verhouding van ziekenhuiskans ongeveer 78 op 22 is, ofwel een factor 3,5. Vaccineren lijkt dus wel te helpen, maar niet zo goed als jij denkt.

Bovendien blijkt het nut van de behandeling in de tijd nogal snel af te nemen, vandaar de "booster shots". Leuk voor mensen die dachten dat ze er na twee prikken vanaf waren, maar niet heus. Voor de niet-geprikten geldt ondertussen dat de tijd in hun voordeel werkt: de kans natuurlijke immuniteit te hebben opgedaan wordt steeds groter, en heb je de ziekte eenmaal doorgemaakt, eventueel zonder noemenswaardige symptomen, dan ben je waarschijnlijk voor tientallen jaren immuun.
Truth sounds like hate to those who hate truth.
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Politiek heeft schijt aan werkelijkheid

Bericht door hans van de mortel »

Ali Yas schreef:
zo aug 29, 2021 10:57 pm
Voor de niet-geprikten geldt ondertussen dat de tijd in hun voordeel werkt: de kans natuurlijke immuniteit te hebben opgedaan wordt steeds groter, en heb je de ziekte eenmaal doorgemaakt, eventueel zonder noemenswaardige symptomen, dan ben je waarschijnlijk voor tientallen jaren immuun.
Hahaha! Zó is het. Goed of fout. Slimme of domme mensen. Ongezonde of gezonde mensen. Ventileren is belangrijk volgens de overheid. Maar het juiste ventiel moet nog uitgevonden worden.

Deze fascistische middeleeuwse bevolkingsmanipulatie en onderdrukking
kan toch niet jaren zo voortduren?
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Gebruikersavatar
Ali Yas
Berichten: 7662
Lid geworden op: zo apr 15, 2012 3:24 pm
Contacteer:

Re: Politiek heeft schijt aan werkelijkheid

Bericht door Ali Yas »

hans van de mortel schreef:
ma aug 30, 2021 6:21 am
Deze fascistische middeleeuwse bevolkingsmanipulatie en onderdrukking
kan toch niet jaren zo voortduren?
Ik deel je gevoel. Maar bekijk het van de zonnige kant: het is hier Austalië of Canada niet. En uiteindelijk hangt het van onze eigen meegaandheid af in hoeverre we geknecht zullen worden. :smartass:
Truth sounds like hate to those who hate truth.
Driepinter
Berichten: 61
Lid geworden op: za jan 01, 2011 12:54 pm

Re: Lijst met islamcritici die covididioot zijn geworden.

Bericht door Driepinter »

Ali Yas schreef:
zo aug 29, 2021 10:57 pm
In Israël is op dit moment (augustus 2021) zo'n 50% van de ziekenhuisgevallen volledig gevaccineerd. Bij een vaccinatiegraad van 78% zou je kunnen zeggen dat de verhouding van ziekenhuiskans ongeveer 78 op 22 is, ofwel een factor 3,5. Vaccineren lijkt dus wel te helpen, maar niet zo goed als jij denkt.
De meeste wappies komen niet verder dan "in Israel zijn op de IC's de meeste gevaccineerd" ((als het aan mij ligt 100 %, antivaxxers mogen ze van mij letterlijk laten stikken zodat de gewone zorg weer door kan gaan)). Hoe meer mensen gevaccineerd hoe groter het aantal gevaccineerden dat ziek kan worden zoals bij 99,9999 % van alle autoongelukken iemand betrokken is met een rijbewijs. Weet u ook hoe in Israël de vaccinatiegraad en de leeftijd is. Overigens zeggen de door mij genoemde getallen in NL al genoeg.

Bovendien blijkt het nut van de behandeling in de tijd nogal snel af te nemen, vandaar de "booster shots". Leuk voor mensen die dachten dat ze er na twee prikken vanaf waren, maar niet heus. Voor de niet-geprikten geldt ondertussen dat de tijd in hun voordeel werkt: de kans natuurlijke immuniteit te hebben opgedaan wordt steeds groter, en heb je de ziekte eenmaal doorgemaakt, eventueel zonder noemenswaardige symptomen, dan ben je waarschijnlijk voor tientallen jaren immuun.
Ja dat hebben we gezien in Manaus in Brazilië met een covid-idioot als president. Daar dachten ze na de grote zware eerste golf er ook vanaf te zijn. Overigens voor mij niet zo'n probleem dat u bewust niet gevaccineerd bent áls men u bij eventuele covid dan ook uit het IC houden.
Gebruikersavatar
Ali Yas
Berichten: 7662
Lid geworden op: zo apr 15, 2012 3:24 pm
Contacteer:

Re: Lijst met islamcritici die covididioot zijn geworden.

Bericht door Ali Yas »

Driepinter schreef:
vr sep 24, 2021 8:39 pm
antivaxxers mogen ze van mij letterlijk laten stikken
Ik vrees dat je meedoet met de massapsychose, die bang is voor corona en de schuld geeft aan de ongevaccineerden. De realiteit is dat je niet bang hoeft te zijn voor corona, tenminste niet banger dan voor belangrijkere doodsoorzaken, en dat de verantwoordelijkheid voor de maatregelen ligt bij de overheid.
Overigens voor mij niet zo'n probleem dat u bewust niet gevaccineerd bent áls men u bij eventuele covid dan ook uit het IC houden.
Nogmaals, massapsychose. Als je werkelijk vindt dat mensen die door hun schuld (althans, wat jij als hun schuld ziet) ziek worden geen behandeling verdienen, vind je dat dan ook voor rokers (geen behandeling voor hen tegen kanker en copd), mensen met overgewicht (suikerziekte, gewrichtsslijtage, hartklachten, luchtweginfecties), sporten (spierblessures, botbreuken) enzovoorts?
Truth sounds like hate to those who hate truth.
Plaats reactie