Paus Franciscus

mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Paus Franciscus

Bericht door mercator »

Naar aanleiding van het verkiezen van een nieuwe paus hier een draadje ivm het instituut De Paus en al wat er rond hangt. Wisten jullie dat elke nieuwe paus even op een soort speciale stoel moet gaan zitten waaronder een kardinaal zit die even aan de teelballen van de Heilige Vader moet voelen om zeker te zijn dat het geen vrouw of transgender is? Dit om fratsen zoals met pausin Johanna in de 9de eeuw te vermijden:
Afbeelding
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Nieuwe paus

Bericht door Ariel »

mercator schreef: Dit om fratsen zoals met pausin Johanna in de 9de eeuw te vermijden:
Ja, dat verhaal ken ik.

Herinneren jullie dit nog? Toen paus Johannes Paulus II begraven werd gebeurde er dit.
De kist van de paus stond tijdens de mis vlak voor de basiliek. Psalmgezangen en luid applaus begeleidden de paus toen zijn lichaam naar buiten werd uitgedragen en op het Sint Pietersplein werd geplaatst.

Op de eenvoudige cipressenhouten kist, waarop een kruis en de letter M van Maria zijn afgebeeld, lag het Nieuwe Testament opengeslagen. De bladzijden zouden moeten worden omgeslagen door de wind. Maar door de harde wind in Rome werd het boek dichtgeslagen.
Misschien heeft de almacht het gehad met de Katholieke kerk .
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Nieuwe paus

Bericht door mercator »

http://1.bp.blogspot.com/_WPjZST8SC40/R ... e_pool.jpg
Bij een dode paus tikt een kardinaal 3 x met een zilveren hamertje op het hoofd van de overledene en vraagt telkens Heilige Vader, bent u daar nog? Als er de derde keer nog geen antwoord komt draait de clericus zich naar de verzamelde gelovigen en zegt De Paus is niet meer !
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Nieuwe paus

Bericht door Ariel »

Nog een aardig weetje. Maakt Benedictus plaats voor de laatste paus, Petrus Romanus?

Wel eens gehoord van de De Profetie van de pausen ?

De Profetie van de pausen is een lijst van Latijnse motto’s, toegeschreven aan Sint Malachias (1094-1148), die een voorspelling geeft van toekomstige (tegen)pausen vanaf paus Celestinus II tot aan de beoogde laatste paus, Petrus de Romein, die de opvolger zou zijn van de huidige paus Benedictus XVI. Met Petrus de Romein als pontifex zal de stad Rome in verval raken, de kerk verloren gaan, wat de inleiding zal worden voor het einde der tijden.

St. Malachy profeteerde 112 pausen tot het einde… We zijn nu bij nummer 111, en deze paus heeft zijn abdicatie aangekondigd.

The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Nieuwe paus

Bericht door Pilgrim »

Ik ken de voorspelling van de laatste paus en zal het tezijnertijd aankaarten in een andere nieuwe topic. Over deze laatste paus bestaan twee varianten. In de ene variant is hij een verrader die toe zal zien op de ondergang van de kerk en in de andere variant zal hij het christendom in hernieuwde vorm naar een nieuwe en glorieuze toekomst leiden. Misschien zijn ze allebei waar. Hij zal de laatste keizer (de keizer van de Eindtijd) kronen. Dit is de keizer die zijn schild aan de dorre boom hangt en de antichrist zal verslaan. De 'dorre boom' is het kruis van Christus.
Laatst gewijzigd door Anonymous op di feb 12, 2013 3:29 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Nieuwe paus

Bericht door Ariel »

Er gebeuren wel steeds rare dingen tijdens het overlijden of aftreden van een paus.
Alsof het een teken was van God Zelf…vlak nadat de kerkelijke wereld het aftreden van paus Benedictus XIV ,,een donderslag bij heldere hemel” noemde, sloeg daadwerkelijk de bliksem in bij de beroemde Sint-Pietersbasiliek van het Vaticaan.

