De heidense oorsprong van christelijke feesten

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

De heidense oorsprong van christelijke feesten

Bericht door Pilgrim »

Een schokkende ontdekkingsreis naar de oorsprong van onze christelijke feesten
Weguitbabylon - 14 nov. 2013

De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17458
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: De heidense oorsprong van christelijke feesten

Bericht door Hans v d Mortel sr »

De oorsprong van religieuze al of niet aan de onzichtbare machthebber opgedragen heidense feesten start vanuit de hersenen.

Weet u het nog? De mens heeft geen vrije wil. Logisch toch? En al helemaal niet wanneer de wellust automatisch wordt aangestuurd vanuit de hersenmassa. De volgende variaties op het gebied van seks laten zien dat moeder natuur niet eenkennig is: hetro, homo, lesbisch, transgender-neutraal. Mogelijk zijn er ook mensen a-seksueel. Maar die zult u beslist niet in de kerk tegenkomen.

Van oorsprong was de mens niet de eerste die door wellust gedreven werd en voor het nageslacht zorgde. Alles in de natuur heeft met seks te maken. Maar hypocrisie en gestoorde geesten wisten zich meester te maken over de gedachtewereld van de mens waardoor seks in sommige culturen een stiekem eigen leven ging leiden.

Volgens het Bijbelse verslag schiep de (menselijke/onmenselijke) heerser van de schepping eerst wat anders voordat hij aan de mens begon naar zijn beeld en gelijkenis. En verdomd dat klopt! Net zo kwaadaardig als God is ook de mens. Eerder schiep hij de dieren.

Geile hond

Dieren zijn anders. Maar hebben wel een ding gemeen met de mens: aandrang tot seks. De diersoorten waren er dus eerder dan de menssoorten. Van de menssoorten is bekend dat slechts een soort is mislukt: moslims. Waarom er ook negers zijn is mij nog steeds een raadsel. Dat de blanke man de neger wil nadoen, is toch niks mis mee? Waarom zou dat niet mogen zoals met Sinterklaas? Van mij mag een neger mij best nadoen en zich wit kalken op een racisme-vrij feest voor blank en zwart. Zou het wat te maken hebben met de hersenen? Die zwart associëren met de nacht, het mindere, het kwaad zonder zicht op licht? Wit is puur, maagdelijk en aantrekkelijk. Alhoewel zwart, maar vooral bruin - denk aan zongebruinde types met hun vakantie-look - nog altijd in de mode is. Vooral bij religieuze types. Vroeger vooral bij de christelijke vrouwen en tegenwoordig bij moslimvrouwen. Een zwarte pantalon is toch chique? Zwart is overigens ook de standaardkleur die bij de dood hoort. Kortom: wit staat er nu eenmaal als kleur beter voor dan zwart. Wie daar problemen mee heeft moet bij de Schepper zijn. Trouwens, als wij de kleuren geel, blauw en magenta in gelijke hoeveelheid mengen, krijgen we . . . zwart. Toch raar dat de meeste negers religieus zijn, ondanks dat zij problemen hebben met hun huidskleur en daarbij behorende afkomst. Jammer! Want voor een neger die gelooft in de evolutietheorie, zou de voor zijn voeten geworpen bananenschil op het voetbalveld dan niets uit mogen maken.

Wanneer wij allemaal hetzelfde denken zullen er geen problemen meer zijn. Want dan heeft het Marxisme toch nog gewonnen. Of . . . een of andere andere heidense religie.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Plaats reactie