Exorcisme.

Plaats reactie
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Exorcisme.

Bericht door BFA »

Als ik deze fotoreeks zie krijg ik zin om een uitdrijving te ondergaan.

http://www.standaard.be/artikel/detail. ... 110602_055" onclick="window.open(this.href);return false;
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Exorcisme.

Bericht door Ariel »

BFA schreef:Als ik deze fotoreeks zie krijg ik zin om een uitdrijving te ondergaan.
Of te verzorgen. Dan hou je er nog wat euros aan over. :smile:
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Re: Exorcisme.

Bericht door BFA »

Ariel schreef:Of te verzorgen. Dan hou je er nog wat euros aan over.
Dit is iets om te overwegen, ik heb een paar dingen die daar voor bruikbaar zijn.
Zijn er mensen die willen helpen? Over de verdeling van de winst hebben we het later wel eens.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Exorcisme.

Bericht door Ariel »

BFA schreef:
Ariel schreef:Of te verzorgen. Dan hou je er nog wat euros aan over.
Dit is iets om te overwegen, ik heb een paar dingen die daar voor bruikbaar zijn.
Zijn er mensen die willen helpen? Over de verdeling van de winst hebben we het later wel eens.

Ik ben een kei in exorcisme. Ik doe mee. Als ik maar geen kip hoef te slachten. :yuk: Ik werk met bevroren kabeljauw.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: Exorcisme.

Bericht door Monique »

Ik ben bang dat ik niet mee kan doen want ik kan mijn lachen toch niet inhouden.
Amorele atheistische nitwit
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Exorcisme.

Bericht door Ariel »

Monique schreef:Ik ben bang dat ik niet mee kan doen want ik kan mijn lachen toch niet inhouden.
Als je heel hard hysterisch kan lachen, dan kunnen we je gebruiken.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Re: Exorcisme.

Bericht door BFA »

Monique schreef:Ik ben bang dat ik niet mee kan doen want ik kan mijn lachen toch niet inhouden.
Ik heb wel iets dat bij je lachen past.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Exorcisme.

Bericht door mercator »

BFA schreef:Als ik deze fotoreeks zie krijg ik zin om een uitdrijving te ondergaan.

http://www.standaard.be/artikel/detail. ... 110602_055" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik krijg eerder zin om zelf exorcist te worden, wat is het tarief voor een geslaagde uitdrijving?
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Re: Exorcisme.

Bericht door BFA »

mercator schreef: Ik krijg eerder zin om zelf exorcist te worden, wat is het tarief voor een geslaagde uitdrijving?
Dat is afhankelijk van de rijkdom van de patiënt. Hoe rijker, hoe hoger het tarief.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Exorcisme.

Bericht door mercator »

De meest fantasierijke duiveluitdrijving waar ik van gehoord heb was in Brussel, een paar jaar geleden. Een Marokkaanse "expert" ging bij een moslimdame een djinn uitdrijven, door die geest te verdrinken. De dame kreeg emmers water te drinken en gaf de geest. Wat er met de duivel zelf is gebeurd is niet geweten.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Mahalingam
Berichten: 52065
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Exorcisme.

Bericht door Mahalingam »

Gaat deze verkrachter zijn hoofd verliezen of gaan ze de kwade djinns bij hem verdrijven?
10-year-old girl saves herself from rapist by reciting Qur’an
JEDDAH: The latest victim of a serial rapist said reciting the Qur’an stopped her attacker from sexually assaulting her, Al-Madinah newspaper reported Monday.
The 10-year-old told the newspaper that she was able to protect herself against his evil deeds by reciting five chapters of the holy book that she had learned by heart.
“Every time he came closer to me, I started reciting Qur'an and he would withdraw,” she said.
http://arabnews.com/saudiarabia/article458383.ece
Dat laatste wijst toch op bezetenheid door de duivel of door djinns. Daar geloven ze in Arabië in. Net zoals in tovenarij.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Exorcisme.

Bericht door Pilgrim »

Omdat ze kinderloos was: vrouw (22) sterft na islamitisch “exorcisme”

Geplaatst op 29 april 2020

Afbeelding

Aanklacht in Berlijn

Het is ongelooflijk: omdat een jonge vrouw (22) in Berlijn geen kinderen kon krijgen, probeerde haar man, samen met zijn ouders en een islamitische wondergenezer, bij haar “de duivel uit te drijven”. Beter gezegd: met een “zoutwaterkuur om de duivel uit te drijven”. De vrouw overleed aan het verschrikkelijke ritueel.

Aanklacht volgt vijf jaar na de daad

Het openbaar ministerie Berlijn deelde gisteren mee nu (bijna vijf jaar na de daad( een aanklacht in te dienen tegen de vermoedelijke daders (34 en 58 jaar) wegens het gezamenlijk toebrengen van zwaar lichamelijk letsel met de dood tot gevolg. Het gaat volgens de Duitse “Bild-Zeitung” om de man van het slachtoffer Wajdi H. (34), haar schoonouders Widad A. (57) en Mohamad H. (58) en een als “islamitische wondergenezer” werkzame man.

Vrouw overleed in 2015
Volgens het openbaar ministerie wilde het moslimkwartet in de winter van 2015 de jonge kinderloze vrouw “genezen”, dwongen haar om dagelijks water te drinken dat verrijkt zou zijn geweest met een uiteindelijk dodelijke dosis kookzout. Volgens de onderzoekers zou de vrouw daarna aan een stollingsstoornis en een koortsinfectie geleden hebben, overleed op 7 december 2015 na mislukte reanimatiepogingen aan een tweezijdige longembolie en hersendood in het ziekenhuis.

Exorcisme in Wenen
De “Wochenblick” berichtte al in januari van dit jaar over islamitische rituelen en “exorcisme” midden in Wenen.

Bron: www.wochenblick.at

Vertaald uit het Duits door: E.J. Bron

https://ejbron.wordpress.com/2020/04/29 ... exorcisme/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12512
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: Exorcisme.

Bericht door sjun »

Wat een rare islamitische wonderdokter. Mohammed de profeet der moslims had immers geen kookzout maar kamelenpis aanbevolen.
:sheik:
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Plaats reactie