Afbeelding
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Nieuwe paus

Bericht door Ariel »

De man heeft een punt. Het Christendom wordt door het hypocrite links afgebrand, en iedereen lacht smakelijk mee om de christelijke, grappen en grollen, gemaakt door linkse jolige lieden. Maar zodra islam ter sprake of in beeld komt, krijgen de gezichten van deze zelfde jolige lieden een respectvolle uitdrukking, en zijn grappen en grollen een stap te ver. Islam blijkt heilig te zijn voor de meeste linkse lieden, daar maak je geen grapjes over.
Misselijke grappen
AMSTERDAM -

Wat een belachelijke grappen worden er gemaakt over de paus en zijn aftreden, vindt D. Bosch. "Vooral uit de linkse hoek, waar men de mond altijd zo vol heeft van respect. Maar als het over katholieken gaat, mag ineens alles."

D. Bosch schrijft:

Ik moet even wat van me afschrijven. Laat ik vooropstellen dat ik het ook meestal niet eens ben met onze huidige paus. Maar mateloos erger ik me aan de gênante grapjes die gemaakt worden rond zijn aftreden.

Radio-presentatoren die, als je koud de ogen open hebt, er geen genoeg van krijgen het maar te hebben over 'die man in die jurk', aangevuld met opmerkingen van mensen, die zo nodig moeten inbellen om op de radio te komen, met suggesties voor eventuele opvolgers die zij denken te weten. Lachen hoor!

Wonderlijk dat soort 'geintjes' te horen uit de mond van mensen uit de linkse hoek, meestal verstoken van enige kennis of achtergrondinformatie, die de mond altijd zo vol hebben over respect.

In mijn woonplaats Amsterdam, en daar niet alleen, lopen duizenden mannen in 'jurken' rond. Dat is hun cultuur. In Engeland lopen rechters met pruiken, dat is hun cultuur. Maar als het over een paus gaat is het ineens allemaal anders, belachelijk en uit de tijd! Kom nou!

Hoe gemakkelijk is het om de roomse kerk maar weer eens onderuit te halen. Want katholieken gaan de straat niet op! Enig fatsoen in de commentaren zou toch wel op z'n plaats zijn. Over respect gesproken!

http://www.telegraaf.nl/watuzegt/212903 ... pen__.html
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Nieuwe paus

Bericht door Manon »

Ariel schreef:Er gebeuren wel steeds rare dingen tijdens het overlijden of aftreden van een paus.
Alsof het een teken was van God Zelf…vlak nadat de kerkelijke wereld het aftreden van paus Benedictus XIV ,,een donderslag bij heldere hemel” noemde, sloeg daadwerkelijk de bliksem in bij de beroemde Sint-Pietersbasiliek van het Vaticaan.

Afbeelding
haha, ik hoorde het daarnet op de TV. Nu dacht ik toch wel dat ze een grapje maakten zeker. Maar het is dus echt?
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Nieuwe paus

Bericht door Ariel »

circe schreef: haha, ik hoorde het daarnet op de TV. Nu dacht ik toch wel dat ze een grapje maakten zeker. Maar het is dus echt?
Het is dus echt.
De BBC heeft er een opname van gemaakt.
Afbeelding

Filmpje.....
http://www.bbc.co.uk/news/world-europe-21421810
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Schepsel
Berichten: 4929
Lid geworden op: zo jun 20, 2010 6:43 pm
Locatie: 하늘

Re: Nieuwe paus

Bericht door Schepsel »

Het is ook omdat de kerk volgens de paus zelf een beetje vervloekt is (mijn woorden) :smile7: Zegt veel over de mens, dat laagstaande neigingen en streven naar macht óók daar plaatsvindt. Onwillekeurig verwacht je van de oppertop toch wat voorbeeldiger gedrag! Met de bijbel lijkt de kerk weinig te hebben.
Ik heb de beste feiten. Het zijn alternatieve feiten. Niemand respecteert de feiten meer dan ik. De rest is FAKE NEWS. SNEU. Net als ''zogenaamde rechters'' en scheiding der machten, SNEU.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Nieuwe paus ook met een 'luchtje'

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Schepsel schreef: Met de bijbel lijkt de kerk weinig te hebben.
Klopt! Met de bijbel heeft de kerk nooit wat gehad. Waarom denk je dat het vroeger onder de machthebbers van het Vaticaan verboden was voor jan met de pet om een bijbel in zijn bezit te hebben? Dat was omdat hij die lezen kon, destijds een gevaar voor de religieuze maffiabende in het Vaticaan was. In de bijbel lees je niks over een folterend hellevuur waarin de meeste mensen moesten vertoeven. Voor een tijdje en de meesten voor altijd. Smeken om genade om uit het lijden verlost te worden had geen zin. God en de leiding van het rooms-katholieke tuig op aarde had daar geen oren naar. Sterker nog, die misselijk makende psychopaten genoten er met volle teugen van. Want in hun ogen was dat gerechtigheid!

Waarom ik zo'n bloedhekel aan die criminele psychopaten in het Vaticaan heb? Wat dacht je wat? Omdat die gore smeerlappen in commissie net zoals de historische Arabische crimineel Mohammed, de seniel gelovige mensen de stuipen op het lijf joegen met hun niet tegen te spreken 'religieuze' praatjes over een eeuwig brandende hel, waarin protesterende gelovigen met een eigen inzicht en vanwege het in discrediet brengen van het Vaticaanse boeventuig, eeuwig gemarteld zouden worden door de almachtige God en zijn assistent beulen.

Iedere katholiek en moslim die hierin gelooft wens ik dat hij of zij zelf maar eens een tijdje in de fik moet staan. Waarbij de brandweer toekijkt, af en toe blust om vervolgens weer het vuur hoog op te laten laaien. Blussen zodat de persoon die zo graag in de praatjes van de paus of die gore sadistische smeerlap Mohammed gelooft, nog een tijdje door mag gillen van de pijn en uren, dagen, jaaaaaren deze weerzinwekkende foltering mag ondergaan. Ik word zo langzamerhand kotsmisselijk van die religieuze klootzakken die al of niet lid zijn van zo'n weerzinwekkende hoofddoekenreligie.

Zowel de R.K.-kerk als de islam zijn stinkende wegrottende religies met een niet bepaald attractieve vreemdsoortige betoverende kermis achtergrond.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Mahalingam
Berichten: 52066
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Nieuwe paus

Bericht door Mahalingam »

Als ik het goed begrepen heb is de paus democratisch met meerderheid van stemmen gekozen door een groep kardinalen. Hij heeft dus net zoveel democratische legitimiteit als onze EU bazen: die zijn ook democratisch in een geheime stemming door een Kommitee gekozen.

Over Katholieken: mijn moeder vertelde me dat zij vroeger in de kerk niks hadden met de Bijbel. Haar werd in haar jonge jaren verteld dat de Bijbel te moeilijk was en alleen deskundigen kunnen uitleggen waar het over gaat en hoe God en Jezus het willen. De kerk weet het het best.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24943
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Nieuwe paus

Bericht door King George »

Ariel schreef:De man heeft een punt. Het Christendom wordt door het hypocrite links afgebrand, en iedereen lacht smakelijk mee om de christelijke, grappen en grollen, gemaakt door linkse jolige lieden. Maar zodra islam ter sprake of in beeld komt, krijgen de gezichten van deze zelfde jolige lieden een respectvolle uitdrukking, en zijn grappen en grollen een stap te ver. Islam blijkt heilig te zijn voor de meeste linkse lieden, daar maak je geen grapjes over.
De heldhaftige linkse cabaratiers zijn dan ook in geen velden of wegen te bekennen als het om het heilige huisje de Islam gaat. Niet alleen zijn ze hypocriet; Het zijn ook nog lafaards. Overigens gaan hypocrisie en lafheid vaak hand in hand.
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Nieuwe paus

Bericht door mercator »

Mijn favoriete paus blijft met voorsprong Urbanus II die in 1095 de Eerste Kruistocht organiseerde. Voor die tijd een meesterstuk van logistiek, inzet en strategisch doorzicht:
Afbeelding
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Nieuwe paus in de leer van jezus geen verdorven mens?

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Mijn favoriete paus, maar dan onder de meest gore smerige weerzinwekkend geestelijk verdorven rioolratten is :applause:

PIUS XII

Afbeelding

Franklin ter Horst weet meer over deze kankerpaus te vertellen.
Door: Franklin ter Horst april 1997

Er zijn na de Tweede Wereldoorlog veel vragen gerezen onder historici, ethici en theologen, over de rol van de Rooms-katholieke kerk gedurende de oorlogsperiode en in het bijzonder die van ‘oorlogspaus’ Pius XII. Men wil de Vaticaanse archieven inzien om te kunnen onderzoeken welke rol deze paus speelde tijdens de oorlog. Maar dit archief zal nog tot minstens 2014-2015 gesloten blijven voordat het uit 16 miljoen documenten bestaande Pius-archief volledig zal zijn gecatalogiseerd. Dat heeft het Vaticaan laten weten bij monde van de pauselijke woordvoerder, Frederico Lombardi. Voor sommigen is paus Pius XII een van de meest verdorven pausen aller tijden geweest en zou hij niet vies zijn geweest van samenwerking met Hitlers moordmachine. Hij zou openlijk met het nazi-bewind hebben gesympathiseerd. Uit de beschikbare documenten blijkt dat Pius XII en andere hooggeplaatste persoonlijkheden van het Vaticaan, gedetailleerd op de hoogte waren van de, door de Nazi’s bedreven vernietiging van het Joodse volk- en wel veel eerder dan het Vaticaan toegeeft.

Pius XII. geboren als Eugenio Maria Giuseppe Giovanni Pacelli, was pauselijk nuntius in Duitsland van 1928-1939, onder Paus Pius XI. Pacelli was ná W.O.1 een fervente bestrijder van het communisme. Leidde de kerk in Spanje, Italië en Duitsland tot enorme steun aan het fascisme. In Duitsland leidde hij de Duitse Katholieke Partij tot volledige steun aan Hitler.

Tijdens het conclaaf van 1939 verklaarde Pacelli dat Pius X die in 1900 was overleden, aan hem was verschenen en had verklaard, dat hij Pacelli de nieuwe paus zou worden. Ook zou de Maagd Maria een persoonlijk wonder voor hem gedaan hebben. Hij beweerde met grote stelligheid dat de Here Jezus hem had bezocht en met hem had gesproken.

Hij wist alles van de plannen van Hitler en stond daar voor de volle 100% achter.Hij zou persoonlijk de uitroeiing van 1.2 miljoen orthodoxe Serviërs hebben bevolen, omdat zijn kerk nog een appeltje te schillen had met de Oosterse orthodoxe kerk. In Kroatië werd het vuile werk uitgevoerd door de aartsbisschop van Zagreb: Ante Pavelic, en Kardinaal Stepinac (ambassadeur van het Vaticaan).

Pius XII zou niets hebben ondernomen om de massavernietiging in de nazikampen tegen te gaan. Dirk Verhofstad schrijft in zijn boek “Pius XII en de vernietiging van de Joden” dat de paus bijzonder goed op de hoogte was van de gruwelijkheden van Hitlers bewind. De paus zou geen enkel woord van afkeuring gericht hebben tegen Adolf Hitler en Mussolini. Ook zou hij toegestaan hebben dat de RK-priester Tisso hoofd werd van de nazi-regering in Tsjecho-Slowakije. Als zodanig zou hij volledig op de hoogte zijn geweest van vele jodentransporten naar de kampen in Duitsland. Ook heeft hij toegestaan dat in Kroatië de fascist Anton Pavelic samen met aartsbisschop Alois Stepinac in de Tweede Wereldoorlog een coalitie vormde met de pro-nazi partij Ustaschi.Deze Ustaschi heeft een vreselijke slachting aangericht onder de Joden en onder de Grieks-orthodoxe gelovigen en onder niet-rooms-katholieken. Volgens officiële schatting zijn er 50.000 Joden en 700.000 niet Rooms-katholieken omgebracht in concentratiekampen en in hun woonplaatsen. Een deel van de geestelijkheid nam actief deel aan de slachtpartijen.
P.S.: de onderstreepte teksten zijn door mij aangebracht. Ik als godsdienstwaanzinoloog zal dat u niet verwonderd hebben.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Nieuwe paus

Bericht door mercator »

Afbeelding
Het gebalsemde lijk van Padre Pio, nu nog te bekijken in Italië. Deze Heilige Man vertoonde stigmata, kon gedachten lezen en was in staat tot het vreemde verschijnsel de "bilocatie", hij kon zowaar op verschillende plaatsen tegelijk zijn. Werd zalig verklaard door de Poolse paus JP II.
Pas na de dood van de paus kwam aan het licht dat de padre een bedrieger was die de stigmata zelf aanbracht met formolzuur en ze inbette met eau de cologne om een "hemelse" geur te verspreiden.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Nieuwe paus in de leer van jezus geen verdorven mens?

Bericht door mercator »

'Hans van de Mortel' schreef: Hij wist alles van de plannen van Hitler en stond daar voor de volle 100% achter.Hij zou persoonlijk de uitroeiing van 1.2 miljoen orthodoxe Serviërs hebben bevolen, omdat zijn kerk nog een appeltje te schillen had met de Oosterse orthodoxe kerk.
Sorry, maar dit gaat helemaal in tegen de historische kritiek. Die mr. ter Horst weet dat helemaal niet, een alinea vroeger staat dat het archief nog altijd ontoegankelijk is e, met zaken als hij "zou" de uitroeiing etc. kunnen we helemaal niets. Hitler had helemaal geen plannen, die verzon die ter plekke en naargelang het uitkwam dus de paus kan die plannen niet gekend hebben.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Nieuwe paus

Bericht door Ariel »

Op maandag sloeg enkele uren na het nieuws over het terugtreden van de paus de bliksem in de koepel van de Sint Pieter in Rome in. Op Aswoensdag valt in Offenburg in de Duitse deelstaat Baden-Württemberg een 10 jaar oude minaret om. Zijn dat “goddelijke tekens”? Was zelfs in de stad aan de Boven-Rijn de “toorn van God” aan het werk, omdat men hem in Duitsland steeds vaker verwisselt met Allah?
Afbeelding
Zo hoort hij.

Afbeelding
En zo ziet hij er nu uit.
Via EJBron. http://ejbron.wordpress.com/2013/02/14/ ... more-33899
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Nieuwe paus

Bericht door Ariel »

Moslimgeestelijken Egypte willen wel thee drinken met volgende paus

Nieuwe paus, nieuwe kansen. Het meest gezaghebbende instituut van de soennitische islam, de Egyptische Al-Azhar-universiteit, hoopt dat de nieuwe paus bereid is tot een 'hartelijke en respectvolle relatie'. Volgens Al-Azhar ligt 'de bal nu bij het Vaticaan'.

Benedictus XVI verspeelde zijn krediet, onder meer door in 2006 een Byzantijnse heerser te citeren die het levenswerk van de profeet Mohammed 'slecht en onmenselijk' noemde.

Hoewel de paus aangaf zelf niet achter die uitspraken te staan en juist een dialoog met de islam op gang te willen brengen, leidde de toespraak tot woede reacties en protesten in een aantal islamitische landen.

Al-Azhar verbrak de banden met het Vaticaan in 2011. De kerk zou de islam 'herhaaldelijk negatief behandeld' hebben. Pijnpunt was de toenemende Egyptische animositeit jegens religieuze minderheden - die zou de dialoog volgens het Vaticaan weinig goed hebben gedaan.

'Dialoog is afhankelijk van stemming'
Incidenten waarbij kerken werden gebombardeerd waren meer dan eenvoudige onmin tussen burgers, meende Benedictus. Er zou sprake zijn van christenvervolging.

In een woensdag gepubliceerde verklaring zegt Al-Azhar dat het zeker bereid is tot dialoog. Hoe innig de banden met het Vaticaan zullen worden, hangt af van 'de stemming die de nieuwe paus creërt.' Voorzitter Sjeik Yusuf Al-Qaradawi van de Internationale Vereniging van Moslimgeestelijken is optimistischer. 'God heeft bepaald dat we na de verkiezing van een nieuwe paus de dialoog hervatten', vertelt hij aan persbureau AFP.

http://www.trouw.nl/tr/nl/12435/Paus-Be ... paus.dhtml
Misschien moeten ze een grand mufti als paus aanstellen. Dan weten we in ieder geval dat de katholieke kerk geen fouten kan maken als het om uitspraken over islam gaat.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Mahalingam
Berichten: 52066
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Nieuwe paus

Bericht door Mahalingam »

Over die omgekiepte14 meter minaret: op de foto is het niet te zien maar hij is dwars doorgescheurd.
Afbeelding

Hoe kwam het? Ze waren bezig het fundament te verstevigen. Toen ze beton bij de voet goten, kiepte die om.
Maar waarom verstevigen?
Omdat ze bezig zijn met een ondergrondse tunnel naar het nieuwe internaat vlak bij. wabblief?
http://www.shortnews.de/id/1009842/offe ... stuerzt-um
http://www.badische-zeitung.de/offenbur ... 40876.html
Da dieser Tunnel direkt an das Fundament des Minaretts angegrenzt hätte, wollte die mit den Bauarbeiten beauftragte Baufirma Ritter auf Nummer sicher gehen und das Fundament mit Beton unterfüttern und dadurch stabilisieren.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Nieuwe paus

Bericht door Ariel »

Mahalingam schreef:Over die omgekiepte14 meter minaret: op de foto is het niet te zien maar hij is dwars doorgescheurd.

Hoe kwam het? Ze waren bezig het fundament te verstevigen. Toen ze beton bij de voet goten, kiepte die om.
Dus geen Goddelijk teken? Jammer.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ozes
Berichten: 5833
Lid geworden op: za sep 17, 2011 4:05 pm

Re: Nieuwe paus

Bericht door Ozes »

Een tunnel?
Het zou dus weer zo'n moskee worden waar wapens/heroïne voor inkomsten zorgen
"There is no need to exaggerate the part played in the creation of Bolshevism and in the actual bringing about of the Russian Revolution, by these international and for the most part atheistical Jews, it is certainly a very great one; it probably outweighs all others.

~Winston Churchill.
Mahalingam
Berichten: 52066
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Nieuwe paus

Bericht door Mahalingam »

Hier video van de omgevallen minaret met begeleidend muziekje ("Happy days are here again")
http://www.mrctv.org/videos/minaret-ger ... -fall-down
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Nieuwe paus

Bericht door mercator »

Er is ooit wel een Nederlandse paus geweest, Adrianus de Zesde, begin 16de eeuw.
Afbeelding
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Nieuwe paus

Bericht door Ariel »

Was er ooit een Belgische paus? Ik kan het niet vinden.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Plaats reactie